PDA

View Full Version : Nέα BMW R1250GS το 2010 ......


vtheo
22-06-2009, 16:36
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2206091.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;)

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Motorrad το 2010 θα παρουσιαστεί η νέα έκδοση της R 1200GS, κυριότερες αλλαγές της οποίας θα αποτελούν η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ., η μεγαλύτερη ισχύς και η τοποθέτηση δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρων. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
Το best-seller μοντέλο στη γκάμα των Βαυαρών, αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα on-off όλων των εποχών, οδεύει προς ανανέωση! Τουλάχιστον αυτό αναφέρεται σε άρθρο του γνωστό γερμανικού περιοδικού μοτοσικλέτας, στο οποίο μάλιστα σημειώνεται πως οι πληροφορίες προέρχονται από «insiders» στη BMW. Το να αλλάξεις ένα άκρως επιτυχημένο μοντέλο το οποίο συνεχίζει να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε πολλές αγορές παγκοσμίως, δεν είναι κάτι που…επικροτείται από το σύγχρονο marketing! Ένας άλλος «κανόνας» του σύγχρονου marketing όμως, επιβάλει να παρακολουθείς από κοντά τον ανταγωνισμό ώστε να μην μείνεις πίσω στις εξελίξεις.

Έχοντας κατά νου τα επερχόμενα Caponord 1200 και τον αντικαταστάτη του Multistrada (με κινητήρα 1098), οι Βαυαροί θα εστιάσουν όπως όλα δείχνουν στην ισχύ. Ο αερόψυκτος boxer με τον μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο έχει φτάσει στα όρια από πλευράς εξέλιξης - ισχύος και για αυτό στη BMW ετοιμάζουν μια κίνηση ματ. Πολύ απλά η τοποθέτηση ενός δεύτερου επί κεφαλής εκκεντροφόρου θα δώσει την «ανάσα» που χρειάζεται ο συγκεκριμένο κινητήρας για να αποδώσει περισσότερα άλογα, κάτι στο οποίο θα συμβάλει επίσης και η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ. Σε ότι αφορά στο τελευταίο, αυτό θα επιτευχθεί με τη αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ της τάξεως των 120 ίππων, τιμή που σίγουρα χαρακτηρίζεται μεγάλη για την κατηγορία, προσφέροντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Οι μηχανικοί της BMW εγγυώνται ότι ο κινητήρας δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ιπποδύναμη αυτή, προβάλλοντας ως ζωντανό επιχείρημα – πιστοποίηση, την R 1200S των 122 ίππων με το μονό εκκεντροφόρο (αλλά και την HP2 Sport των 133 ίππων με τους δύο εκκεντροφόρους).

Σε ότι αφορά στη σχεδίαση της R 1250GS, δεν αναμένονται μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μικρότερο σε μήκος μπροστινό φτερό και για αλλαγή στο σχήμα του μπροστινού φωτιστικού σώματος με του δύο ανισομεγέθεις προβολείς. Νέα προσθήκη θα αποτελούν οι υποδοχές στο ρεζερβουάρ, όπου και θα ασφαλίζει ένα tank bag ειδικά σχεδιασμένο για τη μοτοσικλέτα.

Τέλος, οι άνθρωποι της BΜW αναφέρουν πως η μεταβολή στη τιμή του νέου μοντέλου θα είναι η ελάχιστη δυνατή.

Πηγή Μοτοτρίτη (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/75990.asp)

skippybi
22-06-2009, 16:40
άψογη ενημέρωση!!!;)

wet & dirty
22-06-2009, 16:44
:sm5::sm4::sm5::sm4::sm5::sm4:

DoctorAbo
22-06-2009, 16:51
Υπέροχα,
Κύριε ? Κύριε ?

Μπορείτε παρακαλώ να μεσολαβλήσετε στην BMW γιανα προσθέσει επίσης:

Χειριστήρια τιμονιού "Ιαπωνικού τύπου" (δηλαδή να μη ψαχνόμαστε σε emergencies και να μη πατάμε άσχετα κουμπάκια ? :hmmm:

Να έχει συμβατό σύστημα βαλιτζών με τα GS 1200 για να μη πετάξουμε αυτές που έχουμε ? :)

Αυτορυθμιζόμενο σε ύψος δέσμης προβολέα για να μη ρυθμίζουμε συνέχεια ?:yz

Καλύτερα φώτα ? :)

Κύρος Γρανάζης
22-06-2009, 18:40
Πόλυ καλή η ενημέρωση Θοδωρή.

Κύρος Γρανάζης
22-06-2009, 18:46
Η μεγάλη αλλαγή δεν έγκειται στο ότι ο εκκεντροφόρος από μονός θα γίνει διπλός.
Ο εκκεντροφόρος στο παρόν μοντέλο δεν είναι επί κεφαλής δηλαδή πάνω στην κεφαλή όπως αναφέρει το mototriti
αλλά οδηγεί τις βαλβίδες μέσω κοντών ωστηρίων και ενός ζύγοστρου.
Αυτό έχεις σαν αποτέλεσμα να παρεμβάλλονται κινητά μέρη που τον εμποδίζουν να σηκώσει στροφές.
Στο κινητήρα με τους δύο εκκεντροφόρους και συνάμα επί της κεφαλής
καταργούν τα ενδιάμεσα μέρη κάνοντας την κεφαλή να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από
τους άλλους κινητήρες με αντίστοιχες κεφαλές όσο αφορά την τεχνολογική εξέλιξη.

skippybi
22-06-2009, 19:18
Η μεγάλη αλλαγή δεν έγκειται στο ότι ο εκκεντροφόρος από μονός θα γίνει διπλός.
Ο εκκεντροφόρος στο παρόν μοντέλο δεν είναι επί κεφαλής δηλαδή πάνω στην κεφαλή όπως αναφέρει το mototriti
αλλά οδηγεί τις βαλβίδες μέσω κοντών ωστηρίων και ενός ζύγοστρου.
Αυτό έχεις σαν αποτέλεσμα να παρεμβάλλονται κινητά μέρη που τον εμποδίζουν να σηκώσει στροφές.
Στο κινητήρα με τους δύο εκκεντροφόρους και συνάμα επί της κεφαλής
καταργούν τα ενδιάμεσα μέρη κάνοντας την κεφαλή να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από
τους άλλους κινητήρες με αντίστοιχες κεφαλές όσο αφορά την τεχνολογική εξέλιξη.


:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-06-2009, 19:36
Ευχαριστούμε Θοδωρή για τα νέα .....



Άντε .... καλοπούλητη η Adve .....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gif




.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-06-2009, 19:37
Υπέροχα,
Κύριε ? Κύριε ?

Μπορείτε παρακαλώ να μεσολαβλήσετε στην BMW γιανα προσθέσει επίσης:

Χειριστήρια τιμονιού "Ιαπωνικού τύπου" (δηλαδή να μη ψαχνόμαστε σε emergencies και να μη πατάμε άσχετα κουμπάκια ? :hmmm:

Να έχει συμβατό σύστημα βαλιτζών με τα GS 1200 για να μη πετάξουμε αυτές που έχουμε ? :)

Αυτορυθμιζόμενο σε ύψος δέσμης προβολέα για να μη ρυθμίζουμε συνέχεια ?:yz

Καλύτερα φώτα ? :)




Ευπρόσδεκτα ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sm8:

skippybi
22-06-2009, 19:38
Ευχαριστούμε Θοδωρή για τα νέα .....



Άντε .... καλοπούλητη η Adve .....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gif




.
το είδε ο Λεωνίδας ή να βάλουμε εμείς την αγγελία του από τώρα;;;:D:p

kostas_366
22-06-2009, 20:08
Δεν σας είχα πει, ότι θα το <<φέρει>> κοντά στο 1150:sm7:.
Να Δέστε το τώρα :p:p

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-06-2009, 20:22
Δεν σας είχα πει, ότι θα το <<φέρει>> κοντά στο 1150:sm7:.
Να Δέστε το τώρα :p:p



:sm8:

Arkas
22-06-2009, 20:32
Πολύ ωραία είδηση!!!

Σε ευχαριστούμε Θοδωρή!!!

VARAKO
22-06-2009, 20:33
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΚΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΙς ΠΑΙΔΙΚΕς ΑΡΩΣΤΙΕΣ !!;););)

Arkas
22-06-2009, 20:33
Υπέροχα,
Κύριε ? Κύριε ?

Μπορείτε παρακαλώ να μεσολαβλήσετε στην BMW γιανα προσθέσει επίσης:

Χειριστήρια τιμονιού "Ιαπωνικού τύπου" (δηλαδή να μη ψαχνόμαστε σε emergencies και να μη πατάμε άσχετα κουμπάκια ? :hmmm:

Να έχει συμβατό σύστημα βαλιτζών με τα GS 1200 για να μη πετάξουμε αυτές που έχουμε ? :)

Αυτορυθμιζόμενο σε ύψος δέσμης προβολέα για να μη ρυθμίζουμε συνέχεια ?:yz

Καλύτερα φώτα ? :)
Πες το ψέματα...

vtheo
22-06-2009, 20:47
Ευχαριστούμε Θοδωρή για τα νέα .....



Άντε .... καλοπούλητη η Adve .....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gifhttp://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA89.gif




.

Mπα Νίκο δε νομίζω να φύγει από πάνω μου τόσο γρήγορα η adve,έχω να κάνω ακόμα πολλά μαζί της.Άλλωστε ετοιμάζουν (από ότι ακούμε τουλάχιστον) πολλοί κατασκευαστές νέα μοντέλα σ'αυτή την κατηγορία.Επομένως για όσους ενδιαφέρονται να άλλαξουν μοτό στην επόμενη διετία θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
22-06-2009, 20:50
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΚΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΙς ΠΑΙΔΙΚΕς ΑΡΩΣΤΙΕΣ !!;););)


:sm8:

Arkas
22-06-2009, 20:56
:sm8:
Καλά ας μην το προδικάζουμε κιόλας!

arisxios
22-06-2009, 21:01
Σε ευχαριστούμε Θοδωρή !!!:sm8:

EOD-K9
22-06-2009, 21:26
και μια όπισθεν δεν θα με πείραζε :sm7::sm7:

pepax66
23-06-2009, 18:10
Ωρε στρώσιμο που έχει να πέσει του χρόνου................! Θα λιώσουν οι Εθνικοί και επαρχικοί οδοί της χώρας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:sm7::sm7::sm7::sm7:

leonidas
26-06-2009, 11:18
Εν αναμονή λοιπόν...:D

konstantinos
26-06-2009, 11:21
λετε να δουμε τιποτα που θα μας αρρωστησει παλι ;

leonidas
26-06-2009, 11:27
λετε να δουμε τιποτα που θα μας αρρωστησει παλι ;


Αμφιβάλεις????

wolferin
26-06-2009, 11:41
:sm5::sm5:

adve καινουργια θα βγαλουν?
οχι για μενα για τον φουκαριαρη τον Λεωνιδα ρωταω:sm7:

Arkas
26-06-2009, 12:24
:sm7::sm7::sm7:

wet & dirty
26-06-2009, 14:13
φιλε περνα και απο τα νεα μελοι να σε καλοσωρίσουμε!!!!:p:p:p

kostas_366
26-06-2009, 18:14
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2206091.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:;)

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Motorrad το 2010 θα παρουσιαστεί η νέα έκδοση της R 1200GS, κυριότερες αλλαγές της οποίας θα αποτελούν η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ., η μεγαλύτερη ισχύς και η τοποθέτηση δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρων. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
Το best-seller μοντέλο στη γκάμα των Βαυαρών, αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα on-off όλων των εποχών, οδεύει προς ανανέωση! Τουλάχιστον αυτό αναφέρεται σε άρθρο του γνωστό γερμανικού περιοδικού μοτοσικλέτας, στο οποίο μάλιστα σημειώνεται πως οι πληροφορίες προέρχονται από «insiders» στη BMW. Το να αλλάξεις ένα άκρως επιτυχημένο μοντέλο το οποίο συνεχίζει να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε πολλές αγορές παγκοσμίως, δεν είναι κάτι που…επικροτείται από το σύγχρονο marketing! Ένας άλλος «κανόνας» του σύγχρονου marketing όμως, επιβάλει να παρακολουθείς από κοντά τον ανταγωνισμό ώστε να μην μείνεις πίσω στις εξελίξεις.

Έχοντας κατά νου τα επερχόμενα Caponord 1200 και τον αντικαταστάτη του Multistrada (με κινητήρα 1098), οι Βαυαροί θα εστιάσουν όπως όλα δείχνουν στην ισχύ. Ο αερόψυκτος boxer με τον μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο έχει φτάσει στα όρια από πλευράς εξέλιξης - ισχύος και για αυτό στη BMW ετοιμάζουν μια κίνηση ματ. Πολύ απλά η τοποθέτηση ενός δεύτερου επί κεφαλής εκκεντροφόρου θα δώσει την «ανάσα» που χρειάζεται ο συγκεκριμένο κινητήρας για να αποδώσει περισσότερα άλογα, κάτι στο οποίο θα συμβάλει επίσης και η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ. Σε ότι αφορά στο τελευταίο, αυτό θα επιτευχθεί με τη αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ της τάξεως των 120 ίππων, τιμή που σίγουρα χαρακτηρίζεται μεγάλη για την κατηγορία, προσφέροντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Οι μηχανικοί της BMW εγγυώνται ότι ο κινητήρας δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ιπποδύναμη αυτή, προβάλλοντας ως ζωντανό επιχείρημα – πιστοποίηση, την R 1200S των 122 ίππων με το μονό εκκεντροφόρο (αλλά και την HP2 Sport των 133 ίππων με τους δύο εκκεντροφόρους).

Σε ότι αφορά στη σχεδίαση της R 1250GS, δεν αναμένονται μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μικρότερο σε μήκος μπροστινό φτερό και για αλλαγή στο σχήμα του μπροστινού φωτιστικού σώματος με του δύο ανισομεγέθεις προβολείς. Νέα προσθήκη θα αποτελούν οι υποδοχές στο ρεζερβουάρ, όπου και θα ασφαλίζει ένα tank bag ειδικά σχεδιασμένο για τη μοτοσικλέτα.

Τέλος, οι άνθρωποι της BΜW αναφέρουν πως η μεταβολή στη τιμή του νέου μοντέλου θα είναι η ελάχιστη δυνατή.

Πηγή Μοτοτρίτη (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/75990.asp)
Ευχαριστούμε φίλε..
Και έλα και από τα νέα μέλη να πεις ένα γεια!!!

antonis1150GSA
27-06-2009, 21:51
Παει θα τρελαθουμε τελείος του χρόνου λεμεεεεεεεε!!!!:sm1:

Alext
28-06-2009, 00:13
και ενα σκιτσο απο το γερμανικό περιοδικό Motorrad




http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg

Alext
28-06-2009, 00:35
και ενα σκιτσο απο το γερμανικό περιοδικό Motorrad




http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg

και πρωτη μουρη εξωφυλο

http://www.motorradonline.de/heft#

vp_68
28-06-2009, 22:11
:sm2::sm2::sm2::sm2::sm2:

DERTILAS
28-06-2009, 22:34
Παλι σε μπελαδες θα μπω!!!!:yz

FANISGS
28-06-2009, 22:40
και ενα σκιτσο απο το γερμανικό περιοδικό Motorrad




http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg
ειναι κακασχημη!η δικια μου ειναι καλυτερη!:yz:yz

DoctorAbo
28-06-2009, 23:56
δε το συζητάμε ..... θα αλλάξουμε μηχανάκι...
Πωλείται GS 1200 04 με 47.000 km
Τιμή όπου τα βρούμε ....

leonidas
29-06-2009, 09:39
δε το συζητάμε ..... θα αλλάξουμε μηχανάκι...
Πωλείται GS 1200 04 με 47.000 km
Τιμή όπου τα βρούμε ....


Πες το ψέμματα :yz:yz

Arkas
29-06-2009, 15:18
Πες το ψέμματα :yz:yz
:sm7::sm7::sm7:

Gazi
29-06-2009, 18:41
Χμμμμ....
Με βλέπω για καινούριες αγορές από το 2010 !!! !!!! !!!:Απορία:

pepax66
30-06-2009, 23:13
Ενδιαφέρον σχηματάκι εντυπωση μου κάνει ο κεντρικός καθρέπτης που στενέυει και το γυρισμα της ποδίας προς τα πάνω και τα άλογα ρε παιδιά πως το αντέχεις αυτό 120+ άλογα ...................
Αντί να μεγαλώσει το 800 μίκραίνει σε όγκο το 1250?

Το 2011 θα το πάρω με πολλές δόσεις και δώρα .....



:yz:yz:yz:yz:yz
:sm7::sm7::sm7::sm7:

ntinopoulos
30-06-2009, 23:19
μην αγχωνεστε αγορια!
θα κανουμε ομαδικη αγορα και θα ερθει τζαμπα!:cool:

arisxios
30-06-2009, 23:21
μην αγχωνεστε αγορια!
θα κανουμε ομαδικη αγορα και θα ερθει τζαμπα!:cool:


Αμφιβάλεις !!!!:sm7::sm7::sm7:

kostas_366
30-06-2009, 23:23
μην αγχωνεστε αγορια!
θα κανουμε ομαδικη αγορα και θα ερθει τζαμπα!:cool:
Nτινόπουλε... με τις λύσεις σου :)

evanb
30-06-2009, 23:42
ntinopoule
άσε και κάτι για το μωρό, παιδί έρχεται
:sm7::sm7:

taksidiotis
01-07-2009, 04:27
και ενα σκιτσο απο το γερμανικό περιοδικό Motorrad




http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg
καλο φαινεται αν και δεν ειναι το τελικο αποτελεσμα αυτο.
αν δεν εχει παντως ογκο,την ξεχναω απλα...

Arkas
01-07-2009, 12:17
Σχέδιο του νέου BMW R 1250GShttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/3006091.jpg (http://javascript<b></b>:;)
Οι φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την ανανέωση του best-seller των Βαυαρών είναι πολύ λεπτομερείς για να είναι…ανακριβείς. Στα δεδομένα προστίθεται και ένα υποθετικό σχέδιο του Oberdan Bezzi, βασισμένο στα μέχρι στιγμής στοιχεία που κυκλοφορούν σε διαδίκτυο και τύπο. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif

Σύμφωνα λοιπόν με τις υπάρχουσες πληροφορίες (οι οποίες ωστόσο τονίζουμε πως δεν αποτελούν επίσημα στοιχεία) το νέο GS εκτός από τα 50 κ.εκ. που θα προστεθούν στη χωρητικότητα του boxer, θα αποκτήσει και ένα δεύτερο εκκεντροφόρο στη κεφαλή του, ενώ η ιπποδύναμη του υπολογίζεται περίπου στα 120 άλογα. Πρόθεση της BMW είναι επίσης η δραστική μείωση του βάρους (φημολογούνται –18 κιλά) και η ανακατανομή των μαζών ώστε να συγκεντρωθούν χαμηλά και γύρω από τον κινητήρα. Τα ανωτέρω θα έχουν φυσικά επίδραση στην μοτοσικλέτα με την ευελιξία και τη «κοφτερή» συμπεριφορά να είναι τα άμεσα οφέλη, ενώ μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν για το σκοπό αυτό θα υπάρξουν και αλλαγές στη γεωμετρία.


Η σχεδίαση του νέο BMW R 1250GS δεν θα υποστεί αλλαγές μεγάλη έκτασης, διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά απαράλλαχτα. Ωστόσο, επί μέρους στοιχεία όπως το μπροστινό φτερό και ο προβολέας θα διαφοροποιηθούν σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η ανανέωση της μοτοσικλέτας. Για το πότε και που θα παρουσιαστεί το –φημολογούμενο- νέο GS, δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό και το μόνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι η επίσημη θέση της BMW σχετικά με το θέμα. Η αλήθεια είναι πάντως πως ο ανταγωνισμός που αναμένεται να παρουσιαστεί στις εκθέσεις τον Νοέμβριο, κάνει την ανάγκη ανανέωσης του GS επιτακτική. mototriti.gr




http://www.mototriti.gr/images/tr.gif

ntinopoulos
01-07-2009, 12:44
λοιπον αρχιζω τη λιστα για την ομαδικη!
1.ntinopoulos
2.γιαγια αρκουδα
3.................
:sm7::sm7::sm7:

wolferin
01-07-2009, 12:57
λοιπον αρχιζω τη λιστα για την ομαδικη!
1.ntinopoulos
2.γιαγια αρκουδα
3.................
:sm7::sm7::sm7:

1.ntinopoulos
2.γιαγια αρκουδα
3.rico 46
:sm7::sm7:

skippybi
01-07-2009, 20:21
:sm7::sm7::sm7::sm7:για την ομαδική!!!:D

Arkas
03-07-2009, 11:13
:sm7::sm7::sm7::sm7:για τους συμμετέχοντες!!!:D

NLS
03-07-2009, 13:23
4. NLS

NLS
03-07-2009, 13:29
Χειριστήρια τιμονιού "Ιαπωνικού τύπου" (δηλαδή να μη ψαχνόμαστε σε emergencies και να μη πατάμε άσχετα κουμπάκια ? :hmmm:

Αυτορυθμιζόμενο σε ύψος δέσμης προβολέα για να μη ρυθμίζουμε συνέχεια ?:yz

Καλύτερα φώτα ? :)

Με το πρώτο διαφωνώ. Όχι μόνο τα έχω συνηθίσει αυτά τα χρόνια, όχι μόνο τα θεωρώ ΠΙΟ εργονομικά, αλλά και εύκολα ο εγκέφαλος μου αλλάζει "mode" αν κάτσω σε άλλο.
Σιγά ρε παιδιά το πρόβλημα.
Πόσο καιρό την έχεις;

Για το δεύτερο επίσης θα διαφωνούσα ΑΝ ήταν να προσθέσει βάρος (που σίγουρα θα πρόσθετε). Όπως διαφωνώ και με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (για τους τεμπέληδες που βαριούνται να στρίψουν την στρόφιγγα;...). Αυτά είναι για μηχανές που ΔΕΝ είναι η GS, αλλά η GT η LT και τέτοιες.

Το καλύτερα φώτα είναι πολύ υποκειμενικό.
- Η 1200 μου έχει τα καλύτερα φώτα από όλες τις προηγούμενες μου
- Όλοι πάνε και βάζουν έξτρα προβολάκια (εγώ όχι, αλλά είμαι σχεδόν εξαίρεση)
- Πάλι θα γκρινιάζουμε αν έβαζαν ένα τέτοιο σύστημα γιατί μπλαμπλα μπλα (whatever)... άσε που σε μηχανή με τις διαδρομές ανάρτησης της GS δεν έχει και νόημα... θα μπερδευόταν
Δεν θα με χάλαγε να είναι στάνταρ xenon ή αντίστοιχης τεχνολογίας (είναι γνωστό ότι τα xenon ΔΕΝ είναι η καλύτερη τεχνολογία).

Μια "γενική" απάντηση. Η BMW βασίζεται πολύ στους τρίτους κατασκευαστές για τα εξτραδάκια. Μην περιμένετε μπιχλιμπίδια που "δεν" θα μπορεί η touratech πχ. να βγάλει κάτι καλύτερο.

syan
09-07-2009, 15:17
Εν αναμονή λοιπόν...:D

file:///C:/DOCUME%7E1/user/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg

R1250GS - 2010
http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg

R1300RT - 2010
http://www.moto-station.com/ttesimages/motodivers/nouveautes2010/BMW_R1300RT_projection_stpz.jpg

yannis
09-07-2009, 15:36
R1250GS - 2010
http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg


Επιτέλους αρχίζει και ομορφαίνει. Σε λίγο θα γίνει σαν το F800GS!!!!!!
Φτου, φτου, μην το ματιάξω!!!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-07-2009, 20:09
R1250GS - 2010
http://images.motorradonline.de/fm/66/MRD_14_2009_010.jpg


Επιτέλους αρχίζει και ομορφαίνει. Σε λίγο θα γίνει σαν το F800GS!!!!!!
Φτου, φτου, μην το ματιάξω!!!!


...να πούμε τα καλορίζικα ;;;;;:D

fire red!
10-07-2009, 00:48
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002011B.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10) http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002011B.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10)

leonidas
11-07-2009, 01:23
Άντε πάλι θα στρώνουμε!!!ΝεύραΝεύρα

Major_Goose
11-07-2009, 14:24
Εγώ πάντως αν είναι κάτω απο 245 κιλά δεν την παίρνω με τίποτα . όΛα ψεύτικα θα τα κάνουμε ?:sm7:

NLS
12-07-2009, 19:08
σηκώνει η Ίος τόσο βάρος;
θα βουλιάξει
να προτιμάς ελαφρά

antonis1150GSA
15-07-2009, 18:33
Αυτα τα χρωματα ομως ειναι απεχτα ετσι παιδες!!!!!!!

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200906/bmw-r-1250-gs-by-obe_800x0w.jpg

arisxios
15-07-2009, 19:01
Σχέδιο του νέου BMW R 1250GShttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/3006091.jpg (http://javascript<b></b>:;)Οι φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την ανανέωση του best-seller των Βαυαρών είναι πολύ λεπτομερείς για να είναι…ανακριβείς. Στα δεδομένα προστίθεται και ένα υποθετικό σχέδιο του Oberdan Bezzi, βασισμένο στα μέχρι στιγμής στοιχεία που κυκλοφορούν σε διαδίκτυο και τύπο. http://www.mototriti.gr/images/TR.gifΣύμφωνα λοιπόν με τις υπάρχουσες πληροφορίες (οι οποίες ωστόσο τονίζουμε πως δεν αποτελούν επίσημα στοιχεία) το νέο GS εκτός από τα 50 κ.εκ. που θα προστεθούν στη χωρητικότητα του boxer, θα αποκτήσει και ένα δεύτερο εκκεντροφόρο στη κεφαλή του, ενώ η ιπποδύναμη του υπολογίζεται περίπου στα 120 άλογα. Πρόθεση της BMW είναι επίσης η δραστική μείωση του βάρους (φημολογούνται –18 κιλά) και η ανακατανομή των μαζών ώστε να συγκεντρωθούν χαμηλά και γύρω από τον κινητήρα. Τα ανωτέρω θα έχουν φυσικά επίδραση στην μοτοσικλέτα με την ευελιξία και τη «κοφτερή» συμπεριφορά να είναι τα άμεσα οφέλη, ενώ μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν για το σκοπό αυτό θα υπάρξουν και αλλαγές στη γεωμετρία.

Η σχεδίαση του νέο BMW R 1250GS δεν θα υποστεί αλλαγές μεγάλη έκτασης, διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά απαράλλαχτα. Ωστόσο, επί μέρους στοιχεία όπως το μπροστινό φτερό και ο προβολέας θα διαφοροποιηθούν σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η ανανέωση της μοτοσικλέτας. Για το πότε και που θα παρουσιαστεί το –φημολογούμενο- νέο GS, δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό και το μόνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι η επίσημη θέση της BMW σχετικά με το θέμα. Η αλήθεια είναι πάντως πως ο ανταγωνισμός που αναμένεται να παρουσιαστεί στις εκθέσεις τον Νοέμβριο, κάνει την ανάγκη ανανέωσης του GS επιτακτική.











Moto Τρίτη

vpentza
16-07-2009, 13:06
Αιντε να το παραγγειλετε μήπως και εμεις οι φτωχοι "τσιμπισουμε" φτηνότερα καποιο 1200

aeriko
16-07-2009, 13:20
Το χρήμα να ρέει;)

droggitiszak
16-07-2009, 13:32
μα καλά εμένα περίμεναν να τρακάρω κ να μείνω χωρίς μηχανή για να το βγάλουν; ένα σε μαύρο κ ένα σε ροζ παρακαλώ !!!

NLS
16-07-2009, 16:10
Εγώ δεν έχω καταλάβει πως από το ψυχανέμισμα στο blog ενώς Ιταλού (ερασιτέχνη από όσο ξέρω) σχεδιαστή, που όταν σχεδιάζει αυτοσχεδιάζει και στα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα ήθελε να δει, φτάσαμε να έχει ψυλοβουίξει ο κόσμος:

http://motosketches.blogspot.com/

Μήπως επειδή ΘΕΛΕΤΕ να εμφανιστεί;
..Άλλο θέμα αυτό!

Το θέμα είναι ότι θυμάμαι πολύ καλά, όταν ήταν να βγει η 1200 οι πρώτες διαρροές ήρθαν ουσιαστικά από την BMW:

Θυμάμαι spy photos (εκεί έφαγα την μεγάλη "τούμπα", εκεί αποφάσισα ότι θα πάω σε boxer και άξονα), θυμάμαι "κατά λάθος" διαρροή της web σελίδας ΜΕΣΑ στο bmw-motorrad για την 1200 (με τα μισά χαρακτηριστικά ακόμα βαλμένα λάθος) που μετά από 2-3 μέρες αποσύρθηκε (πρόλαβα και την είδα) και τέτοια, μετά από 1-2 μήνες οι (ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ - όχι οι "έμποροι") εξουσιοδοτημένοι είχαν ακούσει ότι ναι κάτι θα βγει... και μετά από 2-3 μήνες ακόμα ήταν σίγουρο πια ...και μετά από λίγο βγήκε...

Όχι σχέδιο κάποιου Ιταλού (!) με φαντασία!

Χρονικά για την περίοδο μέσα στο έτος που εμφανίζονται οι φήμες είμαστε μέσα (καλοκαιράκι και αφορά αρχές του άλλου έτους - αυτό είναι σωστό με βάση τα ιστορικά δεδομένα).
Αλλά χρονικά με βάση κάθε πότε ανανεώνει μοντέλο η BMW ΔΕΝ είμαστε.
Το facelift έχει ελάχιστο καιρό που βγήκε.

Η μόνη ελπίδα των επίδοξων αγοραστών του επόμενου μοντέλου είναι να είναι "έξυπνη" η BMW να αντιδράσει νωρίς σε αυτά που έρχονται σε λίγους μήνες από τους άλλους... αλλά πάλι ιστορικά: δεν είναι "έξυπνη" ώστε να βιαστεί να αντιδράσει (βέβαια κατά πολλούς ΑΥΤΟ είναι εξυπνάδα).

Arkas
19-07-2009, 03:43
Για να δούμε Νικόλα, θα επαληθευθείς;:Απορία:

ntinopoulos
19-07-2009, 13:02
Για να δούμε Νικόλα, θα επαληθευθείς;:Απορία:
νομιζω οτι ειναι ετσι οπως λεει ο νικος!:)

NLS
19-07-2009, 18:40
θα δείξει

ως "bmwάδάκιας" θέλω να βγω λάθος (όμως είμαι χοντάκιας κανονικά - ας μη το ξέρει ο Γιώργος :D)

ως κάτοχος BMW που ήδη είναι μισή γενιά πίσω (προ facelift) θέλω να βγω σωστός

ntinopoulos
19-07-2009, 18:51
εγω παλι θελω ν αργησει 2 χρονακια για να μη βαλω ακομη μπελα στο κεφαλι μου να αλλαξω μηχανη!:rolleyes:

DERTILAS
20-07-2009, 00:10
Παντως το τελικο κατω απο την σελα.......πολυ του παει!!!:cool:

NLS
20-07-2009, 11:38
ναι και αυτή ήταν η στεναχώρια μου όταν έφυγε το dakar υπέρ του 1200GS

το dakarάκι είχε μπει άνετα στο νερό μέχρι τη σέλα και πήγε έτσι διαδρομή περίπου 10 χιλιομέτρων (!!! - ναι δεν ήταν river crossing ήταν κάτι άλλο), εφόσον η εξάτμιση και η εισαγωγή ήταν έξω από το νερό

πραγματικά μου αρέσει το σχέδιο - κρίμα που είναι έως και απίθανο να γίνουν τα πράγματα όπως θέλει ο Ιταλός

Ted
15-08-2009, 21:09
Επικοινώνησα την εβδομάδα αυτή με το bmw group pressclub μέσω email σχετικά με την r1250gs που εμφανίζετε τώρα τελευταία στο διαδύκτιο.

Ύστερα από λίγη ώρα με πείρε στο τηλέφωνο ο υπεύθυνος και με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει καμία πληροφορία από την bmw για κάποιο νέο μοντέλο του 1200ρη boxer παρα μόνο το "επετειακό" μοντέλο που αναφέρετε και σε κάποιο άλλο σημείο του forum.

Αν κάποιος από εσάς έχει κάποια βάσιμη πληροφορία σχετικά με το νέο αυτό μοντέλο μπορεί να την μοιραστεί.

Το Σεπτέμβρη θα κλείσω το adventure και δεν θα ήθελα να γίνει "λανθασμένη" αγορά για...

Arkas
15-08-2009, 21:28
Επικοινώνησα την εβδομάδα αυτή με το bmw group pressclub μέσω email σχετικά με την r1250gs που εμφανίζετε τώρα τελευταία στο διαδύκτιο.

Ύστερα από λίγη ώρα με πείρε στο τηλέφωνο ο υπεύθυνος και με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει καμία πληροφορία από την bmw για κάποιο νέο μοντέλο του 1200ρη boxer παρα μόνο το "επετειακό" μοντέλο που αναφέρετε και σε κάποιο άλλο σημείο του forum.

Αν κάποιος από εσάς έχει κάποια βάσιμη πληροφορία σχετικά με το νέο αυτό μοντέλο μπορεί να την μοιραστεί.

Το Σεπτέμβρη θα κλείσω το adventure και δεν θα ήθελα να γίνει "λανθασμένη" αγορά για...
Φίλε Θοδωρή βάσιμη πληροφορία δεν μπορεί να σου δώσει ΚΑΝΕΙΣ!
Οπότε αποφασίζεις και πράττεις!;)

nikosf800
20-08-2009, 21:30
Λέτε να πηδηξουμε κλάση και να ανεβούμε στα 1250 εμεις οι 800άριδες ;;;;;

Ionlab
21-08-2009, 00:21
Για να κυκλοφορήσει αρχές του έτους πρέπει ήδη να βγαίνουν τα πρώτα κομμάτια από τη γραμμή παραγωγής....Επιπλεόν ώς συνήθως η Adventure έκδοση καθυστερεί τουλάχιστον 1-2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του νέου μοντέλου.
Όπως και να χει πάντως η κατάσταση είναι όπως στα PC παίρνεις τώρα αυτό που σου αρέσει ανεξαρτήτως του τι θα βγεί σε 1-2 μήνες.
Επιπλεόν η έλευση ενός νεου μοντέλου είναι πάντα ρίσκο....ιδιαίτερα αν κρίνουμε την πρόσφατη προϊστορία της μαμάς.
Π.χ. όλοι αποφεύγουν τα 1200 του 04 σαν να έχουν λέπρα αλλά για προσπάθησε να βρείς 1150 Adv του 06.

Major_Goose
22-08-2009, 10:33
Εγώ πάντως αμα δεν γίνει 1300 πιο βαριά , πιο ψηλή και πιο μεγάλη δεν την παίρνω με τίποτα !!! Η θάχουμε BMW η να πάρω κανα BEVERLY ! Καλά ντέ μη βαράτε !!!:sm7::sm7:

Arkas
22-08-2009, 15:03
Εγώ πάντως αμα δεν γίνει 1300 πιο βαριά , πιο ψηλή και πιο μεγάλη δεν την παίρνω με τίποτα !!! Η θάχουμε BMW η να πάρω κανα BEVERLY ! Καλά ντέ μη βαράτε !!!:sm7::sm7:
Βρε μανία με τα Beverly!!!:sm7:

Major_Goose
22-08-2009, 16:01
Βρε μανία με τα Beverly!!!

Αφού είδα σε άλλο πόστ ότι σε γαργαλάει το Beverly έτσι θα σα φήσω ? χαχαχαχ:sm7::sm7:

Arkas
22-08-2009, 21:25
Αφού είδα σε άλλο πόστ ότι σε γαργαλάει το Beverly έτσι θα σα φήσω ? χαχαχαχ:sm7::sm7:
:sm6: