PDA

View Full Version : Interphone F4 , F5 , F3 vs Midland BT1 , BT2 , BT Next


D_Artagian
06-01-2012, 12:41
Έχοντας τη δυνατότητα να έχω στα χέρια μου όλες αυτές τις μονάδες και να τις έχω δοκιμάσει , μπορώ να αναφέρω κάποιες βασικές διαφορές στις 2 εταιρίες, και στη συνέχεια, αν ζητηθεί, μπορούμε να κάνουμε αναλυτική σύγκριση των διαφορών της ίδιας δυναμικότητας (f3 - bt1 , f4 - bt2 , f5 - bt next)

Κατά γενική ομολογία τα Midland είναι αξιόπιστα και γνωστά , με την interphone με την τελευταία σειρά "F" , έχει κάνει αρκετά βήματα εμπρός.

έχουμε λοιπόν και λέμε στα εξής θέματα :

1. Ακουστική : ένα επίπεδο πάνω τα interphone (λόγω του λίγο πιο φαρδιού ακουστικού , το οποίο διαχέει καλύτερα τον ήχο) , πιο δυνατόν , και με περισσότερα level έντασης (στο F5 , 11 διαφορετικά επίπεδα)

2.Όγκος : Ένα επίπεδο πάνω τα midalnd (είναι πιο λεπτά , και γι'αυτούς που ψάχνουν την αεροδυναμική , είναι καλύτερα . Βέβαια , το πόσο αεροδυναμική μπορούμε να ψάχνουμε στον τουρισμό για 2 εκ. διαφορά στο κέλυφος είναι άλλο θέμα) . Περί ορέξεως λοιπόν

3. Ποιότητα ακουστικών : 2 βήματα πιο πάνω η Interphone καθώς το πως μπαίνουν στη συσκευή είναι τελείως διαφορετικό και ασφαλές. Είναι γνωστό το πρόβλημα των BT με τα ακουστικά που σπάνε . Στο Bt Next έγινε ενα βήμα εμπρός , αλλά στο αντίστοιχο F5 της Interphone, το ακουστικό αποτελεί την "ουρά" της επικοινωνίας !!!

4. Ευκολία χρήσης : Ένα βήμα πιο πάνω η Interphone , καθώς το 1 και μόνο πλήκτρο που έχει , το βρίσκεις πολύ πιο εύκολα , από τα 3 (βασικά) των BT . Ειδικά στην αρχή μέχρι να μάθεις που είναι τι, χάνεις λίγο τη μπάλα.

5. Δυνατότητες φόρτισης : Ενα βήμα πιο πάνω η BT , καθώς χρησιμοποιεί κλασσικό USB , ενώ η Inteprhone ενα λίγο πιο ειδικευμένο.

6. Service : Ενα βήμα πιο πάνω η Inteprhone καθώς οι μονάδες ελέγχονται και αντικαθίστανται , ενώ η BT πάνε για service.

7. Επιπλέον αξεσουάρ : Διαφορετική φιλοσοφία , η BT έχει κάθε κιτ ακουστικών , ή kit στήριξης διαφορετικό , η interphone στο πακέτο έχει ακουστικά, βάσεις , μικρόφωνα , όλα μαζί

Τα σχόλια δικά σας, και οι δύο εταιρίες είναι πολύ δυνατές πάντως , με τις μεγάλες μονάδες F5 και BT Next να μας πηγαίνουν σε άλλα επίπεδα για τους χρήστες που ψάχνουν να έχουν κάποιες συνδέσεις και ευκολίες, γιατί στην επόχή μας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία υπέρ μας !

Αν θέλετε συγκεκριμένα συγκριτικά , μπορώ να τα ανεβάσω αρκετά σύντομα με φωτογραφικό υλικό κλπ :)

http://s227823777.onlinehome.fr/resources/INT-F5-1.jpg

http://www.motoraid.eu/shop/images/mid_bt-next_single_motoraid.jpg

mario
06-01-2012, 12:51
Σ'ευχαριστούμε Γιάννη!

Send from my Xperia arc using Tapatalk

D_Artagian
06-01-2012, 13:04
Και ενα review για το f5 που κάναμε


Interphone F5 motorcycle intercom Review part 1 - out of the box - www.motoraid.eu.MOV - YouTube

Interphone F5 Review part 2 - basic and pairing with iphone - www.motoraid.eu.MOV - YouTube

Interphone F5 motorcycle intercom Review part 3 - working with it - www.motoraid.eu.MOV - YouTube

adventure
06-01-2012, 13:10
Σε ευχαριστούμε Γιάννη πολύ αναλυτική παρουσίαση .

:) :) ;)

Ακιs
06-01-2012, 13:34
Αναλυτικοτατος!!!Ευχαριστουμε Γιαννη!!

:sm8::sm8:

siraxanz
06-01-2012, 15:04
Γιάννη πολύ καλή παρουσιαση:)... πολλά ευχαριστώ;)

MARK
06-01-2012, 15:52
:sm8:

kostaskyriakos
06-01-2012, 19:14
μπορουμε να κανουμε καμια ομαδικη για το f5 .........?????

kostaskyriakos
06-01-2012, 19:16
η μεσω του foroum να πετυχουμε καποια εκπτωση

tattoopanther
06-01-2012, 22:07
ευχαριστούμε.,.,

έχω μερικές απορίες-ερωτήσεις.,.,.,.,
συμβαδίζουν με smartphones .,.;
σε απόσταση επικινωνοίας απο μηχανή σε μηχανή.,..,., πια δίνει πιο μεγάλο σήμα.,.,..,.,;;;
ποιά δίνη μεγαλύτερο χρόνο ομιλίας.,.,.,
έχουν ράδιο και οι δυό.,.,.,;;;

και ποιά η διαφορά τους στην τιμή.,.,,;;;;

evanslam
07-01-2012, 09:33
Σε ευχαριστούμε πολύ Γιάννη για την πολή χρήσιμη παρουσίαση και σύγκριση μεταξυ των 2 εταιριών!
Προσώπικά είχα την BT2 και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος απο αυτήν και αξιόπιστη αλλά πλέον έχει φύγει απο τα χέρια μου και ίσως αν αξιωθω ξανά να κάνω ενα μεγάλο ταξίδι ψήνομαι ήδη για την F5.

skippybi
07-01-2012, 17:30
Γιάννη πολύχρονος και από εδώ!!!:):)

ευχαριστούμε για το συγκριτικό;)

SenseiG
07-01-2012, 17:43
Eυχαριστουμε πολυ!!:)

D_Artagian
07-01-2012, 18:11
Θα βγάλω μερικές κοντινές φωτό για τις συγκρίσεις, ειδικά για τα ακουστικά κ τον τρόπο που μπαίνουν.
όσον αφορά τις ερωτήσεις , μπορω να τις απαντήσω αργά σήμερα ή αύριο το πρωι καθώς σήμερα τρέχω :)

στα γρήγορα, είναι πληρως συμβατα με smartphone και διαχείρηση ήχου, και εχουν και τα δυο fm , και αν θελουμε μπορούμε να τις χρησιμοποιούμε και σαν 2 μοναδικές μονάδες , πχ διαφορετικό σταθμό fm η κάθε μία, διαφορετική πηγη ήχου να ακούει ο καθένας κλπ

D_Artagian
07-01-2012, 18:17
(στα γρήγορα ακόμα , κάτι που ξέχασα)
Στο BT nExt για παραδειγμα, μπορει ο αναβάτης (εχοντας φυσικά ζευγαρωθεί με τις υπόλοιπες συσκευές) να μιλησε κατ επιλογή με άλλους . Πχ στο κεντικό κουμπι με τον συνεπιβάτη του, στο πισω με την 3η μονάδα, και στο εμπρός με την 4η .

Στην Interpfone F5 η διαδικασία είναι διαφορετική. Ανάλογα το πόσοι είναι συνδεδεμένοι , πατώντας ένα κουμπί (το κεντρικό) μπαίνουν ή βγαίνουν στη συνομιλία , οπότε μπορούν άμεσα να μιλούν με όλους, και άμεσα να είναι μόνοι τους.

emlazo
08-01-2012, 23:35
Εδώ και μερικές μέρες έχω και εγώ στην κατοχή μου ένα ζευγάρι F5

μια σύντομη αναφορά

Σαν συσκευή είναι στιβαρή και εύκολη στο χειρισμό.

Τοποθέτησα τα ακουστικά μόνο στα δικά μου κράνη (Shuberth S1 και Airoh ανοιγόμενο). Τα ακουστικά έχουν μεγάλη διάμετρο που σίγουρα βοηθά στην ακρόαση αλλά έχουν και μεγάλο ύψος. 1cm ύψος δέν εξαφανίζεται κάτω από την επένδυση του κράνους. Στο HJC της γυναίκας μου δεν υπήρχε αρκετός χώρος για την τοποθέτηση και προκαλούσε πίεση και πόνο στα αυτιά.

Ως εκτούτου την δοκίμασα αυτόνομη μέσα στην πόλη και intercom στο σπίτι.

Ζευγάρωμα HTC με Zumo, Zumo με F5.
Οι οδηγίες κατεύθυνσης ακούγονται δυνατά και καθαρά διακόπτοντας την μουσική.
Το ραδιόφωνο έχει καλεί λήψη. Μπορούν να αποθηκευτούν 8 σταθμοί.
Μπορούν να συνδεθούν έως 8 Bluetooth συσκευές.
Με το music streaming ελέγχει την αναπαραγωγή μουσικής από το Zumo 660 (start,stop, prev, next).

Η λειτουργία Intercom δεν με ικανοποίησε.

Μετά το τέλος της επικοινωνίας δεν επανέρχεται στην κατάσταση που ήταν πρίν.
(Δεν ξέρω άν λειτουργεί και ο ανταγωνισμός έτσι)
π.χ. Αν άκουγα ραδιόφωνο πριν καλέσω τον συνεπιβάτη μου μετά το τέλος της επικοινωνίας δεν ξαναγυρνούσε σε ραδιόφωνο (ή όποια άλλη λειτουργία είχα) αν διέκοπτα εγώ το intercom. Αν η κλήση και η διακοπή γινόταν από την άλλη συσκευή δεν υπήρχε πρόβλημα σε μένα. Πρέπει να επιλεγεί ξανά η πηγή ακρόασης.

Στην διάρκεια μιας προσομείωσης 60 λεπτών (Οδηγίες κατεύθυνσης, μουσική από Zumo, Intercom) η κλήση intercom ήταν πάντα δυνατή από μένα πρός την άλλη συσκευή όχι όμως και αντίθετα. 2 ή 3 φορές η κλήση πρός εμένα αποτύχαινε με το μήνυμα intercom connection failed, ενώ την ίδια στιγμή γινόταν στην αντίθετη κατεύθυνση. Κλείσιμο-άνοιγμα της συσκευής μου, διόρθωνε το πρόβλημα.
Μια και δέχεται αναβαθμίσεις ευελπιστώ να διορθωθούν σε μελλοντικά updates

Αν δεν θέλει κάποιος, να κουμπώσει την μονάδα πάνω στο κράνος, το κούμπωμα του καλωδίου είναι αρκετά μεγάλο (έχει φτιαχτεί να κλειδώνει την μονάδα πάνω στην βάση) για να κρυφτεί χωρίς να ενοχλεί μέσα στην επένδυση.

(Στην Interpfone F5 η διαδικασία είναι διαφορετική. Ανάλογα το πόσοι είναι συνδεδεμένοι , πατώντας ένα κουμπί (το κεντρικό) μπαίνουν ή βγαίνουν στη συνομιλία , οπότε μπορούν άμεσα να μιλούν με όλους, και άμεσα να είναι μόνοι τους.
Πρέπει να γίνεται και διαφορετικά ίσως να μπορείς να το δοκιμάσεις εσύ
Στό manual γράφει
Intercom Press up button until the beep to connect the last paired intercom
Intercom Down button until the beep for the previous
Intercom Centre button until the beep for both
Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με την σειρά του ζευγαρώματος των συσκευών

D_Artagian
08-01-2012, 23:55
Τέλεια ! Αυτά κάνουν το θέμα ενδιαφέρον :)

Σχετικά με την F5 , και τα ακουστικά, αν θέλεις υπάρχουν και slim ακουστικά για να μπουν σε κράνη που δεν έχουν υποδοχές (πιο μεγάλα σε διάμετρο, πιο λεπτά όμως) .

όσον αφορά το FM , έχει να κάνει με τη σειρά που ζευγαρώνεις.
ΠΧ , εγω έχω τη μονάδα 1 , και ο συνεπιβάτης τη μονάδα 2.
Έχουμε συνδεθεί, μιλάμε, και ο 2 αποφασίζει να βγεί και να ακούσει FM. Πατάει το κεντρικό πλήρκτο, αποσυνδέεται και μπαίνει να ακούσει FM. Εαν εγώ (όπου πάνω μου έχει συνδεθεί η μονάδα 2) πατήσω το κεντρικό πλήκτρο , κόβεται το FM από τον 2 , μιλάμε , και όταν τελειώσουμε, εφόσον εγώ (1) ή η άλλη μονάδα (2) πατήσει ξανά το κεντρικό κουμπί , θα γυρίσει στην προηγούμενη λειτουργία.

Κάτι που γίνεται γενικότερα (το αναφέρουν και οι οδηγίες , όπου συντομα θα υπάρχουν και στα Ελληνικά) είναι οτι η μονάδα που θα ανοίξει πρώτη , θα είναι κάτι σαν host. Πάνω της θα συνδεθεί η άλλη μονάδα. Γι'αυτό το λόγο και στις οδηγίες αναφέρει ο η συσκευή στην οποία είναι συνδεδεμένη η 2η συσκευή, θα έχει λίγο λιγότερη αυτονομία.

Σχετικά με το θέμα των ακουστικών, είναι πολύ σημαντικό και πρωταρχικού ρόλου (όχι μόνο στις interphone, αλλά και σε όλες, αλλα στις Interphone ακόμα πιο πολύ καθώς τα ακουστικά είναι μικρότερα) να πάει ακριβώς ή περίπου ακριβώς (1 εκ +- από το κέντρο του αυτιού μας) για να έχουμε maximun απόδοση.

Σήμερα που έκανα ενα τεστ, πήγαμε έως 140 χλμ με την χαμηλή ζελατίνα σε 1200 GS , και ούτε σκέφτηκα να παω την ένταση στο maximum.

Κάτι τελευταίο που το κατάλαβα σήμερα, είναι επίσης το γεγονός οτι το φίλτρο που έχει για να κόβει τον αέρα κάνει φοβερή δουλειά , καθώς όντας συνδεδεμένοι, και με αέρα να μπαίνει στο κράνος , δεν άκουγα τη βοή του , παρά μόνο ησυχία όταν φυσικά δεν μιλούσαμε :)

Αν θέλετε, ειδικά για το θέμα του Inteprphone, μπορώ να κάνω videάκι :)

squad
09-01-2012, 12:58
εμενα εχει σπασει η βαση του interphone,οχι αυτη που ειναι εξω με το αυτοκολλητο,αλλα η αλλη που μπαινει μεσα στο κρανος με τις βιδες,πουλιεται ξεχωριστο κομματι η βαση ?

D_Artagian
09-01-2012, 13:35
αυτή τη στιγμή η βάση περιλαμβάνεται στο κιτ κεφαλοακουστικών που υπάρχει, αναμένουμε ενημέρωση για τα αν θα υπάρξει άμεσα μόνο το κιτ (όπως είναι στην f2,f3,f4)

georgios
09-01-2012, 15:38
Έχω και εγώ το Interphone F5, το σετ με τις δυο (2) μονάδες. Έχω ένα αρκετά σημαντικό πρόβλημα και περιμένω να δω την ανταπόκριση της εταιρίας που το αγόρασα (Motoraid). Πιο συγκεκριμένα, κανένα από τα δυο (2) modules δεν μπορεί να συντονιστεί με ραδιοφωνικούς σταθμούς που είναι κάτω από τους 88.7MHz. Όντας Θεσσαλονικιός και ακροατής του 87.6 δεν μπορώ να ακούσω τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό. Ο συγκεκριμένος σταθμός στη Θεσσαλονίκη έχει σήμα καμπάνα εντός και εκτός πόλης ακόμα και με το πιο φτηνιάριο ραδιοφωνάκι, οπότε δεν πρόκειται για πρόβλημα που οφείλεται στην εκπομπή του σταθμού αλλά αποκλειστικά και μόνο στη λήψη του Interphone F5 και ελπίζω οι άνθρωποι της εταιρίας να φροντίσουν για την άμεση αντικατάσταση της μονάδας.

D_Artagian
09-01-2012, 15:41
Αγαπητέ Γεώργιε,

Όπως ενημερώθηκες και σήμερα , η απάντηση είναι να στείλεις τη μονάδα κάτω σε εμάς με δικά μας έξοδα , και εφοσον υπάρξει πρόβλημα θα αντικατασταθεί απ'ευθείας. Αν όχι, θα σου συντονίσουμε το 87,6 στη μνήμη 1 :)

georgios
09-01-2012, 16:39
Σας έστειλα ΡΜ...

georgios
09-01-2012, 16:39
Σας έστειλα ΡΜ...

kostaskyriakos
09-01-2012, 19:46
μια ερωτηση οταν μιλα κάποιος ανοίγει αυτοματα η ομιλία ή χρειάζεται να πατας κάποια κουμπιά?

emlazo
09-01-2012, 22:28
μια ερωτηση οταν μιλα κάποιος ανοίγει αυτοματα η ομιλία ή χρειάζεται να πατας κάποια κουμπιά?

Σε λειτουργία intercom, είναι διαρκώς ανοιχτά μικρόφωνα και ακουστικά, οπότε δεν χρειάζεται να πατάς κάποιο κουμπί.

emlazo
09-01-2012, 22:52
Σχετικά με την F5 , και τα ακουστικά, αν θέλεις υπάρχουν και slim ακουστικά για να μπουν σε κράνη που δεν έχουν υποδοχές (πιο μεγάλα σε διάμετρο, πιο λεπτά όμως).

Το γνωρίζω, αλλά προτίμησα να αγοράσω ένα καινούριο κράνος, που θα χρησιμοποιείται μόνο σε εκδρομές για να μη στραπατσάρουμε την καλωδίωση μέσα στην πόλη


όσον αφορά το FM , έχει να κάνει με τη σειρά που ζευγαρώνεις.
ΠΧ , εγω έχω τη μονάδα 1 , και ο συνεπιβάτης τη μονάδα 2.
Έχουμε συνδεθεί, μιλάμε, και ο 2 αποφασίζει να βγεί και να ακούσει FM. Πατάει το κεντρικό πλήρκτο, αποσυνδέεται και μπαίνει να ακούσει FM. Εαν εγώ (όπου πάνω μου έχει συνδεθεί η μονάδα 2) πατήσω το κεντρικό πλήκτρο , κόβεται το FM από τον 2 , μιλάμε , και όταν τελειώσουμε, εφόσον εγώ (1) ή η άλλη μονάδα (2) πατήσει ξανά το κεντρικό κουμπί , θα γυρίσει στην προηγούμενη λειτουργία.

Ναι ισχύει αυτό που λές. Αν άκουγες κι εσύ ραδιόφωνο και πραγματοποιούσες εσύ την κλήση intercom, τερματίζοντας την κλήση η άλλη μονάδα θα γυρίσει στο ραδιόφωνο ενώ εσύ στο πουθενά. Θα ήταν πολύ βολικότερο να ξαναγυρνούσες κι εσύ στην προηγούμενη λειτουργία.

tattoopanther
09-01-2012, 23:49
οκ και εδώ ισχύει οτι γράφουν τα προβλήματα /./
σε αυτους που χαλάει κάτι η δεν ανταποκρήνετε σε κάποια λειτουργεία.,. θα υπάρχουν κι άλοι τόσοι που δουλευει και τους βολεύει το interphone .,.,

απο ότι διαβάζω δηλαδής το midland BT ειναι ποιό καλή επιλόγή.,.

διωρθόστε με αν κάνω λάθος.,.,.,

D_Artagian
11-01-2012, 17:44
Το γνωρίζω, αλλά προτίμησα να αγοράσω ένα καινούριο κράνος, που θα χρησιμοποιείται μόνο σε εκδρομές για να μη στραπατσάρουμε την καλωδίωση μέσα στην πόλη


Ναι ισχύει αυτό που λές. Αν άκουγες κι εσύ ραδιόφωνο και πραγματοποιούσες εσύ την κλήση intercom, τερματίζοντας την κλήση η άλλη μονάδα θα γυρίσει στο ραδιόφωνο ενώ εσύ στο πουθενά. Θα ήταν πολύ βολικότερο να ξαναγυρνούσες κι εσύ στην προηγούμενη λειτουργία.

Εξαρτάται από το πως το βλέπεις , άλλωστε μετά 2 κουμπιά πατάς και έφτασες Fm. Όπως και να έχει, γι'αυτό υπάρχει firmware update, και θα γίνει και αυτό αν ζητηθεί από τους πελάτες :)

D_Artagian
11-01-2012, 17:45
οκ και εδώ ισχύει οτι γράφουν τα προβλήματα /./
σε αυτους που χαλάει κάτι η δεν ανταποκρήνετε σε κάποια λειτουργεία.,. θα υπάρχουν κι άλοι τόσοι που δουλευει και τους βολεύει το interphone .,.,

απο ότι διαβάζω δηλαδής το midland BT ειναι ποιό καλή επιλόγή.,.

διωρθόστε με αν κάνω λάθος.,.,.,

τσέκαρε το 1ο post και θα δείς..το BT θα βγάλει σίγουρα πρόβλημα μετα απο καιρό με τα ακουστικά , και χάνεις τα πλήκτρα, γενικότερα θέλουν συνήθεια. Πιο απλό το Interphone , με τα δικά του μειον (πχ πιο "χοντρή" μονάδα).

όπως το βλέπει ο καθένας..πάντως την ένταση και καθαρότητα του interphone , δεν την πιάνει και είναι λογικό :)

gsmaniac
11-01-2012, 18:53
να ρωτησω και εγω κατι τον γιαννη.....
μπορει να συνδεθει η F3 με την F5?????

tattoopanther
11-01-2012, 18:59
να ρωτησω και εγω κατι τον γιαννη.....
μπορει να συνδεθει η F3 με την F5?????


Η η ΒΤ1 με ΒΤnext??

D_Artagian
11-01-2012, 19:02
η σειρά της Interphone , συνδέεται μόνο με Interphone (f3,f4,f5), όπως το ίδιο γίνεται και με τα BT.

gsmaniac
11-01-2012, 19:05
η σειρά της Interphone , συνδέεται μόνο με Interphone (f3,f4,f5), όπως το ίδιο γίνεται και με τα BT.

οποτε......ετοιμασου να σου παραγγειλω μια f5,για να την συνδεσω με την f3 της κυρας μου:rolleyes::rolleyes:

D_Artagian
11-01-2012, 19:21
βρε, το θέμα δεν είναι να πουλήσω, αλλά να ενημερώσω :)
Παρολα αυτά, αν το θές, ενημέρωσε να κάνουμε μια καλύτερη τιμή φυσικά :)

gsmaniac
11-01-2012, 19:36
βρε, το θέμα δεν είναι να πουλήσω, αλλά να ενημερώσω :)
Παρολα αυτά, αν το θές, ενημέρωσε να κάνουμε μια καλύτερη τιμή φυσικά :)

Εννοειτε......αλλα μια που βρηκαμε παπα:D

emlazo
12-01-2012, 19:29
Εξαρτάται από το πως το βλέπεις , άλλωστε μετά 2 κουμπιά + κεντρικό πατάς και έφτασες Fm. Όπως και να έχει, γι'αυτό υπάρχει firmware update, και θα γίνει και αυτό αν ζητηθεί από τους πελάτες :)

:sm8:ΠΟΥ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ;
ΠΧ όταν βρισκόμαστε σε λειτουργία Intercom πατώντας το πλήκτρο προς τα κάτω να τερματίσουμε την λειτουργία Intercom και να μεταβούμε άμεσα στην προηγούμενη λειτουργία

vasva
22-01-2012, 14:33
Πάλι το χέρι στη τσέπη θα βάλω;;;;;;;;;;;;;;;;:yz

D_Artagian
23-01-2012, 08:32
Σχετικά με τις ανταλλακτικές βάσεις για το F5 , βγήκαν στην παραγωγή και άμεσα θα είναι διαθέσιμες στην αγορά με μικρό κόστος :)

Ago
28-01-2012, 17:30
Καλησπέρα

Διαβάζοντας τις οδηγίες χρήσης του BT2 διαπίστωσα ότι το BT2 υποστηρίζει 2 λειτουργίες για το intercom, VOX και ενεργοποίηση πατώντας το κουμπί. Δηλαδή η λειτουργία intercom μπορεί να ξεκινήσει μόλις μιλήσεις, ανεξάρτητα από το ποια λειτουργία χρησιμοποιείς εκείνη τι στιγμή. Ξέρει κάνεις εάν το interphone f5 υποστηρίζει VOX;;;;

Επίσης, το ΒΤ2 έχει ραδιόφωνο;;

D_Artagian
28-01-2012, 21:23
Το F5 λειτουργεί διαφορετικά από το BT2.Όταν έχεις συνδεθεί στη λειτουργία intercom, έχει κανονικά VOX και μάλιστα με ένα εξαιρετικό φίλτρο το οποίο όταν είσαι σε αυτό το standby , δεν ακούς τον θόρυβο του αέρα, τον κόβει τελείως.
Το BT2 δεν έχει ραδιόφωνο. Μην ξεχνάμε οτι η F5 είναι άλλου επιπέδου επικοινωνία και μπορεί να συγκριθεί μόνο με τα BT Next , Cardo G4.

Εαν το θέλουμε, μπορούμε να δουμε τη δυνατότητα ειδικής τιμής για τους χρήστες του forum

emlazo
29-01-2012, 01:23
Διαβάζοντας τις οδηγίες χρήσης του BT2 διαπίστωσα ότι το BT2 υποστηρίζει 2 λειτουργίες για το intercom, VOX και ενεργοποίηση πατώντας το κουμπί. Δηλαδή η λειτουργία intercom μπορεί να ξεκινήσει μόλις μιλήσεις, ανεξάρτητα από το ποια λειτουργία χρησιμοποιείς εκείνη τι στιγμή. Ξέρει κάνεις εάν το interphone f5 υποστηρίζει VOX;;;;


Το F5 λειτουργεί διαφορετικά από το BT2.Όταν έχεις συνδεθεί στη λειτουργία intercom, έχει κανονικά VOX και μάλιστα με ένα εξαιρετικό φίλτρο το οποίο όταν είσαι σε αυτό το standby , δεν ακούς τον θόρυβο του αέρα, τον κόβει τελείως.


Θα διαφωνήσω μαζί σου. Η F5 δεν διαθέτει VOX (Voice Activation) για την λειτουργία Intercom όπως το περιγράφει ο Ago. (Δεν το αναφέρει και πουθενά το εγχειρίδιο χρήσης) Για να πας σε λειτουργία Intercom πρέπει να χρησιμοποιήσεις αποκλειστικά τα πλήκτρα της συσκευής σε αντίθεση με την ΒΤ2 (παραθέτω μέρος από τις οδηγίες) που όταν ακούς μουσική αρκεί να μιλήσεις για να περάσεις σε κατάσταση Intercom.

Η ενεργοποίηση μέσω VOX είναι σίγουρα βολική. Δέν ξέρω αν στην πράξη λειτουργεί με τον θόρυβο του αέρα στο κράνος. Αυτό ας μα το απαντήσουν οι χρήστες της ΒΤ2!!

Many cell phones are now designed to be used as stereo MP3 players. Your Midland BT2 fully supports the A2DP and AVRCP protocols that enable you to listen to stereo music and
remotely control your cell phone’s MP3 player.
You can even use the buttons on the BT2 unit to control the following play options:
Play, Pause, Forward and Backward.
Attention: The remote control is enabled only if the MP3 player device supports the AVRCP protocol.
Available controls:
› To enable your connected MP3 Player, press and hold down the “Intercom” button for 3 seconds.
› To play/pause music, briefly press the “Intercom” button.
› To skip forward to the next song, briefly press the “Telephone” button.
› To skip backwards to the previous song, briefly press the “AUX” button.
› To disable the MP3 player, press and hold down the “Intercom” button for 3 seconds (2 beeps will confirm it).
To open the Intercom communication just talk or , for a manual activation, disable first the MP3 player , pressing the “Intercom” button and than press it again to open the Intercom

java
29-01-2012, 04:09
Το F5 λειτουργεί διαφορετικά από το BT2.Όταν έχεις συνδεθεί στη λειτουργία intercom, έχει κανονικά VOX και μάλιστα με ένα εξαιρετικό φίλτρο το οποίο όταν είσαι σε αυτό το standby , δεν ακούς τον θόρυβο του αέρα, τον κόβει τελείως.
Το BT2 δεν έχει ραδιόφωνο. Μην ξεχνάμε οτι η F5 είναι άλλου επιπέδου επικοινωνία και μπορεί να συγκριθεί μόνο με τα BT Next , Cardo G4.

Εαν το θέλουμε, μπορούμε να δουμε τη δυνατότητα ειδικής τιμής για τους χρήστες του forum

Το θέλουμε.;)

D_Artagian
29-01-2012, 15:40
Αγαπητέ emlazo, πιστεψέ με, επειδή εχω δουλέψει όλες τις ενδοεπικοινωνίες...

αν θέλεις να δεις σαν όρο το "VOX" , η F5 ΔΕΝ έχει . Αν θέλεις να το δεις πρακτικά , λειτουργεί (πχ) :

όταν ακους μουσική (η οποιαδήποτε άλλη λειτουργία) με την f5 , χρειάζεται να πατήσεις το κεντρικό πλήκτρο προκειμένου να μπεις στην λειτουργία "intercom" . Από εκεί και πέρα όλα λειτουργουν (φαινομενικά) σαν VOX λόγω του εξαιρετικού φίλτρου.

άρα , χρειάζεται το πάτημα ενος πληκτρου , και στη συνέχεια "κόβει" μόνη της. Αν το ξαναπατήσεις , συνεχίζεις στη λειτουργία που είσαι.

Αν αυτό δεν είναι αντιληπτό , ένα test ride μπορεί να λυσει κάθε απορία :) ή αλλιώς, online υπάρχουν Ελληνικές οδηγίες

D_Artagian
29-01-2012, 15:43
Επιπροσθέτως, το VOX της BT2 , επειδή δεν έχει αυτό το (πραγματικά μαγικό) φίλτρο της f5 , ακους τον αέρα στο κράνος , και θα πρέπει είτε να περιμένεις 20 sec. , είτε να πατήσεις κουμπί για να "κλείσει" η σύνδεση .
Στην F5,με το που δεν μιλάς, μπαίνει το φίλτρο και είναι σαν να έχεις ήδη βγεί από την intercom (πράγμα που δεν ισχύει) . Για να βγείς τελείως, απλά πατας το κουμπί, δεν βγαίνει αυτόματα όπως η BT1/BT2 :)

emlazo
29-01-2012, 20:38
όταν ακους μουσική (η οποιαδήποτε άλλη λειτουργία) με την f5 , χρειάζεται να πατήσεις το κεντρικό πλήκτρο προκειμένου να μπεις στην λειτουργία "intercom" . Από εκεί και πέρα όλα λειτουργουν (φαινομενικά) σαν VOX λόγω του εξαιρετικού φίλτρου.
άρα , χρειάζεται το πάτημα ενος πληκτρου , και στη συνέχεια "κόβει" μόνη της. Αν το ξαναπατήσεις , συνεχίζεις στη λειτουργία που είσαι.

Αν αυτό δεν είναι αντιληπτό , ένα test ride μπορεί να λυσει κάθε απορία :) ή αλλιώς, online υπάρχουν Ελληνικές οδηγίες

Επαναλαμβάνω τα ίδια και γίνομαι κουραστικός αλλα

Την συσκευή την έχω στα χέρια μου από την αρχή του χρόνου, αγορασμένη από το κατάστημα σου μέσω Internet. Έχει επάνω της ένα αυτοκόλητο με την ένδειξη R85. Έχει λοιπόν και την τελευταία έκδοση λογισμικού. Είναι και απο τις τελευταίες παραλαβές σας μια και περιλαμβάνει την σιλικόνη που αναφέρετε στα videoclip σας. Ποιοτικά μπορεί να είναι καλή, ο χρόνος θα το δείξει.

Χειριστικά όχι. Αυτό που λές παραπάνω δεν το κάνει το έχουμε συζητήσει ξανά στο ίδιο θέμα.

Αν ακούς μουσική (πχ FM) πρέπει να πατήσεις τουλάχιστον δύο φορές το κεντρικό πλήκτρο για να μιλήσεις με τον συνεπιβάτη σου. Για να ξαναγυρίσεις στο FM πρέπει να πατήσεις
1 φορά το κεντρικό πλήκτρο για να διακόψεις το intercom
2 φορές το πλήκτρο προς τα κάτω για να βρεις την λειτουργία FM
(3 φορές το πλήκτρο προς τα κάτω για να βρεις την λειτουργία Music Streaming αν άκουγες αυτή πριν)
1 φορά το κεντρικό πλήκτρο για να την επιλέξεις.
Το σταθμό που άκους το έχει κρατήσει τουλάχιστον!!

Λειτουργεί η δικιά σου διαφορετικά από την δική μου; Αν ναι ποιο firmware έχεις;

ok στην ευθεία γίνονται όλα αυτά. Σ ένα δρόμο με συνεχόμενες στροφές τι κάνεις;
Περιμένεις να βρεις την απαραίτητη ευθεία για να ξαναγυρίσεις σε μουσική;
Καλύτερα δεν καλείς ποτέ εσύ τον συνεπιβάτη σου, ;)έχεις την ησυχία σου έτσι;) και αφήνεις αυτόν να μπεί σ αυτή την ταλαιπωρία εξ΄ άλλου αυτός δεν οδηγεί!

Για να μην κουράζουμε άλλο τους συνforumιτες, αν κάνω κάτι λάθος, ίσως μου δείξεις τον χειρισμό της στο Σοφικό.

Ago
29-01-2012, 21:47
Άρα συνοψίζοντας ΒΤ Next vs Interphone F5

1) Και τα 2 έχουν FM
2) Το ΒΤ Next εχει VOX και επιστρεφει μετα απο 20 δευτερα στην προηγούμενη λειτουργία, αντιθετα με το Interphone που πρέπει να το γυρίσεις χειροκίνητα
3) Το Interphone έχει noise reduction
4) Και τα 2 δέχονται firmware update
5) Τα ακουστικά του ΒΤ είναι πολύ πιο λεπτά και δε χρειάζεται να σκάψεις το αφρολέξ του κράνους, όπως προτείνει το εγχειρίδιο του Interphone.... (Να είναι αλήθεια το λέει μέσα στο εγχειρίδιο του Interphone. Τραγικό!!!)

Δύσκολη απόφαση, αλλά μάλλον θα καταλήξω στο ΒΤ

Ago
29-01-2012, 22:00
Θέλω ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας που να έχει:

1) PTT στο τιμόνι ετσι ωστε να μη χρειαζεται να παρω τα χερια μου απο το τιμονι για να μιλήσω και να το ενεργοποιώ όποτε θέλω εγώ και όχι όποτε νομίζει αυτό
2) Να έχει πολύ λεπτά ακουστικά και μικρόφωνο για να μη με ενοχλούν μέσα στο κράνος
3) Να έχει active noise reduction για να ακουω μονο τη φωνη και οχι τον αερα
4) VHF για μεγαλύτερη εμβέλεια
5) Και όλα αυτά χωρίς καλώδια...

Ζητάω πολλά??? :hmmm:

D_Artagian
29-01-2012, 22:45
Επαναλαμβάνω τα ίδια και γίνομαι κουραστικός αλλα

Την συσκευή την έχω στα χέρια μου από την αρχή του χρόνου, αγορασμένη από το κατάστημα σου μέσω Internet. Έχει επάνω της ένα αυτοκόλητο με την ένδειξη R85. Έχει λοιπόν και την τελευταία έκδοση λογισμικού. Είναι και απο τις τελευταίες παραλαβές σας μια και περιλαμβάνει την σιλικόνη που αναφέρετε στα videoclip σας. Ποιοτικά μπορεί να είναι καλή, ο χρόνος θα το δείξει.

Χειριστικά όχι. Αυτό που λές παραπάνω δεν το κάνει το έχουμε συζητήσει ξανά στο ίδιο θέμα.

Αν ακούς μουσική (πχ FM) πρέπει να πατήσεις τουλάχιστον δύο φορές το κεντρικό πλήκτρο για να μιλήσεις με τον συνεπιβάτη σου. Για να ξαναγυρίσεις στο FM πρέπει να πατήσεις
1 φορά το κεντρικό πλήκτρο για να διακόψεις το intercom
2 φορές το πλήκτρο προς τα κάτω για να βρεις την λειτουργία FM
(3 φορές το πλήκτρο προς τα κάτω για να βρεις την λειτουργία Music Streaming αν άκουγες αυτή πριν)
1 φορά το κεντρικό πλήκτρο για να την επιλέξεις.
Το σταθμό που άκους το έχει κρατήσει τουλάχιστον!!

Λειτουργεί η δικιά σου διαφορετικά από την δική μου; Αν ναι ποιο firmware έχεις;

ok στην ευθεία γίνονται όλα αυτά. Σ ένα δρόμο με συνεχόμενες στροφές τι κάνεις;
Περιμένεις να βρεις την απαραίτητη ευθεία για να ξαναγυρίσεις σε μουσική;
Καλύτερα δεν καλείς ποτέ εσύ τον συνεπιβάτη σου, ;)έχεις την ησυχία σου έτσι;) και αφήνεις αυτόν να μπεί σ αυτή την ταλαιπωρία εξ΄ άλλου αυτός δεν οδηγεί!

Για να μην κουράζουμε άλλο τους συνforumιτες, αν κάνω κάτι λάθος, ίσως μου δείξεις τον χειρισμό της στο Σοφικό.

αυτη την εβδομάδα θα δουλεύαμε ουτως ή άλλως σε video λειτουργίας του f5 , οπότε θα σε ενημερώσω να τα δεις (ελπίζω ο ήχος να είναι κομπλε) .
Σχετικά με το Σοφικό, θα είναι πολύ δύσκολο να ασχοληθούμε διεξοδικά , αλλά κάποια πράγματα πμορούμε να τα δούμε .
Λογισμικό νεό έχει βγεί πριν 1,5 εβδομάδα αν θυμάμαι καλά . Οπότε , λίγη υπομονή :)

D_Artagian
29-01-2012, 22:47
Άρα συνοψίζοντας ΒΤ Next vs Interphone F5


5) Τα ακουστικά του ΒΤ είναι πολύ πιο λεπτά και δε χρειάζεται να σκάψεις το αφρολέξ του κράνους, όπως προτείνει το εγχειρίδιο του Interphone.... (Να είναι αλήθεια το λέει μέσα στο εγχειρίδιο του Interphone. Τραγικό!!!)

Δύσκολη απόφαση, αλλά μάλλον θα καταλήξω στο ΒΤ

Δες λίγο τις Ελληνικές οδηγίες (motoraid) , ή μετάφρασε όλη την παράγραφο
Λέει συγκεκριμένα , οτι αν δεν υπάρχει θήκη για ακουστικά να κάνεις αυτό. Στο δικό μου XR-1000 που δεν έχει κλασσική θέση για ακουστικά , δεν εχω σκάψει τπτ και δουλέει μια χαρά.

Πέραν τουτου, υπάρχει και σαν επιπλέον αξεσουάρ, το "slim kit" ακουστικών αν δεις οτι δεν χωράει (πράγμα δύσκολο, αλλά έχει να κάνει και με το κεφάλι μας )
Η διαφορά είπαμε , είναι στο πάχος (λιγο πιο χοντρα τα interphone) αλλά κερδίζεις στην ποιότητα.

emlazo
29-01-2012, 23:26
Άρα συνοψίζοντας ΒΤ Next vs Interphone F5

5) Τα ακουστικά του ΒΤ είναι πολύ πιο λεπτά και δε χρειάζεται να σκάψεις το αφρολέξ του κράνους, όπως προτείνει το εγχειρίδιο του Interphone.... (Να είναι αλήθεια το λέει μέσα στο εγχειρίδιο του Interphone. Τραγικό!!!)


Πριν σκάψεις δοκιμάζεις.
Στο Suomi Vandal της γυναίκας μου τοποθετήθηκαν χωρίς σκάψιμο στο φελιζόλ
Αντίθετα στο δικό μου Schuberth S1 έσκαψα τόσο που μπήκε όλο το ακουστικό στο φελιζόλ

emlazo
29-01-2012, 23:40
αυτη την εβδομάδα θα δουλεύαμε ουτως ή άλλως σε video λειτουργίας του f5 , οπότε θα σε ενημερώσω να τα δεις (ελπίζω ο ήχος να είναι κομπλε) .
Σχετικά με το Σοφικό, θα είναι πολύ δύσκολο να ασχοληθούμε διεξοδικά , αλλά κάποια πράγματα πμορούμε να τα δούμε .
Λογισμικό νεό έχει βγεί πριν 1,5 εβδομάδα αν θυμάμαι καλά . Οπότε , λίγη υπομονή :)

οκ ευχαριστώ

ericnax
07-02-2012, 15:19
Θέλω ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας που να έχει:

1) PTT στο τιμόνι ετσι ωστε να μη χρειαζεται να παρω τα χερια μου απο το τιμονι για να μιλήσω και να το ενεργοποιώ όποτε θέλω εγώ και όχι όποτε νομίζει αυτό
2) Να έχει πολύ λεπτά ακουστικά και μικρόφωνο για να μη με ενοχλούν μέσα στο κράνος
3) Να έχει active noise reduction για να ακουω μονο τη φωνη και οχι τον αερα
4) VHF για μεγαλύτερη εμβέλεια
5) Και όλα αυτά χωρίς καλώδια...

Ζητάω πολλά??? :hmmm:


Και εγώ τα ίδια θα ήθελα;););)

bogart
18-08-2012, 10:51
Προ ημερών έγινε αγορά μιας Interphone F5S.

Σήμερα έκανα την πρώτη δοκιμή και δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένος.

Σύνδεση με GPS, δεν ακούω τίποτα.
Σύνδεση με κινητο σε λειτουργία GPS, δεν ακούω τίποτα.
Σύνδεση με κινητό και κλήση, με ακούνε πεντακάθαρα αλλά εγώ και πάλι δεν ακούω τίποτα.

Για μουσική δεν χρειάζεται να πω κάτι, δεν άκουγα τίποτα.

Μήπως φταίει το κράνος ρε παιδιά;
Ή να πάω σε ΩΡΥΛΑ;

Απελπίστηκα γιατί είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για την ενδοέπικοινωνία. :-(



Sent from my iPhone using Tapatalk

leren
18-08-2012, 11:01
Προ ημερών έγινε αγορά μιας Interphone F5S.

Σήμερα έκανα την πρώτη δοκιμή και δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένος.

Σύνδεση με GPS, δεν ακούω τίποτα.
Σύνδεση με κινητο σε λειτουργία GPS, δεν ακούω τίποτα.
Σύνδεση με κινητό και κλήση, με ακούνε πεντακάθαρα αλλά εγώ και πάλι δεν ακούω τίποτα.

Για μουσική δεν χρειάζεται να πω κάτι, δεν άκουγα τίποτα.

Μήπως φταίει το κράνος ρε παιδιά;
Ή να πάω σε ΩΡΥΛΑ;

Απελπίστηκα γιατί είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για την ενδοέπικοινωνία. :-(



Sent from my iPhone using Tapatalk

Από την εταιρία τι σου είπαν για τα προβλήματα;;;; Μήπως αυτοί σε έστειλαν στον ωρυλά;;;;:lo20:

bogart
18-08-2012, 11:09
Θα δοκιμάσω σήμερα και στο κράνος της κοπελιάς μου να δω αν ακούει αυτή.

Πάντως σταματημένος με σβηστή μηχανή ακούω νορμάλ, όχι δυνατά όμως.

Όταν ξεκινάω πάπαλα...


Sent from my iPhone using Tapatalk

leren
18-08-2012, 11:12
Από την εταιρία τι σου είπαν για τα προβλήματα;;;; Μήπως αυτοί σε έστειλαν στον ωρυλά;;;;:lo20:

Ο Dartagian τι σου είπε;;;;

bogart
18-08-2012, 11:43
Ο Dartagian τι σου είπε;;;;

Δεν έχω μιλήσει ακόμη με το κατάστημα, από Δευτέρα...


Sent from my iPhone using Tapatalk

D_Artagian
18-08-2012, 11:49
Δεν μπορει να μην ακούς τίποτα !!

κατεβασε τις οδηγίες από το http://www.motoraid.eu/support/interphone/instructions_%20f5_greek_motoraid.pdf

στα Ελληνικά. Προφανώς κάτι δεν έχει συνδεθεί καλά !

Στο θέμα του δεν ακούς,τσέκαρε και με τα άλλα κεφαλοακουστικά που είναι στη συσκευασία, μήπως έπεσες σε ελλατωματικό (???) κεφαλοακουστικό.
Μετά τσέκαρε τα φις των ακοουστικών σου.

ΠΡΙΝ κάνεις οτιδήποτε, ΜΗΝ πιέσεις τα βίσματα στη μονάδα και στραβώσεις κάποιο χρυσό βίσμα, και τέλος, ΠΡΙΝ πας σε ωρυλά, πάρε ένα τηλέφωνο , είναι πιο φθηνό (πλακίτσα έτσι..)

Αν τέλος θέλεις κάτι, στείλε και ένα email στο email του καταστήματος , για να λυθεί το θέμα, αλλά όχι από εδώ μέσα. :)

bogart
22-08-2012, 15:21
Τελικά η συσκευή λειτουργούσε μια χαρά.

Απλά εγώ τοποθετούσα εν αγνοία μου τα κεφαλακουστικά κάτω από την επένδυση και πάνω στο κέλυφος του κράνους, ενώ το σωστό είναι επάνω στην επένδυση.

Για αυτόν τον λόγο λοιπόν δεν άκουγα.

Γιάννη συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστώ για την άριστη εξυπηρέτηση!!!

D_Artagian
22-08-2012, 15:24
Μην έχεις θέμα :) Αυτή είναι η εργασία μας :)

yiannis68
01-09-2012, 12:28
Τελικά η συσκευή λειτουργούσε μια χαρά.


Απλά εγώ τοποθετούσα εν αγνοία μου τα κεφαλακουστικά κάτω από την επένδυση και πάνω στο κέλυφος του κράνους, ενώ το σωστό είναι επάνω στην επένδυση.

Για αυτόν τον λόγο λοιπόν δεν άκουγα.


Γιάννη συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστώ για την άριστη εξυπηρέτηση!!!

Αυτός είναι ο Γιάννης. :re28:

asotosios
03-09-2012, 19:39
Θα μπορούσε κάποιος να μας δείξει τον σωστο τροπο τοποθετήσεις κεφαλακουστικων και μικροφώνου σε κράνος full face...???

D_Artagian
04-09-2012, 23:48
παιδια καλησπέρα, μετά απο κάποιες ημέρες διακοπές, είμαι και πάλι εδώ. Σχετικά με το θέμα της τοποθέτησης, νομίζω οτι δεν μπορει να δειχθεί σε βίντεο, καθώς το που κάθεται το ακουστικό είναι πολύ σχετικό.
Γενικώς, πηγαίνει ΠΑΝΩ από την επένδυση, ΚΟΛΛΗΤΑ στο αυτί μας, στο ύψος που είναι και το αυτί μας.

asotosios
05-09-2012, 15:17
Γενικώς, πηγαίνει ΠΑΝΩ από την επένδυση, ΚΟΛΛΗΤΑ στο αυτί μας, στο ύψος που είναι και το αυτί μας.

εμενα επειδη το κρανος δεν εχει θεση για ακουστικο, δλδ βαθουλωμα στα μαξιλαρακια, και επειδη ο κινεζος ειναι σχετικα ογκωδεις σε σχεση με τα πολυ λεπτα κεφαλοακουστικα...δεν ειμαι σε θεση να το βαλω απο πανω απο την επενδυση χωρις να κοψω τα αυτια μου πρωτα...
μαλλον πρεπει να κοψω μαξιλαρακια (θα παιξει κοπτοραπτικη δλδ:()...μιας και δεν θα ηθελα να κοψω τα αυτια μου...:D

astegos
12-04-2013, 18:14
παιδιά έχω την BT1.
1.Στα ακουστικά πρόσθεσα έξτρα αφρολέξ για να μην πονάνε τα αυτιά μου.
2.στο ένα σετ χαλάσανε οι επαφές (δοντάκια) της εξωτερικής μονάδας του κράνους με το σύστημα των ακουστικών και αλλάχτηκε.
3. πάνω απο το 80 χλμ. δεν ακούω τον συνεπιβάτη.
4. μου έχει σπάσει τα @ρχίδι@ η ρύθμιση τοης αυτόματης έναρξης ομιλίας και της συνεχόμενης, δεν μπορώ να βγάλω άκρη. ότι θέλει κάνει.
γενικά απογοήτευση.....