PDA

View Full Version : BMW R1100GS vs R1150GS (προσωπική γνώμη)


kostas_366
03-06-2009, 17:01
Όλοι ξέρετε ότι πρόσφατα άλλαξα την 1100 με ένα 1150.
Σας είχα πει ότι θα γράψω εντυπώσεις. Θα προσπαθήσω να γράψω πως συμπεριφέρεται η κάθε μια μοτοσικλέτα, ομοιότητες, διαφορές κλπ.
Να πω ότι το τεστ γίνεται μεταξύ …….μαύρων μοτοσικλετών :p (αγαπημένο χρώμα).

http://img193.imageshack.us/img193/7797/dsc00128w.jpg

vs

http://img36.imageshack.us/img36/2996/dsc00082e.jpg
Και σίγουρα είναι προσωπική γνώμη, χωρίς να σημαίνει ότι ….τα πάντα όλα.:)..... είναι έτσι.

...Σημαντικός λόγος αλλαγής της 1100 ήταν ο αέρας. Και εννοώ πολλούς πλευρικούς ανέμους και με πονούσε το ισχίο μου. Είμαι και κοντός αναβάτης (1.72) και αυτό φυσικά θα παίζει τον ρόλο του. Ίσως ψηλότερος αναβάτης να μην έχει πλευρικούς. Σίγουρα η κάλυψη αέρα του 1150 είναι πολύ καλύτερη. Το συγκεκριμένο έχει και ζελατίνα adve και είναι πολύ καλύτερο. Για το 1100 όσες ζελατίνες είχα δει, δεν μ άρεσε καμία.

...Αμέσως κατάλαβα μια ησυχία στο 1150. Το σασμάν πιο ήσυχο, το μοτέρ, ο ψεκασμός ίσως. Γενικά το μοτέρ δεν λειτουργεί τρακτερίστικα* όπως στο 1100. Ο θόρυβος του είναι μικρότερος. Βέβαια το 1150 έχει περισσότερο θόρυβο από την εξάτμιση. Σε ταξίδι δηλ. ακούγεται περισσότερο το 1150, από την εξάτμιση. Όχι ενοχλητικά όμως σε καμία περίπτωση. Πολλές φορές μ αρέσει κιόλας γιατί καταλαβαίνω μηχανάκι, ενώ στο 1100 άκουγα θόρυβο μοτέρ μόνο.
-Πιο πάνω είπα για το σασμάν. Οι ταχύτητες έρχονται εύκολα, χωρίς θορύβους, βρίσκεις εύκολα την νεκρά, και έχεις και 6η. Αυτό σημαίνει ότι σε εθνική ή μεγάλο ταξίδι, ταξιδεύεις πιο ξεκούραστα, όλη η μοτοσικλέτα είναι πιο ήσυχη, σε ταχύτητες 160+ κραδασμοί 0, χωρίς να έχεις τρέμουλο-μούδιασμα, στα χέρια σου και στα πόδια σου. Στο 1100 τα είχες αυτά, όπως και θορύβους από το σασμάν σαν να μην έχει βαλβολίνη κάτι φορές. Προσωπικά δεν με πείραζαν αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο. Ακόμα να πω ότι σε μικρές ταχύτητες με 2η στο κιβώτιο, το 1100 έκανε ένα βήξιμο (σαν να κοβόταν αστραπιαία το καύσιμο, το είχαν και άλλες μότο που είχα αυτό) ενώ το 1150 δεν το κάνει.
-Μιας και είμαστε σε κιβώτιο να πω και κάτι άλλο. Με το 1100 έχω πάει σε χωματόδρομο, με το 1150 όχι, αλλά νομίζω ότι θα είναι καλύτερο. Ο λόγος? Κοντύτερη πρώτη σχέση και εύκολη αλλαγή 2ης, ενώ το 1100, είχε μακριά πρώτη αποτέλεσμα να μην είχες πολλές επιλογές και ήθελες αρκετά κλμ στο κοντέρ, για να βάλεις 2η ταχύτητα.
http://img30.imageshack.us/img30/746/kostas064.jpg

...Αμέσως κατάλαβα πιο δυνατά φρένα. Δεν εννοώ abs κλπ. εννοώ ότι με την ίδια δύναμη έχεις περισσότερη πίεση στους τροχούς. Σε κουβέντα με φίλους όταν το είπα, μου είπαν ότι έχει μεγαλύτερες τρόμπες φρένων. Δεν το ξέρω αυτό, δεν το έχω ψάξει (ας το πουν πιο ειδικοί) αλλά τα φρένα είναι πιο δυνατά.

...Νιώθω την 1150 ελαφρύτερη, και πιο μανιτζέβελη. Δεν έχει να κάνει με τα λάστιχα (κορωνάτα περισσότερο π.χ.) ή να είναι ελαφρύτερο το τιμόνι, anakki είχε το 1100, τα ίδια έχει και το 1150. Την μετακινώ ευκολότερα και σε στενά κομμάτια την νιώθω ελαφρύτερη.
Στον δρόμο όμως, και σε αίσθηση, και σε αέρηδες αν θέλετε, το 1150 με έχει κουνήσει μπροστά. Αυτό μπορεί να έχει να κάνει και με την μεγαλύτερη αντίσταση αέρα (μεγαλύτερη ζελατίνα) οπότε και κούνημα περισσότερο.
Το 1100 δεν με είχε κουνήσει ποτέ. Ένιωθα να είναι πολύ βαρύτερο στο δρόμο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν κιόλας, δεν το ξέρω, εννοώ την αίσθηση που είχα εγώ σαν αναβάτης. Βέβαια θα τολμήσω να πω, ότι η γνώμη μου είναι ότι αυτό γινόταν όχι από την αντίσταση του αέρα, αλλά από της σχέσεις των ταχητύτων. Είπαμε 5άρι κιβώτιο το 1100, κοντύτερο, και ίσως πιο ροπάτο, οπότε δεν ήταν συχνά η μοτοσικλέτα σε αδράνεια (είτε στο άνοιγμα γκαζιού είτε στο κλείσιμο) και ίσως γι αυτό την ένιωθα πιο ``κολλημένη`` κάτω.
Βέβαια η παραπάνω είναι προσωπική άποψη που μπορεί και να μην είναι σωστή. Πολλές φορές σε άπνοια, και σε μοναχικά ταξίδια που κάνω συχνά (150κλμ απόσταση, δηλ. αρκετά) σκεπτόμενος αυτά, αυτό ένιωσα και εκεί κατέληξα. Να πω ότι το 1100 είχε πιο φορτηγίσια αίσθηση. Αυτή μου έδινε, που μπορεί να ήταν η ιδέα μου, αλλά έτσι ένιωθα. Σαν να ήταν πιο …κολλημένο το μπροστινό κάτω.

...Το πίσω αμορτισέρ στην 1150 είναι διαφορετικό. Πιο μαλακό θα έλεγα, με πιο σφιχτή επαναφορά (ξέχωρα ρυθμίσεις). Σε κατεβάσματα, μπορεί και λόγο αυτού, ή σασμάν, δεν σβαρνίζει ο πίσω τροχός. Στο 1100 σβάρνιζε και έχανε πρόσφυση ο πίσω τροχός. Μπροστά το ίδιο, δεν κατάλαβα διαφορά.

...Σε κλειστά και γρήγορα κομμάτια π.χ. Επίδαυρος, με το 1100 είχα μια τεράστια 4η, που λειτουργούσε από τα 80κλμ έως τα 150. Έτσι λοιπόν δεν μου τελείωνε ποτέ η μοτοσικλέτα και δεν ήθελα αλλαγές ταχυτήτων. Με το 1150, μου τελειώνει πολλές φορές η 4η και η 5η είναι μακριά.
Να τονίζω ότι αυτό το λέω μόνο για το κομμάτι Επίδαυρος, που όλοι το ξέρετε και φυσικά επειδή το κάνω συνέχεια.

...Το 1150 έχει καλύτερα φώτα. Του 1100 ήταν φαναράκια (αν και είχα βάλει κ λάμπα +50%) Στην μεγάλη σκάλα το 1150 έχει 2 λάμπες αναμμένες. Πολύ καλά φώτα και με όμορφη δέσμη.
http://img190.imageshack.us/img190/3035/dsc00213d.jpg


http://img36.imageshack.us/img36/479/dsc00068f.jpg


...Ανταλακτικά αναλώσιμα είναι όλα ίδια (λάδια, τακάκια, φίλτρα). Το 1150 είναι 2001 μοντ γιατί το 2002 έχει άλλα τακάκια και δαγκάνες bmw και όχι μπρέμπο.

...Το 1150 εξατμίζει λιγότερο λάδι :sm7:.

...ΑΑΑ στο 1100 ξεβιδωνόταν καμιά βίδα που και που στο 1150 δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Ακόμα έχει εύκολη πρόσβαση στο να ανεβοκατεβάσεις τα φώτα από βάρος (μια κίνηση) και καλύτερη και εύκολη ρύθμιση-βγάλσιμο ζελατίνας.

...Μαλακότερος συμπλέκτης λόγω του ότι είναι υδραυλικός. Στο 1100 πολλές φορές πονούσε ο καρπός μου.

...Εξωτερικά, πολλές φορές που την βλέπω από πίσω την 1150, νομίζω ότι είναι η ίδια μοτοσικλέτα. Από μπροστά, μ αρέσει περισσότερο (λόγω φαναριού) η 1150. Αυτό βέβαια είναι και προσωπικό γούστο. Να π.χ. του πισοκολητού η adve έχει χάλια χρώμα και χάλια φανάρι :D

...Τιμόνια, γκρίπς, κάθισμα, σχάρα, μασπιέ, ρεζερβουάρ (εκτός αυτοκόλλητα) είναι ίδια. Στο 1150 έχω δει μια καλύτερη τάξη στα σωληνάκια φρένων, σε κάποια καλώδια (μπαταρία, εγκέφαλου κλπ). Καλύτερη έξοδος βαλβολίνης σασμάν, δεν πέφτει πάνω στην εξάτμιση, και καλύτερους διακόπτες (κλείσιμο φλας και alarm-abs).

...Καύσιμο, αν και αυτό έχει να κάνει με το ``χέρι``, με τον αέρα που φυσά και με το πόσο φορτωμένη είναι η μοτοσικλέτα, νομίζω ότι έχει λιγότερο η 1150. Είναι πιο οικονομική.

http://img522.imageshack.us/img522/9212/dsc00112d.jpg


...Προσπάθησα να πω αντικειμενικά τα πράγματα, γιατί την 1100 την γούσταρα πολύ. Θα πω ότι είναι και η 1η μοτοσικλέτα που χάρηκα, που έδινε σε εμένα και δεν της έδινα εγώ. Της χρωστάω δεν μου χρωστάει. Γνώρισα φίλους, κάναμε ταξιδάκια, καθημερινά την χρησιμοποιούσα (που να πήγαινα με το 636), δεν πάλιωνε, πάντα ήταν όμορφη, γνώρισα χωριά και όχι εθνικές και τα έριχνα και σε κάτι 1200adve (βλέπε wet & dirty :p:p:p:p).
Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι που την άλλαξα. Δεν το έχω μετανιώσει σε καμία περίπτωση. Και το 1150 είναι πολύ καλή μοτοσικλέτα. Έχει σημεία πολύ καλύτερα από το 1100. Μπορεί και ο φίλος lempoi να έχει δίκιο που λέει: ίδια είναι τι την ήθελες, δεν έλιωνες στα κλμ την 1100? Πάντως δεν ένιωσα να ``πέταξα`` χρήματα.
Αυτά, δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο, είναι και η ηλικία βλέπετε :cool:, ή αν θυμηθώ κάτι θα το συμπληρώσω. Ελπίζω να βοηθήσουν αυτά που έγραψα, να δώσουν μια ιδέα για τις παρακάτω μοτοσικλέτες. Φυσικά μπορούν ιδιοκτήτες και μη, να συμπληρώσουν πράγματα. Φυσικά και να διορθώσουν κάτι, αν δεν το έχω γράψει-σκεφτεί σωστά.

Κανένα πρόβλημα. Και…
μην με ρωτήσετε ποια είναι η καλύτερη. Καταλάβατε ότι το αποφεύγω......Άλλωστε όλες οι μοτοσικλέτες, βάση κόστους και χρήσης, καλές είναι.
Ίσως έλεγα 1150…(μπορεί και επειδή είναι καινούργεια), αλλά τείνω προς το ktm 990adve :sm7:(άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και σχιζοφρένια μαζί :D).
Ίσως επειδή ότι δεν έχεις το θέλεις. Και την Μόνικα Μπε......ι την ήθελα, και όταν την γνώρισα… με ξενέρωσε!!!!!!! :sm7:

Βέβαια το test: r1150gs vs r1200gs δεν ξέρω αν γίνει κάποια στιγμή….
http://img190.imageshack.us/img190/4180/dsc00075q.jpg



Καλό απόγευμα.

http://img383.imageshack.us/img383/1637/dsc00500.jpg


Ακόμα να πω.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι καταπληκτικές. Αξίζουν πέρα για πέρα τα χρήματά τους. Έχουν και καλές τιμές τώρα.
Καταπίνουν τα κλμ για πλάκα. Πολλές φορές έκανα 500κλμ για πλάκα. Σε κομάτια Ελληνικά και κλειστά, ορεινή Αρκαδία, Μάνη κλπ είναι άπαικτες...
Θα τις ξανα-αγόραζα χωρίς καμία αναστολή. Οι φθορές (δεν γράφω ζημιές) λίγες και προβλεπόμενες αν κάνεις σωστό servis κι σηντήρηση.
Σημαντικό, και έπειτα από χρόνια, δεν γερνούν, είναι όμορφες και ξεχωριστές.



τρακτερίστικα*: άγριο-σκληρό και μεταλλικό δούλεμα

ntinopoulos
03-06-2009, 17:10
φιλαρακι να σαι καλα να χαιρεσαι καθε σου μηχανη!;)

skippybi
03-06-2009, 17:33
Βέβαια το test: r1150gs vs r1200gs δεν ξέρω αν γίνει κάποια στιγμή….



αναμένουμε...:D

syan
03-06-2009, 17:58
Κωστή, πολύ καλή θα έλεγα και αναλυτική η συγκριτική περιγραφή των μηχανών και με την έμφαση των προσωπικών συναισθηματων που προσθέτεις, δίνεις ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην πραγματική αίσθηση που αφήνουν οι δύο μπέμπες.
Μπράβο, λιτό αλλά θετικό το τεστ κατα τη γνώμη και ξανά ευχές για όμορφα χιλιόμετρα!

kostas-patra
03-06-2009, 18:22
απο τα πιο χρήσιμα άρθρα για τα 1100 και τις πιο τίμιες συγκρίσεις που έχω διαβάσει φίλε

δεν αδίκησες, ούτε στόλισες υπερ του δέοντος κάποιο από τα δύο

είναι βαρύ το 1100 και το 1150 περισσότερο, ανώ το 1150Α είναι καμιά 20Kg παραπάνω,αλλά το θέμα είναι όντως οτι δεν τους φαίνονται

τα φρένα του 1100 είναι καλά, του 1150 είναι άψογα, το οδήγησα και έπαθα πλάκα, πατάς φρένο και κολλάει στον δρόμο σαν μαστίχα

το κιβώτιο του 1100 είναι έτσι ακριβώς, τρακτερωτό, ενώ του 1150 πιο ησυχο, αθόρυβο , βέβαια με λιγότερα χρόνια και καταπόνηση το ένα με το άλλο, αλλά η διαφορά είναι αντιληπτή

η 6 είναι μεγάλη υπόθεση για την οικονομία

τα παραπάνω λίτρα του 1150Α είναι ένας σημαντικός λόγος για κάποιον που γεμίζει κάθε δύο μέρες ή τρείς σαν κι εμένα

η σέλα του 1100 είναι άψογη, για οδηγό και συνοδηγό, ενώ να πω την αλήθεια του 1150Α δεν μου γέμισε το μάτι ως συνεπιβάτη

για τον ήχο δεν μπορώ να πώ κάτι, γιατι το 1100 έχει ακράπα που μπορεί να μην είναι φασαριόζικη, αλλά έχει ένα μπάσο ήχο σε σχέση με την εργοστασιακή, α΄ρα δεν μπορώ να κρίνω

η ζελατίνα φίλε είναι μεγάλο θέμα, όσο και να κρυφτείς στο 1100, ο αέρας ή ο στροβιλισμός του θα σε βρεί, ενώ στο 1150 κρύβεσαι πίσω από ένα γυάλινο αλεξανέμιο που κάνει σοβαρή δουλειά, δίχως σκυψίματα

τα φώτα του 1100 είναι για μένα ικανοποιητικά, το 1150 δεν το έχω οδηγήσει βράδυ, αλλά από την κάλυψη που είχε ο κολλητός στις τρείς εβδομάδες διακοπές και όταν τα στήναμε δίπλα δίπλα, μπορώ να πώ οτι είναι τα ίδια και καλύτερα

τα χειριστήρια είναι και στα δύο απαράδεκτα μεγάλα, λες και είναι κατασκευασμένα για την εργονομία του πολύφημου, μεγάλα μακρυά και σε κόρνα πανικού να ανάβει το φλάς

η ρυθμιζόμενη μανέτα του συμπλέκτη είναι σημαντική, ο υδραυλικός συμπλέκτης σημαντικότερος στο 1150, χωρίς να δημιουργείται κάποια τρελή έλλειψη στο 1100

είναι στιβαρές μηχανές και οι δύο, εύκολες στην συντήρησή τους, μηχανές που μπορείς να βάλεις κατσαβίδι και εργαλείο, δίχως να βασίζονται σε μεγάλο μέρος σε ηλεκτρικά-ηλεκτονικά συστήματα, με το 1100 να υπερέχει σε μειωμένες ηλεκτρικές καταναλώσεις

η τιμή είναι ένα θέμα, της τάξης των 3-5000 διαφοράς αναλόγως μοντέλου, έτους, χιλιομέτρων και έξτρα

αν και το ένα είναι συνέχεια και μετεξέλιξη θεωρητικά του πρώτου, δεν μπορεί κάνεις να χρησιμοποιήσει πολλά πράγματα από το ένα στο άλλο, δηλ κιβώτιο, διαφορικό, άξονα, abs, σέλα, ρεζερβουάρ, φρύδι, αναρτήσεις, μηχανή, καπάκια, κάγκελα

όταν ήταν η στιγμή να επιλέξω ανάμεσα στα δύο, έδωσα βάση σε τρία πράγματα, ξέροντας αρκετά από τα παραπάνω και πήρα το 1100

1. τιμή, δεν με έφταναν για 1150
2. εξάρτηση από ηλεκτρικά και λιτότητα στα ηλεκτρικά
3. αξιοπιστία. κάπου είχα διαβάσει πως τα 850-1100gs ήταν τα τελευταία μοντέλα που φτιάχτηκαν στην γερμανία και αυτό μέσα μου βάρυνε αρκετά. στην πορεία είδα πως στην κατηγορία αυτή δικαίως ανήκει και το 1150

αν τώρα μου λεγαν να διαλέξω εμφανισιακά, θα ήμουν προκατειλημένος και θα λεγα πως από τα δύο προτιμώ το 1100, σε όλα τα gs το r80 και γενικότερα το r850r

αυτά τα ολίγα τα ακομπλεξάριστα από εμε

μπράβο φίλε και πάλι για την λεπτομερή σύγκριση, ποτέ σύγκρουση

Κύρος Γρανάζης
03-06-2009, 18:24
Με μια μηχανή δεν έχουμε μόνο αισθήσεις όπως (φρένο, γκάζι, στρίψιμο, άνεση) αλλά και συναισθήματα που είναι το καταστάλαγμα τον αισθήσεων στην μνήμη.
Φαίνετε ότι την αγάπησες τη γριά σου Κωστάκη και πολύ μάλιστα.

stavrouliasp
03-06-2009, 21:02
Ευχαριστούμε πολύ Κωστίδες για τις πληροφορίες! Πολλές φορές είναι προτιμότερο να ακούς τη σύγκριση από έναν δικό σου, παρά από κάποιο περιοδικό...

skippybi
03-06-2009, 21:12
Άψογοι και οι δύο φίλοι στην κατάθεση ψυχής... :)

Τώρα αν θα έπρεπε να διαλέξω έναν από τους δύο, θα διάλεγα τον kostas-patra(σόρυ kostas_366:p) και μην με ρωτάτε γιατί...:D



αν τώρα μου λεγαν να διαλέξω εμφανισιακά, θα ήμουν προκατειλημένος και θα λεγα πως από τα δύο προτιμώ το 1100, σε όλα τα gs το r80 και γενικότερα το r850r


:sm7::sm7::sm7::sm7:

kostas_366
03-06-2009, 21:18
Σε καταλαβαίνω Βασίλη... Νεύρα
Και εγώ το ίδιο θα έκανα :sm7:

doukas tasos
03-06-2009, 21:26
Θα συμφωνησω με την σειρα μου για το ΚΤΜ!!!!!!!
Εχω και μια απορια τι θα πει ''μανιτζεβελη''?

kostas_366
03-06-2009, 21:36
Θα συμφωνησω με την σειρα μου για το ΚΤΜ!!!!!!!
Εχω και μια απορια τι θα πει ''μανιτζεβελη''?
Θα πει: ευκολοκινούμενημπροςπισωευκολοξεπαρκαρισμαπαρκαρισμα (είδες πιο εύκολη λέξη) :sm7:.
Ή αλλιώς: ευκολα-κινούμενη-μπρος-πισω-ευκολο-ξεπαρκαρισμα-παρκαρισμα. Σε στάση τα περισσότερα από αυτά.
Νομίζω ότι ξέχωρα τα κιλά της κάθε μιας, έχει καλύτερο ζύγισμα του βάρους.

doukas tasos
03-06-2009, 21:37
οκ ευχαριστω ;)

skippybi
03-06-2009, 21:46
και εγώ τώρα το έμαθα...:D

fidemporas
04-06-2009, 01:04
Κωστα με καλυψες σε πολλα σημεια.
Μ αρεσε που βλεπεις και τις 2 μοτο με μεγαλη αγαπη.
:):)

vtheo
04-06-2009, 01:46
Φίλε πάρα πολύ καλή η σύγκριση και μάλιστα καλοδιατυπωμένη στη γλώσσα των μοτοσυκλετιστών. Εμένα θα με βοηθούσε πολύ αν ήμουν σε δείλημα ποια από τις δύο μοτό να πάρω.
Δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο,εμφανισιακά μ'αρέσει πιο πολύ το 1150,δεν θα ξεχάσω όμως σε κάποιες βόλτες που είχαμε πάει το 1100 της παρέας να μπαίνει σε στροφές σε βαθμό που λες ότι θα ακουμπήσουν οι βαλίτσες.Και όταν φτάναμε στο βουνό η ηλικιωμένη κυρία να συμπεριφέρεται εξίσου καλά και εκτός δρόμου.
Πάντα όμως κάτι διαφορετικό θα μας εντυπωσιάζει περισσότερο αυτό για σένα Κώστα ήταν το 1150 γι αυτό κράτα τις ωραίες αναμνήσεις από την πρώην σου και απόλαυσε όσο μπορείς περισσότερο τη νέα καλλονή σου.

Να σαι καλά και να γράφεις χιλιόμετρα και πόστ για τα μωρά σου :p φίλε!

kostas_366
04-06-2009, 02:03
Φίλε πάρα πολύ καλή η σύγκριση και μάλιστα καλοδιατυπωμένη στη γλώσσα των μοτοσυκλετιστών. Εμένα θα με βοηθούσε πολύ αν ήμουν σε δείλημα ποια από τις δύο μοτό να πάρω.
Δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο,εμφανισιακά μ'αρέσει πιο πολύ το 1150,δεν θα ξεχάσω όμως σε κάποιες βόλτες που είχαμε πάει το 1100 της παρέας να μπαίνει σε στροφές σε βαθμό που λες ότι θα ακουμπήσουν οι βαλίτσες.Και όταν φτάναμε στο βουνό η ηλικιωμένη κυρία να συμπεριφέρεται εξίσου καλά και εκτός δρόμου.
Πάντα όμως κάτι διαφορετικό θα μας εντυπωσιάζει περισσότερο αυτό για σένα Κώστα ήταν το 1150 γι αυτό κράτα τις ωραίες αναμνήσεις από την πρώην σου και απόλαυσε όσο μπορείς περισσότερο τη νέα καλλονή σου.

Να σαι καλά και να γράφεις χιλιόμετρα και πόστ για τα μωρά σου :p φίλε!
Eυχαριστώ Τεό, και βολτίτσες έχουμε να πάμε ακομα πολλές.
Εύχομαι και σε εσένα καλά χιλιόμετρα.

PortoLeone
04-06-2009, 04:41
Φίλε Κώστα τα είπες , με τη φράση¨Τα πάντα όλα¨τι άλλο να πούμε?
Μπράβο καλό εργαλείο το 1150.
Ποιότητα!!!
;););)

Ionlab
04-06-2009, 14:16
Δεν είχα την τύχη να έχω για πρώτο μηχανάκι ένα 1100 αλλά είχα ένα ίδιο το 850GS. Πλέον έχω ένα 1150GS με τα EVO φρένα χωρίς όμως servo. Παρεπιπτόντως τα φρένα που γράφουν BMW ΕΙΝΑΙ Brembo.
Οι τεχνικές διαφορές είναι μικρές ανάμεσα σε 1100/1150. Θα τις αναφέρω όμως
Πέρα από την αύξηση στα κυβικά και φυσικά στην ροπή και ιπποδύναμη έχουμε.
Μεγαλύτερη ζελατίνα (αλλά όχι κατ' ανάγκη καλύτερη καθώς σε τρελαίνει στους στροβιλισμούς) Εγώ ήμουνα πιο ήσυχος στο 1100.
Φώτα, τα φώτα πορείας είναι καλύτερα στο 1100. Αν ανάψεις τα μεγάλα προφανώς το 1150 υπερτερεί ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ. Τα πορείας όμως είναι για κλάμματα.
Κινητήρας, φυσικά το 850 ήταν πολύ πιο ήρεμο με λιγότερους κραδασμούς. Το 1100 που είχα οδηγήσει ήταν στα ίδια επίπεδα με το 1150. Αν δεν ρυθμιστούν βαλβίδες και ισορροπία κυλίνδρων τότε αρχίζουν τα παρατράγουδα. Ισοπαλία
Συμπλέκτης υδραυλικός, σε σχέση με συρματόσκοινο. Λιγότερο αξιόπιστος, αντίστοιχη σκληρότητα. Αν μη τι άλλο περίμενα λόγω υποβοήθησης ότι θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερα αλλα δυστυχώς απογοητεύτηκα.
Αναρτήσεις μια από τα ίδια, ίσως η πίσω να είναι λίγο καλύτερη στο 1150. Μπροστά λόγω του ότι το telelever ελάφρυνε κατά 1,5 κιλό ίσως να είναι καλύτερα και εκεί.
Φρένα καλύτερα και εκεί στην 1150 με καλύτερη αίσθηση.
Σασμάν, ίδιες αλλαγές ταχυτήτων (μάλιστα είχα την τύχη και το 850 και το 1150 να έχουν τα ίδια χλμ αρχικά). Η 6η είναι σαφές και σημαντικό πλεονέκτημα στην 1150 ιδιαίτερα σε σχέση με το 850 που έχει κοντύτερο τελικό διαφορικό. Η πρώτη όμως είναι απλά απογοήτευση και σώζεται από την τεράστια ροπή του κινητήρα εν μέρει. Στην κίνηση απλά είσαι συνέχεια με τον συμπλέκτη στο χέρι και εκτός του ότι κουράζει δεν έχει και την ίδια αίσθηση με τον απλό του 1100. Αρα συμπλέκτης και 1η 1100, 6η 1150. Επειδή μάλιστα μπορείς να μεγαλώσεις μονο το γρανάζι της 5ης στο 1100 εδώ η 1100 έχει το πλεονέκτημα.
Βάρος το 1150 είναι βαρύτερο τουλάχιστον έτσι δείχνει. Επίσης το τιμόνι είναι 2εκ (νομίζω) φαρδύτερο και πιο κοντά στον οδηγό. Μικροδιαφορές αλλά η τοποθέτηση είναι καλύτερη στο 1150 απλώς το τιμόνι έπρεπε να είναι ελάχιστα πιο στενό και πιο ίσιο (για να μην κουράζονται οι καρποί).
Σέλες κτλ φυσικά είναι οι ίδιες για οδηγό συνοδηγό, επομένως δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Συνολικά αν λάβουμε υπ' όψιν και το θέμα τιμή η 1100 είναι καλύτερη επιλογή απο το 1150. Αλλά η 6η είναι που κάνει την διαφορά και είναι δυστυχώς μεγάλη. Εγώ είχα την ίδια κατανάλωση στο 850 (280Κμ στο ρεζερβουαρ) με το 1150. Βέβαια μετά από πολύ ώρα στην πόλη νιώθω το μούδιασμα στον δεξί καρπό από τους κραδασμούς στον κινητήρα και κούραση στο αριστερό απο τον πολύ συμπλέκτη. Αλλά ακόμα δεν έχω ρυθμίσει τις βαλβίδες μόνος μου ούτε και την ισορροπία. Βέβαια το προτιμώ από το μούδιασμα λόγω στροφών στην εθνική αλλά όπως είπα εγώ είχα το 850 που είχε και κοντύτερο τελικό διαφορικό οπότε όπως λέει και η παροιμία όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. Αν είχα το 1100 ίσως να μην το είχα δώσει.

kostas_366
04-06-2009, 14:55
[QUOTE]Κινητήρας, φυσικά το 850 ήταν πολύ πιο ήρεμο με λιγότερους κραδασμούς. Το 1100 που είχα οδηγήσει ήταν στα ίδια επίπεδα με το 1150. Αν δεν ρυθμιστούν βαλβίδες και ισορροπία κυλίνδρων τότε αρχίζουν τα παρατράγουδα. ΙσοπαλίαH ισορροπία στους κυλίνδρους είναι σημαντικό για όλα τα boxer. Δεν ξέρω το 850gs αλλά το 1100gs δουλεύει σκληροτερα από το 1150.


Συμπλέκτης υδραυλικός, σε σχέση με συρματόσκοινο. Λιγότερο αξιόπιστος, Σωστά.


Η πρώτη όμως είναι απλά απογοήτευση και σώζεται από την τεράστια ροπή του κινητήρα εν μέρει.Έχω καταλάβει και το είπα ότι είναι πιο <<κοντή>> και στο χωματόδρομο, θα είναι καλύτερο αυτό.

Ionlab
04-06-2009, 16:56
Κώστα δεν αντιπαρέθεσα την γνώμη μου στην δική σου απλώς παρέθεσα και την δική μου γνώμη για το θέμα. Και νομίζω το θέμα της πρώτης είναι το μόνιμο παράπονο όλων των κατόχων 1150. Απλώς στο 1100 υπάρχει και λύση για να "μακρύνει" η 5η αλλά και με αλλαγή τελικού μακραίνουν γενικά όλες οι σχέσεις αν θες (γιατί βέβαια να θες να μακρύνει και η 1η είναι άλλο θέμα). Ενώ αντίθετα στο 1150 δεν μπορείς να κοντύνεις την 1η.
Εμένα πάντως ακόμα μου λείπει το 850 το οποίο ήταν πραγματικά ΜΟΛΙΣ στρωμένο όταν το πήρα και ήταν και εξαιρετικά αξιόπιστο. Με το 1150 να πω την πικρή μου αλήθεια δεν νιώθω τόση εμπιστοσύνη ακόμα αλλά όπως και να το κάνουμε η εμπιστοσύνη είναι κάτι που κερδίζεται με τα χλμ και δεν έχω κάνει παρα μονο 3000 στον 1 μήνα που την έχω. Αλλά τουλάχιστον για φέτος δεν προγραμματίζεται ταξιδάκι έξω οπότε ότι και να συμβεί θα συμβεί στα περιξ.

kostas_366
04-06-2009, 17:32
[QUOTE]Κώστα δεν αντιπαρέθεσα την γνώμη μου στην δική σου απλώς παρέθεσα και την δική μου γνώμη για το θέμα. Και πολύ καλά έκανες και είπες την γνώμη σου. Δεν σημαίνει ότι ότι νιώθω εγώ το νιώθουν και οι άλλοι. Άλλωστε ...εγώ πρότεινα να πουν την γνώμη τους, κάτοχοι και μη κάτοχοι..
Η μόνη ......<<αντιπαράθεση>> είναι, ότι λέμε το ίδιο πράγμα :sm7: και το λέμε αργά, γιατί έχει σταματήσει η παραγωγή της 1100gs K 1150gs :):):).
Καιιιι από τα γραφόμενά μου, φαίνεται μια νοσταλγία για την 1100..

Με το 1150 να πω την πικρή μου αλήθεια δεν νιώθω τόση εμπιστοσύνη ακόμα αλλά όπως και να το κάνουμε η εμπιστοσύνη είναι κάτι που κερδίζεται με τα χλμ και δεν έχω κάνει παρα μονο 3000 στον 1 μήνα που την έχω. Αλλά τουλάχιστον για φέτος δεν προγραμματίζεται ταξιδάκι έξω οπότε ότι και να συμβεί θα συμβεί στα περιξ.Πάνω κοιμάσε? :):):)

Καλά χιλιόμετρα και εύχομαι να βγει το ταξίδι..

Ionlab
05-06-2009, 00:26
Εδώ που τα λέμε πρέπει να το κοιτάξω το θέμα αιώρα το GS....Τα 1000 έγιναν σε 3 μέρες test ride για να δω αν θα την κρατήσω και τι περίεργα θα παρατηρήσω. Βάλε και 3 ταξίδια Αθήνα και καθημερινή χρήση στην πόλη μην νομίζεις μαζεύονται τα άτιμα, δυστυχώς.

Μου φαίνεται θα επισκευάσω το παπί για να μην την φορτώνω με κάκής ποιότητας χιλιόμετρα.

Ionlab
05-06-2009, 00:48
Όσο για το τεστ 1200gs 1150gs, επειδή τις οδήγησα και τις δύο θα πω ότι το 1200 μπορεί να είναι δυνατότερο, ελαφρύτερο κτλ αλλά εργονομικά δεν μου ταίριαζε καθόλου η σέλα ήταν "κατηφορική" και επηρεαζόταν πολύ περισσότερο από πλάγιους ανέμους στην εθνική. Έχει και τα πλαστικά που μου την σπάνε εντελώς και τα ηλεκτρονικά που ακόμα να διορθωθούνε, servo φρένα που θέλουν πολύ προσοχή στην συντήρηση στο σπίτι (το διορθώσανε αυτό) ΚΑΙ κοντύτερη 6η οπότε για μένα η επιλογή ήταν μονόδρομος.
Δεν απατόμαι βέβαια, κάποια στιγμή ίσως χρειαστεί να δώσω και το 1150 για κάτι νεότερο αλλά μέχρι τότε....

Arkas
05-06-2009, 01:19
Πολύ ωραίο post Κωστή!

:sm5: σε όλα τα παιδιά που κατέθεσαν τις απόψεις και τα βιώματά τους!!!

kostas_366
21-10-2009, 21:42
Και να πω δύο λόγια ακόμα πάνω στο θέμα σαν υστερόγραφο και έπειτα από κάποια χιλιόμετρα ακόμα...
Την 1150 δεν μπορώ να την πάω γρήγορα, έτσι όπως οδηγούσα το 1100. Είμαι σίγουρος πλέον, ότι έχει να κάνει με το σασμάν. Το 5άρι της 1100 μου έδινε την <<μεγάλη>> σχέση στο δρόμο που έγραψα και στην αρχή… Μία ταχύτητα όπου λειτουργούσε σαν σκούτερ… αυτόματο…
Καλά χιλιόμετρα και πάλι.


http://img33.imageshack.us/img33/9676/n7296284318092621362.jpg

vtheo
22-10-2009, 10:48
Πάντως φίλε εγώ κανένα από τα δύο(1100 - 1150) δεν είχα ποτέ αλλά από τα γραφόμενα σου μου δίνεις να καταλάβω ότι στην ουσία η έκτη είναι άχρηστη στο 1150 λόγω δύναμης.Όπως και να χει τώρα Κώστα έχεις 1150 όλο και κάποια ++ θα έχει σε σχέση με την προηγούμενη.Απολαυσέ την λοιπόν...

kostas_366
05-11-2009, 00:50
Πάντως φίλε εγώ κανένα από τα δύο(1100 - 1150) δεν είχα ποτέ αλλά από τα γραφόμενα σου μου δίνεις να καταλάβω ότι στην ουσία η έκτη είναι άχρηστη στο 1150 λόγω δύναμης.Όπως και να χει τώρα Κώστα έχεις 1150 όλο και κάποια ++ θα έχει σε σχέση με την προηγούμενη.Απολαυσέ την λοιπόν...
Όχι Τεο, η έκτη είναι πολύ καλύτερη στο ταξίδι... ν είναι ήρεμη όλη η μοτοσικλέτα.. που στο 1100 δεν γινόταν κάτι τέτοιο.

udistas
05-09-2011, 15:58
Πιο εύκολοκίνητη ,εύκολη οδήγηση(στροφές,αναβάσεις) και σωστα είπε ο φίλος γιατι το 1100 ειναι πιο (κοντό) ενω το1150 πιο μακρύ.

tsitsos
05-09-2011, 18:13
ολα τα μηχανακια καλα ειναι αρκει να εχουν αξονα και μποξερ:sm7:

Akyla
13-09-2011, 14:02
Σαν πρόσφατος αγοραστής μιας γριάς (1150) έχω να πώ ότι είναι διαφορετικό απο οτιδήποτε έχω οδηγήσει προς το θετικό πάντα, το απολαμβάνω κάθε λεπτό και κρίνω πώς είναι τίμιο μηχανάκι,τα κάνει όλα καλά και πάνω απο όλα τα κάνει πρόθημα.
Δεν το μετάνιωσα καθόλου και ελπίζω να μην το μετανιώσω στο μέλλον....σημειωτέον ότι έχω κάνει κοντά στα 3000 χλμ μέσα στον 1,5 μήνα που το έχω περίπου.

Wicked_GS
13-09-2011, 14:38
Αλοθρησκε Κωστα_366!!!! Μπουυυυυυ μπουυυυυυυυ 666 ουυυυ 666 τα 1150 ειναι ο αντιχρηστος !!!! 1100 για παντα (γιατι δεν υπαρχουν λεφτα για 1150Adv)....

Καταρα στα μπεκ των 1150!!!!!!!

Αν το ηξερα οτι θα αλλαξεις την 1100 με 1150 δε θα σου μιλαγα τοτε στο Stork.....ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα



(Να την χαιρεσε την νεα σου αγαπημενη και να ειστε μαζι για τα ιδια και περισσοτερα παντα ορθια χλμ ;);))

megalopsyxos
13-09-2011, 16:08
Mακάρι κάποιος να γράψει 1 το ίδιο εκτενές συγκριτικό για 1150 κι 1200 :)

squad
13-09-2011, 17:13
And the winner is -->
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
R1200GS!!!!!!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

crazy artist
13-09-2011, 18:21
πάντως για τη μόνικα έχεις δίκιο! μόνο θεωρία είναι...

Δήμος
25-11-2011, 11:44
Συγχαρητήρια, καταρχήν Κώστα, για το άρθρο σου.

Επειδή, όπως βλέπω, το έχεις το "αντικείμενο" της R1150GS εξαιρετικά καλά, θα βοηθούσε αρκετά ένα καινούριο thread με αντικείμενο τις αλλαγές που επήλθαν στην R1150GS όλα τα χρόνια της παραγωγής της (αν δεν κάνω λάθος 1998-2003), δεδομένου ότι ΔΕΝ υπάρχει (ή τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα) σχετικό άρθρο ακόμα και σε ξενόγλωσσα fora. Θα το περιμένω πάντως με ανυπομονησία.

Και πάλι μπράβο :sm5::sm5::sm5:

phoenix
25-11-2011, 17:17
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 1150GS ΜΕ 130000ΚΜ
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒMW ΑΠΟ 1996 ΕΩΣ 2011 ΠΛΗΝ ΤΟΥ 1600
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ
ΑΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΜΟΣ
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟΜΟΔΕ ΜΑΤΣΟ ΣΤΙΛ ΤΟΥ 1150 ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 85 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΓΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

commander
25-11-2011, 17:31
Συγχαρητήρια, καταρχήν Κώστα, για το άρθρο σου.

Επειδή, όπως βλέπω, το έχεις το "αντικείμενο" της R1150GS εξαιρετικά καλά, θα βοηθούσε αρκετά ένα καινούριο thread με αντικείμενο τις αλλαγές που επήλθαν στην R1150GS όλα τα χρόνια της παραγωγής της (αν δεν κάνω λάθος 1998-2003), δεδομένου ότι ΔΕΝ υπάρχει (ή τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα) σχετικό άρθρο ακόμα και σε ξενόγλωσσα fora. Θα το περιμένω πάντως με ανυπομονησία.

Και πάλι μπράβο :sm5::sm5::sm5:

Το Adv έβγαινε μέχρι το 2006 το επετειακό με άσπρο μπλε ......!!!

commander
25-11-2011, 17:33
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 1150GS ΜΕ 130000ΚΜ
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒMW ΑΠΟ 1996 ΕΩΣ 2011 ΠΛΗΝ ΤΟΥ 1600
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ
ΑΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΜΟΣ
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟΜΟΔΕ ΜΑΤΣΟ ΣΤΙΛ ΤΟΥ 1150 ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 85 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΓΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παθιασμενε 1150νταρι.....!!!:D

kostas_366
25-11-2011, 19:55
Λοιπόν, έκτακτο συμβούλιο 1150-άριδων.
Μέλη:
Πρόεδρος: Θεολόγος
Aντιπρόεδρος: Νικόλας
Ταμίας: Μητσάρας
Επίτιμος: Alx
κλπ κλπ μέλη όλοι ευπρόσδεκτοι
Να δούμε διαφορές 1150 Από 1999-2005 (τελευταίο adve).

panagiotis.farmer
25-11-2011, 19:58
Λοιπόν, έκτακτο συμβούλιο 1150-άριδων.
Μέλη:
Πρόεδρος: Θεολόγος
Aντιπρόεδρος: Νικόλας
Ταμίας: Μητσάρας
Επίτιμος: Alx
κλπ κλπ μέλη όλοι ευπρόσδεκτοι
Να δούμε διαφορές 1150 Από 1999-2005 (τελευταίο adve).
Μεσα :D

panagiotis.farmer
25-11-2011, 19:59
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 1150GS ΜΕ 130000ΚΜ
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒMW ΑΠΟ 1996 ΕΩΣ 2011 ΠΛΗΝ ΤΟΥ 1600
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ
ΑΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΜΟΣ
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟΜΟΔΕ ΜΑΤΣΟ ΣΤΙΛ ΤΟΥ 1150 ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 85 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΓΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
:sm8:

phoenix
25-11-2011, 20:35
Μεσα :D
ΜΕΣΑ

kostas_366
25-11-2011, 21:19
Κανένας βρε παλιάνθρωποι δεν απαντά.
Που είναι το προεδρείο? ΟΕΟ
Άντε να πω πάλι εγώ.
1999 - 2000
BMW R1150GS (2000) Motorcycles for sale | 7568884 | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/BMW/R1150GS/2000/_/R-NXGN-7568884)
Μονό μπουζί στον κίλυνδρο, μπρέμπο φρένα, μικρά αυτοκόλητα.
2001
BMW R1150GS (2001) Motorcycles for sale | 7569658 | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/BMW/R1150GS/2001/_/R-NXGN-7569658)
BMW R1150GS. ONLY 30902 MILES, F-S-H | eBay (http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280771369155&clk_rvr_id=288188900235&item=280771369155&lgeo=1&vectorid=229508)
Μια από τα ίδια. Έχω ακούσει κάποιες διαφοροποιήσεις στο σασμάν, αλλά μάλλον είναι κουβέντες. Εγώ δεν ξέρω διαφορές. Κάποιος με καλύτερη γνώση, αν ξέρει ας μας πει.
2002
BMW R1150GS (2002) Motorcycles for sale | 7569275 | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/BMW/R1150GS/2002/_/R-NXGN-7569275)
Μεγαλύτερα αυτοκόλητα, μπλε καλάμια, μονό μπουζί, bmw αναγράφουν πλέον οι δαγκάνες, υπάρχει και κατανομή στο φρενάρισμα.
2003
BMW R1150GS ABS FULLY LOADED R1150 GS 2003 | eBay (http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270850026416&clk_rvr_id=288181745388&item=270850026416&lgeo=1&vectorid=229508)
Ότι είπαμε στο 2002, + ότι τα μπουζί γίνονται 2 (βλέπουμε την διαφορά στο πλαστικό της μπουζό-πιπας (Πρε μην ορμήξεις:D) και πλέον τα φρένα είναι με υποβοήθηση και κατανομή
2004
2004 BMW R 1150 GS ADVENTURE Tourer 1130cc Silver | eBay (http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200668661347&clk_rvr_id=288179459736&item=200668661347&lgeo=1&vectorid=229508)
Ότι και στο 2003, απλά βγήκαν και κάποια μοντ με μαύρο μοτέρ. Το διαφορικό σίγουρα δεν ήταν μαύρο. Το εμπρός κομάτι δεν ξέρω, δεν θυμάμαι αν είναι μαύρο ή το έχει βάψει ο πωλητής της αγγελίας.
2005
Tα ίδια, και ξεκινά το μπλε-άσπρο (και συνεχίζει το 2006) φοβερό adve
New Page 1 (http://www.ctilabs.net/cycles.htm)


Yστ 1. Αν έχω κάνει κάποιο λάθος και κάποιος ξέρει κάτι καλύτερα παρακαλώ να με διορθώσει.
Υστ 2. Μετά το χάος:D:D, Τα 1200-άρια που δεν λένε μία :)

Δήμος
26-11-2011, 00:19
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 1150GS ΜΕ 130000ΚΜ
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒMW ΑΠΟ 1996 ΕΩΣ 2011 ΠΛΗΝ ΤΟΥ 1600
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ
ΑΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΜΟΣ
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟΜΟΔΕ ΜΑΤΣΟ ΣΤΙΛ ΤΟΥ 1150 ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 85 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΓΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΑΘΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Σωστόοοοος :sm8::sm8::sm8:

R100GS PD
27-11-2011, 01:52
Λοιπον παιδια ακουστε, ειχα το 1100 για 2 χρονια και 25000χλμ, και το 1150 Αdv για αλλα δυο χρονια και 20000χλμ. Το 1150Α ηταν σαφως ανωτερο μηχανακι. Το απλο 1150 δεν μου αρεσε ποτε. Τωρα κυκλοφορω με ενα R100GS PD του 1990 με 250000χλμ και εχω παθει πλακα. Το εχω ερωτευθει. Πολλοι θα πουν οτι λεω ανοησιες αλλα με το συγκεκριμενο εχω παθει πλακα. Δεν περιμενα ποτε οτι μια μηχανη 22 ετων θα μπορουσε να ειναι ετσι!!!

kostas_366
27-11-2011, 02:53
Λοιπον παιδια ακουστε, ειχα το 1100 για 2 χρονια και 25000χλμ, και το 1150 Αdv για αλλα δυο χρονια και 20000χλμ. Το 1150Α ηταν σαφως ανωτερο μηχανακι. Το απλο 1150 δεν μου αρεσε ποτε. Τωρα κυκλοφορω με ενα R100GS PD του 1990 με 250000χλμ και εχω παθει πλακα. Το εχω ερωτευθει. Πολλοι θα πουν οτι λεω ανοησιες αλλα με το συγκεκριμενο εχω παθει πλακα. Δεν περιμενα ποτε οτι μια μηχανη 22 ετων θα μπορουσε να ειναι ετσι!!!
Πως είναι δηλ. Πες περισσότερα. Μην βαριέσε :).
Κάποια στιγμή με καλύτερα οικονομικά (δεν είχα και παντρευτεί ακόμα, τα ακούς ΚΑΣ), πήγα και είδα ένα ρ100 στην Καλλιθέα. Το έκανα μια στροφή. Είχα το 1100 τότε και θα το αγόραζα, 3,000ευρώ θυμάμαι ήταν τα χρήματα, και το ήθελα έτσι για να το έχω κ καμιά μικρή βόλτα.
Το 'ένιωσα πολύ <<βαρύ>>. Έδειχνε πάντα το βάρος του στο παραμικρό. Από την στιγμή που καθόσουν στο κάθισμα, έως και την ώρα που σταματούσες. Τα φρένα του δεν ήταν σαν φρένα φλορέτας. Δεν λέω το παραπάνω για να το κακολογήσω, ακόμα μ αρέσει και θα το ήθελα, απλά ήταν μια τεχνολογία πίσω ας πούμε, ενώ το 1100 που δεν είχαν πολλά χρόνια διαφορά, φρενάριζε κοντά σε ένα 1200.
Στην μικρή βόλτα που έκανα θα έλεγα ότι ήταν κουραστικό. Έξω βέβαια σε ταξίδι δεν έχω γνώμη για την συμπεριφορά του.
Αν θες λες και εσύ περισσότερα.

Papadopaidi
17-11-2013, 21:13
Ωραιότατο θέμα.;)