PDA

View Full Version : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ GARMIN ZUMO 660


KAS
04-10-2012, 19:46
Εχω φορτώσει τις διαδρομές για τα ασφάλτινα Ελληνικά βουνά , έχω κάνει την προετοιμασία μου , και ξεκινάω για Βόλο Παρασκευή απόγευμα .Κάποια στιγμή μέσα στον Βόλο κοιτάζω το Zumo , και τι να δω .Δεκελείας Νέα Φιλαδέλφεια .Δεν δίνω σημασία , έτσι και αλλιώς το Σάββατο ξεκινούσε η διαδρομή .Την επόμενη το Δεκελείας παρέμεινε στην οθόνη , και η ένδειξη του Zumo ήταν ...Δεν σας εντοπίζει ο δορυφόρος ...Δύο τινά υπήρχαν .Η πήγαινα πολύ γρήγορα και δεν με προλάβαινε ο δορυφόρος :D ή το Zumo τα είχε φτύσει .

Ο αντιπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι δεν είμαι γρήγορος οδηγός και μου το κράτησε για χειρουργική επέμβαση .
Η εγγύηση είχε λήξει προ 5 μηνών .
Μετά από 10 ημέρες επικοινωνώ μαζί του και μου λέει τα μαντάτα .
Το λογισμικό του είναι of .Και πρέπει να σταλεί στην Αγγλία για επισκευή , αλλά επειδή ούτε οι Άγγλοι δεν θα καταφέρουν να το φτιάξουν, θα σου το αντικαταστήσουν με καινούργιο ή με κάποιο επισκευασμένο .
Το κόστος θα ανέλθει στα 168 ευρώ και η εγγύηση θα είναι για δύο μήνες .

Πέρασε μια εβδομάδα , και ενώ συμφώνησα κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μου με τον αντιπρόσωπο , χίλιοι διάολοι με έχουν βάλει σε σκέψεις , και ακόμη δεν έχω κάνει κατάθεση των χρημάτων .

Ερωτήματα .
Και γιατί η εγγύηση σε καινούργιο να είναι για δύο μήνες ;
Και αν μετά τους δύο μήνες συμβεί κάτι , πρέπει πάλι να πληρώσω ;
Και από τι προήλθε η βλάβη του λογισμικού ; ( ο ίδιος απέκλεισε κακομεταχείριση )
Και γιατί να το δώσω τώρα , όταν ξέρω ότι για τους επόμενους δύο μήνες δεν θα το χρειαστώ ;
Και γιατί να πληρώσω για πρόβλημα του λογισμικού ;
Μήπως η εγγύηση που παίρνει ο αντιπρόσωπος από την Garmin είναι μεγαλύτερη των δύο ετών και την διαφορά την καρπώνετε αυτός με τυχόν βλάβη που θα παρουσιαστεί ;
Μήπως να επικοινωνήσω εγώ με την Garmin και να τρέξω την υπόθεση;

Και ένα κάρο άλλα τέτοια διαόλια με περιτριγυρίζουν , τα οποία βέβαια μπορεί να κιτρινίζουν σωστούς επαγγελματίες χωρίς λόγο , και να χαλάνε την όποια καλή πρόθεση έχουν .Ο καιρός όμως είναι δύσκολος , και τα ευρώ δυσεύρετα .

Θα σπάσει το κεφάλι μου .::u60::u60::u60:wha13::wha13::wha13:

commander
04-10-2012, 19:59
Εχω φορτώσει τις διαδρομές για τα ασφάλτινα Ελληνικά βουνά , έχω κάνει την προετοιμασία μου , και ξεκινάω για Βόλο Παρασκευή απόγευμα .Κάποια στιγμή μέσα στον Βόλο κοιτάζω το Zumo , και τι να δω .Δεκελείας Νέα Φιλαδέλφεια .Δεν δίνω σημασία , έτσι και αλλιώς το Σάββατο ξεκινούσε η διαδρομή .Την επόμενη το Δεκελείας παρέμεινε στην οθόνη , και η ένδειξη του Zumo ήταν ...Δεν σας εντοπίζει ο δορυφόρος ...Δύο τινά υπήρχαν .Η πήγαινα πολύ γρήγορα και δεν με προλάβαινε ο δορυφόρος :D ή το Zumo τα είχε φτύσει .

Ο αντιπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι δεν είμαι γρήγορος οδηγός και μου το κράτησε για χειρουργική επέμβαση .
Η εγγύηση είχε λήξει προ 5 μηνών .
Μετά από 10 ημέρες επικοινωνώ μαζί του και μου λέει τα μαντάτα .
Το λογισμικό του είναι of .Και πρέπει να σταλεί στην Αγγλία για επισκευή , αλλά επειδή ούτε οι Άγγλοι δεν θα καταφέρουν να το φτιάξουν, θα σου το αντικαταστήσουν με καινούργιο ή με κάποιο επισκευασμένο .
Το κόστος θα ανέλθει στα 168 ευρώ και η εγγύηση θα είναι για δύο μήνες .

Πέρασε μια εβδομάδα , και ενώ συμφώνησα κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μου με τον αντιπρόσωπο , χίλιοι διάολοι με έχουν βάλει σε σκέψεις , και ακόμη δεν έχω κάνει κατάθεση των χρημάτων .

Ερωτήματα .
Και γιατί η εγγύηση σε καινούργιο να είναι για δύο μήνες ;
Και αν μετά τους δύο μήνες συμβεί κάτι , πρέπει πάλι να πληρώσω ;
Και από τι προήλθε η βλάβη του λογισμικού ; ( ο ίδιος απέκλεισε κακομεταχείριση )
Και γιατί να το δώσω τώρα , όταν ξέρω ότι για τους επόμενους δύο μήνες δεν θα το χρειαστώ ;
Και γιατί να πληρώσω για πρόβλημα του λογισμικού ;
Μήπως η εγγύηση που παίρνει ο αντιπρόσωπος από την Garmin είναι μεγαλύτερη των δύο ετών και την διαφορά την καρπώνετε αυτός με τυχόν βλάβη που θα παρουσιαστεί ;
Μήπως να επικοινωνήσω εγώ με την Garmin και να τρέξω την υπόθεση;

Και ένα κάρο άλλα τέτοια διαόλια με περιτριγυρίζουν , τα οποία βέβαια μπορεί να κιτρινίζουν σωστούς επαγγελματίες χωρίς λόγο , και να χαλάνε την όποια καλή πρόθεση έχουν .Ο καιρός όμως είναι δύσκολος , και τα ευρώ δυσεύρετα .

Θα σπάσει το κεφάλι μου .::u60::u60::u60:wha13::wha13::wha13:

Κώστα το 168 το έχω ξανακούσει και είναι για μένα καλή η τιμή,αλλά το οτι σου δεινει 2 μήνες μόνο εγγυηση μου ακούγεται κάπως.......μέχρι 6 κανονικά .....

jmar
04-10-2012, 20:00
Ανεφερε το προβλημα στην Garmin με οτι σου ειπε ο εδω αντιπροσωπος, ισως και να αναγνωρισουν το προβλημα και να σου στειλουν αλλο αφου ειναι προβλημα λογισμικου κι οχι κακομεταχειρισης. Εφοσον δεν το χρειαζεσαι αμεσα δεν χανεις τιποτα να το δεις :ye33:

nivo
04-10-2012, 22:08
γιατι δεν επικοινωνεις με τη μαμα εταιρια απευθειας,στειλε με mail ολο το ιστορικο,το serial number του gps,και τι σου ειπε ο εδω αντιπροσωπος,μπορει να βγαλεις ακρη ,τουλαχιστον εμενα μου βγηκε σε καλο με αλλη εταιρια gps γιατι εδω .......αστα.....τι μου ελεγαν..

BOXER
07-10-2012, 00:27
Μίλησε απευθείας με την garmin (Αγγλίας). Ότι σου πουν αυτοί είναι νόμος!

forester
07-10-2012, 07:06
ΧΑΧΑ!
Το 168€ είναι ταρίφα...
168 πλήρωσα για το Oregon ενός φίλου, που κάηκε στα χέρια μου. Και έχω 2 μήνες εγγύηση. Άλλαξαν όλη την πλακέτα. Κανείς δεν εξήγησε πώς και γιατί κάηκε. Δεν έπεσε, δε χτύπησε. Τροφοδοσία με το τροφοδοτικό της Garmin, αλλά ξαφνικά έσβησε. Εμένα βέβαια ήταν θέμα hardwear. Εσένα σου λένε για λογισμικό....
Μάλλον ο επεξεργαστής κάηκε.
Το λογισμικό , τι μπορεί να πάθει που δεν ξαναφτιάχνει????
Αν θες τη γνώμη μου φτιάχτο. Επικοινώνησε και με Αγγλία, αν και απ' όσο ξέρω, θα σου πουν να απευθυνθείς στον εδώ αντιπρόσωπο... Δε χάνεις κάτι πάντως με ένα mail.

mikochem
08-10-2012, 10:54
Βάλε + 100€ και μαζί με τα 168 ευρώ που θα έδινες πάρε καινούργιο άλλης εταιρίας αφού δεν το χρησιμοποείς και πολύ

forester
08-10-2012, 17:06
Δεν είναι απλός πλοηγός το Zumo....Δε νομίζω να έχει αντίπαλο στα 250-300€
Βέβαια αν οι ανάγκες περιορίζονται σε κάτι απλό, πάσο.

KAS
08-10-2012, 18:50
Λογικά θα έρθει η απάντηση σε 3-4 ημέρες από Garmin
Μέχρι τότε ...
Ευχαριστώ :):)

KAS
09-10-2012, 22:22
Μου απαντήσαν σήμερα από την Garmin .
Το ποσό αντικατάστασης είναι 119,90 ευρώ .Η εγγύηση είναι 90 ημέρες , και το επιστρέφουν πίσω σε 5 εργάσιμες από την στιγμή που θα το παραλάβουν .Και βέβαια τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του ΖUMO δικά μου .
Δεν υπάρχει επομένως σημαντική διαφορά από αυτή που μου είπε ο εδώ αντιπρόσωπος .Μένει μόνο να επιβεβαιώσω την εγγύηση ( διαφορά ένας μήνας ) .

forester
09-10-2012, 22:30
Άρα είσαι ΟΚ:)

vaska
10-10-2012, 00:35
Άρα είσαι ΟΚ:)


Τι εννοείς είναι οκ???? Υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή το οποίο προφανώς και είναι γνωστό στη μαμά (πιθανότατα μπάγκ στο λογισμικό ή στη έπρομ που το έχει αποθηκευμένο) και αυτό είναι πεντακάθαρη αστοχία υλικού, του το επισκευάζουν με κόστος το 1/3 της αξίας του καινούριου και του δίνουν εγγύηση 90 μέρες??

Φίλε μου θα έστελνα μέιλ και θα τους έλεγε ότι σε όσα φόρα γράφω και στο φ/β και όπου αλλού τους πονάει,θα τους έκανα ρόμπα. Μόνον έτσι καταλαβαίνουν. Και στην τελική δεν πήρες κινέζο από πλανόδιο μικροπωλητή αλλά το καλύτερο GPS της αγοράς. Αν αυτή είναι η μεταχείριση του καλύτερου κατασκευαστή δεν τολμώ να σκεφτώ πια θα είναι ενός μέτριου κατασκευαστή.

forester
10-10-2012, 00:42
Και νομίζεις ότι θα βγάλει άκρη;
Μακάρι, αλλά δεν το βλέπω....
Είπα και στο πρώτο μου ποστ, ότι δεν πρόκειται για λογισμικό! Τι να πάθει το λογισμικό , που δε διορθώνεται με έναν επαναπρογραμματισμό και μάλιστα δωρεάν!
Σαφώς και πρόκειται για πρόβλημα αστοχίας υλικού.
Έγραψα και τη δική μου περιπέτεια με το OREGON φίλου μου. Το δανείστηκα για 2 μέρες και κάηκε ξαφνικά και αναίτια! Κόστος ακριβώς το ίδο, διαδικασία ίδια, μέσω Σκορδίλη.
Το ΟΚ, αναφέρθηκε διότι η λύση στο πρόβλημά του βρέθηκε. Ναι , κάνει 168€ , αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο για να έχει το GPS του και πάλι υγειές.
Τώρα για την πολιτική της εταιρείας κλπ, δίκιο έχεις. Μακάρι να ήταν αλλιώς.

forester
10-10-2012, 00:48
............
....Αν αυτή είναι η μεταχείριση του καλύτερου κατασκευαστή δεν τολμώ να σκεφτώ πια θα είναι ενός μέτριου κατασκευαστή.



Μήπως γι αυτό φέρεται έτσι;
Μήπως αν ήταν η Magellan, ας πούμε, ή ένας κινέζος, θα τον κάλυπταν έυκολα, για λόγους φήμης;
Η Garmin την έχει τσεπάκι;)

Και κάτι άλλο....
Μετά από 2 χρόνια και εκτός εγγύησης, παθαίνει ζημιά το εργαλείο. Τι φταίει η εταιρεία; 2 χρόνια έδωσε εγγύηση.
Στο μόνο που συμφωνώ, είναι γιατί δίνουν 3 μήνες εγγύηση στην εργοστασιακή επισκευή!!!!
Μάλιστα ο Σκορδίλης λέει 2 μήνες. Όχι 3 . Οι Άγγλοι λένε 3. Που χάνεται ο μήνας;
Καi ο φίλος δεν κάνει λάθος. 2 μήνες έδωσε ο Σκορδίλης και για το Oregon.