PDA

View Full Version : Ζάντες χυτές (συνήθως ελαφρού κράματος) εναντίον ζαντών με ακτίνες!!!!!!.


riko46
01-06-2009, 21:27
Τόσο οι μέν όσο και οι δε έχουν τους φανατικούς οπαδούς τους αλλά και τους πολέμιούς τους.
Συνήθη επιχειρήματα υπέρ της χυτής ζάντας: Παίρνει tubeless, είναι ελαφρύτερη (είναι πράγματι;) είναι ομορφότερη (υποκειμενικό), κλπ.
Επιχειρήματα της ζάντας με ακτίνες: Είναι η μόνη που πάει πραγματικά στο χώμα και σε κακοτράχαλους δρόμους, δε σπάει, αντέχει κάθε καταπόνηση, είναι επισκευάσιμη κλπ.

Λοιπόν κατόπιν αυτού, εκφραστείτε με επιχειρήματα όμως.
Πού υπερτερούν οι μεν και πού οι δε;
Ποιές είναι πράγματι ελαφρύτερες;
...............................:cool:

Arkas
01-06-2009, 21:43
Πιστεύω πως η χυτή είναι πιο όμορφη!

NNN
01-06-2009, 22:31
Επίσημα η BMW επισκευάζει ζάντες με ακτίνες ??
Γιατί κάτι άκουσα ότι δεν το κάνει εδώ .....

skippybi
01-06-2009, 22:32
έχει να κάνει και με το είδος της μηχανής νομίζω...

πχ στο δικό μου το roadster η χυτή η τρίμπρατση του πάει πολύ!!!;)

boxer-1200
01-06-2009, 23:24
Ακτινα και πάλι ακτίνα !!!

leonidas
02-06-2009, 22:33
Ακτινα και πάλι ακτίνα !!!


Κι εγω είμαι υπέρ τις ακτίνας αλλά είναι λίγο ταλαιπωρία στο πλύσιμο

gsa1200
02-06-2009, 22:54
Κι εγω είμαι υπέρ τις ακτίνας αλλά είναι λίγο ταλαιπωρία στο πλύσιμο

όχι μόνο ταλαιπωρία,αλλά ...δυστυχία ...:sm7:

NLS
02-06-2009, 23:59
αν μιλάμε για GS, μιλάμε για ακτίνα (θα ενοχλήσω κάποιους αλλά έτσι είναι)

τώρα περί tubeless ας είναι καλά η κλεμμένη από την BMW πατέντα και τα ακτινωτά πάλι tubeless παίρνουν

GeorgeP
03-06-2009, 14:28
Ακτινα και πάλι ακτίνα !!!

Αν επιτρέπεις γιατί? για λογους ομορφιάς ¨η για λόγους πρακτικοτητας!

NLS
03-06-2009, 15:35
επειδή έτσι πρέπει

κάποια πράγματα πρέπει να είναι όπως πρέπει να είναι

και ξαναερχόμαστε σε αυτό που υπονοώ και σε άλλη μου απάντηση προς εσένα: βρε Γιώργο είναι ανάγκη όλα να εξηγούνται με χαρτί και με στυλό; ε κάποια δεν εξηγούνται έτσι

GeorgeP
03-06-2009, 15:51
επειδή έτσι πρέπει

κάποια πράγματα πρέπει να είναι όπως πρέπει να είναι

και ξαναερχόμαστε σε αυτό που υπονοώ και σε άλλη μου απάντηση προς εσένα: βρε Γιώργο είναι ανάγκη όλα να εξηγούνται με χαρτί και με στυλό; ε κάποια δεν εξηγούνται έτσι

Αγαπητέ μου Νικο

το ''ετσι πρέπει'' ποτε δεν ηταν το ''μότο'' μου!! Ο λόγος ειναι διότι τα ''πρέπει'' το ενος δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ιδια με τα ''πρέπει'' του άλλου!!!!
Ετσι για μενα, αν οχι τα παντα παντως σχεδόν τα παντα πρέπει να εξηγουνται με χαρτι και με στυλο!! Μην ξεχνας οτι οι μηχανικοι γενικα μεγάλωνουμε με στυλο για να αναλυουμε τα ''πρέπει'' πανω στο χαρτί!! αν δεν μας εβγαινε η αναλυση τοτε το ''πρέπει''...... αποριπτόταν!! τοσο απλα!! Σε εμας η ομορφια δεν παιζει τοσο ρόλο οσο η λειτουργικοτητα εν πρωτοις!! Μετα ας ερθει και η ομορφια αν εαυτό ειναι δυνατόν!!!!!

Δηλαδη αν σου έλεγα οτι μια χυτη ζαντα ειναι καλυτερη (για χρηση δρόμου) απο μια με ακτινες λογω του λιγοτερου αναρτωμενου βαρους το οποιο συμβαλει στην λιγοτερη φθορά των εκκεντρων των τροχών, στα τακακια, στις στρεβλωσεις των δισκων οι οποιοι πολλες φορες στραβωνουν απο αυτον ακριβως τον λογο σε μια ζάντα με ακτινες θα επεμενες στο ''πρέπει'' σου? Τα παραπανω ειναι λιγα απο τα (+) της χυτής, εχει κι αλλα π.χ γυροσκοπικο φαινόμενο!!!:)

kostas_366
03-06-2009, 16:02
Δηλαδη αν σου έλεγα οτι μια χυτη ζαντα ειναι καλυτερη (για χρηση δρόμου) απο μια με ακτινες λογω του λιγοτερου αναρτωμενου βαρους το οποιο συμβαλει στην λιγοτερη φθορά των εκκεντρων των τροχών, στα τακακια, στις στρεβλωσεις των δισκων οι οποιοι πολλες φορες στραβωνουν απο αυτον ακριβως τον λογο σε μια ζάντα με ακτινες θα επεμενες στο ''πρέπει'' σου? Τα παραπανω ειναι λιγα απο τα (+) της χυτής, εχει κι αλλα π.χ γυροσκοπικο φαινόμενο!!!:)
:hmmm:

emix
03-06-2009, 16:06
Ολα εχουν τα πλεονεκτηματα και τα μεινοκτηματα τους.
Δεν υπαρχει "πρεπει".
Η ακτινωτη πιστευω οτι εχει το προβλημα οτι αν πας σε πολυ σκληρο τεραιν και πολυ γρηγορα μπορει να στραβωσει και μετα το στεγανο του tubeless να μην δουλευει καλα. Ενας γνωστος μου που κανουμε χωμα μαζι αυτο εχει παθει.
Επισκευαζεται ομως πιο ευκολα.
Οι ακτινωτες ειναι για πιο δυσκολες καταστασεις. Ομως προσθετουν βαρος.
Εγω καποια στιγμη βρηκα και αποφασισα ν αλλαξω τις χυτες με ακτινωτες μαυρες ζαντες απο το 1200GS Adv.
Απο αισθητικης τουλαχιστον αποψης η μοτοσυκλετα εχει αλλαξει παρα πολυ. Εχω βγαλει ολα τα επιλεον πραγματα που της ειχα βαλει (καγκελα,προβολια) και παλι δειχνει ομορφη.
Ομως οι ακτινωτες ζαντες ειναι δυσκολο στο καθαρισμα και στην ακτινολογηση (ειδικα εδω στην Ελλαδα), αν γινει κατι.

GeorgeP
03-06-2009, 16:17
Ολα εχουν τα πλεονεκτηματα και τα μεινοκτηματα τους.
Δεν υπαρχει "πρεπει".
Η (ακτινωτη) χυτηπιστευω οτι εχει το προβλημα οτι αν πας σε πολυ σκληρο τεραιν και πολυ γρηγορα μπορει να στραβωσει και μετα το στεγανο του tubeless να μην δουλευει καλα. Ενας γνωστος μου που κανουμε χωμα μαζι αυτο εχει παθει.
Επισκευαζεται ομως πιο ευκολα.
Οι ακτινωτες ειναι για πιο δυσκολες καταστασεις. Ομως προσθετουν βαρος.
Εγω καποια στιγμη βρηκα και αποφασισα ν αλλαξω τις χυτες με ακτινωτες μαυρες ζαντες απο το 1200GS Adv.
Απο αισθητικης τουλαχιστον αποψης η μοτοσυκλετα εχει αλλαξει παρα πολυ. Εχω βγαλει ολα τα επιλεον πραγματα που της ειχα βαλει (καγκελα,προβολια) και παλι δειχνει ομορφη.
Ομως οι ακτινωτες ζαντες ειναι δυσκολο στο καθαρισμα και στην ακτινολογηση (ειδικα εδω στην Ελλαδα), αν γινει κατι.

ετσι ειναι όπως τα λες!! σε διορθωσα παραπανω στο δικό σου με τον χρωματισμό!!!
Βλέπεις, αλλιως τα βλέπετε εσεις οι απλοι αναβάτες κι αλλιως εγω και άλλοι μηχανοτέτοιοι, τρομάρα μας!!!!
Δηλαδη, δεν μπαινετε στο γιατι να ειναι ετσι όπως σωστα τα περιγραφεις ¨"η στο τι άλλο μπορει να υπαρχει απο πισω απο μια χυτη/αλουμινενια ζαντα!!! Μενετε στο γενικο, το οποιο δεν ειναι κακό απλως δεν ειναι αρκετό για εμας!!!! Αυτο προσπαθω να πως στον φίλο Νίκο (NLS) κι ελπιζω να με καταλαβαινει!

Παντως ναι, ο γενικος κανόνας ειναι, πας χωμα=ακτινες, πας ασφαλτο=χυτη!!

Υ.Γ. και κατι άλλο φιλε emιχ η χυτη ποτε δεν στραβωνει πάντα σπάει (μαγνησιο+αλουμινιο=σπασιμο στα πολλα ζορια) κι αυτο ειναι ενα απο τα μειον τους!

emix
03-06-2009, 16:33
Γιωργο δεν βρισκω λογο να το ψαξω περισσοτερο το θεμα.
Δηλαδη τι πρεπει να κανω; Να κανω αυτα που κανει ο Ροσι,για παραδειγμα, οταν ανεβαινει στην μηχανη, βλεπει τι τρεχει και μετα καθεται με τις ωρες και αναλυει στους μηχανικους του το ενα και το αλλο;

Στου γνωστου μου παντως που εχει χυτη ζαντα εχει λιγο στραβωσει στο σημειο που "δενει" με το λαστιχο, μ αποτελεσμα να χανει λιγο αερα. Ξερεις ποιο σημειο λεω. Αυτο μου εχει πει δηλαδη αυτος.