PDA

View Full Version : Heidenau K60


Ionlab
13-06-2009, 01:28
Τα έχει δοκιμάσει κανείς; Τι λένε; Σε ίδιου τύπου λάστιχο 50/50 τι προτείνετε;

yannis
13-06-2009, 13:49
Άστα... το έψαξα για Ελλάδα, πήρα τηλ. μέχρι Θεσσαλονίκη, τζίφος!!! Δεν γνώριζαν και πολλά, δεν είχαν διαστάσεις... Κατέληξα στα TKC 80. Εξαιρετικά!!!;)

Arkas
13-06-2009, 14:09
Γιώργο, το είδες αυτό;

http://www.mototriti.gr/jpg/MTR/100/product/14947.jpg (http://javascript<b></b>:;)
(http://javascript<b></b>:;)Heidenau K60 rear

Το Heidenau K60 είναι ένα πίσω ελαστικό σχεδιασμένο ειδικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αναβατών enduro-road. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εγγυώνται σταθερότητα στον έλεγχο κατά την οδήγηση και ισορροπία. Πολύ καλή απόδοση σε στεγνό αλλά και υγρό δρόμο.

http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΣτοιχεία αντιπροσώπου http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifhttp://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΕ
3η ΛΕΩΦ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 4
Τηλ: 2310 633177
E-Mail: periferiaki@ath.forthnet.gr

Ionlab
13-06-2009, 15:52
Ναι το έχω ήδη δει...απλώς ήθελα γνώμη απο κάποιον που να τα έχει βάλει...αλλά απ' τα λεγόμενα του Γιάννη βλέπω ότι είναι δυσεύρετο. Όσοι πάντως τα έβαλαν ήταν ευχαριστημένοι και από το κράτημα στην άσφαλτο αλλά και από την διάρκεια.

Mits70
13-06-2009, 18:39
Ξέρουμε τιμή?

Ionlab
14-06-2009, 00:23
Αν δεν υπάρχουν τι νόημα έχει η τιμή. Στην Νότιο Αφρική λίγο φθηνότερα από τα TKC. Αλλά λόγω διάρκειας το κόστος χρήσης είναι 30-40% μικρότερο.

vasmar
14-06-2009, 02:28
Τα έχει δοκιμάσει κανείς; Τι λένε; Σε ίδιου τύπου λάστιχο 50/50 τι προτείνετε;

Άστα... το έψαξα για Ελλάδα, πήρα τηλ. μέχρι Θεσσαλονίκη, τζίφος!!! Δεν γνώριζαν και πολλά, δεν είχαν διαστάσεις... Κατέληξα στα TKC 80. Εξαιρετικά!!!;)

Γιώργο, το είδες αυτό;

http://www.mototriti.gr/jpg/MTR/100/product/14947.jpg (http://javascript<b></b>:;)
(http://javascript<b></b>:;)Heidenau K60 rear

Το Heidenau K60 είναι ένα πίσω ελαστικό σχεδιασμένο ειδικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αναβατών enduro-road. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εγγυώνται σταθερότητα στον έλεγχο κατά την οδήγηση και ισορροπία. Πολύ καλή απόδοση σε στεγνό αλλά και υγρό δρόμο.

http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΣτοιχεία αντιπροσώπου http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifhttp://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΕ
3η ΛΕΩΦ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 4
Τηλ: 2310 633177
E-Mail: periferiaki@ath.forthnet.gr





ENA MEGALO :sm5::sm5::sm5: ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΕΣ ΛΥΣΕΙς







ΚΑΙ ΠΑΛΙ :sm5:

Ionlab
17-06-2009, 00:32
Μου είπαν ότι μπορεί να γίνει παραγγελία και θα τα έχω σε 2 μήνες περίπου....αλλά δεν συνεργάζονται με κάποιον στην Πάτρα . Τιμή δεν μου έδιναν από το τηλέφωνο. Έπρεπε να πάω σε εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα για να κάνω παραγγελία και να μάθω τιμή.

xvitos
17-06-2009, 05:03
Μου είπαν ότι μπορεί να γίνει παραγγελία και θα τα έχω σε 2 μήνες περίπου....αλλά δεν συνεργάζονται με κάποιον στην Πάτρα . Τιμή δεν μου έδιναν από το τηλέφωνο. Έπρεπε να πάω σε εξουσιοδοτημένο στην Αθήνα για να κάνω παραγγελία και να μάθω τιμή.






είδες και αυτόν ;;;;;;;;;







Γιώργο, το είδες αυτό;

http://www.mototriti.gr/jpg/MTR/100/product/14947.jpg (http://javascript<b></b>:;)
(http://javascript<b></b>:;)Heidenau K60 rear

Το Heidenau K60 είναι ένα πίσω ελαστικό σχεδιασμένο ειδικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αναβατών enduro-road. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εγγυώνται σταθερότητα στον έλεγχο κατά την οδήγηση και ισορροπία. Πολύ καλή απόδοση σε στεγνό αλλά και υγρό δρόμο.

http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΣτοιχεία αντιπροσώπου http://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifhttp://www.motoaccess.gr/_img/tr.gifΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΕ
3η ΛΕΩΦ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 4
Τηλ: 2310 633177
E-Mail: periferiaki@ath.forthnet.gr

Ionlab
17-06-2009, 09:46
Πάντως Γερμανία η τιμή είναι 160Ε + περαστικά. Μπρος πίσω. Αλλά θέλουν 100Ε μεταφορικά για Ελλάδα :yz

Ionlab
25-08-2009, 14:48
Σήμερα παρέλαβα τα λάστιχα, αφού τα έκανα παραγγελία από Γερμανία. 6 ημέρες μεταφορά.

Πρώτες εντυπώσεις: Το πίσω λάστιχο έχει ΠΟΛΥ βαθιά χάραξη. Το μπροστινό έχει επίσης σχετικά βαθιά χάραξη αλλά καμία σχέση με το πίσω. Τα λάστιχα είναι φρέσκα 2109 τα πίσω 2209 τα μπροστά.

Αύριο θα τοποθετηθούν και σιγά σιγά θα στρωθούν και θα γράψω τις πρώτες εντυπώσεις. Σημειωτέον ότι το μπροστινό λάστιχο τοποθετείται ανάποδα σε σχέση με το βελάκι για βέλτιστη απόδοση και διάρκεια καθώς διαβάζω σε διάφορα φόρα σύμφωνα και με υπόδειξη του κατασκευαστή.
Ο λόγος είναι ότι ουσιαστικά αποτελεί πίσω λάστιχο λόγω διάστασης σε άλλες μοτοσυκλέτες οπότε το rotation αναφέρεται για τοποθέτηση πίσω.

Φυσικά το λάστιχο είναι made in Germany και μάλιστα λέγεται ότι η ίδια εταιρία κατασκευάζει και το TKC80 για την γερμανική αγορά. Δεν ξέρω κατα πόσον ισχύει ακόμα αυτό καθώς πλέον τα TKC80 κατασκευάζονται στην Κορέα.

Arkas
25-08-2009, 14:49
Καλοπάτητα Γιώργο!!!

Ionlab
25-08-2009, 14:52
Ευχαριστώ...

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-08-2009, 21:46
Μεγειές, μεγειές Γιώργο ....

Τελικά, η τιμή πόσο έφτασε ;;;; (κόστος-μεταφορικά-"περαστικά" ;;) ;)


Αυτό με το "ανάποδο" rotation,

κάπως με παραξενεύει,

αλλά άμα το διάβασες .....





Υ.Γ. Μην ξεχάσεις το σχετικό στρώσιμο ... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF69.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF69.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF69.gif





.

Ionlab
26-08-2009, 18:22
Σήμερα ως γνωστόν τοποθετήθηκαν τα λάστιχα...και έκαναν και τα πρώτα τους 50χλμ.
Ας ξεκινήσουμε σιγά σιγά...
1ον το θέμα του rotation έχει διορθωθεί. Πιθανόν εικάζω αυτό έγινε με την πρόσφατη αλλαγή γόμας που έγινε στο συγκεκριμένο μοντέλο...
Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις τα V που σχηματίζουν τα τακούνια πρέπει να τοποθετηθούν όπως στα Anakee.

2ον και σημαντικότατον η εμπειρία μου είναι με BW501-502 που είχε αρχικά το 850 καλό γριπ σε στεγνό αλλά μαλακά, Tourance απλό που έχω κάνει και τα περισσότερα χλμ ικανοποιητικότατο κράτημα σε στεγνό βρεγμένο και διάρκεια, και Anakee 2 επίσης μαλακά σχετικά φορεθηκαν για περίπου 6000 και βγήκαν με τελειωμένο το μπροστινό για να τοποθετηθούν αυτά.

Επομένως η άμεση σύγκριση θα γίνει με τα Anakee 2 σε άσφαλτο και χώμα.

Τα πρώτα 40χλμ ξεκινώντας με κρύο λάστιχο και πιέσεις 2,4/2,6 είναι τρομακτικά. Φυσικά το περίμενα οπότε δεν πίεσα καθόλου τα λάστιχα, όπως και θα κάνω και για τα επόμενα 100 περίπου.
Απο θέμα κραδασμών περίμενα να έχω περισσότερους, πολύ περισσότερους. Σε πολύ λεία-γυαλί άσφαλτο γίνονται αντιληπτοί λίγο περισσότερο από το Anakee όταν ήταν όμως πλαγιασμένο. Βέβαια εδώ έχεις λίγους κραδασμούς και μπροστά ιδιαίτερα στο κλείσιμο του γκαζιού.
Στρίβουν με πολύ λιγότερη προσπάθεια αλλά αρχικά και κρύα απλά δεν έχεις καμία εμπιστοσύνη. Από τα 40χλμ και μετά μπορεσα να στρίψω με μικρες ταχύτητες σωστά και χωρίς να τα πιέζω.

Η μηχανή με το που γέρνει ΛΙΓΟ δίνει μια αίσθηση γλυστρίματος η οποία φεύγει καθώς περνάνε τα χλμ. Μάλλον ευθύνονται τα σπυράκια γι' αυτό και προφανώς και το γεγονός ότι είναι τρακτερωτά οπότε το τακούνι μπορεί να μετατοπιστεί. Πάντως στρίβουν πολύ πιο εύκολα καθώς τα anakee ήθελαν σημαντική πίεση στο τιμόνι (countersteering) για να μπορέσουν να γείρουν ΠΟΛΥ. Φυσικά και δεν έφτασα σε τέτοιες γωνίες κλίσης με καινουρια λάστιχα αλλά δεν περιμένω να χρειάζεται η ίδια προσπάθεια.

Επίσης λόγω τακουνιού η πολύ απότομη σύντομη πίεση με πχ 110χλμ/ω στο τιμόνι διμιουργεί μια ανεπαίσθητη ταλάντωση αριστερά δεξιά της μηχανής κάτι που φυσικά απουσιάζει στα anakee.

Από θόρυβο αίσθητός αλλά όχι ενοχλητικός από τα 70χλμ/ω και μεχρι τα 120 που τα πήγα.

Η αποκάλυψη είναι στο χώμα/χαλίκι. Φυσικά είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ με χωμάτινο τεραίν και τα λάστιχα τοποθετήθηκαν για να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση στο χώμα. Επίσης δεν υπάρχει εμπειρία με Karoo TKC80 για να συγκρίνω. Αλλά επειδή ήθελα να έχω ένα μέτρο σύγκρισης είχα περάσει από ένα δρόμο υπο κατασκευή πριν αλλάξω τα λάστιχα και μετά. Πατημένο χώμα και χαλίκι με κομμάτια από χαλαρό χαλίκι.
Απλά καμία σχέση. Εκεί που με τα Anakee έκανα πατιναζ είχα μια ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αίσθηση σταθερότητας πλεόν. Σχεδόν περνούσα με τα διπλάσια χλμ (70) χωρίς να φοβάμαι (ιδιαίτερα). Θα δοκιμαστούν φυσικά ενδελεχώς σε χωμάτινες διαδρομές και θα γράψω εκ νέου τις εντυπώσεις μου.

Προς το παρόν περιμένω να δω καλύτερη απόδοση στην άσφαλτο (θα είμαι ικανοποιημένος με μια απόδοση 80-85% σε σχέση με τα Tourance) καθώς αυτή τη στιγμή τα λάστιχα είναι μόλις στο 30% των προσδοκιών μου.

Στο χώμα είμαι εντυπωσιασμένος από την διαφορά που κάνουν.
Ξεχασα να προσθέσω ότι είναι πιο άνετα στις λακούβες.

Ραντεβού στα 1000χλμ.

Όσον αφορά τιμές αυτές είναι στο mynetmoto και στο KEDO (αυτοί στέλνουν Ελλάδα) αλλά αν υπάρχει ενδιαφέρον πιθανόν να μπορέσει να γίνει κάτι και στην Ελλάδα. Περαστικά 10-15Ε που ρώτησα (απο περιέργεια).

Ionlab
26-08-2009, 18:27
Ξεχασα να προσθέσω ότι περιμένω 10-12Κ χλμ από το μπροστινό και τουλάχιστον 8Κ από το πίσω.

kostas-patra
28-08-2009, 12:08
καλοφόρετα γιώργο
στο χώμα κατέβασες τις πιέσεις στο 1.5;

γιατί έχω την εντύπωση πως θα πρεπε να περιμένεις να σου βγάλει αν όχι περισσότερα χιλιόμετρα το πίσω, τουλάχιστον τα ίδια με το μπροστά;

πολύ καλή πορουσίαση για ένα λάστιχο που αγνοούσα οτι υπήρχε!

Ionlab
28-08-2009, 16:06
Κώστα, δεν κατέβασα πιέσεις γιατί ήθελα να δω πως είναι με κανονικές πιέσεις 2,4/2,6 γιατί ούτως η άλλως με πίεση στο 1,5 τα πράγματα καλυτερεύουν.

Πλεον έχουν 250Κμ πάνω τους και η συμπεριφορά στην άσφαλτο έχει βελτιωθεί πολύ. Χτες είχα ανέβει Παναχαϊκό και κατέβηκα νύχτα. Ανέβηκα από Σελλά και κατέβηκα από Λόγγο και μετά Εθνική με 120. Πιστεύω ότι το στρώσιμο που τους κάνω είναι ιδανικό.

Δεν θα πώ κάτι παραπάνω, θα γράψω συνολικές εντυπώσεις στα 1000Κμ.

Arkas
29-08-2009, 02:13
Περιμένουμε Γιώργο!

Ionlab
05-10-2009, 15:57
Πλεόν έχω μάλλον συμπληρώσει 1000Κ κάπου στα 400 έχασα το μέτρημα....Δεν έχουν κάνει ΠΟΛΥ εθνική και κυρίως μέσα στην πόλη και λίγο Παναχαϊκό.

Σε στεγνό το λάστιχο πλεόν έχει στρώσει πάρα πολύ. Στρίβουν αρχικά με ελάχιστη προσπάθεια αλλά από ένα σημείο και πέρα το πλάγιασμα απαιτεί δύναμη-σπρώξιμο στο εσωτερικό γκριπ. Συνέβαινε και στα Anakee αυτό αλλά εδώ συμβαίνει σε μικρότερη κλίση. Γλυστρίματα του πίσω σε άσφαλτο είναι πιο δύσκολα και απαιτούν λίγη σκέψη για να τα καταφέρεις, εκτός αν είναι τελείως λεία. Εν γένει το γεγονός ότι στρίβουν πολύ γρήγορα σημαίνει ότι πρέπει να είσαι πιο ακριβής στο τιμόνι, αλλά από την άλλη οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πανεύκολες. Μοιάζει να έχουν πιο "έντονη" κορώνα. Στο φρενάρισμα αν και δεν τα πίεσα πάρα πολύ έντονα δεν είναι στην ίδια κατηγορία με 90-10 λάστιχα, χωρίς όμως να απέχουν πολύ (αναμενόμενο μιας και έχουν τακούνια). Ο θόρυβος είναι παρών από τα 70-100 (δεν με ενοχλεί) από κει και πέρα αναλαμβάνει ο αέρας. Δεν τα πήγα πάνω από 140 κοντερίσια αλλά δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα σε μικρά ταξίδια. Αν και δεν θα έπρεπε (δεδομένου των πιέσεων που εχω στην άσφαλτο και λόγω των σκληρών τοιχωμάτων που έχουν) μου φαίνονται πολύ πιο άνετα στις λακούβες...Ποιός ξέρει...
Ακολουθούν περισσότερο διαμήκεις αυλακώσεις στο οδόστρωμα (ίσως και λόγω κορώνας).
Τα λάστιχα δεν δείχνουν σχεδόν καθόλου φθορά μετά από 1000+ χλμ, ιδιαίτερα το πίσω.
Για συμπεράσματα σε βρεγμένο και χώμα θα επανέλθω (ελπίζω σύντομα)...Το μόνο που θα πω είναι ότι μόνο και μόνο ο ψυχολογικός παράγοντας (ότι δλδ έχεις καταλληλότερα λάστιχα από τα 90-10 για χώμα) βοηθάει. Το αντίστροφο ισχύει για βρεγμένο (αλλά ούτως η άλλως δεν θα πίεζα πολύ ένα οποιοδήποτε λάστιχο στο βρεγμένο, ας είναι και Uniroyal...)

Συμπερασματικά...με τα ως τώρα δεδομένα ΑΝ αποδειχθούν και μακρόβια θα είναι το λάστιχο της επιλογής μου εκτός και αν αποφασίσουν να εισάγουν και το απλό tourance οπότε ίσως να δυσκολευτώ στην απόφαση...Πάντως δείχνουν/ταιριάζουν πολύ πιο όμορφα στον χαρακτήρα του GS (χωρίς βέβαια αυτό να έχει καμία βαρύνουσα σημασία).