PDA

View Full Version : Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986


Alkinoos
13-07-2012, 21:58
Σήμερα τελείωσα με αυτο!
Ο τύπος που το έχει δε πρέπει να στέκει καλα στα μυαλά του!!!
Το μηχανάκι φοράει καρμπυρατερ FCR πρέπει να έχει εκκεντροφορους-πιστονια ολοσωμη Εξατμιση κ ένα σκασμο έξτρα!
Απο χειροποιητες ζάντες κ σταμπιλιζατερ κ δε ξέρω κ εγω τι αλλα!
Το μηχανάκι μαζεύει χιλιόμετρα απίστευτα γρήγορα!!!
Το έκανα σήμερα δοκιμές κ έπαθα πλάκα!!!
Δυστυχώς τα φρένα του προδίδουν την ηλικία τους. Το βάρος της μηχανής είναι τόσο μεγάλο που απλα δεν φρενάρει ποτε!!!
Τρομακτικά δυνατο μηχανάκι!!!
14660
14661
14662
14663
14664
14665
14666
14667
14668

taksidiotis
14-07-2012, 05:21
Ωραίος,μάγκας ο τύπος

send from my Samsung GS-III white beast

Major_Goose
14-07-2012, 21:50
Κάποτε παλιά το χα καψούρα ...αλλά μου πέρασε γρήγορα :sm7::sm7:

Alkinoos
14-07-2012, 22:01
Εγω πάλι ποτε. Ούτε αυτο μου αρέσει ιδιαίτερα αλλα έχει ένα σκασμο πράματα πάνω του κ παει σφαίρα.
Ο ιδιοκτήτης λέει ότι παίζει στα 170+ άλογα.
Εγω που το έκανα βόλτα εθνικη με φυλαγμενο γκάζι γιατι πραγματικα το φοβήθηκα μπορω να πω ότι τον πιστεύω!
Έχει τρομακτική επιτάχυνση!!!

taksidiotis
14-07-2012, 22:42
τωρα μιλαμε για την βασιλισσα των φαναριων..

ckk
14-07-2012, 22:54
Και γιατί δεν της αλλάζεις δισκόπλακες από αυτήν την καραγκιοζιά που έχει, μπας και φρενάρει καλύτερα?

Alkinoos
15-07-2012, 02:10
Οι καραγκιοζιες που φοράει είναι της galfer, τα σωληνακια της goodridge κ οι μονοπιστονες εργοστασιακες έχουν αντικατασταθεί απο 4πιστονες μεταγενεστερου μοντέλου.
Μόνο η τρόμπα έχει μείνει στη θέση της.
Ακόμα κ με όλα αυτα, απλα δε σταματάει.
Βγάζει ένα κιτακι η brembo για άμεση τοποθέτηση στις εργοστασιακες βάσεις κ κοστίζει περίπου 1000-1500 Ευρω.
Η άλλη επιλογη είναι κάτι παλιοberinger 6πιστονεσ που έχουμε βρει παρέα με τρόμπα φρενου απο R1.
Δυστυχώς όμως δεν θα είναι ασορτι η τρόμπα του υδραυλικου συμπλεχτη κ πρέπει να βάλω απο κάποιο ΖΧ9 ώστε να είναι "όμορφο".
Ότι αποφασίσει ο ιδιοκτήτης θα κάνω.
Πάντως σίγουρα είναι η επόμενη βελτίωση που θα γίνει.

NLS
15-07-2012, 02:34
Μπρρρρ.

Και εμένα κάποτε μου άρεσε αυτό. ΠΟΛΥ.

Μετά κατάλαβα πόσο άχρηστο είναι.

Alkinoos
15-07-2012, 04:09
Κανένα δεν είναι άχρηστο.
Ούτε εμένα αρέσει κ ποτε δε θα το αγόραζα αλλα ποτε δε θα το πω άχρηστο απλα επειδη δεν μου αρέσει.

Δεν γίνεται όλα να αρέσουν σε όλους.

ckk
15-07-2012, 06:48
Οι καραγκιοζιες που φοράει είναι της galfer, τα σωληνακια της goodridge κ οι μονοπιστονες εργοστασιακες έχουν αντικατασταθεί απο 4πιστονες μεταγενεστερου μοντέλου.
Μόνο η τρόμπα έχει μείνει στη θέση της.
Ακόμα κ με όλα αυτα, απλα δε σταματάει.
Βγάζει ένα κιτακι η brembo για άμεση τοποθέτηση στις εργοστασιακες βάσεις κ κοστίζει περίπου 1000-1500 Ευρω.
Η άλλη επιλογη είναι κάτι παλιοberinger 6πιστονεσ που έχουμε βρει παρέα με τρόμπα φρενου απο R1.
Δυστυχώς όμως δεν θα είναι ασορτι η τρόμπα του υδραυλικου συμπλεχτη κ πρέπει να βάλω απο κάποιο ΖΧ9 ώστε να είναι "όμορφο".
Ότι αποφασίσει ο ιδιοκτήτης θα κάνω.
Πάντως σίγουρα είναι η επόμενη βελτίωση που θα γίνει.

Μην τρελένεσθαι Αλκίνοε... καραγκιοζιές λέω διότι αν πάρεις την απόσταση που χωρίζει τους δύο νοητούς κύκλους με τα συνεχή σημεία τριβής των τακακιών επάνω στην 'τριχωτή' δισκόπλακα, θα δεις ότι δεν είναι ούτε 2 εκ. Όσα πιστόνια και να έχει, σε συτά τα 2εκ. δουλεύουν τα τακάκια. Δεν πρόκειται να σε φρενάρει ποτέ. Αν πάρεις μια σοβαρή δισκόπλακα, θα είναι σίγουρα καλύτερα. GS ή μοντέρνο φρενάρισμα δεν πρόκειται να γίνει, όμως θα σε φρενάρει καλύτερα.

Εμένα πάλι μου αρέσει. Μου θυμίζει ένα Kawasaki 1300 που είχα όταν ήμουν στην ηλικία σας.

'Φαναρτζίδικο' όπως λεει και ο ταξιδιώτης. Από όλες τις απόψεις. Και φανάρια και στο φαναρτζίδικο συνέχεια. Το έδωσα και ησύχασα.

arnhths
15-07-2012, 12:53
Μην τρελένεσθαι Αλκίνοε... καραγκιοζιές λέω διότι αν πάρεις την απόσταση που χωρίζει τους δύο νοητούς κύκλους με τα συνεχή σημεία τριβής των τακακιών επάνω στην 'τριχωτή' δισκόπλακα, θα δεις ότι δεν είναι ούτε 2 εκ. Όσα πιστόνια και να έχει, σε συτά τα 2εκ. δουλεύουν τα τακάκια. Δεν πρόκειται να σε φρενάρει ποτέ. Αν πάρεις μια σοβαρή δισκόπλακα, θα είναι σίγουρα καλύτερα. GS ή μοντέρνο φρενάρισμα δεν πρόκειται να γίνει, όμως θα σε φρενάρει καλύτερα.



Νομίζω (χωρίς να είμαι και δογματικός στο θέμα), ότι το εμβαδό της επιφάνειας επαφής δεν παίζει κάποιο ρόλο. Ας πούμε οι 6πίστονες π.χ. μπαίνουν για να αυξήσουν τη δύναμη της πέδησης και όχι την επιφάνεια. Η διάμετρος του δίσκου όμως παίζει σίγουρα πρωτεύοντα ρόλο.:confused:

Alkinoos
15-07-2012, 16:07
Cck, μάλλον δε με κατάλαβες!!!
Ούτε εμένα αρεσουν!!!
Καραγκιοζιες είναι!!! Απλα τυγχανει να ειναι απο καλη μαρκα.
Ένα σετακι διαιρουμενες με αλουμινένια κέντρα κ μασιφ δίσκους χωρίς τρύπες, πιο καλα θα δούλευαν κ ,γνώμη μου, θα ταίριαζαν πολυ περισσότερο με το στιλ κ τα χρόνια της μηχανής.

NLS
15-07-2012, 16:46
Κανένα δεν είναι άχρηστο.
Ούτε εμένα αρέσει κ ποτε δε θα το αγόραζα αλλα ποτε δε θα το πω άχρηστο απλα επειδη δεν μου αρέσει.

Δεν γίνεται όλα να αρέσουν σε όλους.

Ε εντάξει το ξέρουμε ότι διαφωνούμε σε αρκετά. :)

Εγώ δεν το λέω άχρηστο επειδή δεν μου αρέσει. Τα σκούτερ δεν μου αρέσουν αλλά δεν είναι άχρηστα. Τα V-Strom 650 δεν μου αρέσουν αλλά δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ άχρηστα.

Αυτό τι ακριβώς είναι; Είναι μια μηχανή με τρελά άλογα, που δεν στρίβει και δεν φρενάρει (πράγμα που οκ έφτιαξαν την τελευταία πενταετία ΚΑΠΩΣ). Δεν σε προστατεύει από τον αέρα, δεν κουβαλάς τίποτα επάνω του, τα super sport σε πατάνε (ειδικά σε στροφές σε πατάνε κι άλλα). Τι ακριβώς χρησιμεύει; Για να μην πας με την HD στο καφέ στο Κολωνάκι; Θα πει κανείς και αυτό χρησιμότητα είναι. Ε οκ, απόψεις.

gandreas
15-07-2012, 17:37
Από περίεργα όταν λες δεν σταματάει πόσα μέτρα διαφορά μπορεί να έχει από ένα νορμάλ μηχανάκι?:confused:

NLS
15-07-2012, 17:50
είναι βαρύ αυτό

Alkinoos
15-07-2012, 18:47
NLS, να κ κάτι που συμφωνούμε.
Αν κ πιστεύω ότι τέτοια μηχανάκια εξυπηρετούν άλλες απαιτήσεις κ αλλα "θέλω" των ιδιοκτητών τους.
Ένα σουπερ καβλωτικο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας (που ίσως είναι κ εθιστικο) είναι η ροπή της κ η απόκριση που έχει.
Με 3η κ 3500 στροφές τσαρουχωνης το γκάζι κ ενω ο εμπρός τροχός με το ζόρι κρατάει επαφή με την άσφαλτο, ο πίσω πασχίζει να βρει πρόσφυση κ εσύ παλεύεις να κρατηθεις πάνω της με χέρια τεντωμενα. Η τρομάρα που περνεις είναι τόσο μεγάλη που σκέφτεσαι ότι πρέπει να κλίσεις αυτο το ρημαδι το γκάζι αλλα το ανεπαισθητο χαμόγελο που σπάει λίγο το μαγουλακι σου κ η αίσθηση της πλάτης σου που θέλει να μείνει πίσω, να σε εγκαταλυψει, κατα την επιτάχυνση σε κάνει να μη το κλεινεις το ρημαδι το γκάζι αλλα να κανεις καρφωτη αλλαγη σε 4η όπου βιωνεις ακριβώς το ίδιο φαινόμενο με αρκετα παραπάνω όμως χιλιόμετρα!!!

Άχρηστη η όχι, αυτη η μηχανη έχει φτιαχτεί για αυτο ακριβώς το πράμα.
Για κάποιο συγκεκριμένο, περιορισμένο κοινο αυτο κ μόνο είναι αρκετο για να την αποκτήσουν.

Alkinoos
15-07-2012, 18:54
Από περίεργα όταν λες δεν σταματάει πόσα μέτρα διαφορά μπορεί να έχει από ένα νορμάλ μηχανάκι?:confused:

Σκέψου ότι το βάρος του είναι μεγαλύτερο απο του GS κ ότι τα φρένα του όχι απλα είναι χειρότερα αλλα έχουν κ 20 χρόνια διαφορα.
Για να σταματήσει χρειάζεται τάμα στον Αη Σπυριδωνα, προσευχή στην Παναγία τη Σουμελα κ κατα προτίμηση ένα αλεξιπτωτακη που δε θα του έπεφτε άσχημο στην ανάγκη!

krenik
15-07-2012, 20:43
NLS, να κ κάτι που συμφωνούμε.
Αν κ πιστεύω ότι τέτοια μηχανάκια εξυπηρετούν άλλες απαιτήσεις κ αλλα "θέλω" των ιδιοκτητών τους.
Ένα σουπερ καβλωτικο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας (που ίσως είναι κ εθιστικο) είναι η ροπή της κ η απόκριση που έχει.
Με 3η κ 3500 στροφές τσαρουχωνης το γκάζι κ ενω ο εμπρός τροχός με το ζόρι κρατάει επαφή με την άσφαλτο, ο πίσω πασχίζει να βρει πρόσφυση κ εσύ παλεύεις να κρατηθεις πάνω της με χέρια τεντωμενα. Η τρομάρα που περνεις είναι τόσο μεγάλη που σκέφτεσαι ότι πρέπει να κλίσεις αυτο το ρημαδι το γκάζι αλλα το ανεπαισθητο χαμόγελο που σπάει λίγο το μαγουλακι σου κ η αίσθηση της πλάτης σου που θέλει να μείνει πίσω, να σε εγκαταλυψει, κατα την επιτάχυνση σε κάνει να μη το κλεινεις το ρημαδι το γκάζι αλλα να κανεις καρφωτη αλλαγη σε 4η όπου βιωνεις ακριβώς το ίδιο φαινόμενο με αρκετα παραπάνω όμως χιλιόμετρα!!!

Άχρηστη η όχι, αυτη η μηχανη έχει φτιαχτεί για αυτο ακριβώς το πράμα.
Για κάποιο συγκεκριμένο, περιορισμένο κοινο αυτο κ μόνο είναι αρκετο για να την αποκτήσουν.

Καλά βρε αδερφέ. Με τέτοιο ρητορικό λόγο πως δεν τους έψησες να μην σε γράψουν για την ξετάπωτη:confused::)

Alkinoos
15-07-2012, 21:02
Δεν έβγαλα αχνα. Ούτε καν ασχολήθηκα. Μου ζήτησαν χαρτιά, τους τα έδωσα, μέχρι να γράψει την κλίση έστριψα ένα τσιγάρο, το κάπνισα, είπαμε τις καληνυχτες μας κ δρόμο.
Απλα πράματα.

krenik
15-07-2012, 21:29
Δεν έβγαλα αχνα. Ούτε καν ασχολήθηκα. Μου ζήτησαν χαρτιά, τους τα έδωσα, μέχρι να γράψει την κλίση έστριψα ένα τσιγάρο, το κάπνισα, είπαμε τις καληνυχτες μας κ δρόμο.
Απλα πράματα.

Οκ. Καλή αποπληρωμή:(

ckk
16-07-2012, 02:48
Cck, μάλλον δε με κατάλαβες!!!
Ούτε εμένα αρεσουν!!!
Καραγκιοζιες είναι!!! Απλα τυγχανει να ειναι απο καλη μαρκα.
Ένα σετακι διαιρουμενες με αλουμινένια κέντρα κ μασιφ δίσκους χωρίς τρύπες, πιο καλα θα δούλευαν κ ,γνώμη μου, θα ταίριαζαν πολυ περισσότερο με το στιλ κ τα χρόνια της μηχανής.

OK.

MikeKav
16-07-2012, 09:50
Ασχέτως χρηστικότητας η συγκεκριμένη μοτό είναι όμορφη και έχει χαρακτήρα. Να την χαίρεται ο ιδιοκτήτης της.