PDA

View Full Version : Ασύλληπτο πλοίο, μεγαλύτερο από τον Πύργο του Άιφελ !!!


black_hawk
05-03-2012, 23:34
http://4.bp.blogspot.com/-harikcGKwaM/Tz0cAgOfpyI/AAAAAAAANe8/qvC2YsPHB4k/s1600/Berge+Everest.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-5e_RdFsaUXk/Tz0eOsmJk5I/AAAAAAAANfU/if7dEYaAgP8/s1600/Berge-stahl-everest-vale-frachter.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-YIYWla8S-kI/Tz0csaipOtI/AAAAAAAANfE/danHJZ84Xno/s1600/Berge+Everest1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-iVa9Zd_einA/Tz0dP5lKFxI/AAAAAAAANfM/4rpiMSqH6X4/s1600/Berge+Everest2.jpg

Σε μήκος ξεπερνάει τον πύργο του Αϊφελ, στο πλάτος θυμίζει ποδοσφαιρικό γήπεδο, στα γκαράζ του χωράει 11.000 φορτηγά.
Το «Berge Everest», πρώτο μεταλλευματοφόρο ενός εντυπωσιακού στόλου 35 γιγάντιων πλοίων, ολοκλήρωσε πριν από λίγες ημέρες το παρθενικό του ταξίδι από τη Βραζιλία στην Κίνα. Αφού ξεφόρτωσε τους 350.000 τόνους ορυκτού σιδήρου στο λιμάνι του Νταλιάν, το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής για τη Βραζιλία.

Το «Berge Everest» ανήκει στη βραζιλιάνικη Vale, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία εξόρυξης ορυκτών στον κόσμο και μεγαλύτερη παραγωγό σιδήρου. Η Vale διέθεσε 8 δισ. δολάρια για να αποκτήσει 35 τέτοια φορτηγά πλοία με τα οποία θα μεταφέρει το πολύτιμο προϊόν της στις υπόλοιπες αγορές.
Η χωρητικότητα του «Berge Everest» φτάνει τους 400.000 τόνους νεκρού βάρους (συμβολίζεται με τα γράμματα dwt και είναι το φορτίο που μπορεί να μεταφερθεί ασφαλώς), όταν το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 364.000 dwt.
Ανήκει στην κατηγορία των μεγαπλοίων, όπως χαρακτηρίζονται τα πλοία που λόγω του μεγέθους τους δεν μπορούν να διέλθουν από τη διώρυγα του Παναμά ή του Σουέζ με αποτέλεσμα να ταξιδεύουν από το ακρωτήριο Χορν στη Χιλή ή το Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας στο νότιο άκρο της Αφρικής. Ο στόχος της Vale δεν είναι παρά η μείωση του κόστους μεταφοράς. Η μεταφορά ενός τόνου το 2002 στοίχιζε 7 δολάρια. Έξι χρόνια αργότερα, είχε φτάσει τα 87.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

(Links: 1, (http://fotisbazakas.blogspot.com/2012/02/blog-post_1065.html) 2.. (http://demi-zouzounews.blogspot.com/2012/02/blog-post_4917.html) )

Προσεχτε την ίσαλο γραμμη (http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8A%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82) οταν ειναι αδειο, 'η γεματο με 400.000 τονους!! :eek::eek:

danaos
05-03-2012, 23:42
:wo20::wo20::wo20::wo20:

commander
05-03-2012, 23:52
:ye05:

vaska
05-03-2012, 23:55
Ευτυχώς που θα μεταφέρουν μόνο ορυκτό μετάλλευμα και όχι πετρέλαιο. Φανταστείτε κηλίδα που θ' άπλωνε τούτο το κτήνος σε ενδεχόμενη διαρροή !!!!!!!

moby_gr
05-03-2012, 23:56
:wo16:

Arkas
06-03-2012, 00:00
Πραγματικά εντυπωσιακό !

gelasios
06-03-2012, 00:08
Σκεψου ομως την ζημια που κανουν στο περιβαλον της Βραζιλιας... Απο που εξωρυουν τα μεταλευματα οι εταιρειες αυτες??? μα απο τα τροπικα δαση του Αμαζονιου...


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

dionysisgs
06-03-2012, 10:43
Γνωρίζω ότι μηλάμε για ξηρό φορτίο...για δείτε λίγο και αυτό.
Το μεγαλύτερο ελληνόκτητο πλοίο όλων των εποχών (http://www.tovivlio.gr/index.php?article=125)

ARGI
06-03-2012, 11:51
:eek::eek::eek::eek:

nikgs1200
06-03-2012, 12:09
Γνωρίζω ότι μηλάμε για ξηρό φορτίο...για δείτε λίγο και αυτό.
Το μεγαλύτερο ελληνόκτητο πλοίο όλων των εποχών (http://www.tovivlio.gr/index.php?article=125)


:re26::re26::re26::re26:

boxerakias57
06-03-2012, 13:18
:wo20:

kostasx
06-03-2012, 13:40
Θέλω να μάθω πόση ώρα θέλει κάποιος να ανέβει επάνω απο την σκάλα του πιλότου:D:u36:

gs77
06-03-2012, 14:22
:wo20::wo20:

kwstas
07-03-2012, 10:58
:wo20:

dionysisgs
07-03-2012, 13:01
Θέλω να μάθω πόση ώρα θέλει κάποιος να ανέβει επάνω απο την σκάλα του πιλότου:D:u36:

Δεν ξέρω για την σκάλα αλλά για να πας από πλώρα προς τα πρύπα υπάρχουν ειδικοί ποδηλατόδρομοι...άσε που κατα καιρούς (ειδικά τότε) δεν υπήρχαν ηλεκτρικά κινούμενα μηχανάκια και είχανε δίχρονούμπες για να πηγαινοέρχονται..(ο μεγάλος ειναι ναυτικάτζα και με πολλά χρόνια στα γκαζαδικα)...αα και ενα τελευταίο..το ένα από τα έμβολα της μηχανής έχει διάμετρο 2 μέτρα και ο θάλαμος που πηγαινοέρχεται είναι άνω των 4 μέτρων...κάτι λιγότερο από 80.000 άλογα με ημερήσια κατανάλωση μαζουτ πάνω από τους 80 τόνους στο 24αρωρο....γειά μας!!!http://64.19.142.13/www.gsforum.gr/images/smilies/Smiles/wo20.gif

xurxes
07-03-2012, 13:59
παναγία μου...:wo20:

kostasx
07-03-2012, 14:43
5 στροφές την ημέρα να το κάνεις..μέχρι να ξεμπαρκάρεις θα χεις κάνει πνευμόνια:D

dionysisgs
07-03-2012, 16:16
5 στροφές την ημέρα να το κάνεις..μέχρι να ξεμπαρκάρεις θα χεις κάνει πνευμόνια:D


xexe-να ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις και κούνια...αν κάτσεις στην πλώρα καταλαβαίνεις οτι ανάλογα τον κυματισμό μπορείς να ανέβεις και να κατέβεις πάνω από 1,5 μέτρο σε σχέση με το πίσω μέρος....ουσιαστικά ακολουθεί φιδίσια κίνηση λόγω πολύ μεγάλης ελλαστικότητας... ..για αυτό και τρέμεις πάντα το φαινόμενο της τρικυμίας (πολύ σπάνιο, αλλά συμβαίνει)...διότι ανάμεσα στα 2 ακριανά κύμματα στην σειρά, υπάρχει ένα μεγάλο κενό (κάτω κύμα) με αποτέλεσμα λόγω βάρου του φορτίου και λόγω έλλειψης ανάλογης ασκείσας δυνάμεως της ανώσεως να προκαλείται το σπάσιμο του κήτους στα 2...για αυτό και το ελλάς φως το βγάζανε μόνο σε πολύ λίγα ταξίδια όπου έπρεπε τουλάχιστον στο δελτίο καιρού να υπάρχουν 10 ημέρες καλοκαιρίας χωρίς ισχυρούς ανέμους (σαουδική αραβία-ελλάδα μόνο)....και επηδεί ηταν ασύμφωρο να ταξιδεύει πολύ λίγο μέσα στο χρόνο, το κάνανε σίδερα και φτιάξανε σχεδόν 3 εμπορικά πλοία.......:hmmm:

lepanto
07-03-2012, 16:19
Τι φτιάχνουν οι άνθρωποι :ye02:

Gazi
07-03-2012, 19:48
Αν ήταν Κιτρινόμαυρο ίσως ήταν καλύτερο....Δεν Ξέρω,αλλά το κόκκινο μου φέρνει μια ανατριχίλα βρε αδερφέ!!!! :ye33::ye33::ye33:

mAthosalas
07-03-2012, 21:56
Εχω την εντυπωση οτι στο πρωτο ποστ κοιτωντας την 2η 3η και 4η φωτο,μιλαμε για 3 διαφορετικα πλοια μεταξυ τους....:confused:Με κύρια διαφορά-βλεπω κι αλλες πιο επιμερους) τους χωρους ενδιαιτισης (γεφυρα)....:Απορία:

phoenix
08-03-2012, 00:52
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΛΛΑ Η ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ

kostasx
08-03-2012, 10:12
Εχω την εντυπωση οτι στο πρωτο ποστ κοιτωντας την 2η 3η και 4η φωτο,μιλαμε για 3 διαφορετικα πλοια μεταξυ τους....:confused:Με κύρια διαφορά-βλεπω κι αλλες πιο επιμερους) τους χωρους ενδιαιτισης (γεφυρα)....:Απορία:

Έτσι είναι..τουλάχιστον οι δύο τελευταίες φώτο είναι από άλλο πλοίο:ye02: