PDA

View Full Version : ΣΟΚ! Εξίσωση φόρου υγραερίου με πετρελαίου κίνησης


xvitos
28-09-2012, 13:53
ΣΟΚ! Εξίσωση φόρου υγραερίου με πετρελαίου κίνησης

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Η κυβέρνηση προωθεί την εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης...
Αυτή η εξίσωση, αναμένεται να γίνει στο 80% του φόρου που επιβάλλεται σήμερα στο πετρέλαιο κίνησης, ο οποίος ανέρχεται στα 410 ευρώ/1000 λίτρα. Αν υποτεθεί λοιπόν ότι η εξίσωση θα γίνει στο 80% όπως έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, τότε ο ειδικός φόρος στο πετρέλαιο κίνησης θα πέσει από τα 410 στα 328 ευρώ/1000 λίτρα.

Με τη λογική της εξίσωσης λοιπόν, θα πρέπει να επιβάλλεται φόρος 328 ευρώ/1000 λίτρα και στο υγραέριο, την στιγμή που σήμερα επιβάλλεται φόρος 125 ευρώ/1000 λίτρα (σ.σ ο φόρος στο υγραέριο επιβάλλεται στον τόνο. Επειδή όμως το υγραέριο είναι ελαφρύ, ο τόνος βγάζει περίπου 1800 λίτρα. Αν γίνει η αναγωγή, προκύπτει ότι στα 1000 λίτρα η επιβάρυνση είναι 125 ευρώ.

Αν από τα 125 ευρώ εκτοξευτούμε στα 330 ευρώ, θα προκύψει μια διαφορά 205 ευρώ στα 1000 λίτρα. Προσοχή όμως: επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%. Δηλαδή, η πραγματική επιβάρυνση θα είναι 252 ευρώ στα 1000 λίτρα. Που καταλήγουμε;

Το πετρέλαιο κίνησης θα φθηνύνει και θα διατίθεται περίπου προς 1,45 ευρώ το λίτρο, έναντι 1,55 που πωλείται σήμερα ενώ το υγραέριο, θα ακριβύνει και θα διατίθεται περίπου προς 1,15 ευρώ το λίτρο, έναντι των 0,90 ευρώ που πωλείται σήμερα.
www.alphafm.gr (http://www.alphafm.gr)


Αν τελικά γίνει αυτό θα είναι για πολλές:u35::u36::u40::u42::u41:

xvitos
28-09-2012, 14:00
Εξίσωση τιμής σε πετρέλαιο θέρμανσης-κίνησης στο 1,40 η τιμή του από 15 Οκτ.

http://www.alphafm.gr/wp-content/uploads/2012/02/petrelaio4-300x197.jpg (http://www.alphafm.gr/archives/39553/petrelaio4)Στο 1,40 ευρώ ανά λίτρο θα πωλείται από τις 15 Οκτωβρίου 2012 το πετρέλαιο θέρμανσης, ενώ στην ίδια τιμή θα πωλείται και το πετρέλαιο κίνησης. Για το μεν θέρμανσης αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της λιανικής τιμής κατά 40% και για το κίνησης μεταφράζεται σε μείωση κατά περίπου 8%. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομικών, όπως τον αποκάλυψε σήμερα, σε εκδήλωση στο ΣΔΟΕ για το λαθρεμπόριο καυσίμων, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, κ Παντελής Οικονόμου. Ανέφερε ότι η εξίσωση του φόρου μεταξύ του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης θα γίνει κατά μέγιστο στο 80% του φόρου στο πετρέλαιο κίνησης. Άφησε ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο, εφόσον το επιτρέψει η πορεία των εσόδων, η εξίσωση να γίνει σε χαμηλότερα επίπεδα.
Παράλληλα, είπε ότι θα δοθεί επίδομα θέρμανσης, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες. Βάσει όσων είπε, ωστόσο, προκύπτει ότι το επίδομα θέρμανσης που θα στοχεύει στο να αντιμετωπιστεί η επιβάρυνση των νοικοκυριών από την αύξηση της λιανικής τιμής του πετρελαίου θέρμανσης θα είναι κλιμακούμενο βάσει κριτηρίων όπως είναι η γεωγραφική περιοχή του νοικοκυριού και το υψόμετρο.
Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάστηκε αναλυτικά το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, του ΣΔΟΕ και της ΓΓΠΣ για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στα καύσιμα. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει εκτός από την εξίσωση των φόρων αναλυτικά τα εξής:
-την εγκατάσταση συστήματος δορυφορικού εντοπισμού όλων των σκαφών (εφοδιαστικά, εμπορικά κλπ). Η κίνηση των σκαφών θα επιτηρείται από θάλαμο επιχειρήσεων που λειτουργεί ήδη στο ΣΔΟΕ
-την ιχνηθέτηση όλων των καυσίμων που διακινούνται στην ελληνική επικράτεια. Με το σύστημα που προωθείται θα εντοπίζονται ακόμη και λεπτομέρειες για το διακινούμενο καύσιμο, όπως από ποιο διυλιστήριο έχει φύγει και ποιος χονδρέμπορος το έχει διακινήσει.
-η αυστηροποίηση των ποινών για το λαθρεμπόριο
-η σήμανση και η εγκατάσταση συστήματος δορυφορικού εντοπισμού για όλα τα οχήματα διακίνησης καυσίμων
-η εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών σε όλη την αλυσίδα διακίνησης καυσίμων
Από την πλευρά της ηγεσίας του ΥΠΟΙΚ ανακοινώθηκε ότι απτά αποτελέσματα από την εφαρμογή του σχεδίου αναμένονται σε λιγότερο από ένα έτος.
Το σχέδιο για την καταπολέμηση του εμπορίου παρουσίασε, εκτός από τον κ. Οικονόμου, ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ, Ι. Διώτης και ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης.
capital.gr

gs77
28-09-2012, 20:47
ΣΙΓΑ ΜΙΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ:ye33:

GeorgeP
28-09-2012, 21:24
ΣΟΚ! Εξίσωση φόρου υγραερίου με πετρελαίου κίνησης

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Η κυβέρνηση προωθεί την εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης...
Αυτή η εξίσωση, αναμένεται να γίνει στο 80% του φόρου που επιβάλλεται σήμερα στο πετρέλαιο κίνησης, ο οποίος ανέρχεται στα 410 ευρώ/1000 λίτρα. Αν υποτεθεί λοιπόν ότι η εξίσωση θα γίνει στο 80% όπως έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, τότε ο ειδικός φόρος στο πετρέλαιο κίνησης θα πέσει από τα 410 στα 328 ευρώ/1000 λίτρα.

Με τη λογική της εξίσωσης λοιπόν, θα πρέπει να επιβάλλεται φόρος 328 ευρώ/1000 λίτρα και στο υγραέριο, την στιγμή που σήμερα επιβάλλεται φόρος 125 ευρώ/1000 λίτρα (σ.σ ο φόρος στο υγραέριο επιβάλλεται στον τόνο. Επειδή όμως το υγραέριο είναι ελαφρύ, ο τόνος βγάζει περίπου 1800 λίτρα. Αν γίνει η αναγωγή, προκύπτει ότι στα 1000 λίτρα η επιβάρυνση είναι 125 ευρώ.

Αν από τα 125 ευρώ εκτοξευτούμε στα 330 ευρώ, θα προκύψει μια διαφορά 205 ευρώ στα 1000 λίτρα. Προσοχή όμως: επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%. Δηλαδή, η πραγματική επιβάρυνση θα είναι 252 ευρώ στα 1000 λίτρα. Που καταλήγουμε;

Το πετρέλαιο κίνησης θα φθηνύνει και θα διατίθεται περίπου προς 1,45 ευρώ το λίτρο, έναντι 1,55 που πωλείται σήμερα ενώ το υγραέριο, θα ακριβύνει και θα διατίθεται περίπου προς 1,15 ευρώ το λίτρο, έναντι των 0,90 ευρώ που πωλείται σήμερα.
www.alphafm.gr (http://www.alphafm.gr)


Αν τελικά γίνει αυτό θα είναι για πολλές:u35::u36::u40::u42::u41:

Πολυ σωστα τα γραφεις κι ετσι ειναι αλλα, διευκρινησε οτι οταν μιλας για υγραεριο αναφερεσαι ΜΟΝΟΝ στο υγραεριο για καυση κινητηρων (π.χ οχηματων) και οχι για το φυσικο αεριο.

απλως για να μην υπαρξουν παρεξηγησεις διοτι πολλοι ταυτιζουν το LPG με το φυσικο αεριο...υγραεριο το ενα υγραεριο και το άλλο λενε και νομιζουν οτι ειναι τα ιδια πραγματα.

Επισης εκανες αναγραμματισμο του ορθου 382ε φορος στο χιλιολιτρο αναφεροντας 328ε.....

Εδω η πηγη http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk2.htm (http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk2.htm)

ntinopoulos
28-09-2012, 21:43
*************!:mad:
Θα μας κάνουν να πηγαίνουμε σαν τους ...flinstones!

ckk
28-09-2012, 21:46
Τα γνωστά κλασικά από παλιά.

Έκαναν τον κόσμο να πάρει υγραεριοκίνητα και τώρα αυξάνουν τους φόρους.

Μιά χαρά.


ΟΥΣΤ...

Βαρέθηκα... :cr14:

forester
28-09-2012, 21:46
Στο fb έγραψα "το μ@υνί της μάνας τους"....
Αλλά άμα μένουμε στις ύβρεις επί του πληκτρολογίου, καλά μας κάνουν....
Πρέπει να κλέισουν οι δρόμοι με ακίνητα αυτοκίνητα, μέχρι να φύγουν οι επιπρόσθετοι φόροι , της τελευταίας διετίας, στα καύσιμα!!!!
Ας το πάρουμε χαμπάρι ότι πρέπει επιτέλους οι κινητοποιήσεις να έχουν ουσία και στόχο!!!!!

GeorgeP
28-09-2012, 21:52
Στο fb έγραψα "το μ@υνί της μάνας τους"....
Αλλά άμα μένουμε στις ύβρεις επί του πληκτρολογίου, καλά μας κάνουν....
Πρέπει να κλέισουν οι δρόμοι με ακίνητα αυτοκίνητα, μέχρι να φύγουν οι επιπρόσθετοι φόροι , της τελευταίας διετίας, στα καύσιμα!!!!
Ας το πάρουμε χαμπάρι ότι πρέπει επιτέλους οι κινητοποιήσεις να έχουν ουσία και στόχο!!!!!

Kαι να μην ειναι κοματικοποιημενες ¨η σημαιοφοριζουσες (ΠΑΜΕ, ΚΟΕ, ΚΚΕ...)
Οσο παραμενουν κοματικοποιημενες τοσο θα βλεπουμε χαλια οπως αυτα της περασμενης Τεταρτης..........αναγγελμενη απεργια και οι εφοριες δουλευεαν κανονικα (εκανα εναρξη επαγγελματος την μερα αυτη), τα σχολεια δουλευαν κανονικα κ.λ.π.

forester
28-09-2012, 22:03
Σωστό!
Όταν μπει "ταμπέλα" από κόμμα, συνδικαλιστική οργάνωση κλπ, γίνεται μπάχαλο....
Και μπαίνουν και οι κουκουλοφόροι και τα σπάνε....
Αυτοκινητιστές και δικυκλιστές, πρέπει να κινητοποιηθούν!
Υπάρχει τρόπος?

siraxanz
28-09-2012, 23:13
Ανασφάλεια μόνο μου προκαλεί η διοίκηση...:mad::mad::mad:

και καταλαβαίνω καλά ότι όλα αυτά τα αποφασίζουν πολιτικοί "μικροί" χωρίς οράματα και φαντασία:cool:

απλά εφαρμόζοντας εισηγήσεις καρεκλοκένταυρων δημοσίων υπαλλήλων που μας διοικούν ουσιαστικά...:(

Οι πολιτικοί μας είναι απασχολημένοι:p με το βάζο....του κρατικού μελιού...

napgeo
28-09-2012, 23:49
Πριν δύο χρόνια είχαμε γράψει για το θέμα.

Δυστυχώς αυτό το Κράτος δεν μπορείς να το εμπιστευτείς.................

forester
29-09-2012, 08:48
Τουλάχιστον όσοι το έχουν καιρό, έκαναν απόσβεση , κέρδισαν και μετακινήσεις! Εγώ ο γκαντεμογαμόσαυρος, που το έβαλα πριν λίγες μέρες:wha13::eek::eek::eek::eek:ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

gsmaniac
29-09-2012, 08:49
Τουλάχιστον όσοι το έχουν καιρό, έκαναν απόσβεση , κέρδισαν και μετακινήσεις! Εγώ ο γκαντεμογαμόσαυρος, που το έβαλα πριν λίγες μέρες:wha13::eek::eek::eek::eek:ΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

Βάλε diesel....:D
Τα έχουμε προβλέψει αυτά θοδωρη.....έχουμε να κάνουμε με λαμογια:cool:

ilias vara
29-09-2012, 09:33
Και το φυσικό αέριο αναπροσαρμοζεται προς τα επάνω .....







Sent απο την σπηλιά μου..

diomiles
29-09-2012, 10:03
Απο σήμερα κιόλας σταματάει η αγορά που έχει σχέση με το lpg ( συνεργεία ,εισαγωγικές εταιρείες, κλπ) .Επίσης θα απολυθούν περίπου στις 2.500 εργαζόμενοι που δουλευουν στον χώρο.Οι εταιρείες που εισάγουν τα κιτ κλπ θα καταστραφούν.

2.000 αυτοκίνητα τον μήνα έκανα μετατροπή.Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είχαν προγραμματίσει να κάνουν την μετατροπή αφού ήταν μοναδική λύση για φθηνή μετακίνηση .Τώρα θα πάνε να καταθέσουν πινακίδες.

Με λίγα λόγια η ζημιά που προξένησαν για άλλη μια φορά είναι τεράστια.Φυσικά τα έσοδα του κράτους απο την αύξηση του φόρου στο lpg οχι μόνο δεν θα αυξηθούν, αλά για άλλη μια φορά η υστέρηση εσόδων θα είναι απίστευτη.

Τώρα παλι θα αναρωτηθούμε.Γιατι γίνονται όλα αυτά?

forester
29-09-2012, 10:35
Απο σήμερα κιόλας σταματάει η αγορά που έχει σχέση με το lpg ( συνεργεία ,εισαγωγικές εταιρείες, κλπ) .Επίσης θα απολυθούν περίπου στις 2.500 εργαζόμενοι που δουλευουν στον χώρο.Οι εταιρείες που εισάγουν τα κιτ κλπ θα καταστραφούν.

2.000 αυτοκίνητα τον μήνα έκανα μετατροπή.Χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είχαν προγραμματίσει να κάνουν την μετατροπή αφού ήταν μοναδική λύση για φθηνή μετακίνηση .Τώρα θα πάνε να καταθέσουν πινακίδες.

Με λίγα λόγια η ζημιά που προξένησαν για άλλη μια φορά είναι τεράστια.Φυσικά τα έσοδα του κράτους απο την αύξηση του φόρου στο lpg οχι μόνο δεν θα αυξηθούν, αλά για άλλη μια φορά η υστέρηση εσόδων θα είναι απίστευτη.

Τώρα παλι θα αναρωτηθούμε.Γιατι γίνονται όλα αυτά?


Αυτό είναι το θέμα!
Επομένως, ο στόχος δεν είναι η αύξηση των εσόδων και η ισοσκέλιση του προϋπολογισμού, αλλά η εξόντωσή μας....:hmmm:Νεύρα

gsmaniac
29-09-2012, 12:33
Αυτό είναι το θέμα!
Επομένως, ο στόχος δεν είναι η αύξηση των εσόδων και η ισοσκέλιση του προϋπολογισμού, αλλά η εξόντωσή μας....:hmmm:Νεύρα

Ναι .....αλλα θα έχουμε ευρω:ha16:
Ισως η μεγαλύτερη λαλακια, που μας έχουν περάσει τον τελευταίο καιρο:cool:

asotosios
29-09-2012, 13:09
Το θέμα είναι η εξόντωση τίποτε άλλο...δεν ενδιαφέρονται για τίποτε άλλο...:mad:

GEO_K
29-09-2012, 13:10
ΝεύραΝεύρα

forester
29-09-2012, 15:20
Ναι .....αλλα θα έχουμε ευρω:ha16:
Ισως η μεγαλύτερη λαλακια, που μας έχουν περάσει τον τελευταίο καιρο:cool:



1199:ye36:

Fuji
29-09-2012, 16:27
Δεν υπάρχει καμμιά ανθρωποκεντρική πολιτική στις αποφάσεις τους.
Μπορούμε πλέον να πούμε με βεβαιότητα, πως θέλουν να εξαθλιώσουν την πληοψηφία των πολιτών αυτής της χώρας. Να ισοπεδώσουν τους ευαίσθητους τομείς της υγείας, παιδείας, άμυνας, και τόσων άλλων. Ας ελπίσουμε πως θα μάθουμε από τα λάθη μας.

katsab
29-09-2012, 17:15
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΔΟΘΗΛΕ ΣΕ ΔΥΟ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ...Ο ΓΚΙΑΟΥΡΙΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.

brasidas12
29-09-2012, 18:11
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΔΟΘΗΛΕ ΣΕ ΔΥΟ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ...Ο ΓΚΙΑΠΥΡΙΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ.
ετσι ακριβως αλλα σαν καλα προβατακια πηγαν κ βγαλαν παλι τα ιδια λαμογια.μονο λογια ημαστε.τελικα μοιαζουμε με τους πολιτικους........θα,θα,θα,θα,θα............

white angel
29-09-2012, 18:18
ετσι ακριβως αλλα σαν καλα προβατακια πηγαν κ βγαλαν παλι τα ιδια λαμογια.μονο λογια ημαστε.τελικα μοιαζουμε με τους πολιτικους........θα,θα,θα,θα,θα............
:ye36:200

vaska
30-09-2012, 00:36
Το έλεγα από την αρχή του πυρετού της υγραεριοκίνησης, δεν θα είναι για πολύ η χαρά αυτών που έσπευσαν να κάνουν μετατροπή. Και βεβαίως πάλι τα έσοδα από τους φόρους θα είναι ελάχιστα αλλά η ζημιά στην αγορά τεράστια.

Αλλά έχουν εργαλεία ακόμα, θ' αυξήσουν μία το ΦΠΑ κατά 4- 5 μονάδες να μας στείλουν όλους στο διάολο !!!

mAthosalas
30-09-2012, 11:23
...άμα μένουμε στις ύβρεις επί του πληκτρολογίου, καλά μας κάνουν....

Mε εχει προβληματισει πολυ αυτο που γραφεις...διοτι οσο κι αν το σκεφτομαι βλεπω οτι ειναι αδιεξοδο.Ο Ελληνας ποτέ δεν θα μπορεσει να καταλαβει τη δυναμη των πολλων...Π-Ο-Τ-Ε'...δεν βλεπω εξεγερση ή εστω ουσιαστικη αντιδραση παρα μονο οταν εξαθλιωθουμε...και τοτε θα εχουμε την διαθεση αλλά το σωμα απο την καταπονηση δεν θα μπορει...και παλι θα μας πηδ@νε και μαλιστα πολυ πιο ευκολα...Οσο μπορουμε ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΜΤ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ??? :hmmm:

forester
30-09-2012, 11:54
Mε εχει προβληματισει πολυ αυτο που γραφεις...διοτι οσο κι αν το σκεφτομαι βλεπω οτι ειναι αδιεξοδο.Ο Ελληνας ποτέ δεν θα μπορεσει να καταλαβει τη δυναμη των πολλων...Π-Ο-Τ-Ε'...δεν βλεπω εξεγερση ή εστω ουσιαστικη αντιδραση παρα μονο οταν εξαθλιωθουμε...και τοτε θα εχουμε την διαθεση αλλά το σωμα απο την καταπονηση δεν θα μπορει...και παλι θα μας πηδ@νε και μαλιστα πολυ πιο ευκολα...Οσο μπορουμε ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΜΤ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ??? :hmmm:


Εγώ κατέληξα στο εξής:
Δεν αντιδρούμε γιατί οι αντιδράσεις "καπελώνονται" από κόμματα και συνδικαλιστές. Ο κόσμος απηύδησε από δαύτους και δεν πείθεται πλέον.
Κατάφεραν και κατακερμάτησαν την κοινωνία και εκμηδένισαν την πιθανότητα ανάδειξης εξωκοινοβουλευτικού ηγέτη!
Χωρίς ηγέτη εκτός συνδικαλισμού και κοινοβουλίου, δεν θα γίνει τίποτα!

forester
30-09-2012, 11:56
Να προσθέσω ότι η δύναμη των πολλών δεν έχει καμία σημασία , χωρίς ηγέτη-κατεύθυνση-στόχο!
Αντιθέτως, με όλα τα παραπάνω, είναι πανίσχυρη!

gsmaniac
30-09-2012, 11:57
Εγώ κατέληξα στο εξής:
Δεν αντιδρούμε γιατί οι αντιδράσεις "καπελώνονται" από κόμματα και συνδικαλιστές. Ο κόσμος απηύδησε από δαύτους και δεν πείθεται πλέον.
Κατάφεραν και κατακερμάτησαν την κοινωνία και εκμηδένισαν την πιθανότητα ανάδειξης εξωκοινοβουλευτικού ηγέτη!
Χωρίς ηγέτη εκτός συνδικαλισμού και κοινοβουλίου, δεν θα γίνει τίποτα!

Είχαμε την ευκαιρία μας...με τους αγανακτισμένους

vtheo
30-09-2012, 12:37
Ίσως αν πάει ο Freddo 10 € να βγει ο κόσμος να διαμαρτυρηθεί στους δρόμους παιδιά και όταν λέω διαμαρτυρία εννοώ όλοι στους δρόμους και όχι στην πλατεία συντάγματος.Έξω από τα σπίτια τους ,τους χώρους εργασίας σ όλη την χώρα.Τι θα κάνουν μετά;Θα ψεκάσουν χημικά όλη τη χώρα; Γιατί διαμαρτυρία της μορφής 24ώρη απεργία που ανακοινώνουν τα συνδικάτα λίγο πριν ψηφιστούν τα νέα μέτρα δεν λέει τίποτα ,κατεβαίνουν αρκετοί εργαζόμενοι να διαδηλώσουν μέχρι που μπαίνουν οι γνωστοί άγνωστοι τα κάνουν λίμπα δείχνοντας τα κανάλια ότι θέλουν και κάνοντας τις γνωστές αμπελοφιλοσοφίες.

forester
30-09-2012, 12:53
Είχαμε την ευκαιρία μας...με τους αγανακτισμένους


Δεν υπήρξε ηγέτης και στόχος Κώστα. Τα έλεγα και τότε. Πήγα μια - δυο κι απογοητεύτηκα.
Αυτό που λέει κι o vtheo είναι καλό.
Όλοι έξω από τα σπίτια μας και τα αυτοκίνητα στη μέση του κάθε δρόμου!
Αίτημα ο φόρος στα καύσιμα (παράδειγμα λέω).
Αλλά εκεί είναι το μυστικό.....
Εκεί θέλει ηγέτη, ο οποίος θα καθορίζει τον επόμενο στόχο.
Όπως θα έχει καθοριστεί και το επιθυμητό end state;), ή ο επιθυμητός τελικός στόχος.
Αλλά αν γίνουν όλα αυτά, τότε ο ηγέτης θα έχει φτιάξει κόμμα...:D

napgeo
30-09-2012, 13:31
Είχαμε την ευκαιρία μας...με τους αγανακτισμένους



Όχι Κώστα μου ποτέ δεν την είχαμε. Την αρκούδα την απομονώνεις από την αγέλη και ξεδοντιάζεις σιγά σιγά.
Μου ήρθε συστημένη επιστολή και με καλούν να πληρώσω τα διόδια που περνούσα χωρίς να πληρώσω.
:Απορία:Η περίφημη λέσχη με τους Νομικούς στην Πάτρα που απευθύνθηκα απλά δεν υπάρχει.
Και τι να κάμω. Μέσα στη βδομάδα θα πάω να τα πληρώσω. Δυστυχώς το σύστημα θα μας στραγγαλίσει όλους ότι και να κάνουμε..................

GeorgeP
30-09-2012, 16:02
Όχι Κώστα μου ποτέ δεν την είχαμε. Την αρκούδα την απομονώνεις από την αγέλη και ξεδοντιάζεις σιγά σιγά.
Μου ήρθε συστημένη επιστολή και με καλούν να πληρώσω τα διόδια που περνούσα χωρίς να πληρώσω.
:Απορία:Η περίφημη λέσχη με τους Νομικούς στην Πάτρα που απευθύνθηκα απλά δεν υπάρχει.
Και τι να κάμω. Μέσα στη βδομάδα θα πάω να τα πληρώσω. Δυστυχώς το σύστημα θα μας στραγγαλίσει όλους ότι και να κάνουμε..................


Δεν ξερω αν πρέπει να γελασω ¨η να κλαψω Ναπολεωντα.............
Το εχω γραψει ουκ ολιγες φορες.......αλλα φωνη βοωντος εν τη ερημω......
Σας το εχει πει και γραψει και ο τεοσσ....εσεις στην αντιδραση.......για τα διοδια μιλαω. Πιστεψατε τους ευκαιριακους του ''δεν πληρωνω'' κι αψηφισατε τους νομους! Ομως οι του ''δεν πληρωνω'' καπου βολευτηκαν ¨η απεσπασαν υποσχεση οτι θα βολευτουν σε περιπτωση που οι υποκινητες/οργανωτες τους ανεβουν στην εξουσια, οι χαμενοι ομως εισαστε ολοι εσεις. Τελικα δεν ειναι μονον η Κοροβεση το θυμα......

Ο Vtheo πιο πανω τα λεει πολυ σοφα, ουτε απεργιες με συγκεντρωσεις στο κεντρο της αθηνας χρειαζονται ουτε βια ουτε τιποτε απο ολα αυτα...........απλα να κατσουμε εξω απο το σπιτι μας φτανει. Δεν θα παμε για καφε, δεν θα βαλουμε βενζινη δεν, δεν .......για μια εβδομαδα, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Μονον που ολοι μας δεν ανηκουμε στους μαχητες αλλα στους ''μαχομενους'' καναπεδατους.

Θα μου με ρωτησεις φανταζομαι, ''τωρα εισαι με το μερος των κινητοποιησεων?'' θα σου απαντησω οτι, αν βρεθει ο ηγετης (που λετε και λεω) ο οποιος θα μου αποδειξει οτι υπαρχει και ΄΄αλλος δρομος τοτε ναι ειμαι με αυτο το ειδος των κινητοποιησεων που λεει ο vtheo. Μεχρις ομως τοτε ολες οι κινητοποιησεις εχουν τον χαρακτηρα καιμ την δραση της τρικλοποδιας στα θεμελια της χωρας και των ποδιων μας διοτι ειναι αποκλειστικα κομματικοποιημενες και σκοπο εχουν να μην χαθουν τα κεκτημενα των καρεκλοκενταυρων.

Και μια ερωτηση, αν, λεω αν, οτιδηποτε μετρο παιρνιοταν ¨η εχει παρθει μεχρι σημερα αφορουσε ΜΟΝΟΝ Ι.Υπαλληλους, Ελ. Επαγγελματιες και συνταξιουχους ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥς ΚΑΙ ΠΟΣΕς ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ?

gandreas
30-09-2012, 17:40
Πριν δύο χρόνια είχαμε γράψει για το θέμα.

Δυστυχώς αυτό το Κράτος δεν μπορείς να το εμπιστευτείς.................


Γιατί το λες αυτό?:D


Σε λίγο θα φορολογήσουν και τους iphoneνάκιδες που είναι μπόλικοι:u59:

jmar
30-09-2012, 18:48
[FONT=Arial][SIZE=3]:Απορία:Η περίφημη λέσχη με τους Νομικούς στην Πάτρα που απευθύνθηκα απλά δεν υπάρχει.


Ειναι ενα σημειο που συμφωνουσα με τον GeorgeP (ασχετα αν δεν το γραψα) γι'αυτο και παντα πληρωνα τα διοδια οταν ανεβαινα ...ηξερα οτι και αυτοι στο τελος θα σφυριζουν αδιαφορα :hmmm: :u57:
Κριμα Ναπο αλλα ολοι μας κοροιδευουν μου φαινεται...ολοι προσπαθουν για την παρτη τους γι αυτο και εχουμε φτασει ως εδω και δεν βλεπω φως στο τουνελ...Νεύρα :cr13:

gsmaniac
30-09-2012, 23:01
Όχι Κώστα μου ποτέ δεν την είχαμε. Την αρκούδα την απομονώνεις από την αγέλη και ξεδοντιάζεις σιγά σιγά.
Μου ήρθε συστημένη επιστολή και με καλούν να πληρώσω τα διόδια που περνούσα χωρίς να πληρώσω.
:Απορία:Η περίφημη λέσχη με τους Νομικούς στην Πάτρα που απευθύνθηκα απλά δεν υπάρχει.
Και τι να κάμω. Μέσα στη βδομάδα θα πάω να τα πληρώσω. Δυστυχώς το σύστημα θα μας στραγγαλίσει όλους ότι και να κάνουμε..................



ποιος σου εστειλε την επιστολη????
καλο θα ηταν, πριν πας να πληρωσεις, να συμβουλευτεις εναν νομικο.....:cool:

napgeo
01-10-2012, 00:15
ποιος σου εστειλε την επιστολη????
καλο θα ηταν, πριν πας να πληρωσεις, να συμβουλευτεις εναν νομικο.....:cool:


Πρώτα ο Θεός στον καφέ της τετάρτης θα σας τη δείξω. Ολυμπία οδός. 4 διελέύσεις νομίζω είναι 15,50€.

Προβληματίζομαι πάντως στο τι να πράξω.
Είμαι αυτή την εποχή αρκετά μπλεγμένος. Ξεκίνησα για βάψιμο ένα δωμάτιο και είμαι 3 μήνες στην πλήρη ανακαίνιση του σπιτιού.
Να είστε καλά.............

GeorgeP
01-10-2012, 11:14
ναι ρε Ναπολέωντα να πας σε εναν νομικο, αν και οι Νομικοι της Πατρας οπου απευθυνθηκες το ειχαν κλεισει το μαγαζι......

Τεσπα, κοιτα τι δημοσιευει ο......Ριζοσπαστης για το θεμα σου και γενικα για τους ''δεν πληρωνω'', ειναι και μαχητικος, χωρις βεβαια να δινει λυση πιστος στο αριστερο δογμα ''ο αγων θελει θυσιες''. Πρωτα δλδ σου λενε να παρανομησεις και μετα ''δεν ξερω, δεν ακουσα, δεν μπορω να κανω τιποτε''.

Προχώρησε σε κατάσχεση σύνταξης για να εισπράξει πρόστιμο διοδίων!

Στην κατάσχεση χρημάτων από τραπεζικό λογαριασμό μιας συνταξιούχου, προχώρησαν οι μεγαλοεργολάβοι της εταιρείας «Νέα Οδός ΑΕ», προκειμένου να υφαρπάξουν μέρος από το πρόστιμο που έχουν επιβάλει στη κόρη της, Σοφία Κοροβέση, επειδή αρνήθηκε να πληρώσει τα ληστρικά διόδια. Σε βάρος της Σ. Κοροβέση που κατοικεί στις Αφίδνες (Κιούρκα), τον περασμένο Οκτώβρη έγινε απόπειρα από την εταιρεία να τις κατασχέσουν δύο αυτοκίνητα. Ομως, μετά από την οργανωμένη αντίδραση των κατοίκων δεν προχώρησε η κατάσχεση. Συγκεκριμένα, έγινε κινητοποίηση έξω από το σπίτι. Τώρα, η συγκεκριμένη ενημερώθηκε από διάφορες τράπεζες ότι έχουν πάρει εντολή να κάνουν κατασχέσεις σε όποιο λογαριασμό υπάρχει το όνομά της. Ετσι, βρέθηκε και το όνομά της στο λογαριασμό της μητέρας της στην Αγροτική Τράπεζα - στον οποίο καταθέτουν τη σύνταξή της - και κατέσχεσαν το 50% των χρημάτων που υπήρχαν, περίπου 1.100 ευρώ! Οι μεγαλοεργολάβοι και παρά το γεγονός ότι η κάτοικος έχει προσφύγει στα δικαστήρια και εκκρεμεί δίκη για το Μάρτη του 2013, δε δίστασαν, εκμεταλλευόμενοι τις διευκολύνσεις που τους παρέχει η κυβέρνηση, και προχώρησαν στην κατάσχεση χρημάτων, απειλώντας και για άλλες προκειμένου να την υποχρεώσουν να πληρώσει 10.000 (!) ευρώ πρόστιμα για απλήρωτες διελεύσεις από διόδια.

Είναι, μάλιστα, ενδεικτικό να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη κάτοικος εργάζεται στην Αθήνα και μετακινείται καθημερινά διερχόμενη από τα διόδια, τα οποία σταμάτησε να πληρώνει όταν επιβλήθηκαν οι ληστρικές τιμές. Τον περασμένο Φλεβάρη η εταιρεία τής απέστειλε εξώδικο στο οποίο, υπολογίζοντας με δικό της τρόπο ότι είχε κάνει 279 διελεύσεις χωρίς να πληρώσει, την καλούσε να πληρώσει 530 ευρώ. Κάτι που φυσικά αρνήθηκε και τον Ιούλη της στάλθηκε εντολή πληρωμής με την επιβολή προστίμου ίσου με το 20πλάσιο της αρχικής τιμής, δηλαδή 10. 600 ευρώ.
Οπως έχουν καταγγείλει κάτοικοι της περιοχής, έχουν σταλθεί πολλά ακόμα εξώδικα, ενώ υπάρχει ήδη έτοιμη νέα διαταγή κατάσχεσης περιουσίας κάτοικου της περιοχής, ο οποίος μάλιστα είναι γονιός παιδιού με Ειδικές Ανάγκες.


http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6732140&publDate=7/3/2012 (http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6732140&publDate=7/3/2012)

aeriko
01-10-2012, 11:24
...οι μεγαλοεργολάβοι.......να υφαρπάξουν.......ληστρικά διόδια..........οργανωμένη αντίδραση........Αγροτική Τράπεζα (η τράπεζα του φτωχού και αδικημένου)......εκμεταλλευόμενοι τις διευκολύνσεις που τους παρέχει η κυβέρνηση.....
Λεξιλόγιο μιάς άλλης εποχής που δυστυχώς χρησιμοποιείται και σήμερα με αποτέλεσμα το ποσοστό του κόμματος να φτάσει στο 5%. Κρίμα:cr13:

GeorgeP
01-10-2012, 11:30
...οι μεγαλοεργολάβοι.......να υφαρπάξουν.......ληστρικά διόδια..........οργανωμένη αντίδραση........Αγροτική Τράπεζα (η τράπεζα του φτωχού και αδικημένου)......εκμεταλλευόμενοι τις διευκολύνσεις που τους παρέχει η κυβέρνηση.....
Λεξιλόγιο μιάς άλλης εποχής που δυστυχώς χρησιμοποιείται και σήμερα με αποτέλεσμα το ποσοστό του κόμματος να φτάσει στο 5%. Κρίμα:cr13:

Ρε τρελαμενε, για την κατασχεση ποσου απο τον τραπεζικο λογαριασμο ενος απο τους ''δεν πληρωνω'' το εβαλα για να μην την πατησει και ο Ναπολεωντας, κι οχι για τα παραπανω....
Για να μην ακουσει τον μανιακο και παει και ακουμπησει κι αλλα σε καποιον Νομικο ο οποιος ενδεχομενως του υποσχεθει το ''καψιμο'' των ''απατεωνων'' και στο τελος πληρωνει κι αλλα.

aeriko
01-10-2012, 11:47
Ρε τρελαμενε, για την κατασχεση ποσου απο τον τραπεζικο λογαριασμο ενος απο τους ''δεν πληρωνω'' το εβαλα για να μην την πατησει και ο Ναπολεωντας, κι οχι για τα παραπανω....
Για να μην ακουσει τον μανιακο και παει και ακουμπησει κι αλλα σε καποιον Νομικο ο οποιος ενδεχομενως του υποσχεθει το ''καψιμο'' των ''απατεωνων'' και στο τελος πληρωνει κι αλλα.
Γεώργιε, στον Ριζοσπάστη και τους συν αυτώ αναφέρομαι!!!

frits
01-10-2012, 13:17
Εγώ πάντως την τοποθέτηση της υγραεριοκίνησης την έκανα ήδη απόσβεση σε 3 μήνες, και ακόμα και με την αύξηση θα έρχεται πάλι αρκετά πιό φθηνά η μετακίνηση. :rolleyes:

gsmaniac
01-10-2012, 13:23
Εγώ πάντως την τοποθέτηση της υγραεριοκίνησης την έκανα ήδη απόσβεση σε 3 μήνες, και ακόμα και με την αύξηση θα έρχεται πάλι αρκετά πιό φθηνά η μετακίνηση. :rolleyes:

Καλα έκαναν .....και το αύξησαν δηλαδή;;;;:Απορία:

frits
01-10-2012, 13:29
Καλα έκαναν .....και το αύξησαν δηλαδή;;;;:Απορία:

:lo19::lo19:

Όχι ρε τρελλαμένε, αμέσως να ορμήσετε...:p

Το έγραψα στην λογική ότι και πάλι αν κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα συμφέρει.

Όσοι είναι μέσα στην δουλειά αυτή το θεωρούσαν δεδομένο ότι θα συμβεί..

vpentza
01-10-2012, 13:41
Εγώ πάντως την τοποθέτηση της υγραεριοκίνησης την έκανα ήδη απόσβεση σε 3 μήνες, και ακόμα και με την αύξηση θα έρχεται πάλι αρκετά πιό φθηνά η μετακίνηση. :rolleyes:

Καλα έκαναν .....και το αύξησαν δηλαδή;;;;:Απορία:

κανείς δεν συμφωνεί όταν οι όποιες αυξήσεις είναι αδικαιολόγητες και ιδιαίτερα όταν παρόμοιες λύσεις έχουν πρόσφατα αποδειχθεί άχρηστες και χωρίς αποτέλεσμα...

στη περίπτωση του υγραερίου κίνησης και με το δεδομένο ότι δεν μπορείς να αντιδράσεις στην αύξηση της τιμής του, όποιος (Frits) έβαζε καύσιμο με τη παλαιά τιμή, έκανε απόσβεση της επένδυσης γρηγορότερα από αυτόν που θα βάλει το kit τον επόμενο καιρό όπου θα έχει αυξηθεί η τιμή του λίτρου....
συμφέρει λοιπόν έτσι κι αλλιώς η χρήση του αλλά μειώνεται κατά πολύ η ψαλίδα του με το αντίστοιχο κόστος της βενζίνης. Ο υπολογισμός είναι απλός :
με τη χρήση υγραερίου συνήθως χρειάζεσαι 10% παραπάνω καύσιμο για το ίδιο έργο...άρα όπου χρειάζεσαι 1 λτ βενζίνης υπολογίζεις 1,1λτ υγραερίου κίνησης.
Μέχρι τώρα,
1 λτ βενζίνης κοστίζει 1,75 ευρώ και χρειάζεσαι αντίστοιχα 1,1 λτ υγρ. στα 0,99 ευρώ (το 1,1λτ)

όταν θα πάει στα 1,15 το υγρ.κίνησης θα έχουμε :
1 λτ βενζίνης κοστίζει 1,75 ευρώ και χρειάζεσαι αντίστοιχα 1,1 λτ υγρ. στα 1,26 ευρώ (το 1,1λτ)

μέχρι τώρα το κέρδος είναι 0,76 λεπτά ανά λτ βενζίνης και μετά θα πέσει στα 0,49.... δηλ. το κέρδος που ήδη έχει ο χρήστης υγρ. κίνησης θα μειωθεί κατά 35%
κάποιος λοιπόν νέος χρήστης, θα χρειαστεί 35% περισσότερο χρόνο να αποσβέσει την επένδυσή του...

απλά μαθηματικά.....:)

gsmaniac
01-10-2012, 13:46
:lo19::lo19:

Όχι ρε τρελλαμένε, αμέσως να ορμήσετε...:p

Το έγραψα στην λογική ότι και πάλι αν κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα συμφέρει.

Όσοι είναι μέσα στην δουλειά αυτή το θεωρούσαν δεδομένο ότι θα συμβεί..


δεν νομιζω να συμφερει πια........
με 50 λεπτα διαφορα, δεν συμφερει.........με τιποτα

vpentza
01-10-2012, 13:53
δεν νομιζω να συμφερει πια........
με 50 λεπτα διαφορα, δεν συμφερει.........με τιποτα

:wha13: γιατί δεν συμφέρει ?

gsmaniac
01-10-2012, 14:07
:wha13: γιατί δεν συμφέρει ?

γιατι πρεπει να υπολογισουμε και την φθορα του κινητηρα, με την χρηση του υγραεριου.......;)

μπορεις να μην βαζεις ροζ ερωτηματικα????????:ha06:

frits
01-10-2012, 14:08
δεν νομιζω να συμφερει πια........
με 50 λεπτα διαφορα, δεν συμφερει.........με τιποτα

Με 1500 χιλιόμετρα μόνο για την δουλειά το μήνα (έξω οι άλλες μετακίνησεις) έχω κέρδος το μήνα 60 ευρώ, 80 πες όλα μαζί.

Το σίγουρο είναι ότι για κάποιους δεν θα αξίζει πλέον η μετατροπή, στα πολλά χιλιόμετρα πάντως αξίζει...

diomiles
01-10-2012, 14:16
:wha13: γιατί δεν συμφέρει ?
Αυτοί που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή τους συμφέρει.Αυτοί που σκέφτονται να κάνουν την μετατροπή αν κάνουν πολλά χλμ πάλι τους συμφέρει.

Ομως Βασίλη ο βασικότερος λόγος που δεν συμφέρει να κάνει κάποιος τώρα την μετατροπή είναι ότι αφου έκαναν την αρχή , σίγουρα και σύντομα θα προχωρήσουν και στην πλήρη εξίσωση.

vpentza
01-10-2012, 14:23
γιατι πρεπει να υπολογισουμε και την φθορα του κινητηρα, με την χρηση του υγραεριου.......;)

μπορεις να μην βαζεις ροζ ερωτηματικα????????:ha06:
θεωρητικά, το υγρ κίνησης είναι καθαρότερο στη καύση απ' οτι η βενζίνη η οποία αφήνει κατάλοιπα καύσης που με τον καιρό μειώνουν ή και καταστρέφουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.
θεωρητικά η χρήση υγρ κίνησης συμβάλει στην μακροημέρευση του κινητήρα... τα λέω σωστά diomiles ?

:u19: (πιό αντρικό ...δεν νομίζεις :wha13:)

gsmaniac
01-10-2012, 14:33
θεωρητικά, το υγρ κίνησης είναι καθαρότερο στη καύση απ' οτι η βενζίνη η οποία αφήνει κατάλοιπα καύσης που με τον καιρό μειώνουν ή και καταστρέφουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.
θεωρητικά η χρήση υγρ κίνησης συμβάλει στην μακροημέρευση του κινητήρα... τα λέω σωστά diomiles ?

:u19: (πιό αντρικό ...δεν νομίζεις :wha13:)

στην πραξη δεν ισχυε μεχρι τωρα..........
δεν γνωριζω με την καινουργια τεχνολογια υγραεροκινησης.....:rolleyes:
οπως σωστα ειπε παραπανω και ο diomeles.............η εξισωση τιμων ερχεται:ha13:

aeriko
01-10-2012, 14:34
Το υγραέριο "ξεραίνει" τον κινητήρα, τον κάνει πιό τραχύ.

gsmaniac
01-10-2012, 14:36
Το υγραέριο "ξεραίνει" τον κινητήρα, τον κάνει πιό τραχύ.


το dieseλακι................ειναι μονοδρομος

vpentza
01-10-2012, 14:43
Το υγραέριο "ξεραίνει" τον κινητήρα, τον κάνει πιό τραχύ.

στα "νέα" συστήματα όχι..... προβλέπεται λύση σε αυτό το φαινόμενο....
στα παλαιότερα συστήματα ψεκαζόταν ΚΑΙ βενζίνη ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε νεότερα μαθαίνω πως όχι, το έχουν καλύψει αλλιώς το θέμα...
βέβαια καλό είναι να γνωρίζουμε πως δεν μπορούν όλα τα αυτοκίνητα να δεχθούν τη μετατροπή σε υγρ.κίνησης, ακόμη και ίδια μοντέλα διαφορετικού κυβισμού...

gepol
01-10-2012, 17:11
το dieseλακι................ειναι μονοδρομος


......είναι ο λόγος της εξίσωσης ;)

GeorgeP
01-10-2012, 18:08
θεωρητικά, το υγρ κίνησης είναι καθαρότερο στη καύση απ' οτι η βενζίνη η οποία αφήνει κατάλοιπα καύσης που με τον καιρό μειώνουν ή και καταστρέφουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.
θεωρητικά η χρήση υγρ κίνησης συμβάλει στην μακροημέρευση του κινητήρα... τα λέω σωστά diomiles ?

:u19: (πιό αντρικό ...δεν νομίζεις :wha13:)

πολυ σωστα τα λες, το υγραεριο δεν προσθετει φθορα στον κινητηρα αλλα αφαιρει φθορα.
Οπως λες ειναι καθαροτερο με σχεδον μηδενικα καταλοιπα (95% λιγοτερα απο την βενζινη), κανει τελειοτερη καυση και δεν ρυπαινει τα λαδια τοσο οσο η βενζινη. Οι βαλβιδες μενουν καθαρες απο μακα (σκληρες εναποθεσεις) οι οποιες ειναι η κυρια αιτια για επισκευη κινητρα και πολλα αλλα.

Στον υπολογισμο που κανεις πιο πανω εχεις απολυτο δικιο και δεν καταλαβαινω γιατι ''δεν συμφερει'' μια οικονομια -0,49 λεπτων αντι των -0,76 λεπτων που ισχυε μεχρι σημερα. δλδ αν η βενζινη φθυνηνε 0.49 λεπτα θα μας κακοφαινοτανε?

απλα ο χρονος αποσβεσης εγκαταστασης εν σχεση με τα διανυομενα κμ μακραινει καπως.

gsmaniac
01-10-2012, 18:23
πολυ σωστα τα λες, το υγραεριο δεν προσθετει φθορα στον κινητηρα αλλα αφαιρει φθορα.
Οπως λες ειναι καθαροτερο με σχεδον μηδενικα καταλοιπα (95% λιγοτερα απο την βενζινη), κανει τελειοτερη καυση και δεν ρυπαινει τα λαδια τοσο οσο η βενζινη. Οι βαλβιδες μενουν καθαρες απο μακα (σκληρες εναποθεσεις) οι οποιες ειναι η κυρια αιτια για επισκευη κινητρα και πολλα αλλα.

Στον υπολογισμο που κανεις πιο πανω εχεις απολυτο δικιο και δεν καταλαβαινω γιατι ''δεν συμφερει'' μια οικονομια -0,49 λεπτων αντι των -0,76 λεπτων που ισχυε μεχρι σημερα. δλδ αν η βενζινη φθυνηνε 0.49 λεπτα θα μας κακοφαινοτανε?

απλα ο χρονος αποσβεσης εγκαταστασης εν σχεση με τα διανυομενα κμ μακραινει καπως.


θεωρητικα.............
οι αντιπροσωπειες, σε βγαζουν εκτος εγγυησεων και νομιζω οτι εχουν δικιο;)


Φάκελος: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για την υγραεριοκίνηση - Ygraerio,Gaz,LPG - 4TROXOI (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=12371&pbreak=2)

GeorgeP
01-10-2012, 18:43
θεωρητικα.............
οι αντιπροσωπειες, σε βγαζουν εκτος εγγυησεων και νομιζω οτι εχουν δικιο;)


Φάκελος: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για την υγραεριοκίνηση - Ygraerio,Gaz,LPG - 4TROXOI (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=12371&pbreak=2)

αμαν ρε Κωστα....τι ηθελες να κανουν οι αντιπροσωπειες? λεφτα χανουν!!! εδω ενα σερβις να μην κανεις σε αυτους σε βγαζουν εκτος εγγυησης....τι ειναι τωρα αυτο? Ειναι αποδειξη περι του ''λαθους'' τοποθετησης υγραεριου?

Και στο κατω κατω διαβαζε αυτα που παραθετεις....

''audi/wv
Η εκ των υστέρων τοποθέτηση ενός συστήματος αναιρεί την παρεχόμενη εργοστασιακή εγγύηση σε περιπτώσεις που η δυσλειτουργία έχει προκληθεί από το ίδιο το σύστημα. Από τεχνική άποψη, η χρήση υγροποιημένου υγραερίου LPG (Liquefied Petroleum Gas) έχει γενικά θετική επίδραση στη λειτουργία του κινητήρα, καθώς εξασφαλίζει καλύτερη καύση και μικρότερες εκπομπές καυσαερίων.....................................Όσον αφορά τις εκ των υστέρων τοποθετήσεις, ωστόσο, η ποιότητα και τεχνολογία που φέρει ένα σύστημα επηρεάζει καταλυτικά και την ορθή λειτουργία του κινητήρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει ορθή σχεδίαση και συμβατότητα του συστήματος καύσης LPG με τα υπάρχοντα συστήματα του κινητήρα, μπορεί να προκύψει πρόβλημα στα μπεκ ή και στο μηχανισμό βαλβίδων.

Αν Βαλεις κινεζικο-βουλγαρικο συστημα με 300ε ειναι φυσικο ενδεχομενως να εχεις προβληματα, οταν ομως βαλεις ενα σωστο ιταλικο-γαλικο εκει γυρω στα 1000-1200ε δεν θα εχεις ουδενα προβλημα περαν απο μιας ρυθμισης του εξτρα εγκεφαλου που τοποθετειται (για το συστημα LPG) καποια στιγμη στο μελλον.
Oταν σε λιγο καιρο οι αντιπροσωπειες θα τοποθετουν (καποιες το κανουν ηδη σημερα- ΤΟΥΟΤΑ) οι ιδιες εκ των υστερων το συστημα υγραεριου που εσυ κι εγω τοποθετησαμε πριν ενα χρονο στο αυτοκινητο μας αλλα θα το πληρωνεις πολλαπλασια θα ειναι καλυτερα?
Σκεψου ρε Κωστα, αλλαζεις δισκο/πλατω στην mercedes E220 με 900ε και επανω γραφει ''lucas'' ¨η ''zachs'', πας και αγοραζεις εσυ ο ιδιος τα ιδια απο τις αντιπροσωπειες τους και πληρωνεις 280ε.............το ιδιο ειναι και το εκ των υστερων τοποθετουμενο υγραεριο.

gsmaniac
01-10-2012, 18:47
αμαν ρε Κωστα....τι ηθελες να κανουν οι αντιπροσωπειες? λεφτα χανουν!!! εδω ενα σερβις να μην κανεις σε αυτους σε βγαζουν εκτος εγγυησης....τι ειναι τωρα αυτο? Ειναι αποδειξη περι του ''λαθους'' τοποθετησης υγραεριου?

Και στο κατω κατω διαβαζε αυτα που παραθετεις....

''audi/wv
Η εκ των υστέρων τοποθέτηση ενός συστήματος αναιρεί την παρεχόμενη εργοστασιακή εγγύηση σε περιπτώσεις που η δυσλειτουργία έχει προκληθεί από το ίδιο το σύστημα. Από τεχνική άποψη, η χρήση υγροποιημένου υγραερίου LPG (Liquefied Petroleum Gas) έχει γενικά θετική επίδραση στη λειτουργία του κινητήρα, καθώς εξασφαλίζει καλύτερη καύση και μικρότερες εκπομπές καυσαερίων.....................................Όσον αφορά τις εκ των υστέρων τοποθετήσεις, ωστόσο, η ποιότητα και τεχνολογία που φέρει ένα σύστημα επηρεάζει καταλυτικά και την ορθή λειτουργία του κινητήρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει ορθή σχεδίαση και συμβατότητα του συστήματος καύσης LPG με τα υπάρχοντα συστήματα του κινητήρα, μπορεί να προκύψει πρόβλημα στα μπεκ ή και στο μηχανισμό βαλβίδων.

Αν Βαλεις κινεζικο-βουλγαρικο συστημα με 300ε ειναι φυσικο ενδεχομενως να εχεις προβληματα, οταν ομως βαλεις ενα σωστο ιταλικο-γαλικο εκει γυρω στα 1000-1200ε δεν θα εχεις ουδενα προβλημα περαν απο μιας ρυθμισης του εξτρα εγκεφαλου που τοποθετειται (για το συστημα LPG) καποια στιγμη στο μελλον.
Oταν σε λιγο καιρο οι αντιπροσωπειες θα τοποθετουν (καποιες το κανουν ηδη σημερα- ΤΟΥΟΤΑ) οι ιδιες εκ των υστερων το συστημα υγραεριου που εσυ κι εγω τοποθετησαμε πριν ενα χρονο στο αυτοκινητο μας αλλα θα το πληρωνεις πολλαπλασια θα ειναι καλυτερα?
Σκεψου ρε Κωστα, αλλαζεις δισκο/πλατω στην mercedes E220 με 900ε και επανω γραφει ''lucas'' ¨η ''zachs'', πας και αγοραζεις εσυ ο ιδιος τα ιδια απο τις αντιπροσωπειες τους και πληρωνεις 280ε.............το ιδιο ειναι και το εκ των υστερων τοποθετουμενο υγραεριο.


δεν διαφωνουμε γενικα............αλλα με την αυξηση, αρχιζει και σου βρωμαει το πραμα
εγω ημουν ετοιμος να το τοποθετησω, αλλα με την φόρα που εχουν παρει οι κυβερνωντες........δεν θα τολμησω:hmmm:

babisku
01-10-2012, 18:52
Οι αντιπροσωπείες είναι κατά του υγραερίου μέχρι να σου πουν ότι τώρα βάζουν. Πριν από 2 χρόνια είχα ρωτήσει για το αμάξι της γυναίκας και μου έλεγαν διάφορα. Μετά από καιρό σε ένα σερβις ήρθε ο μηχανικός και μου λέει ότι τώρα βάζουν, ύστερα από δοκιμές, ειδικό κιτ κτλ. έβαλα έξω με τα μισά λεφτά και σε έξι μήνες έκανα απόσβεση. Σχετικά με τα ντίζελ εαν φθάσουν τα πετρελαιοκίνητα το ένα εκατομύριο, θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη όπως έγινε στην Κύπρο.

babisku
01-10-2012, 18:53
Οι αντιπροσωπείες είναι κατά του υγραερίου μέχρι να σου πουν ότι τώρα βάζουν. Πριν από 2 χρόνια είχα ρωτήσει για το αμάξι της γυναίκας και μου έλεγαν διάφορα. Μετά από καιρό σε ένα σερβις ήρθε ο μηχανικός και μου λέει ότι τώρα βάζουν, ύστερα από δοκιμές, ειδικό κιτ κτλ. έβαλα έξω με τα μισά λεφτά και σε έξι μήνες έκανα απόσβεση. Σχετικά με τα ντίζελ εαν φθάσουν τα πετρελαιοκίνητα το ένα εκατομμύριο, θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη όπως έγινε στην Κύπρο.

GeorgeP
01-10-2012, 19:09
δεν διαφωνουμε γενικα............αλλα με την αυξηση, αρχιζει και σου βρωμαει το πραμα
εγω ημουν ετοιμος να το τοποθετησω, αλλα με την φόρα που εχουν παρει οι κυβερνωντες........δεν θα τολμησω:hmmm:

Να βαλεις, μην σου βρωμανε ολα...........
το υγραεριο δεν μπορει να φτασει φορολογικα την βενζινη=νομος ΕΕ, παντα θα εχει λιγοτερη φορολογια και λιγοτερο κοστος παραγωγης.

Οριστε και η αποδειξη http://www.ygraeriokinisi-ygraerio.gr/timi-ygraeriou-europi/ (http://www.ygraeriokinisi-ygraerio.gr/timi-ygraeriou-europi/). Οπως θα αυξηθει στην Ελλαδα θα αυξηθει και στην ευρωπη λογω ΕΦΚ που αυξανεται γιαυτο το καυσιμο παντου.

gsmaniac
01-10-2012, 19:10
Οι αντιπροσωπείες είναι κατά του υγραερίου μέχρι να σου πουν ότι τώρα βάζουν. Πριν από 2 χρόνια είχα ρωτήσει για το αμάξι της γυναίκας και μου έλεγαν διάφορα. Μετά από καιρό σε ένα σερβις ήρθε ο μηχανικός και μου λέει ότι τώρα βάζουν, ύστερα από δοκιμές, ειδικό κιτ κτλ. έβαλα έξω με τα μισά λεφτά και σε έξι μήνες έκανα απόσβεση. Σχετικά με τα ντίζελ εαν φθάσουν τα πετρελαιοκίνητα το ένα εκατομμύριο, θα το πουλάνε όσο και την αμόλυβδη όπως έγινε στην Κύπρο.


και αυτο να κανουν, που θα το κανουν, το diesel εχει 60% λιγοτερη καταναλωση;)

gsmaniac
01-10-2012, 19:13
Να βαλεις, μην σου βρωμανε ολα...........
το υγραεριο δεν μπορει να φτασει φορολογικα την βενζινη=νομος ΕΕ, παντα θα εχει λιγοτερη φορολογια και λιγοτερο κοστος παραγωγης.

Οριστε και η αποδειξη http://www.ygraeriokinisi-ygraerio.gr/timi-ygraeriou-europi/ (http://www.ygraeriokinisi-ygraerio.gr/timi-ygraeriou-europi/). Οπως θα αυξηθει στην Ελλαδα θα αυξηθει και στην ευρωπη λογω ΕΦΚ που αυξανεται γιαυτο το καυσιμο παντου.


εχουν χασει την εμπιστοσυνη μου και θα προσπαθησω να αλλαξω το αυτο κινητο, με πετρελαιοκινητηρα;)
μιλαω για το φορτηγο μου....

GeorgeP
01-10-2012, 19:18
εχουν χασει την εμπιστοσυνη μου και θα προσπαθησω να αλλαξω το αυτο κινητο, με πετρελαιοκινητηρα;)
μιλαω για το φορτηγο μου....

αν δεν ειναι common rail plus μην περιμενεις θαυματα στην καταναλωση......;)

Δλδλ μην περιμενεις να δεις τα 4,5 λιτρα που ειδα σημερα στην Μερσεντες Ε220 turbo CDI με 150κμ στο αθηνα -Κορινθος και πισω.
και να ξερεις, οσο πιο μικρος ο ντηζελοκινητηρας τοσο μεγαλυτερη η καταναλωση σε σχεση με εναν μεγαλυτερο του.

Στα 1400 κυβικα θα εχεις μια οικονομια της ταξεως των 1-2 λτρων μεσα στην πολη και 2-3 λιτρα στο ταξιδι αναλογως ταχυτητας.

forester
01-10-2012, 22:33
και αυτο να κανουν, που θα το κανουν, το diesel εχει 60% λιγοτερη καταναλωση;)


Mη γενικεύεις Κώστα!
Όπως τα λέει ο Γιώργος για τα diesel.
Common rail plus, υπερτροφοδότηση κλπ για να δεις τέτοιες διαφορές.
Στα παλιά αυτοκίνητα (και συνέβαινε....παλιά!!!!) το κέρδος προέκυπτε από τη διαφορά στην τιμή βενζίνης - πετρελαίου. Καλή ώρα όπως τώρα (μέχρι τώρα τουλάχιστον) με το LPG.
Για να καρπωθεί κανείς την οικονομία του diesel, πρέπει να δώσει φράγκα για καινούριο αυτοκίνητο ;)

forester
01-10-2012, 22:42
Να πω και για τo LPG δυο -τρία πράγματα, γιατί έπεσε μπέρδεμα πιο πάνω:D
1. Η βενζίνη έχει καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από το LPG, εξ ου και η καλύτερη κατανάλωση που παρουσιάζει (κατ' αντιστοιχία με τις διαφορές πετρελαίου - βενζίνης, υπέρ του πετρελαίου όμως).
2. Η βενζίνη λιπαίνει καλύτερα ελατήρια εμβόλων και βαλβίδες - έδρες τους.
3. Το LPG πληρέστερη καύση, οπότε έχουμε λιγότερους ρύπους και αμελητέα κατάλοιπα, άρα πιο καθαρό μοτέρ και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στο λιπαντικό.


Τα όποια προβλήματα παρουσίασαν κινητήρες εκ μετατροπής σε "γκάζι", εφόσον είχαν σωστά συστήμτα και άψογα ρυθμισμένα, ήταν καθαρά θέματα μείωσης της διάρκειας ζωής τους, πριν την επισκευή (αλλαγή ελατηρίων εμβόλου , τρίψιμο βαλβίδων - εδρών κλπ). Κι αυτό λόγω "ξηρής" καύσης που μείωνε τη ζωή των πλέον ευαίσθητων μερών.
Τώρα κινητήρες που δούλεψαν 15-20.000χλμ και παρουσίασαν τέτοιες βλάβες, υπάρχουν και οφείλονται αποκλειστικά (οι βλάβες) σε κακοτοποθετημένα συστήματα, αρύθμιστα συστήματα και εγκεφάλους της πλάκας....
Αυτά:)

napgeo
01-10-2012, 22:45
αν δεν ειναι common rail plus μην περιμενεις θαυματα στην καταναλωση......;)

Δλδλ μην περιμενεις να δεις τα 4,5 λιτρα που ειδα σημερα στην Μερσεντες Ε220 turbo CDI με 150κμ στο αθηνα -Κορινθος και πισω.
και να ξερεις, οσο πιο μικρος ο ντηζελοκινητηρας τοσο μεγαλυτερη η καταναλωση σε σχεση με εναν μεγαλυτερο του.

Στα 1400 κυβικα θα εχεις μια οικονομια της ταξεως των 1-2 λτρων μεσα στην πολη και 2-3 λιτρα στο ταξιδι αναλογως ταχυτητας.



:Απορία:Και εμένα Γιώργο γιατί θέλει περίπου 10L/100km..............

GeorgeP
01-10-2012, 23:04
:Απορία:Και εμένα Γιώργο γιατί θέλει περίπου 10L/100km..............

ποιο θελει 10L/100km?

forester
01-10-2012, 23:09
Το D-MAX. τόσο καίνε τα διπλοκάμπινα;)

napgeo
01-10-2012, 23:13
Το D-MAX. τόσο καίνε τα διπλοκάμπινα;)


Ναι αλλά ο κατασκευαστής δίνει 8,2.

Και άν καμιά φορά πηγαίνω με ταχύτητα πάνω απο 125 το καύσιμο ανεβαίνει στα 12 με 15..........

GeorgeP
01-10-2012, 23:22
Ναι αλλά ο κατασκευαστής δίνει 8,2.

Και άν καμιά φορά πηγαίνω με ταχύτητα πάνω απο 125 το καύσιμο ανεβαίνει στα 12 με 15..........

και στο κορολα δινει 7,5 αλλα αν τα ειδες εσυ ποτε άλλο τοσο τα ειδα κι εγω.

Επιπλέον, αν το αγροτικο τερας που οδηγεις ειναι τετρακινητο μην περιμενεις να δεις τα 8,2 ουτε σπρωχνωντας το με σβησμενη την μηχανη.:p

napgeo
02-10-2012, 00:00
και στο κορολα δινει 7,5 αλλα αν τα ειδες εσυ ποτε άλλο τοσο τα ειδα κι εγω.

Επιπλέον, αν το αγροτικο τερας που οδηγεις ειναι τετρακινητο μην περιμενεις να δεις τα 8,2 ουτε σπρωχνωντας το με σβησμενη την μηχανη.:p



Προσωπικά το κλειδώνω στα 110 και είμαι μέσα στα όρια της ταχύτητας και οικονομικά.
Το καλό είναι ότι το μοντέλο αυτό έχει πολλή καλό σύστημα στο ρυθμιστή ταχύτητας και το κρατά σταθερό σε όποια κατάσταση και να είναι το οδόστρωμα, ανηφόρες κατηφόρες....................

ckk
02-10-2012, 00:05
Προσωπικά το κλειδώνω στα 110 και είμαι μέσα στα όρια της ταχύτητας και οικονομικά.
Το καλό είναι ότι το μοντέλο αυτό έχει πολλή καλό σύστημα στο ρυθμιστή ταχύτητας και το κρατά σταθερό σε όποια κατάσταση και να είναι το οδόστρωμα, ανηφόρες κατηφόρες....................

Δεν νομίζω να υπαρχει άλλο αμάξι, που να κρατάει σταθερή ταχύτητα με το cruise control...

Αν σκεφτώ κάτι τέτοιο, θα πηδηχτω από το παραθυρο :eek:

forester
02-10-2012, 00:32
Είναι γνωστό ότι οι τιμές κατανάλωσης που δίνουν οι κατασκευαστές, είναι τιμές εργαστηριακών μετρήσεων, όπου προσομοιάζεται η κατανάλωση στις πραγματικές συνθήκες....;)
Πάντα υπολογίζουμε 15-20% πάνω από αυτές τις τιμές, με καλές καιρικές συνθήκες, σε επίπεδο κατά το δυνατό δρόμο και χωρίς φορτίο. Αμα τα φορτώσεις και έχει και 4-5 μποφοράκια κόντρα στο Αρτεμίσιο -ας πούμε-, γεια χαρά η κατανάλωση:D Διπλάσια και βάλε. Κι αυτό είναι για όλα τα αυτοκίνητα.
Τα 4κίνητα αυτού του τύπου είναι κατ' επιλογή τετρακίνητα. Στο 90% των περιπτώσεων κινούνται ως πισωκίνητα.

napgeo
02-10-2012, 18:21
Δεν νομίζω να υπαρχει άλλο αμάξι, που να κρατάει σταθερή ταχύτητα με το cruise control...

Αν σκεφτώ κάτι τέτοιο, θα πηδηχτω από το παραθυρο :eek:


Δεν σε κατάλαβα Χρήστο. Πιο σαφής σε παρακαλώ..........

napgeo
02-10-2012, 18:26
Είναι γνωστό ότι οι τιμές κατανάλωσης που δίνουν οι κατασκευαστές, είναι τιμές εργαστηριακών μετρήσεων, όπου προσομοιάζεται η κατανάλωση στις πραγματικές συνθήκες....;)
Πάντα υπολογίζουμε 15-20% πάνω από αυτές τις τιμές, με καλές καιρικές συνθήκες, σε επίπεδο κατά το δυνατό δρόμο και χωρίς φορτίο. Αμα τα φορτώσεις και έχει και 4-5 μποφοράκια κόντρα στο Αρτεμίσιο -ας πούμε-, γεια χαρά η κατανάλωση:D Διπλάσια και βάλε. Κι αυτό είναι για όλα τα αυτοκίνητα.
Τα 4κίνητα αυτού του τύπου είναι κατ' επιλογή τετρακίνητα. Στο 90% των περιπτώσεων κινούνται ως πισωκίνητα.


Σωστά τα λέτε. Σπάνια χρησιμοποιώ την τετρακίνηση. Ειδικά το κλείδωμα μια φορά το χρησιμοποίησα. Το συγκεκριμμένο έχει τις δυνατότητες να σε βγάζει απο δύσκολες καταστάσεις. Εντάξει κιόλας εκδρομές πάω σε βουνά δεν κάνω σαφάρι...........

panagiotis.farmer
02-10-2012, 21:17
Δεν νομίζω να υπαρχει άλλο αμάξι, που να κρατάει σταθερή ταχύτητα με το cruise control...

Αν σκεφτώ κάτι τέτοιο, θα πηδηχτω από το παραθυρο :eek:
Οπως τα λεει ο Ναπο ειναι....;)

siraxanz
02-10-2012, 23:04
Δεν νομίζω να υπαρχει άλλο αμάξι, που να κρατάει σταθερή ταχύτητα με το cruise control...

Αν σκεφτώ κάτι τέτοιο, θα πηδηχτω από το παραθυρο :eek:

Υπάρχει το Navara, μια χαρα κραταει Χρηστο...

ckk
03-10-2012, 00:17
Ρε παιδιά, ΟΛΑ δεν κρατάνε ακριβως την ίδια ταχύτητα?

Αν όχι, τότε τι σόι μιλάμε για cruise ή speed control?

Αν φρεναρουμε, ΟΛΑ τα οχήματα δεν φρενάρουν?

Ποσά θελετε να με τρελανετε? :Απορία:

siraxanz
03-10-2012, 00:24
Ρε παιδιά, ΟΛΑ δεν κρατάνε ακριβως την ίδια ταχύτητα?

Αν όχι, τότε τι σόι μιλάμε για cruise ή speed control?

Αν φρεναρουμε, ΟΛΑ τα οχήματα δεν φρενάρουν?

Ποσά θελετε να με τρελανετε? :Απορία:

Αλλο κατάλαβα...

Μίλησα για την ακρίβεια που έχει το κοντρόλ όταν το ενεργοποιείς...
στο ναβαρα που εχω δοκιμασει κρατα ακριβως τα χιλιομετρα που του βαζεις χωρις λαθη.
Αν πατησεις φρένο η γκάζι απενεργοποιειτε το κοντρολ κ θελει ξανα ενεργοποιησει...

Ειχα οδηγήσει παλιοτερα μια μερσεντες διακοσάρα
και πηγαινε πολυ λιγοτερα απο οτι της ειχα ρυθμισει να πηγαινει...

αυτο εννοουσα λοιπον, ότι κρατα ακριβως οτι του βαζεις
και αυτο υπ[εθεσα εννοουσε κ ο Ναπο...:)

ckk
03-10-2012, 00:31
Αλλο κατάλαβα...

Μίλησα για την ακρίβεια που έχει το κοντρόλ όταν το ενεργοποιείς...
στο ναβαρα που εχω δοκιμασει κρατα ακριβως τα χιλιομετρα που του βαζεις χωρις λαθη.
Αν πατησεις φρένο η γκάζι απενεργοποιειτε το κοντρολ κ θελει ξανα ενεργοποιησει...

Ειχα οδηγήσει παλιοτερα μια μερσεντες διακοσάρα
και πηγαινε πολυ λιγοτερα απο οτι της ειχα ρυθμισει να πηγαινει...

αυτο εννοουσα λοιπον, ότι κρατα ακριβως οτι του βαζεις
και αυτο υπ[εθεσα εννοουσε κ ο Ναπο...:)

Χάρη υποθέτω ότι δεν υπαρχει αυτοκίνητο, που να μην κρατάει ακριβη χλμ ή ταχύτητα.με cruise control.

Αν πάλι όχι, θα είναι από αυτά τα σχιστοματικα του Ναπο...:sm3:

tazman
17-10-2012, 22:32
ΔΕΝ θα ακριβύνει το ΥΓΡΑΕΡΙΟ των αυτοκινήτων



Δεν πρόκειται να γίνει καμία αύξηση της τιμής του υγραερίου αναφέρεται σε δημοσιεύματα σήμερα. Η είδηση που πριν λίγες ημέρες αναστάτωσε όσους χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητα τους υγραέριο διαψεύστηκε από το Σωματείο Εισαγωγέων και Εγκαταστάσεων Συστημάτων Καυσίμων Κίνησης.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του του Σωματείου, οι διαβεβαιώσεις που έχουν δώσει τα συναρμόδια υπουργεία «δεν υποστηρίζουν τα όσα ακούστηκαν περί αύξησης της τιμής του υγραερίου και αφ ετέρου η σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία "καλύπτει" τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ των τιμών του υγραερίου κίνησης με τα λοιπά καύσιμα».

Να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι χρήστες της τεχνολογίας του υγραερίου προχώρησαν σε αυτή την κατεύθυνση μετά από τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου ότι τουλάχιστον μέχρι το 2020 δεν πρόκειται να αλλάξει η διαφορά του υγραερίου με τα άλλα καύσιμα. Την λύση του υγραερίου που απαιτεί ένα κόστος περισσότερο από 1200 ευρώ συνήθως προτιμούν οι κατέχοντας αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που η μεγάλη κατανάλωση των αυτοκινήτων τους δίνει γρήγορη απόσβεση των εξόδων εγκατάστασης.