PDA

View Full Version : Νέο Aprilia Caponord 1200


deauman
05-02-2012, 23:52
file:///C:/DOCUME%7E1/GLIAKA%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.pnghttp://www.adventurebikerider.com/media/kunena/attachments/1171/capo1200.jpg
file:///C:/DOCUME%7E1/GLIAKA%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.pngfile:///C:/DOCUME%7E1/GLIAKA%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png

Ακιs
06-02-2012, 00:02
file:///C:/DOCUME%7E1/GLIAKA%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.pnghttp://www.adventurebikerider.com/media/kunena/attachments/1171/capo1200.jpg


Βρειτε τις διαφορες......:rolleyes::rolleyes:

http://img842.imageshack.us/img842/7214/2011ducatimultistrada12.jpg

saitman
06-02-2012, 00:03
:sm7::sm7:Βρειτε τις διαφορες......:rolleyes::rolleyes:

http://img842.imageshack.us/img842/7214/2011ducatimultistrada12.jpg

black_hawk
06-02-2012, 02:00
Ολοι "τρεχουν"!.. (TRIUMPH, HONDA, APRILIA κλπ..)

Η BMW, απλα, αντι για το 2012, θα παρουσιασει το υδροψυκτο GS 1250 το 2013..

Γιατί, αραγε???? :rolleyes::rolleyes:

siraxanz
06-02-2012, 03:39
Ολοι "τρεχουν"!.. (TRIUMPH, HONDA, APRILIA κλπ..)

Η BMW, απλα, αντι για το 2012, θα παρουσιασει το υδροψυκτο GS 1250 το 2013..

Γιατί, αραγε???? :rolleyes::rolleyes:

Γιατι θα τους παρει κ τα εσώβρακα......ως συνήθως....:D

taksidiotis
06-02-2012, 06:39
Και τα δικα μας.....


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

tattoopanther
06-02-2012, 10:51
Και τα δικα μας.....


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

:sm7::sm7::sm7::sm7:

phoenix
06-02-2012, 11:48
Γιατι θα τους παρει κ τα εσώβρακα......ως συνήθως....:D

ΩΡΑΙΟΣ:D

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
06-02-2012, 12:40
Τα δυο ιταλικα παντως εχουν διαφορες που μπορεις να τις δεις ευκολα.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το εξης.
Να παρεις ενα μηχανακι 20,000 με 150 αλογα, ψευτο on-off το οποιο χανει τρελη αξια μετα και δεν το πουλας.Η' το χαριζεις η' το παντρευεσαι γιατι να το παρεις?
Παρε Γερμανο η' ακομα και βαριεντερο.Τους θεωρω πιο τιμιους και τους δυο.
Εκτος εαν εχεις λεφτα για πεταμα η' βαζεις την ''λοξα'' σου πανω απο ολα.

Gasgs
06-02-2012, 13:10
Δεν ξερω πως θα ειναι το καινουργιο,εγώ είχα το τελευταίο μοντέλο....πολύ ωραίο εργαλείο γεωμετρία,ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ!!, κρατήματα, ασφάλεια,ανεμοκάλυψη, γκάζια.






και πολλά ηλεκτρονικά προβλήματα .

mAthosalas
06-02-2012, 13:11
Τα δυο ιταλικα παντως εχουν διαφορες που μπορεις να τις δεις ευκολα.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το εξης.
Να παρεις ενα μηχανακι 20,000 με 150 αλογα, ψευτο on-off το οποιο χανει τρελη αξια μετα και δεν το πουλας.Η' το χαριζεις η' το παντρευεσαι γιατι να το παρεις?
Παρε Γερμανο η' ακομα και βαριεντερο.Τους θεωρω πιο τιμιους και τους δυο.
Εκτος εαν εχεις λεφτα για πεταμα η' βαζεις την ''λοξα'' σου πανω απο ολα.

1.Εχεις οδηγησει Caponord;πώς σου φανηκε;Σε σχεση με R1200GS;:cool:
2)Οσο για τιμη μεταπωλησης,σημερα που μιλαμε,δεν κραταει κανενα...Δες τιμες που παιζουν τα μεγαλα GSA...δες τιμες σε ολα γενικως.Παλιοτερα ναι ισχυε αυτο που γραφεις.Πλεον τα εχει παρει ολα η κατω βολτα,αφου δεν υπαρχει ζητηση...

Κι εγω BMW οδηγω και παλι BMW ειχα και πιθανον να ξανεχω.Υπαρχουν ομως κι αλλες εταιρειες με μοτοσυκλετες που εχουν προτερηματα και λογους αγορας και υπαρξης...Και τα γραφω αυτα εχοντας περασει και απο Honda,Aprilia,KTM,Yamaha,Suzuki,BMW...:)

Gasgs
06-02-2012, 13:22
1.Εχεις οδηγησει Caponord;πώς σου φανηκε;Σε σχεση με R1200GS;:cool:
2)Οσο για τιμη μεταπωλησης,σημερα που μιλαμε,δεν κραταει κανενα...Δες τιμες που παιζουν τα μεγαλα GSA...δες τιμες σε ολα γενικως.Παλιοτερα ναι ισχυε αυτο που γραφεις.Πλεον τα εχει παρει ολα η κατω βολτα,αφου δεν υπαρχει ζητηση...

Κι εγω BMW οδηγω και παλι BMW ειχα και πιθανον να ξανεχω.Υπαρχουν ομως κι αλλες εταιρειες με μοτοσυκλετες που εχουν προτερηματα και λογους αγορας και υπαρξης...Και τα γραφω αυτα εχοντας περασει και απο Honda,Aprilia,KTM,Yamaha,Suzuki,BMW...:)

Το είχα 2 χρόνια το εδιωξα γιατι ημουν συχνα συνεργειο. Βεβαια να πώ εδώ ότι το οτι εγώ ημουν συνέχεια συνεργειο δεν σημαίνει ότι γενικά έχουν προβλήματα. Οτι και να πάρεις "αν σου κάτσει" σου 'κατσε.

[QUOTE=mAthosalas;594097]1.Εχεις οδηγησει Caponord;πώς σου φανηκε;Σε σχεση με R1200GS;:cool:

Τωρα έχω GS1100 με υποτιμάς :sm7:

Δεν μπορώ να συγκρίνω το καθένα με τα + και -
Το BOXER πιστεύω είναι κόλλημα δύσκολα φεύγεις αν το οδηγήσεις !!!
Εχει κάτι ...........

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
06-02-2012, 14:07
παιχταρα μου εχω καβαλησει aprilia.
Λογο Κ μου φανηκε βουνο και χελωνα.
Δεν το υποτιμαω.Εγω ειμαι γενικα υπερ των Ευρωπαιων κατασκευαστων σε οτι μηχανοκινητο.
Το Καπο το οποιο οδηγησα το εδωσε ο φιλος σε μαγαζι στην Μιχαλακοπουλου.......
2500 η' 2700 του το πηρε και το πουλησε 3700
προσεγμενο μοντελακι με 26,000 αγρατζουνιστο.Χωρις προικα το καλοκαιρι.
Αντιθετα πηρα gsadve γνωστο και ως ελεφαντας και νομιζα οτι οδηγουσα αεροπλανακι.
Οχι για την ταχυτητα του αλλα για το ζυγισμα και ολα τα υπολοιπα του.
Δεν σου κρυβω οτι μεσα στο Λαυριο το ομορφουλι ζαχαρωμενο gs μου φανηκε πιο ευκολο απο το Κ.
Οσο για τις τιμες φιλε σαφως και χανουνε.
Οχι οσο τα Ντουκατια και ποσο μαλλον οσο τα Απριλιανα:sm7:
μιλαμε για πονο και αιμοραγια

squad
06-02-2012, 21:44
λοιπον για να μην πολυλογουμε ενα ειναι το θεμα που λεει και ενας φιλος μου! ΒΟΧΕR και ΑΞΟΝΑΣ!ΤΕΛΟΣ!!:D

ortho
06-02-2012, 22:02
και πολύ χρήμα προς τη Γερμανία......;)

τα θέλει ο πισινός μας....

fredo
07-02-2012, 16:04
Τα δυο ιταλικα παντως εχουν διαφορες που μπορεις να τις δεις ευκολα.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το εξης.
Να παρεις ενα μηχανακι 20,000 με 150 αλογα, ψευτο on-off το οποιο χανει τρελη αξια μετα και δεν το πουλας.Η' το χαριζεις η' το παντρευεσαι γιατι να το παρεις?
Παρε Γερμανο η' ακομα και βαριεντερο.Τους θεωρω πιο τιμιους και τους δυο.
Εκτος εαν εχεις λεφτα για πεταμα η' βαζεις την ''λοξα'' σου πανω απο ολα.


Υπάρχουν και τα γούστα;);););)

spyadve
08-02-2012, 05:27
σαν μεχρι προσφατος ιδιοκτητης και των δυο... :
capo: "μπορεις και παιζεις" αλλα το ρισκο πτωσης ειναι πολυ πιο κοντα! και αν δεν πεσεις και εκει... τοτε θα σε φωναξουν γιατι ολο και καποια βδομαδα θα στο κρατησουν στο συνεργειο και ας εχεις βρεθει στην ηγουμενιτσα με πολλα σαμαρια πανω του και να εγκαταλειπει (χωρις σοβαρο λογο ΠΑΝΤΑ)!!
GSADVE : ξεκινας για παντου και δεν σε σταματαει τιποτα αλλο εκτος απο τη θεληση σου!!! ++ΑΣΦΑΛΕΙΑ++
Υ.Γ: τα παιχνιδια θεωρουνται δεδομενα ;):eek:;):eek:;)

spyadve
08-02-2012, 05:31
αλλα ξεχασα το σημαντικοτερο... το εικονιζομενο ειναι ΕΠΟΜΕΝΗΣ γενιας:D! γιαυτο αξιζει... "ας γραψει και αυτο την ιστορια του" :)

taksidiotis
08-02-2012, 11:14
GSADVE : ξεκινας για παντου και δεν σε σταματαει τιποτα αλλο εκτος απο τη θεληση σου!!! ++ΑΣΦΑΛΕΙΑ++
Υ.Γ: τα παιχνιδια θεωρουνται δεδομενα ;):eek:;):eek:;)

δυστυχως καποιες φορές σταματάει κι ας έχει θέληση ο αναβατης.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

LakisGS
09-02-2012, 01:49
Ολοι "τρεχουν"!.. (TRIUMPH, HONDA, APRILIA κλπ..)

Η BMW, απλα, αντι για το 2012, θα παρουσιασει το υδροψυκτο GS 1250 το 2013..

Γιατί, αραγε???? :rolleyes::rolleyes:

Γιατι θα τους παρει κ τα εσώβρακα......ως συνήθως....:D

Και τα δικα μας.....


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

Κάτσε να έχουμε σώβρακα μέχρι τότε κι άσ' μας τα πάρει... :o:rolleyes::D

spyadve
10-02-2012, 08:18
δυστυχως καποιες φορές σταματάει κι ας έχει θέληση ο αναβατης.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

δυστυχως ολα μπορει καποια στιγμη να "σταματησουν"
ακομα και τα προιστορικης τεχνολογιας ιαπωνεζικα... αλλα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες στο να μην σταματησεις γιατι θελει αυτο απο αλλα μηχανακια

ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
10-02-2012, 13:56
Υπάρχουν και τα γούστα;);););)

δεν ρωταω για γουστα.Ρωταω για λογικη και χρησημοτητα.

spyadve
11-02-2012, 08:20
το παλιο ηταν απιστευτα ευχρηστο σε σχεση με τα κιλα του και τη κατηγορια του... αλουμινιου σκελετος με τελεια θεση οδηγησης μαντζιβελο ακομα και στην κινηση και σταθερο με μεγαλη καλυψη αερα στα ταξιδια... βεβαια το καινουριο εχει υιοθετησει συμπεριφορα multi... αρα προς το παιχνιδιαρικο θα το χαρακτηριζα... οσο για την λογικη:δεν νομιζω οτι υπαρχει στις μερες μας για αγορα μηχανακι αξιας 20000ευρω για να πηγαινουμε στις πορειες και στις διαμαρτυριες!:p:sm7:

Bedouin
12-02-2012, 15:20
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το εξης.
Να παρεις ενα μηχανακι 20,000 με 150 αλογα, ψευτο on-off το οποιο χανει τρελη αξια μετα και δεν το πουλας.Η' το χαριζεις η' το παντρευεσαι γιατι να το παρεις?
Παρε Γερμανο η' ακομα και βαριεντερο.Τους θεωρω πιο τιμιους και τους δυο.
Εκτος εαν εχεις λεφτα για πεταμα η' βαζεις την ''λοξα'' σου πανω απο ολα.

Περρυ, ορισμενοι αγοραζουν με την καρδια και αλλοι με γνωμονα την τσεπη.
Στην πρωτη περιπτωση ... ο ερωτας δεν εχει οικονομικη προεκταση.
Σε οτι αφορα το Ducati, ειναι ενας πολυ ζωντανος ερωτας. Τα δικα μας GS κοστιζουν επισης περιπου 20.000 και συγκριτικα ειναι μαουνες.

Πολλοι απο εμας δινουμε 20.000 για να μετακινουμαστε μεσα στην Αθηνα (που φτανει ενα παπακι η ενα σκουτερακι), συνεπως για ποια οικονομικη λογικη μιλαμε?


παιχταρα μου εχω καβαλησει aprilia.
Λογο Κ μου φανηκε βουνο και χελωνα.


Μεχρι τον Μαιο του '11 ειχα το Αprilia Μille. To Caponord εχει το ιδιο μοτερ με το Μille αλλα με αλλες ρυθμισεις.
Θα ελεγα οτι το μοτερ ηταν ... μοτερουκλα και το εργαλειο φυσαγε (το λεω εχοντας και το Ducati 998 προηγουμενος).

Σε μικτη διαδρομη το Μille ετρωγε το Κ για "breakfast".
Συνεπως η παραπανω συγκριση σου (K vs Caponord) ειναι λιγο συγκριση "apples and oranges".

GregoryA
16-02-2012, 22:27
Περι ορεξεως κολοκυθόπιτα, απλά ακουω για προβλήματα ηλεκτρολογικοηλεκτρονικα, δεν ξερω αν αληθεύουν!!!!!!!!Οι κατοχοι θα μας πούνε, αλλά προς το παρον δεν μπορώ να εμπιστευτώ, μπορει να εχω αδικο????!!!!!

Quality and Reliability

MCN ratinghttp://www.motorcyclenews.com/Shared/images/ratingstars_web4.gifOwners' ratinghttp://www.motorcyclenews.com/Shared/images/ratingstars_user7.gif
Fly number two in the Aprilia ETV1000 Caponord ointment. Overall reliability is excellent but there’s niggles. Regulator rectifiers fail – and some just don’t work well anyway – at least replacements are cheap. Coils can fail, fuel hose connectors break, certain electrical connectors melt and spoke nipples rust. Simple pre-emptive maintenance can solve all the above.

spyadve
19-02-2012, 10:57
αληθευει ΣΕ ΟΛΑ τα παραπανω προβληματακια... εγω τα ειχα αντικαταστησει ολα με τα εξελιγμενα των τελευτεων μοντελων... το κακο ηταν τα περισσοτερα σε ταξιδια η σε μεγαλες διακοπες... -ταχυσυνδεσμους βενζινης απο πλαστικες ενωσεις σε μεταλικες, ανορθωτες, πολλαπλασιαστες, καποια καλωδια πλεξουδας διαβρωσαν-ελιωσαν, ντιζα κοντερ και καποιες ενδειξεις οργανων... -γενικα δεν ηταν τιποτα ιδιαιτερο ακριβο...
-το νεο μοντελο δεν νομιζω να εχει καμια σχεση παντως...

ducas1098
19-02-2012, 11:20
δεν ρωταω για γουστα.Ρωταω για λογικη και χρησημοτητα.

Πιστεύω πως για την αγορά μιας μηχανής δεν είναι θέμα μόνο λογικής είναι στο τι κάνει κλικ στον καθένα. Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι μια άντε το πολύ Δίο εταιρίες. Η μηχανή είναι πάθος τρέλα και έρωτας και η κάθε εταιρία έχει τα συν και τα πλην της. όποτε περί ορέξεως…………..

mAthosalas
19-02-2012, 12:48
...-γενικα δεν ηταν τιποτα ιδιαιτερο ακριβο...
-το νεο μοντελο δεν νομιζω να εχει καμια σχεση παντως...

Ας ειναι καλα ο bill oπου και αν βρισκεται...μια βολτα πανω ηρθα και τελος σε ολα τα χαζοπροβληματα...
κορυφαια μοτοσυκλετα που δεν πουλησε λογω "μαμας"... αλλιως οδηγικα-αισθητικα-κινητηρας-πλαισιο...θα κυκλοφορουσαν πολυ περισσοτερα Capo απο Varadero και GS μαζι!;)
Το καινουριο,ειδωμεν...:cool2:

spyadve
20-02-2012, 05:21
μεχρι προσφατως ειχα και capo και gs... τωρα εχω μονο gs και καποια αλλα! ο μοναδικος λογος που θα το συγκρινα με gs ειναι η τιμη... που πλεον στο καινουριο δεν εχει καμια σχεση...

black_hawk
22-03-2012, 22:01
Καινουριο -φωτογραφικο- "υλικο" απο την παρουσιαση του μοντελου στους dealers Καναδα και ΗΠΑ ...

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_00.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_01.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_02.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_04.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_05.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_06.jpg

http://static.blogo.it/motoblog/aprilia-caponord-1200-2013/big_Aprilia_Caponord_1200_2013_08.jpg

(Οι photos απο motoblog.it (http://www.motoblog.it/post/36341/aprilia-caponord-1200-2013) )

Ωραιο "μουτράκι", πισω φτερο αλα GS, (μοδα εγινε, απ'ολους! Να'κανε και δουλεια.. :D ), ΑΛΥΣΙΔΑ(!) και.. τηλερυθμιζομενες αναρτησεις! :eek: (Απ'οτι αναφερει ο Θανασης Χουντρας εδω (http://www.newsbeast.gr/car/arthro/322023/to-neo-modelo-tis-aprilia-/), τουλαχιστον.. )

egefalikos
22-03-2012, 22:06
Ωραίο μούτρο θα έχει, δεν βλέπω φτερό μπροστά αλά GS και ανησυχώ! :ye33:

black_hawk
22-03-2012, 22:27
Ωραίο μούτρο θα έχει, δεν βλέπω φτερό μπροστά αλά GS και ανησυχώ! :ye33:

E... Εβαλαν οι αλλοι!! (Honda, TRIUMPH) :p

Εμενα η καρίνα μ'αρεσει!! Γνησιο "off-road" αξεσουαρ!! :D:D

stelth1
23-03-2012, 00:41
Αν αυτο ειναι on-off τοτε:wha05: ποιο ειναι on-off:cool:

iagos
23-03-2012, 13:22
Γιατί όλα τα «και καλά» on-off της τελευταίας πενταετίας μοιάζουν με Varadero δεκαετίας; Πήξαμε στα ποταμόπλοια! :u57:

mAthosalas
23-03-2012, 15:39
Σιγα σιγα την κανουν απο τα χωματα ολοι...ευτυχως η μαμα και η KTM κρατανε ακομα γερα!