PDA

View Full Version : Husqvarna TR650 Strada και Terra


J-P-HELLAS
14-07-2012, 07:46
Δύο νέα μοντέλα ανακοίνωσε για το ερχόμενο φθινόπωρο η Husqvarna. Τα TR650 Strada και Terra είναι τα δύο νέα μονοκύλινδρα της εταιρείας, με βλέψεις εντός και εκτός δρόμου.Πρόκειται για τα μοντέλα που προέκυψαν από το concept που παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο η Husqvarna στο Παρίσι και από τότε γνωρίζαμε ότι σύντομα θα περάσει στην παραγωγή. Έφτσε, λοιπόν, αυτή η ώρα και η εταιρεία ανακοίνωσε περισσότερες (αν και όχι όλες) λεπτομέρειες.


Αναλυτικότερα, το TR650 Strada αποτελεί την ασφάλτινη έκδοση της νέας μοτοσικλέτας, ενώ όσοι κινούνται εκτός δρόμου, μπορούν να προτιμήσουν την έκδοση Terra. Ο κινητήρας των δύο μοντέλων δεν είναι άλλος από τον μονοκύλινδρο των 652 κ.εκ. που κινεί και το BMW G 650 GS. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν γίνει κάποιες μικροαλλαγές, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος από τους 47 ίππους στους 58. Η ροπή, από την άλλη, παραμένει στα 6,1 kgm.


Αισθητικά, τα μοντέλα δεν ξεφεύγουν ιδιαίτερα από τα στάνταρ που έχει θέσει η κατηγορία, αλλά και η Husqvarna στο παρελθόν. Ο σχεδιασμός είναι δυναμικός και επιθετικός. Το μαύρο κυριαρχεί, ακόμη και σε κομμάτια όπως το πλαίσιο και το ψαλίδι και οι βασικές διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εντοπίζεται – όπως είναι αναμενόμενο – στους τροχούς. Το Strada διαθέτει χυτές ζάντες, ενώ το Terra ακτινικές ζάντες, μεγαλύτερο τροχό και πιο ψηλά τοποθετημένο μπροστινό φτερό. Πολλά βλέμματα, τέλος, αναμένεται να τραβήξουν και τα διπλά τελικά.


Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε μπροστά ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46 χλστ., ενώ στο ψαλίδι εδράζεται ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό. Οι αναρτήσεις του Terra, όπως είναι φυσικό, έχουν μεγαλύτερη διαδρομή, η οποία φτάνει στα 190 χλστ.


Στο σύστημα πέδησης, τέλος, το Strada θα διαθέτει στάνταρ ABS, στο πλαίσιο της απόφασης της BMW να εξοπλίσει όλα τα μοντέλα δρόμου με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. Στην περίπτωση του χωμάτινου Terra, βέβαια, το ABS θα είναι προαιρετικό.


Και τα δυο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Husqvarna στο Cassinetta di Biandronno της Βόρειας Ιταλίας.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 652
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 58/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/5.750
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 186 (Strada), 184 (Terra)



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_2.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_2.jpg)



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_1.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_1.jpg)


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_3.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/huskytr650_3.jpg)

Fuji
14-07-2012, 08:57
Προσωπική μου άποψη, στο αισθητικό μέρος, μπορούσαν να προσπαθήσουν περισσότερο. Μου θυμίζουν κάτι πρώτες κινέζικες απόπειρες για εντούρο μηχανές. :u57:

Arkas
14-07-2012, 09:19
Εμένα πάλι, μου αρέσουν !

taksidiotis
15-07-2012, 09:01
Κι εμένα μου αρέσουν

send from my Samsung GS-III white beast

siraxanz
15-07-2012, 19:09
:ye02:

ortho
15-07-2012, 19:24
Ο κινητήρας των δύο μοντέλων δεν είναι άλλος από τον μονοκύλινδρο των 652 κ.εκ. που κινεί και το BMW G 650 GS. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν γίνει κάποιες μικροαλλαγές, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος από τους 47 ίππους στους 58. Η ροπή, από την άλλη, παραμένει στα 6,1 kgm.




Και γιατί δεν εφαρμόζει αυτές τις μικροαλλαγές και στα G η μαμά BMW;!

Για να δούμε και τιμές....

J-P-HELLAS
15-07-2012, 22:10
οποιος ενδιαφερετε για το sertao της bmw,
καλο ειναι να περιμενει το terra της husqvarna,
μεγαλες διαφορες, αλλο πλαισιο, αναποδο μπροστινο πηρουνι, αλλο ψαλιδι, ισχυροτερος κινητηρας, και φυσικα καλυτερο φινιρισμα,

adk
23-07-2012, 22:43
οποιος ενδιαφερετε για το sertao της bmw,
καλο ειναι να περιμενει το terra της husqvarna,
μεγαλες διαφορες, αλλο πλαισιο, αναποδο μπροστινο πηρουνι, αλλο ψαλιδι, ισχυροτερος κινητηρας, και φυσικα καλυτερο φινιρισμα,
:ye02: