View Full Version : Επέτειος Βαλκανικών πολέμων (ΠΝ)
Το ΣΚ είχαν δέσει στον Πειραιά 3 πλεούμενα του στόλου για την επέτειο των Βαλκανικών πολέμων του 1912.
Τα πλοία ήταν επισκέψιμα και.....
ραντεβού στις 9.30 το Σάββατο το πρωί...χρέη φωτογράφου και εκ περιτροπής ο έταιρος Καππαδόκης κ.κ.aeriko
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_12.jpg
η επίσκεψη έγινε στη πυραυλάκατο "υποπλοίαρχος Γρηγορόπουλος", ένα από τα πλέον φορτωμένα σε οπλισμό σκάφη που ναυπηγήθηκε το 2005
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/IMG-20121006-00259.jpg
το πλοίο βγήκε από τα ναυπηγεία Ελευσίνας...
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_13.jpg
αρχίσαμε λοιπόν να περιδιαβένουμε το καράβι και να φωτογραφιζόμαστε με τα όπλα του...εδώ το κανονάκι του...!
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_14.jpg
EXOCET........
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_15.jpg
η ενημέρωση από το πλήρωμα ήταν συνεχής και πλήρης....
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_16.jpg
το πλοίο κουβαλάει μόνον 580 βλήματα για το εμπρός κανόνι ενώ οι φορείς ρουκετών/πυραύλων είναι γεμάτοι και δεν υπάρχει χώρος για αποθήκευση άλλων. Τα ρίχνει λοιπόν και ...φεύγει
Ένας EXOCET φτάνει και περισσεύει για τον στόχο, τα 21 πυραυλάκια πρύμνα αφορούν αναχαίτηση τουλάχιστον 7 πυραύλων....ποιός να ασχοληθεί να ρίξει περισσότερους πυραυλους σε μία πυραυλάκατο ?
αρχίσαμε λοιπόν να περιδιαβένουμε το καράβι και να φωτογραφιζόμαστε με τα όπλα του...εδώ το κανονάκι του...!
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_14.jpg
Οto Melara 3ιντσο, 60rounds το λεπτό αν θυμάμαι καλά.:)
Οto Melara 3ιντσο, 60rounds το λεπτό αν θυμάμαι καλά.:)
Καλά θυμάσαι.
ανέβασμα στη γέφυρα για αναμνηστικές φωτό
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_09.jpg
μετά μια κοντινή μέχρι την Αίγινα για ξεκάπνισμα των κινητήρων....
είχαμε και καπετάνιο πρώτο......:)
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_08.jpg
ανέβασμα στη γέφυρα για αναμνηστικές φωτό
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_09.jpg
Στην Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΤΙΩΤΗΣ
Δώσε μέχρι το τέλος.......
έχεις απόλυτο δίκιο, η βόλτα για ξεκάπνισμα των 4 κινητήρων έγινε με τη Φ/Γ Κουντουριώτης.....αν δεν γνωρίζει ο καπετάνιος, ποιός να γνωρίζει καλύτερα..???
(καταραμένη τεχνολογία, μου μπλέκεις τις φωτό).....:D
τέλος πάντων, είχαμε ακόμα 2 πλεούμενα να επισκεφθούμε....
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/IMG-20121006-00262.jpg
παρά τις φήμες ότι γέρνει (μόνον), το υποβρύχιο Παπανικολής έστεκε εκεί και περίμενε το μεγάλο πλήθος να το επισκεφθεί.
στον ντόκο άφηνες τα προσωπικά σου είδη, σε πέρναγαν από ανιχνευτή μετάλλων και ανά 10 έμπαιναν μέσα.....ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών αλλά εμείς δεν θα καθόμασταν 1 ώρα στον ήλιο...
στείλαμε τον καπτάν aeriko για εξωτερική του σκάφους επιθεώρηση και αυτός έριξε τις καμπανιές του για αδικαιολόγητη στρειδώνα στα ύφαλα !
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/IMG-20121006-00264.jpg
η F462 (Φ/Γ Κουντουριώτης) ήταν η επόμενη στη σειρά λοιπόν
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/IMG-20121006-00265.jpg
κλάσσης S, ναυπήγηση κάπου στο μακρυνό 1977 για το Ολλανδικό ναυτικό, κατόπιν και άμα τη ενηλικίωσή του πέρασε στο ΠΝ και έγινε πλήρης ανανέωση του ηλ εξοπλισμού.
νέα ραντάρ, σύγχρονος οπλισμός και θέση για Augusta Bell στο πρυμναίο κατάστρωμα....
είδαμε τον Πρώτο, να και ο εκπαιδευόμενος Δεύτερος...
δεν φορούν στολή είναι σε ...αποστολή..
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/ploio_001.jpg
πέρας εκπαιδεύσεως χωρίς βολές γίνεται ????
Δεν γίνεται........
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/gun_02.jpg
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/gun_03.jpg
μετά μια κοντινή μέχρι την Αίγινα για ξεκάπνισμα των κινητήρων....
είχαμε και καπετάνιο πρώτο......:)
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_08.jpg
Πολύ αγχωμένο τον βλέπω τον "τιμονιέρη" . . . βρε μήπως τον πιέζεις περισσότερο απ' όσο αντέχει; :p
Να είστε καλά που με τον "τρόπο" σας, τιμήσατε όσους δεν πρόδωσαν.
το πέρας των εορτών στα Βαλκάνια προσομοιάζουν αυτές των Γαλατικών χωριών....αφού συνεορτάσαμε με το ΠΝ την επέτειο των Βαλκανικών Πολέμων το ρίξαμε στο φαί, όχι με αγριογούρουνα αλλά με ταπεινό μακαρόνι, σολωμό, χαβιάρι(!), μύδια, πράσινη σαλάτα, μελιτζανοπιτάκια, μπύρα ΝΕΔΑ και τσίπουρο Μπαμπατζιμ (άνευ).....
Μετά το φρούτο, το επιδόρπιο είχε γλυκά κουταλιού με γιαούρτι και καφές να πάνε κάτω .....τα φαρμάκια...
'Αιντε και του χρόνου λοιπόν.....:)
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_11.jpg
Μπράβο Βασίλη ωραία και συνοπτικά.:re25:
siraxanz
08-10-2012, 15:57
:re27:
Περιμένω επιπλέον πληροφορίες για τα καμάρια του στόλου από τους γνωρίζοντες...:):):)
Captain ακούει ? :ye28:
ALEX1150
08-10-2012, 19:03
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ, ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ :lo19: ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΛΑ ΟΜΩΣ!!...ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ :sm3::sm3:
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ, ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ :lo19: ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΛΑ ΟΜΩΣ!!...ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ :sm3::sm3:
Πριν ή μετά που το γάζωσες με πυρά από τη φρεγάτα ????
:lo19::lo19::lo19:
ανέβασμα στη γέφυρα για αναμνηστικές φωτό
http://i945.photobucket.com/albums/ad299/vpentza/boat_09.jpg
Περιμένω επιπλέον πληροφορίες για τα καμάρια του στόλου από τους γνωρίζοντες...:):):)
Captain ακούει ? :ye28:
Τι να σου πω κε Πυροβολητά μου; :)
Να κάνω ένα σχόλιο κατ΄αρχήν για το ανέκδοτο με το υποβρύχιο που γέρνει.
Όταν χτιζόταν αυτό, 10 χρόνια πριν, ήταν τόση η ρεμούλα του Τσοχατζόπουλου (εμείς ξέραμε γιατί) να εξοπλιστεί με επιπλέον συσκευές και ότι μπορούσε να φορτωθεί ακόμη, που χάσαν το μπούσουλα οι Γερμαναράδες, "πρόθυμοι" να εγκαταστήσουν βέβαια ότι ήθελε ο πελάτης. Έτσι μέσα στη βιασύνη τους έπεσαν έξω στους ναυπηγικούς υπολογισμούς όσο αφορά το κέντρο βάρους.
Όταν έπεσε στο νερό, το υποβρύχιο έγειρε με μιας 2-3 μοίρες, κάτι απαράδεκτο βέβαια για ναυπηγικές κατασκευές, αλλά με κατάλληλη ζύγιση των δεξαμενών του, ίσιωσε.
Υπ΄όψιν ότι άλλα τρία τέτοια υποβρύχια, του κουτιού, αρχίζουν και παλιώνουν τώρα στα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, εκτός του ότι κοστίζουν χιλιάδες ευρώ την ημέρα, γιατί πρέπει να συντηρούνται κανονικά. Τα πιο ακριβοπληρωμένα συμβατικά υποβρύχια παγκοσμίως.
Στη δεξιά καρέκλα που φωτογράφισες έχω περάσει μέχρι στιγμής περισσότερες ώρες απ' όσες έχω περάσει μαζί με τα παιδιά μου...
Στο πίσω πίσω μέρος του πλοίου που μάλλον δεν σας άφησαν να πάτε, έχει ένα ελικοδρόμιο, που το έβλεπα τα βράδια να ανεβοκατεβαίνει 4 μέτρα και περίμεναν να προσνηωθώ εκεί πάνω...
1982 Αιγαίο...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Navy/1982.jpg
1982 Καρπάθιο
Πηδαλιούχος σε αυτό το πλοίο, ή "τιμονιέρης" που λέτε εσείς! :p
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Navy/DDSFENDONIDEK82c.jpg
1991 Ερυθρά Θάλασσα βάρδια Αξιωματικού Φυλακής.
Πίσω από τις τρεις καρέκλες που φωτογράφισες πιο πάνω...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Navy/19910152APR_26.jpg
2002 Νότια Σικελίας. Έτοιμοι για απονήωση...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Navy/021029_0596.jpg
και λίγα δευτερόλεπτα με τις πρώτες ψηφιακές που βγήκαν, όταν τα KB τα υπολόγιζες ακόμη...;)
AB-212 Frigate Landing 45kn relative wind - YouTube
Captain τα σέβη μου...:re26:
Πολύ καλό φωτορεπορτάζ Βασίλη !
Και του χρόνου !!!
Captain τα σέβη μου...:re26:
Παρομοίως για το θέμα και τον κόπο που έκανες να το ανεβάσεις :re26:
Captain, είχα την ευκαιρία να δω και το "δωμάτιο μάχης" όπως και πρύμνα το χώρο προσγείωσης των ελικοπτέρων.
Στεναχωρήθηκα μόνο όταν ένας βαθμοφόρος μας είπε πως η φρεγάτα έχει τη δυνατότητα να σηκώσει και άλλα ελικόπτερα πλην των Augusta αλλά δεν υπάρχουν χρήματα να ενισχύσουν το σκαρί του πλοίου...:cool:
white angel
08-10-2012, 21:20
Captain, είχα την ευκαιρία να δω και το "δωμάτιο μάχης" όπως και πρύμνα το χώρο προσγείωσης των ελικοπτέρων.
Στεναχωρήθηκα μόνο όταν ένας βαθμοφόρος μας είπε πως η φρεγάτα έχει τη δυνατότητα να σηκώσει και άλλα ελικόπτερα πλην των Augusta αλλά δεν υπάρχουν χρήματα να ενισχύσουν το σκαρί του πλοίου...:cool:
η φρεγάτες τύπου "S" δεν μπορούν γιτί η φρεγάτες τύπου "ΜΕΚΌ" σηκώνουν
;);)
Παρομοίως για το θέμα και τον κόπο που έκανες να το ανεβάσεις :re26:
:Απορία:Πλοίαρχε υπηρέτησες και στο D 85 και πότε!!!!!!!!!!
η φρεγάτες τύπου "S" δεν μπορούν γιτί η φρεγάτες τύπου "ΜΕΚΌ" σηκώνουν
;);)
Οι ΜΕΚΟ 2000 σηκώνουν και ποιό βαριά ελικόπτερα γιατί είναι πιό συγχρονα πλοία και έχουν άλλες προδιαγραφές.
Το παραπάνω βάρος θα μπορούσε να το σηκώσει και η τύπου S, αν και εφόσον υπήρχαν διαθέσιμα χρήματα να ενισχύσουν το σκαρί.....
Τάδε έφη γνωστός μας βαθμοφόρος που υπηρετεί στο πλοίο...
και λίγα δευτερόλεπτα με τις πρώτες ψηφιακές που βγήκαν, όταν τα KB τα υπολόγιζες ακόμη...;)
AB-212 Frigate Landing 45kn relative wind - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ZTaVQouAMJQ&feature=plcp)
Captain το Ε/Π προσεγγίζει πάντα με την ίδια πορεία ως προς το διαμήκη άξονα του πλοίου?
Το πλοίο αλλάζει την πορεία του ως προς τον καιρό όταν προσεγγίζει το Ε/Π?:)
Captain, είχα την ευκαιρία να δω και το "δωμάτιο μάχης" όπως και πρύμνα το χώρο προσγείωσης των ελικοπτέρων.
Στεναχωρήθηκα μόνο όταν ένας βαθμοφόρος μας είπε πως η φρεγάτα έχει τη δυνατότητα να σηκώσει και άλλα ελικόπτερα πλην των Augusta αλλά δεν υπάρχουν χρήματα να ενισχύσουν το σκαρί του πλοίου...:cool:
Μην στεναχωριέσαι καθόλου Βασίλη. Τα πλοία αυτά δεν είναι κατασκευασμένα για να εξυπηρετούν ελικόπτερα μεγαλύτερα του AB-212. Κάναμε μερικά πλοία μετατροπή για φέρουν τα Sikorsky για να δώσουμε δουλειά στα ναυπηγεία, αλλά υποβαθμίσαμε επιχειρησιακά τα ελικόπτερα μέσα στις στενές φρεγάτες. Κοινωνική πολιτική του κράτους και του ΠΝ, για εξυπηρέτηση κομματικών συμφερόντων και συνδικάτων, που τα έχει χρυσοπληρώσει ο ελληνικός λαός.
Το ίδιο ακριβώς (σφάλμα) είχαμε κάνει πριν 30 τόσα χρόνια με τα αντιτορπιλικά τύπου FRAME, όταν κατασκευάσαμε ελικοδρόμιο (!) σε αυτά και το αποτέλεσμα ήταν σε μια κακοκαιρία να χάσουμε ελικόπτερο ολόκληρο πάνω από το αντιτορπιλικό ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ (http://www.hellenicnavy.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=271&catid=26&Itemid=304&lang=el)...
white angel
08-10-2012, 21:46
Οι ΜΕΚΟ 2000 σηκώνουν και ποιό βαριά ελικόπτερα γιατί είναι πιό συγχρονα πλοία και έχουν άλλες προδιαγραφές.
Το παραπάνω βάρος θα μπορούσε να το σηκώσει και η τύπου S, αν και εφόσον υπήρχαν διαθέσιμα χρήματα να ενισχύσουν το σκαρί.....
Τάδε έφη γνωστός μας βαθμοφόρος που υπηρετεί στο πλοίο...
το γνωρίζω διότι και εγώ υπηρετώ σε πλοίο τύπου "S" και είναι πολλά τα χρήματα για μια τέτοια μετασκευή...
το γνωρίζω διότι και εγώ υπηρετώ σε πλοίο τύπου "S" και είναι πολλά τα χρήματα για μια τέτοια μετασκευή...
Μεταφέρω ακριβώς ό,τι μου είπαν συνάδελφοί σου, εσείς γνωρίζετε σαφώς περισσότερα...:re26:
Captain το Ε/Π προσεγγίζει πάντα με την ίδια πορεία ως προς το διαμήκη άξονα του πλοίου?
Το πλοίο αλλάζει την πορεία του ως προς τον καιρό όταν προσεγγίζει το Ε/Π?:)
Νίκο, όπως όλα τα αεροσκάφη, έτσι και τα ελικόπτερα προσγειώνονται κόντρα στον άνεμο. Γι αυτό και η φρεγάτα παίρνει πορεία αντίθετη στον άνεμο την ώρα που είναι να υποδεχθεί το ελικόπτερο. Όχι τελείως αντίθετη όμως γιατί δημιουργούνται πολύ έντονοι στροβιλισμοί την τελευταία στιγμή, πάνω ακριβώς από το ελικοδρόμιο, που δυσχεραίνουν πολύ την διαδικασία προσνήωσης. Για να έχει "φρέσκο" αέρα στη φάτσα του το ελικόπτερο, η φρεγάτα στρίβει και φέρνει 30 μοίρες τον άνεμο δεξιά ή αριστερά. Οπότε όπως είδες στο βίντεο, το ελικόπτερο προσγειώνεται υπό γωνία σε σχέση με το διάμηκες του πλοίου. Στην πράξη, για κάποιον που βλέπει όλη τη διαδικασία εκτός πλοίου, το ελικόπτερο πάει σαν κάβουρας, αλλά αυτό είναι το ιδανικότερο.
Στην πράξη η προσέγγιση μπορεί να γίνει και από δεξιά και από αριστερά, αλλά όταν είναι βράδυ, ο εγκατεστημένος φωτισμός του πλοίου επιτρέπει την προσνήωση μόνο από δεξιά προς τα αριστερά ("ώρα 11" στον ωροδείκτη του ρολογιού) και αυτό γιατί η θέση του κυβερνήτη στα ελικόπτερα είναι δεξιά και θέλει αυτός να έχει μπροστά στα δικά του μάτια τις υπερκατασκευές του πλοίου, για να αποφύγει πάσει θυσία το "ακούμπημα" της έλικας...
Υπάρχει πάντως και η διαδικασία την προσνήωσης "ώρα 12", ευθυγραμμισμένη με το διάμηκες του πλοίου, που εφαρμόζουν άλλα ναυτικά. Έχει τα προτερήματά της αλλά τα μειονεκτήματά της δεν την καθιστούν κατάλληλη για εμάς.
Καλά θυμάσαι.
Απλά συμπληρώνω φίλε. Για τον οπλισμό του
· 8 Κ/Β επιφανείας-επιφανείας Exocet MM-40 BLK2
· 1 πυροβόλο 76mm / 62 Super Rapido της OTOBREDA
· 2 πυροβόλα 30mm της OTOBREDA
· 1 αντιβληματικό σύστημα (CIWS) GLMS RAM το οποίο φέρει 21 Κ/Β
Παρελήφθη από το ΠΝ την 01-10-2010.............
«»»»»»Βλακεία μου που δεν έκανα πριν ανάρτηση και να πάτε με αυτά σαν επιβάτες. Και μάλιστα για τα παιδιά μέχρι το ΝΣ.
Ειδικά το ταξίδι με το Υ/Β Παπανικολής θα ήταν εμπειρία ζωής.
Ειλικρινά λυπάμαι για την αμέλεια μου:u57:.............
Νίκο, όπως όλα τα αεροσκάφη, έτσι και τα ελικόπτερα προσγειώνονται κόντρα στον άνεμο. Γι αυτό και η φρεγάτα παίρνει πορεία αντίθετη στον άνεμο την ώρα που είναι να υποδεχθεί το ελικόπτερο. Όχι τελείως αντίθετη όμως γιατί δημιουργούνται πολύ έντονοι στροβιλισμοί την τελευταία στιγμή, πάνω ακριβώς από το ελικοδρόμιο, που δυσχεραίνουν πολύ την διαδικασία προσνήωσης. Για να έχει "φρέσκο" αέρα στη φάτσα του το ελικόπτερο, η φρεγάτα στρίβει και φέρνει 30 μοίρες τον άνεμο δεξιά ή αριστερά. Οπότε όπως είδες στο βίντεο, το ελικόπτερο προσγειώνεται υπό γωνία σε σχέση με το διάμηκες του πλοίου. Στην πράξη, για κάποιον που βλέπει όλη τη διαδικασία εκτός πλοίου, το ελικόπτερο πάει σαν κάβουρας, αλλά αυτό είναι το ιδανικότερο.
Στην πράξη η προσέγγιση μπορεί να γίνει και από δεξιά και από αριστερά, αλλά όταν είναι βράδυ, ο εγκατεστημένος φωτισμός του πλοίου επιτρέπει την προσνήωση μόνο από δεξιά προς τα αριστερά ("ώρα 11" στον ωροδείκτη του ρολογιού) και αυτό γιατί η θέση του κυβερνήτη στα ελικόπτερα είναι δεξιά και θέλει αυτός να έχει μπροστά στα δικά του μάτια τις υπερκατασκευές του πλοίου, για να αποφύγει πάσει θυσία το "ακούμπημα" της έλικας...
Υπάρχει πάντως και η διαδικασία την προσνήωσης "ώρα 12", ευθυγραμμισμένη με το διάμηκες του πλοίου, που εφαρμόζουν άλλα ναυτικά. Έχει τα προτερήματά της αλλά τα μειονεκτήματά της δεν την καθιστούν κατάλληλη για εμάς.
Ευχαριστώ Captain!!
Σαφέστατος!!
:)
Απλά συμπληρώνω φίλε. Για τον οπλισμό του
·8 Κ/Β επιφανείας-επιφανείας Exocet MM-40 BLK2
·1 πυροβόλο 76mm / 62 Super Rapido της OTOBREDA
·2 πυροβόλα 30mm της OTOBREDA
·1 αντιβληματικό σύστημα (CIWS) GLMS RAM το οποίο φέρει 21 Κ/Β
Παρελήφθη από το ΠΝ την 01-10-2010
Ξέρεις Νάπο γιατί δεν έχουν τορπίλες, όπως είχαν οι Combattante?
Ξέρεις Νάπο γιατί δεν έχουν τορπίλες, όπως είχαν οι Combattante?
Είναι τέσσερα αυτά τα πλοία. Τύπου ΡΟΥΣΣΕΝ από το όνομα του πρώτου της σειράς.
Διαφορετική επιχειρησιακή χρήση.
Δεν είναι θέμα κόστους και άλλα πολλά που έχουν γραφεί. Με τον υπάρχοντα οπλισμό είναι πιο αποτελεσματικό . Πιο ελαφρύ λιγότερο προσωπικό.
Καλά και αποτελεσματικά όπλα και μάλιστα από Ελληνικά χέρια...............
Είναι τέσσερα αυτά τα πλοία. Τύπου ΡΟΥΣΣΕΝ από το όνομα του πρώτου της σειράς.
Διαφορετική επιχειρησιακή χρήση.
Δεν είναι θέμα κόστους και άλλα πολλά που έχουν γραφεί. Με τον υπάρχοντα οπλισμό είναι πιο αποτελεσματικό . Πιο ελαφρύ λιγότερο προσωπικό.
Καλά και αποτελεσματικά όπλα και μάλιστα από Ελληνικά χέρια...............
:ye02:
Ki εμείς πάντως στον Καβαλούδη, καμιά 50αρια είμασταν. Είναι και ελληνικά σχέδια τα ΡΟΥΣΣΕΝ?
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-10-2012, 00:54
Πολύ ωραίο θέμα ... μπράβο ... μακάρι να το ξέραμε κι άλλοι ... :)
Θα ήταν ενδιαφέρον να επισκευτούμε κ ένα υποβρύχιο ... :o
:ye02:
Ki εμείς πάντως στον Καβαλούδη, καμιά 50αρια είμασταν. Είναι και ελληνικά σχέδια τα ΡΟΥΣΣΕΝ?
Δύο χρόνια στον P15. ΑΡΛΙΩΤΗΣ. Όλα αυτά τα παρόπλισαν και τα δύο τα παρεχώρησαν στο Ναυτικό της Γεωργίας. Στην διένεξη με τη Ρωσία το ένα το βύθισαν εν πλω και το άλλο μέσα στο Λιμάνι.
Πότε υπηρετούσες. Εγώ 1986-1988. Μας έτυχαν και τα Τουρκικά τότε. Δύσκολα χρόνια..............
Δύο χρόνια στον P15. ΑΡΛΙΩΤΗΣ. Όλα αυτά τα παρόπλισαν και τα δύο τα παρεχώρησαν στο Ναυτικό της Γεωργίας. Στην διένεξη με τη Ρωσία το ένα το βύθισαν εν πλω και το άλλο μέσα στο Λιμάνι.
Πότε υπηρετούσες. Εγώ 1986-1988. Μας έτυχαν και τα Τουρκικά τότε. Δύσκολα χρόνια..............
1992-1994
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.