PDA

View Full Version : BMW Communications System 6 και Garmin Zumo 660


vsnmic
12-06-2012, 19:14
Καλησπέρα,

Μετά από 5 χρόνια χρήσης ενσύρματης ενδοεπικοινωνίας Baehr Verso XL με κράνη Sport System 5 και MLS Destinator και αφού πούλησα την Verso XL και τα κράνη μου έληξαν αποφάσισα την δραματική αλλαγή σε :

1) Αγορά κράνους BMW Sport System 6 με bluetooth (BMW Communications System 6) και

2) Αγορά Garmin Zumo 660

Το Garmin το πήρα εδώ και έναν μήνα και το τέσταρα και στα Γρεβενά (Πανελλήνια) και έως εδώ πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση και την λειτουργικότητά του.

Τα κράνη τα παρέλαβα εδώ και 7 ημέρες. Το σύστημα ενδοεπικοινωνίας δουλεύει απλώς για τον οδηγό και τον συνοδηγό.

Αυτό που δεν μπορώ να κάνω είναι η επικοινωνία μεταξύ του κράνους και Zumo 660 όπως επίσης και να συνδέσω (με bluetooth πάντα) ένα iphone 4 με το zumo 660 σε κατάσταση μουσικής όμως και όχι τηλεφώνου.

Το καλύτερο σας το αφήνω για το τέλος : Είμαι προγραμματιστής Η/Υ με εμπειρία 20 ετών στον χώρο και έχω φτιάξει πο΄λλά και πολύ πιο περίπλοκα "εργαλεία" από αυτά που πήρα τώρα.

Παρακαλώ πολύ όποιος έχει το ίδιο σύστημα επικοινωνίας να βοηθήσει...

(Με την BMW μιλάω εδώ και 4 ημέρες και δεν βγάζω άκρη...)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Μιχάλης.

vaska
12-06-2012, 21:48