PDA

View Full Version : Triumph Tiger Explorer 1200


pale
26-07-2012, 14:55
Μετά το επιτυχημένο 800άρι, το Tiger μεγαλώνει στα 1200 και μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μαστόδοντων on-off, μια κατηγορία που για το 2012 έχει πολλούς ανταγωνιστές.


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer10.jpg
Πριν από χρόνια ο τρικύλινδρος Τίγρης είχε 900 κυβικά και είχε σαφώς ταξιδιωτικό προσανατολισμό. Στα χρόνια που πέρασαν τα κυβικά ανέβηκαν στα 1050 και η νέα έκδοση είναι καθαρά ένα sport μοντέλο, που θυσιάζει πολλές φορές την πρακτικότητα προς όφελος της απόλαυσης. Αυτούς τους δύο κόσμους ήρθε να ενώσει το νέο Explorer 1200, σαν ένα μοντέλο adventure touring, που μπορεί να σε ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη, χωρίς όμως να χάσεις μεγάλο μέρος από την απόλαυση. Η κατηγορία των μεγάλων on-off είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και η Triumph προσφέρει τόσα πολλά που σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει από τους άλλους ανταγωνιστές. Απεναντίας μάλιστα, το Tiger Explorer ανεβάζει τον πήχη ψηλά.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/2012-tiger-explore.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/2012-tiger-explore.jpg)

Αισθητική / Εξοπλισμός: Πετυχημένη συνταγή
Έχοντας ήδη αποσπάσει κολακευτικά σχόλια για το Tiger 800, η Triumph δεν θέλησε να διαφοροποιηθεί στο νέο της μοντέλο, και έτσι το Explorer ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του μικρότερου μοντέλου. Με ένα συνοθύλευμα από καμπύλες και γραμμές, και με μπόλικες δόσεις μετάλλου, το Tiger Explorer διατυμπανίζει την ευρωπαϊκή του καταγωγή. Το πλαίσιο και ο κινητήρας παίρνουν τη μερίδα του λέοντος στην εμφάνιση, τονίζοντας το χαρακτήρα μέσα από ένα γυμνό σχετικά σύνολο. Παρʼ όλα αυτά οι σχεδιαστές του Explorer μερίμνησαν ώστε να κρύψουν όσο καλύτερα γίνεται τα διάφορα καλώδια και σωληνώσεις ώστε το μάτι να επικεντρώνεται στο μέταλλο. Ίδιας αισθητικής και το φέρινγκ με το διπλό χαρακτηριστικό προβολέα, μόνο που στο νέο μοντέλο υπάρχουν περισσότερες έντονες γραμμές και κοψίματα. Μεγάλη διαφοροποίηση είναι και η ύπαρξη άξονα, που εκτελεί χρέη μονόμπρατσου ψαλιδιού, δημιουργώντας μια πιο «άδεια» δεξιά πλευρά (επιτρέποντας παράλληλα κα στην εξάτμιση να κατέβει πιο χαμηλά). Μπορεί το Tiger Explorer να έχει μια λιτή σιλουέτα, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διαθέτει ένα πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και στην στάνταρ έκδοσή του. Μάλιστα πέρα από το traction control είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που διαθέτει και cruise control. Και φυσικά στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το απαραίτητο ABS, ενώ ένα πλήθος άλλων αξεσουάρ μπορεί να ικανοποιήσει ένα gadgetάκια οδηγό, όπως προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλεις, ποδιά από αλουμίνιο, πλαϊνές βαλίτσες, top box, κ.ά. Μέχρι και με θερμαινόμενες σέλες μπορεί κάποιος να τοποθετήσεις στο βρετανικό on-off. (Η μοτοσικλέτα της δοκιμής διαθέτει αρκετά αξεσουάρ, όπως κάγκελα, προβολείς ομίχλης, μεγάλη ζελατίνα, ποδιά από αλουμίνιο, προστατευτικές χούφτες).

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer5.jpg


Άνεση / εργονομία: Ένα ακόμη 10άρι
Ο κανόνας των μοτοσυκλετών on-off θέλει τον οδηγό να κάθεται σχετικά όρθιο με τεντωμένα τα χέρια, και το Explorer ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα. Η βρετανική μοτοσικλέτα όμως κάνει ένα βήμα παραπάνω προς αυτόν το τομέα και προσφέρει και δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού, αλλά και του ύψους της σέλας. Ο αναβάτης ανάλογα με το ύψος του αλλά και τις προτιμήσεις του μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο θέσεις 840 χιλ. και 860 χιλ. (ή 810 χιλ. και 880 χιλ. εάν χρησιμοποιήσει άλλη σέλα που δίνεται σαν αξεσουάρ). Ρυθμιζόμενη είναι και η μεγάλη ζελατίνα, που στην όρθια θέση προστατεύει πλήρως ακόμα και αναβάτες με ανάστημα 1.90 μ. Η μεγάλη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει για ώρες με άνεση οδηγό και συνεπιβάτη, κάνοντας τη βόλτα ή το ταξίδι πραγματικά μια ευχάριστη εμπειρία. Όλα τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι στη σωστή θέση και έτσι δεν θα δυσκολέψουν κανέναν να εξοικειωθεί και με τα επιπλέον μπουτόν που διαθέτει το Explorer για τη ρύθμιση του traction control, cruise control και του ABS, αλλά και μια πληθώρα πληροφοριών που εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων..

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer3.jpg``



Κινητήρας: Η μέση οδός.
Και ενώ στα μεγάλα on-off η κλασσική συνταγή τα ήθελε μέχρι το 2011 δικύλινδρα, οι νέοι ανταγωνιστές στην κατηγορία υπόσχονται καλύτερες επιδόσεις και δυνατότητες χάρη στους περισσότερους κυλίνδρους. Η Triumph έχει συνδυάσει το όνομα της με τους τρικύλινδρους κινητήρες, και φυσικά είναι κάτι που δεν απαρνιέται ούτε τώρα. Ουσιαστικά προσπαθεί να συνδυάσει την απόλαυση των 2 κυλίνδρων με τις επιδόσεις των τετρακύλινδρων, και πιστεύουμε ότι επιτυγχάνει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στους δύο κόσμους. Αυτά άλλωστε μαρτυρούν οι 135 ίπποι αλλά και τα 12.3Kgm σε επίπεδα και ο#### διαγράμματα ιπποδύναμης και ροπής αντίστοιχα. Η βρετανίδα διαθέτει και τεχνολογία Ride byWire, κάτι που επιτρέπει στην κεντρική μονάδα ελέγχου να διαχειρίζεται καλύτερα την ποσότητα καυσίμου που χρειάζονται ανά πάσα στιγμή τα τρία έμβολα, όχι μόνο για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη απόδοση αλλά και να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία από το Rocket, το νέο Tiger διαθέτει άξονα για την μετάδοση κίνησης στον πίσω τροχό. Έχει γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη ώστε να μην υπάρχουν οι κλασικές «ανεπιθύμητες» αντιδράσεις του άξονα –και σε αυτό συντελεί και η κόντρα που βρίσκεται πάνω από τον άξονα, αλλά και οι χαρακτηριστικοί ήχοι λόγω κατασκευής στο “ανοιξε -κλείσε” του γκαζιού. Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, ενώ έχει προνοηθεί η τοποθέτηση μια γεννήτριας με απόδοση 950W ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα παροχής εάν κάποιος αποφασίσει να τοποθετήσει όλα τα ενεργοβόρα αξεσουάρ από το μεγάλο κατάλογο της Triumph, όπως τους προβολείς ομίχλης ή τις θερμαινόμενες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη. Τέλος η βρετανική εταιρία ανεβάζει τον πήχη ψηλά όσο αφορά τη συντήρηση καθώς το κόστος χρήσης μειώνεται αρκετά αφού τα service γίνονται κάθε 16.000 χιλιόμετρα.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer4.jpg`



Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Βρετανο-ιαπωνική συνταγή.
Η συνταγή του 800 επαναλαμβάνεται και στο νέο μοντέλο, με τους χαλύβδινους σωλήνες να δημιουργούν ένα μικρό περιμετρικό χωροδικτώμα από το οποίο κρέμεται ο μεγάλος κινητήρας. Μια απλή, δωρική κατασκευή που προσφέρει ακαμψία αλλά και μια δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 222 κιλών. Τώρα όσο αφορά τις αναρτήσεις που είναι τοποθετημένες στο πλαίσιο, είναι γνωστή η συνεργασία της Triumph με ιάπωνες προμηθευτές, έτσι μετά τη Showa, είναι η σειρά της Kayaba να προσφέρει τις γνώσεις της σε μια τόσο σημαντική μοτοσικλέτα. Το πιρούνι είναι upside down με διάμετρο 46! χιλιοστά και με διαδρομή 190 χλστ, ενώ διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης. Αντίστοιχη ρύθμιση υπάρχει και στο αμορτισέρ- επίσης της Kayaba μόνο που σε αυτή την περίπτωση γίνεται υδραυλικά και χωρίς εργαλεία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς. Η δε διαδρομή ελαφρώς μεγαλύτερη στα 194 χλστ. Ιαπωνική συνταγή χρησιμοποιείται και στα φρένα, καθώς η Νissin είναι σταθερός συνεργάτης της Triumph, για αυτό μην μπερδευτείτε με την αναγραφή της βρετανικής εταιρίας πάνω στις δύο τετραέμβολες δαγκάνες. Δύο πλευστοί δισκοί 305 χιλ. και σωληνάκια υψηλής πίεσης συμπληρώνουν το εμπρός πακέτο, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 282 χλστ. με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων επίσης της Nissin. Τα δυνατά φρένα συνοδεύονται από ένα εξελιγμένο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσα από τις λειτουργίες που ελέγχονται από τα μπουτόν του αριστερού διακόπτη.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer5.jpg



Οδηγώντας
Το Explorer μοιάζει σαν να έχει διχασμένη προσωπικότητα. Ανάλογα από τη μεριά που το κοιτάζεις μπορείς να βγάλεις και διαφορετικά συμπεράσματα. Εάν βλέπεις την εμπρός μεριά- ειδικά με την μεγαλύτερη ζελατίνα- τότε σου δίνει την εντύπωση ενός μαστόδοντου που εντυπωσιάζει με τον όγκο του, χάρη και στις έντονες και πολλαπλές γραμμές της σχεδίασης του αλλά και στον πολύγωνο διπλό προβολέα του. Τώρα εάν τύχει να δεις για πρώτη φορά τον Τίγρη από πίσω, μάλλον θα απορήσεις ότι αυτή η μοτοσικλέτα μπορεί είναι 1200 κυβικών, καθώς είναι ιδιαίτερα λεπτή. Βέβαια αυτός ο ..διχασμός, όσο αφορά τη σχεδίαση, δεν είναι τυχαίος καθώς το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη προστασία του αναβάτη από τα καιρικά στοιχεία (αέρα, βροχή, κρύο), ενώ πίσω η λεπτή ουρά σημαίνει ότι η τοποθέτηση πλαϊνών βαλιτσών δεν θα μεγαλώσει υπερβολικά το πλάτος της μοτοσικλέτας. Ανεβαίνοντας στη σέλα ή σε μια προσπάθεια μετακίνησης του Explorer θα συνειδητοποιήσεις ότι όλο αυτό το μέταλλου του κινητήρα και τους πλαισίου δεν είναι μόνο εφέ, καθώς το Tiger 1200 φθάνει αισίως τα 259 κιλά. Αυτό βέβαια στατικά, καθώς ένας ακόμα διχασμός προσωπικότητας πρόκειται να συντελεστεί μόλις οι τροχοί θα αρχίσουν να κυλούν και δια μαγείας χαθεί όλο το βάρος του mega on-off της Triumph. Ακόμα και το θεωρητικό ψηλό κέντρο βάρους, λόγω των όρθιων και ψηλών κυλίνδρων, μοιάζει να μην έχει σημασία στην συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς οι αλλαγές κλίσης αριστερά-δεξιά κα το «ελαφρύ» τιμόνι σε κάνουν να πιστέψεις ότι καβαλάς μια μικρότερη μοτοσικλέτα. Αυτά συμβαίνουν όσο το Tiger κινείται με μικρή ταχύτητα, γιατί όταν το γκάζι ανοίξει τότε δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία, ούτε καν αμφισβήτηση, για ότι πρόκειται για μια μοτοσικλέτα 1200 κυβικών και μάλιστα αρκετά προικισμένη. Από το ρελαντί, το βαρύ χαρακτηριστικό βουητό, φωνάζει ότι το Exlorer δεν είναι απλά ένα μοντέλο adventure touring, καθώς η Triumph δεν ήθελε να φτιάξει μια ακόμη απλή- και αδιάφορη – on-off μοτοσικλέτα. Ναι μεν εξερεύνηση, αλλά πάντα με τη συγκίνηση που χαρίζει μια γρήγορη μοτοσικλέτα. Κάτι που αμέσως θα ανακαλύψεις όταν περιστρέψεις απότομα το καρπό του δεξιού χεριού σου, και μάλιστα πιο εύκολα από ότι περίμενες καθώς το Tiger Explorer χρησιμοποιεί τεχνολογία Ride by Wire και δεν υπάρχουν συρματόσχοινα και ντίζες να σου αντιστέκονται παρά ένα μαλακό ελατήριο.


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer9.jpg


Οι 137 ίπποι σε συνδυασμό με την μπόλικη ροπή επιταχύνουν το νέο Triumph με ρυθμούς γοργούς και το κοντέρ ακολουθεί αβίαστα το δείκτη του στροφόμετρου και γρήγορα θα αντικρίσεις την ένδειξη 180, για φτάσει σε μία τελική ταχύτητα 245 χιλιομέτρων εάν ο δρόμος είναι ανοικτός και ελεύθερος από άλλα οχήματα. Όταν τα χιλιόμετρα φλερτάρουν με τον αριθμό “200” , η ευελιξία που βοηθά τον βρετανικό Τίγρη να ελίσσεται σβέλτα στην πόλη ή σε επαρχιακούς δρόμους, τον κάνει να έχει μια νευρική αίσθηση, που όμως δεν προβληματίζει. Βέβαια η τελική ταχύτητα είναι ένα θεωρητικό μέγεθος, γιατί οι περισσότεροι θα αρκεστούν να ταξιδεύουν μεταξύ 120 και 170 χλμ/ώρα, κάτι που μπορεί ο τρικύλινδρος κινητήρας να κάνει με ιδιαίτερη άνεση. Μην νομίστε όμως ότι ο κινητήρας του μεγάλου Τίγρη επειδή τα καταφέρνει πολύ καλά ψηλά, αδιαφορεί για το τι συμβαίνει στις χαμηλότερες στροφές. Υποδειγματικό τράβηγμα υπάρχει κιόλας από τις 2.000 σ.α.λ., έτσι δεν αποτελεί παράδοξο ότι η βελόνα του στροφομέτρου δεν χρειάζεται να υπερβαίνει τις 3.500 σ.α.λ. ώστε να έχεις μια αρκετά καλή ροή στην οδήγηση- και με μεγάλο όφελος στην κατανάλωση. Μιας και μιλάμε για κατανάλωση να πούμε ότι οι βρετανοί μηχανικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στον ψεκασμό και η κατανάλωση βρίσκεται κοντά στο 7 λίτρα/100 χλμ., με σχετικά γρήγορη οδήγηση, που όμως εύκολα πέφτει πιο κάτω εάν κάποιος οδηγεί όπως είπαμε παραπάνω, πιο χαλαρά. Πάντως, πέρα από τον τρόπο που αποδίδει ο τρικύλινδρος κινητήρας, στοιχείο για τις υψηλές μουαγέν είναι και η προστασία του αναβάτη, κάτι που δεν θα προβληματίσει όσους βρεθούν στη σέλα του Tiger Explorer 1200. Δεν έχει παρά να βάλει κανείς τη ζελατίνα στην όρθια θέση και όλος ο αέρας βγαίνει εκτός πεδίου του οδηγού, ακόμα και εάν αυτός είναι ψηλόσωμος. Και εάν είσαστε από αυτούς που κουράζονται εύκολα, τότε δεν έχετε παρά να επιλέξετε την ταχύτητα στο cruise control και να το θέσετε σε λειτουργία. Είναι αλήθεια ότι όσοι δεν έχουν μια αντίστοιχη εμπειρία από τα αυτοκίνητα θα τους φοβίσει λίγο στην αρχή, καθώς η μοτοσικλέτα κρατά την προεπιλεγμένη ταχύτητά της στην ανηφόρα ή στην στροφή. Πάντως δεν χρειάζεται παρά το πάτημα του συμπλέκτη ή του φρένου ή απλά να κλείσεις το γκάζι ώστε το σύστημα να απενεργοποιηθεί. Θετικά σχόλια και για την ύπαρξη του traction control που δεν επιτρέπει να χαθεί η ισορροπία της μοτοσικλέτας λόγω του συνδυασμού δύναμη της αρκούδας και ελληνικής ασφάλτου. Χάρη στο Traction Control και την ικανότητα του να κρύβει το συνολικό βάρος, το Tiger μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε επαρχιακούς δρόμους, ευχαριστώντας και πιο ανήσυχους αναβάτες. Άκαμπτο πλαίσιο, συμπαγής αίσθηση, δυνατά φρένα βοηθούν και αυτά με τη σειρά τους στη γρήγορη οδήγηση. Το μόνο παράπονο πάνω στο νέο μοντέλο αφορά στο μαλακό πιρούνι, που με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις κάνει τη μοτοσικλέτα τα βουτάει μπροστά σε κάθε δυνατό φρενάρισμα. Βέβαια μικρό το κακό, καθώς διορθώνεται προφορτίζοντας από τους αντίστοιχους ρυθμιστές στο πάνω μέρος των καλαμιών. Τέλος όσο αφορά τις ικανότητες μετακίνησης του Explorer στο χώμα, μάλλον θα πρέπει να υπάρξουν συμβιβασμοί για περάσματα από ομαλούς χωματόδρομους. Ο λόγος είναι ότι παρά την ελαφριά αίσθηση και τις μεγάλες διαδρομές, οι αναρτήσεις έχουν σαφώς ασφάλτινο προσανατολισμό και οι σφικτές αποσβέσεις μεταφέρουν όλα τα απότομα κτυπήματα στα χέρια και τη μέση του οδηγού. Πιστεύουμε ότι ένα διαφορετικό setup θα έκανε πραγματικό χαλί το 1200, αν και ο σκοπός κατασκευής του δεν ήταν αυτός.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer6.jpg



Συμπέρασμα
Για ακόμη μια φορά η επιλογή του τρικύλινδρου κινητήρα από την Triumph αποτελεί ατού και για το νέο Tiger Explorer 1200. Τέτοια απόδοση σίγουρα θα ζηλέψουν και οι ανταγωνιστές του. Αλλά τα θετικά δεν σταματούν εκεί. Ελαφριά αίσθηση κατά την οδήγηση αλλά και μεγάλη προστασία, ABS, traction crusie control στον βασικό εξοπλισμό είναι στοιχεία που γέρνουν τη ζυγαριά υπέρ της βρετανίδας. Και για τους ανήσυχους αναβάτες υπάρχει ένας μεγάλος κατάλογος αξεσουάρ με τα οποία μπορούν να «φορτώσουν» το Explorer. Με τιμή 14.790 ευρω και με αυτές τις επιδόσεις είναι ήδη ένας πολύ υπολογίσιμος αντίπαλος.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer8.jpg

+Aπόδοση κινητήρα, traction & cruise control στον βασικό εξοπλισμό, «ανάλαφρη» αίσθηση, προστασία, κατανάλωση.
- Μαλακό πιρούνι, ελαφρώς νευρική αίσθηση στις μεγάλες ταχύτητες.

Τιμή: από 14.790 ευρώ (βασική έκδοση)
Χρώματα: μπλε, μαύρο, ανθρακί

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer7.jpg (http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer7.jpg)


www.mototriti.gr (http://www.mototriti.gr)
Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμόςhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif
Τεχνικά Χαρακτηριστικά



Κινητήρας4T, 3K, Υ/Ψ,4Β




Κυβισμός (κ.εκ.)1215




Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)85X71.4




Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)137/9.300




Ροπή (kgm/σ.α.λ.)14/6.400




ΤροφοδοσίαΗλ. Ψεκασμός




Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)20




Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)7,1




Βάρος (με καύσιμο)259




Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)243



Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα



ΤύποςΑτσάλινο, χωροδικτύωμα




Αναρτήσεις ΕΑνάποδο πιρούνι Kayba 46χλστ., ΠΕ




Διαδρομή (χλστ.)190




Αναρτήσεις ΠΜονό αμορτισέρ Kayba, ΠΕ, ΑΕ.




Διαδρομή197




Φρένα Ε (χλστ.)Nissin 2Δ /305, ABS




Φρένα Π (χλστ.)Nissin Δ /285, ABS



Τροχοί-ελαστικά



Ελαστικό Ε110/80R19




Ελαστικό Π150/70R17



Διαστάσεις


Μήκος (χλστ.)2.248




Πλάτος -τιμόνι (χλστ.)962




Μεταξόνιο (χλστ.)1.530




Ύψος σέλας (χλστ.)837/857



Εξοπλισμός



ABSΥ




ΜίζαY




Μανιβέλα_




ΣτροφόμετροY




ΚοντέρY




Ένδειξη θερμοκρασίαςY




Ένδειξη βενζίνηςY




Μερικός χιλιομετρητήςY




ΦέρινγκΥ




Ρυθμιζόμενες μανέτεςY




Κεντρικό σταντΥ




Πλάγιο σταντY




ΣχάραΥ




Κλειδαριά κράνουςΥ




Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτησηΥ




Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτησηΥ


http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/triumph_explorer11.jpg

NLS
26-07-2012, 15:18
Ευχαριστούμε.
Γενικώς πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, πράγματι σε λίγους μήνες θα υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός στην κατηγορία (γιατί μέχρι τώρα πραγματικός δεν).

Σχόλια όπως διαβάζω το άρθρο από πάνω προς τα κάτω:

- Βλέποντας την 1η φωτό, η ζελατίνα είναι ΤΕΛΕΙΩΣ κλεμμένη ξέρετε από που, ενώ και από σέλα και πίσω πάλι μοιάζει συνταρακτικά ξέρετε με τι.

- Cruise control δεν είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα, συν βέβαια ότι τέτοιος εξοπλισμός για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα πάντα υπήρχε (throttle locks).

- Φουλ σειρά από έξτρα όπως ξέρουμε ποια.

- Καλή κίνηση το ρυθμιζόμενο τιμόνι. Η ρυθμιζόμενη σέλα δεν είναι και καμιά πρωτοτυπία.

- Πολύ καλό μοτέρ. Γνωστό για την ευστροφία του κλπ. Τα άλογα πολλά αλλά μάλλον εκεί που θα κινηθεί και ο ανταγωνισμός. ΠΟΛΥ καλό το αραιό σέρβις.

- Οι Ιαπωνέζικες συνεργασίες φρένων/αναρτήσεων προσωπικά δεν με εντυπωσιάζουν.

- Πιρούνι 46άρι σε τόσο βαριά μοτό δεν είναι και καμιά έκπληξη.

- Καλή διαδρομή αναρτήσεων για το είδος.

- ΠΑΡΑ πολύ βαρύ για τα γούστα μου (χωρίς το ρεζερβουάρ που θα το δικαιολογούσε τουλάχιστον).

- Επιτέλους μια καλή τελική. Ελπίζω να ζηλέψουν και άλλοι. Δεν είμαι σίγουρος αν καν το MultiStrada 1200 έχει κόφτη πιο πάνω (κάπου εκεί νομίζω είναι). Αλλά φυσικά αυτό ανήκει σε άλλη κατηγορία (όσο και αν οι κάτοχοι, οι επίδοξοι κάτοχοι αλλά και η ίδια η Ducatti θέλουν να λένε άλλα). EDIT: Επιβεβαίωσα, το MS1200 μόλις δεις στο κοντέρ (δεν ξέρω πόσο κλέβουν οι Ιταλοί που ΕΧΟΥΝ φήμη ότι κλέβουν) 247 σου βαράει χαστούκι ο κόφτης και σε ρίχνει 15 κάτω. Δεν με χαλάει. ;) Κρίμα που δεν μου αρέσει. EDIT #2: Κάτοχος γράφει ότι το κοντέρ του MS1200 κλέβει 8% (δηλ. σχεδόν 20 χαω στην τελική!!!)... Ενδεικτικά το GS (το δικό μου πχ. που το μέτρησα) κλέβει 5 χαω. (ίσως 6-7) στην τελική.

- Έχουν διάθεση να χαϊδέψουν τα αυτιά της Triumph στην χωμάτινη μετακίνηση, αλλά οι αλήθειες τους ξεφεύγουν. (αλήθεια, λέτε ότι ένα διαφορετικό setup θα το έκανε πραγματικό χαλί, αλλά ο σκοπός κατασκευής του ΔΕΝ είναι αυτός; Και ποιος είναι;...)

- Τα όργανα είναι ΜΕΓΑΛΟ χάλι για την τιμή και την κλάση της μηχανής. Ξέρω τζαπανάκια με τα μισά λεφτά με καλύτερα όργανα.

Αυτά από μένα διαβάζοντας το παραπάνω και μόνο. Next?

jmar
26-07-2012, 16:19
- Επιτέλους μια καλή τελική. Ελπίζω να ζηλέψουν και άλλοι. Δεν είμαι σίγουρος αν καν το MultiStrada 1200 έχει κόφτη πιο πάνω (κάπου εκεί νομίζω είναι). Αλλά φυσικά αυτό ανήκει σε άλλη κατηγορία (όσο και αν οι κάτοχοι, οι επίδοξοι κάτοχοι αλλά και η ίδια η Ducatti θέλουν να λένε άλλα). EDIT: Επιβεβαίωσα, το MS1200 μόλις δεις στο κοντέρ (δεν ξέρω πόσο κλέβουν οι Ιταλοί που ΕΧΟΥΝ φήμη ότι κλέβουν) 247 σου βαράει χαστούκι ο κόφτης και σε ρίχνει 15 κάτω. Δεν με χαλάει. ;) Κρίμα που δεν μου αρέσει. EDIT #2: Κάτοχος γράφει ότι το κοντέρ του MS1200 κλέβει 8% (δηλ. σχεδόν 20 χαω στην τελική!!!)... Ενδεικτικά το GS (το δικό μου πχ. που το μέτρησα) κλέβει 5 χαω. (ίσως 6-7) στην τελική.[/SIZE]



Το Multi κοντερ βγαζει 265-270 με πραγματικα τα 245-250 :ye33:

NLS
26-07-2012, 17:19
ποιος σου το είπε;
εκτός του ότι ρώτησα κάτοχο (σοβαρό, γιατί από αναβάτες που το θέλουν "μακρύτερο" έχουμε πολλούς σε όλες τις μάρκες), βρήκα ΚΑΙ βίντεο που τον επιβεβαιώνει 100%

κάτσε να το ξαναβρώ

EDIT: Το βρήκα.

http://www.youtube.com/watch?v=j03x6SMvzTM

ΑΚΥΡΟ! 257 βγάλανε οι τύποι! Άρα παίρνω πίσω το 247. :)

Δεν βλέπουμε 265-270.
Βέβαια 257 είναι σούπερ για το είδος της μηχανής. Αν πάντως αληθεύει το 8% που έχει βγάλει αναβάτης ότι του κλέβει... Εγώ θα βάλω 5%. 244 πραγματικά δηλαδή. Όχι και άσχημα. (σημειώνω ότι η GS με GPS και διασταυρωμένο από 50 μεριές, πάει 214 τελική πραγματική)
Βέβαια ξεφεύγουμε από το θέμα.

jmar
26-07-2012, 17:27
ποιος σου το είπε;
εκτός του ότι ρώτησα κάτοχο (σοβαρό, γιατί από αναβάτες που το θέλουν "μακρύτερο" έχουμε πολλούς σε όλες τις μάρκες), βρήκα ΚΑΙ βίντεο που τον επιβεβαιώνει 100%

κάτσε να το ξαναβρώ

EDIT: Το βρήκα.

Ducati Multistrada 1200 Speed Test ("Moto" Magazine) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=j03x6SMvzTM)



Στο 3:26 ειναι αμεσως αμεσως 257!! Και φαντασου σε δρομο με κινηση που αμα δεις εκοψε...αμα σου λεω κατι ξερω...:ye33: (το ειδα με τα μπιρμπιλοτα μου ματια :wo20:)

NLS
26-07-2012, 17:33
Ναι έχω κάνει edit πιο πάνω δεν σε πρόλαβα.
Δες.

allen
26-07-2012, 18:41
με τι μοτοσυκλετα μοιαζει ρε γ####το :hmmm:

ομορφη ζελατινα:hmmm:

taksidiotis
26-07-2012, 20:11
με τι μοτοσυκλετα μοιαζει ρε γ####το :hmmm:

ομορφη ζελατινα:hmmm:

Με ότι μοιάζει το gs με το Dr big από μπροστά:)

send from my Samsung GS-III white beast

NLS
26-07-2012, 21:55
Εδώ μιλάμε ότι μοιάζουν τα 3/4 της μηχανής. Αν δεν θες να το δεις δεν πειράζει.
Σέλα και πίσω πλαίσιο είναι ίδια. Ζελατίνα νομίζεις ότι την ξήλωσαν από εδώ.

Major_Goose
26-07-2012, 22:49
Τα αλογακια που χει παντως καλα ειναι !:D

ortho
27-07-2012, 00:19
παρά τις "κλεψιές" αποκλείεται να αποδειχτεί καλύτερο σύνολο από τη GS;

Ετσι, ρίχνω λίγο λάδι στη φωτιά, μιά και προσωπικά δε με ενδιαφέρει, δεν πρόκειται να αποκτήσω ποτέ μηχανή 1200 κυβικά, εκτός κι αν κερδίσω το λόττο.
Οπτικά μου αρέσει, κι αν το μοτεράκι είναι ο κλασσικός της triumph θα είναι μεγάλη ταύλα....

anton
27-07-2012, 00:37
Οπτικά μου αρέσει, κι αν το μοτεράκι είναι ο κλασσικός της triumph θα είναι μεγάλη ταύλα....



Άσε να βγάλει πρώτα τις παιδικές αρώστιες της και μετά το σκέφτεσαι:ye33:

NLS
27-07-2012, 01:06
παρά τις "κλεψιές" αποκλείεται να αποδειχτεί καλύτερο σύνολο από τη GS;

Ετσι, ρίχνω λίγο λάδι στη φωτιά, μιά και προσωπικά δε με ενδιαφέρει, δεν πρόκειται να αποκτήσω ποτέ μηχανή 1200 κυβικά, εκτός κι αν κερδίσω το λόττο.
Οπτικά μου αρέσει, κι αν το μοτεράκι είναι ο κλασσικός της triumph θα είναι μεγάλη ταύλα....


Δεν ρίχνεις λάδι στη φωτιά καλά τα λες.
Πιθανό να βγει καλύτερο από την GS. Προσωπικά δεν το βλέπω, αλλά τέσπα.
(μιλάμε ως σύνολο γιατί σε επί μέρους σημεία φυσικά και είναι καλύτερο σε κάποια από την GS - σε 1-2 μάλιστα ΑΡΚΕΤΑ καλύτερο)

Η GS όμως η νυν είναι 8 ετών (ΟΚΤΩ ετών) με δυο μικρές ανανεώσεις μόνο.
Άσε να δούμε τι θα δούμε σε περίπου 2 μήνες και τα ξανασυζητάμε. :)

NLS
27-07-2012, 01:09
Άσε να βγάλει πρώτα τις παιδικές αρώστιες της και μετά το σκέφτεσαι:ye33:

Προβλέπω ελάχιστες.
Η Triumph φτιάχνει καλά μοτέρ. Αυτό δε εδώ, δεν είναι νέο, απλά είναι το γνωστό της σε πιο... μεγάλο.
Πιο πολλές παιδικές ασθένειες πιθανά θα έχει η υδρόψυξη της επόμενης GS.

Φυσικά όλα είναι θεωρίες.

Εγώ σαν μεγάλη μάχη στην κατηγορία θεωρώ το μεγάλο KTM (επίσης σε τέτοια περίπου κυβικά) με το υδρόψυκτο GS. Ότι δηλαδή έγινε και πριν, με όλα τα άλλα να είναι "ναι μεν περίπου, ε οκ όχι και άσχημα".

GregoryA
29-07-2012, 12:14
Ασε να δούμε αξιοπιστία και βλέπουμε!!!!! Την αξιοπιστία των υπαρχόντων μοντέλων την γνωρίζουμε!!!!