PDA

View Full Version : ΝΕΟ ΚΤΜ MEGA ON-OFF


forester
01-03-2012, 23:32
AUTO MOTO FREE | Spy photos της KTM Adventure (http://www.autofree.gr/ms.php?id=7169)

Πάει, χάλασε και ΚΤΜ....
Μαστόδοντο ετοιμάζει!
Ελπίζω να παραμείνει το 990 στην παραγωγή, έτσι για να το βλέπουμε!!!!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ
02-03-2012, 00:19
Ως πρώην ιδιοκτήτης KTM και με εξαιρετικές εντυπώσεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Πόση άραγε δόση ισχυρογνωμοσύνης χρειάζεται από τους ιθύνοντες των εταιρειών για να θεωρούν ότι η καινοτομία στην κατηγορία του travel enduro οφείλει να εστιάζεται στην αύξηση της ιπποδύναμης; Αυτό άραγε λείπει από τις μηχανές μας των +1000cc; Σε τι θα ωφελήσει; Στην αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας σε χώρες του πρώτου κόσμου ή σε δρόμους ελλιπούς πρόσφυσης του δεύτερου και του τρίτου;

jmar
02-03-2012, 02:49
AUTO MOTO FREE | Spy photos της KTM Adventure (http://www.autofree.gr/ms.php?id=7169)

Πάει, χάλασε και ΚΤΜ....
Μαστόδοντο ετοιμάζει!
Ελπίζω να παραμείνει το 990 στην παραγωγή, έτσι για να το βλέπουμε!!!!

Καπου εχουν ξαναπαιξει αυτες οι φωτο...αθλιο πραγματικα (σε ομορφια παντα)
Κριμα γιατι το 990 adventure ηταν μια κατηγορια μονο του (ενα απο τα μοτορια που λιγουρευα, ωμη δυναμη!!) :u57:

forester
02-03-2012, 08:31
Ως πρώην ιδιοκτήτης KTM και με εξαιρετικές εντυπώσεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Πόση άραγε δόση ισχυρογνωμοσύνης χρειάζεται από τους ιθύνοντες των εταιρειών για να θεωρούν ότι η καινοτομία στην κατηγορία του travel enduro οφείλει να εστιάζεται στην αύξηση της ιπποδύναμης; Αυτό άραγε λείπει από τις μηχανές μας των +1000cc; Σε τι θα ωφελήσει; Στην αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας σε χώρες του πρώτου κόσμου ή σε δρόμους ελλιπούς πρόσφυσης του δεύτερου και του τρίτου;
:)
έτσι! Δηλαδή με 130 άλογα τι μπορεί να κάνει παραπάνω, ή καλύτερα ο καθημερινός χρήστης, που δεν το κάνει με 100 ίππους και μάλιστα σε λίγότερα κιλά:wha13::wha13::wha13:
Αλλά όταν όλοι πάνε στους 130+/- ίππους, τι να κάνει και η ΚΤΜ:wha13:

taksidiotis
02-03-2012, 10:19
Θέμα υπάρχει ηδη


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk

kostasx
02-03-2012, 10:48
Ως πρώην ιδιοκτήτης KTM και με εξαιρετικές εντυπώσεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Πόση άραγε δόση ισχυρογνωμοσύνης χρειάζεται από τους ιθύνοντες των εταιρειών για να θεωρούν ότι η καινοτομία στην κατηγορία του travel enduro οφείλει να εστιάζεται στην αύξηση της ιπποδύναμης; Αυτό άραγε λείπει από τις μηχανές μας των +1000cc; Σε τι θα ωφελήσει; Στην αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας σε χώρες του πρώτου κόσμου ή σε δρόμους ελλιπούς πρόσφυσης του δεύτερου και του τρίτου;

:ye31::ye36:

Σκ@τ@ το κάνανε..:u55:

forester
02-03-2012, 22:31
Θέμα υπάρχει ηδη


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
Ok τώρα που το είπες το είδα:cr13:
Ας τα ενώσουν οι administrators;)

konstantinos2310
03-03-2012, 10:26
950 και τα μυαλά στα μίξερ!!!

robbin
03-03-2012, 14:17
Ωραια!!!!! Γιατι μου περισευουν 20-25.000 ευρω και δεν ξερω που να τα επενδυσω!!!!!

Ειδικα τωρα που η βενζινη ειναι τοσο φθηνη και θα πηγαινω βολτες καθε Σ/Κ, πρεπει να εχω ενα αξιοπιστο μηχανακι, να εχει λιγη δυναμη βρε αδερφε, για να μπορεις να προσπερνας και πανω απο τα 220 km/h και να μην σε κρεμαει το μοτερ.

Ασε που θα μπορω και να αλλαζω ηλεκτρονικα κ τις ρυθμισεις στις αναρτησεις αναλογα με τη στροφη που ερχεται.

Κ φυσικα να εχω κ 6-7 χαρτογραφησεις του κινητηρα,
για καταρακτωδη βροχη
για ψιλοβροχο
για ζεστη ανω των 38 βαθμων
για πιστα
για γλυστερο οδοστρωμα
για φουρκετες με ανηφορα
και διαφορους συνδυασμους των παραπανω

Κ τελος να μπορω να το βαζω κ χωμα χωρις να σκεφτομαι πτωσεις, ανταλλακτικα κτλ, αφου θα πηγαινει σαν καθαροαιμο!!!!!!!!

ΜΑ ΤΙ ΜΑΛ......ΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ!!!!!!!!!

allen
03-03-2012, 19:32
Ωραια!!!!! Γιατι μου περισευουν 20-25.000 ευρω και δεν ξερω που να τα επενδυσω!!!!!

Ειδικα τωρα που η βενζινη ειναι τοσο φθηνη και θα πηγαινω βολτες καθε Σ/Κ, πρεπει να εχω ενα αξιοπιστο μηχανακι, να εχει λιγη δυναμη βρε αδερφε, για να μπορεις να προσπερνας και πανω απο τα 220 km/h και να μην σε κρεμαει το μοτερ.

Ασε που θα μπορω και να αλλαζω ηλεκτρονικα κ τις ρυθμισεις στις αναρτησεις αναλογα με τη στροφη που ερχεται.

Κ φυσικα να εχω κ 6-7 χαρτογραφησεις του κινητηρα,
για καταρακτωδη βροχη
για ψιλοβροχο
για ζεστη ανω των 38 βαθμων
για πιστα
για γλυστερο οδοστρωμα
για φουρκετες με ανηφορα
και διαφορους συνδυασμους των παραπανω

Κ τελος να μπορω να το βαζω κ χωμα χωρις να σκεφτομαι πτωσεις, ανταλλακτικα κτλ, αφου θα πηγαινει σαν καθαροαιμο!!!!!!!!

ΜΑ ΤΙ ΜΑΛ......ΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ!!!!!!!!!

:ye02::ye02::ye02:

tattoopanther
15-03-2012, 16:57
κάαλααααα.,.,.
καθίστε να βγεί να το δούμε .,.
και να το οδηγήσουμε.,,.

μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα.,.,

τα ΚΤΜ τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει .,.,
και αποδεικνύουν την αξία τους.,.,

ενω τα γερμανικά αξιόπιστα χάνουν πολύ απο την αξιοπιστία τους.,.,

ΙoannisPanagiotidis
15-03-2012, 17:09
...παιδες συζητηση να γινεται...παντα φιλικα...

:Απορία:...αλλα δεν καταλαβαινω τι ακριβως σας χαλαει τοσο ? ... ολα τα νεα μοντελα εχουν ανεβει στα 130+ άλογα ... δηλαδη αν δεν ειχε Traction Control και ABS θα κρατουσε τον "χαρακτηρα" του ...αυτη στη φωτο ειναι η πιο ασφαλτινη έκδοση της ...σιγουρα θα βγει και πιο χωματινη με 21 μπροστα για αυτους που εχουν τα χερια . Η τελικη μορφη της πιστευω θα ειναι ακομα πιο ομορφη στις λεπτομεριες με τα αναλογα αυτοκολλητα. Το τελικο της εξατμισης στη φωτο ειναι σιγουρα ετσι απλα για τα δοκιμαστικα και αποκλείεται να ειναι τοσο μεγαλη και ακομψη στη τελικη της μορφη . Ολα ειναι ακομα στο σταδιο των δοκιμων . Αρα τι αλλαξε προς το χειροτερο?


..χεχε!...κρυψτε λόγια ...γιατι οταν θα βγει μαλλον θα τριβουμε τα ματια μας!:re25:

doukas tasos
15-03-2012, 20:58
950 και τα μυαλά στα μίξερ!!!

:re25::re25::re25::re25::re25::re25::re25:

xurxes
15-03-2012, 21:37
950 και τα μυαλά στα μίξερ!!!




αν και μ αρεσει να σε κοροιδευω....:p:p:p

:re25::re25::re25:
το καλυτερο μιξερ...ειναι το 950

robbin
16-03-2012, 01:39
...παιδες συζητηση να γινεται...παντα φιλικα...

:Απορία:...αλλα δεν καταλαβαινω τι ακριβως σας χαλαει τοσο ? ... ολα τα νεα μοντελα εχουν ανεβει στα 130+ άλογα ... δηλαδη αν δεν ειχε Traction Control και ABS θα κρατουσε τον "χαρακτηρα" του ...αυτη στη φωτο ειναι η πιο ασφαλτινη έκδοση της ...σιγουρα θα βγει και πιο χωματινη με 21 μπροστα για αυτους που εχουν τα χερια . Η τελικη μορφη της πιστευω θα ειναι ακομα πιο ομορφη στις λεπτομεριες με τα αναλογα αυτοκολλητα. Το τελικο της εξατμισης στη φωτο ειναι σιγουρα ετσι απλα για τα δοκιμαστικα και αποκλείεται να ειναι τοσο μεγαλη και ακομψη στη τελικη της μορφη . Ολα ειναι ακομα στο σταδιο των δοκιμων . Αρα τι αλλαξε προς το χειροτερο?


..χεχε!...κρυψτε λόγια ...γιατι οταν θα βγει μαλλον θα τριβουμε τα ματια μας!:re25:
Το εμφανισιακο δεν ειναι το προβλημα, σιγουρα θα μας τρεχουν τα σαλια οταν βγει. το ζητημα ειναι ολος αυτος ο χαζος ανταγωνισμος στην ιπποδυναμη και τα ηλεκτρονικα σε μοτοσυκλετες που τις πλασαρουν για on-off. Αυτα τα αλογα ειναι υπερβολικα (και ενδεχομενως επικινδυνα), και το μονο που κανουν ειναι να ρουφανε πιο πολυ βενζινη. Ενω τα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα εχουν αποδειχθει προβληματικα οταν κακομεταχειριζονται και πολυεξοδα σε επισκευες!(εχω πολλα παραδειγματα)

Αντι να κοιταξουν να βελτιωσουν λιγο τις καταναλωσεις και τα περιφεριακα συνεχιζουν να αυξανουν κυβικα και ιππους ανευ λογου, ενω αν λυσεις το μηχανακι και δεις ολα τα "made in ..." φτιαχνεις καινουριο παγκοσμιο πολιτικο χαρτη.

Η κατασταση ξεφυγε απο το 2006-7.

Για μενα το on-off τελειωνει στο 950, με κορυφαια θα ελεγα το 640 adv. και το dakar 650. Και το 950 χαριστικα γιατι ουσιαστικα ηταν μια καθαρη replica απο το Pari-Dakar.

Αλλο on-off, αλλο μπορω να μπαινω και χωμα.

(Μαλλον ξεφυγα λιγο. Μπορουμε να ανοιξουμε καινουριο thread, ετσι για συζητηση, δεν θελω να αποδειξω κατι, να πει ο καθενας τη γνωμη του.)

iagos
16-03-2012, 13:44
Το εμφανισιακο δεν ειναι το προβλημα, σιγουρα θα μας τρεχουν τα σαλια οταν βγει. το ζητημα ειναι ολος αυτος ο χαζος ανταγωνισμος στην ιπποδυναμη και τα ηλεκτρονικα σε μοτοσυκλετες που τις πλασαρουν για on-off. Αυτα τα αλογα ειναι υπερβολικα (και ενδεχομενως επικινδυνα), και το μονο που κανουν ειναι να ρουφανε πιο πολυ βενζινη. Ενω τα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα εχουν αποδειχθει προβληματικα οταν κακομεταχειριζονται και πολυεξοδα σε επισκευες!(εχω πολλα παραδειγματα)

Αντι να κοιταξουν να βελτιωσουν λιγο τις καταναλωσεις και τα περιφεριακα συνεχιζουν να αυξανουν κυβικα και ιππους ανευ λογου, ενω αν λυσεις το μηχανακι και δεις ολα τα "made in ..." φτιαχνεις καινουριο παγκοσμιο πολιτικο χαρτη.

Η κατασταση ξεφυγε απο το 2006-7.

Για μενα το on-off τελειωνει στο 950, με κορυφαια θα ελεγα το 640 adv. και το dakar 650. Και το 950 χαριστικα γιατι ουσιαστικα ηταν μια καθαρη replica απο το Pari-Dakar.

Αλλο on-off, αλλο μπορω να μπαινω και χωμα.

(Μαλλον ξεφυγα λιγο. Μπορουμε να ανοιξουμε καινουριο thread, ετσι για συζητηση, δεν θελω να αποδειξω κατι, να πει ο καθενας τη γνωμη του.)

+(HP)2

dottmicalis
20-03-2012, 15:17
Ωραια!!!!! Γιατι μου περισευουν 20-25.000 ευρω και δεν ξερω που να τα επενδυσω!!!!!

Ειδικα τωρα που η βενζινη ειναι τοσο φθηνη και θα πηγαινω βολτες καθε Σ/Κ, πρεπει να εχω ενα αξιοπιστο μηχανακι, να εχει λιγη δυναμη βρε αδερφε, για να μπορεις να προσπερνας και πανω απο τα 220 km/h και να μην σε κρεμαει το μοτερ.

Ασε που θα μπορω και να αλλαζω ηλεκτρονικα κ τις ρυθμισεις στις αναρτησεις αναλογα με τη στροφη που ερχεται.

Κ φυσικα να εχω κ 6-7 χαρτογραφησεις του κινητηρα,
για καταρακτωδη βροχη
για ψιλοβροχο
για ζεστη ανω των 38 βαθμων
για πιστα
για γλυστερο οδοστρωμα
για φουρκετες με ανηφορα
και διαφορους συνδυασμους των παραπανω

Κ τελος να μπορω να το βαζω κ χωμα χωρις να σκεφτομαι πτωσεις, ανταλλακτικα κτλ, αφου θα πηγαινει σαν καθαροαιμο!!!!!!!!

ΜΑ ΤΙ ΜΑΛ......ΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ!!!!!!!!!


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!! :lo19::lo19::lo19: