PDA

View Full Version : Ρυθμιστής πίεσης αντλίας.


yannis
19-03-2012, 12:52
Σήμερα είχαμε ένα θεματάκι!!!
Εχθές ήταν να φύγω, για δουλειά, το μεσημέρι... κατόπιν αναβολής και ολιγόλεπτης σκέψης... εκδράμαμε μετά της συζύγου στο Πλανητέρου!!! Όλα καλά και ανθηρά, έως την επιστροφή, όπου λίγα μέτρα πριν το σπίτι, άναψε ο δείκτης βενζίνης. Ε, καλά ποιός γυρνάει πίσω τώρα, άστο για το πρωί. Το πρωί όμως η μηχανή δεεεεν!!!! Καλού-κακού βάζουμε λίγη βενζίνη, αλλά ξανά δεεεεν, ώσπου έπεσε από τις προσπάθειες και η μπαταρία. Τηλέφωνο στο BMW mobile care και "ο γιατρός στο σπίτι σας"!!! Κατόπιν ακροάσεως και ψηλαφίσματος, η διάγνωση έδειξε πρόβλημα στον ρυθμιστή πίεσης της αντλίας βενζίνης. Με 127,58 εβραίους, έγινε μεταμόσχευση και το μηχανάκι καταπίνει ήδη βενζίνη και χιλιόμετρα.
Η συγκυρία της ένδειξης, ας θεωρηθεί εντελώς συμπτωματική. Ο ρυθμιστής είναι ηλεκτρονικός, δεν επηρεάστηκε από το καύσιμο αλλά από υγρασία που "πέρασε" με τον καιρό και τα πλυσίματα, στα ενδότερα. Βέβαια, τέτοιες βλάβες, που θα μπορούσαν να προκύψουν στο "πουθενά" και χωρίς δυνατότητα "παρέμβασης" δεν είναι και ότι πιο καθησυχαστικό... αλλά η μοτοσυκλέτα έχει και τα ρίσκα της!!!!
Τέλος καλό, όλα καλά... εκτός από τους εβραίους, που κατέληξαν στους γερμανούς!!!!:D

jarhead
19-03-2012, 13:54
BMW R1200GS fuel pump controller bypass - YouTubeΣήμερα είχαμε ένα θεματάκι!!!
Εχθές ήταν να φύγω, για δουλειά, το μεσημέρι... κατόπιν αναβολής και ολιγόλεπτης σκέψης... εκδράμαμε μετά της συζύγου στο Πλανητέρου!!! Όλα καλά και ανθηρά, έως την επιστροφή, όπου λίγα μέτρα πριν το σπίτι, άναψε ο δείκτης βενζίνης. Ε, καλά ποιός γυρνάει πίσω τώρα, άστο για το πρωί. Το πρωί όμως η μηχανή δεεεεν!!!! Καλού-κακού βάζουμε λίγη βενζίνη, αλλά ξανά δεεεεν, ώσπου έπεσε από τις προσπάθειες και η μπαταρία. Τηλέφωνο στο BMW mobile care και "ο γιατρός στο σπίτι σας"!!! Κατόπιν ακροάσεως και ψηλαφίσματος, η διάγνωση έδειξε πρόβλημα στον ρυθμιστή πίεσης της αντλίας βενζίνης. Με 127,58 εβραίους, έγινε μεταμόσχευση και το μηχανάκι καταπίνει ήδη βενζίνη και χιλιόμετρα.
Η συγκυρία της ένδειξης, ας θεωρηθεί εντελώς συμπτωματική. Ο ρυθμιστής είναι ηλεκτρονικός, δεν επηρεάστηκε από το καύσιμο αλλά από υγρασία που "πέρασε" με τον καιρό και τα πλυσίματα, στα ενδότερα. Βέβαια, τέτοιες βλάβες, που θα μπορούσαν να προκύψουν στο "πουθενά" και χωρίς δυνατότητα "παρέμβασης" δεν είναι και ότι πιο καθησυχαστικό... αλλά η μοτοσυκλέτα έχει και τα ρίσκα της!!!!
Τέλος καλό, όλα καλά... εκτός από τους εβραίους, που κατέληξαν στους γερμανούς!!!!:D

Για την αλλη φορα!!!...ααα περιμενε...800αρι εεε?Το ιδιο θα ειναι...χαχαχαχαχα

yannis
19-03-2012, 14:05
Σωκράτη, πολύ κατατοπιστικό το βιντεάκι!!!!!:)
Ευχαριστώ, σε πρώτη φάση... στη συνέχεια θέλω να ψάξω, όταν βρω χρόνο, πως ακριβώς επενεργεί ο ρυθμιστής. Αν μπορεί να γίνει by-pass μόνο με παροχή τάσης, τότε τι στο διάολο ρυθμίζει;;;:confused:

yannis
19-03-2012, 14:28
Για παράδειγμα, εδώ λέει πως ρυθμίζει τις επιστροφές. Αν είναι λύση ανάγκης και δεν υπάρχει πρόβλημα για λίγες ώρες, όλα καλά... απλά είδα να έχουν έτοιμο "προκάτ' καλώδιο, στο βίντεο και απόρησα!!





Μηχανικό σύστημα ψεκασμού
3.1 Βασική περιγραφή
3.1.1 Κανονική λειτουργία
Στο διάγραμμα 3.1, έχουμε μια περιγραφή ενός βασικού συστήματος μηχανικής έγχυσης. Αρχικά έχουμε τη δεξαμενή βενζίνης (1), από όπου η βενζίνη αναρροφάτε μέσω της ηλεκτρικής αντλίας βενζίνης (2) η οποία λειτουργεί από έναν ηλεκτρικό ρελέ (3), το οποίο ελέγχει την λειτουργία της αντλίας από το κλειδί ανάφλεξης (4) είναι κλειστό επιτρέποντας το ρεύμα της μπαταρίας να περάσει. Ο ηλεκτροκινητήρας της αντλίας περιστρέφει τον έλικα της αντλίας και εξαναγκάζει τη βενζίνη να κινηθεί κυκλικά με μια προκαθορισμένη πίεση.
Αμέσως μετά έχουμε τον συσσωρευτή καυσίμων (5) ο οποίος σταθεροποιεί την πίεση της βενζίνης, και ύστερα ένα φίλτρο (6), που απομακρύνει τις όποιες ακαθαρσίες που ίσως υπάρχουν στη βενζίνη, πριν περάσει η βενζίνη στο μηχανισμό ρύθμισης του μίγματος (7).
Ο ρυθμιστής μίγματος καθορίζει την ποσότητα καυσίμων που παρέχει το σύστημα. Αποτελείται από δύο μέρη, μια βαλβίδα οδηγό (Α), δύο διαμέτρων η οποία ανεβοκατεβαίνει στον κύλινδρο. Σύμφωνα με τη θέση αυτής της βαλβίδας, τα καύσιμα μπορούν να περάσουν από τον χαμηλότερο θάλαμο (Β) στον ψηλότερο και μέσω του σωλήνα (8) να πάνε στα μπεκ (9). Η θέση αυτής της βαλβίδας καυσίμων (Α), μπορεί να αλλάξει ανάλογα από τη θέση του μοχλού (10), ο οποίος συνδέεται με ένα διάφραγμα (11), που μετράει την ποσότητα του αέρα που εισρέει μέσα στην πολλαπλή εισαγωγή (12). Όταν η βαλβίδα εισαγωγής ανοίξει και το πιστόνι της μηχανής αναρροφά αέρα, η βίαιη είσοδος του αέρα προκαλεί την ανύψωση του διαφράγματος, το οποίο με τη σειρά του στέλνει την κίνησή του στο μοχλό (10), προκαλώντας έτσι το άνοιγμα της βαλβίδας (Α), η οποία επιτρέπει τη δίοδο περισσότερων ή λιγότερων καυσίμων.
Στον ρυθμιστή μίγματος υπάρχει μια βαλβίδα ρύθμισης της πίεσης (14), η οποία προκαλεί την επιστροφή μέρους των καυσίμων στη δεξαμενή (1), όταν η πίεση υπερβαίνει ένα σταθερό επίπεδο. Ο μηχανισμός πρέπει να διατηρεί την πίεση στα 5 bar έτσι ώστε όταν η πίεση υπερβεί αυτό το όριο, τα καύσιμα πιέζουν ένα ελατήριο της βαλβίδας η οποία τους επιτρέπει να επιστρέψουν στη δεξαμενή καυσίμων ωσότου η πίεση κατέβει στα 5 bar.
Η πεταλούδα γκαζιού (15), καθορίζει τη ροή του αέρα υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας. Είναι συνδεδεμένη με το πεντάλ επιτάχυνσης (γκάζι).
http://www.thalys.gr/images/Image68.gif
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 3.1
περιγραφή του μηχανικού συστήματος έγχυσης
Μέρη :
1. δεξαμενή καυσίμων 14. ρυθμιστής πίεσης 2. ηλεκτρική αντλία βενζίνης 15. πεταλούδα γκαζιού 3. ρελέ ηλεκτρικής αντλίας βενζίνης 16. σωλήνα διόδου για αργή λειτουργία 4. κλειδί ανάφλεξης 17. ρυθμιστής στροφών ρελαντί 5. συσσωρευτής 18. ρυθμιστής CO 6. φίλτρο 19. μπεκ ψυχρής εκκίνησης 7. ρυθμιστής μίγματος 20. σωλήνας βενζίνης για τα μπεκ 8. σωλήνας καυσίμων μέσα στο μπεκ 21. θερμικός χρονοδιακόπτης 9. μπεκ 22. θερμότητα σωλήνα διόδου 10. μοχλός διαφράγματος 23. βηματικό μοτέρ 11. διάφραγμα 24. βαλβίδα πρόσθετου αέρα 12. πολλαπλή εισαγωγή 25. ρυθμιστής της οδηγού πίεσης και θερμότητας 13. σημείο στο οποίο ο μοχλός διαφράγματος ταλαντώνεται

nivam
19-03-2012, 14:40
Σωκράτη, πολύ κατατοπιστικό το βιντεάκι!!!!!:)
Ευχαριστώ, σε πρώτη φάση... στη συνέχεια θέλω να ψάξω, όταν βρω χρόνο, πως ακριβώς επενεργεί ο ρυθμιστής. Αν μπορεί να γίνει by-pass μόνο με παροχή τάσης, τότε τι στο διάολο ρυθμίζει;;;:confused:

O ρυθμιστής ανάλογα με τις απαιτήσεις σε καύσιμο κάθε φόρα, τροφοδοτεί και την αντλία με την αντίστοιχη τάση ώστε να μην δουλεύει μόνιμα στα 12V. Γιαυτό και οι ψύκτρες στην επάνω επιφάνεια του.:)

H λογική και στο 800αρι είναι ίδια όπως και στο 1200 που αναφέρει ο Σωκράτης, οι κωδικοί των ελεγκτών όμως είναι διαφορετικοί.

yannis
19-03-2012, 14:46
Ναι Νικόλα, καταλαβαίνω τον ρόλο του ρυθμιστή, στο να κρατάει σταθερή την πίεση στα μπεκ. Έτσι αν ανοίγει χαμηλότερα θα "σέρνεσαι", αν ανοίγει ψηλότερα θα φεύγει άκαυτη η μπενζίνα και δεν είναι εποχή για ηρωισμούς!!!!:D
Όπως έγραψα, μου έκανε εντύπωση η προκάτ εκδοχή του καλωδίου!!!!!!

ΥΓ. Φυσικά το πιθανότερο είναι να φεύγει άκαυτη, αφού η λογική λέει πως στην φουλ τάση αποδίδει και η αντλία τα μέγιστα...

nivam
19-03-2012, 14:49
Ναι Νικόλα, καταλαβαίνω τον ρόλο του ρυθμιστή, στο να κρατάει σταθερή την πίεση στα μπεκ. Έτσι αν ανοίγει χαμηλότερα θα "σέρνεσαι", αν ανοίγει ψηλότερα θα φεύγει άκαυτη η μπενζίνα και δεν είναι εποχή για ηρωισμούς!!!!:D
Όπως έγραψα, μου έκανε εντύπωση η προκάτ εκδοχή του καλωδίου!!!!!

Μπορεί ο δημιουργός του να είναι ελληνικής καταγωγής!!:p:)

yannis
19-03-2012, 14:51
Μπορεί ο δημιουργός του να είναι ελληνικής καταγωγής!!:p:)

:sm7:

ΑΥΤΟ... ξαναπέστο!!!
Ίσως προσπαθούσε να το κάνει "αεροπλάνο"!!!!:D

yannis
19-03-2012, 15:13
Λοιπόν τα νεώτερα, μετά και την τηλ επικοινωνία με τον Νίκο...

Εφ΄όσον ο ρυθμιστής επενεργεί στην τάση της αντλίας και με την λογική, πως δεν μπορεί θα έχει γραμμή επιστροφών, άρα και μηχανική βαλβίδα... τότε το καλώδιο στο βίντεο του Σωκράτη, θα μπορούσε να είναι και μόνιμο!!!!! Το μόνο πρόβλημα ίσως, η μόνιμη καταπόνηση της αντλίας?!!?
Δεκτή κάθε νέα πληροφορία...

paschalis
19-03-2012, 16:23
Λοιπόν τα νεώτερα, μετά και την τηλ επικοινωνία με τον Νίκο...

Εφ΄όσον ο ρυθμιστής επενεργεί στην τάση της αντλίας και με την λογική, πως δεν μπορεί θα έχει γραμμή επιστροφών, άρα και μηχανική βαλβίδα... τότε το καλώδιο στο βίντεο του Σωκράτη, θα μπορούσε να είναι και μόνιμο!!!!! Το μόνο πρόβλημα ίσως, η μόνιμη καταπόνηση της αντλίας?!!?
Δεκτή κάθε νέα πληροφορία...


Φυσικα και εχει επιστροφες!
Στο 1200 υπαρχει μαλιστα και βοηθητικη μηχανικη αντλια στο δεξι μαγουλο που λειτουργει ως νερομυλος απο την πιεση των επιστροφων και με ενα σωληνακι τις στελνει στο αριστερο μαγουλο οπου βρισκεται η αντλια.
Το προβλημα με τις λαθος ενδειξεις υπολοιπου καυσιμου που ειχαν τα παλια 1200 οφειλεται σε δυσλειτουργια του συστηματος αυτου που ειχε σαν αποτελεσμα να μενει η βενζινη στο δεξι μαγουλο..

yannis
19-03-2012, 16:41
Φυσικα και εχει επιστροφες!
Στο 1200 υπαρχει μαλιστα και βοηθητικη μηχανικη αντλια στο δεξι μαγουλο που λειτουργει ως νερομυλος απο την πιεση των επιστροφων και με ενα σωληνακι τις στελνει στο αριστερο μαγουλο οπου βρισκεται η αντλια.
Το προβλημα με τις λαθος ενδειξεις υπολοιπου καυσιμου που ειχαν τα παλια 1200 οφειλεται σε δυσλειτουργια του συστηματος αυτου που ειχε σαν αποτελεσμα να μενει η βενζινη στο δεξι μαγουλο..


Σωστά!!! Άρα θα υπάρχει και μηχανική βαλβίδα ασφαλείας που ίσως μπορεί να υποκαθιστά τον ρυθμιστή πίεσης?!?!?:th11:


ΥΓ. Αν και δεν ξέρω από πότε τα πεσμένα βυζιά τα λένε μάγουλα!!!!:D:D