PDA

View Full Version : KTM 1290 Adventure!!!


crazy artist
12-07-2012, 11:37
2013 KTM Adventure 1290 - ADVrider (http://advrider.com/forums/showthread.php?t=784473)

NLS
12-07-2012, 12:01
ενδιαφέρον - αυτοί μάλιστα

να δούμε :)

yns
12-07-2012, 12:18
Αν βαριέστε να ψάχνετε παραθέτω όλες τις μέχρι τώρα φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί στο θέμα στο ADVRider.

http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-01.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-02.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-03.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-04.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-05.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-06.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/KTM-Adventure-07.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/AuIyTJHCIAAN76xjpglarge.jpg


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/schermata_2012-06-13_a_135156.png


http://i1226.photobucket.com/albums/ee402/yns-f800gs/ktm1290/Schermata2012-06-13a135203_0.png

sterzam
12-07-2012, 12:24
Τι adventure μπορείς να κάνεις με τόσο πολύ εκτεθειμένο κινητήρα και λαιμό εξάτμισης;

Gallos
12-07-2012, 12:55
Καλά, στάνταρ εξελίσσουν το κινητήρα και φοράει τα μισά πράγματα πάνω...Το θέμα που απογοητεύει είναι τα κυβικά... Αλλά μέχρι να βγει ίδωμεν....

NLS
12-07-2012, 17:31
Ρε παιδιά δεν σημαίνει ότι θα κοπεί το άλλο.

Κάπως πρέπει να βγει η ροπή που μαρτυρά η κατηγορία.

jmar
12-07-2012, 18:13
Αηδια σε συγκριση με το 990 το τωρινο :hmmm: :u57:

xurxes
12-07-2012, 18:16
Αν μπουν και τα παρελκομενα...κάγκελα, προστασιες κτλ
θα γίνει μ@€ναρος....;)

jmar
12-07-2012, 18:19
Αν μπουν και τα παρελκομενα...κάγκελα, προστασιες κτλ
θα γίνει μ@€ναρος....;)

ψηνεσαι φιλλλλλαρακι..??? :D

tattoopanther
12-07-2012, 18:28
άντε να το δούμε και στην τελική του μορφή.,.,

αν βγει .,.

η ΚΤΜ δεν πιστεύω να μας απογοητεύσει .,

θα βγάλει κανα τρελό εργαλείο πάλι.,.,.,

xurxes
12-07-2012, 18:38
ψηνεσαι φιλλλλλαρακι..??? :D

:rolleyes::ye33:

jmar
12-07-2012, 18:49
:rolleyes::ye33:

Τοτε παρε το 990!! Αργαλειο οργωματος :ha15: :ha16:

NLS
12-07-2012, 21:09
άντε να το δούμε και στην τελική του μορφή.,.,

αν βγει .,.

η ΚΤΜ δεν πιστεύω να μας απογοητεύσει .,

θα βγάλει κανα τρελό εργαλείο πάλι.,.,.,

Συμφωνώ.

yns
12-07-2012, 21:43
Τοτε παρε το 990!! Αργαλειο οργωματος :ha15: :ha16:

Με γραμμικό άνοιγμα (σαν του 800)... :u57:

Σαν το 950 δεν υπάρχει μηχανάκι!! Ανοίγεις γκάζι και σηκώνεται λαμπάδα! ;)
Αρκεί να ξέρεις γιατί το παίρνεις...

NLS
12-07-2012, 21:57
Συμφωνώ.
Το 950 με τα καρμπιλατέρ του είχε άλλη φάση.
Το 990 βγήκε ΕΠΕΙΔΗ υπήρχε η 1200GS.

ckalfas
12-07-2012, 23:00
Παρατηρώ τον μπροστινό τροχό να είναι στις 19" και όχι στις 21";

Άντε να δούμε κάτι εμπνευσμένο από τον ανταγωνισμό, διότι οι υποτιθέμενοι μνηστήρες είναι άγευστοι και άχρωμοι...!

jmar
13-07-2012, 00:22
Με γραμμικό άνοιγμα (σαν του 800)... :u57:

Σαν το 950 δεν υπάρχει μηχανάκι!! Ανοίγεις γκάζι και σηκώνεται λαμπάδα! ;)
Αρκεί να ξέρεις γιατί το παίρνεις...

Εδω ρε παιζει στ'αυτια στο 1200 GS με το 800 θα εχει το ιδιο γραμμικο ανοιγμα?? :wo20: :u13: :u16: :u26: :p

yns
13-07-2012, 02:46
Εδω ρε παιζει στ'αυτια στο 1200 GS με το 800 θα εχει το ιδιο γραμμικο ανοιγμα?? :wo20: :u13: :u16: :u26: :p

Αν το 1200 το'χει κουλός, ε ναι.... :lo20::sm3::sm7::lo19:

Γιάνναρε, στις 26 τουτουνού είμαι στα Χανιά για 4 μέρες (με το amore) και φέρε την μπακατέλα σου να τα μετρήσουμε κι ας φοράω και τακούνια! :p:p

jmar
13-07-2012, 07:36
Αν το 1200 το'χει κουλός, ε ναι.... :lo20::sm3::sm7::lo19:

Γιάνναρε, στις 26 τουτουνού είμαι στα Χανιά για 4 μέρες (με το amore) και φέρε την μπακατέλα σου να τα μετρήσουμε κι ας φοράω και τακούνια! :p:p

Να πιουμε καφε στις 26 γιατι στις 27 εφυγααααα (και αλλοι) :D
Οσο για την μπακατελα το προσπερναω γιατι δεν θελω να σε στενοχωρησω :ha15: :ha16:

GregoryA
14-07-2012, 10:43
Οτι βγαινει στον αερα, καλο ειναι, αυξάνονται οι επιλογές, βελτιωνεται ο ανταγωνισμός!!!!!!!!

taksidiotis
15-07-2012, 08:56
Παρατηρώ τον μπροστινό τροχό να είναι στις 19" και όχι στις 21";

Άντε να δούμε κάτι εμπνευσμένο από τον ανταγωνισμό, διότι οι υποτιθέμενοι μνηστήρες είναι άγευστοι και άχρωμοι...!

Ktm και μη εμπνευσμένο δεν υπάρχει.όντως άντε να δούμε τον αντικαταστάτη του καλύτερου on/off και με διαφορά.
Το 950 ήταν πύραυλος,όχι ότι και το 990 δεν ήταν,απλά το δεύτερό το έκαναν πιο γραμμικό στην απόδοσή.
Χωρίς βεβαία αυτό να σημαίνει ότι η μηχανή ηρέμησε,φλωρεψε,καμία σχέση,την καβαλάς και ξυπνάει κάθε σού χαμένη αίσθηση.εδώ δεν μιλάμε για μηχανή του ύπνου,μιλάμε για κανίβαλος πού σου ξυπνάει αγρια ένστικτά κι άντε να το πας σαν τον άνθρωπο.
Ελπίζω και το επόμενό να είναι το ίδιο και καλύτερό.

send from my Samsung GS-III white beast

mAthosalas
15-07-2012, 10:01
@taksidiotis:Οπως τα λες ειναι αλλά επειδη εχουμε κοινη κτηση και αγαπη ενος ΚΤΜ990adv,θα ξερεις κι εσυ οπως κι εγω οτι καποια πραγματα θα ηθελαν βελτιωση σε ενα 990 (επ'ευκαιριας ερχομου του βελτιωμενου...)για να το χαιρεται καποιος τα μεγιστα...καταναλωση ας πουμε αν δεν εισαι απο το United Emirates σε ενοχλει...αξιοπιστια επισης αν σκεφτεις ενα μεγαλο ταξιδι κανεις και ...δευτερες σκεψεις,πιο "πρακτικες"...
Προσωπικα το 800αρι που εχω τωρα μού κουμπωνει πιο ωραια στο χωμα.Οχι γιατι ειναι πιο καλο απο το 990 σε ωμα νουμερα.Διοτι και πιο δυνατο ειναι το ΚΤΜ και καλυτερα περιφερειακα εχει(πχ κορυφαιες αναρτησεις).Ομως το συνεχες ανοιξε κλεισε το γκαζι στο ΚΤΜ,το μυαλο στο "ποσο και για ποσο"να ανοιξω σε κλειστα κομματια,το παραπανω βαρος και η εκρηκτικοτητα...ολα αυτα που ειχα στο ΚΤΜ και με "επνιγαν" στο θεμα διασκεδαση και ΚΥΡΙΩΣ φιλικοτητα και γραμμικοτητα,εδω στο F800GS απλα δεν υφιστανται.Εδω χουφτωνεις γκαζι και δεν εχεις "μπαμ"να ενοχλει.Σε κλειστα κομματια λογω συνολικου ογκου-βαρους το "μικρο"το νοιωθω πιο παιχνιδι και ευελικτο.Γκαζι επουδενι με τα 85 αλογα δεν μου λειπει,ειδικα μιλωντας για χωμα.Θεση οδηγησης εξισου πολυ καλη.

Θα ρισκαρα λοιπον να πω οτι και οι Γερμανοι εχουν μια πολυ καλη προταση στο χωμα,στο χωρο των μεγαλομεσαιων ΟnOff(δεινοσαυροι)και μαλιστα πιο φθηνο συγκριτικα και πολυ πιο οικονομικο σε χρηση και συντηρηση...Απο κει και μετα αν θες pure play πας σε ενα απο τα αγαπημενα κατσικακια...ΑΥΤΟ (http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2011/GasGas_300_EC_8.jpg) ας πουμε:sm2:

Τι θελω να πω με ολα αυτα;Να βαλει η ΚΤΜ τα μεγαλα"Rxidia"που εχει στην γνωση στο χωμα και να μας δωσει το καλυτερο και χωρις αντιπαλο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ OnOff που θελει διπλο χαρακτηρα!Να απευθυνεται σε πολυ κοσμο και "καθημερινο"εμπeιρο οδηγο και οχι στο Σπανο ή σε "Σπανους".Διοτι εχω δει 990 και 950 απλα να σερνονται νομιζοντας οι οδηγοι τους οτι τα στιβουν κιολας...
Να λοιπον που χωνεται δυναμικα και αποτελεσματικα ενδιαμεσα και η "μαμα" με το R1200GSA σε μεγαλο πακετο ή ακομα το πιο χωματινο και ελαφρυ/ευελικτο F800GS και να γιατι δεν πας ευκολα σε ΚΤΜ,να γιατι δεν αλλαζεις σταυλο.........
Αγαπω ΚΤΜ αλλά εχω και τα "θελω"μου.Τοσο οσον αφορα την ΚΤΜ οσο και τα προσωπικα μου...Μακαρι να δω ενα ΚΤΜ που να μην μου επιτρεπει κανενα "χλωμο"σχολιο και να πω σπαω κουμπαρά και αφηνω στην ακρη την αγαπη μου για το F8.Δυσκολο; Μπορει...:ye33:

taksidiotis
15-07-2012, 18:46
Δεν αντιλέγω στο μήνυμα σου φίλε μου,βασικά στο θέμα αξιοπιστίας με τον συμπλέκτη είχε συνήθως θέμα,παρουσίασε κι αλλά προβλήματά αλλά ευτυχώς από ότι διαβάζω έχουν ξεπεραστεί,υπάρχουν και χειρότερα:rolleyes:
Η κατανάλωσή,ναι,είναι θέμα,συνήθως στα 180 με 200χλμ ήθελα γέμισμα.θέλει τσέπη στον τομέα αυτόν.
Όπως επίσης θέλει και συχνότερα αλλαγή λαδιών κι ας μου έλεγε ο τότε super μηχανικός πού τα χε αναλάβει μην φοβάσαι τίποτα.
Είναι πραγματικά μία πολύ αξιόλογη μηχανή όμως θέλει φροντίδα πού μεταφράζεται σε ευρώ από τον κάτοχό της,δεν είναι απλά μία κοινή μηχανή,είναι κάτι περισσότερο.σίγουρα η φροντίδα της απαιτεί το κάτι περισσότερο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο on/off.
Και φυσικά,απαιτεί εμπειρία για να το βάλεις χώμα και να το πας τάπα,αλλιώς δεν το πας,σε πάει.

send from my Samsung GS-III white beast

ckalfas
15-07-2012, 22:52
Ειδικά, στο θέμα κατανάλωσης "καίει" περισσότερο από το προσωπικό σας αυτοκίνητο της "μεσαίας" κατηγορίας...!
Καλό το ΚΤΜ στο βουνό, αλλά όταν έχει παρέα και μερικά GSA για να του κουβαλούν βενζίνη...:lo04:

taksidiotis
16-07-2012, 02:32
Ειδικά, στο θέμα κατανάλωσης "καίει" περισσότερο από το προσωπικό σας αυτοκίνητο της "μεσαίας" κατηγορίας...!
Καλό το ΚΤΜ στο βουνό, αλλά όταν έχει παρέα και μερικά GSA για να του κουβαλούν βενζίνη...:lo04:

Σωστό,αφού μόνο γι αυτό χρησιμεύουν όταν είναι διπλά στο ktm:p

send from my Samsung GS-III white beast

NLS
16-07-2012, 11:30
έχεις αλλάξει τόσα δίτροχα βρε ταξιδιώτη, ελπίζω τελικά να ξέρεις να τα χρησιμοποιείς
(γιατί πχ. διαφωνώ ότι σε αυτό χρησιμεύει ένα GS δίπλα σε ένα KTM... και αν θες μπορώ να σου φέρω και καλό χερά, κάτοχο 950 να διαφωνήσει μαζί σου)

golden arian
16-07-2012, 19:10
Το μόνο καλό που έχει είναι ότι δεν θα χρειαστούμε αποταμίευση άμεσα, μιας και σχεδιαστικά είναι χάλια...

NLS
16-07-2012, 19:53
Ρε παιδιά που το είδατε πως θα είναι;
Καμουφλαρισμένο είναι.

mAthosalas
16-07-2012, 21:26
Ρε παιδιά που το είδατε πως θα είναι;
Καμουφλαρισμένο είναι.
Και το καμουφλαζ χάλια ειναι...:ha15:

NLS
16-07-2012, 21:37
που να δεις της 1250GS... λες και το ψώνισαν από κάνα παζάρι

konstantinos2310
16-07-2012, 22:00
Σωστό,αφού μόνο γι αυτό χρησιμεύουν όταν είναι διπλά στο ktm:p

send from my Samsung GS-III white beast

:sm7::sm7::sm7:

ΙoannisPanagiotidis
28-08-2012, 19:43
.... τι λενε αυτοι ρε παιδες?.....230 κιλα ...150 αλόγατα!!!!!!... ε ρε γλεντιααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ :sm2:


http://inlinethumb48.webshots.com/35119/2763132130101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2763132130101635583zflTRG)


http://inlinethumb21.webshots.com/48788/2275809330101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2275809330101635583AIfEDP)


http://inlinethumb36.webshots.com/52323/2641402330101635583S600x600Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2641402330101635583fUwokE)




..................:ye32:

mario
28-08-2012, 20:11
Ετσι ετσι να σφίξουν οι ####ι! Άλλο εργαλείο!!

Στάλθηκε απο μένα βρε!!

adventure
28-08-2012, 20:12
.... τι λενε αυτοι ρε παιδες?.....230 κιλα ...150 αλόγατα!!!!!!... ε ρε γλεντιααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ :sm2:


..................:ye32:

Δεν θα παίζεται το εργαλείο απλά από.........δύναμη.

:ye33: :ye33:

N4pSt3R
28-08-2012, 20:37
Ωχ αμάν αμάν...

Πολύ έρωτα τα έχω τα άτιμα...

kwstas
28-08-2012, 22:37
Σε αναμονη λοιπον για το πολυβολο, πιστευω να μη μας απογοητευσουν οι Αυστριακοι μπας και μας ξανακανουν πελατες!

forester
28-08-2012, 22:42
Τώρα μάλιστα!!!!Ανταγωνιστής με αξιώσεις:ye33:
Γιατί το 990, παρότι στην ίδια κατηγορία τυπικά, είχε άλλο κοινό στην πραγματικότητα...

BOXER
29-08-2012, 02:53
Και ποιος θα του "βγάλει" τα 150 άλογα στο χώμα :Απορία:;;;

Εδώ τα 100-110 άλογα δεν τα κάνουν καλα άνθρωποι που ξέρουν! Εννοω να εκμεταλευεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα, να το στιβεις!

Άχρηστα άλογα πιστεύω ότι είναι, και τα βγάζουν μόνο για το θέμα ανταγωνισμού. Το ίδιο θα κάνει και η BMW, το ίδιο και η HONDA κτλ κτλ!

Η ουσία είναι ότι πληρώνουμε κάτι (ιπποδυναμη στην συγκεκριμένη περίπτωση) που οι περισσότεροι απο εμάς, δεν θα "αξιοποιήσουν" ποτε!
Εγω τουλάχιστον είμαι σε αυτη την κατηγορία!

forester
29-08-2012, 07:04
Αυτό είναι αλήθεια.... Τι να λέμε τώρα;
Αλλά όπως λες, είναι θέμα τάσεων της αγοράς, ανταγωνισμού, εντυπωσιασμού κλπ.
Το θέμα είναι να υπάρχει ένα μοντέλο με ανάλογο προσανατολισμό , με αυτόν του GS. Να υπάρχει μια ακόμη επιλογή για κάποιον που δε θέλει ένα αμιγώς ΒIG ON/OFF, που θα το ταξιδεύει μόνος, αλλά ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι , ικανό στο φόρτωμα, άνεση στο 2κάβαλο , χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και ικανότητες για όταν είσαι μόνος;)

....και με λογική κατανάλωση:D όχι 10lt/100Km:rolleyes:

BOXER
29-08-2012, 08:03
Αυτό είναι αλήθεια.... Τι να λέμε τώρα;
Αλλά όπως λες, είναι θέμα τάσεων της αγοράς, ανταγωνισμού, εντυπωσιασμού κλπ.
Το θέμα είναι να υπάρχει ένα μοντέλο με ανάλογο προσανατολισμό , με αυτόν του GS. να υπάρχει ένα μοντέλο με ανάλογο προσανατολισμό για κάποιον που δε θέλει ένα αμιγώς ΒIG ON/OFF, που θα το ταξιδεύει μόνος, αλλά ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι , ικανό στο φόρτωμα, άνεση στο 2κάβαλο , χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και ικανότητες για όταν είσαι μόνος;)

....και με λογική κατανάλωση:D όχι 10lt/100Km:rolleyes:


Σωστά και αυτα, ειδικά όμως το τελευταίο, είναι πια must :( !!!

stelth1
30-08-2012, 11:11
Και ποιος θα του "βγάλει" τα 150 άλογα στο χώμα :Απορία:;;;

Εδώ τα 100-110 άλογα δεν τα κάνουν καλα άνθρωποι που ξέρουν! Εννοω να εκμεταλευεσαι όλη τη δύναμη του κινητήρα, να το στιβεις!

Άχρηστα άλογα πιστεύω ότι είναι, και τα βγάζουν μόνο για το θέμα ανταγωνισμού. Το ίδιο θα κάνει και η BMW, το ίδιο και η HONDA κτλ κτλ!

Η ουσία είναι ότι πληρώνουμε κάτι (ιπποδυναμη στην συγκεκριμένη περίπτωση) που οι περισσότεροι απο εμάς, δεν θα "αξιοποιήσουν" ποτε!
Εγω τουλάχιστον είμαι σε αυτη την κατηγορία!

:ye36: πριονι !!!!

kostasx
30-08-2012, 14:01
Για να πηγαίνει σε τέτοια κυβικά..λογικά θα βγάλει αργότερα και κάποιο μικρότερο..800άρι ή κάτι τέτοιο
εκεί νομίζω θα έχουμε ωραία μάχη..:ha16::ha16:

LakisGS
30-08-2012, 20:09
Αυτό είναι αλήθεια.... Τι να λέμε τώρα;
Αλλά όπως λες, είναι θέμα τάσεων της αγοράς, ανταγωνισμού, εντυπωσιασμού κλπ.
Το θέμα είναι να υπάρχει ένα μοντέλο με ανάλογο προσανατολισμό , με αυτόν του GS. Να υπάρχει μια ακόμη επιλογή για κάποιον που δε θέλει ένα αμιγώς ΒIG ON/OFF, που θα το ταξιδεύει μόνος, αλλά ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι , ικανό στο φόρτωμα, άνεση στο 2κάβαλο , χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και ικανότητες για όταν είσαι μόνος;)

....και με λογική κατανάλωση:D όχι 10lt/100Km:rolleyes:


Δηλαδή GS... :ye02:

forester
31-08-2012, 06:52
Δηλαδή GS... :ye02:


:):):):):):ye02:

Προς το παρόν, ναι! Είναι μονόδρομος.....

NLS
06-09-2012, 13:38
Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός (οι άλλοι απλά δεν υπάρχουν δεν πα να λέτε) στο GS ξαναδείχνει τα δόντια του και καλά κάνει.

Απλά ελπίζω τα 150 άλογα να μην είναι για να κρύψουν άλλες ατέλειες (που έχει το τωρινό - αλλά να μου πεις όλα έχουν κάτι). Η τάση είναι τα άλογα, αλλά περισσότερο όταν δεν ξέρεις τι ακριβώς άλλο να δείξεις (τρανό παράδειγμα το MultiStrada που από την 1η γενιά του είναι σε άλλη κατηγορία και αντί να το πάρει απόφαση, δίνει άλλα πράγματα που δεν κοροϊδεύουν πάντως αυτούς που ΞΕΡΟΥΝ τι θέλουν από την κατηγορία).

Λογικά και το νέο GS θα είναι κοντά στα 140 άλογα.

Μπράβο ΚΤΜ. Σε κοιτάμε από κοντά.
(ξαναλέω το μόνο άλλο στην κατηγορία πραγματικά άξιο σεβασμού - με το triumph πιο πίσω και από λίγο πιο μακριά, τα άλλα δεν φαίνονται καν)

elrodeo77
06-09-2012, 13:59
Για να πηγαίνει σε τέτοια κυβικά..λογικά θα βγάλει αργότερα και κάποιο μικρότερο..800άρι ή κάτι τέτοιο
εκεί νομίζω θα έχουμε ωραία μάχη..:ha16::ha16:

KTM 800 .......:sm2::sm2: