PDA

View Full Version : Τρύπες στο ελαστικό του Rossi!


frits
02-07-2012, 23:09
http://i1096.photobucket.com/albums/g333/efrits/1506_R07_Rossi_action_tyre.jpg

Ο προσωπικός φωτογράφος του Valentino Rossi και συνεργάτης του περιοδικού MotoGP World, Gigi Soldano, τράβηξε δυο χαρακτηριστικές φωτογραφίες από το κατεστραμμένο ελαστικό του Vale, το οποίο τον ανάγκασε να γυρίσει στα pits για να το αλλάξει, στον αγώνα που έγινε στην ιστορική πίστα του Assen αυτήν την Κυριακή!




Να σημειώσουμε ότι το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Ben Spies, ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha! Τέλος, θυμίζουμε ότι τα ελαστικά αυτά – όπως δήλωσε επίσημα εκπρόσωπος της Bridgestone – βρίσκονται σήμερα στην Ιαπωνία για να εξεταστούν και να βγει το σχετικό πόρισμα…


Πηγή :MotoGP (http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=11528)




Μπορεί να συμβεί παντού τελικά...:eek:

Mariosg
03-07-2012, 10:48
:wo20::wo20:

mario66
03-07-2012, 11:33
Και μετά έχουμε παράπονο για τα ΕΧΡ:cr13:

Aggelos-Syros
03-07-2012, 12:40
:(

vaska
03-07-2012, 14:12
Αυτό δεν είναι λάστιχο με τρύπες, είναι τρύπες που απλά έχουν λίγο λάστιχο γύρω γύρω

vasorfa
03-07-2012, 16:05
Εγώ απο ότι κατάλαβα,όσοι απο εμάς είχαν πρόβλημα με τα tourance οδηγούμε αλλα....ROSSI:sm3::sm3::sm3::u58::u58::u58:

SenseiG
03-07-2012, 16:28
Σαμποταζ....:(:eek:

frits
07-07-2012, 00:01
H Bridgestone για τα λάστιχα του Assen
Τελευταία Νέα 06/07/2012 - 23:25
http://www.motograndprix.gr/h/image.ashx?w=650&h=450&s=1&p=gmcms/media/_2012/TELEYTAIA%20NEA/07_IOULIOS/08_Sachsenring/0566_P04_Tech3_girl_ambience.jpg


Διευκρινήσεις για τις τρύπες Rossi, Spies!

Όλοι είδαμε τις φωτογραφίες από τις τρύπες στο λάστιχο του Rossi στο Assen, ανάλογες είχε και ο Spies, ενώ και ο Barbera αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα. Έτσι η Βridgestone έστειλε τα συγκεκριμένα ελαστικά στο Τεχνικό της Κέντρο στην Kodaira της Ιαπωνίας για ανάλυση, ώστε να βρεθούν οι αιτίες των προβλημάτων.
Ο Μάνατζερ της Εξέλιξης των Ελαστικών της Bridgestone, ο Shinji Aoki, εξήγησε το τι ακριβώς συνέβη.

“Υπήρξε πρόβλημα σε τρεις οδηγούς στη δεξιά πλευρά του ελαστικού στο Assen, η αποκόλληση κομματιών από τη γόμα των ελαστικών, προήλθε από υπερβολική θερμοκρασία στο πίσω λάστιχο. Ωστόσο η εσωτερική πίεση των ελαστικών αυτών έμεινε σε νορμάλ επίπεδα. Οι παράγοντες που δημιούργησαν αυτό το πρόβλημα στο Assen ήταν διαφορετικοί, που ο καθένας συνεισέφερε στην αύξηση αυτή της θερμοκρασίας.
Σε σχέση με πέρυσι η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν σαφώς υψηλότερη, ο κυβισμός των μοτοσυκλετών αυξήθηκε, κάτι που αύξησε την ροπή και το βάρος, ενώ η σχεδίαση της πίστας επίσης άλλαξε, γεγονός που συνέβαλε στους βελτιωμένους χρόνους.
Όλοι αυτοί οι παράγοντες και μαζί οι γωνίες camber της πίστας του Assen, συνέβαλαν στη δυνατότητα αύξησης της θερμοκρασίας του πίσω ελαστικού και συνδυασμένοι με κάποια setup των μοτοσυκλετών και με οδηγικά στυλ, έδωσαν ως αποτέλεσμα την υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας, η οποία οδήγησε στην αποκόλληση της γόμας.
Εξετάσαμε αναλυτικά τα συγκεκριμένα λάστιχα, όπως και άλλα λάστιχα από την ίδια παρτίδα ελαστικών και συγκρίναμε τα αποτελέσματα με άλλα από διαφορετική παρτίδα. Η ανάλυσή μας και ένα ειδικό τεστ έδειξε ότι δεν υπήρχε κατασκευαστικό λάθος στα λάστιχα του Assen”.

Το ερώτημα τώρα είναι πως η Bridgestone θα αποτρέψει ανάλογα προβλήματα στους επόμενους αγώνες;
“Η Bridgestone θα ξανα-αναλύσει τα δεδομένα κάθε πίστας, συμπεριλαμβανομένου του Assen και θα χρησιμοποιήσει τα μαθήματα από την περασμένη εβδομάδα στο Dutch TT ώστε προσεκτικά να δει τις ανάγκες ασφαλείας στο καθορισμό την κατάταξης των πιστών ως προς την φθορά των ελαστικών και να αποφασίσουμε αν χρειάζονται καισε άλλες πίστες του πρωταθλήματος να φτιάξουμε ειδικά ελαστικά, ως προς το σκελετό”.

Εδώ να διευκρινίσουμε ότι η Bridgestone για το 2012 άλλαξε το σκελετό των πίσω ελαστικών, ώστε να να τα κάνει λιγότερο άκαμπτα. Ήταν αυτός ο παράγοντας ένας συντελεστής του προβλήματος του Assen; Ο Aoki απαντά κατηγορηματικά:
“Όχι, η διαφορά στο σκελετό σε σχέση με τα περσινά λάστιχα, δεν ήταν ένας παράγοντας που προστέθηκε στους άλλους, για αυτήν την υπερθέρμανση στις άκρες του ελαστικού και αυτό επιβεβαιώθηκε σε ειδικό τεστ και των δύο ελαστικών, περσινών και φετινών σε ένα “drum test rig”. Ο σκελετός του 2012 επιτρέπει στα λάστιχα να ζεσταθούν γρηγορότερα, αλλά η αλλαγμένη κατασκευή του δεν ήταν ένας παράγοντας στο πρόβλημα του Assen".

NLS
07-07-2012, 00:09
και εγώ νόμιζα ότι είχε θέμα με τις κοπέλες

lakgs
16-07-2012, 21:39
:eek::eek::eek: