PDA

View Full Version : H Ducati Panigale ήταν πολύ θορυβώδης για την Ιαπωνία & της άλλαξαν το


mandil
18-08-2012, 19:54
Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012, 18:44

Για να την «ησυχάσουν» αποφάσισαν να την κάνουν... ασχημότερη



Προκειμένου να πιστοποιηθεί τεχνικά η «Μοτοσυκλέτα του 2012» και μπορέσει να πουληθεί στην Ιαπωνία, έπρεπε να συμμορφωθεί εκτός των άλλων και με τις ιαπωνικές προδιαγραφές ήχου, που είναι οι αυστηρότερες στον κόσμο.

Όταν κατά τύχη πέσαμε πάνω στη φωτογραφία αυτή, δυσκολευτήκαμε να αναγνωρίσουμε τη μοτοσυκλέτα. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την ιστοσελίδα της Ducati στην Ιαπωνίας και βεβαιωθήκαμε: Ναι, πρόκειται για μια πραγματική Panigale!

Προκειμένου λοιπόν να συμμορφωθεί η 1199, η Ducati αναγκάστηκε να προσαρμόσει ένα πρόσθετο πλαστικό καπάκι πάνω στο υπάρχον της καμπάνας του συμπλέκτη. Αισθητικά το αποτέλεσμα είναι θλιβερό, αφού το δεύτερο αυτό κάλυμμα μοιάζει με υπερμεγέθες καπάκι «τέντζερη» που μάλιστα σκεπάζει και μέρος του πίσω κυλίνδρου.

http://www.newsbeast.gr/files/1/2012/08/16/ducati1199panigale_3.jpg

Η δεύτερη επέμβαση όμως αφήνει ακόμα πιο δραματικά την ουλή της πάνω στο αισθητικά άψογο κορμό της πανέμορφης μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί επιπλέον αλλάχτηκε όλη η εξάτμιση. Και ναι μεν οι λαιμοί δεν φαίνονται, το τελικό όμως βγάζει μάτι, αφού πρόκειται για κατασκευή του... '90 σε στυλ αλλά και σε απόδοση.

http://www.newsbeast.gr/files/1/2012/08/16/ducati1199panigale_4.jpg

Με αυτές τις δύο επεμβάσεις η Panigale πήρε την πολυπόθητη πιστοποίηση και θα αρχίσει να πωλείται στη χώρα του ανατέλλοντος ήλιου από τις 29 Σεπτεμβρίου. Ήδη δηλαδή έχασε τα ¾ της χρονιάς, πράγμα που σημαίνει χαμένα έσοδα για την ιταλική εταιρεία που πλέον ποντάρει σε ΗΠΑ και Ασία για τα οικονομικά της αποτελέσματα, τώρα που η ευρωπαϊκή αγορά Superbike έχει καταρρεύσει.

Το «μπουρί», όπως αποκαλείται αυτό το είδος του τελικού στην εξάτμιση, εκτός της αισθητικής επιβάρυνσης προσθέτει και 4 ολόκληρα κιλά στην λεπτεπίλεπτη και πανάλαφρη μοτοσυκλέτα, παρότι αποτελείται από ανθρακονήματα και ανοξείδωτο ατσάλι.

http://www.newsbeast.gr/files/1/2012/08/16/ducati1199panigale_1.jpg

Επιπλέον, για να δουλέψει σωστά, απαίτησε την αναχαρτογράφηση των ηλεκτρονικών του κινητήρα. Αυτό στην πραγματικότητα πάντα σημαίνει και απώλεια ίππων, αλλά μικρό το κακό στην προκειμένη περίπτωση, καθώς στην Ιαπωνία η μοτοσυκλέτα αποδίδει μόλις 135, αντί των κανονικών 195 ίππων στον στρόφαλο.

Και τώρα η κρίσιμη απάντηση, σε όσους αναρωτιούνται πώς η Ducati επέτρεψε να συμβεί αυτό το αισθητικό έγκλημα με την εξάτμιση. Μάλλον πρόκειται για συνειδητή επιλογή, καθώς οι Ιάπωνες τρέφουν παραδοσιακά μεγάλη συμπάθεια προς αυτά τα παλιομοδίτικα, υπερμεγέθη στρογγυλά τελικά που έχουν γίνει γνωστά ως «μπουριά», καθώς αποτελούν σύμβολο δύναμης.

http://www.newsbeast.gr/files/1/2012/08/16/ducati1199panigale_2.jpg

http://www.newsbeast.gr/files/1/2012/08/16/ducati1199panigale_5.jpg
www.newsbeast.gr (http://www.newsbeast.gr)
#artFoot {width:100%; margin:30px 0 30px 0;}#artFoot td.l {vertical-align:middle}#artFoot td.r {text-align:right;vertical-align:middle;}#artFoot td.r a {color:blue; font-weight:bold; }#artFoot td.r a:hover {text-decoration:none}#artFoot td.r img {border:0px;vertical-align:middle}#artFoot td.r table {width:100%; border-collapse:collapse; margin:0px; padding:0px }#artFoot td.r table td {vertical-align:middle;height:72px; text-align:right; color:black; font-size:14px;}#artFoot td.r table td span {font-size:12px; color:black}

gsta
27-08-2012, 13:02
Δεν νομίζω οτι έχασε εμφανησιακά. Σε άλλους μπορεί να αρέσει περισσότερο έτσι.:ye33: