PDA

View Full Version : Εχω δικιο σας ρωταω?


christos1001
02-03-2012, 21:34
Θελω να σας διηγηθω κατι που μου συνεβη σημερα .Εχω γρατζουνισει ,σπασει, τα πλαστικα προφυλακτικα που μπαινουν στους κυλινδρους και θελησα να τα αλλαξω.Γνωριζοντας οτι υπαρχουν εκπτωσεις πηρα τηλεφωνο την περασμενη τριτη σε μαγαζι στην οδο με το ονομα παλαιου ηρωα μπουρλοτιερη ,απο οπου εχω παρει την μηχανη και κανω τα σερβις και με το οποιο δεν ειχα μεχρι τωρα κανενα προβλημα μεχρι τωρα (με εξαιρετικο σερβις μπορω να πω), με συνδεσαν με τον υπευθυνο κ.Γιωργο Φ. Τον ρωτησα την τιμη για αυτα και μου ειπε 129 ευρω ,τον ρωτησα αν εχουν εκπτωσεις αυτα και μου ειπε να κλεισουμε και να του δωσω το τηλεφωνο μου .Πραγματι σε 10 λεπτα με πηρε τηλ και μου ειπε οτι θα μου τα δωσει σαν αντικατασταση μια και εγω εχω τις βιδες του σετ και με την εκπτωση κοστιζουν 93 ευρω ,με ρωτησε αν ηθελα να μου τα κρατησει του ειπα οτι επειδη ειμαι απο χαλκιδα αν δεν προλαβω μες την εβδομαδα θα τα παρω την επομενη (η επομενη ειναι αυτη που διανυουμε) μου ειπε δεν υπαρχει προβλημα και κλεισαμε το τηλεφωνο.
Και ερχομαστε την σημερινη μερα ,το πρωι πηρα τηλεφωνο στις 11.30 περιπου συνδεθηκα με τον συγκεκριμενο υπαλληλο Γιωργο Φ.και τον ρωτησα αν μου εχει κρατηση ακομα τα πλαστικα και μεχρι τι ωρα δουλευουν για να περασω να τα παρω μου ειπε οτι τα εχει κρατησει και δουλευουν μεχρι τις 4.00 οπως καθε μερα (αυτολεξει).Πηγα στο μαγαζι στις 15.30 περιπου και αφου ανεβηκα και χαζεψα λιγο ηρθε ο Γιωργος Φ. του ειπα ποιος ειμαι και τι ηθελα και πηγε μεσα στην αποθηκη βγηκε στο χερι του κρατωντας τα καπακια και μου ειπε οτι δεν μπορει να μου τα δωσει στη τιμη που μου ειχε πει ,του ειπα οτι αφου ειχαμε συμφωνησει στην τιμη δεν θα τα παρω σε αλλη τιμη και η απαντηση του ηταν οτι σταματησαν οι εκπτωσεις ,τοτε τον ρωτησα γιατι δεν μου το ειπε την περασμενη εβδομαδα οτι ηταν μεχρι τελους του μηνα η σημερα το πρωι που τον ρωτησα η ας με επαιρνε τηλεφωνο να μου το πει οτι αλλαζουν οι τιμες και μου οτι εχει χιλια πραγματα στο μυαλο του και το ξεχασε .Στη διαμαρτυρια μου οτι δεν μπορει να συμφωνει αλλη τιμη και να ζηταει αλλη τιμη μου ειπε οτι δεν μπορει να μαγνητοφωνει τι λεει και οτι ειναι 43 χρονων και ξερει τι λεει (εγω που ειμαι μεγαλυτερος δηλ ξερω καλυτερα?)και οτι αυτος δεν εκανε λαθος κτλπ Νευριασα και εφυγα γιατι αλλο να θες να μου παρεις 10-20-30 ευρω γιατι εχουν αλλαξει οι τιμες και αλλο να λες δεν εχω κανει λαθος πληρωνε μα-------α πελατη .Κριμα πραγματικα κριμα
Και σας ρωταω εχω δικιο?

paschalis
02-03-2012, 21:38
Ο πελατης εχει παντα δικιο.
Επρεπε αφου ειναι 43 χρονων και πωλητης να ξερει οτι σημερα η επικοινωνια με τον πελατη
γινεται πιο προσεκτικα και πιο υπευθυνα απο ποτε και οτι ο πελατης αλλα και η καρεκλα του πωλητη ειναι πιο κοντα στην πορτα απο ποτε..

lepanto
02-03-2012, 21:49
Χωρίς να σε γνωρίζω ξερω ότι λες αλήθεια ;)Ας το δει τ αφεντικό του:rolleyes:

LakisGS
02-03-2012, 21:58
Ο πελατης εχει παντα δικιο.
Επρεπε αφου ειναι 43 χρονων και πωλητης να ξερει οτι σημερα η επικοινωνια με τον πελατη
γινεται πιο προσεκτικα και πιο υπευθυνα απο ποτε και οτι ο πελατης αλλα και η καρεκλα του πωλητη ειναι πιο κοντα στην πορτα απο ποτε..


Πασχάλη μου, το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο", κατα τη γνώμη μου δεν ισχύει. Δεν μιλάω φυσικά για τη περίπτωση του φίλου μας. Και προσωπικά όσες φορές "πέταξα" πελάτη έξω από το μαγαζί με άσχημο τρόπο, ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις φορές, ξαναγύρισαν με τα αυτιά κατεβασμένα. Άρα καταλάβαν τις λαλακίες τους. Όλοι άνθρωποι είμαστε, πελάτες και μη. Δεν πάει να πει ότι επειδή θα μου αφήσει πέντε δραχμές θα πρέπει να τα κατεβάσω... Για αυτό λοιπόν εξαρτάται, από τη περίπτωση πάντα, ποιος έχει δίκιο και ποιος όχι... ;)

phoenix
03-03-2012, 09:14
ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΝΕΚΑ ΠΟΛΛΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ
ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΟΡΟΦΟΥ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ ΕΩΣ ΜΑΝΤΑΡΑ

evanb
03-03-2012, 11:32
Λυπάμαι αλλα για μενα ο πελατης ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ, οποιος μαγαζατορας δεν το καταλαβαινει ειναι καταδικασμενος να "πεθανει".
Οταν εχει βαση το παραπονο του πελατη δωσε λυση και αμεσα και ζητα και συγνωμη .
Εχω ζηση χρονια στο εξωτερικο, στη Αμερικη, και γι' αυτο εχω αυτην την λογικη.
Ενας μαγαζατορας ή πωλητης αν πρεπει να κατεβασει και τα παντελονια , για να κερδιση τον πελατη, ναι να το κανει.
Θυμαμαι στο μαθημα Οικονομικων 101 (USA) μας ειχε πει ο καθηγητης :
Ενας ευχαριστημενος πελατης θα το πει σε 2-3 γνωστους,
Ενας δυσαρεστημενος πελατης θα το πει τουλαχιστν σε 10 γνωστους και αυτοι σε αλλους τοσους.
Πανε οι παλιες εποχες που πηγαινες καπου και δεν ειχες άλλη επιλογη.
Τωρα με το internet τιμωρεις το κακο πωλητη.

bogart
03-03-2012, 12:15
Καλά έκανες και δεν ψωνίσες και να μην ξαναπατήσεις!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

vrantos
03-03-2012, 12:38
Παιδιά μην γενικεύουμε.Τώρα με το ΝΕΤ και με την πληθώρα των καταστημάτων, πολλοί πελάτες έχουν αποθρασυνθεί και πιστεύουν οτι επειδή σου αφήνουν χχ ευρώ, θα κάτσεις να σε ...................Αυτό είναι λάθος τακτική και επειδή κάποιοι καταστηματάρχες (λόγω κακής οικονομικής κατάστασης) το δέχονται, δεν σημαίνει οτι αυτό θα πράπει να γίνει κανόνας.
Και στην Αμερική που λέει ο φίλος, όταν ο πελάτης έχει άδικο, φωνάζουν τον αράπη τον σεκιουριτά και τον πετάει έξω από το κατάστημα με κλωτσιές.:mad:

evanb
03-03-2012, 13:30
Οταν εχει βαση το παραπονο του πελατη δωσε λυση και αμεσα και ζητα και συγνωμη .
Εχω ζηση χρονια στο εξωτερικο, στη Αμερικη, και γι' αυτο εχω αυτην την λογικη.
.

Παιδιά μην γενικεύουμε.Τώρα με το ΝΕΤ και με την πληθώρα των καταστημάτων, πολλοί πελάτες έχουν αποθρασυνθεί και πιστεύουν οτι επειδή σου αφήνουν χχ ευρώ, θα κάτσεις να σε ...................Αυτό είναι λάθος τακτική και επειδή κάποιοι καταστηματάρχες (λόγω κακής οικονομικής κατάστασης) το δέχονται, δεν σημαίνει οτι αυτό θα πράπει να γίνει κανόνας.
Και στην Αμερική που λέει ο φίλος, όταν ο πελάτης έχει άδικο, φωνάζουν τον αράπη τον σεκιουριτά και τον πετάει έξω από το κατάστημα με κλωτσιές.:mad:

δεν ξερω σε πια Αμερικη εσυ εζησες αλλα σιγουρα οχι εκει που εζησα εγω.
Αν δεν ξερεις καλυτερα να προσεχουμε τι λεμε μιας και υπαρχουν πολλοι που μας διαβαζουν. Σου συνεβει τετοιο περιστατικο ??? Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω , αν ναι σε πια πολιτεια ???? :confused:

Στην Αμερικη δεν τους ενδιαφερει για πιο λογο επιστρεφεις κατι πισω, το παιρνουν χωρις ερωτηση και επιστροφη $ και οχι να σου κοψουν πιστωτικο για να αγορασεις κατι αλλο.

Γενικοτητες δεν μου λενε τιποτα.
Τι θα πει εχουν αποθρασυνθεί ? εχεις καποιο παραδειγμα να μας πεις ( κατι που το εζησες) ?
Δηλαδη αν ο φιλος που τον εφερε απο Χαλκιδα και του ειπε μετα οτι αλλαξε η τιμη, ο φιλος εχει 'αποθρασυνθεί' που εκανε παραπονο ? Στο γενικα λεμε πολλα αλλα στην πραξη .......

evanb
03-03-2012, 13:41
.
Και στην Αμερική που λέει ο φίλος, όταν ο πελάτης έχει άδικο, φωνάζουν τον αράπη τον σεκιουριτά και τον πετάει έξω από το κατάστημα με κλωτσιές.:mad:

Και να μην ξεχασω στην Αμερικη αν τολμήσει υπαλληλος να πειραξει σωματικα ή εστω και λεκτικα, εχεις βγαλει τα φραγκα τις ζωης σου απο τις μυνησεις, και φυσικα ο υπαλληλος σπιτι του (χωρις συστατικη επιστολη , που ειναι σημαντικο αυτο στην Αμερικη).
Ο υπαλληλος ειναι υποχρεωμενος να κραταει την ψυχραιμια του, και αν δεν μπορει να φωναζει τον ανωτερο του.;)

christos1001
03-03-2012, 14:43
Παιδια εγω δεν νευριασα με την τιμη φευγοντας γνωριζα οτι θα το πληρωσω τοσο και παραπανω ,νευριασα με τον τροπο και την συμπεριφορα του πωλητη που ειχε υφος τυπου αντε πληρωνε και στο διαολο ,μαλιστα δε ρωτησα καθολου ποια θα ηταν η νεα τιμη, οταν διαμαρτυρήθηκα το πρωτο πραγμα που εκανε ηταν να μου επιτεθει λεγοντας εγω δεν εχω κανει λαθος .Οφειλω να σημειωσω οτι εχω παρει καινουργια την μηχανη απο εκει και διαφορα πραγματα αξεσουαρ κτλπ, εχω αφησει σεβαστο ποσο και ποτε δεν ειχα κανενα παραπονο, μαλιστα σε εναν αλλο παιδι που δουλευει εκει εχω αρκετη εμπιστοσυνη και στο παρελθον με ειχε προστατευσει απο λαθος αγορες, λαθος νουμερα κτλπ και παντα μου εκαναν και καποια εκπτωση , εγω δε ζητησα να μου κατεβασει κανενας τα παντελονια του, επειδη ημουν και εμπορος ξερω και τι μου γινεται, οταν λες τιμη για πραγμα που εχεις στοκ και επιβεβαιωνεις απο το τηλεφωνο οτι ακομα το κρατας δεν μπορεις να αλλαζεις τιμη πριν το ταμειο πολυ δε περισοτερο να επιτιθεσαι στον πελατη οταν το κανεις .Αμα μου ελεγε το ποιο απλο πραγμα εκανα λαθος βρε αδερφε γιατι εχω πολυ δουλεια θα το καταλαβαινα, μου εχει συμβει κι` εμενα (δες ποιο πανω το εμπορος ) και η διαφορα θα ηταν 20 ,30 ευρω δε θα ηταν παραπανω δε το σκεφτεσαι καν ,η συμπεριφορα του ομως ηταν ιδιαιτερως κακη και γι`αυτο το συζηταμε .

christos1001
03-03-2012, 14:47
Παιδια στο συγκεριμενο θεμα ρωταω αν εχω δικιο ετσι? οχι στα εσωψυχα σας και στο προβλημα του καθενος

peterv
03-03-2012, 14:56
Φίλε μου Ασε τα προστατευτικά στην ησυχία τους και τον πωλητή στην νιρβάνα του. Αυτός χάνει και το μαγαζί στο οποίο δουλεύει.

Προσωπική άποψη ....
πιο φθηνά σου έρχεται να στοκάρεις και να βάψεις τα καπάκια των κυλίνδρων σε ενδεχόμενη πτώση παρά να πάρεις οποιοδήποτε προστατευτικό και ιδιαίτερα κάγκελα !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Peterv

giclas
03-03-2012, 14:58
πεκτη μου πολυ καλα εκανες !

κε μην ξανα περζασης απο εκη ...ουτε για καφε

CPretenteriS
03-03-2012, 15:53
Εχεις δικιο!!! ;)


CPS

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

gsmaniac
03-03-2012, 16:07
1200 δικια.......;)
το μονο λαθος που εκανες,ηταν που δεν μιλησες με το αφεντικο...:rolleyes:

stukas
03-03-2012, 17:28
αντε ρε με τον καθε μ@λ@κ@....αμα ειναι 43 κ δεν μπορει να του πεις να παει σπιτι του...εσυ τι εισαι δηλαδη που εκανες τοσο ταξιδι,μ@λ@κ@ς..?Αν καταλαβαινω σωστα για ποιο μαγαζι λες,ακου να σου πω κ εγω ενα περιστατικο απο εκει..:παω το λοιπον να παρω το μηχανακι-ειχα ενα fazer 600 κ κατι οικονομιες,το ειχα πουλησει κ ειχα καταληξει τι θα παρω κ λεω οποιος κανει την καλυτερη προσφορα(αντιπροσωπος),σε αυτον θα το παρω..-μπαινω μεσα,γεια σας καλημερες κ τα σχετικα,ευγενικοι ναι,δεν μπορω να πω,στο προκειμενο τωρα..του λεω φιλε ενδιαφερομαι για το adve με αυτα,αυτα κ αυτα επανω ποσο εχει..?μου λεει τοσα(17.460ε)..οκ,του λεω καλως εγω στο χερι εχω 15.000 κ επειδη του λεω ειμαι στο ψαξιμο γενικα για προσφορες(τοτε ειχαν καποιες αντιπροσωπιες προσφορες,οπως κ απο εκει που την πηρα τελικα..),σαν καταστημα τι εχετε,αν μπορειτε να μου προτεινετε καποια προσφορα..?Κ γυρναει κ μου λεει με υφος χιλιων καρδιναλιων:`κε ταδε εμεις εδω πουλαμε μηχανες δεν κανουμε παζαρια...`καλως,σκεφτηκα κ εγω να τις βαλεις στον κwλο σου τοτε καραγκιοζο...του χαμογελασα ευγενικα,τον ευχαριστησα για τον χρονο του,του εσφιξα το χερι κ εφυγα...Ναι για εμενα στην τελικη εχεις δικο με τον γκιοζη...ακου εκει δεν θυμαται τι λεει,ο αμεα...ρε ουστ,απατεωνισκοι...

siraxanz
03-03-2012, 19:32
Θελω να σας διηγηθω κατι που μου συνεβη σημερα .Εχω γρατζουνισει ,σπασει, τα πλαστικα προφυλακτικα που μπαινουν στους κυλινδρους και θελησα να τα αλλαξω.Γνωριζοντας οτι υπαρχουν εκπτωσεις πηρα τηλεφωνο την περασμενη τριτη σε μαγαζι στην οδο με το ονομα παλαιου ηρωα μπουρλοτιερη ,απο οπου εχω παρει την μηχανη και κανω τα σερβις και με το οποιο δεν ειχα μεχρι τωρα κανενα προβλημα μεχρι τωρα (με εξαιρετικο σερβις μπορω να πω), με συνδεσαν με τον υπευθυνο κ.Γιωργο Φ. Τον ρωτησα την τιμη για αυτα και μου ειπε 129 ευρω ,τον ρωτησα αν εχουν εκπτωσεις αυτα και μου ειπε να κλεισουμε και να του δωσω το τηλεφωνο μου .Πραγματι σε 10 λεπτα με πηρε τηλ και μου ειπε οτι θα μου τα δωσει σαν αντικατασταση μια και εγω εχω τις βιδες του σετ και με την εκπτωση κοστιζουν 93 ευρω ,με ρωτησε αν ηθελα να μου τα κρατησει του ειπα οτι επειδη ειμαι απο χαλκιδα αν δεν προλαβω μες την εβδομαδα θα τα παρω την επομενη (η επομενη ειναι αυτη που διανυουμε) μου ειπε δεν υπαρχει προβλημα και κλεισαμε το τηλεφωνο.
Και ερχομαστε την σημερινη μερα ,το πρωι πηρα τηλεφωνο στις 11.30 περιπου συνδεθηκα με τον συγκεκριμενο υπαλληλο Γιωργο Φ.και τον ρωτησα αν μου εχει κρατηση ακομα τα πλαστικα και μεχρι τι ωρα δουλευουν για να περασω να τα παρω μου ειπε οτι τα εχει κρατησει και δουλευουν μεχρι τις 4.00 οπως καθε μερα (αυτολεξει).Πηγα στο μαγαζι στις 15.30 περιπου και αφου ανεβηκα και χαζεψα λιγο ηρθε ο Γιωργος Φ. του ειπα ποιος ειμαι και τι ηθελα και πηγε μεσα στην αποθηκη βγηκε στο χερι του κρατωντας τα καπακια και μου ειπε οτι δεν μπορει να μου τα δωσει στη τιμη που μου ειχε πει ,του ειπα οτι αφου ειχαμε συμφωνησει στην τιμη δεν θα τα παρω σε αλλη τιμη και η απαντηση του ηταν οτι σταματησαν οι εκπτωσεις ,τοτε τον ρωτησα γιατι δεν μου το ειπε την περασμενη εβδομαδα οτι ηταν μεχρι τελους του μηνα η σημερα το πρωι που τον ρωτησα η ας με επαιρνε τηλεφωνο να μου το πει οτι αλλαζουν οι τιμες και μου οτι εχει χιλια πραγματα στο μυαλο του και το ξεχασε .Στη διαμαρτυρια μου οτι δεν μπορει να συμφωνει αλλη τιμη και να ζηταει αλλη τιμη μου ειπε οτι δεν μπορει να μαγνητοφωνει τι λεει και οτι ειναι 43 χρονων και ξερει τι λεει (εγω που ειμαι μεγαλυτερος δηλ ξερω καλυτερα?)και οτι αυτος δεν εκανε λαθος κτλπ Νευριασα και εφυγα γιατι αλλο να θες να μου παρεις 10-20-30 ευρω γιατι εχουν αλλαξει οι τιμες και αλλο να λες δεν εχω κανει λαθος πληρωνε μα-------α πελατη .Κριμα πραγματικα κριμα
Και σας ρωταω εχω δικιο?

Παιδια εγω δεν νευριασα με την τιμη φευγοντας γνωριζα οτι θα το πληρωσω τοσο και παραπανω ,νευριασα με τον τροπο και την συμπεριφορα του πωλητη που ειχε υφος τυπου αντε πληρωνε και στο διαολο ,μαλιστα δε ρωτησα καθολου ποια θα ηταν η νεα τιμη, οταν διαμαρτυρήθηκα το πρωτο πραγμα που εκανε ηταν να μου επιτεθει λεγοντας εγω δεν εχω κανει λαθος .Οφειλω να σημειωσω οτι εχω παρει καινουργια την μηχανη απο εκει και διαφορα πραγματα αξεσουαρ κτλπ, εχω αφησει σεβαστο ποσο και ποτε δεν ειχα κανενα παραπονο, μαλιστα σε εναν αλλο παιδι που δουλευει εκει εχω αρκετη εμπιστοσυνη και στο παρελθον με ειχε προστατευσει απο λαθος αγορες, λαθος νουμερα κτλπ και παντα μου εκαναν και καποια εκπτωση , εγω δε ζητησα να μου κατεβασει κανενας τα παντελονια του, επειδη ημουν και εμπορος ξερω και τι μου γινεται, οταν λες τιμη για πραγμα που εχεις στοκ και επιβεβαιωνεις απο το τηλεφωνο οτι ακομα το κρατας δεν μπορεις να αλλαζεις τιμη πριν το ταμειο πολυ δε περισοτερο να επιτιθεσαι στον πελατη οταν το κανεις .Αμα μου ελεγε το ποιο απλο πραγμα εκανα λαθος βρε αδερφε γιατι εχω πολυ δουλεια θα το καταλαβαινα, μου εχει συμβει κι` εμενα (δες ποιο πανω το εμπορος ) και η διαφορα θα ηταν 20 ,30 ευρω δε θα ηταν παραπανω δε το σκεφτεσαι καν ,η συμπεριφορα του ομως ηταν ιδιαιτερως κακη και γι`αυτο το συζηταμε .

Παιδια στο συγκεριμενο θεμα ρωταω αν εχω δικιο ετσι? οχι στα εσωψυχα σας και στο προβλημα του καθενος

Χρήστο αν τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις και δεν έχω λόγους να μην το πιστέψω, έχεις απόλυτο δίκιο..

Πήγαινα χρόνια στο συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο.
Κανένα παράπονο σαν εργασίες...Πολλά παράπονα για το τουπέ...
Ο ιδιοκτήτης είναι άνθρωπος φιλικός και σωστός με τους πελάτες.
Ορισμένοι τεχνίτες όμως είναι απαράδεκτοι με μιά μύτη στα ουράνια....

Δεν έχω απαίτηση να με καλοπιάσουν, αλλά όταν μιλάς με πελάτη φροντίζεις να έχεις ένα σωστό ύφος έτσι ώστε να σε εμπιστευτεί ο πελάτης και να υπάρχει μιά σωστή συνεργασία...
Τους τα έγραψα και στη σελίδα τους στο φατσοβιβλίο επώνυμα...

Χρήστο δεν ξέρω αν το έχεις υπόψι σου αλλά το φόρουμ έχει ανοικτή γραμμή έκπτωσης στηην εργασία αλλά και στα ανταλακτικά με την εταιρία Motion & Style στο κατάστημα Αγίου Στεφάνου το οποίο είναι πολύ κοντά σας στην Χαλκίδα εννοώ..
Το δε άξιο λόγου στην συγκεκριμένη πρόταση ονομάζετε Θανάσης Μουρνιανάκης, ο τεχνικός.... ένα πάρα πολύ καταρτισμένο παλληκάρι που δεν βαριέτε να σου εξηγεί .οτι να τον ρωτήσεις.
Σε επιτρέπει να είσαι παρών στο΄σέρβις της μηχανής αν το θες.
Ψυρίζει τα πάντα και δεν αρκείται στε αυτά που προβλέπονται.
Γενικά ένας άνθρωπος να συνεργαστείς μαζί του.
Σε προστατεύει με συμβουλές και γενικά συμπεριφέρετε άψογα...
Άσε που η έκπτωση είναι πραγματική και φαίνετε...
Πόσο είχε τιμοκατάλογο τα προστατευτικά?

129Χ15%=19.35

129
-19.35
______=109,35 θα τα έπερνες χωρίς χατήρια και στεναχώριες..

Μια φορά σε γράφει η γραμματεία ότι είσαι μέλος του φόρουμ και είσαι περασμένος στο σύστημα τους.
Στείλε πμ με τα στοιχεία σου στον ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ και θα σε φτιάξει ο αρχηγός;)

christos1001
03-03-2012, 22:28
Φιλε μου πηγα εκει που παω συνηθως, δεν αλλαζεις μαγαζι που σε εξυπηρετησε επαρκως για 2 χρονια για μικρες διαφορες .Την ξερω την εκπτωση που λες αλλα αφου ειχε η εταιρια 20% ηταν καλυτερα να παρω αυτην απο οικονομικης αποψης αλλα θυμισου οτι μιλαμε για λιγα χρηματα 10-20 ευρω ετσι?Και δεν ζητησα κανενα χατηρι ρωτησα αν υπαρχει εκπτωση οπως πολλακις διαφημιζεται. Την συμπεριφορα στηλιτευω και οχι τη τιμη που οπως αναφερει καποιος φιλος ποιο πανω συμφερει να βαψεις τα καπακια αντι να παρεις προστατευτικα

siraxanz
04-03-2012, 02:17
Φιλε μου πηγα εκει που παω συνηθως, δεν αλλαζεις μαγαζι που σε εξυπηρετησε επαρκως για 2 χρονια για μικρες διαφορες .Την ξερω την εκπτωση που λες αλλα αφου ειχε η εταιρια 20% ηταν καλυτερα να παρω αυτην απο οικονομικης αποψης αλλα θυμισου οτι μιλαμε για λιγα χρηματα 10-20 ευρω ετσι?Και δεν ζητησα κανενα χατηρι ρωτησα αν υπαρχει εκπτωση οπως πολλακις διαφημιζεται. Την συμπεριφορα στηλιτευω και οχι τη τιμη που οπως αναφερει καποιος φιλος ποιο πανω συμφερει να βαψεις τα καπακια αντι να παρεις προστατευτικα

Ανεφερα τα παραπανω για να τονισω αυτο που και εσυ εζησες....τουπε κ αλαζονεία...
Οχι όλοι, αλλά αρκετοι εκει μεσα...:(

Δήμος
04-03-2012, 10:49
Όταν χάνεις την ψυχραιμία σου χάνεις και το δίκιο σου. Στη θέση σου θα ψαχνόμουν αλλού (net, ανταγωνιστές κλπ).-

klagenfurt
04-03-2012, 10:50
ασ μη το ψαχνουμε αλλο,
εχει δικιο ο Χρηστος,

ο νομος της προσφορας και της ζητησης λεει ,
οτι αν δεν μπορεις να προσφερεις στον πελατη αυτα που του προσφερουν οι ανταγωνιστες, εξαφανιζεσαι,
δεν το συζηταω για το αν πρεπει να εισαι κοσμιος...
οπ πωλητης στεκεται στο υψος του πελατη , οταν πουλαει,
αλλα προσπαθει να "κυταζει" λιγο πιο κατω απο το βλεμα του,
ολη την ζωη μου ημουν και ειμαι πωλητης,
μπορεις να εισαι ταυτοχρονα,
ευχαριστος, σοβαρος, αξιοπιστος και κοσμιος,
δεν χρειαζονται ουτε κ@λοτουμπες, ουτε υποκλισεις στον πελατη,
φυσικα και εχεις δικιο Χρηστο

CPretenteriS
04-03-2012, 11:06
Εγώ περνάω δίπλα κάθε μέρα πηγαίνοντας στη δουλειά μου και παρόλα αυτά ακόμα και για λάδια, κάνω ολόκληρο ταξίδι για να πάω στο Κρυονέρι και στον Αρχηγό Θανάση!!!

Αυτά τα τουπέ κ´ π@π@ριές και ότι η μηχανη κατεβαίνει κάτω και τα "παρακαλώ περιμένετε στο σαλονάκι" μου τη δίνουν απίστευτα...!!! :mad:


CPS

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

siraxanz
04-03-2012, 11:10
Εγώ περνάω δίπλα κάθε μέρα πηγαίνοντας στη δουλειά μου και παρόλα αυτά ακόμα και για λάδια, κάνω ολόκληρο ταξίδι για να πάω στο Κρυονέρι και στον Αρχηγό Θανάση!!!

Αυτά τα τουπέ κ´ π@π@ριές και ότι η μηχανη κατεβαίνει κάτω και τα "παρακαλώ περιμένετε στο σαλονάκι" μου τη δίνουν απίστευτα...!!! :mad:


CPS

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk


:ye36:

squad
04-03-2012, 11:22
νεα υορκη πηγε ενας γνωστος μου,αγορασε απο ενα μαγαζι ενα προϊόν πχ 200ευρω προχωραει 300 μετρα πιο κατω σε αλλο μαγαζι και το βλεπει 80ευρω.γυρναει λοιπον στο μαγαζι τους ειπε πως γινεται εσυ να το δινεις 200 και αλλος 80.το καταστημα του γυρισε και τα 200ευρω πισω.

brasidas12
05-03-2012, 10:56
φιλε μου εχεις 1000% δικιο,αλλα οπως ειπε κ ενα αλλο παιδι εκανες λαθος που δεν πηγες αμεσως στο αφεντικο να του κανεις παραπονα.ειμαι σιγουρος αν ειναι σωστος επαγγελματιας οτι θα ηταν μαζι σου κ θα κατσαδιαζε τον πωλητη.

bill13
05-03-2012, 22:32
1200 δικια.......;)
το μονο λαθος που εκανες,ηταν που δεν μιλησες με το αφεντικο...:rolleyes:
:ye36:

christos1001
06-03-2012, 12:30
Παιδια ημουν τοσο νευριασμενος που αμα πηγαινα στο αφεντικο δεν θα του εκανα παραπονα ,θα του `λεγα σε παρακαλω για 5 λεπτα βγαλε τον υπαλληλο σου απο την προστασια σου και θα του μαθαινα τροπους με τη μια εντος 5 λεπτων .Αλλα και οποιος πιστευει οτι οι υπαλληλοι κανουν οτι θελουν και τα αφεντικα δεν ξερουν πλαναται πλανην οικτραν .Δεν κρατας μαγαζι τοσα χρονια αν δεν ξερεις τι γινεται .