PDA

View Full Version : Όλα στο τραπέζι για τον Valentino


final
30-07-2012, 22:13
30 Ιουλίου 2012

http://w.sharethis.com/images/check-big.png0Emailhttp://w.sharethis.com/images/check-small.pngSharehttp://w.sharethis.com/images/check-small.png http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2012/07/image12089.jpeg

Είναι το σημαντικότερο σαββατοκύριακο του Rossi στην Ducati, αφού θα βαρύνει ιδιαίτερα στην απόφασή του σχετικά με την παραμονή του στην μάρκα της Μπολόνια ή όχι.
Θα συναντηθεί με τον CEO της Ducati, τον πολύ Gabriele del Torchio που έλαβε πρόσφατα ψήφο εμπιστοσύνης από την Audi αφού όχι μόνον διατήρησε την εξουσία του στην κατακόκκινη φίρμα αλλά τη διπλασίασε, αφού του ανατέθηκε η διεύθυνση και της Lamborghini.
Μαζί έχουν να συζητήσουν κάποιες “λεπτομέρειες” για το 2013. Σύμφωνα με πληροφορίες, μία από αυτές είναι το ύψος της αμοιβής του. Λέγεται ότι η Ducati του προσφέρει 17 εκατομμύρια για να μείνει μαζί τους. 17 εκατομμύρια ανά σεζόν!
Δεν ξέρω πώς δικαιολογούνται αυτά τα χρήματα, από μία εταιρεία που δεν μπορεί να παραδώσει έγκαιρα ανταλλακτικά στον Νο1 αναβάτη της.
Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Rossi τα χρήματα θα παίξουν τον τελευταίο ρόλο στην απόφασή του, και εξάλλου η αμοιβή αυτή αποτελεί λιγότερο από το 50% των ετήσιων εισοδημάτων του.
Αυτά που θα μετρήσουν είναι το τι θα γίνει στην Ducati Corse, πως θα επηρεάσει τη λειτουργία της η θέληση της Audi και…. το σημαντικότερο, αν θα μπορέσουν να τον πείσουν ότι η Ducati μπορεί να αλλάξει ρότα και να κάνει την Desmosedici ανταγωνιστική όπως θέλει ο Valentino.
Αν πειστεί ο Ιταλός για αλματώδη βελτίωση της λειτουργίας της Ducati, μπορεί να μείνει, η προοπτική της δόξας είναι δυνατό ερεθιστικό. Όμως μέχρι τώρα οι οιωνοί δεν είναι ευνοϊκοί. Κι από την άλλη, εγκαταλείποντας την Ducati διακινδυνεύει τη φήμη του “γιατρού” του αναβάτη που μπορεί να επανεφεύρει μια μοτοσυκλέτα και να την κάνει από χελώνα, λαγό.
Αν φύγει, είναι πιθανό αλλά όχι και δίκαιο, ότι η ιστορία θα γράψει για τον «ρίψασπι» Rossi όχι για την προβληματική Ducati και την προβληματική νοοτροπία της. Όχι, το βιβλίο θα γράψει ότι ο Ιταλός έχασε τις μαγικές του δυνάμεις…
Για κάθε ενδεχόμενο η Ducati κοιτάζει ήδη μπροστά. Την ερχόμενη εβδομάδα θα δοκιμάσουν την Desmosedici στο Mugello δύο νεαροί Ιταλοί, o θερμοκέφαλος Andrea Iannone (από την Moto2) και ο Danilo Petrucci που τώρα παιδεύεται με την CRT…
Σύμφωνα με την παραφιλολογία της εποχής, στη συγκεκριμένη δοκιμή μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί και ο Scott Redding. Όπως δήλωσε το αφεντικό της Ομάδας Ducati, Andrea Cicognani, οι κόκκινοι θέλουν να ετοιμάσουν μια νεανική ομάδα.
Η ακριβής της διάρθρωση θα οριστικοποιηθεί στη διάρκεια ή λίγο μετά τον ερχόμενο αγώνα στην Ινδιανάπολη. Ο Hayden παραμένει για έναν χρόνο, συνεχιστής της «παράδοσης». Αρκεί όμως ένας νέος για να αναγεννηθεί η Ducati και να παρακάμψει τα προβλήματά της;
www.troktiko.eu (http://www.troktiko.eu)

dtz
10-08-2012, 09:14
τελικά δεν τα κατάφερε η Ducati !
θα δούμε πάλι τρελλά "πράματα" τη νέα σεζόν :D:D

όπως πολύ σωστά γράφει ο Χούντρας, "ένας κύκλος έκλεισε, ένας παλιότερος ξανάνοιξε"

Newsbeast.gr | AUTOMOTO : Ο Valentino Rossi στη Yamaha (http://www.newsbeast.gr/car/arthro/395820/o-valentino-rossi-sti-yamaha/)

dimitrisgsx1400
10-08-2012, 09:37
Κριμα ομως... θα ηταν πολυ πιο ανταγωνηστικο το πρωταθλημα με τα τρια εργοστασια. Τωρα? honda yamaha τα ιδια και τα ιδια, γι' αυτο το wsbk ειναι πολυ πιο ενδιαφερον , 5 διαφορετικα εργοστασια στις 5 πρωτες θεσεις....:o

dtz
10-08-2012, 12:40
πράγματι κι εγώ απογοητεύτηκα λίγο, γιατί θα ήθελα να δω τη ντουντούκα να κερδίζει, αλλά η λουγκρίτσα κάτι είδε μάλλον που δεν το βλέπουμε εμείς ...
Αν θυμάσαι πέρασαν 2 χρόνια για να κάνει μηχανάκι το YAMAHA, και μάλλον το DUCATI θέλει μάλλον αλλαγή φιλοσοφίας για να "πάει", κάτι που ίσως οι Ιταλοί δεν το θέλουν.
Κάπως έτσι έφυγε και ο Knight από την BMW, μεσούσης της χρονιάς στο παγκόσμιο enduro.
Τους λέει, παιδιά το μηχανάκι θέλει αυτό, αυτό κι αυτό, και του λένε "μεγάλε αυτό πιά γίνεται KTM, δεν μπορούμε να το κάνουμε έτσι"
Η συνέχεια γνωστή "ευχαριστώ πολύ, χάρηκα για τη γνωριμία" :D:D

taksidiotis
12-08-2012, 04:32
Άντε,επιστροφή πάλι στο καλό Ιάπωνα και στο πετυχημένο παρελθόν

Sent from my LT22i using Tapatalk 2

forester
12-08-2012, 09:23
Κριμα ομως... θα ηταν πολυ πιο ανταγωνηστικο το πρωταθλημα με τα τρια εργοστασια. Τωρα? honda yamaha τα ιδια και τα ιδια, γι' αυτο το wsbk ειναι πολυ πιο ενδιαφερον , 5 διαφορετικα εργοστασια στις 5 πρωτες θεσεις....:o


Αν εξαιρεθεί η εποχή Stoner στη Ducati, Ηοnda - Yamaha έπαιζαν και θα συνεχίσουν να παίζουν...
Ο Rossi στη Ducati έπαιζε 6-10η θέση . Ποιος ανταγωνισμός;
Τώρα θα δούμε και μάχη παραπάνω;)