ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
25-06-2009, 09:52
H BMW αναβιώνει την παραγωγή του F 650 GS μετονομάζοντας το σε
G 650 GS.To γράμμα F το αφήνει για τα μεγαλύτερα δικύλινδρα αδελφάκια του.
Ο κινητήρας θα παράγεται στη Κίνα από τη Loncin η οποία παράγει
ήδη τους κινητήρες των X-Country,Xchallenge,X-Moto(μοντέλων
με μικρή εμπορική "δραστηριότητα" ).
Η απόφαση πάρθηκε με γνώμονα τη μείωση του κόστους-αύξηση του κέρδους-και κατ'επέκταση της λιανικής τιμής πώλησης η οποία θα
είναι στα 6.990 ευρώ.
Το ερώτημα που γεννάται για μένα είναι πως αποφασίζει να "ντύσει"
ένα από τα best seller της μεσαίας κατηγορίας on-off με ένα κινέζικο κινητήρα?
Σαν ευρωπαίος καταναλωτής βρίσκω αυτό το πάντρεμα αδόκιμο και
αρνητικό για την εικόνα της μάρκας.Μένει τώρα να δείξει ο χρόνος
G 650 GS.To γράμμα F το αφήνει για τα μεγαλύτερα δικύλινδρα αδελφάκια του.
Ο κινητήρας θα παράγεται στη Κίνα από τη Loncin η οποία παράγει
ήδη τους κινητήρες των X-Country,Xchallenge,X-Moto(μοντέλων
με μικρή εμπορική "δραστηριότητα" ).
Η απόφαση πάρθηκε με γνώμονα τη μείωση του κόστους-αύξηση του κέρδους-και κατ'επέκταση της λιανικής τιμής πώλησης η οποία θα
είναι στα 6.990 ευρώ.
Το ερώτημα που γεννάται για μένα είναι πως αποφασίζει να "ντύσει"
ένα από τα best seller της μεσαίας κατηγορίας on-off με ένα κινέζικο κινητήρα?
Σαν ευρωπαίος καταναλωτής βρίσκω αυτό το πάντρεμα αδόκιμο και
αρνητικό για την εικόνα της μάρκας.Μένει τώρα να δείξει ο χρόνος