PDA

View Full Version : Εχετε Krauser? Συμπασχω μαζι σας....


vrider
01-05-2012, 12:56
Το Δεκεμβριο που μας περασε, εσπασε για πολλοστη φορα ( δευτερη για τo συγκεκριμενo topcase και πεμπτη σε συνολο δυο topcases, αν δεν εχω χασει το μετρημα) η κλειδαρια της Krauser K5. :mad:
Ο αντιπροσωπος, motofashion.gr - Αν.Βελλης, δεν ειχε στοκ και μου ειπε να κανω υπομονη μεχρι το τελος Ιανουαριου που περιμενει παραλαβη. Λογικο, λεω αλλα επειδή βιαζομαι επικοινωνω με το εργοστασιο. Η Kauser, ομολογω, οτι προθυμοποιηθηκε να μου στειλει αμεσα την κλειδαρια στην τιμη των 30 ευρω για το ανταλλακτικο + 40 ευρω για μεταφορικα!!!!!!! H απαντηση μου ηταν οτι θα βαλω κατι λιγο παραπανω και να αγορασω καινουργια Givi.
Και μη τολμησει να μου πει κανεις για ποιοτητα κατασκευης.*.......
Μη μπορώντας λοιπον να κανω αλλοιως, περιμενω........Και περιμενω.....Και περιμενω....Και μια λαμπρη μερα στα τελη Μαρτιου (ναι, Μαρτιου καλα διαβασατε) παραλαμβανω τη νεα κλειδαρια για 40 ευρω.......
................και τη Μεγ.Εβδομαδα ξανασπασε! Τηλεφωνω αμεσως στον αντ/πο (επαναλαμβανω motofashion.gr - Αν.Βελλης) ο οποιος με βεβαιωνει οτι εχει το ανταλ/κο σε στοκ.
Χθες το πρωι λοιπον πηγα στο μαγαζι του κ Αν.Βελλη και αφου μου εφεραν τη νεα κλειδαρια με ενημερωσαν οτι κοστιζει 45 ευρω!
Ναι, μεσα σε ενα μηνα το ανταλ/κο σε στοκ, εκει που καθοτανε, ακριβυνε 10%!!:D

Νομιζω οτι αυτη ηταν η τελευταια φορα που αγορασα προιον της Krauser/Hepco-Becker και σιγουρα ηταν η τελευταια φορα που με ειδαν στο κατάστημα του κ Αν.Βελλη.

Παναθεμα με, λιγουρευα να αγορασω και 2 κρανη απο κει..........Ποτε Ξανα!!:u57:

Χαρης Γριτσοπουλος

ΥΓ. Το ονομα μου το βαζω για το αυτονοητο. Δεν ειναι δυνατο να εκφραζεις την δυσαρέσκεια σου για καποιον ανωνυμα.


*Καποια αλλη στιγμη, για να μη βγει ‘σεντονι’ αυτο το ποστ, θα σας πω ολοκληρη την εμπειρια μου με τις Κ5!

tsak8
02-05-2012, 00:24
Για λεγε , για λεγε....οι δικες μου κ4 αθανατες

vrider
03-05-2012, 12:28
Για λεγε , για λεγε....οι δικες μου κ4 αθανατες

Το 2004 αγορασα ενα topcase ( απ΄εδω και στο εξης η ‘βαλιτσα’) Krauser K5 μιας και ηταν το μονο,τοτε, κατω των 50 lt που χωρουσε 2 κρανη. Κατα την εγκατάσταση στο τοτε μηχανάκι μου (DL1000) παρουσιαστηκε ενα θεματάκι με τριγμους που ειχε η ‘βαλιτσα’ γιατι δεν ‘πατουσε’ ακριβως στη ειδικη βαση στηριξης της.
Με πατέντα ( εξτρα λαστιχένια ροδελα- o-ring) το πρόβλημα λυθηκε κι ετσι ειχα μια εξαιρετικη βαλιτσα χωρις κανενα απολυτως μπαλατζο ή τριγμο.
Εξαιρετική ειπα, ε?
Κανα-εναμισι χρονο αργοτερα οι δυο εσωτερικοι πλαστικοι εντατηρες που υποτιθεται οτι συγκρατουν το πανω μερος της ωστε να μην ανοιγει διαπλατα ,το ενα μετα αλλο εσπασαν, αλλα και παλι δε με πειραξε διοτι απο μονο του το ανω μερος δεν ανοιγε τελειως οποτε συνεχισα ετσι.
Προς το τελος του 2006 ομως εγινε η ζημια. Εσπασε το ‘κλεισιμο’ της βαλιτσας το οποιο εχει και την κλειδαρια ενσωματωμενη. ‘Θα την ζορισα ‘ ειπα τοτε και προμηθευτικα απο τον τοτε αντ/πο Ηλιοπουλο το ανταλλακτικο για 30 ευρω.

Το 2008 το DL εφυγε και ηρθε το GS. Η βαλιτσα δοθηκε-δανειστηκε σε φιλο και εγω, αμετανοητος αγορασα μια ιδια καινουργια. Βλεπετε εξακολουθει να ειναι η μονη που χωραει 2 κρανη (και κατι ψιλα) χωρις να ειναι πελωρια.
Και τοτε ανακαλυψα οτι η κακη εφαρμογή της βασης με τη βαλιτσα δεν ηταν τυχαιο γεγονος . Τωρα βεβαια την πατέντα την ηξερα , οποτε εδωσα τοπο στη οργη.
Ελα ομως που κανα χρονο αργοτερα εσπασαν (και σ΄αυτη τη βαλιτσα) τα δυο πλαστικα κρατηματα του ανω μερους.....
Και βεβαια τα Χριστούγεννα, οπως προειπα, εσπασε και το ‘κλεισιμο’.

Αυτα με τη Krauser….. Κατα τα αλλα, αθανατη.


Μετα απ’ αυτα ακουω προτασεις για topcase που να παιρνει 2 κρανη και να ειναι μικροτερο απο 52lt.

NLS
03-05-2012, 12:54
Όντας και εγώ στην 2η Krauser δεν συμπάσχω.

Την πρώτη την είχα 5 χρόνια. Πράγματι έβαλα δυο μαλακά αυτοκόλλητα ποδαράκια για να "σφύξει" λίγο με τη βάση της (το Dakar ανέβαινε και σκάλες καμιά φορά). Άλλο θέμα δεν είχα. Πουλήθηκε μαζί με τη μηχανή.

Η δεύτερη που έχω τώρα δεν χρειάστηκε τα ποδαράκια. Χρειάστηκε όμως WD40 γιατί η κλειδαριά της αν δεν λυπανθεί, με τις λάσπες κολλάει (και επιμονή να βάλεις και βγάλεις την βαλίτσα θα την σπάσει). Δεν φαίνεται να έχει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Με το WD-40 έχει γίνει "βιλούδο". Έχουν φύγει όλα τα καπάκια από τις εσωτερικές βίδες αλλά δεν έχει αιχμηρές κεφαλές έτσι κι αλλιώς. Κοντεύει και αυτή την 5ετία και δεν βλέπω να κουράζεται (όπως και η μηχανή).

ΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ υποθέτω από εσένα όμως. Εγώ ΔΕΝ την έχω μόνιμα επάνω. Βασικά στη μηχανή (και πάντα στις μηχανές μου) δεν έχω επάνω μόνιμα ούτε μπαγκαζιέρα, ούτε tankbag, ούτε τριβάλιτσα που έχουν κάποιοι που μάλλον κάνουν σαφάρι στην πόλη (οι τελευταίοι). Τη βάζω όταν την χρειάζομαι. Καθημερινά ένα σακίδιο πλάτης με καλύπτει άνετα (και ναι έχω κράνος ακόμα και για το γύρο του τετραγώνου, απλά το θεωρώ και αυτό "τσαντάκι" όταν δεν είμαι πάνω στη μηχανή ή απλά το δένω επάνω της όταν είμαι σε ασφαλή χώρο). Οπότε ίσως δεν συγκρίνομαι με αυτούς που την έχουν πάνω βρέξει χιονίσει 365 μέρες το χρόνο. Πάντως είναι μια ένδειξη διαφορετική από την δική σου εμπειρία και πρέπει να το αναφέρω.

vrider
03-05-2012, 14:36
Αγαπητε NLS, θα ακολουθουσα το σκεπτικο σου αν το συγκεκριμενο topcase δεν ηταν 30% (μαζι με τη βαση στηριξης, ναι αυτη που δεν παταει καλα) ακριβοτερο απο τον ανταγωνισμο.
Δηλ εσυ (κι εγω μαζι βεβαια) αγορασες ενα ακριβο προιον το οποιο ομως ειχε..... προβληματακια. Προβληματακια μεν αλλα ανεπιτρεπτα εφ οσον δεν ειναι μια απλη αστοχια υλικου που μπορει να συμβει σε ολους, αλλα συστηματικα επαναλαμβανομενες αστοχιες.
Αν, ας πουμε, η φθηνοτερη Givi ειχε τα ιδια προβληματα, δεν θα ελεγα κουβεντα.
Αλλα εδω μου το ΄πλασαραν' (και βεβαιως εγω το έφαγα΄ και μαλιστα δις αρα αδικαιολογητος) ως το προιον με την κορυφαια ποιοτητα κατασκευης.:(
Ε, λοιπον αυτο λεω, οτι δεν ειναι κορυφαια ποιοτητα κατασκευης. Για να γινει, οπως πολυ ευστοχα λες ΄βιλουδο΄η κλειδαρια, εβαλες το χερακι σου. Επ ευκαιρια αυτο το παρατηρησα στη τελευταια κλειδαρια που αγορασα προχτες οτι δηλ ΄κολλαει΄ λιγο. Θα ακολουθησω τη συμβουλη σου. Μερσι!! :ye33:

Εν πασει περιπτωσει επειδη η ποιοτητα ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα ( ποιοτητα για μενα μπορει να ειναι η αναγκαιοτητα καποιου αλλου) ολα αυτα ισως να τα ειχα προσπερασει σιωππηρα αν δεν ειχα το τελεταιο περιστατικο με τον κ. Βελλη που με εκανε να ΄φορτωσω'.:)

Παντως για να ξερεις την χρησιμοποιω 365 μερες και σχεδον δεν βγαινει ποτε πανω απο τη μηχανη.

BillyGS
03-05-2012, 14:52
Πήγαινε σε ένα μαγαζί και δες την V46 της GIVI.. Όντας κάτοχος V-strom για κάποια χρόνια είχε δώρο την V46 απίστευτη βαλίτσα.. Προσωπική εμπειρία.. Εγώ τοποθετούσα μέσα δύο fullface κράνη της Arai και έκλεινε άνετα..Το ένα κανονικά και το άλλο πλάγια..Μου το είχαν δείξει σε μαγαζί με αξεσουάρ μοτό το <<κόλπο>>..Επίσης παίρνει και ωραίο και πρακτικότατο μαξιλαράκι της GIVI!Ελπίζω να βοήθησα!

scoutboy71
03-05-2012, 15:20
Καλησπέρα,

επειδή έχω και έγω την ίδια βαλίτσα και το πρόβλημα του ντουκ-ντουκ στις λακούβες καταντάει σπαστικό θα μπορούσατε να μου πείτε ακβριβώς τι λύση δώσατε με τα λαστιχάκια?

NLS
03-05-2012, 15:49
Εγώ είχα βάλει δυο "πατάκια" για έπιπλα, στο πλαστικό που σκεπάζεται από το μεταλλικό "μπούμερανγκ" που είναι βιδωμένο στην βαλίτσα. Με άλλα λόγια να το βάλεις κάπου που η μεταλική βάση που μένει πάνω στη μηχανή να "σφινώνει" περισσότερο όταν κουμπώσει. Firgure it out.

vrider έχεις δίκιο οι εμπειρίες μας έχουν διαφορά γιατί υπάρχει διαφορά χρήσης.
Προσωπικά δεν την πήρα για την τιμή της και την υποτιθέμενη ποιότητα που την ακολουθεί (σαν να συζητάμε για την ίδια την GS τώρα ε...). Την πήρα γιατί θεωρώ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΛΙ τις πλαστικές βάσεις που έχουν οι περισσότερες μπαγκαζιέρες (ειδικά οι Givi) - μιλάω και οπτικά και ποιοτικά. Οπτικά γιατί όπως είπα συνήθως ΔΕΝ φοράω μπαγκαζιέρα και η μεταλική "industrial" βάση της Krauser μου είναι σχεδόν μονόδρομος.

Από εκεί και πέρα φυσικά έχεις δίκιο να γκρινιάζεις για τα βασικά (που λένε). Όμως σίγουρα όλα έχουν δυο πλευρές. Πχ. το να ρίξεις WD-40 δεν είναι και κάνα κατόρθωμα, όχι στην κλειδαριά της Krauser αλλά και σε πολλά άλλα μέρη (πρόσεχε που ΔΕΝ πρέπει να βάλεις WD-40 ε). Ή επίσης μην ξεχνάς ότι όλοι οι κατασκευαστές λένε να πηγαίνεις μέχρι 130 χαω. Το ακολουθείς; Μην ξεχνάς επίσης ότι στη Γερμανία ΔΕΝ έχουν τους δρόμους μας (εμένα πχ. στην Καστέλα του Πειραιά είναι μόνο για on-off και τζιποειδή). Μην ξεχνάς ότι δεν σημαίνει ότι είναι φτιαγμένη για ανθρώπους που καθημερινά ανεβοκατεβαίνουν πεζοδρόμια ή και πάνε... για χωματάδα (!) με την μπαγκαζιέρα (οι έξυπνοι βάζουν έστω έναν ιμάντα).

Δεν δικαιολογώ την Krauser, απλά δέχομαι ότι η φθορά μπορεί να είναι δικαιολογημένη σε ΟΤΙ χρησιμοποιούμε μέχρι ένα σημείο. Όταν κάτι είναι μηνών είναι τα περισσότερα αδικαιολόγητα. Όμως εφόσον εδώ μιλάμε (και οι δυο) για 4+ χρόνια χρήσης με τελείως διαφορετική εμπειρία από ένα προϊόν και μάλιστα (πάλι και οι δυο) δυο φορές, τότε ΙΣΩΣ να μην είναι το προϊόν αλλά η χρήση. Ίσως λέω.

vrider
03-05-2012, 15:58
Καλησπέρα,

επειδή έχω και έγω την ίδια βαλίτσα και το πρόβλημα του ντουκ-ντουκ στις λακούβες καταντάει σπαστικό θα μπορούσατε να μου πείτε ακβριβώς τι λύση δώσατε με τα λαστιχάκια?

Ευχαριστως!

Το 11 ειναι το πλαστικο που (υποτιθεται οτι) ΄σφηνωνει΄ το topcase στη βαση. Αυτο, το βγαζεις, του προσθετεις ενα o-ring ή ακομα πιο ευκολο να βρεις μια λαστιχενια ροδελα (απο κατ/μα υδραυλικων) και το επανατοποθετεις.

Αυτο ειναι ολο! Και κανει ολη τη διαφορα.
Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο , κκ σχεδιαστες της krauser να φτιαξετε το πλαστικο σας 'πατημα' 2 χιλ πιο ψηλο? :confused:

Ή ακομα πιο απλα να βαλετε μεσα στη συκευασια δυο λαστιχενιες ροδελες (αξιας 0,5ευρω-και παρα πολλα λεω! )???

NLS
04-05-2012, 15:51
Α πιο ωραία λύση από τη δικιά μου.

Άλλη ερώτηση... τα "12" τα έχετε;
Γιατί εμένα αν υπήρχαν δεν μου τα έβαλαν ποτέ, ούτε στην παλιά βάση ούτε στην τωρινή.

Αυτό που έκανα ήταν να βάλω... δυο ποδαράκια από βάσεις για γλάστρες (!) στη σωστή διάσταση ώστε να σφινώσουν στην ΜΕΣΑ μεριά (όχι ολόκληρα αλλά τα 3/4 τους) και είναι και όμορφα σαν να ήταν "μαμίσια" έτσι. :)

vrider
04-05-2012, 17:15
Άλλη ερώτηση... τα "12" τα έχετε;
Γιατί εμένα αν υπήρχαν δεν μου τα έβαλαν ποτέ, ούτε στην παλιά βάση ούτε στην τωρινή.

Αυτό που έκανα ήταν να βάλω... δυο ποδαράκια από βάσεις για γλάστρες (!) στη σωστή διάσταση ώστε να σφινώσουν στην ΜΕΣΑ μεριά (όχι ολόκληρα αλλά τα 3/4 τους) και είναι και όμορφα σαν να ήταν "μαμίσια" έτσι. :)

Aααα! Αυτο το ειχα ξεχασει!!!:lo19:
Στη πρωτη βαση ηταν μεσα αλλα εφυγαν στο χρονο επανω , μαλλον απο τους κραδασμους, και στη δευτερη αγνοειται η τυχη τους.!!!!:yz