View Full Version : Προβληματισμός με κάγκελα Touratech σε R1200GS
Καλησπέρα σε όλους!
Πρόσφατα τοποθέτησα στη μηχανή μου κάγκελα προστασίας της TOURATECH.
Για την ακρίβεια αυτά:
http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=458&category_id=23&option=com_virtuemart&Itemid=1
Όμως με έχει προβλαματίσει το ότι τα κάγκελα, στο οριζόντιο τμήμα τους που περνά πίσω ακριβώς από το τρίγωνο πλαίσιο, σχεδόν ακουμπούν σε αυτό. Για την ακρίβεια απέχουν ίσως και λιγότερο από ένα χιλιοστό ακόμα και αν δεν φαίνεται στις φωτογραφίες.....
Ιδού τι εννοώ:
11527
11528
11529
11530
Ως προς τη τοποθέτησή τους ακολούθησα με ευλάβεια τις οδηγίες σφίγγωντας τις βίδες στο τέλος για να δέσουν όλα μαζί. Επίθσης έκανα τα χιλιομετράκια μου και αμέσως μετά τις ξανασφιξα μήπως και χρειαζόντουσαν...
Κάποιος συμφορουμίτης που τα φοράει στη δική του μηχανή (ΜΥ2011) έχει παρατηρήσει το ίδιο?
Σε κάθε περίπτωση, πόσο κακό είναι να ακουμπήσουν επάνω στο πλαίσιο?
Ευχαριστώ πολύ!
Kosttis
siraxanz
04-01-2012, 21:59
Απο οτι φαινετε περνα οπως τα λες πολυ σφιχτα,
το τελελεβερ κινειται,
αλλα νομιζω οτι ο σωληνας ειναι πισω απο την αρθρωση, διορθωσε με..
Μια ιδεα μου να λασκαρεις όλα τα σημεια και να προσπαθήσεις να κερδισεις 1-2 χιλιοστα ακομη
πιεζοντας ολο το προστατευτικο προς τα πισω, ισως κ λιγο μοντιφαρισμα στο εν λογω τμημα του προστατευτικου...
Παντως δεν θα μου αρεσε να εφαπτετε-τριβετε επανω στο τελελεβερ ....:(
Απο οτι φαινετε περνα οπως τα λες πολυ σφιχτα,
το τελελεβερ κινειται,
αλλα νομιζω οτι ο σωληνας ειναι πισω απο την αρθρωση, διορθωσε με..
Μια ιδεα μου να λασκαρεις όλα τα σημεια και να προσπαθήσεις να κερδισεις 1-2 χιλιοστα ακομη
Το έχω λασκάρει και δεν κουνιέται βήμα πιο πίσω....μέχρι και μια μικρή βόλτα έκανα τη μηχανή εμ σχετικά χαλαρές τις βίδες μπας και μετατοπιστούν έστω και λίγο...αλλά μάταια
πιεζοντας ολο το προστατευτικο προς τα πισω, ισως κ λιγο μοντιφαρισμα στο εν λογω τμημα του προστατευτικου...
Παντως δεν θα μου αρεσε να εφαπτετε-τριβετε επανω στο τελελεβερ ....:(
Ναι ακριβώς και εμένα δεν μου αρέσει! φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν να του δώσουν έναν μεγαλύτερο αέρα σε κάθε περίπτωση....
Ο σωλήνας πάντως είναι από πίσω από την άρθρωση
και ως προς τις βίδες ....το έχω λασκάρει και δεν κουνιέται βήμα πιο πίσω....μέχρι και μια μικρή βόλτα έκανα τη μηχανή με σχετικά χαλαρές τις βίδες μπας και μετατοπιστούν έστω και λίγο...αλλά μάταια
Επίσης, μελετώντας όσο γίνεται δημοσιευμένες φωτογραφίες στο internet παρατήρησα πως στα μηχανάκια με ESA εκέινο το σημείο του πλαισίου είναι πιο μακρύ και σε όλα αυτός ο σωήνας περνά κοντά...αλλά από τις φωτό δεν μπορώ να διαπιστώσω πόσο κοντά......
R1200GS Crash Bars by Touratech (http://www.gunsmoke.com/motorcycling/r1200gs/crashbars/)Ναι ακριβώς και εμένα δεν μου αρέσει! φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν να του δώσουν έναν μεγαλύτερο αέρα σε κάθε περίπτωση....
Ο σωλήνας πάντως είναι από πίσω από την άρθρωση
και ως προς τις βίδες ....το έχω λασκάρει και δεν κουνιέται βήμα πιο πίσω....μέχρι και μια μικρή βόλτα έκανα τη μηχανή με σχετικά χαλαρές τις βίδες μπας και μετατοπιστούν έστω και λίγο...αλλά μάταια
Επίσης, μελετώντας όσο γίνεται δημοσιευμένες φωτογραφίες στο internet παρατήρησα πως στα μηχανάκια με ESA εκέινο το σημείο του πλαισίου είναι πιο μακρύ και σε όλα αυτός ο σωήνας περνά κοντά...αλλά από τις φωτό δεν μπορώ να διαπιστώσω πόσο κοντά......
Γεια χαρα και καλη χρονια...Εδω φαινεται παντως οτι εχει αρκετο χωρο...Τσεκαρε το παλι.
Γειά σου φίλε μου και καλή χρονιά και σε εσένα:
ναι στη μηχανή που τα βάζει τύπος έχει απόσταση είναι χωρίς ESA....
δες εδώ σε μοντέλο 2010 που έχει και το ESA:
Crash Bars BMW R 1200 GS Protection BMW R 1200 GS Touratech Azcari Products Prices inc of VAT. VAT no:104576330 (http://www.azcari.com/product.php/713/222/crash_bars_bmw_r_1200_gs)
http://www.touratech-usa.com/media/GSorrf/01-051-0560-0_2010GS.jpg?size=prodfullΓειά σου φίλε μου και καλή χρονιά και σε εσένα:
ναι στη μηχανή που τα βάζει τύπος έχει απόσταση είναι χωρίς ESA....
δες εδώ σε μοντέλο 2010 που έχει και το ESA:
Crash Bars BMW R 1200 GS Protection BMW R 1200 GS Touratech Azcari Products Prices inc of VAT. VAT no:104576330 (http://www.azcari.com/product.php/713/222/crash_bars_bmw_r_1200_gs)
Mισο επανερχομαι....:) λοιπον εδω στην μαμα φωτο φαινεται οτι η μπαρα βρισκεται απο κατω και οχι απο πισω οπως το εχεις...Προταση μου ειναι να τα βγαλεις και να τα ξανατοποθετησεις...
egefalikos
05-01-2012, 00:16
Κωστή Χρόνια Πολλά φίλε μου και Καλή Χρονιά να έχετε! :)Φιλιά στη Χριστίνα! Άλλαξες μηχανή φιλαράκι?;)
Για μενα η ποιο καλη λυση οσον αναφορα να μην εχεις θεμα με το ESA ειναι τα καγκελα της SW MOTECH:)Upper Crashbar. Black. BMW R 1200 GS (08 -).With Crashbar only. - SW-MOTECH & BAGS-CONNECTION (http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13257119444493&ls=en&nc=1325711982-5121&rubnum=products.schutz.verkleidungsschutzbuegel&artnum=SBL.07.565.10100/B&id=5&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.schutz.verkleidungsschutzbuegel&typid=52988476)
http://www.touratech-usa.com/media/GSorrf/01-051-0560-0_2010GS.jpg?size=prodfull
Mισο επανερχομαι....:) λοιπον εδω στην μαμα φωτο φαινεται οτι η μπαρα βρισκεται απο κατω και οχι απο πισω οπως το εχεις...Προταση μου ειναι να τα βγαλεις και να τα ξανατοποθετησεις...
Ναι θα το κάνω αν και ήδη το προσπάθησα και δεν τα κατάφερα...!
Νεώτερα το μεσημέρι.
Κωστή Χρόνια Πολλά φίλε μου και Καλή Χρονιά να έχετε! :)Φιλιά στη Χριστίνα! Άλλαξες μηχανή φιλαράκι?;)
Χρόνια πολλά Γιάννη! Και εσυ χαιρετισμούς στην οικογένια. Ναί φίλε το άλλαξα! Καλημέρα!
commander
05-01-2012, 10:37
Καλημέρα Κώστα και.χρόνια πολλά .Από ότι βλέπω η μηχανή είναι στο διπλό το σταν........ Εάν ναι αυτο συμενη οτι η ανάρτηση εχει αποφόρτιστη .Οπότε δεν πρόκειται να πάει ποιο κάτω.Βέβαια είναι πολυ κοντά αλλά δεν νομίζω να τίθεται θέμα.Τώρα για των φόβο των ιουδαίων κανε αυτό που σου είπε ο Χάρης και κανε και.μια βόλτα από την Μακαν να το δει μήπως το στείλει και καμία φωτό στην αντιπροσωπία ..
Θεολόγε χρόνια πολλά και σε εσένα!!!
Έχεις δίκιο με την αποφόρτιση της ανάρτησης. Μόλις βάλω τη μηχανή στο πλαινό σταντ ή την καβαλήσω τότε η απόσταση από το πλαίσιο μεγαλώνει πάρα πολύ...πάνω από 2 πόντους...Άρα σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης δεν υπάρχει πρόβλημα σίγουρα....
Φόβαμαι μήπως με κάποιο απίθανο σενάριο πχ λακκούβα κλπ χτυπήσει τελικά στο πλαίσιο.
Το σάββατο το πρωί θα περάσω από ΜΑΚΑΝ πάντως....
Καλή συνέχεια σε όλους!
Αδερφέ τώρα το είδα το post!!!Είμαι ψημένος για τα κάγκελα αυτά και θέλω γνώμη!!!Όσο για το προβληματισμό σου θα επιστρέψω σε λίγο.
http://shop.touratech.de/media/images/misc/sturzbuegel_r1200gs2010.jpgΣε photo με το νέο μοντέλο δείχνουν να είναι όπως τα δικά σου!!!
http://shop.touratech.de/media/images/misc/sturzbuegel_r1200gs2010.jpgΣε photo με το νέο μοντέλο δείχνουν να είναι όπως τα δικά σου!!!
Με το διπλο το σταντ ομως....Επαναλαμβανω να κοιταξετε και τα SW MOTECH:)
Πάρα πολύ όμορφα Στέφανε, γι' αυτό και τα προτίμησα για να είμαι ειλικρινής.
Αν μου φύγει και η έγνοια αυτή τότε θα είναι σούπερ!
Αν όχι...θα τα πακετάρω για Ορεστιάδα :) :) :)
Με το διπλο το σταντ ομως....Επαναλαμβανω να κοιταξετε και τα SW MOTECH:)
Ευτυχώς που είναι έτσι μόνο στο διπλό...αλλιώς θα τα είχα βγάλει ήδη.....:) :) :)
Μια χαρά είναι!!!Μην χαλιέσαι δεν έχουνε τίποτα.
leandros
09-01-2012, 00:30
η μηχανή όταν είναι στο διπλό σταντ δεν έχει πλήρη αποφόρτιση η ανάρτηση.
Πλήρη αποφόρτιση έχεις μετά από μια μεγάλη φόρτιση (μικρό άλμα, λακκούβα)
όπερ και σημαίνει όταν θα χτυπάει στο κάγκελο..
Δεν ξέρω, αν δεν το φοβάσαι άστα πάνω.
Ναι φίλε μου έχεις δίκιο γι` αυτό και το φοβάμαι πολύ!
Είναι για άμεσο βγάλσιμο (αύριο το πρωί) ειδικά μετά την επίσκεψή μου χτες στη Μακαν...από τους οποίους περιμένω και ενημέρωση....προερχόμενη από Γερμανία!
Ευχαριστώ!
Μακάρι να μην χρειάζεται να τα βγάλεις είναι κουκλιά!!!!;)
Αν πάλι τα βγάλεις εδώ είμαστε! :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.