PDA

View Full Version : Στροφή και trailbreaking


rokas
16-08-2012, 00:49
Μίλαγα με ένα φίλο μου που μόλις γύρισε από Άλπεις και μου έλεγε για την στροφή με trailbreaking.
Πρέπει να μπαίνεις μου λέει με σταθερό γκάζι και να <κόβεις> με το φρένο.Όταν φτάσεις ατο άπεξ της στροφής, αφήνεις τα φρένα και βγαίνεις.Αυτός λέει το δοκίμασε στα πάσα και του άρεσε πολύ.
Ισχύει αυτός ο τρόπος οδήγησης:confused:

Gemat
16-08-2012, 01:09
Μίλαγα με ένα φίλο μου που μόλις γύρισε από Άλπεις και μου έλεγε για την στροφή με trailbreaking.
Πρέπει να μπαίνεις μου λέει με σταθερό γκάζι και να <κόβεις> με το φρένο.Όταν φτάσεις ατο άπεξ της στροφής, αφήνεις τα φρένα και βγαίνεις.Αυτός λέει το δοκίμασε στα πάσα και του άρεσε πολύ.
Ισχύει αυτός ο τρόπος οδήγησης:confused:

Δεν ξερω ποσο αποτελεσματικη ειναι η παραπανω τεχνικη αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αρεσει καθολου στους δισκους συμπλεκτη της μοτοσυκλετας σου....

Gemat
16-08-2012, 01:31
Η προτεινομενη και κοινως αποδεκτη τεχνικη ειναι φρεναρισμα ΠΡΙΝ απο τη στροφη, κυλιση με σταθερη ταχυτητα μεχρι το Apex και ομαλη επιταχυνση κατα την εξοδο. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...Οποτε αν περνας το απεξ με περιοσσοτερα απο 40-50 χιλιομετρα μπορεις να διαγραψεις το "ομαλα" απο τη παραπανω προτεινομενη τεχνικη...

Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε!
Ενω λοιπον οι περισσοτεροι νομιζουμε οτι εφαρμοζουμε αυτη την απλη τεχνικη, στη πραξη κοιταμε κατα τη στροφη ακριβως εμπρος απο τη μπροστινη μας ροδα!!!!!

Δεν εχω τροπο να τονισω ποσο σημαντικο ειναι το παραπανω να γινει βιωμα! Τα ορια που βαζει το μυαλο μας για τη μεγιστη ταχυτητα που μπορουμε να παρουμε μια στροφη ειναι σημαντικα μικροτερα απο αυτα που προσφερει η μοτοσυκλετα μας. Οταν λοιπον βρεθουμε στη δυσαρεστη θεση να πανικοβληθουμε οτι η στροφη "δεν μας παιρνει" λογω υψηλης ταχυτητας, ενω στη πραγματικοτητα βρισκεται μεσα στις δυνατοτητες της μοτοσυκλετας μας, αν κοιταμε αμεσως μπροστα μας η ενστικτωδης μας αντιδραση θα ειναι το φρενο και πιθανων θα πεσουμε ή θα ανοιξουμε τη τροχια και θα μπουμε στο αντιθετο ρευμα ή εξω απο τον δρομο... Αν ομως ειναι να κοιταξουμε την εξοδο της στροφης, η μοτοσυκλετα θα μας κανει τη χαρη και θα μας παει εκει που κοιταμε!!

Ο δικυκλιστης λοιπον που πραγματικα εφαρμοζει το παραπανω ειναι οδηγικα ενα σκαλοπατι ψηλοτερα απο αυτον που νομιζει οτι το εφαρμοζει.

ckk
16-08-2012, 08:44
Μήπως είναι λίγο απλοϊκά και εκ τούτου επικίνδυνα τα ανωτέρω? Προφανώς διαβάζοντας το thread, κάποιοι θα πάνε να τα εφαρμόσουν. :(

Δεν παίζει ρόλο ο δρόμος?
Το είδος της στροφής?
Το οδόστρωμα?
Τα λάστιχα?
Η ταχύτητα?
Χώμα ή άσφαλτος?
Οι στροφές στην μηχανή?
Βρεγμένο ή στεγνό?
Ανηφορική ή κατηφορική?
Αν έχουν πέσει λάδια ή έχει χαλίκι από την τελευταία βροχή, ή χώμα από το τελευταίο τρακτέρ που πέρασε?

Άσε που αν μπαίνεις με 4η και 4,000 στροφές και η στροφή είναι κλειστή ανηφορική, τί trailbreaking να κάνεις ρε μάστορα?

Για όλα αυτά, πάρε μια δερμάτινη, δώσε ένα €50ρικάκι, πήγαινε στα Μέγαρα και πες μας μόνος σου τα αποτελέσματα.

Για να μάθουμε να οδηγούμε και οι υπόλοιποι... :rolleyes: :rolleyes:

Lupo
16-08-2012, 14:54
Από 1150+ στους 3 από πάνω,

και προσθέτω : κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης θα βοηθούσε απίστευτα πολύ και έχοντας κάνει τέτοια, δεν αναφέρθηκε ποτέ κανένας σε trailbreaking

giclas
16-08-2012, 16:07
με πολυ βαριες μοτο δουλευη κε νομηζω ειναι καλο !
το δοκυμασα με gold wing πρην αρκετα χρονια σε ορηνες διαδρομες κε δουλευε ! αυτο ομως το κανουμε για να μας φερη πρως στα μεσα της στροφης οταν εχωμαι μεγαλη (σχετηκα )ταχιτητα
τωρα με r1200 kατα τη γνωμη μου το καλητερω εναι δυνατα φρενα πρην την εισοδο κε μετα επηταχηνση ακομα κε πρην το απεξ για γρηγορη οδηγηση
τωρα αν δεν πρωλαβουμε να εχωμαι την ταχητητα που πηστευομε οτι ειναι η ταχητητα εισοδου μας (κε λιγο πιο κατω) διοτι δεν ξερωμαι την διαδρομη η μεθοδος του φυλου roka ειναι ασφαλης οχι ομως πιο ασφαλης απο το φρεναρησμα κπρην την εισοδο
το βλεμα ειναι επησης πολυ συμαντηκο που κηταμαι σε γρηγορους ρυθμους ,

jarhead
16-08-2012, 16:50
Η προτεινομενη και κοινως αποδεκτη τεχνικη ειναι φρεναρισμα ΠΡΙΝ απο τη στροφη, κυλιση με σταθερη ταχυτητα μεχρι το Apex και ομαλη επιταχυνση κατα την εξοδο. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...Οποτε αν περνας το απεξ με περιοσσοτερα απο 40-50 χιλιομετρα μπορεις να διαγραψεις το "ομαλα" απο τη παραπανω προτεινομενη τεχνικη...

Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε!
Ενω λοιπον οι περισσοτεροι νομιζουμε οτι εφαρμοζουμε αυτη την απλη τεχνικη, στη πραξη κοιταμε κατα τη στροφη ακριβως εμπρος απο τη μπροστινη μας ροδα!!!!!

Δεν εχω τροπο να τονισω ποσο σημαντικο ειναι το παραπανω να γινει βιωμα! Τα ορια που βαζει το μυαλο μας για τη μεγιστη ταχυτητα που μπορουμε να παρουμε μια στροφη ειναι σημαντικα μικροτερα απο αυτα που προσφερει η μοτοσυκλετα μας. Οταν λοιπον βρεθουμε στη δυσαρεστη θεση να πανικοβληθουμε οτι η στροφη "δεν μας παιρνει" λογω υψηλης ταχυτητας, ενω στη πραγματικοτητα βρισκεται μεσα στις δυνατοτητες της μοτοσυκλετας μας, αν κοιταμε αμεσως μπροστα μας η ενστικτωδης μας αντιδραση θα ειναι το φρενο και πιθανων θα πεσουμε ή θα ανοιξουμε τη τροχια και θα μπουμε στο αντιθετο ρευμα ή εξω απο τον δρομο... Αν ομως ειναι να κοιταξουμε την εξοδο της στροφης, η μοτοσυκλετα θα μας κανει τη χαρη και θα μας παει εκει που κοιταμε!!

Ο δικυκλιστης λοιπον που πραγματικα εφαρμοζει το παραπανω ειναι οδηγικα ενα σκαλοπατι ψηλοτερα απο αυτον που νομιζει οτι το εφαρμοζει.

Turn Apex | Flickr - Photo Sharing! (http://www.flickr.com/photos/abriael/3890122953/):ye02:

krima
16-08-2012, 19:50
Turn Apex | Flickr - Photo Sharing! (http://www.flickr.com/photos/abriael/3890122953/):ye02:

Αυτό θέλεις να δείξεις ;;;

http://farm4.staticflickr.com/3436/3890122953_20e4bab896_z.jpg?zz=1

jarhead
16-08-2012, 20:21
Αυτό θέλεις να δείξεις ;;;

http://farm4.staticflickr.com/3436/3890122953_20e4bab896_z.jpg?zz=1


Ετσι λεω...εμενα με ανοιγει ο συνδεσμος παντως

kostas1200gs
19-08-2012, 01:27
. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...

Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε!




Συγχαρητήρια φίλε Gemat
:re25:

Gemat
19-08-2012, 14:56
. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...

Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε!




Συγχαρητήρια φίλε Gemat
:re25:

:ye33:thanks! Ελπιζω να το διαβασουν οσοι περισσοτεροι γινεται το παραπανω ποστ.. και μακαρι να υιοθετησουν τη λογικη του....

stelth1
20-08-2012, 13:25
Οταν θελεις να κατεβασεις χρονους (να πας πραγματικα γρηγορα) το φρεναρισμα μεσα στην στροφη ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ!!! κ γενικα πρεπει να αποφευγεται .Πολυ σωστα ο Gemat εγραψε ,οτι η μοτο παει εκει που κοιταμε ,αυτο εφαρμοζεται κ οταν θελουμε να αποφυγουμε καποιο εμποδιο.

mrdaellis
20-08-2012, 15:02
Η προτεινομενη και κοινως αποδεκτη τεχνικη ειναι φρεναρισμα ΠΡΙΝ απο τη στροφη, κυλιση με σταθερη ταχυτητα μεχρι το Apex και ομαλη επιταχυνση κατα την εξοδο. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...Οποτε αν περνας το απεξ με περιοσσοτερα απο 40-50 χιλιομετρα μπορεις να διαγραψεις το "ομαλα" απο τη παραπανω προτεινομενη τεχνικη...

Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους.
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ.
Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε!
Ενω λοιπον οι περισσοτεροι νομιζουμε οτι εφαρμοζουμε αυτη την απλη τεχνικη, στη πραξη κοιταμε κατα τη στροφη ακριβως εμπρος απο τη μπροστινη μας ροδα!!!!!

Δεν εχω τροπο να τονισω ποσο σημαντικο ειναι το παραπανω να γινει βιωμα! Τα ορια που βαζει το μυαλο μας για τη μεγιστη ταχυτητα που μπορουμε να παρουμε μια στροφη ειναι σημαντικα μικροτερα απο αυτα που προσφερει η μοτοσυκλετα μας. Οταν λοιπον βρεθουμε στη δυσαρεστη θεση να πανικοβληθουμε οτι η στροφη "δεν μας παιρνει" λογω υψηλης ταχυτητας, ενω στη πραγματικοτητα βρισκεται μεσα στις δυνατοτητες της μοτοσυκλετας μας, αν κοιταμε αμεσως μπροστα μας η ενστικτωδης μας αντιδραση θα ειναι το φρενο και πιθανων θα πεσουμε ή θα ανοιξουμε τη τροχια και θα μπουμε στο αντιθετο ρευμα ή εξω απο τον δρομο... Αν ομως ειναι να κοιταξουμε την εξοδο της στροφης, η μοτοσυκλετα θα μας κανει τη χαρη και θα μας παει εκει που κοιταμε!!

Ο δικυκλιστης λοιπον που πραγματικα εφαρμοζει το παραπανω ειναι οδηγικα ενα σκαλοπατι ψηλοτερα απο αυτον που νομιζει οτι το εφαρμοζει.


++++++++++++ 1000
Απλά σύμφωνο.


Mrdaellis

Thodoras
21-08-2012, 12:32
Όταν πέρναγα το California Superbike School κάποιος το ρώτησε το συγκεκριμένο "σύστημα"....
Απορρίφθηκε αμέσως όχι μόνο από τους Έλληνες δασκάλους αλλά και από τους 3 Βρεττανούς συναδέλφους τους...
είτε θα φρενάρεις....είτε θα γκαζώνεις.... το να τα κάνεις και τα 2 ταυτόχρονα και φαίνεται και είναι λάθος....

dimitris1150
11-09-2012, 13:14
πολύ καλό και ενημερωτικό video :ye33::ye33:

Twist of the Wrist II - YouTube

vaska
11-09-2012, 14:07
Μίλαγα με ένα φίλο μου που μόλις γύρισε από Άλπεις και μου έλεγε για την στροφή με trailbreaking.
Πρέπει να μπαίνεις μου λέει με σταθερό γκάζι και να <κόβεις> με το φρένο.Όταν φτάσεις ατο άπεξ της στροφής, αφήνεις τα φρένα και βγαίνεις.Αυτός λέει το δοκίμασε στα πάσα και του άρεσε πολύ.
Ισχύει αυτός ο τρόπος οδήγησης:confused:


Δεν διάβασα όλες τις απαντήσεις των παιδιών. Ο καθένας μας έχει τον δικό του τρόπο.
Πάντως ο φίλος σου περιγράφει ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο στρίβω. Είμαι παλιός αναβάτης και αρχικά αυτοδίδακτος. Από μικρός ψαχνόμουν για το πως πρέπει να μπαίνω και να βγαίνω στις στροφές. Αργότερα που διάβασα και είδα περισσότερα κατάλαβα ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι στριψίματος.
Μέχρι τώρα όμως δουλεύω τον δικό μου και δεν διαμαρτυρήθηκαν ούτε τα φρένα ούτε οι δίσκοι σε όποιο μηχανάκι είχα.

vaska
11-09-2012, 14:10
Όταν πέρναγα το California Superbike School κάποιος το ρώτησε το συγκεκριμένο "σύστημα"....
Απορρίφθηκε αμέσως όχι μόνο από τους Έλληνες δασκάλους αλλά και από τους 3 Βρεττανούς συναδέλφους τους...
είτε θα φρενάρεις....είτε θα γκαζώνεις.... το να τα κάνεις και τα 2 ταυτόχρονα και φαίνεται και είναι λάθος....


Έχω τύχει σε βόλτες με πολλά παιδιά που έχουν βγάλει css. Στις τροφές πότε ο ένας παραπονιόταν ότι έχανε το μπροστινό, πότε ο άλλος το πίσω και η ουσία ήταν ότι όλ' αυτά γίνονταν γιατί κυνηγούσαν τον δικό μου ρυθμό. Δεν θα πω ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος, απλά από τη στιγμή που μου βγαίνει και γενικά κινούμαι με σβέλτους ρυθμούς, θ' αναρωτηθώ ποιος ο λόγος ν' αλλάξω τρόπο οδήγησης??