leonidas
06-06-2009, 00:24
http://www.imageshack.gr/files/r1vye5vg7lex2vgdxxvj.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=r1vye5vg7lex2vgdxxvj.jpg)
Από το 2000 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το Yamaha T-MAX έκλεψε τις εντυπώσεις λόγω εμφάνισης και επιδόσεων. Το ιαπωνικό mega scooter των 500cc με τον ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα και το σπορτίφ τουριστικό στήσιμο ήταν αυτό που ξεκίνησε τις μεγάλες διαμάχες για το θέμα «scooter εναντίον μοτοσυκλέτας» που ακόμη καλά κρατούν και στις μέρες μας, στις οποίες οι κυβισμοί έχουν κυριολεκτικά... ξεφύγει. Το τελευταίο μοντέλο της κατηγορίας αυτής ήταν το GP800 της Gilera, που με τα 800cc αφήνει πίσω τις περισσότερες μοτοσυκλέτες και ταξιδεύει με ελάχιστες μοναχά παραχωρήσεις, αλλά και με την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Η Yamaha μπορεί να έχασε τη μάχη, αλλά δεν σχεδιάζει να παραδοθεί στον πόλεμο. Φήμες αναφέρουν ότι σχεδιάζει ήδη το επόμενο mega scooter της που ή θα φιγουράρει δίπλα στο T-MΑΧ ή θα το αντικαταστήσει πλήρως, κάτι που θα κρίνουν τα τμήματα που ασχολούνται με την αγορά. Μέχρι τότε όμως οι μηχανικοί της Yamaha εργάζονται πυρετωδώς για να αυξήσουν τα κυβικά και τις επιδόσεις του μέχρι τώρα πιο καλοπουλημένου mega scooter. Οι μελέτες τους έδειξαν πως ο τρόπος που θα συνδυάζει χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μεγαλύτερο κέρδος στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι η προσθήκη ακόμη ενός κυλίνδρου! Το T-MAX λοιπόν θα πρωτοπορήσει και πάλι, αφού θα είναι το πρώτο τρικύλινδρο scooter παραγωγής.
Φυσικά σχεδιάζονται ενισχύσεις στο κιβώτιο καθώς και σε άλλα καίρια σημεία της μετάδοσης για να μπορούν αυτά να αντεπεξέλθουν στον ισχυρότερο κινητήρα. Ο τελευταίος θα λάβει και την απαραίτητη φροντίδα για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη μείωση των κραδασμών.
Υπό την προϋπόθεση ότι όλα θα πάνε καλά, το νέο scooter της Yamaha θα κάνει την εμφάνισή του το φθινόπωρο, ενώ το εργοστάσιο παραγωγής θα το έχει έτοιμο προς πώληση προς τα τέλη του 2010.
Από το 2000 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το Yamaha T-MAX έκλεψε τις εντυπώσεις λόγω εμφάνισης και επιδόσεων. Το ιαπωνικό mega scooter των 500cc με τον ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα και το σπορτίφ τουριστικό στήσιμο ήταν αυτό που ξεκίνησε τις μεγάλες διαμάχες για το θέμα «scooter εναντίον μοτοσυκλέτας» που ακόμη καλά κρατούν και στις μέρες μας, στις οποίες οι κυβισμοί έχουν κυριολεκτικά... ξεφύγει. Το τελευταίο μοντέλο της κατηγορίας αυτής ήταν το GP800 της Gilera, που με τα 800cc αφήνει πίσω τις περισσότερες μοτοσυκλέτες και ταξιδεύει με ελάχιστες μοναχά παραχωρήσεις, αλλά και με την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Η Yamaha μπορεί να έχασε τη μάχη, αλλά δεν σχεδιάζει να παραδοθεί στον πόλεμο. Φήμες αναφέρουν ότι σχεδιάζει ήδη το επόμενο mega scooter της που ή θα φιγουράρει δίπλα στο T-MΑΧ ή θα το αντικαταστήσει πλήρως, κάτι που θα κρίνουν τα τμήματα που ασχολούνται με την αγορά. Μέχρι τότε όμως οι μηχανικοί της Yamaha εργάζονται πυρετωδώς για να αυξήσουν τα κυβικά και τις επιδόσεις του μέχρι τώρα πιο καλοπουλημένου mega scooter. Οι μελέτες τους έδειξαν πως ο τρόπος που θα συνδυάζει χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μεγαλύτερο κέρδος στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι η προσθήκη ακόμη ενός κυλίνδρου! Το T-MAX λοιπόν θα πρωτοπορήσει και πάλι, αφού θα είναι το πρώτο τρικύλινδρο scooter παραγωγής.
Φυσικά σχεδιάζονται ενισχύσεις στο κιβώτιο καθώς και σε άλλα καίρια σημεία της μετάδοσης για να μπορούν αυτά να αντεπεξέλθουν στον ισχυρότερο κινητήρα. Ο τελευταίος θα λάβει και την απαραίτητη φροντίδα για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη μείωση των κραδασμών.
Υπό την προϋπόθεση ότι όλα θα πάνε καλά, το νέο scooter της Yamaha θα κάνει την εμφάνισή του το φθινόπωρο, ενώ το εργοστάσιο παραγωγής θα το έχει έτοιμο προς πώληση προς τα τέλη του 2010.