PDA

View Full Version : service 20.000 χλμ. F800GS


yannis
28-05-2009, 21:21
Σήμερα έγινε και το service των 20.000 χλμ. (και κάτι παραπάνω).
Φίλτρο αέρα, λάδια, φίλτρο λαδιού,δαχτυλίδι, 2 φλάντζες καπακιού, υγρά φρένων,Τακάκια εμπρός (2x72 + ΦΠΑ), Τακάκια πίσω (33,67 + ΦΠΑ), εργασία (3x30 + ΦΠΑ).
Σύνολο= 430 Εβραιόπουλα ξενιτεύτηκαν μακρυά μου!!!!!!!!!

nek21
28-05-2009, 21:45
ποσοοοοοοοο?.τρελαααααα.:yz:yz:yz

yannis
28-05-2009, 21:53
ποσοοοοοοοο?.τρελαααααα.:yz:yz:yz
Ε, εντάξει, τα τακάκια ανέβασαν την τιμή, όμως τι να γίνει, τα βγάζουν άξια τα λεφτά τους, έτσι που πηγαινοέρχομαι κυρίως στην δουλειά!!!:cool:

nek21
28-05-2009, 21:55
Ε, εντάξει, τα τακάκια ανέβασαν την τιμή, όμως τι να γίνει, τα βγάζουν άξια τα λεφτά τους, έτσι που πηγαινοέρχομαι κυρίως στην δουλειά!!!:cool:
οκ,αν εσενα σου φαινονται λιγα εμενα δε μου πεφτει λογος.ορθια χλμ.

yannis
28-05-2009, 22:22
οκ,αν εσενα σου φαινονται λιγα εμενα δε μου πεφτει λογος.ορθια χλμ.

Ποτέ δεν είναι λίγα, ακόμα κι' όταν είναι τσάμπα!!!:D
Όμως εντάξει... στην ηλικία μου χρειάζεται και λίγο... γερμανικό κύρος!!! Χα, χα, χα:sm7:
Αλλιώς θα έπαιρνα................................. (έβαλα πολλές τελίτσες, για να χωράνε όλα!!!):rolleyes:

Υ.Γ. Οι ευχές βέβαια, ευπρόσδεκτες και ανταποδιδόμενες πολλαπλασίως!!!!

kostas_366
28-05-2009, 23:52
Άντε, καλά κλμ τώρα Γιάννη...
Πράγματι τα τακάκια σε ανέβασαν... αλλά μην στεναχωριέσε, θα τους δώσεις να καταλάβουν και αυτά :):).

Arkas
29-05-2009, 00:56
Καλά βρε θηρίο!
Έφαγες κιόλας τα τακάκια;
Άντε και στα επόμενα με υγεία!!!

xvitos
29-05-2009, 01:37
Καλά χιλιόμετρα !!!!!!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-05-2009, 01:48
Ε, εντάξει, τα τακάκια ανέβασαν την τιμή, όμως τι να γίνει, τα βγάζουν άξια τα λεφτά τους,
έτσι που πηγαινοέρχομαι κυρίως στην δουλειά!!!:cool:


:hmmm::hmmm::hmmm: με το 800, πηγαινοέρχεσαι Ιαπωνία ;;;;;:D

emix
29-05-2009, 09:32
Ειναι δυνατον τοσο πολλα χρηματα;
Στο δικο μου (R1200GS, για οσους δεν ξερουν), πανω απο 200ευρω δεν εχω δωσει. Και οταν πρεπει ν αλλαξω τακακια τους παω δικα μου ή τ' αλλαζω μονος μου, που πανω απο 45 με ΦΠΑ, δεν εχω δωσει ποτε και ειναι και πανευκολη η αλλαγη τους.

Αγαπητε θα πρεπει να το ψαξεις λιγο καλυτερα απο δω και περα.
430ευρω πιστευω οτι ειναι παρα πολλα.

yannis
29-05-2009, 14:39
:hmmm::hmmm::hmmm: με το 800, πηγαινοέρχεσαι Ιαπωνία ;;;;;:D

Ειναι δυνατον τοσο πολλα χρηματα;
Στο δικο μου (R1200GS, για οσους δεν ξερουν), πανω απο 200ευρω δεν εχω δωσει. Και οταν πρεπει ν αλλαξω τακακια τους παω δικα μου ή τ' αλλαζω μονος μου, που πανω απο 45 με ΦΠΑ, δεν εχω δωσει ποτε και ειναι και πανευκολη η αλλαγη τους.

Αγαπητε θα πρεπει να το ψαξεις λιγο καλυτερα απο δω και περα.
430ευρω πιστευω οτι ειναι παρα πολλα.


Την απάντηση την έδωσε ήδη ο Νικόλας!!!! Είμαι στην Κίνα και για service την πήγε ο Γυιός μου!!!!! Αν προσέξεις καλύτερα, βγάζοντας τα ποσά και το ΦΠΑ για τα τακάκια, στα ίδια νούμερα αναφερόμαστε. Τώρα, για το αν μπορώ να τα αλλάξω μόνος μου... θα ρωτήσω κανένα τεχνικό πως γίνεται!!!!!:Χαμόγελο:

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά και εύχομαι σύντομα να την απολαύσω πάλι!!!:):):)

dkouk
01-06-2009, 18:09
Πολλα τα λεφτα φιλε.Εγω εχω το 650 και δεν επιασα ακομα ουτε τα 10000 κμ αλλα με αγχωσες ηδη!:yz

Panagiotis
01-06-2009, 19:06
Μου φαινεται πρεπει να τα κοψω τα αποτομα φρεναρισματα γιατι μας ηρθε ακριβα ο λογαριασμος!:sm7:

yannis
02-06-2009, 14:45
Γιατί ρε παιδιά έτσι;;.... που είναι φθηνότερα δηλαδή?!?!!?!?!??!:confused:
Άλλωστε, είπαμε πως τα τακάκια ανέβασαν τον λογαριασμό και για να είμαστε ειληκρινείς, τα πίσω είναι η τρίτη φορά που τα αλλάζω!!!! Τα μπροστά πρώτη, όλα φυσιολογικά δηλαδή και μάλιστα με τον τρόπο που οδηγάω (πάντα καθυστερημένος για την δουλειά...):sm7:

GeorgeP
02-06-2009, 15:01
Γιατί ρε παιδιά έτσι;;.... που είναι φθηνότερα δηλαδή?!?!!?!?!??!:confused:
Άλλωστε, είπαμε πως τα τακάκια ανέβασαν τον λογαριασμό και για να είμαστε ειληκρινείς, τα πίσω είναι η τρίτη φορά που τα αλλάζω!!!! Τα μπροστά πρώτη, όλα φυσιολογικά δηλαδή και μάλιστα με τον τρόπο που οδηγάω (πάντα καθυστερημένος για την δουλειά...):sm7:

2X72+ΦΠΑ=171,36ε για εμπρος τακακια μιας μοτοσυκλετας που ζυγιζει 200κιλα!!!!!!!!
Τοτε εμεις οι Βαραντεριδηδες που πληρωνουμε 2Χ50+ΦΠΑ=119ε για 250-270κιλα τα οποια κι αλλαζουμε καθε 30,000κμ κι αν, και τολμαμε να γκρινιάζουμε θα πρέπει να ειμαστε το λιγοτερο......γραφικοί!!!!! Δεν το λεω για να μας/σας θιξω αλλα ρε παιδια 171ε για τακακια μοτοσυκλετας ειναι παρα πολλα!! Τοσο εχουν του Golf TSI αλλα ειναι 10 φορες μεγαλυτερα!!!
http://www.brakes4u.co.uk/
Μηπως, λεω μηπως θα πρεπει να αποτανθείτε καπου σαν αυτο εδω που εχει τακακια της EBC σε δυο τυπους οργανικα και μεταλικα απο 17-23ε το ζευγάρι μαζι με το ΦΠΑ + 12ε εξοδα αποστολης? Λέω μηπως? Και μην ακουσω κανεναν να λεει οτι τα ''μαμα'' ειναι παντα καλυτερα γιατι δεν ισχυει!! Μονον για ψυχολογικους λογους ισχυει!! Και μακροιτερη διαρκεια ζωής και προστασια της δισκοπλακας!!!

yannis
02-06-2009, 15:14
Κοίτα εγώ μίλησα για το κόστος του service. Τώρα όσον αφορά τα τακάκια, είπαμε είναι αφ' ενός θέμα οδήγησης, αφ' εταίρου μπορείς, όπως έγραψε και ο φίλος, να τους δώσεις όποια άλλα θέλεις, με όποια τιμή θέλεις να τα τοποθετήσουν ή να το κάνεις και μόνος σου. Τα τακάκια είναι όπως τα λάστιχα, βάζεις όποια θέλεις, όπου θέλεις!!!

vtheo
02-06-2009, 15:41
Γιατί ρε παιδιά έτσι;;.... που είναι φθηνότερα δηλαδή?!?!!?!?!??!:confused:
Άλλωστε, είπαμε πως τα τακάκια ανέβασαν τον λογαριασμό και για να είμαστε ειληκρινείς, τα πίσω είναι η τρίτη φορά που τα αλλάζω!!!! Τα μπροστά πρώτη, όλα φυσιολογικά δηλαδή και μάλιστα με τον τρόπο που οδηγάω (πάντα καθυστερημένος για την δουλειά...):sm7:
Δηλαδή περίπου κάθε 6500 χλμ αλλάγη τακάκια!Καταλαβαίνω ότι το δουλεύεις μέσα Πόλη αλλά πολύ περίεργο μου φαίνεται.

Πάντως το θέμα συντήρησης είναι κάτι που το πληρώνεις σε όλες τις μηχανές.Συνάδελφος με Suzuki Bandit 650 πλήρωσε σε γνωστό και εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki 92 ευρώ για αλλαγή λάδιων, 42 τα λάδια + 50 εργασία και επειδή ούτε εγώ το πίστευα όταν μου το είπε μου έδειξε την απόδειξη.
Επίσης σε KTM 990 adventure αλλαγή μπαταρίας 207 ευρώ ήμουν παρών στο συνεργείο την ώρα της πληρωμής.

Με λίγα λόγια στο συνεργείο ανεξάρτητα τον κατασκευαστή οι ταρίφες ακόμα και για μικροεργασίες πονάνε!

GeorgeP
02-06-2009, 15:43
Σήμερα έγινε και το service των 20.000 χλμ. (και κάτι παραπάνω).
Φίλτρο αέρα, λάδια, φίλτρο λαδιού,δαχτυλίδι, 2 φλάντζες καπακιού, υγρά φρένων,Τακάκια εμπρός (2x72 + ΦΠΑ), Τακάκια πίσω (33,67 + ΦΠΑ), εργασία (3x30 + ΦΠΑ).
Σύνολο= 430 Εβραιόπουλα ξενιτεύτηκαν μακρυά μου!!!!!!!!!

Κοίτα εγώ μίλησα για το κόστος του service. Τώρα όσον αφορά τα τακάκια, είπαμε είναι αφ' ενός θέμα οδήγησης, αφ' εταίρου μπορείς, όπως έγραψε και ο φίλος, να τους δώσεις όποια άλλα θέλεις, με όποια τιμή θέλεις να τα τοποθετήσουν ή να το κάνεις και μόνος σου. Τα τακάκια είναι όπως τα λάστιχα, βάζεις όποια θέλεις, όπου θέλεις!!!


Γιάννη

εγω δεν εχω BMW αλλα μιλάω μεσα στο φορουμ για διαφορα μηχανολογικα που ειναι κοινα σε όλες τις μοτοσυκλετες!! Ετσι και σε αυτο το νημα θα σου παραθεσω την άποψη μου, οχι για να σε πεισω οτι ηταν πολλα τα χρηματα αλα για να σε προβληματισω λιγο και την επομενη φορά να το εξετασεις καλυτερα!!
Καταρχην να σου πω οτι παγιος κανονας για εναν μοτοσυκλετιστη ειναι να ακολουθει κατα γράμμα τα προγραμματισμενα σερβις οπως περιγραφονται στο βιβλιαρακι που σου παραδόθηκε με την μοτοσυκλετα σου! Εκει περιγραφεται στα ποσα κμ χρειαζεται το ταδε εξαρτημα αλλαγη ¨η στους ποσους μηνες! Διότι επι παραδειγματι δεν μπορει να συνιστά αλλαγη υγρων φρενων στα 20000κμ και κατω απο δυο χρονια χρηση!! πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο στα 30 χρονια που ειμαι πανω σε μια σέλλα!! Εκτος κι αν μενεις σε περιοχη με υγρασία Μυκονου (μικρο νησί δηλαδη) οπου και συνισταται η συχνοτερη αλλαγη των λογω υγροσκοπικοτητας των! Τωρα αν η BMW ειναι εξαιρεση σε αυτον τον κανονα να μου το πεις και μενα για να τα ψάλλω στο περιοδικο μοτο που την διαφημιζει απο τις φτηνότερες μοτοσυκλετες στα σερβις της!!
Παμε παρακάτω, φλαντζες καπακιου, νομιζω οτι κατι ειχε παιχτει με αυτο το μοντέλο με τα λαστιχα των καπακιων και η εταιρεία τα αντικαθιστουσε εντος εγγυησης αλλα κι εκτος αυτης μιας και ηταν ελλατωμα απο το εργοστασιο, ψάχτο!!
Φιλτρο αερα/λαδιου, λαδια και δαχτυλιδι ειναι αναλωσιμα και δεν νομιζω να στοιχιζουν ακριβα, πλης ισως των λαδιών που απαντες οι εξουσιοδοτημενοι χρεωνουν το +300% επι της χονδρικης που αγοραζουν!!

Αυτα ειχα να σου πω παντα φιλικα

wet & dirty
02-06-2009, 16:02
Δηλαδή περίπου κάθε 6500 χλμ αλλάγη τακάκια!Καταλαβαίνω ότι το δουλεύεις μέσα Πόλη αλλά πολύ περίεργο μου φαίνεται.

Πάντως το θέμα συντήρησης είναι κάτι που το πληρώνεις σε όλες τις μηχανές.Συνάδελφος με Suzuki Bandit 650 πλήρωσε σε γνωστό και εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki 92 ευρώ για αλλαγή λάδιων, 42 τα λάδια + 50 εργασία και επειδή ούτε εγώ το πίστευα όταν μου το είπε μου έδειξε την απόδειξη.
Επίσης σε KTM 990 adventure αλλαγή μπαταρίας 207 ευρώ ήμουν παρών στο συνεργείο την ώρα της πληρωμής.

Με λίγα λόγια στο συνεργείο ανεξάρτητα τον κατασκευαστή οι ταρίφες ακόμα και για μικροεργασίες πονάνε!


καλα τοτε μας επιασε στην αναγκη φίλε!!!!και έγινε ο φίλος αναγκαστικα μεροκάματο γιατι δεν είχαμε αλλη λυση ποιο κοντα...

τωρα τα τακακια εγω τα πισω τα αλλαξα πρώτη φορα στα 20.000χιλ και τα μπροστα ακομα έχουν....(26.000χιλ.)

nikosf800
03-06-2009, 00:39
:yz να ξέρω τι με περιμένει ...χα χα χα

nek21
03-06-2009, 01:49
Ειναι δυνατον τοσο πολλα χρηματα;
Στο δικο μου (R1200GS, για οσους δεν ξερουν), πανω απο 200ευρω δεν εχω δωσει. Και οταν πρεπει ν αλλαξω τακακια τους παω δικα μου ή τ' αλλαζω μονος μου, που πανω απο 45 με ΦΠΑ, δεν εχω δωσει ποτε και ειναι και πανευκολη η αλλαγη τους.

Αγαπητε θα πρεπει να το ψαξεις λιγο καλυτερα απο δω και περα.
430ευρω πιστευω οτι ειναι παρα πολλα.
:sm8::sm8::sm8:

nek21
03-06-2009, 01:53
2X72+ΦΠΑ=171,36ε για εμπρος τακακια μιας μοτοσυκλετας που ζυγιζει 200κιλα!!!!!!!!
Τοτε εμεις οι Βαραντεριδηδες που πληρωνουμε 2Χ50+ΦΠΑ=119ε για 250-270κιλα τα οποια κι αλλαζουμε καθε 30,000κμ κι αν, και τολμαμε να γκρινιάζουμε θα πρέπει να ειμαστε το λιγοτερο......γραφικοί!!!!! Δεν το λεω για να μας/σας θιξω αλλα ρε παιδια 171ε για τακακια μοτοσυκλετας ειναι παρα πολλα!! Τοσο εχουν του Golf TSI αλλα ειναι 10 φορες μεγαλυτερα!!!
http://www.brakes4u.co.uk/
Μηπως, λεω μηπως θα πρεπει να αποτανθείτε καπου σαν αυτο εδω που εχει τακακια της EBC σε δυο τυπους οργανικα και μεταλικα απο 17-23ε το ζευγάρι μαζι με το ΦΠΑ + 12ε εξοδα αποστολης? Λέω μηπως? Και μην ακουσω κανεναν να λεει οτι τα ''μαμα'' ειναι παντα καλυτερα γιατι δεν ισχυει!! Μονον για ψυχολογικους λογους ισχυει!! Και μακροιτερη διαρκεια ζωής και προστασια της δισκοπλακας!!!
αστο φιλε ειχα βαραντερο και τα αλλαζα το πολυ καθε 8000.εσυ μαλλον πας αφρεναριστος.επισης ξεχασα να σου πω οτι η bmw φρεναρει,προσεξε φρεναρει μιλαμε.εγω στο gsa εχω 15000 και ακομη δεν τα χω αλλαξει.

nek21
03-06-2009, 01:57
καλα τοτε μας επιασε στην αναγκη φίλε!!!!και έγινε ο φίλος αναγκαστικα μεροκάματο γιατι δεν είχαμε αλλη λυση ποιο κοντα...

τωρα τα τακακια εγω τα πισω τα αλλαξα πρώτη φορα στα 20.000χιλ και τα μπροστα ακομα έχουν....(26.000χιλ.)

καλα ρε φιλε με τοσα χλμ που το φορτωσες απορω πως θα το πουλησεις?:sm7::sm7::sm7:

kostas_366
03-06-2009, 02:18
τωρα τα τακακια εγω τα πισω τα αλλαξα πρώτη φορα στα 20.000χιλ και τα μπροστα ακομα έχουν....(26.000χιλ.)
Kαλά, δεν πατάς καθόλου φρένο εσύ????:sm7:

GeorgeP
03-06-2009, 14:05
αστο φιλε ειχα βαραντερο και τα αλλαζα το πολυ καθε 8000.εσυ μαλλον πας αφρεναριστος.επισης ξεχασα να σου πω οτι η bmw φρεναρει,προσεξε φρεναρει μιλαμε.εγω στο gsa εχω 15000 και ακομη δεν τα χω αλλαξει.
Αστο φιλε, εσυ ειχες ενα εγω αισίως καβαλάω το τριτο μου!!!! Για εμπρος τακακια μιλάω φίλε μου!!!! 27000κμ κι ακομα εχουν καπου στο 1mm!! Το πισω ναι αν εισαι πισωφρενάκιας! Στα τρια δικα μου βαραντερο με σχεδόν αποκλειστικη χρηση εμπρος φρενου, με διορθωτικα ΜΟΝΟΝ πατηματα στο ποδοφρενο (δεν κατεβαινω την Συγγρου με 120 και ταματαω με πισω φρενο στην Ιντεραμερικαν π.χ), το πισω τακακι αλλαζεται καθε 15000-20000κμ και τα μπροστά ως ειπα πιο πανω!!!

Και το Βαραντερο φρεναρει αγαπητέ μου, προσεξε κι εσυ....φρεναρει!!!!! Απλα η αισθηση που σου δινει το GS ειναι καλυτερη απο το Βαραντερο λογω λιγοτερου μπρουμουτισματος ελεω εμπρος εναλλακτικου συστηματος της BMW. Αν πας στα συγκριτικα των μοτοπεριοδικων μεταξυ των δύο μοτοσυκλετων οι αποστασεις φρεναρισματος ειναι ιδιες!! Με κατι εκατοστα υπερ του Βαραντερο!!!

nek21
03-06-2009, 23:01
Αστο φιλε, εσυ ειχες ενα εγω αισίως καβαλάω το τριτο μου!!!! Για εμπρος τακακια μιλάω φίλε μου!!!! 27000κμ κι ακομα εχουν καπου στο 1mm!! Το πισω ναι αν εισαι πισωφρενάκιας! Στα τρια δικα μου βαραντερο με σχεδόν αποκλειστικη χρηση εμπρος φρενου, με διορθωτικα ΜΟΝΟΝ πατηματα στο ποδοφρενο (δεν κατεβαινω την Συγγρου με 120 και ταματαω με πισω φρενο στην Ιντεραμερικαν π.χ), το πισω τακακι αλλαζεται καθε 15000-20000κμ και τα μπροστά ως ειπα πιο πανω!!!

Και το Βαραντερο φρεναρει αγαπητέ μου, προσεξε κι εσυ....φρεναρει!!!!! Απλα η αισθηση που σου δινει το GS ειναι καλυτερη απο το Βαραντερο λογω λιγοτερου μπρουμουτισματος ελεω εμπρος εναλλακτικου συστηματος της BMW. Αν πας στα συγκριτικα των μοτοπεριοδικων μεταξυ των δύο μοτοσυκλετων οι αποστασεις φρεναρισματος ειναι ιδιες!! Με κατι εκατοστα υπερ του Βαραντερο!!!
μαλλον τοτε ηρθε ο καιρος να αλλαξεις μηχανη.μπραβο ρε θηριο,3 και την παλευεις ακομη:sm7::sm7::sm7:.πλακα κανω αδερφε αλλα νομιζω οτι τα φρενα της μιας με την αλλη ειναι σαν τη μερα με τη νυχτα.α που εισαι μηπως τα συγκριτικα που διαβαζεις δινουν το varadero καλυτερο και σ ολες τις υπολοιπες επιδοσεις?

GeorgeP
04-06-2009, 09:52
μαλλον τοτε ηρθε ο καιρος να αλλαξεις μηχανη.μπραβο ρε θηριο,3 και την παλευεις ακομη:sm7::sm7::sm7:.πλακα κανω αδερφε αλλα νομιζω οτι τα φρενα της μιας με την αλλη ειναι σαν τη μερα με τη νυχτα.α που εισαι μηπως τα συγκριτικα που διαβαζεις δινουν το varadero καλυτερο και σ ολες τις υπολοιπες επιδοσεις?
πλακιτσα, πλακιτσα????:D

Θα παω και για το τεταρτο και βάλε αν αλλαξει τα μηχανολογικα του!!!! 10 χρονια με τα ιδια ψιλοβαρεθηκα!! αν οχι θα μεινω με αυτο εδω!!

Το να αλλαξω brand name το επιχειρησα και το εκανα πραγματικοτητα το 1999 φευγοντας απο το Αφρικα Τουιν μου (κι απο αυτα 3 ειχα) και πηγαινοντας στην GS 1150!! Αντεξα 6-7 μηνες ¨η χρονο δεν θυμαμαι, παντως κατω απο 12 μηνες!!! Εχω ποσταρει σχετικά!! Προβληματα μηχανο/ηλεκτρικα πολλα και το μπροστινο δεν συνηθιζόταν με τιποτα!!! Το τελευταίο, που θα πηγαινε θα το συνηθιζα αλλα τα άλλα με τιποτα!! 7 μηνες φίλε μου 15 φορές συνεργείο πηγε για διαφορα!!! Αστα!! αν θες περισσοτερες πληροφορίες για εκεινη την αξεχαστη περίοδο της ζωης μου με ΠΜ, μην το μαμησουμε το νημα!!!

Η GS ειναι καλυτερη στα γκαζια φυσικά!! Οσο για τα φρένα ξερεις ο καθενας οδηγός, τεσταδόρος, καθημερινος χρηστης εχει και μια διαφορετικη άποψη περι ''καλλυτερου''!!Ετσι διαβαζοντας χιλια δυο ξενα και ελληνικα περιοδικα του ειδικου τύπου ο καθενας λεει την προσωπικη του άποψη!! Οσο για μενα πειδη ειχα και BMW ιθεωρω τα του Βαραντερο καλυτερα σε αισθηση λογω εναλαλκτικου μπροστινου της GS, πραγμα που συμφωνουν ολοι οι ξενοι κι ελληνες τεστμαν, και για μενα αποδοση!!

τι να σου πω ο καθεις με την αποψη του!!!!

vkf800gs
04-03-2012, 14:13
Γιάννη

εγω δεν εχω BMW αλλα μιλάω μεσα στο φορουμ για διαφορα μηχανολογικα που ειναι κοινα σε όλες τις μοτοσυκλετες!! Ετσι και σε αυτο το νημα θα σου παραθεσω την άποψη μου, οχι για να σε πεισω οτι ηταν πολλα τα χρηματα αλα για να σε προβληματισω λιγο και την επομενη φορά να το εξετασεις καλυτερα!!
Καταρχην να σου πω οτι παγιος κανονας για εναν μοτοσυκλετιστη ειναι να ακολουθει κατα γράμμα τα προγραμματισμενα σερβις οπως περιγραφονται στο βιβλιαρακι που σου παραδόθηκε με την μοτοσυκλετα σου! Εκει περιγραφεται στα ποσα κμ χρειαζεται το ταδε εξαρτημα αλλαγη ¨η στους ποσους μηνες! Διότι επι παραδειγματι δεν μπορει να συνιστά αλλαγη υγρων φρενων στα 20000κμ και κατω απο δυο χρονια χρηση!! πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο στα 30 χρονια που ειμαι πανω σε μια σέλλα!! Εκτος κι αν μενεις σε περιοχη με υγρασία Μυκονου (μικρο νησί δηλαδη) οπου και συνισταται η συχνοτερη αλλαγη των λογω υγροσκοπικοτητας των! Τωρα αν η BMW ειναι εξαιρεση σε αυτον τον κανονα να μου το πεις και μενα για να τα ψάλλω στο περιοδικο μοτο που την διαφημιζει απο τις φτηνότερες μοτοσυκλετες στα σερβις της!!
Παμε παρακάτω, φλαντζες καπακιου, νομιζω οτι κατι ειχε παιχτει με αυτο το μοντέλο με τα λαστιχα των καπακιων και η εταιρεία τα αντικαθιστουσε εντος εγγυησης αλλα κι εκτος αυτης μιας και ηταν ελλατωμα απο το εργοστασιο, ψάχτο!!
Φιλτρο αερα/λαδιου, λαδια και δαχτυλιδι ειναι αναλωσιμα και δεν νομιζω να στοιχιζουν ακριβα, πλης ισως των λαδιών που απαντες οι εξουσιοδοτημενοι χρεωνουν το +300% επι της χονδρικης που αγοραζουν!!

Αυτα ειχα να σου πω παντα φιλικα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 02/2009). ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. :ye33::ye33::ye33:

panosv
04-03-2012, 20:31
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 02/2009). ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. :ye33::ye33::ye33:

Στις 20.000χλμ δίνει ρύθμιση βαλβίδων για το 800 κ σε υποχρεώνει να αλλάξεις φλάτζες,ασχέτως απ΄τό πρόβλημα που είχαν τα 08 κ σε κάλυπτε η εγγύηση στο θέμα φλαντζών.

johnny walker
27-03-2012, 18:05
φιλε μου το service των 20000χιλ το εκανα περσυ και σε εναν προχειρο λογαρισμο που εκανα βγαινει ελλειμα για σενα 50ε δηλ:εγω πληρωσα χωρις τακακια πουθενα 165 και συ 430 τα κακια κοστιζουν 72*2+33,7*23%=218.45+165 (αυτα που επρεπε να πληρωσεις σωρις τακακια)=383,45
Εσυ πληρωσες430 η σου πηρε κατι παραπανω για την εργασια στα τα κακια η σε δαγλωσε η αλλαξε και τιποτε αλλο!Εγω παντως το παω σε εναν που βρισκεται στο γερακα!ονοματα δε λεμε!

yannis
28-03-2012, 11:06
:ha15:

Γειά σας, ωρέ παληκάρια!!!!!!
Λοιπόν, από την προμνημονιακή εποχή, που έγινε το σέρβις, μέχρι τώρα έχουν αλλάξει πολλά... έκλεισε το συγκεκριμένο συνεργείο... η μηχανή έκανε πολλά ακόμα σέρβις κλπ κλπ...
Το ωραίο όμως είναι, πως με την "ανασκαφή" του θέματος, αναπόλησα παλιότερες εποχές και φίλους!!!!!!:ye33:

Καλά να' μαστε, να το ξανακάνουμε!!!!