PDA

View Full Version : Service 5000km........


edmark
24-05-2009, 18:32
Παιδες καλησπερα, σημερα αφου γυρισα απο γρηγορη επιδρομη/μπανακι Αθηνα -Γαλαξειδι-Αθηνα εκλεισα τα 5100χλμ. και ηρθε η ωρα να αλλαξουμε λαδακια στην Gs, αρα αυριο πρωι πρωι βολτιτσα στην μιχαλακοπουλου για τα απαραιτητα.......ξερει κανεις ποσο θα παει το μαλλι?????

Dionisis
24-05-2009, 20:13
Φιλαρακο εαν τα αλλαξεις μονος θα ειναι λιγοτερα παντος απο βουλιαγμενης μερια ετυχε να ειμαι μπροστα 38 ευρω πληρωσε το παληκαρι.....

gemara
25-05-2009, 01:23
Στα 10.000 δε λέει το manual? :confused:

wet & dirty
25-05-2009, 01:34
Στα 10.000 δε λέει το manual? :confused:


όχι στο ελλάντα φίλε ανά 5000χιλ. λόγο κλίματος....:D:D:D:D:D

gemara
25-05-2009, 01:51
όχι στο ελλάντα φίλε ανά 5000χιλ. λόγο κλίματος....:D:D:D:D:D

Και πάλι, ούτε αυτό το διευκρινίζει το manual. Δεν θα ρίσκαραν ποτέ την αξιοπιστία τους οι Γερμανοί, λέγοντας αλλαγή στις 10.000 με τον κίνδυνο σε μία θερμότερη χώρα, λόγω κλίματος να μην αντέξουν τα ίδια χιλιόμετρα τα λάδια και να τους έβγαζαν ζημιές οι μηχανές.
Εξάλλου στις θερμοκρασίες που φτάνουν τα λάδια όταν δουλεύουν, δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν έχει 10 ή 40 βαθμούς απ' έξω.

Άλλο βέβαια αν στο Ελλάντα για λόγους εμπορικότητας μας τρομάζουν για την αντοχή των λαδιών, και μας κάνουν να νομίζουμε ότι η ποιότητά τους είναι η αυτή που είχαν το 1960...

Στα 10.000 λέει το manual, στα 10.000 μπορούν να αλλάζουν τα λάδια (και στα 11.000 δεν θα γίνει καμμιά ζημιά), στα 30.000 λέει για το αυτοκίνητο, στα 30.000 τα αλλάζω και ποτέ δεν έχει γίνει το παραμικρό...

Απ' την άλλη βέβαια δεν παραγνωρίζω και την ψυχολογία του κάθε ιδιοκτήτη του πανάκριβου αυτού κινητήρα, που "χαίρεται" και "ηρεμεί"¨, όταν ξέρει ότι τον "φροντίζει" με τις συχνές αλλαγές λαδιών που του κάνει. Είναι και ένας λόγος αυτός, ψυχοθεραπευτικός, να χαζεύουμε τις μηχανούλες μας όταν τις προσέχουν και τις περιποιούνται οι τεχνικοί, κάτι το οποίο μου αρέσει και μένα πάρα πολύ να κάνω!

wet & dirty
25-05-2009, 10:51
Και πάλι, ούτε αυτό το διευκρινίζει το manual. Δεν θα ρίσκαραν ποτέ την αξιοπιστία τους οι Γερμανοί, λέγοντας αλλαγή στις 10.000 με τον κίνδυνο σε μία θερμότερη χώρα, λόγω κλίματος να μην αντέξουν τα ίδια χιλιόμετρα τα λάδια και να τους έβγαζαν ζημιές οι μηχανές.
Εξάλλου στις θερμοκρασίες που φτάνουν τα λάδια όταν δουλεύουν, δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν έχει 10 ή 40 βαθμούς απ' έξω.

Άλλο βέβαια αν στο Ελλάντα για λόγους εμπορικότητας μας τρομάζουν για την αντοχή των λαδιών, και μας κάνουν να νομίζουμε ότι η ποιότητά τους είναι η αυτή που είχαν το 1960...

Στα 10.000 λέει το manual, στα 10.000 μπορούν να αλλάζουν τα λάδια (και στα 11.000 δεν θα γίνει καμμιά ζημιά), στα 30.000 λέει για το αυτοκίνητο, στα 30.000 τα αλλάζω και ποτέ δεν έχει γίνει το παραμικρό...

Απ' την άλλη βέβαια δεν παραγνωρίζω και την ψυχολογία του κάθε ιδιοκτήτη του πανάκριβου αυτού κινητήρα, που "χαίρεται" και "ηρεμεί"¨, όταν ξέρει ότι τον "φροντίζει" με τις συχνές αλλαγές λαδιών που του κάνει. Είναι και ένας λόγος αυτός, ψυχοθεραπευτικός, να χαζεύουμε τις μηχανούλες μας όταν τις προσέχουν και τις περιποιούνται οι τεχνικοί, κάτι το οποίο μου αρέσει και μένα πάρα πολύ να κάνω!


φίλε μου ειμαι μαζι σου 100%....και όπως τα λές ετσι είναι!!!!:cool::cool:

Arkas
25-05-2009, 15:09
Πάντως φίλε Γιώργο, οι "εξουσιοδοτημένοι" λένε στα 5000 λάδια και στα 10000 service...

edmark
25-05-2009, 15:38
Πάντως φίλε Γιώργο, οι "εξουσιοδοτημένοι" λένε στα 5000 λάδια και στα 10000 service...


Mολις γυρισα απο το Μ*********** και η αλλαγη λαδιου κτλ ανερχετε στα € 42,60 μια χαρα τωρα μενει να κανω αλλα 5000χλμ να αρχισω να ρωταω για το σερβις των 10000χλμ. lol ;) Eυχαριστω για την βοηθεια σας:D

gemara
25-05-2009, 17:56
Πάντως φίλε Γιώργο, οι "εξουσιοδοτημένοι" λένε στα 5000 λάδια και στα 10000 service...

Δημήτρη το ξέρω ότι το λένε αυτό και γιατί το λένε, αλλά πόσο πιο εξουσιοδοτημένοι είναι οι "εξουσιοδοτημένοι" από αυτό το χαρτάκι;



http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=27&pictureid=189

Και πάλι, δε ρισκάρει η BMW να της "κολλήσουν" ή να "φθαρούν" κινητήρες που δεν έχουν αλλάξει λάδια στις 8 και 9 χιλιάδες χλμ, την στιγμή που η ίδια σου λέει να τ' αλλάζεις στις 10 χιλιάδες...

Στο εξωτερικό όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν θά' πρεπε να αλλάξω λάδια στα 5.000, "μ' έδιωξε" απ΄το μαγαζί του.

NLS
25-05-2009, 18:10
καλό θέμα συζήτησης... ας ανοίξω τόπικ

Arkas
25-05-2009, 20:37
Δημήτρη το ξέρω ότι το λένε αυτό και γιατί το λένε, αλλά πόσο πιο εξουσιοδοτημένοι είναι οι "εξουσιοδοτημένοι" από αυτό το χαρτάκι;



http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=27&pictureid=189

Και πάλι, δε ρισκάρει η BMW να της "κολλήσουν" ή να "φθαρούν" κινητήρες που δεν έχουν αλλάξει λάδια στις 8 και 9 χιλιάδες χλμ, την στιγμή που η ίδια σου λέει να τ' αλλάζεις στις 10 χιλιάδες...

Στο εξωτερικό όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν θά' πρεπε να αλλάξω λάδια στα 5.000, "μ' έδιωξε" απ΄το μαγαζί του.
Τί να πούμε βρε Γιώργο!
Το ωραίο είναι ότι την περασμένη Τετάρτη, μιλούσαμε με ένα φίλο και μέλος μας, ακριβώς γι' αυτό το θέμα.
Μου εξέφραζε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι είναι στα 4700 χλμ. και δεν προλαβαίνει να αλλάξει λάδια. Με ρωτούσε μάλιστα εάν πειράζει να ξεπεράσει τα 5000 χλμ. κατά 100, 200!!!
Βεβαίως του είπα ότι δεν είναι και κάτι τόσο σοβαρό!
Πού να' ξερα...
Όπως και να' χει, θα το ψάξουμε.

gs1150
26-06-2009, 00:40
Δημήτρη το ξέρω ότι το λένε αυτό και γιατί το λένε, αλλά πόσο πιο εξουσιοδοτημένοι είναι οι "εξουσιοδοτημένοι" από αυτό το χαρτάκι;



http://www.gsforum.gr/picture.php?albumid=27&pictureid=189

Και πάλι, δε ρισκάρει η BMW να της "κολλήσουν" ή να "φθαρούν" κινητήρες που δεν έχουν αλλάξει λάδια στις 8 και 9 χιλιάδες χλμ, την στιγμή που η ίδια σου λέει να τ' αλλάζεις στις 10 χιλιάδες...

Στο εξωτερικό όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν θά' πρεπε να αλλάξω λάδια στα 5.000, "μ' έδιωξε" απ΄το μαγαζί του.



:sm8:

Ionlab
26-06-2009, 01:18
Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο καιρό κάνει κάποιος να κάνει τα 5000 και πώς τα κάνει....΄
Από το repair manual της 1150....

Change oil while at regular operating temperature and renew the oil filter element
if motorcycle is used only for short journeys or at outside temperatures under 0°C (32 °F), every 3 months, but at least every 3 000 km (1 800 miles)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
26-06-2009, 01:21
Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο καιρό κάνει κάποιος να κάνει τα 5000 και πώς τα κάνει....΄
Από το repair manual της 1150....

Change oil while at regular operating temperature and renew the oil filter element

if motorcycle is used only for short journeys or at outside temperatures under 0°C (32 °F), every 3 months, but at least every 3 000 km (1 800 miles)




...κι αυτό σωστό !!!;)

GeorgeP
26-06-2009, 14:00
Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο καιρό κάνει κάποιος να κάνει τα 5000 και πώς τα κάνει....΄
Από το repair manual της 1150....

Change oil while at regular operating temperature and renew the oil filter element
if motorcycle is used only for short journeys or at outside temperatures under 0°C (32 °F), every 3 months, but at least every 3 000 km (1 800 miles)


Εσυ τα είπες όλα γραφοντας τα εδω και η BMW στο βιβλίο της μοτο!!!
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!!

Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!!

διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά!
Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος!

Arkas
26-06-2009, 14:04
Εσυ τα είπες όλα γραφοντας τα εδω και η BMW στο βιβλίο της μοτο!!!
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!!

διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά!
Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος!
Γιώργαρε, δεν ανοίγει!:Απορία:

GeorgeP
26-06-2009, 14:06
Γιώργαρε, δεν ανοίγει!:Απορία:

καντο copy paste να ανοιξει αλλιως θα το αντιγραψω!

GeorgeP
26-06-2009, 14:08
Γιώργαρε, δεν ανοίγει!:Απορία:

για προσπάθησε και σε αυτ'ο ειναι το ιδιο κειμενο ακριβως αλλα απο άλλο σερβερ!

http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5

GeorgeP
26-06-2009, 14:11
...κι αυτό σωστό !!!;)

καλό και σοφόν ειναι εφόσον το 80% της κινησης μας ειναι εντος πόλης να ''κοβουμε'' τα διαστηματα αλλαγης λαδιου στην μεση απο αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής του οχηματος!!! Οτι λαδι και να χρησιμοποιουμε αλαλ ειδικοτερα αν χρησιμοποιουμε απλό ορυκτέλαιο ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ!!

Arkas
26-06-2009, 14:26
για προσπάθησε και σε αυτ'ο ειναι το ιδιο κειμενο ακριβως αλλα απο άλλο σερβερ!

http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5
:sm8:

Ionlab
26-06-2009, 14:44
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του.
Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα...

Κύρος Γρανάζης
26-06-2009, 14:59
Εσυ τα είπες όλα γραφοντας τα εδω και η BMW στο βιβλίο της μοτο!!!
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!!

Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!!

διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά!
Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος!


Συμφωνώ και εγώ για τις συχνές αλλαγές εφόσον την κάνεις μόνο σου,καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν .
Ειδικά άμα έχεις δει κινητήρα από μέσα μετά από καμιά 180 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Έχω μια απορία, είναι καλό στις συχνές αλλαγές να αλλάζεις κάθε δεύτερη φίλτρο.
Εννοείται ότι βάζεις τον ίδιο με το προηγούμενο τύπο και μάρκα λαδιού.

Ionlab
26-06-2009, 15:18
Αν και στο manual λέει με κάθε αλλαγή και φίλτρο....νομίζω πως αν δεις το λάδι που βγήκε σε καλή κατάσταση ότι μπορείς να παραλείψεις το φιλτράκι. Αλλά νομίζω ότι με κόστος κάτω από 10Ε που έχει ότι ...

GeorgeP
26-06-2009, 15:56
Συμφωνώ και εγώ για τις συχνές αλλαγές εφόσον την κάνεις μόνο σου,καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν .
Ειδικά άμα έχεις δει κινητήρα από μέσα μετά από καμιά 180 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Έχω μια απορία, είναι καλό στις συχνές αλλαγές να αλλάζεις κάθε δεύτερη φίλτρο.
Εννοείται ότι βάζεις τον ίδιο με το προηγούμενο τύπο και μάρκα λαδιού.

Οταν ΄΄κοβουμε'' τις αλλαγες λαδιών στην μεση απο το συνιστωμενο απο τον κατασκευαστή χιλιομετρικό οριο ΔΕΝ χρειάζεται αλλαγη φίλτρου!! Οπωσδηποτε όμως θα το αλλαξουμε στην δευτερη αλλαγη και οταν φτασουμε το συνιστωμενο οριο!!!

GeorgeP
26-06-2009, 15:59
Αν και στο manual λέει με κάθε αλλαγή και φίλτρο....νομίζω πως αν δεις το λάδι που βγήκε σε καλή κατάσταση ότι μπορείς να παραλείψεις το φιλτράκι. Αλλά νομίζω ότι με κόστος κάτω από 10Ε που έχει ότι ...

Κι αυτο σωστό ειναι αν και λιγο υπερβολικό!! Δεν βλαπτει αλλα και δεν προσφέρει τιποτε παραπάνω!! Στην ψυχολογια όμως προσφέρει ΠΟΛΛΑ!!!

Ενας σωστα συντηρημενος κινητηρας ανεξαρτητως κμ δεν θα βγάλει λαδι σε κακη κατάσταση εκτος κι αν εχει βλαβη ο ίδιος ¨η ειναι υδροψυκτος και για κάποιο λογο περασε το νερο ψυξης στο καρτερ (π.χ. καμενη φλαντζα κεφαλης)

GeorgeP
26-06-2009, 16:01
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του.
Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα...

Βεντιλατερ σε Cυγείο λαδιου δεν εχουν ουτε τα αγωνιστικά αλλα ουτε και τα CATEPRILAR!!!!! Μάλλον εννοείς το ψυγείο νερού στα υδρόψυκτα!!:)

Ionlab
26-06-2009, 16:24
Μπορεί να έχεις δίκιο για τα παραγωγής, αλλά η μαμά έχει προβλέψει και για θερμοστατικό βεντιλατερ σε ειδικά μοντέλα...

In addition to special lighting and siren systems, the air/liquid cooled BMW R 1150 RT-P also comes equipped with a thermostatically-controlled fan-driven radiator cooling, which is essential for an engine that must be kept idling or running at low speeds for long periods without overheating

doukas tasos
26-06-2009, 18:22
Ενας σωστα συντηρημενος κινητηρας ανεξαρτητως κμ δεν θα βγάλει λαδι σε κακη κατάσταση εκτος κι αν εχει βλαβη ο ίδιος ¨η ειναι υδροψυκτος και για κάποιο λογο περασε το νερο ψυξης στο καρτερ (π.χ. καμενη φλαντζα κεφαλης) __________________
VARADERO MK3 ABS 2007

ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Νεύρα Νεύρα Νεύρα

GeorgeP
29-06-2009, 15:25
Μπορεί να έχεις δίκιο για τα παραγωγής, αλλά η μαμά έχει προβλέψει και για θερμοστατικό βεντιλατερ σε ειδικά μοντέλα...

In addition to special lighting and siren systems, the air/liquid cooled BMW R 1150 RT-P also comes equipped with a thermostatically-controlled fan-driven radiator cooling, which is essential for an engine that must be kept idling or running at low speeds for long periods without overheating

Για βάλε ολο το κειμενο διότι ετσι όπως το διαβαζω αφορα ψυγείο νερου σαν ολα τα υδρόψυκτα!! Το ''thermostatically-controlled fan'' μην σε εξιταρει διότι ολοι οι ανεμιστηρες των ψυγείων ειναι θερμοστατικα ελεγχομενοι!!!

Αν εχει κανει τετοια πατεντα η BMW για το ψυγείο λαδιου (δεν αποκλειεται) θα έπρεπε ολοι σας πριν να αγορασετε οτιδηποτε άλλο - πλην του εξαρτισμου ασφαλείας - να την εχετε ενσωματωσει στην μοτοσυκλέτα σας!!! Η σωστη θερμοκρασια λαδιου ειναι το Α και το Ω στα αεροψυκτα!!!

Arkas
29-06-2009, 15:26
Για βάλε ολο το κειμενο διότι ετσι όπως το διαβαζω αφορα ψυγείο νερου σαν ολα τα υδρόψυκτα!! Το ''thermostatically-controlled fan'' μην σε εξιταρει διότι ολοι οι ανεμιστηρες των ψυγείων ειναι θερμοστατικα ελεγχομενοι!!!

Αν εχει κανει τετοια πατεντα η BMW για το ψυγείο λαδιου (δεν αποκλειεται) θα έπρεπε ολοι σας πριν να αγορασετε οτιδηποτε άλλο - πλην του εξαρτισμου ασφαλείας - να την εχετε ενσωματωσει στην μοτοσυκλέτα σας!!! Η σωστη θερμοκρασια λαδιου ειναι το Α και το Ω στα αεροψυκτα!!!
:Απορία::Απορία::Απορία: