lamprosgs
14-08-2012, 08:34
Συντάκτης: Σπύρος Μπίλιας Κατηγορία: AYTOKINHTO (http://www.fpress.gr/aytokinhto)
Ποια ΙΧ. πήραν ελευθέρας για τον δακτύλιο από 1/9.
http://64.19.142.12/www.energia.gr/photos/articlefiles/daktylios2.jpg
Share
Χωρίς ειδικό σήμα θα μπορούν να κυκλοφορούν στον πράσινο δακτύλιο από 1η Σεπτεμβρίου τα Ι.Χ αυτοκίνητα και τα φορτηγά κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
Αυτό ανακοίνωσς σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη, του υπουργού Περιβάλλοντος Ε. Λιβιεράτου, ο απερχόμενος γενικός γραμματέας Α. Αλεξόπουλος.
Το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά οχήματα. Ειδικά για τα υβριδικά επιτρέπονται και αυτά που είναι τεχνολογίας Euro 4 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
Τα υπόλοιπα οχήματα επιτρέπεται να κινούνται εντός του μικρού δακτυλίου με το εκ περιτροπής σύστημα «μονών – ζυγών».
Απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990. Για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984. Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας, η Λεωφόρος Κηφισού και η Λεωφόρος Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λεωφόρο Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.
Η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 επικαιροποιείται αυτόματα κάθε νέο ημερολογιακό έτος, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι μεγαλύτερα των 22 ετών.
http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/435633205D34B13AEDB833B167D44633.jpg
Ποια ΙΧ. πήραν ελευθέρας για τον δακτύλιο από 1/9.
http://64.19.142.12/www.energia.gr/photos/articlefiles/daktylios2.jpg
Share
Χωρίς ειδικό σήμα θα μπορούν να κυκλοφορούν στον πράσινο δακτύλιο από 1η Σεπτεμβρίου τα Ι.Χ αυτοκίνητα και τα φορτηγά κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
Αυτό ανακοίνωσς σε συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη, του υπουργού Περιβάλλοντος Ε. Λιβιεράτου, ο απερχόμενος γενικός γραμματέας Α. Αλεξόπουλος.
Το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά οχήματα. Ειδικά για τα υβριδικά επιτρέπονται και αυτά που είναι τεχνολογίας Euro 4 εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
Τα υπόλοιπα οχήματα επιτρέπεται να κινούνται εντός του μικρού δακτυλίου με το εκ περιτροπής σύστημα «μονών – ζυγών».
Απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990. Για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984. Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας, η Λεωφόρος Κηφισού και η Λεωφόρος Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λεωφόρο Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.
Η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 επικαιροποιείται αυτόματα κάθε νέο ημερολογιακό έτος, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι μεγαλύτερα των 22 ετών.
http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/435633205D34B13AEDB833B167D44633.jpg