PDA

View Full Version : Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama


VaGaBond
19-01-2012, 00:00
Γνωριζω οτι η Odyssey PC-535 ειναι η καλυτερη λυση και με 3 χρονια εγγυηση.Ομως κοστιζει 145€ για Θεσσαλονικη μεσω της ομαδικης του forum.

Η Yuasa YTX14-BSειναι αυτη που βαζει πλεον η BMW αντι της δευτερης Exide που μαλλον μολις αποτελειωσα, και κοστιζει 64€.Και αυτη μαλλον θα συνοδευεται απο 1 ή 2 χρονια εγγυηση.

Υπαρχει και η φθηνοτερη λυση.Fu kuyama YTX14-BS με 40€.

Εχει κανεις εμπειρια απο τις παραπανω μπαταριες με 1200GS και τελικα αξιζει να δωσω διπλα ή και τριπλα λεφτα γiα την Odyssey?Θα εχει δηλαδη διπλασιο ή και τρiπλασιο χρονο ζωης απο τις αλλες?Επισης, η Odyssey μπορει να μπει σε οποιονδηποτε φορτιστη?Εχει δοκιμαστει στο φορτιστη lidl?

Σκοπευω να τη βαζω τακτικα στο συντηρητη-φορτιστη αφου η χρηση της μηχανης πλεον δεν ειναι πολυ συχνη.Σχεδον ποτε δεν κανει μικρες αποστασεις σε κινηση και βγαινει μονο σε ανοιχτο δρομο για τουλαχιστον 30 χλμ τη φορα καθε βδομαδα.Δεν εχει servo ή εξτρα συσκευες που τραβανε ρευμα.

Αν βαλω τη Fu(c)kuyama:D παιζει να χαλασω τιποτα?

Θένκς!:)

siraxanz
19-01-2012, 01:00
προχωρα με την κουρτινα 2 ... αν ειναι να μην βαραθεις την συντηρηση...

η κουρτινα 1 δεν χρειαστηκε φορτιστη ουτε μετα απο 1.5 μηνα, κάποιοι μιλάνε για 7-8 χρονια κ προχωραει

η κουρτινα 3 ειναι μαπουλα απο το περιβολι, λειψα στοιχεια κλπ... καταλαβαινεις οτι, οτι πληρωνεις παιρνεις ε?

nivam
19-01-2012, 01:13
Γνωριζω οτι η Odyssey PC-535 ειναι η καλυτερη λυση και με 3 χρονια εγγυηση.Ομως κοστιζει 145€ για Θεσσαλονικη μεσω της ομαδικης του forum.

Η Yuasa YTX14-BSειναι αυτη που βαζει πλεον η BMW αντι της δευτερης Exide που μαλλον μολις αποτελειωσα, και κοστιζει 64€.Και αυτη μαλλον θα συνοδευεται απο 1 ή 2 χρονια εγγυηση.

Υπαρχει και η φθηνοτερη λυση.Fu kuyama YTX14-BS με 40€.

Εχει κανεις εμπειρια απο τις παραπανω μπαταριες με 1200GS και τελικα αξιζει να δωσω διπλα ή και τριπλα λεφτα γiα την Odyssey?Θα εχει δηλαδη διπλασιο ή και τρiπλασιο χρονο ζωης απο τις αλλες?Επισης, η Odyssey μπορει να μπει σε οποιονδηποτε φορτιστη?Εχει δοκιμαστει στο φορτιστη lidl?

Σκοπευω να τη βαζω τακτικα στο συντηρητη-φορτιστη αφου η χρηση της μηχανης πλεον δεν ειναι πολυ συχνη.Σχεδον ποτε δεν κανει μικρες αποστασεις σε κινηση και βγαινει μονο σε ανοιχτο δρομο για τουλαχιστον 30 χλμ τη φορα καθε βδομαδα.Δεν εχει servo ή εξτρα συσκευες που τραβανε ρευμα.

Αν βαλω τη Fu(c)kuyama:D παιζει να χαλασω τιποτα?

Θένκς!:)

Ναι, αλλά όχι στο μαμά πριζάκι, αλλά σ' αυτό που πέρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία.
Νόμιζω πως τα αξίζει, αν και τελικά ο χρόνος θα δείξει.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης και με θερμοκρασίες γύρω στους 0 βαθμούς αυτές τις μέρες, γυρνάει τη μίζα για πλάκα.
Α και μετά από 8 ώρες που δούλευαν συνεχώς τα alarm επειδή τα είχα ξεχάσει αναμμέναΝεύρα, έδωσε πάλι ρεύμα σαν να μην τρέχει τίποτα.;)

ckk
19-01-2012, 12:48
Ναι, αλλά όχι στο μαμά πριζάκι, αλλά σ' αυτό που πέρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία.
Νόμιζω πως τα αξίζει, αν και τελικά ο χρόνος θα δείξει.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης και με θερμοκρασίες γύρω στους 0 βαθμούς αυτές τις μέρες, γυρνάει τη μίζα για πλάκα.
Α και μετά από 8 ώρες που δούλευαν συνεχώς τα alarm επειδή τα είχα ξεχάσει αναμμέναΝεύρα, έδωσε πάλι ρεύμα σαν να μην τρέχει τίποτα.;)

:Απορία::Απορία::Απορία: Αν είχε και ΄μουρίτσα΄ ζήλιας, θα την έβαζα και αυτήν. Μετά από 4 ή 5 αλλαγές μπαταρίας - πάντα εντός εγγύησης / άρα χρόνος μικρότερος των 6 μηνών - νά είναι καλά ο Παναγιωτόπουλος, πήγα και χθες αφού ξαναέμεινα.

Λογικά εκεί μου είπαν ότι:

Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.
Άρα ξεχνάω μικρές διαδρομές, ένεκα πολλές 'μιζιές'
Ξεχνάω προβολάκια
Ξεχνάω θερμαινόμενα grips
Γενικότερα ξεχνάω... την μηχανή για τρεις ημέρες αν θέλω να αλλάξω μπαταρία εντός εγγύησης, για να γίνει πληρέστατος έλεγχος.
Έχουν γίνει ήδη οι ανάλογοι 5-6 έλεγχοι των προηγούμενα αναφερομένων αλλαγών και ο εγκέφαλος δεν έδειξε τίποτα άλλο από την βλάβη της χαμηλής τάσης, λόγω χαλασμένης μπαταρίας.

Από ότι έχω καταλάβει - ODYSSEY - με κλειστά μάτια. Είναι και επένδυση και δεν σε αφήνει να σπρώχνεις εν μέσω Συντάγματος :yz.

Sotos_
19-01-2012, 13:23
Με την ευκαιρία της συζητησης εδω...

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?

gepol
19-01-2012, 15:14
Λογικά εκεί μου είπαν ότι:

Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.


Είναι δυνατόν?

GeorgeP
19-01-2012, 16:21
Είναι δυνατόν?


Οχι βεβαια!!!!!

Στις συχρονες κατασκευες τα δυναμο φορτωνουν τις μπαταριες 14 κομα κατι απο το ρελαντι διοτι εχουν ισχυρες γεννητριες..........
Απο εκει και υστερα παιζουν ρολο οι καταναλωσεις, αν για παραδειγμα το βολτομετρο δειχνει 14,5 βολτ στο ρελαντι οταν αναψεις την μεγαλη σκαλα στα φωτα ¨η τα προβολακια, ¨η τα θερμαινομενα γκριπ (ενα-ενα ¨η ολα μαζι) η φορτωση, στο ρελαντι, θα πεσει και τα 14,5 θα γινουν 11. Τοτε θα χρειαστουν στροφες για να φορτωνει στα σωστα 14,5 βολτ.
Γιαυτο και στον ελεγχο του συστηματος φορτωσης της μπαταριας οι κατασκευαστες (π.χ. για Βαραντερο) λεει ''η μεγαλη σκαλα στα φωτα εν λειτουργια και στροφες στις 5000''

Παιζει ρολο και η γεννητρια, η γεννητρια π.χ. στο Βαραντερο ειναι 360 βαττ και στο ρελαντι το δυναμο φορτωνει με 14 βολτ, αν η γεννηττρια ηταν 90 βολτ, οπως συνεβαινε στα παλιοτερα οχηματα τοτε ναι θα ηθελε λιγο γκαζι για να φορτωσει στα 14 βολτ με τις καταναλωσεις ολες κλειστες..............

Αλλα η GS και ολα τα συχρονα οχηματα εχουν ισχυρες γεννητριες και δεν χρειαζεται το ελεχιστο γκαζι ...................

VaGaBond
19-01-2012, 16:23
Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.

Το ιδιο εχω ακουσει κι εγω.

Από ότι έχω καταλάβει - ODYSSEY - με κλειστά μάτια. Είναι και επένδυση και δεν σε αφήνει να σπρώχνεις εν μέσω Συντάγματος :yz.

Καποια στιγμη ομως, οπως ολες οι μπαταριες, ετσι και η odyssey θα ψοφησει και οι πιθανοτητες να συμβει εν μεσω Συνταγματος ειναι ακριβως οι ιδιες.Το θεμα ειναι σε ποσο καιρο απο την τοποθετηση θα συμβει.Παντως η 3ετης εγγυηση ειναι κατα την αποψη μου το μεγαλυτερο πλεονεκτημα της.

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?

Απο οσο ξερω οχι.Η΄ φτιαχνεις πατεντα πριζακι και φορτιζεις απο εκει ή συνδεεις το φορτιστη απ'ευθειας στη μπαταρια.Η δευτερη νομιζω οτι ειναι η καλυτερη λυση αφου εχεις την ευκαιρια να αποσυνδεσεις την μπαταρια απο τη μοτοσυκλετα για καθε ενδεχομενο.Η μπαταρια ειναι σε προσβασιμο σημειο και δε χρειαζεται να κατεβει και η διαδικασια για να βγαλεις σελα και να αποσυνδεσεις πολους ειναι 2 λεπτα.

Δυο ακομη ερωτησεις.
Γνωριζει κανεις αν θα μου χρεωσει κατι ο Τρικαλιωτης αν τον επισκεφτω μονο για να σβησει τα σφαλματα χαμηλης τασης μπαταριας?
Γιατι η μαμα μπαταρια φαινεται στα χαρακτηριστικα της bmw οτι εχει χωρητικοτητα 14Ah, ενω στο site της κατασκευαστριας γραφει 12Ah?Και ποιο ειναι το σωστο απο τα δυο?

GeorgeP
19-01-2012, 16:27
προχωρα με την κουρτινα 2 ... αν ειναι να μην βαραθεις την συντηρηση...

...................................................................................................
η κουρτινα 3 ειναι μαπουλα απο το περιβολι, λειψα στοιχεια κλπ... καταλαβαινεις οτι, οτι πληρωνεις παιρνεις ε?

H κουρτινα 2, αν εννοεις την YASA YTX14 BS, ειναι τυπου MF (maintanance free) και δεν χρειαζεται συντηρηση, αυτη φοραει και το Βαραντερο.

Η κουρτινα 3 ενδεχεται να κρατησει περισσοτερο απο καθε αλλη μπαταρια. Ειχα μια τετοια ''μαπουλα απο το περιβολι'' (οχι ιδια μαρκα) η οποια κρατησε 5,5 ολοκληρα χρονια χωρις συντηρητες μπαταριας.
Ειναι που θα πεσεις, αλλα και οι YASA χαλαγαν στο πρωτο 6μηνο μια περιοδο κι ας ηταν απο απο Εκαλιωτικο περιβολι!!

ckk
19-01-2012, 17:04
Είναι δυνατόν?

Τάδε έφη Ζαρατούστρα.

Όχι η θεία μου η Έφη. Και όταν μιλάει ο Ζαρατούστρα (Παναγιωτόπουλος) εγώ και το μηχανολογικό μου δίπλωμα καθόμαστε προσοχή.

Επίσης ο Ζαρατούστρα έβλεπε το πολύμετρο και μου είπε ότι μου είπε. Και το έβλεπα και γώ...:hmmm:. Δεν έβλεπε την κρυστάλλινη σφαίρα.

Μπορεί το μηχανάκι μου να έχει πρόβλημα. Οπότε πάει το μηχανάκι. :sm7:

Πάνε ΚΑΙ τα τρία αυτοκίνητα, που στις 800 στροφές ρελαντί - ντιμάρουν τα φώτα. Για δοκιμάστε και τα δικά σας, μήπως δεν είναι μόνο τα δικά μου αυτοκίνητα χαλασμένα.

Μήπως και τα μηχανάκια...

Μήπως και το πολύμετρο....

Ή μήπως... :hmmm: Α, αυτό δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. :)

black_hawk
19-01-2012, 22:26
Με την ευκαιρία της συζητησης εδω...

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?

ΝΑΙ! :)

(Εχω τον "μαμα" φορτιστη και Odyssey, εδω και 3-4 χρονια..)

Sotos_
19-01-2012, 23:24
ΝΑΙ! :)

(Εχω τον "μαμα" φορτιστη και Odyssey, εδω και 3-4 χρονια..)


Τέλεια. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

VaGaBond
20-01-2012, 01:46
ΝΑΙ! :)

(Εχω τον "μαμα" φορτιστη και Odyssey, εδω και 3-4 χρονια..)

Σωστος!Μπερδευτηκα..

Alkinoos
20-01-2012, 11:26
Εγω έβαλα varta με 60 Ευρω κ εδω κ 6 μήνες δεν έχει κάνει κιχ.
Κ προβολακια έχω κ θερμενομενα γκριπς κ την χρησιμοποιω για μικρές αποστάσεις κ τα πάντα. Ποτε δε την έχω βάλει στο συντηρητη κ ποτε δεν έχω μείνει απο ρεύμα.
Το έχω ξαναπεί, οι odyssey δεν είναι πανακεια.

Alfa7
20-01-2012, 15:10
Varta (65€) και γω, εδω και ένα χρονο και πάει μπαλα.......
η δε προηγούμενη, Yasa, πηγε παληκαρησια 3 χρονια και αλλάχθηκε
με υπόνοια...λόγω επικείμενου ταξιδιου...

Jepe
20-01-2012, 15:13
Με την ευκαιρία της συζητησης εδω...

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?

Και εγώ την ίδια απορία είχα.Γιατί είμαι και εγώ προς τον δρόμο του Οδυσέα:)

gepol
20-01-2012, 16:42
Τάδε έφη Ζαρατούστρα.

Όχι η θεία μου η Έφη. Και όταν μιλάει ο Ζαρατούστρα (Παναγιωτόπουλος) εγώ και το μηχανολογικό μου δίπλωμα καθόμαστε προσοχή.

Επίσης ο Ζαρατούστρα έβλεπε το πολύμετρο και μου είπε ότι μου είπε. Και το έβλεπα και γώ...:hmmm:. Δεν έβλεπε την κρυστάλλινη σφαίρα.

Μπορεί το μηχανάκι μου να έχει πρόβλημα. Οπότε πάει το μηχανάκι. :sm7:

Πάνε ΚΑΙ τα τρία αυτοκίνητα, που στις 800 στροφές ρελαντί - ντιμάρουν τα φώτα. Για δοκιμάστε και τα δικά σας, μήπως δεν είναι μόνο τα δικά μου αυτοκίνητα χαλασμένα.

Μήπως και τα μηχανάκια...

Μήπως και το πολύμετρο....

Ή μήπως... :hmmm: Α, αυτό δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. :)

Πολύ ποιητικά και με γρίφους μιλάς τελευταία και με δυσκολεύεις :p:p...

Η ερώτησή μου έγκειται στο γεγονός ότι το αλτεναδορ, αν δεν απατώμαι, ξεκινάει και φορτίζει μετά τις 1000 στροφές(ίσως και πιο κάτω), και απο τα λαγόμενά σου συνεπέρανα ότι είναι φυσιολογικό το ότι πρέπει να φορτίζει απο τις 2500, και μου φάνηκε "κωφόν" δατ'σ ολ....

VaGaBond
24-01-2012, 20:56
Τελικα κατεληξα στην Yuasa YTX14-BS με 59,90 απο Makina και με την καταλληλη συντηρηση ελπιζω οτι θα κρατησει τουλαχιστον μια τριετια.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.

ckk
24-01-2012, 21:36
Πολύ ποιητικά και με γρίφους μιλάς τελευταία και με δυσκολεύεις :p:p...

Η ερώτησή μου έγκειται στο γεγονός ότι το αλτεναδορ, αν δεν απατώμαι, ξεκινάει και φορτίζει μετά τις 1000 στροφές(ίσως και πιο κάτω), και απο τα λαγόμενά σου συνεπέρανα ότι είναι φυσιολογικό το ότι πρέπει να φορτίζει απο τις 2500, και μου φάνηκε "κωφόν" δατ'σ ολ....


Αγαπητέ μου Γιώργο, σε συνέχεια της ανωτέρω επικοινωνίας σου, έχω να κάνω την εξής διευκρίνηση, διότι εν μέσω ποιητικού ίστρου και ηλικιακής φιλοσοφίας, δεν έγινα τα μάλα αντιληπτός:

Με όλες τις καταναλώσεις ανοικτές, φώτα μεσαία – φώτα μεγάλα – προβολάκια – θερμαινόμενα grips – ΚΑΙ φρένο (ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ SERVO), το αλτερναδόρ για να φτάσει τα 14,5Volts πρέπει να σκαρφαλώσουν οι στροφές του κινητήρα στις 2,500 / λεπτό.

Αν βάλουμε και τις μιζιές ΚΑΙ τον τσιγκούνικο - ταξιτζίδικο τρόπο οδήγησης στις χαμηλές ΚΑΙ τον αυτόματα εμπλεκόμενο συναγερμό, σε κατάσταση παρκαρίσματος…

VaGaBond
25-01-2012, 18:31
Τελικα κατεληξα στην Yuasa YTX14-BS με 59,90 απο Makina και με την καταλληλη συντηρηση ελπιζω οτι θα κρατησει τουλαχιστον μια τριετια.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.

Επισης, να προσθεσω οτι απο το καταστημα μου ειπαν οτι η μπαταρια εχει ενα χρονο εγγυηση.Ενδεχομενως καπου αλλου να βρει κανεις και με δυο χρονια εγγυηση, αλλα σιγουρα δεν θα βρει φθηνοτερα τη συγκεκριμενη μπαταρια, την οποια αν δεν κανω λαθος βαζει πλεον και η bmw στα εργοστασιακα μοντελα της, με τη μονη διαφορα οτι εχει επανω το σημα της bmw που κοστολογηται 80€ επιπλεον!

siraxanz
25-01-2012, 21:14
καλοριζικη η γιασα, αλλα η διαφορα ειναι στην ακινησια...

μονο η οδυσσεια δεν χανει το ρευμα.. την ειχα κ στο 1150..κ 2 μηνες ακινησιας δεν καταλαβε τπτ..:)

gpaphoto
26-01-2012, 12:52
Eγώ πάντως ταλαιπωρήθηκα πολύ με τις μπαταρίες στην μπέμπα μου,τσιγκουνέυτηκα να βάλω από την αρχή μία μπαταρία της προκοπής και με πολλά έτη εγγύηση και δυστυχώς έκανα μία τρύπα στον νερό.Έβαζα μόνο yuasa.Την λύση την βρήκα με την BOSCH και με 5 χρόνια εγγύηση.Άκουσα μετά από καιρό την μηχανή μου να δουλέυει σαν ΒΜW.Θεωρώ ότι σε μία κυρία αξίας 17,000 ευρώ τα 150 ευρώ για μπαταρία είναι ψίχουλα.

VaGaBond
26-01-2012, 12:59
καλοριζικη η γιασα, αλλα η διαφορα ειναι στην ακινησια...

μονο η οδυσσεια δεν χανει το ρευμα.. την ειχα κ στο 1150..κ 2 μηνες ακινησιας δεν καταλαβε τπτ..:)

Για αυτο υπαρχουν οι συντηρητες μπαταριας.Για να μην πληρωνουμε τριπλασια για μπαταριες.

chrisGSA
27-01-2012, 18:13
Η ODYSSEY είναι η πρώτη επιλογή στα forum του εξωτερικού όπου οι εκεί αναβάτες αντιμετωπίζουν και αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες από ότι εμείς εδώ.
Η προσωπική μου εμπειρία με το GSA αγορασμένο Μάιο του 09 και με τη μαμά μπαταριά είναι ότι κρατάει μια χαρά, ακόμα και με τα τελευταία κρύα.
Βέβαια δεν την έχω αφήσει ποτέ ακίνητη πάνω από πέντε ημέρες.

ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ
28-01-2012, 22:04
Να πω και εγώ την εμπειρία μου με την Odyssey.
Την πέρασα εδώ και 3 1/2 χρόνια. Η μηχανή μου έμεινε ακινητοποιημένη περίπου ενάμισυ μήνα λόγω ζημιάς και όταν την επισκεύασα πήρε αμέσως. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή της (δεν την έχω βάλει στο φορτιστή ποτέ).

siraxanz
28-01-2012, 22:15
Αλήθεια μια και το θέμα είναι σχετικό, ερωτώ:

Εχει καποιος αντικαταστήσει Οδύσεια μπαταρία και αν ναι ποσο καιρό κράτησε????

VaGaBond
29-01-2012, 12:41
Αλήθεια μια και το θέμα είναι σχετικό, ερωτώ:

Εχει καποιος αντικαταστήσει Οδύσεια μπαταρία και αν ναι ποσο καιρό κράτησε????

Εδω (http://www.gsforum.gr/546136-post469.html) ο Kimwnas αντικατεστησε την PC 535 μετα απο μολις 9 μηνες, εντος εγυησης ελπιζω.

Σχετικη - ασχετη ερωτηση.Πρεπει να βαζουμε γρασο στους πολους?Και αν ναι, το γρασο με τεφλον σε σπρευ για λιπανση αλυσιδας moto κανει?

griv_gs
10-02-2012, 15:36
Παίδες μήπως ξέρει κανείς τι κωδικό να ζητήσω για μπαταρία 1200 gs?
ο τύπος ytx14-bs είναι για όλες τις μάρκες μπαταρίας?
Στις διαστάσεις της θα ταιριάζει?
Έχω έναν φίλο που θα μου φέρει μία και με ρωτάει γιατί ασχολείται μόνο με μπαταρίες αυτοκινήτων.

ckalfas
10-02-2012, 16:30
Τελικα κατεληξα στην Yuasa YTX14-BS με 59,90 απο Makina και με την καταλληλη συντηρηση ελπιζω οτι θα κρατησει τουλαχιστον μια τριετια.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.

Έχω την ίδια τοποθετημένη πάνω από τρία χρόνια, σε μία μοτοσυκλέτα η οποία κινείται τον τελευταίο καιρό μία φορά κάθε 15 ημέρες...
Ακόμη πάει... ;)

gilktm69
06-03-2012, 01:30
Αλήθεια μια και το θέμα είναι σχετικό, ερωτώ:

Εχει καποιος αντικαταστήσει Οδύσεια μπαταρία και αν ναι ποσο καιρό κράτησε????
Μου κράτησε 3,5 χρόνια. Φέτος με τα κρύα τά 'παιξε. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτι περισσότερο γιατί το μηχανάκι (1200GS) το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και το κόστος της μπαταρίας είναι υψηλό. Επίσης από τη ΜΑΚΑΝ που την έβαλα μου είπαν πως έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση!?

black_hawk
06-03-2012, 02:03
Κρατησα τη "μαμά" YUASA, 4 χρονια, κα την αντικατεστησα (ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ! δεν ειχε κανενα προβλημα..) με την ODYSSEY..

Οπου να'ναι, κλεινω τα επομενα 4 χρονια, χωρις ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

(Εννοειται, τον καιρο που το μηχανακι ειναι ακινητοποιημενο, ειναι στον "μαμά" φορτιστη-συντηρητη.. ;) )