PDA

View Full Version : Ελαστικα για χώμα


Chris Pavlou
30-05-2009, 18:24
Παιδια καλησπερα

εν οψη εξορμησης σε χωμα απο λαστιχα τι βζουμε σε gs ADV
δηλ :μαρκα τυπο κτλ.,,,?

thanks chris

Για λεγε βρε Νικο

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
30-05-2009, 20:48
Metzeler Karoo !!!!

Eγγυημένα από "σκληρούς δοκιμαστές" !!!!

Vtheo, Wet & Dirty ......

...είναι παιδιά που το "κυνηγάνε" το πράγμα ..... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/NEYR-37.gif


:sm7:

Chris Pavlou
30-05-2009, 22:35
Ευχαρστω

και εαν βγει κατι για χωμα εννοείται ειμαι μεσα
thanks again


Chris

panGS
31-05-2009, 03:46
Αν θέλεις ΜΟΝΟ χώμα METZELER CAROO.

NLS
31-05-2009, 14:18
αν εκεί που θα πας είναι μακριά και θα περάσεις άσφαλτο πριν το χώμα, τότε TKC80

το αντίτοιμο είναι ότι είναι μαλακά και θα τα αποχαιρετήσεις σύντομα (πριν τα 10000 λογικά)

gbmw
31-05-2009, 14:29
Metzeler Karoo !!!!

Eγγυημένα από "σκληρούς δοκιμαστές" !!!!

Vtheo, Wet & Dirty ......

...είναι παιδιά που το "κυνηγάνε" το πράγμα ..... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/NEYR-37.gif


:sm7:

Αν θέλεις ΜΟΝΟ χώμα METZELER CAROO.


Δεν τάχω φορέσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα.

Chris Pavlou
31-05-2009, 17:47
αν εκεί που θα πας είναι μακριά και θα περάσεις άσφαλτο πριν το χώμα, τότε TKC80

το αντίτοιμο είναι ότι είναι μαλακά και θα τα αποχαιρετήσεις σύντομα (πριν τα 10000 λογικά)

τι εκει που θα παω αφου μαζι θα παμε δεν το ξερεις ???

20 06 09 σου λεει κατι

thanks nls

Anax
31-05-2009, 19:39
Η επιλογές που έχεις είναι 3: TKC80 , CAROO 2 , CAROO Τ
Με τα TKC80 έκανα 8000 χλμ χωρίς θόρυβο και όριο 140 χλμ/ώρα
Με τα CAROO 2 έκανα την πρώτη 5000 και την δεύτερη 3000 χλμ με θόρυβο και όριο 120-140 χλμ/ώρα

NLS
31-05-2009, 21:50
τα CAROO T είναι λιγότερο χωματερά από τα άλλα πάντως (AFAIK)

vtheo
31-05-2009, 22:45
Φίλε εμείς είμαστε μία παρέα που έχουμε κάνει αρκετές χωμάτινες εξορμήσεις τα λάστιχα που φοράμε είναι :


wet & dirty -->Metzeler Karoo T
Lempoi--->Metzeler Karoo T
Italos-->Metzeler Karoo T
Vtheo-->Metzeler Karoo T
adv1200-->Continental TKC80

Δεν ξέρω αν το Continental είναι καλύτερο από το Μetzeler ή και το αντίστροφο ,αυτό που έχω δει όμως στην πράξη είναι (το δικό μου & αρκετά άλλα όπως βλέπεις έχουν Μetzeler και ενός φίλου τα Continental) ότι και με τα 2 λάστιχα η R1200 GSA έχει καλή συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.Και βέβαια σαν χωμάτινα λάστιχα όποιο και να βάλεις όταν κάνεις ασφάλτινα χιλιόμετρα θα δεις ότι τα λάστιχα σου θα φθείρονται εύκολα.Αλλά και στο χώμα είναι λογικό να φθείρονται λόγω του τακουνιού.
Και μη ξεχνάς ότι τη μοτό σου εσύ την πηγαίνεις όχι το Metzeler ή Continental.Kαινούρια λάστιχα θα βάλεις επομένως δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Εν ολίγοις βάλε στην καλή σου χωμάτινα παπουτσάκια και απόλαυσε την κάθε χωμάτινη διαδρομή.

lempoi
31-05-2009, 22:47
Φίλε εμείς είμαστε μία παρέα που έχουμε κάνει αρκετές χωμάτινες εξορμήσεις τα λάστιχα που φοράμε είναι :


wet & dirty -->Metzeler Karoo T
Lempoi--->Metzeler Karoo T
Italos-->Metzeler Karoo T
Vtheo-->Metzeler Karoo T
adv1200-->Continental TKC80
Δεν ξέρω αν το Continental είναι καλύτερο από το Μetzeler ή και το αντίστροφο ,αυτό που έχω δει όμως στην πράξη είναι (το δικό μου & αρκετά άλλα όπως βλέπεις έχουν Μetzeler και ενός φίλου τα Continental) ότι και με τα 2 λάστιχα η R1200 GSA έχει καλή συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.Και βέβαια σαν χωμάτινα λάστιχα όποιο και να βάλεις όταν κάνεις ασφάλτινα χιλιόμετρα θα δεις ότι τα λάστιχα σου θα φθείρονται εύκολα.Αλλά και στο χώμα είναι λογικό να φθείρονται λόγω του τακουνιού.
Και μη ξεχνάς ότι τη μοτό σου εσύ την πηγαίνεις όχι το Metzeler ή Continental.Kαινούρια λάστιχα θα βάλεις επομένως δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Εν ολίγοις βάλε στην καλή σου χωμάτινα παπουτσάκια και απόλαυσε την κάθε χωμάτινη διαδρομή.






λογια σοφων!!!!:sm8::sm8::sm5:

NNN
31-05-2009, 23:40
Δεν έχω εμπειρία από χώμα και αντίστοιχα λάστιχα αλλά σας μεταφέρω ένα περιστατικό από το σχολείο του Σπανού σήμερα το οποίο μπορεί να φανεί χρήσιμο σε μερικούς.

Παρουσιάστηκε ένας εκπαιδευόμενος με GSA και Karoo μερικών ημερών με πίεση 2,6 μπροστά και 2,8 πίσω (αν θυμάμαι καλά τις ακριβείς τιμές). Τις πιέσεις αυτές τις είχαν βάλει στο μαγαζί που τα αγόρασε και τοποθέτησε και λόγω απειρίας δεν ρώτησε αν είναι σωστές ή όχι. Όμως από την μέρα που τα είχε βάλει η μηχανή πήγαινε βάρκα-γυαλό.....

Όταν άκουσαν τις τιμές οι εκπαιδευτές έπαθαν "πλάκα". Είπαν ότι σε τέτοιας κατηγορίας ελαστικά πάντα θέλει πίεση 1,5 μπροστά-πίσω σε άσφαλτο και σε χώμα. Λίγο παραπάνω αν έχεις περισσότερο βάρος (βαλίτσες, συνοδηγός και λοιπά). Βέβαια, όσοι έχουν τον αισθητήρα, θα τους ενοχλεί γιατί θα δείχνει warning συνεχώς, όμως επιμένουν ότι αυτή είναι η σωστή πίεση σύμφωνα με τους ίδιους τους Γερμανούς !!

Επιπλέον μας είπαν ότι με χωμάτινα λάστιχα δεν πρέπει να πηγαίνει κάποιος πάνω από 110 Km σε άσφαλτο !!

emix
01-06-2009, 09:53
Η πιεση που πρεπει να υπαρχει στα χωματινα ελαστικα ειναι 1,6 με 1,7 στην ασφαλτο και 1,5 στο χωμα. Αυτα μας διδαξαν οι εκπαιδευτες, αυτο κανω και γω. Και φυσικα κατι παραπανω θα ξερουν ε;

Εγω παντα βαζω Continental TKC80. Εχουν καλυτερη συμπεριφορα και στα δυο τεραιν. Στην ασφαλτο μαλιστα τα εχω συνηθισει τοσο πολυ που νοιωθω περισσοτερη ασφαλεια απο τα ασφαλτινα. Πανω απο 120-140χλμ/ωρα δεν πηγαινω, για ν αντεξουν λιγακι παραπανω. Συνηθως αλλαζεις 3 πισω και 1 μπροστα, εφοσον τα εχεις μονιμα πανω.

Στο χωμα και σε συνθηκες λασπης, πυλου, τα Caroo ειναι (συμφωνα με τους ειδικους, οπως εχω ακουσει) καλυτερα, γιατι δεν μπουκωνουν τοσο ευκολα απο τα TKC80.
Τα Caroo ομως τρωγονται πολυ πιο ευκολα απο τα TKC80 και δεν κρατανε πολυ καλα σε συνθηκες βροχης στην ασφαλτο, σε σχεση φυσικα με τα Continental.

Αυτα γνωριζω απο τον κοσμο των χωματινων ελαστικων.