georgios
03-09-2012, 00:54
Καλησπέρα σας,
ολοκλήρωσα προχτές την πρώτη μου εκδρομή με τη μηχανή. Σκέφτηκα να σας μεταφέρω κάποιες εντυπώσεις... Όχι μόνο για να σας ευχαριστήσω για τα μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα αλλά γιατί έτσι μπορεί και κάποιος να μάθει ή να ενημερωθεί.
Ποιο ήταν το concept: Στέλνω γυναίκα και βαλίτσες με το ΚΤΕΛ, εγώ πηγαίνω με τη BMW F650 GS, 2003, Βόλο. Παίρνουμε καράβι, πάμε Αλόννησο και γυρνάμε 5 μέρες μετά με τον ίδιο τρόπο... Μη το δείτε φαλοκρατικά... Το επέλεξε κυρίως η γυναίκα ως πιο οικονομικό!
Η προετοιμασία: Η προετοιμασία του πρωτάρη γεμάτη μικρές σημαντικές παραλήψεις. Ως εκ τούτου θεωρώ την προετοιμασία ως το 50% της διαδρομής. Όσο πιο σωστή είναι τόσο πιο εύκολο το ταξίδι. Έτσι την επόμενη φορά δεν θα ξεχάσω κινητά και πορτοφόλι σπίτι, ούτε θα μου πέφτουν τα ρέστα στα διόδια :cr13:
Μεγάλο όφελος του ελέγχου πριν την εκκίνηση; Η πίεση από 0.9 και 1 Bar πήγαν στα σωστά επίπεδα του 1.9 και 2 αντίστοιχα... Ντροπή μου που δεν τα έλεγχα πριν πιο συχνά.
Ενδυμασία: Κακά τα ψέματα... Η αίσθηση, σιγουριάς και μόνο, που παρέχουν τα ρούχα μηχανής, σε δροσίζουν στη ζέστη του κάμπου. Τόσο το μπουφάν όσο και το παντελόνι της DAINESE ήταν ότι έπρεπε. Δεδομένης και της λάθος επιλογής (αν και οφείλονταν στη μεγάλη καθυστέρηση που έφαγα καθώς έπρεπε να γυρίσω από τα Μάλγαρα πίσω Καλαμαριά για να πάρω κινητό και πορτοφόλι) ήταν ότι καλύτερο. Δεν ίδρωσα για να καταλάβετε ούτε αισθανόμουν τον αέρα καυτό. Αφού στα Τέμπη αισθανόμουν δροσιά... Αλήθεια, τα Τέμπη πρέπει να βγουν από τη διαδρομή των μηχανών. Δεν υπάρχει πιο όμορφο μέρος και ιδανικότερο για να χάσει ο οδηγός την προσοχή του.
Στον υπόλοιπο εξοπλισμό να βάλουμε το κράνος Schuberth C3 με Interphone F5. Στη μηχανή είναι τοποθετημενη η ζελατίνα αυτή:
ZTechnik VStream BMW F/G 650 GS by: Ztechnik - MotoRAID (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=4527)
και η επέκταση ζελατίνας της PUIG.
Α, να μην ξεχάσω... Είμαι 1.92...
Θα αναφέρω ξανά το θέμα της ενδυμασίας. Μου έκανε τρομερή εντύπωση. Απίστευτος εξαερισμός. Πολύ βολική στην εφαρμογή. Θεωρώ απλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ την ενδυμασία για μετακίνησεις και ταξίδια. Δεν πρέπει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΙΣ να θεωρεί ότι τα ρούχα βαραίνουν, ζεσταίνουν κλπ... Είναι άλλη η αίσθηση.
Κράνος. Είναι γνωστό το κράνος δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο. Αυτό όμως που θα εξυμνήσω είναι το F5 όπως επίσης και τις δυο (2) ζελατίνες. Ο συνδυασμός είχε ως αποτέλεσμα την απίστευη καλή ποιότητα ήχου ακόμα και σε ταχύτητες που έφταναν τα 140χμ/ω. Το ράδιο ακουγόνταν μια χαρά, τα ΜΡ3 επίσης. Στις 3 κλήσεις που χρειάστηκε να απαντήσω όμως, και για λόγους ασφάλειας, έκοψα σταδιακά ταχύτητα και σταμάτησα στην άκρη του δρόμου. Σε όλη όμως τη διαδρομή και μέχρι να πέσει η ταχύτητα από τα 140 στα 0 ο συνομιλητής δεν είχε αντιληφθεί ότι είμαι πάνω σε μηχανή. Άρα τα σχόλια είναι περιττά. Και θα πρέπει να το πω ξανά. Δεν ήταν μόνο το F5 αλλά και οι ζελατίνες που έκαναν τρομερή δουλειά.
Η ενδοεπικοινωνία χρησιμοποίηθηκε στο νησί. Οι ταχύτητες δεν ξεπερνούσαν τα 60χμ/ώρα. Οπότε η ποιότητα ήταν τουλάχιστον εκπληκτική.
Καράβι... Είναι άλλη ενότητα μου φαίνεται το κράξιμο που πρέπει να φάνε οι άνθρωποι και οι εταιρίες της χώρας που ο τουρισμός και η οικονομία βασίζονται στην ύπαρξη των τόσο όμορφων και πολλών νησιών. Το μόνο που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι είναι να σε ωθούν να πας του χρόνου διακοπές αλλού... Χωρίς καράβι...
Νησί: ΤΡΑΓΩΔΙΑ οι δρόμοι της Αλοννήσου. Αφού δεν σκοτωθήκαμε ήταν ένα καλό σχολείο. Έμαθα τη μηχανή μου πολύ πιο καλά... Πως στρίβει ή πως ΔΕΝ στρίβει. Πως επιταχύνει και πως φρενάρει. Πως συμπεριφέρεται σε χωμάτινες ανώμαλες διαδρομής. Με λάστιχα Bridegstone 85-15 ασφάλτινα απλά ΔΕΝ ενδείκνονται για το χώμα. Κινδύνεψα μόνο μια φορά στην άσφαλτο (και θα μπορούσε να είναι αρκετή). Το συμπέρασμα; Το να "κόβεις" τις στροφές θέλει όχι απλά προσοχή αλλά πολύ καλύτερη μελέτη. Αλλιώς οι νησιώτες ταξιτζήδες ΔΕΝ αστειεύονται.
Για το χώμα θέλει άλλα λάστιχα. Γλυστράει συνεχώς!
Αν θυμηθώ κι άλλα θα τα προσθέσω με την πρώτη ευκαιρία...
ολοκλήρωσα προχτές την πρώτη μου εκδρομή με τη μηχανή. Σκέφτηκα να σας μεταφέρω κάποιες εντυπώσεις... Όχι μόνο για να σας ευχαριστήσω για τα μικρά και μεγάλα μυστικά που έμαθα αλλά γιατί έτσι μπορεί και κάποιος να μάθει ή να ενημερωθεί.
Ποιο ήταν το concept: Στέλνω γυναίκα και βαλίτσες με το ΚΤΕΛ, εγώ πηγαίνω με τη BMW F650 GS, 2003, Βόλο. Παίρνουμε καράβι, πάμε Αλόννησο και γυρνάμε 5 μέρες μετά με τον ίδιο τρόπο... Μη το δείτε φαλοκρατικά... Το επέλεξε κυρίως η γυναίκα ως πιο οικονομικό!
Η προετοιμασία: Η προετοιμασία του πρωτάρη γεμάτη μικρές σημαντικές παραλήψεις. Ως εκ τούτου θεωρώ την προετοιμασία ως το 50% της διαδρομής. Όσο πιο σωστή είναι τόσο πιο εύκολο το ταξίδι. Έτσι την επόμενη φορά δεν θα ξεχάσω κινητά και πορτοφόλι σπίτι, ούτε θα μου πέφτουν τα ρέστα στα διόδια :cr13:
Μεγάλο όφελος του ελέγχου πριν την εκκίνηση; Η πίεση από 0.9 και 1 Bar πήγαν στα σωστά επίπεδα του 1.9 και 2 αντίστοιχα... Ντροπή μου που δεν τα έλεγχα πριν πιο συχνά.
Ενδυμασία: Κακά τα ψέματα... Η αίσθηση, σιγουριάς και μόνο, που παρέχουν τα ρούχα μηχανής, σε δροσίζουν στη ζέστη του κάμπου. Τόσο το μπουφάν όσο και το παντελόνι της DAINESE ήταν ότι έπρεπε. Δεδομένης και της λάθος επιλογής (αν και οφείλονταν στη μεγάλη καθυστέρηση που έφαγα καθώς έπρεπε να γυρίσω από τα Μάλγαρα πίσω Καλαμαριά για να πάρω κινητό και πορτοφόλι) ήταν ότι καλύτερο. Δεν ίδρωσα για να καταλάβετε ούτε αισθανόμουν τον αέρα καυτό. Αφού στα Τέμπη αισθανόμουν δροσιά... Αλήθεια, τα Τέμπη πρέπει να βγουν από τη διαδρομή των μηχανών. Δεν υπάρχει πιο όμορφο μέρος και ιδανικότερο για να χάσει ο οδηγός την προσοχή του.
Στον υπόλοιπο εξοπλισμό να βάλουμε το κράνος Schuberth C3 με Interphone F5. Στη μηχανή είναι τοποθετημενη η ζελατίνα αυτή:
ZTechnik VStream BMW F/G 650 GS by: Ztechnik - MotoRAID (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=4527)
και η επέκταση ζελατίνας της PUIG.
Α, να μην ξεχάσω... Είμαι 1.92...
Θα αναφέρω ξανά το θέμα της ενδυμασίας. Μου έκανε τρομερή εντύπωση. Απίστευτος εξαερισμός. Πολύ βολική στην εφαρμογή. Θεωρώ απλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ την ενδυμασία για μετακίνησεις και ταξίδια. Δεν πρέπει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΙΣ να θεωρεί ότι τα ρούχα βαραίνουν, ζεσταίνουν κλπ... Είναι άλλη η αίσθηση.
Κράνος. Είναι γνωστό το κράνος δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο. Αυτό όμως που θα εξυμνήσω είναι το F5 όπως επίσης και τις δυο (2) ζελατίνες. Ο συνδυασμός είχε ως αποτέλεσμα την απίστευη καλή ποιότητα ήχου ακόμα και σε ταχύτητες που έφταναν τα 140χμ/ω. Το ράδιο ακουγόνταν μια χαρά, τα ΜΡ3 επίσης. Στις 3 κλήσεις που χρειάστηκε να απαντήσω όμως, και για λόγους ασφάλειας, έκοψα σταδιακά ταχύτητα και σταμάτησα στην άκρη του δρόμου. Σε όλη όμως τη διαδρομή και μέχρι να πέσει η ταχύτητα από τα 140 στα 0 ο συνομιλητής δεν είχε αντιληφθεί ότι είμαι πάνω σε μηχανή. Άρα τα σχόλια είναι περιττά. Και θα πρέπει να το πω ξανά. Δεν ήταν μόνο το F5 αλλά και οι ζελατίνες που έκαναν τρομερή δουλειά.
Η ενδοεπικοινωνία χρησιμοποίηθηκε στο νησί. Οι ταχύτητες δεν ξεπερνούσαν τα 60χμ/ώρα. Οπότε η ποιότητα ήταν τουλάχιστον εκπληκτική.
Καράβι... Είναι άλλη ενότητα μου φαίνεται το κράξιμο που πρέπει να φάνε οι άνθρωποι και οι εταιρίες της χώρας που ο τουρισμός και η οικονομία βασίζονται στην ύπαρξη των τόσο όμορφων και πολλών νησιών. Το μόνο που κάνουν αυτοί οι άνθρωποι είναι να σε ωθούν να πας του χρόνου διακοπές αλλού... Χωρίς καράβι...
Νησί: ΤΡΑΓΩΔΙΑ οι δρόμοι της Αλοννήσου. Αφού δεν σκοτωθήκαμε ήταν ένα καλό σχολείο. Έμαθα τη μηχανή μου πολύ πιο καλά... Πως στρίβει ή πως ΔΕΝ στρίβει. Πως επιταχύνει και πως φρενάρει. Πως συμπεριφέρεται σε χωμάτινες ανώμαλες διαδρομής. Με λάστιχα Bridegstone 85-15 ασφάλτινα απλά ΔΕΝ ενδείκνονται για το χώμα. Κινδύνεψα μόνο μια φορά στην άσφαλτο (και θα μπορούσε να είναι αρκετή). Το συμπέρασμα; Το να "κόβεις" τις στροφές θέλει όχι απλά προσοχή αλλά πολύ καλύτερη μελέτη. Αλλιώς οι νησιώτες ταξιτζήδες ΔΕΝ αστειεύονται.
Για το χώμα θέλει άλλα λάστιχα. Γλυστράει συνεχώς!
Αν θυμηθώ κι άλλα θα τα προσθέσω με την πρώτη ευκαιρία...