PDA

View Full Version : Τελικά κάθε πότε λάδια;


NLS
25-05-2009, 18:14
το service schedule το έχω αλλά είναι λίγο ασαφές

θέλω την γνώμη σας και αν είναι δυνατό και τη γνώμη ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ με σέρβις BMW (εξουδιοδοτημένα κλπ.)

στο schedule λέει μεν κάθε 10000 αλλά

1) δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται έτσι (μια και ΚΑΙ στα σέρβις γίνεται αλλαγή από ότι έχω δει)

2) δεν είναι ξεκάθαρο αν πολύ απλά στα 10000 που κάνουμε το κάθε σέρβις τότε αλλάζουμε και λάδια (δηλ. δεν "σταυρώνουμε" τα 10000 των λαδιών με τα 10000 των σέρβις, πράγμα που θα ήταν και βλακώδες γιατί τότε είμαστε κάθε 5000 στο συνεργείο χωρίς λόγο)

λοιπόν τι λέει η πράξη (σας);
τι θα έπρεπε να γίνεται;

syan
25-05-2009, 19:20
Η γνώμη μου είναι αν έχεις πάνω απο 10,000 χλμ στη μοτοσικλέτα και χρησιμοποιείς ορυκτέλαιο, αλλαγή ανα 5,000, αν βάζεις συνθετικό μπορείς να φτάνεις και τα 10,000 για αλλαγή.

danaos
25-05-2009, 22:24
Ανα 5000 χλμ και στο adv και στο ΗΡ

droggitiszak
26-05-2009, 10:09
κ εγώ ανα 5000 είμαι. aral βάζω 20-50.

NLS
26-05-2009, 16:12
ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει κάτι ΑΛΛΟ;

kostas_366
26-05-2009, 16:20
Κάθε 5000 κλμ.
Απλό λάδι είναι.
15/50 τον χειμώνα
20/50 το σάμερ (έχουμε ζεστά κλίματα εδώ)

υστ. βέβαια μην με θεωρείς λεφτά, τα κάνω μόνος και με βγάζει να τα αλλάζω κ κάθε 3000κλμ όπως τώρα π.χ.

GeorgeP
26-05-2009, 16:42
ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει κάτι ΑΛΛΟ;

ολοι μας (¨η τουλαχιστον οι ''αρρωστοι'') ''σπάμε'' τα συνιστωμενα απο το κατασκευαστη διαστηματα αλλαγης λαδιου στην μεση!! Δηλαδη λεει στα 10000κμ αλλαγη εμεις αλλαζουμε στα 5000κμ, λεει 12000κμ (Χοντα) εμεις (κι εγω) τα αλλαζουμε στα 6000κμ. Αυτο το κανουμε διότι τα προτεινομενα διαστηματα αλλαγης λαδιου, φιλτρου λαδιου και φιλτρου αερα ειναι τα μαξιμουμ υπο υδανικες συνθηκες!!! Δηλαδη στα 10000 πρεπει το 80% να ειναι σε ταξιδια στην εξοχη όπου ο κινητηρας δουλευει στρωτα, με σταθερες στροφες, ο αερας ειναι καθαρός κι ετσι το φιλτρο δεν βρωμιζεται εν αντιθεσει ολων των αντιθετων αυτων που συμβαινουν στην κινηση στην πόλη!!! Στα GS ενας επιπλεον λογος που χρηζει συχνοτερης των 10000κμ αλλαγης λαδιου ειναι η αεροψυξη! Κι αυτο διότι με το νερο η θερμοκρασια του κινητηρα κρατιεται σταθερη στους 80 βαθμους, με την αεροψυξη όμως πολλες φορες ξεπερναει και του 150!!!!!! Τοτε τα λαδια χανουν μερος των ιδιοτητων τους. Εδώ προσεξε, δεν χανουν την λιπαντικοτητα τους αλλα καποιες απο τις ιδιοτητες τους που διατηρουν οταν δουλευουν σε κανονικες θερμοκρασίες όπως π.χστους 150 βαθμους γινονται πολυ αραιά με αποτέλεσμα τότε ο κινητηρας της GS ακουγεται πιο τραχιά!!! Το παραπανω επιδυνωνεται οσο παιρνουν τα κμ, δηλαδη στα 5000κμ μην περιμενεις το λαδι να συμπεριφερεται το ιδιο όπως στα 1000π.χ! Κοιταξε τον παρακατω πινακα ποσο μειωνεται το viscosity (ιξωδες) σε αρκετα γνωστα highteck ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ λαδια μετα απο μολις 2400κμ και θα καταλαβεις τι λεω!
Figure II 0 miles 800mi 1500mi Mobil 1
Castrol Syntec
Castrol GTX
Honda HP4
Spectro 4 100%
100%
100%
100%
100% 86.6%
78.1%
72.2%
69.2%
68.0% 83.0%
74.5%
68.0%
65.6%
63.9%

Αυτος ειναι ο λογος που ολοι μας ¨η σχεδόν όλοι ακολουθουμε αυτο το συστημα!

johnkrassas
26-05-2009, 16:54
:sm8:

NLS
26-05-2009, 21:45
μάστα οκ

leonidas
27-05-2009, 01:34
Νομίζω οτι ο Γιώργος (GeorgeP) το "έκλεισε" το θέμα!!
Ευχαριστούμε Γιώργο ;):);):)