PDA

View Full Version : Καθυστερηση ''δωρων'' BMW


georgekostas
15-06-2009, 16:59
Λοιπον φιλαρακια για πειτε και εσεις τη γνωμη σας.
Παρελαβα τη μηχανη 4/6 Πεμπτη και οπως λεει η BMW για καθε καινουρια μοτο μεχρι 30/6 δινει δωρα 10% της αξιας της μηχανης οπως και θα ξερετε.
Την ιδια μερα της παραλαβης εδωσα στον αντιπροσωπο και τους κωδικους με τα δωρα τα οποια ηθελα εγω.Την δευτερα 8/6 μου λεει οτι δεν τα εχει παραγγειλει ακομα γιατι παει με σειρα προτεραιοτητας και οτι προηγουνται αλλοι πριν απο μενα και θα το κανει την επομενη εβδιμαδα.
Ενταξει λεω ετσι θα ειναι ας κανω υπομονη αν και μου φανηκε περιεργο.
Σημερα το πρωι τον παιρνω τηλεφωνο και μου λεει οτι ουτε αυτη την εβδομαδα ειναι τιποτα σιγουρο και του λεω οτι το σαββατο 20/6 εχω ταξιδι αν γινεται να το επισπευσουμε μεχρι την παρασκευη γιατι ηδη εχουν αργησει και μου απανταει ''δεν με ενδιαφερει τι εχεις θα περιμενεις οσο χρειαστει''.
Ενας φιλος που πηρε το 800αρι την Τεταρτη που μας περασε τα δωρα τα πηρε μετα απο ΔΥΟ μερες και μενα εχουν περασει ΕΝΤΕΚΑ και ακομα τιποτα.
Μετα απ'ολα αυτα θεωρησα οτι επρεπε να ενημερωσω την BMW Hellas και οπως εκανα με ενα email διοτι αυτος δεν ειναι σωστος τροπος συμπεριφορας απεναντι σε πελατες που εχουν δωσει τα ωραια τους τα λεφτουδακια (που στη συγκεκριμενη περιπτωση το ποσο δεν ειναι καθολου ευκαταφρονητο)
Απλα το αναφερω δεν ξερω αν εχει συμβει σε αλλους μακαρι να ειναι τυχαιο γεγονος και να συνεβη μονο σε μενα γιατι θεωρω και πιστευω πραγματικα πως η BMW ειναι μια καταξιωμενη εταιρια για αυτο αλλωστε επιλεξαμε να γινουμε και πελατες της.

arisxios
15-06-2009, 17:41
Φίλε πράγματι αυτό φαίνεται περίεργο , εγώ την μπουμπού την πήρα τον Απρίλιο και την ίδια μέρα πήρα και τα δώρα
Η μαμά ( BMW Hellas ) τι σου απάντησε ;

georgekostas
15-06-2009, 17:46
Φίλε πράγματι αυτό φαίνεται περίεργο , εγώ την μπουμπού την πήρα τον Απρίλιο και την ίδια μέρα πήρα και τα δώρα
Η μαμά ( BMW Hellas ) τι σου απάντησε ;



Το email το εστειλα σημερα στις 11.00 και δεν μου απαντησαν ακομα.Ειναι σιγουρα περιεργο γιατι οσους ρωτησα με καινουρια μπεμπα τα πηραν σε δυο με τρεις μερες το πολυ.

Albatros
15-06-2009, 18:25
Εμένα μου είπαν όταν ρώτησα για ένα φίλο, ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία δίνει τα δώρα σε βάρος του κέρδους των μεταπωλητών και ίσως γιαυτό κάνουν τα κορόιδα και καθυστερούν, άσε δε που ανεβάζουν τις τιμές.

georgekostas
15-06-2009, 18:25
Παντως αν μεχρι αυριο το μεσημερι δεν μου δωσει λυση και η BMW Hellas θα στειλω email στη μαμα στη Γερμανια.

vtheo
15-06-2009, 19:39
Το email το εστειλα σημερα στις 11.00 και δεν μου απαντησαν ακομα.Ειναι σιγουρα περιεργο γιατι οσους ρωτησα με καινουρια μπεμπα τα πηραν σε δυο με τρεις μερες το πολυ.

Αυτούς που ρώτησες πήραν τις μοτοσυκλέτες τους από τον ίδιο αντιπρόσωπο που πήρες και εσύ την δικιά σου μοτό;

Γιατί δυστυχώς φιλαράκο μαγαζί με μαγαζί διαφέρει.Πάντως πολύ καλά έκανες και έστειλες email.Αν δεν έχεις απάντηση ως αύριο κάνε και ένα τηλέφωνο.

georgekostas
15-06-2009, 20:09
Αυτούς που ρώτησες πήραν τις μοτοσυκλέτες τους από τον ίδιο αντιπρόσωπο που πήρες και εσύ την δικιά σου μοτό;


Οχι απ'τον ιδιο.

xenos
15-06-2009, 20:10
πρέπει να χτυπησης το χερι σου στο τραπεζι μάλλον!!!:D:D:D:D

NNN
15-06-2009, 20:27
Μήπως θα έπρεπε να μας πεί ο φίλος το όνομα του αντιπροσώπου ???
Δεν νομίζω ότι είναι κακό, δεν τον βρίζει, δεν τον κακολογεί .... απλά αναφέρει ένα περιστατικό.

georgekostas
15-06-2009, 22:40
Μήπως θα έπρεπε να μας πεί ο φίλος το όνομα του αντιπροσώπου ???
Δεν νομίζω ότι είναι κακό, δεν τον βρίζει, δεν τον κακολογεί .... απλά αναφέρει ένα περιστατικό.

Αν το επιτρεψουν οι υπευθυνοι του φορουμ δεν εχω προβλημα.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-06-2009, 22:51
Μήπως θα έπρεπε να μας πεί ο φίλος το όνομα του αντιπροσώπου ???
Δεν νομίζω ότι είναι κακό, δεν τον βρίζει, δεν τον κακολογεί .... απλά αναφέρει ένα περιστατικό.

Αν το επιτρεψουν οι υπευθυνοι του φορουμ δεν εχω προβλημα.


Εάν θέλεις να κάνεις κάποια καταγγελία,

πρέπει να την κάνεις, παραθέτοντας όλα τα στοιχεία,

(ημερομηνίες, συζητήσεις, E-Mail κ.λ.π.)

κ υπογράφοντας με το πραγματικό σου όνομα - και επώνυμο (όχι nickname),

καθώς και επαληθεύσιμο τηλέφωνο .....;)





.

vtheo
15-06-2009, 22:55
Όπως καταλαβαίνεις φίλε αυτά είναι καφρίλες του αντιπροσώπου που απευθύνθηκες.Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με την BMW Ελλάς και καλό είναι να στείλεις και ένα email στην BMW Γερμανίας και κοινοποίησε το και στην BMW Ελλάς.

Arkas
15-06-2009, 23:04
Μήπως θα έπρεπε να μας πεί ο φίλος το όνομα του αντιπροσώπου ???
Δεν νομίζω ότι είναι κακό, δεν τον βρίζει, δεν τον κακολογεί .... απλά αναφέρει ένα περιστατικό.

Αν το επιτρεψουν οι υπευθυνοι του φορουμ δεν εχω προβλημα.
Το θέμα είναι ότι όλοι μας διαβάζουμε μόνον την άποψη του Γιώργου (georgekostas) την οποία ουδόλως αμφισβητούμε.
Γιατί δεν απευθύνεσαι Γιώργο στον αντιπρόσωπο, λέγοντάς του ότι έχεις αναφέρει τα καθέκαστα σε ένα forum 1000 μελών, κατόχων κυρίως BMW,
να μπει κι' αυτός να δώσει μια απάντηση;;)

georgekostas
15-06-2009, 23:11
Εάν θέλεις να κάνεις κάποια καταγγελία,

πρέπει να την κάνεις, παραθέτοντας όλα τα στοιχεία,

(ημερομηνίες, συζητήσεις, E-Mail κ.λ.π.)

κ υπογράφοντας με το πραγματικό σου όνομα - και επώνυμο (όχι nickname),

καθώς και επαληθεύσιμο τηλέφωνο .....;)





.


Οποιος θελει να μαθει ποιος ειναι ο αντιπροσωπος ας μου στειλει pm.
Την καταγγελια θα την κανω εκει που πρεπει οχι στο φορουμ.

georgekostas
15-06-2009, 23:21
Το θέμα είναι ότι όλοι μας διαβάζουμε μόνον την άποψη του Γιώργου (georgekostas) την οποία ουδόλως αμφισβητούμε.
Γιατί δεν απευθύνεσαι Γιώργο στον αντιπρόσωπο, λέγοντάς του ότι έχεις αναφέρει τα καθέκαστα σε ένα forum 1000 μελών, κατόχων κυρίως BMW,
να μπει κι' αυτός να δώσει μια απάντηση;;)
Δεν εχω κανενα προβλημα αν θελει ας μπει να τα επιβεβαιωσει αλλα εκει που θα κανω την καταγγελια εκει θα πρεπει να δωσει σιγουρα απαντησεις...
Οσον αφορα τις συζητησεις με τον αντιπροσωπο φτανουν αυτες που εγιναν δε βρηκα ακρη μαζι του γι αυτο προχωρησα.
Δηλαδη δινουμε μια μικρη περιουσια για να αποκτησουμε μια τετοια μηχανη και θα τους παρακαλαμε να μας δωσουν τα αυτονοητα αυτα που δικαιουμαστε.Νισαφι πια...

leonidas
16-06-2009, 01:30
Υπάρχει περίπτωση τα πράγματα που ζήτησες να μην υπάρχουν εδώ αλλά να είναι καθ' οδόν απο Γερμανία!!!
Εγώ παρήγγειλα τον Οκτώβρη τα ισοθερμικά (της μαμάς) και ήρθαν μέσα Απριλίου (και καμιά σχέση με δώρα δεν είχαν).
Λίγη υπομονή θα πρέπει να κάνεις.
Όσον αφορά δώρα που πήραν κάποιοι (κι εγώ μέσα σε αυτούς) τα πήραμε άμμεσα γιατί υπήρχαν αυτά που ζητήσαμε σε stock στο μαγαζί του αντιπροσώπου

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
16-06-2009, 01:38
Υπάρχει περίπτωση τα πράγματα που ζήτησες να μην υπάρχουν εδώ αλλά να είναι καθ' οδόν απο Γερμανία!!!
Εγώ παρήγγειλα τον Οκτώβρη τα ισοθερμικά (της μαμάς) και ήρθαν μέσα Απριλίου (και καμιά σχέση με δώρα δεν είχαν).
Λίγη υπομονή θα πρέπει να κάνεις.
Όσον αφορά δώρα που πήραν κάποιοι (κι εγώ μέσα σε αυτούς) τα πήραμε άμμεσα γιατί υπήρχαν αυτά που ζητήσαμε σε stock στο μαγαζί του αντιπροσώπου



http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

georgekostas
16-06-2009, 08:23
Υπάρχει περίπτωση τα πράγματα που ζήτησες να μην υπάρχουν εδώ αλλά να είναι καθ' οδόν απο Γερμανία!!!
Εγώ παρήγγειλα τον Οκτώβρη τα ισοθερμικά (της μαμάς) και ήρθαν μέσα Απριλίου (και καμιά σχέση με δώρα δεν είχαν).
Λίγη υπομονή θα πρέπει να κάνεις.
Όσον αφορά δώρα που πήραν κάποιοι (κι εγώ μέσα σε αυτούς) τα πήραμε άμμεσα γιατί υπήρχαν αυτά που ζητήσαμε σε stock στο μαγαζί του αντιπροσώπου

Δεν αντιλεγω οτι μπορει να μην υπαρχουν απλα δεν τα εχει παραγγειλει καν μετα απο ΕΝΤΕΚΑ μερες.

platon
16-06-2009, 09:17
Πολύ πιθανόν να περιμένει να μαζευτούν κάποια πράγματα παραπάνω για να κάνει την παραγγελία.
Θα έπρεπε να στο εξηγήσει όμως, ότι δεν υπάρχουν αυτά που ζήτησες σε stock και ότι θα κάνει μια παραγγελία τον επόμενο μήνα π.χ.

zitsos
16-06-2009, 09:55
εγώ πραγματικά πιστεύω πώς τις περισσότερες φωρές μας ενοχλεί ο τρόπος που μας αντιμετωπίζουν , αν δηλαδή μίλαγε καθαρά ο αντιπρόσωπος και κάθε αντιπρόσοπος και του έλεγε φιλαράκι δεν εχουν έρθει ακομα υπάρχει πρόβλημα σε καταλαβένουμε αλλα κάτι θα προσπαθίσουμε να κάνουμε δεν τα παίρνεις έτσι στο κράνιο .
Οταν όμως βλέπεις ότι σε βλέπουνε καθαρα σαν τσέπη τότε η αρνητική διαφήμηση είναι το μόνο όπλο σου !!!
Εγώ προτίνω να μαζευτούμε καμια πενηνταρια bmw KAI να πάμε εξω απο το μαγαζι για μας πει τη γυνετε και να το αναφέρουμε και στους πελάτες του !
Πώς θα του φενότανε; πλακα δεν θα είχε; λέω τώρα μην το δεσετε τώρα! απλα και εμενε μου την σπάει ότι ορισμένει ελληνανες παραμένουν ελληνάρες!!;)

pepax66
16-06-2009, 14:49
Τελικά η BMW HELLAS απάντησε στο email σου ή η κώφωση (και τυφλωση) είναι κολλητική και επιλεκτική? Το ενδιαφέρον μου είναι πολλαπλό γιατί με αυτή την προσφορά έχουν "πέσει" οι τιμές στα μεταχειρισμένα φοβερά με αποτέλεσμα περσινά μοντέλα να μην πωλούνται γιατί οι τιμές των καινούργιων είναι ίδιες και πέρνεις και 1700 ευρώ δώρα για να μη πω τις τιμές που προτείνουν για ανταλλαγές...............!
Οπότε με το "δίκιο" τους πολλές φορές οι αντιπρόσωποι που είχαν σαν "φιλέτο" τις πωλήσεις μεταχειρισμένων να αντιδρούν στις προσφορές της "μαμας" κάπως, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να γινόμαστε αποδέκτες όλων αυτών εμείς οι πελάτες!

georgekostas
16-06-2009, 14:58
Τελικά η BMW HELLAS απάντησε στο email σου ή η κώφωση (και τυφλωση) είναι κολλητική και επιλεκτική? Το ενδιαφέρον μου είναι πολλαπλό γιατί με αυτή την προσφορά έχουν "πέσει" οι τιμές στα μεταχειρισμένα φοβερά με αποτέλεσμα περσινά μοντέλα να μην πωλούνται γιατί οι τιμές των καινούργιων είναι ίδιες και πέρνεις και 1700 ευρώ δώρα για να μη πω τις τιμές που προτείνουν για ανταλλαγές...............!
Οπότε με το "δίκιο" τους πολλές φορές οι αντιπρόσωποι που είχαν σαν "φιλέτο" τις πωλήσεις μεταχειρισμένων να αντιδρούν στις προσφορές της "μαμας" κάπως, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να γινόμαστε αποδέκτες όλων αυτών εμείς οι πελάτες!

Οχι ουτε στο email απαντησε και ουτε τηλεφωνο με πηραν ακομα καθως εχω αφησει και τηλεφωνικο μηνυμα στον διευθυντη πωλησεων της BMW Hellas.Θα περιμενω λιγο ακομα και μετα θα κινηθω νομιμως.

mjtir
16-06-2009, 16:15
Αν επιτρεπεται τι ειχες παραγγειλει ?

(Συγνωμη αν μου διεφυγε σε προηγουμενη καταχωρηση)

Μηπως ειναι κατι που δεν κινειται ?

ΥΓ. Μην αναλωνεσαι σε επιστολες και καταγγελιες .
Προσπαθησε με διπλωματικο τροπο να πετυχεις τον σκοπο σου .
Και η εδω αντιπροσωπεια ειναι καπως και η γερμανιδα εινα βαρυκοη ...

georgekostas
16-06-2009, 16:51
Περα απο την παραγγελια που απ'οτι εμαθα ακομα και σημερα δεν εχει γινει καν η BMW Hellas που της εχω στειλει απο χθες email με το τι συμβαινει και ο διευθυντης πωλησεων που του εχω αφησει ΤΡΙΑ τηλεφωνικα μηνυματα να με παρει δεν μπηκε κανενας στον κοπο να με παρει ουτε ενα τηλεφωνο να δουν εστω κι απο περιεργεια τι θελω.
Πραγματικα ΛΥΠΑΜΑΙ για αυτη την κατασταση απο μια τοσο μεγαλη εταιρια.
Απο αυριο θα μπω στη διαδικασια να στελνω εξωδικα αλλα δε γινεται διαφορετικα η εταιρια μας εχει εντελως γραμμενους στα παλαιοτερα των υποδηματων τους.

Major_Goose
16-06-2009, 17:55
Εγώ πάντως , όταν επέλεξα την μηχανή, ο πωλητής "απαίτησε" να επιλέξω άμεσα τα δώρα, ώστε να είναι σε θέση να μου τα παραδώσει, με την μηχανή, και αν δεν τα είχε ετοιμοπαράδοτα να φροντίσει στο 4ήμερο που μεσολαβούσε να τα έχει παραλάβει.

Και ειδικά επειδή εκτός απο την τριπλέττα με τις βαλίτσες και το συναγερμό πήρα και κράνος , ήθελε να τσεκάρει ότι είχε το νούμερο μου στον συγκεκριμένο ΄τυπου που ήθελα, ώστε να μην γίνει καμμιά στραβή.

Η αντιμετώπιση ήταν απίστευτα φιλική και εξυπηρετική.

Επειδή δε, ήμουνα απο επαρχία (νησί) τη Δευτέρα συμφωνήσαμε και έδωσα προκαταβολή, και με προσωπική εγγύηση του υπεύθυνου του μαγαζιού , άμεσα πήγαν πλαστικά για βάψιμο, σέλλα για αλλαγή χρώματος επένδυσης και ότι άλλα ζήτησα συναγερμός κ.λ.π.) και Πέμπτη πρωί με πήρε τηλέφωνο το παλικάρι, "έλα να παραλάβεις για να προλάβεις το καράβι" που έτσι κιαλλιώς έφευγε Σάββατο πρωί !.

Υποθέτω αντιπροσωπεία με αντιπροσωπεία διαφέρει...

Ελπίζω να βγάλεις γρήγορα άκρη χωρίς να χάσεις τον χρόνο σου , για κάτι το οποίο υποτίθεται ότι ήταν και ενα ισχυρό κίνητρο για να αγοράσουμε την μηχανή ως καινούργια

Κώστας

georgekostas
16-06-2009, 18:09
Εγώ πάντως , όταν επέλεξα την μηχανή, ο πωλητής "απαίτησε" να επιλέξω άμεσα τα δώρα, ώστε να είναι σε θέση να μου τα παραδώσει, με την μηχανή, και αν δεν τα είχε ετοιμοπαράδοτα να φροντίσει στο 4ήμερο που μεσολαβούσε να τα έχει παραλάβει.

Και ειδικά επειδή εκτός απο την τριπλέττα με τις βαλίτσες και το συναγερμό πήρα και κράνος , ήθελε να τσεκάρει ότι είχε το νούμερο μου στον συγκεκριμένο ΄τυπου που ήθελα, ώστε να μην γίνει καμμιά στραβή.

Η αντιμετώπιση ήταν απίστευτα φιλική και εξυπηρετική.

Επειδή δε, ήμουνα απο επαρχία (νησί) τη Δευτέρα συμφωνήσαμε και έδωσα προκαταβολή, και με προσωπική εγγύηση του υπεύθυνου του μαγαζιού , άμεσα πήγαν πλαστικά για βάψιμο, σέλλα για αλλαγή χρώματος επένδυσης και ότι άλλα ζήτησα συναγερμός κ.λ.π.) και Πέμπτη πρωί με πήρε τηλέφωνο το παλικάρι, "έλα να παραλάβεις για να προλάβεις το καράβι" που έτσι κιαλλιώς έφευγε Σάββατο πρωί !.

Υποθέτω αντιπροσωπεία με αντιπροσωπεία διαφέρει...

Ελπίζω να βγάλεις γρήγορα άκρη χωρίς να χάσεις τον χρόνο σου , για κάτι το οποίο υποτίθεται ότι ήταν και ενα ισχυρό κίνητρο για να αγοράσουμε την μηχανή ως καινούργια

Κώστας

Ευχαριστω για την ενημερωση φιλε Κωστα και ετσι ειναι το σωστο.Αλλα φαινεται μερικοι αντιπροσωποι το μονο που τους νοιαζει ειναι να μας παρουν τα λεφτουδακια μας και απο κει και περα ζαμαν φου.
Τι να κανουμε πεσαμε στη περιπτωση και τωρα θα τρεξουμε.Παντως αν νομιζουν οτι ειμαστε παιδια ενος κατωτερου Θεου κανουν μεγαλο λαθος.

NNN
16-06-2009, 18:33
Το γεγονός το ανέφερες σε Οργανισμούς Προστασίας Καταναλωτών ??
Υπάρψουν πολλοί. Δεν χάνεις τίποτα να το αναφέρεις σε όλους. Έχω φίλους που βρήκαν το δίκιο τους μέσα από αυτούς.

http://www.kepka.org/
http://www.inka.gr/
http://www.ekpizo.gr/
http://www.efpolis.gr/
http://www.atlaz.gr/katanalotis/
http://www.newinka.gr/

Major_Goose
16-06-2009, 18:43
George οσο το παλέψεις, κάποια στιγμή σίγουρα θα τελειώσει το θέμα υπέρ σου , αλλά γιατί να ταλαιπωρηθείς, ειδικά όταν κατέθεσες το ετήσιο εισόδημα ενός εργαζόμενου για μια μοτόπως και όλοι εμείς εδω μέσα. Ελπίζω γρήγορα να πάνε όλα καλά

Κώστας

Ελπίζω αυτό το Φθινόπωρο να την ξανακάνω για τα πανέμορφα Γιάννενα - Ζαγοροχώρια με την μπέμπα και την σύζυγο, όπως είχα κάνεi με το VARADERO πρίν 9 χρόνια

georgekostas
16-06-2009, 18:46
Το γεγονός το ανέφερες σε Οργανισμούς Προστασίας Καταναλωτών ??
Υπάρψουν πολλοί. Δεν χάνεις τίποτα να το αναφέρεις σε όλους. Έχω φίλους που βρήκαν το δίκιο τους μέσα από αυτούς.

http://www.kepka.org/
http://www.inka.gr/
http://www.ekpizo.gr/
http://www.efpolis.gr/
http://www.atlaz.gr/katanalotis/
http://www.newinka.gr/


Δεν ξερω θα το κοιταξω κι αυτο αλλα νομιζω οτι ειναι εσωτερικο θεμα της BMW γιατι δεν μου ειπαν οτι δε θα μου δωσουν δωρα αλλα δε μου ειπαν και ποτε θα τα παρω.Απλα η αγανακτηση εχει να κανει πιο πολυ με την αδιαφορια τους.

NNN
16-06-2009, 18:55
Δεν ξερω θα το κοιταξω κι αυτο αλλα νομιζω οτι ειναι εσωτερικο θεμα της BMW γιατι δεν μου ειπαν οτι δε θα μου δωσουν δωρα αλλα δε μου ειπαν και ποτε θα τα παρω.Απλα η αγανακτηση εχει να κανει πιο πολυ με την αδιαφορια τους.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι τόσο εσωτερικό θέμα της BMW αλλά κυρίως αφορά τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο.

Σου είπαν κάτι κατά την διαπραγμάτευση με σκοπό να σε πείσουν να αγοράσεις από αυτούς και μέχρι στιγμής το έχουν αθετήσει.

Αυτό σε άλλες χώρες είναι αρκετό για να φάνε "καμπάνα" που θα την θυμούνται σε όλη τους την ζωή !! Επικοινώνησε με τα links που σου έστειλα και πιστεύω κάπου θα βρείς το δίκιο σου.


(υ.γ. Σε παρακαλώ στείλε μου με ΠΜ το όνομα του αντιπροσώπου.)

georgekostas
16-06-2009, 19:30
(υ.γ. Σε παρακαλώ στείλε μου με ΠΜ το όνομα του αντιπροσώπου.)

Επειδη το θεμα ειναι σε εξελιξη δεν θα ηθελα να προβω ακομα στην αποκαλυψη του dealer.

NNN
16-06-2009, 21:39
Επειδη το θεμα ειναι σε εξελιξη δεν θα ηθελα να προβω ακομα στην αποκαλυψη του dealer.

ΟΚ φίλε μου !!

renos
17-06-2009, 13:48
να κάνω μιά ερώτηση;;;;αυτά που συμφωνήσατε τα γράψατε στο χαρτί της παραγκελίας ;;;;;με αυτό μπορεις να πας στο ΙΝΚΑ:cool:

georgekostas
17-06-2009, 13:58
να κάνω μιά ερώτηση;;;;αυτά που συμφωνήσατε τα γράψατε στο χαρτί της παραγκελίας ;;;;;με αυτό μπορεις να πας στο ΙΝΚΑ:cool:

Οχι δεν υπαρχει χαρτι γιατι ειχε μεσολαβησει ενας γνωστος και ξερεις πως γινονται αυτα.Ηταν ομως λαθος μου επρεπε να τα εχω ολα γραπτως.

GS_maniac
18-06-2009, 02:59
Βρε παιδιά γιατί τρελένεστε έτσι?
Θα έρθουν τα πράγματα έλεος:(:(
Για λίγες μέρες δεν χαλάει και ο κόσμος

GeorgeP
18-06-2009, 16:10
Βρε παιδιά γιατί τρελένεστε έτσι?
Θα έρθουν τα πράγματα έλεος:(:(
Για λίγες μέρες δεν χαλάει και ο κόσμος

κι αν εχεις παραγγειλει κρανος? ;)

renos
18-06-2009, 16:15
να κάνω μιά ερώτηση;;;;αυτά που συμφωνήσατε τα γράψατε στο χαρτί της παραγκελίας ;;;;;με αυτό μπορεις να πας στο ΙΝΚΑ:cool:

Οχι δεν υπαρχει χαρτι γιατι ειχε μεσολαβησει ενας γνωστος και ξερεις πως γινονται αυτα.Ηταν ομως λαθος μου επρεπε να τα εχω ολα γραπτως.




:(:(:(:(:(

adv1200
18-06-2009, 21:49
Να τα πω και εγώ τα βιώματά μου. Σε γνωστή αντιπροσωπεία τα συμφωνήσαμε όλα οκ, η τιμή είναι αυτή τα δώρα σου είναι αυτά. Έλα που από τον Σεπτέμβριο του 2007 που απέκτησα τη μηχανή το ένα δώρο δεν ήρθε ποτέ. Να σημειωθεί ότι το δώρο αφορά γνωστή σε όλους μας υπηρεσία και όχι χειροπιαστό αγαθό.

Ρώτησα 2 εβδομάδες μετά την πραγματοποίηση της αγοράς δηλαδή μέσα στον Σεπτέμβριο μου απάντησαν όχι ακόμα θα σου πούμε. Ίδια εικόνα και τους επόμενους 3-4 μήνες που περνούσα, ρώταγα και εκλάμβανα τις ίδιες επαναλαμβανόμενες δικαιολογίες, του στύλ δεν έχει συμπληρωθεί ακόμα τμήμα, δεν έχει καλό καιρό και μέχρι να κάνει δεν ξέρουμε, θα σου πούμε όταν είναι...

Ναι εντάξει ακόμα πληκτρολογούν το τηλέφωνό μου. Φυσικά δικό μου το λάθος, που δεν το τράβηξα το θέμα περισσότερο καιρό για να διεκδικήσω αυτό που ήταν συμφωνηθέν μέσα στη προσφορά. Έχω κάνει καταγγελίες σε διάφορες εταιρείες παροχής υπηρεσιών καθώς και σε εμπορικά καταστήματα αλλά σε αυτούς που πήραν μια τσάντα χρήματα τους άφησα έτσι. Κάλλιο όμως αργά παρά ποτέ, αγαπητέ Γιώργο μην τους αφήνεις και πολλά περιθώρια.

georgekostas
18-06-2009, 22:07
Να τα πω και εγώ τα βιώματά μου. Σε γνωστή αντιπροσωπεία τα συμφωνήσαμε όλα οκ, η τιμή είναι αυτή τα δώρα σου είναι αυτά. Έλα που από τον Σεπτέμβριο του 2007 που απέκτησα τη μηχανή το ένα δώρο δεν ήρθε ποτέ. Να σημειωθεί ότι το δώρο αφορά γνωστή σε όλους μας υπηρεσία και όχι χειροπιαστό αγαθό.

Ρώτησα 2 εβδομάδες μετά την πραγματοποίηση της αγοράς δηλαδή μέσα στον Σεπτέμβριο μου απάντησαν όχι ακόμα θα σου πούμε. Ίδια εικόνα και τους επόμενους 3-4 μήνες που περνούσα, ρώταγα και εκλάμβανα τις ίδιες επαναλαμβανόμενες δικαιολογίες, του στύλ δεν έχει συμπληρωθεί ακόμα τμήμα, δεν έχει καλό καιρό και μέχρι να κάνει δεν ξέρουμε, θα σου πούμε όταν είναι...

Ναι εντάξει ακόμα πληκτρολογούν το τηλέφωνό μου. Φυσικά δικό μου το λάθος, που δεν το τράβηξα το θέμα περισσότερο καιρό για να διεκδικήσω αυτό που ήταν συμφωνηθέν μέσα στη προσφορά. Έχω κάνει καταγγελίες σε διάφορες εταιρείες παροχής υπηρεσιών καθώς και σε εμπορικά καταστήματα αλλά σε αυτούς που πήραν μια τσάντα χρήματα τους άφησα έτσι. Κάλλιο όμως αργά παρά ποτέ, αγαπητέ Γιώργο μην τους αφήνεις και πολλά περιθώρια.

Φιλε Βλασση εχω στειλει ηδη e-mail καμπανακι στην BMW Hellas και αν δεν τακτοποιηθω μεχρι αυριο η το πολυ δευτερα στελνω e-mail στη BMW Γερμανιας και εξωδικο μαζι.