PDA

View Full Version : αλλαγή κιβωτίου και πρόβλημα στο διαφορικό, 1100gs


kostas-patra
30-05-2009, 18:02
στο 1100, μετά την αλλαγή κιβωτίου παρατήρησα κι εγώ θορύβους=τριγμούς=χαρχαλεμα κάπου καντά στο διαφορικό, χωρίς να μπορώ να εστιάσω καθαρά

ο μάστορας είπε πως έφταιγε η προφόρτιση του αμορτισέρ που σταμάτησε δια μαγείας να δουλευει

εγώ παρατήρησα πως μετά την αλλαγή κιβωτίου σε μηχανή του 97 με κιβώτιο του 99, η μηχανή ψήλωσε ελαφρώς στο κεντρικό στάντ, το είπα στο μάστορα χωρίς να μου δώσει σημασία και με έβγαλε τρελό

οι βίδες του υποπλαισίου ήταν ξεβίδωτες και τις έσφιξα μόνος μου

παρατήρησα ακόμα πως το διαφορικό στο σημείο του σταυρού είχε μεγαλύτερη κλίση από συνήθως, του το είπα, παραξενεύτηκε, τον ρώτησα για την γέφυρα του παραλέβερ και η ####### ήταν οτι δεν τις μέτρησε καθόλου και μου έβαλε την καινούρια με αποτέλεσμα η μηχανή να δουλεύει για περίπου 2000Km με γέφυρα στους 37,5 πόντους αντί στους 36,5, σε γωνία τέτοια που άκουγα τόσο καιρό που του έλεγα πως είχα θέμα με την μετάδοση, την κορώνα να ζορίζεται

η μηχανή είναι μεσα για να το αλλάξει και από δευτέρα αθήνα, εκεί καταντήσαμε, μάστορας με το τηλεσκόπιο και μαστοράτζες με διπλώματα καφεμαντείας

σε συνεργείο πατρών και το όνομά του σε πμ, για την προστασία του φόρουμ

καλά έλεγε ο φίλος, μηχανή παίρνεις όταν βρείς το μάστορά της

skippybi
30-05-2009, 18:34
στείλε πμ να έχουμε τον νού μας...;)

pepax66
30-05-2009, 18:35
Δηλαδή ότι δεν χώραγε το χώρεσε αυτός ΩΡΑΙΟΟΟΟΟΟΣ!:mad:
Τι να πω φοβερός μάστορας!:mad:
Είναι το μαρτύριο της BMW αυτό μόλις βρεις καλό συνεργείο είναι ή μακρια ή ακριβό ή κλειστό!:yz

kostas-patra
30-05-2009, 22:40
στείλε πμ να έχουμε τον νού μας...;)


έχεις πμ

skippybi
30-05-2009, 22:54
...μου έκανες την καρδιά περιβόλι!!!!!!!:yz:D

Ionlab
31-05-2009, 00:19
Για στείλε πμ και απο δω να έχω το νού μου. Αν και σκοπεύω να κάνω τα πάντα μόνος μου.

kostas-patra
31-05-2009, 10:57
Για στείλε πμ και απο δω να έχω το νού μου. Αν και σκοπεύω να κάνω τα πάντα μόνος μου.


μια από τα ίδια, για να την φτιάχνω μόνος μου
ότι χρειαστείς από υλικά και εργαλεία ρώτα
για το όνομα έχεις πμ

Arkas
31-05-2009, 12:04
Κρίμα βρε παιδιά, πραγματικά κρίμα...

Το συνεργείο είναι "εξουσιοδοτημένο;"

kostas-patra
31-05-2009, 15:44
ήταν εξουσιοδοτημένος πριν χρόνια
δεν είναι οτι δεν το κατέχει το άθλημα, ίσως το χει καλύτερα από τον καθένα στην πάτρα

λίγο να αδειάσει το συνεργείο από δουλειά, λίγο να σπρώξουμε παλιά ανταλλακτικά, λίγο θα το ρίξουμε στην κακή χρήση και στην άγνοια του πελάτη, ο μαγικός συνδυασμός και ο πελάτης γίνεται καλύτερος πελάτης

αυτά ήθελα να γλυτώσω και το κατάφερα για ένα χρόνο, μετά τα λούστηκα όλα μαζί

καλά ξεμπερδέματα!

skippybi
31-05-2009, 17:05
ήταν εξουσιοδοτημένος πριν χρόνια
δεν είναι οτι δεν το κατέχει το άθλημα, ίσως το χει καλύτερα από τον καθένα στην πάτρα

λίγο να αδειάσει το συνεργείο από δουλειά, λίγο να σπρώξουμε παλιά ανταλλακτικά, λίγο θα το ρίξουμε στην κακή χρήση και στην άγνοια του πελάτη, ο μαγικός συνδυασμός και ο πελάτης γίνεται καλύτερος πελάτης

αυτά ήθελα να γλυτώσω και το κατάφερα για ένα χρόνο, μετά τα λούστηκα όλα μαζί

καλά ξεμπερδέματα!
όπως τα λέει είναι, δυστυχώς...:(

και εγώ στον ίδιο την πηγαίνω την μπέμπα και αρχίζω να ανησυχώ...:Απορία:

kostas-patra
31-05-2009, 21:46
φίλε ξαναλέω, ο μάστορας είναι καλός, γι αυτό πήγαινα μέχρι τώρα κι εγώ

από τη στραβή, που δεν ήταν μια, αλλά ένα μάτσο από δαύτες, δεν σκοπεύω να τον ξαναπροσπαθήσω

δεν είναι οτι συνιστώ να τον αποφεύγουν όλοι, όχι, απλά να ρωτάτε, να κρατάτε ότι ανταλλακτικά αλλάζουν και να μην έχετε τυφλή εμπιστοσύνη σε κανένα μάστορα
το ότι πέρασε γενικό σέρβις δεν μου λέει κάτι, διπλοέλεγχος κι από σένα
όσο άσχημο και αν ακούγεται, είναι δικαίωμα του κάθε καταναλωτή να τσεκάρει τιμές, γνώμες ακόμα και στα συνεργεία

σε κάθε ένδειξη προβλήματος, καλό είναι να το επιστρέφουμε στον μάστορα για να ζητήσουμε εξηγήσεις και όχι απλά να μεταθέτουμε την λύση του στον επόμενο, γιατί τα ευρουλάκια πλέον δεν φτάνουν μέχρι το τέλος του μήνα και καλό είναι να πιάνουν τόπο

Dionisis
01-06-2009, 16:01
λιγο πολυ σε ολους μας εχουν γινει τετοια απο τα λαθη βαζουμε μυαλο .......την εχω πατησει και εγω

kostas-patra
02-06-2009, 09:14
δυστυχώς φίλε διονύση, δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί που να τραβάνε δυνατά το αυτί σε επαγγελματίες, δεν υπάρχει νοοτροπία καταναλωτή που κάνει μποικοτάζ σε προιόντα και καταστήματα, μέχρι να περάσει το μήνυμα

στην συγκεκριμένη περίπτωση, περιμένω σήμερα να αλλάξει τη γέφυρα του παραλέβερ, μπας και επανέλθει το φιαφορικό στην σωστή του θέση και του ζήτησα να τσεκάρει μέσα στο διαφορικό και στον άξονα για τους ήχους, τους τριγμούς και το γραδάρισμα που άκουγα αυτές τις μέρες

αυτό θέλω μόνο, την ανάρτηση θα την στείλω πακέτο εγώ ο ίδιος και η μηχανή θα επιστρέφει για σέρβις-δυστυχώς-στην τροπική αθήνα, στον αρχιμηχανικό απ όπου την πήρα

το ενθαρρυντικό είναι οτι άλλαξα μόνος μου τις βαλβολίνες του διαφορικού και δεν βρήκα σημαντικά ευρήματα, γιατί ποιός μάστορας θα σου παραδεχόταν τα λάθη του;

stavrouliasp
02-06-2009, 23:33
Κώστα, πες μου σε παρακαλώ γιατί άλλαξες κιβώτιο και πόσο κόστισε όλη η δουλειά...?

kostas-patra
03-06-2009, 12:04
ας πούμε οτι δεν έχεις ξαναοδηγήσει μηχανή παρά την 400 yamaha του δασκάλου και για 18 χρόνια ένα έρμο παπάκι.

έρχεται η σειρά σου να γίνεις μηχανόβιος

επιλέγεις το 1100 μεταξύ άλλων για την αξιοπιστία του, για τις χαμηλές του ηλεκτρικές καταναλώσεις, για την ομορφάδα του και γιατι κάπου διάβασες οτι πρέπει να ήταν ο τελευταίος ή προτελευταίος των μοικανών για την σειρά gs της Bmw.

το κιβώτιο εξ αρχής δεν ήταν απρόθυμο στο να παίρνει τις ταχύτητες, απλά οι αλλαγές του κυρίως στη δευτέρα και στην τρίτη κοπανούσαν τόσο που αν δεν είχα διαβάσει για τους θορύβους των gs θα το επέστρεφα με την εντύπωση του διαλυμένου

για ενά χρόνο το άντεχα, αλλά από μερικές βλακείες μου λόγω άγνοιας, αλλά και από φυσιολογική φθορά- όπως αποδείχτηκε- η τρίτη έμπαινε με πόνο ψυχής, ακόμα και αν δοκίμαζα σχεδόν να την κουμπώνω στην επιβράδυνση της αλλαγής ή σε σχετικά ψόφιες στροφές

ακουγόταν για καιρό και θα συνέχιζε να ακούγεται, μέχρι που ανησύχησα γιατί οι αλλαγές σε 4 και 5 δεν ακούγονταν κάν-βούτυρο σκέτο-ενώ στην τρίτη με άκουγαν στο επόμενο τετράγωνο

η υπόθεσή μου ήταν οτι είχαν φαγωθεί τα ρουλεμάν και οι αποστάτες είχαν πλέον δημιουργήσει μπόσικα.

το κιβώτιο ανοίχθηκε και η αρχική εκτίμηση του μάστορα οτι είχε φαγωθεί η φουρκέτα της δευτέρας έπεσε στο κενό, τα ρουλεμάν όντως είχαν πάρει λίγο και το γρανάζι της τρίτης είχε φαγώματα μέσα στα δόντια, εκεί που έσκαγε το γρανάζι του πρωτεύοντα άξονα

ο μάστορας πρότεινε αλλαγή δευτερεύοντος, το μάνιουαλ πρότεινε αλλαγή δευτερεύοντος αν είχε πολυζοριστεί, είπα κι εγώ να το αλλάξουμε

δεν βρήκε, έψαξα μα δεν βρήκα, έβρισκα μόνο ολόκληρο κιβώτιο στο motowork, σε τιμές παραπλήσιες, χωρίς τα μεταφορικά με εδώ.

αποφάσισα να το αλλάξουμε

κράτησα το παλιό ξεκοιλιασμένο και ανεβασε ο μάστορας το δικό του, ένα του 98-99, χωρίς τα προβλήματα του 96 και πίσω, χώρια που άλλαζαν κάποια πραγματάκια σημαντικά εντός του κιβωτίου, που και καλά λύθηκαν στα ύστερα μοντέλα

η μηχανή από την αλλαγή και μετά ανέβαινε πιο δύσκολα στο κεντρικό στάντ και μετά από δύο εβδομάδες άρχισα να ακούω τον άξονα στο ύψος του διαφορικού να ζορίζεται

η γέφυρα τελικά ήταν από 1100rt, μαζί και το κεντρικό στάντ, όπως και το κιβώτιο.

πήρα τηλ τον παναγιωτόπουλο, αφού έκανα πρώτα μια έρευνα στα ιντερνετικά μου κατάστιχα και αφού είδα πως το κιβώτιο για τα μοντέλα αυτά ήταν το ίδιο.
με καθησύχασε και αυτός, μου είπε μόνο να γυρίσω την γέφυρά μου-στα αγγλικά λέγεται silver rod - και πιάνει κάτω από τον άξονα, με την σωστή απόσταση

η αλλαγή έγινε εχθές, σταμάτησε να ακούγεται ο άξονας στο ύψος του διαφορικού, στο σημείο του σταυρού αποκαταστάθηκε η σωστή κλίση, ζήτησα διαβεβαιώσεις πως αν ο άξονας μου εμφανίσει πρόβλημα, εγώ θα ρίξω τα μούτρα μου και θα ζητήσω δωρεάν επισκευή.

το θέμα αυτό συζητήθηκε και έκλεισε εκεί

τώρα μου μένει να φτιάξω μόνο την πίσω ανάρτηση που για κάποιο λόγο πέταξε όλα τα υγρά εκτός, που μπορεί να τρύπησε το σωληνάκι

φίλε stavrouliasp

ελπίζω να σε κάλυψα με το πλήρες ιστορικό της περιπέτειάς μου που ελπίζω κάποια στιγμή να τελειώσει

το κιβώτιο από χθές μέχρι σήμερα ακούγεται ελάχιστα, οι αλλαγές γίνονται δίχως δυσκολία, δεν χτυπάει, δεν γραδάρει λες και έχει ξεφτιλισμένα ρουλεμάν μέσα, είναι πλήρως ικανοποιητικό

πόσο πήγε το κοστούμι;
αναλυτικά
500 το κιβώτιο
150 η εργασία
τσάμπα η ντίζα του συμπλέκτη, την έβγαλε από ένα τρακαρισμένο
160 ο δίσκος, ο ενισχυμένος της Lucas από τον νταρταγιάννο φιλική τιμή λόγω του ότι μου έπεσαν όλα μαζί
30 από το συνεργείο τα πλαστικά προστατευτικά των κυλίνδρων
23 ευρώ μια βαλβολίνη της Motul 80-90, αφού έβγαλα την βαλβολίνη του μάστορα στο διαφορικό, να την ελέγξω για θραύσματα

τιμές πάτρας

stavrouliasp
03-06-2009, 20:45
Σε ευχαριστώ Κώστα. Όντως. Με κάλυψες απόλυτα....Περαστικά σου (και μακρυά από εμάς.....)