PDA

View Full Version : ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΝΟΝ!


ansakellariou
10-08-2012, 12:31
Γεια σας και παλι!
Εχω δυο "προβληματακια" με τα ξενον.
Α)στη κανονικη σκαλα ενοχλω τους παντες(ειναι σαν μεγαλη)
Β)η μεγαλη σκαλα δεν εχει καμια διαφορα με την κανονικη σκαλα(αναβει ενα λαμπακι αλλα διαφορα δεν βλεπω).
Πιστευετε οτι θελει ρυθμιση το υψος των φωτων ή ειναι πολυ δυνατα απο μονα τους?Και για το θεμα με τη μεγαλη σκαλα?
Αρμοδιος για να τα φτιαξει ειναι το συνεργιο της bmw η μπορω να εμπιστευτω και καποιον τοπικο ηλεκτρολογο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.

kornlaz
10-08-2012, 12:36
Πίσω από το φανάρι έχει μια μεγάλη βίδα από οπου μπορείς να το ρυθμίσεις ώστε να μην τυφλώνεις τους απέναντι:ye33:

ansakellariou
10-08-2012, 13:00
Θα το κοιταξω ευχαριστω!

vpentza
10-08-2012, 13:39
Πίσω από το φανάρι έχει μια μεγάλη βίδα από οπου μπορείς να το ρυθμίσεις ώστε να μην τυφλώνεις τους απέναντι:ye33:

πίσω από το φανάρι και ελαφρώς στο κέντρο και αριστερά, έχει βίδα με πλαστική εξάπλευρη κεφαλή. Η βίδα αυτή έχει γύρω της ένα "πέταλο" σαν κάλλυμα....αυτό έχει άρθρωση. Αν το σπρώξεις προς τα κάτω, σταματάει στις 90 μοίρες και ανεβάζει/κατεβάζει τη βάση των φώτων...όπως παλιά κάναμε στα αμάξια και τις μοτό (και στο 1150) όπου στη περίπτωση υπερβολικού φορτώματος "κατεβάζαμε" τη δέσμη των φώτων για να μην φέγγουν προς τον...ουρανό.
Θεωρητικά, με τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια της ανάρτησης, η ευθυγράμμιση της μοτό (άρα και των φώτων) σε κάνει να μην το χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο μοχλικό....:ye33:

kornlaz
10-08-2012, 13:54
πίσω από το φανάρι και ελαφρώς στο κέντρο και αριστερά, έχει βίδα με πλαστική εξάπλευρη κεφαλή. Η βίδα αυτή έχει γύρω της ένα "πέταλο" σαν κάλλυμα....αυτό έχει άρθρωση. Αν το σπρώξεις προς τα κάτω, σταματάει στις 90 μοίρες και ανεβάζει/κατεβάζει τη βάση των φώτων...όπως παλιά κάναμε στα αμάξια και τις μοτό (και στο 1150) όπου στη περίπτωση υπερβολικού φορτώματος "κατεβάζαμε" τη δέσμη των φώτων για να μην φέγγουν προς τον...ουρανό.
Θεωρητικά, με τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια της ανάρτησης, η ευθυγράμμιση της μοτό (άρα και των φώτων) σε κάνει να μην το χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο μοχλικό....:ye33:

Αυτή την βίδα λέω και εγώ και πρέπει να την γυρίσεις έτσι ώστε να χαμηλώσεις το φανάρι για να μην φέγγουν ψηλά τα φώτα........Έτσι -όπως πολύ σωστά αναφέρεις με την σωστή ρύθμιση και της ανάρτησης- εγώ μέχρι στιγμής τον μοχλό δεν χρειάστηκε να τον χρησιμοποιήσω:ye02:

vpentza
10-08-2012, 14:00
Αυτή την βίδα λέω και εγώ και πρέπει να την γυρίσεις έτσι ώστε να χαμηλώσεις το φανάρι για να μην φέγγουν ψηλά τα φώτα........Έτσι -όπως πολύ σωστά αναφέρεις με την σωστή ρύθμιση και της ανάρτησης- εγώ μέχρι στιγμής τον μοχλό δεν χρειάστηκε να τον χρησιμοποιήσω:ye02:

αν δεν κάνω λάθος, η βίδα αφορά τη μετακίνηση στον οριζόντιο άξονα, πόσο δηλ δεξιά ή αριστερά στρέφεται όλη η βάση....
τον φιλαράκο τον ενδιαφέρει η μετακίνηση στον κάθετο άξονα ώστε να μην φέγγει προς τα άστρα......άρα εκτιμώ ότι πρέπει να ασχοληθεί με το μοχλικό...δεν έχω πρόσβαση σε manual τώρα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος....
τα xenon πάντως δεν "ταιριάζουν" στο φανάρι της μοτό, διότι αυτό έχει προδιαγραφές για λάμπα πυρακτώσεως και μόνον. Δεν θα μπορέσει ποτέ να τα ρυθμίσει σωστά.... Εγώ τα χρησιμοποιώ και τα προτείνω μετ' επιτάσεως διοτι με βλέπουν και γλυτώνω τους προβληματικούς

aeriko
10-08-2012, 14:58
αν δεν κάνω λάθος, η βίδα αφορά τη μετακίνηση στον οριζόντιο άξονα, πόσο δηλ δεξιά ή αριστερά στρέφεται όλη η βάση....
τον φιλαράκο τον ενδιαφέρει η μετακίνηση στον κάθετο άξονα ώστε να μην φέγγει προς τα άστρα......άρα εκτιμώ ότι πρέπει να ασχοληθεί με το μοχλικό...δεν έχω πρόσβαση σε manual τώρα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος....
τα xenon πάντως δεν "ταιριάζουν" στο φανάρι της μοτό, διότι αυτό έχει προδιαγραφές για λάμπα πυρακτώσεως και μόνον. Δεν θα μπορέσει ποτέ να τα ρυθμίσει σωστά.... Εγώ τα χρησιμοποιώ και τα προτείνω μετ' επιτάσεως διοτι με βλέπουν και γλυτώνω τους προβληματικούς
Ναι αλλά δεν μας λές αν βλέπεις, ιδίως μετά από παγωμένες :ha16::ha16::ha16:

vpentza
10-08-2012, 15:26
Ναι αλλά δεν μας λές αν βλέπεις, ιδίως μετά από παγωμένες :ha16::ha16::ha16:

Πάντως...βοηθάει και μετά τις παγωμένες......το παράδειγμα φρεσκότατο, σαν συναγρίδα ένα πράγμα Καππαδόκη.....:ha16::ha16::ha16:

dottmicalis
10-08-2012, 16:08
αν δεν κάνω λάθος, η βίδα αφορά τη μετακίνηση στον οριζόντιο άξονα, πόσο δηλ δεξιά ή αριστερά στρέφεται όλη η βάση....
τον φιλαράκο τον ενδιαφέρει η μετακίνηση στον κάθετο άξονα ώστε να μην φέγγει προς τα άστρα......άρα εκτιμώ ότι πρέπει να ασχοληθεί με το μοχλικό...δεν έχω πρόσβαση σε manual τώρα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος....
τα xenon πάντως δεν "ταιριάζουν" στο φανάρι της μοτό, διότι αυτό έχει προδιαγραφές για λάμπα πυρακτώσεως και μόνον. Δεν θα μπορέσει ποτέ να τα ρυθμίσει σωστά.... Εγώ τα χρησιμοποιώ και τα προτείνω μετ' επιτάσεως διοτι με βλέπουν και γλυτώνω τους προβληματικούς

Όχι. Η βίδα αφορά στη μετακίνηση στον καθετο άξονα.

Αρκεί να την γυρίσεις δεξιά-αριστερά για να δεις οτι η "σταθμη" των φώτων ανεβοκατεβαίνει.

Το μοχλικό απο την άλλη, ειναι χρήσιμο ακριβώς σε περιπτωσεις φορτώματος, 2ου επιβάτη κλπ γενικότερα αυξημένου φορτίου πίσω, που όπως σωστά λες τα φώτα τείνουν να φέγγουν προς τα άστρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις δε χρειάζεται απλά διόρθωση αλλά δραστική αλλαγή, ώστε με μία κίνηση να παίρνει τα πολλά κι όχι να κάτσεις σιγά σιγά και να γυρνάς τη βίδα.

kornlaz
10-08-2012, 16:10
αν δεν κάνω λάθος, η βίδα αφορά τη μετακίνηση στον οριζόντιο άξονα, πόσο δηλ δεξιά ή αριστερά στρέφεται όλη η βάση....
τον φιλαράκο τον ενδιαφέρει η μετακίνηση στον κάθετο άξονα ώστε να μην φέγγει προς τα άστρα......άρα εκτιμώ ότι πρέπει να ασχοληθεί με το μοχλικό...δεν έχω πρόσβαση σε manual τώρα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος....
τα xenon πάντως δεν "ταιριάζουν" στο φανάρι της μοτό, διότι αυτό έχει προδιαγραφές για λάμπα πυρακτώσεως και μόνον. Δεν θα μπορέσει ποτέ να τα ρυθμίσει σωστά.... Εγώ τα χρησιμοποιώ και τα προτείνω μετ' επιτάσεως διοτι με βλέπουν και γλυτώνω τους προβληματικούς

Η βίδα μετακινεί το φανάρι στον κάθετο άξονα και το λέω γιατί το έχω κάνει:ye33:
Όσον αφορά για τις προδιαγραφές συμφωνώ απόλυτα αλλά τι να κάνουμε τα μαμά τα φώτα δεν...............:p:p:p
Η καλύτερη περίπτωση είναι φώτα xenon με προτζέκτορα αλλά είναι λίγο ριψοκίνδυνο κατά την εγκατάσταση (μπορεί μετά να μην κολλήσεις σωστά το φανάρι και να αναγκαστείς να πάρεις καινούριο:eek:)

kornlaz
10-08-2012, 16:11
Όχι. Η βίδα αφορά στη μετακίνηση στον καθετο άξονα.

Αρκεί να την γυρίσεις δεξιά-αριστερά για να δεις οτι η "σταθμη" των φώτων ανεβοκατεβαίνει.

Το μοχλικό απο την άλλη, ειναι χρήσιμο ακριβώς σε περιπτωσεις φορτώματος, 2ου επιβάτη κλπ γενικότερα αυξημένου φορτίου πίσω, που όπως σωστά λες τα φώτα τείνουν να φέγγουν προς τα άστρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις δε χρειάζεται απλά διόρθωση αλλά δραστική αλλαγή, ώστε με μία κίνηση να παίρνει τα πολλά κι όχι να κάτσεις σιγά σιγά και να γυρνάς τη βίδα.

:ye02::ye36::ye36:

J-P-HELLAS
10-08-2012, 20:25
Γεια σας και παλι!
Εχω δυο "προβληματακια" με τα ξενον.
Α)στη κανονικη σκαλα ενοχλω τους παντες(ειναι σαν μεγαλη)
Β)η μεγαλη σκαλα δεν εχει καμια διαφορα με την κανονικη σκαλα(αναβει ενα λαμπακι αλλα διαφορα δεν βλεπω).
Πιστευετε οτι θελει ρυθμιση το υψος των φωτων ή ειναι πολυ δυνατα απο μονα τους?Και για το θεμα με τη μεγαλη σκαλα?
Αρμοδιος για να τα φτιαξει ειναι το συνεργιο της bmw η μπορω να εμπιστευτω και καποιον τοπικο ηλεκτρολογο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.

τα φαναρια που δεν ειναι απο την αρχη σχεδιασμενα για λαμπες xenon,
δυστηχως τυφλωνουν τους απεναντι, ειναι αλλο ειδος λαμπας και θελει αλλο σχεδιασμο καθρεπτη,
πιθανον με την ρυθμιση να μετριασεις το προβλημα, αλλα δεν θα το εξαλειψεις τελειως

GsDakar
11-08-2012, 11:39
ειναι μονιμα στην μεγαλη σκαλα απο λαθος συνδεση !! κοιταξε το !! την εχω πατησει και εγω ετσι.

ansakellariou
12-08-2012, 18:06
Πείραξε ΤΟΣΟ το μοχλικο όσο και τη βίδα αριστερά δεξιά και ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ . ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ...

egefalikos
12-08-2012, 18:45
Όχι. Η βίδα αφορά στη μετακίνηση στον καθετο άξονα.

Αρκεί να την γυρίσεις δεξιά-αριστερά για να δεις οτι η "σταθμη" των φώτων ανεβοκατεβαίνει.

Το μοχλικό απο την άλλη, ειναι χρήσιμο ακριβώς σε περιπτωσεις φορτώματος, 2ου επιβάτη κλπ γενικότερα αυξημένου φορτίου πίσω, που όπως σωστά λες τα φώτα τείνουν να φέγγουν προς τα άστρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις δε χρειάζεται απλά διόρθωση αλλά δραστική αλλαγή, ώστε με μία κίνηση να παίρνει τα πολλά κι όχι να κάτσεις σιγά σιγά και να γυρνάς τη βίδα.
:ye31::ye02:

kranis
12-08-2012, 20:34
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Επειδή παίζει να έχεις μπερδέψει τα μπάλαστ μεταξύ τους. Όταν βάζεις μπρος, ποιό φανάρι ανάβει; Το μικρό η το μεγάλο;;;;

vpentza
12-08-2012, 22:54
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Επειδή παίζει να έχεις μπερδέψει τα μπάλαστ μεταξύ τους. Όταν βάζεις μπρος, ποιό φανάρι ανάβει; Το μικρό η το μεγάλο;;;;

Το ΜΕΓΑΛΟ, το δεξιά καθώς τα βλέπεις από πίσω.....
Όταν παίζεις το σινιάλο ποιό ανάβει δηλ :wha13:

kranis
13-08-2012, 01:22
Το ΜΕΓΑΛΟ, το δεξιά καθώς τα βλέπεις από πίσω.....
Όταν παίζεις το σινιάλο ποιό ανάβει δηλ :wha13:
Εγω φίλε μου ξέρω ποιό είναι το μικρό και ποιό το μεγάλο.
Στο παλικάρι λέω να κοιτάξει, μήπως και έχει μπερδέψει τα μπάλαστ μεταξύ τους.

ansakellariou
16-08-2012, 11:43
ΦΙΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΕΝΩ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΜΟΧΛΟΥ ΚΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΛΥΣΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΥΩΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΜΠΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ.

staren
16-08-2012, 11:46
Από αλλού το ψάχνεις και από αλλού σου έρχεται:u60:

paschalis
26-08-2012, 01:06
ΦΙΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΕΝΩ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΜΟΧΛΟΥ ΚΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΛΥΣΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΥΩΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΜΠΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ.


Με ξεκουμπωμενο το αξονακι η μεγαλη σκαλα φεγγει
τοσο ψηλα που μονο πιλοτο αεροπλανου μπορει να ενοχλησει..
Γι αυτο δεν καταλαβαινες διαφορα οταν την αναβες!
Καλες βολτες τωρα!:)