ortho
27-06-2012, 15:16
με το που το είδα.... μου γυάλισε!
Πολλοί λένε ότι το προηγούμενο ήταν πιό όμορφο, πιό αλήτικο, πιό extreme. Ωντας σοβαρός άνθρωπος :rolleyes::p, αυτό το καινούριο μου αρέσει πολύ, άμα είχα τα ψιλά το έπαιρνα χθες!!!!
KTM Duke 690 2012: Κατά 90% νέο
9-11-2011
http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=0&r=1 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=0) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6884 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6884)http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6885 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6885)http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6886 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6886) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6887 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6887) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6888 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6888) Ακόμα ένα μοντέλο που βλέπαμε τους τελευταίους μήνες να παρουσιάζεται μέσω διαρροών με το σταγονόμετρο, είναι το νέο Duke 690. Αναμονή τέλος λοιπόν, αφού στην EICMA δόθηκε στα φώτα της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με την ΚΤΜ το νέο Duke είναι κατά 90% διαφορετικό σε σύγκριση με το προηγούμενο. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 690κ.εκ. απέκτησε νέα κυλινδροκεφαλή, δύο χάρτες ανάφλεξης και σύστημα γκαζιού ride – by –wire. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 70 ίππους και η ροπή στα 7.05 χλγμ.
Θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ABS με την καινούρια κεντρική μονάδα της Bosch, την οποία συναντήσαμε στο 990SMT και απέσπασε τα καλύτερα σχόλια. Το πλαίσιο εξακολουθεί να είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα αλλά θα έχει διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ενώ οι αναρτήσεις της WP είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Μεγάλη αλλαγή έχει γίνει στην εμφάνιση του Duke 690. Το εμπρός τμήμα της μοτοσικλέτας θυμίζει πλέον έντονα το μικρότερο 125. Το πίσω μέρος από την άλλη δεν είναι τόσο αιχμηρό και φαντάζει αρκετά πιο ογκώδες στο μάτι. Η εξάτμιση δεν βρίσκεται πια κάτω από τον κινητήρα αλλά το μονό τελικό επανήλθε πλάγια. Τέλος έγινε σημαντική προσπάθεια για την μείωση του κόστους χρήσης με τα διαστήματα σέρβις να σκαρφαλώνουν πια στα 10.000 χλμ.
http://www.youtube.com/watch?v=kd2EEGDksNo
Πολλοί λένε ότι το προηγούμενο ήταν πιό όμορφο, πιό αλήτικο, πιό extreme. Ωντας σοβαρός άνθρωπος :rolleyes::p, αυτό το καινούριο μου αρέσει πολύ, άμα είχα τα ψιλά το έπαιρνα χθες!!!!
KTM Duke 690 2012: Κατά 90% νέο
9-11-2011
http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=0&r=1 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=0) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6884 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6884)http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6885 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6885)http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6886 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6886) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6887 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6887) http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=3&eid=6888 (http://www.cityauto.gr/moto/gallery.citymoto.gr?id=2440&t=2&eid=6888) Ακόμα ένα μοντέλο που βλέπαμε τους τελευταίους μήνες να παρουσιάζεται μέσω διαρροών με το σταγονόμετρο, είναι το νέο Duke 690. Αναμονή τέλος λοιπόν, αφού στην EICMA δόθηκε στα φώτα της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με την ΚΤΜ το νέο Duke είναι κατά 90% διαφορετικό σε σύγκριση με το προηγούμενο. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 690κ.εκ. απέκτησε νέα κυλινδροκεφαλή, δύο χάρτες ανάφλεξης και σύστημα γκαζιού ride – by –wire. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 70 ίππους και η ροπή στα 7.05 χλγμ.
Θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ABS με την καινούρια κεντρική μονάδα της Bosch, την οποία συναντήσαμε στο 990SMT και απέσπασε τα καλύτερα σχόλια. Το πλαίσιο εξακολουθεί να είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα αλλά θα έχει διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ενώ οι αναρτήσεις της WP είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Μεγάλη αλλαγή έχει γίνει στην εμφάνιση του Duke 690. Το εμπρός τμήμα της μοτοσικλέτας θυμίζει πλέον έντονα το μικρότερο 125. Το πίσω μέρος από την άλλη δεν είναι τόσο αιχμηρό και φαντάζει αρκετά πιο ογκώδες στο μάτι. Η εξάτμιση δεν βρίσκεται πια κάτω από τον κινητήρα αλλά το μονό τελικό επανήλθε πλάγια. Τέλος έγινε σημαντική προσπάθεια για την μείωση του κόστους χρήσης με τα διαστήματα σέρβις να σκαρφαλώνουν πια στα 10.000 χλμ.
http://www.youtube.com/watch?v=kd2EEGDksNo