PDA

View Full Version : Akrapovic σε RT / GS, αξιζει τον κόπο?


retina
19-12-2012, 19:23
Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω τη γνώμη σας και την εμπειρία σας εάν κάποιος την έχει τοποθετήσει.

Εξοικονομείς σε Βάρος? απόδοση? ήχο?

aeriko
19-12-2012, 19:31
Ως πρός το βάρος τι να καταλάβει το θηρίο αν μειώσεις 2-3kg, οσον αφορά στον ήχο οπωσδήποτε θα είναι πιό "αντρικός" και τέλος η απόδοση, αυτό είναι ένα διφορούμενο στοιχείο ως επί το πλείστον υποκειμενικό.
Κατά την άποψή μου τοποθέτησε το "χρήμα" αλλού, οι καιροί είναι χαλεποί.

giclas
19-12-2012, 19:54
για το rt πεταμενα λευτα !δεν αξιζη το κοπο (λιμουζηνα με ακραπα ?)
για το gs ok ! ολα τα λευτα μαζη με ενα φυλυρο Κ&Ν αξιζη οχι μονο απο θορηβο αλλα κε +5 ΗΡ συγουρα

Μιχάλης 1988
20-12-2012, 00:53
Τι λες ρε φίλε +5 ειναι δυνατόν;;

vaska
20-12-2012, 10:11
Τι λες ρε φίλε +5 ειναι δυνατόν;;

Και βέβαια όχι, τι είναι τ' άλογα μελομακάρονα να πεις βάλε 5-6 παραπάνω??

Μαζί με φίλτρο η αλλαγή εξάτμισης σε κάτι πιο ελεύθερο και όχι τόσο πνιγμένο όσο της μαμάς, θα σου δώσει πιο εύκολα γεμίσματα στις ταχύτητες δλδ πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Όταν άλλαξα το δικό μου κατάλαβα ότι ανάσανε το μηχανάκι. Από ιπποδύναμη πήρα δυναμομετρημένα 1,2HP.

giclas
20-12-2012, 10:19
Τι λες ρε φίλε +5 ειναι δυνατόν;;

νε !
ακραπα με Κ&Ν φυλτrο 5 hp
ακραπα μονο 3,6 hp
Κ&Ν φυλτρο 2,8 hp
μην νωμηζης οτι τα αλογα ειναι στργαλια , αυτα που γραφω ειναι απο μετρησης σε dynojet
oπιος σου πη αλλα πρωσπαθη να σε ξεγελαση, πυθανων να υπρχη αποκληση 0,2 hp αλλα αυτο οφηλετε σε διαφορες υψομετρου υγρασιας κλπ

anegis
20-12-2012, 10:22
Και βέβαια όχι, τι είναι τ' άλογα μελομακάρονα να πεις βάλε 5-6 παραπάνω??

Μαζί με φίλτρο η αλλαγή εξάτμισης σε κάτι πιο ελεύθερο και όχι τόσο πνιγμένο όσο της μαμάς, θα σου δώσει πιο εύκολα γεμίσματα στις ταχύτητες δλδ πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Όταν άλλαξα το δικό μου κατάλαβα ότι ανάσανε το μηχανάκι. Από ιπποδύναμη πήρα δυναμομετρημένα 1,2HP.

Έχω βάλει φιλτρο K&N και τελικό Acrapovic. Εβαλα πρώτα το φιλτρο και μετα την εξατμιση. Η διάφορα ήταν πιο αισθητή με το φιλτρο. Η μηχανή ανάσανε κα έγινε πιο ροπατη χαμηλά. Η εξατμιση έβαλε το κερασάκι στην τούρτα. Αν σκεφτεί κανείς ότι τι φιλτρο έχει 50-60 ευρώ και το τελικό 10 φορές περισσότερα ειναι προφανές ποιο ειναι value for money...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
21-12-2012, 01:53
ειχα akrapovic χωρις σιγαστηρα στη γρια και φιλτρο Κ&Ν, δουλευε πιο ελευθερα χωρις μεγαλες διαφορες αλλα στο ταξιδι ηταν πολυ κουραστικη απο θορυβο.
την πουλησα και ηρεμησε το κεφαλι μου...και η γειτονια!

anegis
21-12-2012, 09:24
Με το σιγαστηρα δουλεύει καλύτερα. Και δεν κάνει καθόλου θόρυβο. Χωρίς τι σιγαστηρα και με τις βαλίτσες σε ταξίδι ειναι ενοχλητικό κα για τον οδηγό. Για τη συνοδηγό κουραστικό...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

dionysisgs
21-12-2012, 09:55
για το rt πεταμενα λευτα !δεν αξιζη το κοπο (λιμουζηνα με ακραπα ?)
για το gs ok ! ολα τα λευτα μαζη με ενα φυλυρο Κ&Ν αξιζη οχι μονο απο θορηβο αλλα κε +5 ΗΡ συγουρα

Καλημέρα φίλε μου..Δεν ξέρω αν δίνει 5 άλογα, νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό το νούμερο..σίγουρα όμως υπάρχει καλύτερη αίσθηση στην απόκριση του γκαζιού...:ye33:

Σημείωση τιμών αντιπροσωπίας. Τιμή μαμάς εξάτμησης RT κοντά στο χιλιάρικο. ACRAPOVIC +- 650

Chrislog
21-12-2012, 11:46
Σε όσους έχουν GS μέχρι το 2010 η Akrapa επιβάλλεται…..δεν ακούγεται αλλιώς η μηχανή…για τα 2010 και μετά νομίζω το κλαπέτο βγάζει θεϊκό ήχο!!!

Στα ταξίδια μου έρχεται να τη σπάσω…με τη βαλίτσα τη πλαϊνή κάνει στα τράτα….

Από κατανάλωση ξέρει κανένας να μας πει πόσο επιβαρύνει ???...το φίλτρο???...ρουφάει περισσότερο μα αυτό??

dionysisgs
21-12-2012, 12:07
Με το φίλτρο λογικά πρέπει να τσιμπάει λιγάκι καύσιμο παραπάνω. Εγώ που έχω μόνο τελικό ακρα, δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση.

giclas
21-12-2012, 12:09
Καλημέρα φίλε μου..Δεν ξέρω αν δίνει 5 άλογα, νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό το νούμερο..σίγουρα όμως υπάρχει καλύτερη αίσθηση στην απόκριση του γκαζιού...:ye33:

Σημείωση τιμών αντιπροσωπίας. Τιμή μαμάς εξάτμησης RT κοντά στο χιλιάρικο. ACRAPOVIC +- 650

αυτα που εγραψα ειναι κατοπη μετρησεων σε δυναμομετρο τωρα που ξανακηταξα το διαγραμα διοτι το εχω η συνηθησμενη ακραπα διχως συγαστηρα με φυλτρο K&N εναι max power 97.9 max torg 103.80me foul akrapovic mega moto δυχος συγαστηρες max power 100.1 max torg 106.6ενο με το στανταρ εξοστ κε Κ&Ν max power 95.4 max torg 101.8 υπαρχη ακομα μια αλλη εξατμηση παλυ απο της acrapovic η οπια πωληται απο την ΗΡΝ κε ειναι κοντα στα 2 χιλιαρηκα δυχος καταλητη, πρεπη να δυνη πιο πολα αλογα τουλαχηστο αυτη την εσθηση μου εδοσε οταν την δοκημασα στο δρομοεδω μηλαμε για ΗΡ2τωρα για το rt τι να πω .....οπως ειπα πιο πανω λιμουζηνα με ελευθερη εξατμηση δεν κολαει (η γνωμη μου Διονηση)

dionysisgs
21-12-2012, 12:22
αυτα που εγραψα ειναι κατοπη μετρησεων σε δυναμομετρο τωρα που ξανακηταξα το διαγραμα διοτι το εχω η συνηθησμενη ακραπα διχως συγαστηρα με φυλτρο K&N εναι max power 97.9 max torg 103.80me foul akrapovic mega moto δυχος συγαστηρες max power 100.1 max torg 106.6ενο με το στανταρ εξοστ κε Κ&Ν max power 95.4 max torg 101.8 υπαρχη ακομα μια αλλη εξατμηση παλυ απο της acrapovic η οπια πωληται απο την ΗΡΝ κε ειναι κοντα στα 2 χιλιαρηκα δυχος καταλητη, πρεπη να δυνη πιο πολα αλογα τουλαχηστο αυτη την εσθηση μου εδοσε οταν την δοκημασα στο δρομοεδω μηλαμε για ΗΡ2τωρα για το rt τι να πω .....οπως ειπα πιο πανω λιμουζηνα με ελευθερη εξατμηση δεν κολαει (η γνωμη μου Διονηση)
:ye33: up!! φοβερές οι μετρήσεις, νομίζω ότι τελικά αξίζει...

iagos
21-12-2012, 12:35
Υπάρχει ένα πολύ κατατοπιστικό συγκριτικό μεταξύ after market εξατμίσεων με δυναμομετρήσεις σε αυτό το thread:

R 1200 GS/GSA : After market exhaust - benefit? - Aftermarket Exhausts - GS-Riders International (http://gsri.info/forum/board1-technical-area/board34-exhausts/board66-aftermarket-exhausts/50-after-market-exhaust-benefit/)

Το συμπέρασμά τους είναι πως η ΟΕΜ εξάτμιση έχει την καλύτερη απόδοση.
Έχω αλλάξει εξάτμιση στο HP2 κυρίως για να μειώσω το βάρος, εκεί η ΟΕΜ μοιάζει σαν μαντεμένια ξυλόσομπα μπροστά στην Akra.
Χαμηλά έχασα δύναμη αλλά το ισορρόπησα με ECU fooler και πλουσιότερο μίγμα.

Giof
21-12-2012, 12:59
Οντως η διάφορα στις χαμηλές είναι αισθητή . Νομίζω ότι αυτο είναι περισσότερο λόγο φιλτρου .
Εγώ στην κατανάλωση είχα μεγάλη διαφορά, δεν έπεφτα κάτω απο 6,5.
Μου ανέβαζε ευκολότερα θερμοκρασία στην εθνική .
Εβγαλα το φιλτρο, έφτιαξε η θερμοκρασία και απο κατανάλωση τωρα ξεκιναω απο 5.
Έχω βάλει και την ταπα στην ακράπα.
Νομίζω ότι εθνική παει καλύτερα τωρα , στις ψηλές δηλαδή . Στις χαμηλές είναι αισθητά πιο χάλια.
Συμπέρασμα : εκτός απο αισθητικά που είναι πολυ πιο όμορφο με την ακράπα δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα γι αυτα που προσφέρουν.

giclas
22-12-2012, 20:21
αυτη εναι η εξατμηση η οπια ποληται απο την ΗΡΝ
καμια σχεση με οπια δυποτε αλλη εξατμηση ακομη κε απο την ακραπα !!

http://hp2enduro.com/hp2e_files/public/1354219050_543_FT2546_image001.png

Thomas Ptwmas
23-12-2012, 18:21
Πριν απο κανα χρονο είχα μπεί κι εγώ στο τρυπάκι αυτό για να βάλω εξάτμιση στο GS (μοντέλο του '10) μαζί με φίλτρο εννοείται. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο ωστε να βρείς την εξάτμιση που ταιριάζει στο κάθε μηχανάκι (οποιασδήποτε μαρκας και μοντέλου). Ο λόγος είναι οτι απαγορεύεται δια ροπάλου να χαλάσεις την ισοροπία μεταξύ της πίεσης των αερίων στην είσοδο του κινητήρα και της πιεσης στην έξοδό του (οι μηχανολόγοι μπορούν να μας διαφωτίσουν λίγο περισσότερο στο συγκεκριμένο θέμα). Υπήρχε ενα πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό link για το θεμα αλλα δεν μπορώ να το βρω ρε γμτ:hmmm::hmmm:. Γι'αυτό ορισμένες μεγάλες, κατα κύριο λόγο, εταιρίες βγάζουν συγκεκριμένες εξατμίσεις για συγκεκριμένα μοντέλα. Στην προκειμένη περίπτωση η BMW πρότεινε την Akrapovic στην τιμή των 900 ευρώ πριν ενα χρόνο περίπου. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει εαν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά...! Είναι πάντως γεγονός οτι ο συνδυασμός φίλτρο-εξάτμιση βελτιώνει οπτικά και ηχητικά (για οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις οι απόψεις διίστανται) το μηχανάκι μας αλλά εντελώς ειλικρινά εαν η διαφορά στο βάρος είναι 2-3 κιλά προτιμώ να τα χάσω εγώ με δίαιτα και να μου μείνει και το χιλιάρικο στην άκρη:p:p:p:p:p

Υ.Γ: Μιλάω πάντα για ΤΕΛΙΚΟ εξάτμισης. Εαν μιλαμε για full σύστημα αλλάζει εντελώς το πράγμα!

aeriko
24-12-2012, 00:06
Πριν απο κανα χρονο είχα μπεί κι εγώ στο τρυπάκι αυτό για να βάλω εξάτμιση στο GS (μοντέλο του '10) μαζί με φίλτρο εννοείται. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο ωστε να βρείς την εξάτμιση που ταιριάζει στο κάθε μηχανάκι (οποιασδήποτε μαρκας και μοντέλου). Ο λόγος είναι οτι απαγορεύεται δια ροπάλου να χαλάσεις την ισοροπία μεταξύ της πίεσης των αερίων στην είσοδο του κινητήρα και της πιεσης στην έξοδό του (οι μηχανολόγοι μπορούν να μας διαφωτίσουν λίγο περισσότερο στο συγκεκριμένο θέμα). Υπήρχε ενα πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό link για το θεμα αλλα δεν μπορώ να το βρω ρε γμτ:hmmm::hmmm:. Γι'αυτό ορισμένες μεγάλες, κατα κύριο λόγο, εταιρίες βγάζουν συγκεκριμένες εξατμίσεις για συγκεκριμένα μοντέλα. Στην προκειμένη περίπτωση η BMW πρότεινε την Akrapovic στην τιμή των 900 ευρώ πριν ενα χρόνο περίπου. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει εαν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά...! Είναι πάντως γεγονός οτι ο συνδυασμός φίλτρο-εξάτμιση βελτιώνει οπτικά και ηχητικά (για οδική συμπεριφορά κι επιδόσεις οι απόψεις διίστανται) το μηχανάκι μας αλλά εντελώς ειλικρινά εαν η διαφορά στο βάρος είναι 2-3 κιλά προτιμώ να τα χάσω εγώ με δίαιτα και να μου μείνει και το χιλιάρικο στην άκρη:p:p:p:p:p

Υ.Γ: Μιλάω πάντα για ΤΕΛΙΚΟ εξάτμισης. Εαν μιλαμε για full σύστημα αλλάζει εντελώς το πράγμα!
Ετσι, έτσι!!!!

pilot
13-01-2013, 21:40
Πρίν απο 3 μερες εβαλα kn φιλτρο και akrapovich , έιδα μεγαλη διαφορά στην ευστροφία του κινητήρα , στο θορυβο και γέμησα στης μεσαίες .. Το νιώθω ποιο αγριο :ye02:

giclas
13-01-2013, 22:30
Πρίν απο 3 μερες εβαλα kn φιλτρο και akrapovich , έιδα μεγαλη διαφορά στην ευστροφία του κινητήρα , στο θορυβο και γέμησα στης μεσαίες .. Το νιώθω ποιο αγριο :ye02:

σημερα αφου ειδες την ευστοφια του κινητηρα........δες αυριο κε την καταναλοση !!:ye33:κε πεσμας να μαθουμε !!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14-01-2013, 00:45
Με τα χρημητα απο την ακραπα που λετε μπορεις να πας μια βδομαδουλα χαρμα....Αμα περισευαν κ καποια απο δαφτα ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ Κ ΑΛΛΗ ΜΙΑ.Δρομοι βουνα κ λιμνες θα ερθω χωρις ακραπα....!!!:sm2::sm2::sm2:

stelth1
14-01-2013, 13:53
:wha05::wha05:

-DHMHTRHS-
15-01-2013, 01:43
Λοιπον φιλοι μου περι ορεξεως κολοκυθοπιτα λεει μια παροιμια και θα σας εξηγησω γιατι.
Το μηχανακι μου το θελω να ειναι παντα σενιω και παντα καθαρω.πριν χαλασει κατι το αλλαζω και το προσεχω οπως πολλα παιδια εδω μεσα.Ουτε ο πρωτος ειμαι αλλα ουτε και τελευταιος.Ο καθενας εχει βαλει τις δικες του πινελιες στο μηχανακι του για να το κανει κατα την γνωμη του πιο ομορφο και πιο γρηγορο ειτε γιατι θελει να ξεχωριζει απο τα αλλα ειτε γιατι το βαρεθηκε και θελει καποια αλλαγη.Το να αλλαξεις μια εξατμιση η να βαλεις ενα φιλτρο η ουσια δεν αποσκοπη στο να κερδισεις 2 η 5 ιππους παραπανω οσο η ηδονη που νοιωθεις οπως οταν πρωτοπηρες την μηχανη σου.Και θα με πειτε ναι και με την καταναλωσει τη θα κανεις και λεω οτι αναλογως πως παει ο καθε οδηγος την μηχανη του τετοια καταναλωσει θα εχει.Οτι καιει λιγο παραπανω με μια αφτερ μαρκετ εξατμηση καιει αλλα
μην ξεχνατε οτι δεν εχετε παπακια εχετε μηχανες

Υ.Γ.ουτε κανενα ματσο ειμαι αλλα ουτε και κανενας νεοπλουτος οχι οτι εχω κατι μαζι τους.
ΕΓΩ συγκεκριμενα εκανα οικονομια 1 ολοκληρο χρονο για να παρω εξατμηση και τελικα βρηκα μια μεταχειρισμενη του κουτιου και την πηρα
γι αυτο αν καποιος γουσταρει να κανει κατι για το μηχανακι του εφοσων μπορει και θελει ας το κανει και ας του απανταμε αντικειμενικα τα υπερ και τα κατα...
Υ.Γ.2 και επειδη δεν θελω να παρεξηγηθω με κανεναν γιατι δεν ειμαι τετοιο παιδι συγνωμη αμα εθιξα καποιον με τα λεγομενα μου:):):):):):)

pilot
20-01-2013, 19:43
Επέστρεψα για να σας απαντησω μετα απο 2 ντεπόζιτα Adv οσο αναφορα καταναλωσεις κλπ , λοιπον το μηχανακι στο ταξιδι αναπνεει πολυ καλυτερα και εχει μεγαλη διαφορα στα γεμισματα των ταχυτητων χωρις κατεβασμα .. "αρπαει" , απο καταναλωση τα ιδια με μια μικρη διαφορα της ταξης του 0,2 λτ !!
τωρα μέσα στη πόλη ο λογος που ξεφευγει πιο πολυ η καταναλωση δλδ 1-2 λτ ειναι γιατι επειδη γεμισε στα χαμηλα και εχει και ωραιο ηχο :ye02::ye02:οπως καταλαβατε ....:u58::u58::ye32::ye32: το χερι μου δεν καθετε ησυχα !!!!
Θα ηταν αναδρο να ριξω λοιπον το λογο της αυξημενης καταναλωσης στην ακραπα και το φιλτρακι!!
Σημερα μετα απο 20000 χλμ εξυσα σταντ και μαρσπιεδες!!
Δεν μετανιωσα καθολου λοιπον για τα λεφτα που ερηξα στην καλη μου ! Αναζοπυρωσα τη σχεση μας!

Alkinoos
20-01-2013, 20:33
Η κατανάλωση ειναι σχετική.
Θα τα πω όσο πιο απλα γίνεται κ ο καθένας ας βγάλει τα συμπέρασματα του.
Έβαλα καυσαναλυτη στη μηχανη ακριβώς μετα τον καταλύτη χωρίς νζ πειραξω τίποτα άλλο. Οι μετρήσεις έδειχναν συνεχείς 14,9/1 με 15,3/1.
Μετα έκανα το ίδιο αφαιρώντας τον καταλύτη. Οι μετρήσεις έμειναν οι ίδιες.
Αλλαξα κ φιλτρο, έβαλα κ Ακραποβιτς (κ οχι μονο). Οι μετρήσεις πάλι ήταν ίδιες.
14,9/1 με 15,3/1.
Αυτο συμβαινει διοτι τα GS ρυθμίζουν το μείγμα τους μέσω των αισθητήρων λαμδα. Οτι κ να κάνεται σε εισαγωγή κ εξαγωγή τα νούμερα δεν αλλάζουν.
Εγω αυτο είδα κ επειδη των εξοπλισμό τον έχω, προκαλώ οποιονδήποτε να με διαψεύσει.
Η αυξημένη κατανάλωση προέρχεται απο τον τροπο οδήγησης κ τον χρόνο αντίδρασης της ECU.
Αναλυτικότερα, οταν μπει το φιλτρο, αυτόματα παίρνει κ πιο πολυ αέρα. Αυτο υποχρεώνει τους λαμδα να σεταρουν το μείγμα (το οποιο προφανώς ειναι πιο φτωχο) ξανά στο 14,9 με 15,3 που ζητάει η ECU (τσουπ, να η αύξηση της κατανάλωσης!!!).
Κάτι ανάλογο συμβαίνει κ με την Ακραποβιτς. Οντας ελεύθερη κ ανοίγοντας τέρμα το γκάζι (εντελώς τέρμα) διαπίστωσα πως το μείγμα φτάνει στο εξωπραγματικό πλούσιο 10,5/1-11,0/1 (τσουπ, να κ δευτερη αιτια για αυξηση στη καταναλωση!!!). Στη συνέχεια μπαίνουν ξανά στη μέση οι λαμδα κ το επαναφέρουν στα ορθά επίπεδα.

TIP: όσοι έχουν Ακραποβιτς κ γενικά ελεύθερη Εξατμιση κάντε το εξής κ θα το διαπιστώνεται μόνοι σας. Σε φάση επιτάχυνσης (με 2α, 3η, 4η, δεν εχει σημάδια) δοκιμάστε να ανοιξεται στο 100% το γκάζι σας.
Στη συνέχεια επαναλαβεται με την εξής διαφορα. Την ωρα που η μηχανη εχει πλήρες φορτίο κ το γκάζι ειναι τέρμα ανοιχτό, κλείστε το ελάχιστα. Ενα τσικ αρκεί. Απλα η ECU να μην διαβάζει 100% αλλα 99% η 99,5%.
Θα εκπλαγειται ευχάριστα οταν συνηδειτοποιησεται ότι η μηχανη επιταχύνει πιο γρήγορα.
Αυτο ωφειλεται στο ότι ο χρόνος αντίδρασης των λαμδα για την προσαρμογή του μείγματος ειναι μικρότερος.
Η ολοι διαδικασία θέλει χιλιόμετρα, ευθείες κ χρόνο.
Εγω το έκανα στην εθνική κ άνοιξα μεχρη κ 6η.
Καλο ειναι να μην το κάνεται χωρίς λόγο.

Στο δια τ'αυτα, η αυξημένη κατανάλωση ειναι φυσικό επ´ακόλουθο οταν αλλάζεις φιλτρο η (κ) Εξατμιση.
Η αναλογία καυσίμου/Αερος παραμένει πάντα η ίδια.
Τα άλογα η η αυξημένη απόδοση έρχονται προφανώς απο την αυξημένη κατανάλωση.
Στον αντίποδα όμως της αυξημένης κατανάλωσης έχουμε καλύτερες (?) επιδόσεις.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να έχουμε αυξημένες επιδόσεις κ σταθερή κατανάλωση στα GS. Τα άλογα θέλουν σανο. Δε δουλεύουν με σκέτο αέρα.

Ελπίζω να βοηθησα, τα συμπεράσματα δικα σας.

leandros
20-01-2013, 23:29
κι εγώ είδα σημαντική διαφορά με την Ακράπα στο GS μου, που είναι με τους 2 εκκεντροφόρους, παρόλο που η μαμά εξάτμιση είναι πολύ ανοιχτή.
Βασικά έχει καλύτερη λειτουργία το μοτέρ, πιο smooth και δεν κλωτσάει όσο πριν.
Επίσης και τα σκασίσματα είναι λιγότερα

danaos
20-01-2013, 23:38
Εγώ την μεγάλη διαφορά την είδα οταν άλλαξα λαιμούς.!! Αυτό αξίζει!!

pilot
21-01-2013, 23:14
Η κατανάλωση ειναι σχετική.
Θα τα πω όσο πιο απλα γίνεται κ ο καθένας ας βγάλει τα συμπέρασματα του.
Έβαλα καυσαναλυτη στη μηχανη ακριβώς μετα τον καταλύτη χωρίς νζ πειραξω τίποτα άλλο. Οι μετρήσεις έδειχναν συνεχείς 14,9/1 με 15,3/1.
Μετα έκανα το ίδιο αφαιρώντας τον καταλύτη. Οι μετρήσεις έμειναν οι ίδιες.
Αλλαξα κ φιλτρο, έβαλα κ Ακραποβιτς (κ οχι μονο). Οι μετρήσεις πάλι ήταν ίδιες.
14,9/1 με 15,3/1.
Αυτο συμβαινει διοτι τα GS ρυθμίζουν το μείγμα τους μέσω των αισθητήρων λαμδα. Οτι κ να κάνεται σε εισαγωγή κ εξαγωγή τα νούμερα δεν αλλάζουν.
Εγω αυτο είδα κ επειδη των εξοπλισμό τον έχω, προκαλώ οποιονδήποτε να με διαψεύσει.
Η αυξημένη κατανάλωση προέρχεται απο τον τροπο οδήγησης κ τον χρόνο αντίδρασης της ECU.
Αναλυτικότερα, οταν μπει το φιλτρο, αυτόματα παίρνει κ πιο πολυ αέρα. Αυτο υποχρεώνει τους λαμδα να σεταρουν το μείγμα (το οποιο προφανώς ειναι πιο φτωχο) ξανά στο 14,9 με 15,3 που ζητάει η ECU (τσουπ, να η αύξηση της κατανάλωσης!!!).
Κάτι ανάλογο συμβαίνει κ με την Ακραποβιτς. Οντας ελεύθερη κ ανοίγοντας τέρμα το γκάζι (εντελώς τέρμα) διαπίστωσα πως το μείγμα φτάνει στο εξωπραγματικό πλούσιο 10,5/1-11,0/1 (τσουπ, να κ δευτερη αιτια για αυξηση στη καταναλωση!!!). Στη συνέχεια μπαίνουν ξανά στη μέση οι λαμδα κ το επαναφέρουν στα ορθά επίπεδα.

TIP: όσοι έχουν Ακραποβιτς κ γενικά ελεύθερη Εξατμιση κάντε το εξής κ θα το διαπιστώνεται μόνοι σας. Σε φάση επιτάχυνσης (με 2α, 3η, 4η, δεν εχει σημάδια) δοκιμάστε να ανοιξεται στο 100% το γκάζι σας.
Στη συνέχεια επαναλαβεται με την εξής διαφορα. Την ωρα που η μηχανη εχει πλήρες φορτίο κ το γκάζι ειναι τέρμα ανοιχτό, κλείστε το ελάχιστα. Ενα τσικ αρκεί. Απλα η ECU να μην διαβάζει 100% αλλα 99% η 99,5%.
Θα εκπλαγειται ευχάριστα οταν συνηδειτοποιησεται ότι η μηχανη επιταχύνει πιο γρήγορα.
Αυτο ωφειλεται στο ότι ο χρόνος αντίδρασης των λαμδα για την προσαρμογή του μείγματος ειναι μικρότερος.
Η ολοι διαδικασία θέλει χιλιόμετρα, ευθείες κ χρόνο.
Εγω το έκανα στην εθνική κ άνοιξα μεχρη κ 6η.
Καλο ειναι να μην το κάνεται χωρίς λόγο.

Στο δια τ'αυτα, η αυξημένη κατανάλωση ειναι φυσικό επ´ακόλουθο οταν αλλάζεις φιλτρο η (κ) Εξατμιση.
Η αναλογία καυσίμου/Αερος παραμένει πάντα η ίδια.
Τα άλογα η η αυξημένη απόδοση έρχονται προφανώς απο την αυξημένη κατανάλωση.
Στον αντίποδα όμως της αυξημένης κατανάλωσης έχουμε καλύτερες (?) επιδόσεις.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να έχουμε αυξημένες επιδόσεις κ σταθερή κατανάλωση στα GS. Τα άλογα θέλουν σανο. Δε δουλεύουν με σκέτο αέρα.

Ελπίζω να βοηθησα, τα συμπεράσματα δικα σας.



Μηπως σου ειναι ευκολο να μου πεις τι θα κερδισω - χασω αν βαλω και τους λαιμους ??

stavrouliasp
22-01-2013, 15:13
Τα άλογα όμως που κερδίζεις με φίλτρο -εξατμιση τα κερδίζεις χαμηλά ή ψηλα; Μήπως τα κερδίζεις ψηλα και χαμηλά χάνεις ακόμη και αυτά που είχες;

Kle
22-01-2013, 15:19
Άσχετο, αλλά αυτό που είδα εγώ με ύψιλον είναι οτι κερδιζεις χαμηλα

anegis
22-01-2013, 15:37
Μην μπερδευουμε την ίπποδυναμη με τη ροπή. Με φίλτρα και εξατμιση, νοιωθεις οτι η μηχανή τραβάει απο χαμηλά (σε GS 1200 του 2005). Αυτο δεν σημαίνει οτι βγάζει περισσότερα άλογα. Μείωνονται κάπως τα λαχανίάσματα σε όλο το φάσμα των στροφων, αλλά η τελική δεν μεταβάλλεται. Χωρίς να έχω κάνει κανενός είδους μετρήσεις νομίζω οτι δεν υπάρχει αλλαγή στην ίπποδυναμη

Kle
22-01-2013, 15:40
Μην μπερδευουμε την ίπποδυναμη με τη ροπή. Με φίλτρα και εξατμιση, νοιωθεις οτι η μηχανή τραβάει απο χαμηλά (σε GS 1200 του 2005). Αυτο δεν σημαίνει οτι βγάζει περισσότερα άλογα. Μείωνονται κάπως τα λαχανίάσματα σε όλο το φάσμα των στροφων, αλλά η τελική δεν μεταβάλλεται. Χωρίς να έχω κάνει κανενός είδους μετρήσεις νομίζω οτι δεν υπάρχει αλλαγή στην ίπποδυναμη

Δε ξέρω για αύξηση της ιπποδύναμης, είμαι σίγουρος όμως για αύξηση ροπης, όπως τα πες δλδ