View Full Version : r1200gs 06 vs 07
καλησπερα σε ολους.
μπορει καποιος να μου δωσει καποιες πληροφοριες για το 06 vs 07 κατι για ρυθμιζομενη αναρτηση-σερβο-αντισπιν κλπ οποιος μπορει να βοηθησει για τι ειμαι στην αμεση αγορα του 07
ευχαριστω.
Καλημέρα Φίλε,
Οι διαφορές του 06 με το 07 είναι ελάχιστες και δεν έχουν και τα δύο antispin, sevro και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (γιατί χειροκίνητα είνα όλες) από την μάνα τους! Για το antispin μόνο εάν είναι πολύ τέλος του 07 μπορεί να υπάρχει και αυτό με κάθε επιφύλαξη! Τα μοντέλα και ο εξοπλισμός τους παίζουν και με τα εξάμηνα αλλά και με την χώρα προέλευσης!
Καλή επιλογή και με το καλό να πάρεις την κούκλα σου να την λιώσεις στα χλμ!
:sm8:
μερικά γρήγορα ξεκαθαρίσματα
1) η πίσω ανάρτηση είναι μερικώς ρυθμιζόμενη σε σε όλα τα 1200GS, απλά στα τελείως νέα (και κάτι που εγώ δεν θα αγόραζα έτσι κι αλλιώς) είναι ΚΑΙ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη (δηλ. για να μη βάλεις το χέρι σου κάτω από το δεξί σου μπούτι για να ρυθμίσεις με το χέρι)
2) τα "σέρβο" είναι μια μεγάλη και για πολλούς πονεμένη ιστορία
οι 1200 με σέρβο είχαν φανατικούς εχθρούς και φανατικούς φίλους
με ένα δαχτυλάκι κοκαλώνεις την μηχανή - από την άλλη όμως, μέχρι να καταλάβεις το πως θα έχεις αίσθηση σε αυτό το φρένο, περνάει καιρός
πολλά έχουν ειπωθεί για την επικινδυνότητα τους αν τύχει και χαλάσει το σέρβο - πράγματι σκληραίνουν τα φρένα σε αυτή την περίπτωση αλλά όχι στον εγκληματικό βαθμό που λένε οι εχθροί του σέρβο (το έχω δοκιμάσει)
από την άλλη τα "μετά-σέρβο" φρένα είναι πιο "ανθρώπινα"... ειδικά σε αίσθηση, ενώ δεν εξαρτώνται από σερβομηχανισμούς και άρα δεν έχεις απρόβλεπτες καταστάσεις αλλά ούτε τόσο πολύπλοκα ηλεκτρικά
τα προτιμώ
3) αντισπιν - πρώτη η BMW το έβαλε, έχει 2 modes καθώς και off... κάνει ότι λέει το όνομα του... εμποδίζει τον πίσω τροχό να σπινιάρει (αλλά και τη μηχανή να κάνει σούζα)... μπορείς να το κάνεις πιο αναίσθητο ή να το κλείσεις τελείως όπως είπαμε
δεν προσθέτει πολυπλοκότητα στη μηχανή - είναι μόνο software που χρησιμοποιεί το κύκλωμα του ABS και επεμβαίνει στον ψεκασμό περισσότερο
Να συμπληρωσω οτι οταν πηγα να παρω τη δικια μου (7/2007) το αντισπιν το ειχε στον εξτρα εξοπλισμο, ασχετα εαν δεν το πηρα.:)
μερικά γρήγορα ξεκαθαρίσματα
2) τα "σέρβο" είναι μια μεγάλη και για πολλούς πονεμένη ιστορία
οι 1200 με σέρβο είχαν φανατικούς εχθρούς και φανατικούς φίλους
με ένα δαχτυλάκι κοκαλώνεις την μηχανή - από την άλλη όμως, μέχρι να καταλάβεις το πως θα έχεις αίσθηση σε αυτό το φρένο, περνάει καιρός
πολλά έχουν ειπωθεί για την επικινδυνότητα τους αν τύχει και χαλάσει το σέρβο - πράγματι σκληραίνουν τα φρένα σε αυτή την περίπτωση αλλά όχι στον εγκληματικό βαθμό που λένε οι εχθροί του σέρβο (το έχω δοκιμάσει)
από την άλλη τα "μετά-σέρβο" φρένα είναι πιο "ανθρώπινα"... ειδικά σε αίσθηση, ενώ δεν εξαρτώνται από σερβομηχανισμούς και άρα δεν έχεις απρόβλεπτες καταστάσεις αλλά ούτε τόσο πολύπλοκα ηλεκτρικά
τα προτιμώ
Εχω σερβό και ξέρω τι θα πει ηλεκτρική επιβάρυνση αλλά ξέρω και τι θα πει ΤΟ φρένο! Πίστεψέ με μπορεί να σου "πετάει" έξω το abs λόγω πτώσης τάσης στο κέντρο της Αθήνας και να θέλει επανεκκίνηση το σύστημα αλλά έχεις καταπληκτικά φρένα! Η επόμενη αλλαγή μου θα είναι μια μπαταρία που μοιάζει με φορτηγού και την προτείνουν όλοι !
Κάθε μοντέλο που βγάζει μια εταιρεία είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αλλιώς... δεν θα το έβγαζε!
Ισχύει και το "ότι πληρώσεις θα πάρεις".
Το δίλλημά σου, είναι αυταπάντητο νομίζω.
Πάρε ότι πιο καινούργιο μπορείς!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.