ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
26-06-2009, 15:32
Για μία ακόμη φορά γινόμαστε μάρτυρες ενός χιλιοπαιγμένου έργου της
χρησιμοποίησης του αυτοκινήτου για φοροεισπρακτικούς λόγους.
Μέχρι και τα μέσα του 1991 το ΙΧ ήταν ένα απαγορευμένο αγαθό
για τους περισσότερους έλληνες.Υψηλή φορολογία και ανείπαρκτος
ο τραπεζικός δανεισμός.
Το 1991 γίνεται η πρώτη και ουσιαστική απόσυρση και εμφανίζεται
για πρώτη φορά ο τραπεζικός δανεισμός από την FIAT Cretit Hellas.
H παλινωδία των κυβερνήσεων δεν έχει τελειωμό.Στις αρχές Απριλίου
έδωσε τη μείωση στο ΕΤΤ.
Σε σχετικά post μου την ίδια χρονική περίοδο σχολίασα τα μέτρα και
έκανα και τις σχετικές προβλέψεις.
Σήμερα ανακοινώθηκε ο εφ'απαξ φόρος για ΙΧ πάνω από 1929 κ.ε
1929-2500 150 ευρώ
2501-3000 250 >>
3001-4000 450 >>
4001-5000 550 >>
> 5001 650 >>
Στη χώρα μας κυκλοφορούν 240 χιλιάδες αυτοκίνητα πάνω από 1.900
κυβικά και 125.000 αυτοκίνητα πάνω από 2.000
Και θέτω μερικά ερωτήματα.
Γιατί στην επιβολή του έκτακτου φόρου αγνόησαν την παλαιότητα?
Η αξία ενός καινούργιου 2λιτρου γερμανικού αυτοκίνητου κειμένεται
από + 30.000 έως 39.000 ευρώ.
Η πλειοψηφία των 2τρων μη γερμανικών μεταχειρισμένων 5ετίας δεν
ξεπερνά τις 13.000 ευρώ.
Γιατί θα πρέπει να καταβάλουν τον ίδιο φόρο?
Να μιλήσω για την λογική ή την δικαιοσύνη της κλιμάκωσης της
εφ' άπαξ εισφοράς?
150 ευρώ για τα 1929 κε 450 ευρώ για τα 3000-4000 κβ !!!!
Είναι άλλο ατόπημα στα της φορολογίας του αυτοκίνητου ,είναι η
θέσπιση το 2003 του "παράθυρου" της εργοστασικής αξίας ,το οποίο
σε απαλλάσει από το τεκμήριο για αυτοκίνητα πάνω από 2000κ.ε
φτάνει να μην υπερβαίνει-η εργοστασιακή αξία- τα 50.000 ευρώ.
Σκέτη κοροιδία!Λες και αυτό που αξιολογείται είναι η εργοστασιακή
αξία και όχι τα λεφτά που δαπάνησες για την αγορά του και κατ'
επέκταση το κόστος κατοχής του.
Οι ειδησεογραφία αναφέρει ότι ο εφ'άπαξ φόρος θα επιβληθεί και
στις μοτό μεγάλου κυβισμού.Μέχρι αυτή την ώρα που γράφεται
το παρόν δεν κατέστει δυνατόν να εντοπίσω το σχετικό πίνακα.
Θα επανέλθω.
..........Περαστικά μας
χρησιμοποίησης του αυτοκινήτου για φοροεισπρακτικούς λόγους.
Μέχρι και τα μέσα του 1991 το ΙΧ ήταν ένα απαγορευμένο αγαθό
για τους περισσότερους έλληνες.Υψηλή φορολογία και ανείπαρκτος
ο τραπεζικός δανεισμός.
Το 1991 γίνεται η πρώτη και ουσιαστική απόσυρση και εμφανίζεται
για πρώτη φορά ο τραπεζικός δανεισμός από την FIAT Cretit Hellas.
H παλινωδία των κυβερνήσεων δεν έχει τελειωμό.Στις αρχές Απριλίου
έδωσε τη μείωση στο ΕΤΤ.
Σε σχετικά post μου την ίδια χρονική περίοδο σχολίασα τα μέτρα και
έκανα και τις σχετικές προβλέψεις.
Σήμερα ανακοινώθηκε ο εφ'απαξ φόρος για ΙΧ πάνω από 1929 κ.ε
1929-2500 150 ευρώ
2501-3000 250 >>
3001-4000 450 >>
4001-5000 550 >>
> 5001 650 >>
Στη χώρα μας κυκλοφορούν 240 χιλιάδες αυτοκίνητα πάνω από 1.900
κυβικά και 125.000 αυτοκίνητα πάνω από 2.000
Και θέτω μερικά ερωτήματα.
Γιατί στην επιβολή του έκτακτου φόρου αγνόησαν την παλαιότητα?
Η αξία ενός καινούργιου 2λιτρου γερμανικού αυτοκίνητου κειμένεται
από + 30.000 έως 39.000 ευρώ.
Η πλειοψηφία των 2τρων μη γερμανικών μεταχειρισμένων 5ετίας δεν
ξεπερνά τις 13.000 ευρώ.
Γιατί θα πρέπει να καταβάλουν τον ίδιο φόρο?
Να μιλήσω για την λογική ή την δικαιοσύνη της κλιμάκωσης της
εφ' άπαξ εισφοράς?
150 ευρώ για τα 1929 κε 450 ευρώ για τα 3000-4000 κβ !!!!
Είναι άλλο ατόπημα στα της φορολογίας του αυτοκίνητου ,είναι η
θέσπιση το 2003 του "παράθυρου" της εργοστασικής αξίας ,το οποίο
σε απαλλάσει από το τεκμήριο για αυτοκίνητα πάνω από 2000κ.ε
φτάνει να μην υπερβαίνει-η εργοστασιακή αξία- τα 50.000 ευρώ.
Σκέτη κοροιδία!Λες και αυτό που αξιολογείται είναι η εργοστασιακή
αξία και όχι τα λεφτά που δαπάνησες για την αγορά του και κατ'
επέκταση το κόστος κατοχής του.
Οι ειδησεογραφία αναφέρει ότι ο εφ'άπαξ φόρος θα επιβληθεί και
στις μοτό μεγάλου κυβισμού.Μέχρι αυτή την ώρα που γράφεται
το παρόν δεν κατέστει δυνατόν να εντοπίσω το σχετικό πίνακα.
Θα επανέλθω.
..........Περαστικά μας