PDA

View Full Version : φρενα kevlar


kalifas
29-05-2009, 09:02
προσφατα αγορασα τακακια απο το διαδυκτιο απο κεβλαρ.
εχει κανεις αποψη για αυτα;
ειναι σκληρα;######;μετρια;

emix
29-05-2009, 09:26
Εσυ τ' αγορασες, εμας ρωτας;
:sm7:

Εμεις πρεπει να περιμενουμε να μας πεις αν ειναι σκληρα, ###### κλπ.

GeorgeP
29-05-2009, 09:57
προσφατα αγορασα τακακια απο το διαδυκτιο απο κεβλαρ.
εχει κανεις αποψη για αυτα;
ειναι σκληρα;######;μετρια;
Το κεβλαρ στα τακακια ηρθε να αντικαταστησει τον ''ασβεστο'' για τους γνωστους λογους υγείας!! Αποτελειται κυρίως απο ινες γυαλιου και ινες ανθρακα!!
Σαν υλικο τακακιου δεν μπορεσε ποτε να φτασει την αποδοση του ''ασβεστου'' κυρίως ως προς την διαρκεια ζωής αλλα συνετεινε τα μάλα στο φρεναρισμα! Χρησιμοποιειται απο ολες τις εταιρείες κατασκευής τακακιών και θεωρουνται ''μαλακά'' τακακια!

Η προσωπικη μου άποψη ειναι οτι για Βαραντερο, GS και λοιπά μαστόδοντα τετοιου ειδους τακακια δεν ταιριαζουν διότι, τα τακακια αυτοκινητων και οι δισκοπλακες τους εχουν σεβαστο μεγεθος και αντιπαρερχονται τις μεγάλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε αυτά απο ενα παρατεταμενο φρεναρισμα απο πολλα κμ. Στις δικες μας μοτοσυκλετες των 250+ κιλων και λογω του οτι τα τακακια ειναι μικρου μεγεθους ζεσταινονται πολυ και ευκολα με αποτέλεσμα να μεταφερουν αυτην την θερμοκρασια στα υγρα των φρενων με ασχημα αποτέλεσματα. Σαν φρενο θα ειναι αριστο αλλα αν π.χ ειμαστε δικάβαλοι ¨η φορτωμενοι και κατεβαινουμε μια πλαγιά με ωραίες στροφες όπου οι ταχυτητες ειναι ψιλουτσικες όπου τα φρενα δουλευουν πυρετωδώς χωρίς να προλαβαινουν να κρυωσουν τότε ενδεχεται να μην μπορει να αποβληθει αυτη η παραπανισια θερμοκρασία, να μεταφερθει στα υγρα και να μεινουμε απο φρενα ολοσχερως!!!!!

Δεν ειναι τυχαίο το γεγονος οτι ολες οι ''μαμα'' εταιρείες χρησιμοποιουν ''μεταλικα'' τακακια σε ποσοστο απο 40 (semi sintered) εως και 80% (full sintered) περιεκτικοτητος μετάλλου (συνηθως χαλκου) διότι το μεταλλο αποβαλει την αναπτυσσομενη θερμοκρασια ταχυτατα προστατευονταw ετσι τα υγρα των φρενων! Η διαρκεια ζωης τους δεν ειανι πολλαπλασια των κevlar!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
29-05-2009, 11:28
Το κεβλαρ στα τακακια ηρθε να αντικαταστησει τον ''ασβεστο'' για τους γνωστους λογους υγείας!! Αποτελειται κυρίως απο ινες γυαλιου και ινες ανθρακα!!
Σαν υλικο τακακιου δεν μπορεσε ποτε να φτασει την αποδοση του ''ασβεστου'' κυρίως ως προς την διαρκεια ζωής αλλα συνετεινε τα μάλα στο φρεναρισμα! Χρησιμοποιειται απο ολες τις εταιρείες κατασκευής τακακιών και θεωρουνται ''μαλακά'' τακακια!

Η προσωπικη μου άποψη ειναι οτι για Βαραντερο, GS και λοιπά μαστόδοντα τετοιου ειδους τακακια δεν ταιριαζουν διότι, τα τακακια αυτοκινητων και οι δισκοπλακες τους εχουν σεβαστο μεγεθος και αντιπαρερχονται τις μεγάλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε αυτά απο ενα παρατεταμενο φρεναρισμα απο πολλα κμ. Στις δικες μας μοτοσυκλετες των 250+ κιλων και λογω του οτι τα τακακια ειναι μικρου μεγεθους ζεσταινονται πολυ και ευκολα με αποτέλεσμα να μεταφερουν αυτην την θερμοκρασια στα υγρα των φρενων με ασχημα αποτέλεσματα. Σαν φρενο θα ειναι αριστο αλλα αν π.χ ειμαστε δικάβαλοι ¨η φορτωμενοι και κατεβαινουμε μια πλαγιά με ωραίες στροφες όπου οι ταχυτητες ειναι ψιλουτσικες όπου τα φρενα δουλευουν πυρετωδώς χωρίς να προλαβαινουν να κρυωσουν τότε ενδεχεται να μην μπορει να αποβληθει αυτη η παραπανισια θερμοκρασία, να μεταφερθει στα υγρα και να μεινουμε απο φρενα ολοσχερως!!!!!

Δεν ειναι τυχαίο το γεγονος οτι ολες οι ''μαμα'' εταιρείες χρησιμοποιουν ''μεταλικα'' τακακια σε ποσοστο απο 40 (semi sintered) εως και 80% (full sintered) περιεκτικοτητος μετάλλου (συνηθως χαλκου) διότι το μεταλλο αποβαλει την αναπτυσσομενη θερμοκρασια ταχυτατα προστατευονταw ετσι τα υγρα των φρενων! Η διαρκεια ζωης τους δεν ειανι πολλαπλασια των κevlar!!


Ευχαριστούμε Γιώργο για την εμπεριστατωμένη ανάλυση ...... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif




.

Arkas
29-05-2009, 13:58
http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

gelasios
30-05-2009, 01:23
Thanks!

EOD-K9
30-05-2009, 07:25
ωραίος και περιεκτικότατος

kalifas
01-06-2009, 10:16
Το κεβλαρ στα τακακια ηρθε να αντικαταστησει τον ''ασβεστο'' για τους γνωστους λογους υγείας!! Αποτελειται κυρίως απο ινες γυαλιου και ινες ανθρακα!!
Σαν υλικο τακακιου δεν μπορεσε ποτε να φτασει την αποδοση του ''ασβεστου'' κυρίως ως προς την διαρκεια ζωής αλλα συνετεινε τα μάλα στο φρεναρισμα! Χρησιμοποιειται απο ολες τις εταιρείες κατασκευής τακακιών και θεωρουνται ''μαλακά'' τακακια!

Η προσωπικη μου άποψη ειναι οτι για Βαραντερο, GS και λοιπά μαστόδοντα τετοιου ειδους τακακια δεν ταιριαζουν διότι, τα τακακια αυτοκινητων και οι δισκοπλακες τους εχουν σεβαστο μεγεθος και αντιπαρερχονται τις μεγάλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε αυτά απο ενα παρατεταμενο φρεναρισμα απο πολλα κμ. Στις δικες μας μοτοσυκλετες των 250+ κιλων και λογω του οτι τα τακακια ειναι μικρου μεγεθους ζεσταινονται πολυ και ευκολα με αποτέλεσμα να μεταφερουν αυτην την θερμοκρασια στα υγρα των φρενων με ασχημα αποτέλεσματα. Σαν φρενο θα ειναι αριστο αλλα αν π.χ ειμαστε δικάβαλοι ¨η φορτωμενοι και κατεβαινουμε μια πλαγιά με ωραίες στροφες όπου οι ταχυτητες ειναι ψιλουτσικες όπου τα φρενα δουλευουν πυρετωδώς χωρίς να προλαβαινουν να κρυωσουν τότε ενδεχεται να μην μπορει να αποβληθει αυτη η παραπανισια θερμοκρασία, να μεταφερθει στα υγρα και να μεινουμε απο φρενα ολοσχερως!!!!!

Δεν ειναι τυχαίο το γεγονος οτι ολες οι ''μαμα'' εταιρείες χρησιμοποιουν ''μεταλικα'' τακακια σε ποσοστο απο 40 (semi sintered) εως και 80% (full sintered) περιεκτικοτητος μετάλλου (συνηθως χαλκου) διότι το μεταλλο αποβαλει την αναπτυσσομενη θερμοκρασια ταχυτατα προστατευονταw ετσι τα υγρα των φρενων! Η διαρκεια ζωης τους δεν ειανι πολλαπλασια των κevlar!!

ευχαριστω πολυ,με καλυψες.

leonidas
02-06-2009, 23:35
Όπως πάντα ο Γιώργος μας κάλυψε σε άλλο ένα τεχνικό θέμα!!!

arisxios
02-06-2009, 23:40
Ευχαριστούμε Γιώργο για την εμπεριστατωμένη ανάλυση ...... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif




.


Πολύ σωστά κ΄ αναλυτικά τα λες, μπράβο Γιώργο !!!!!!