PDA

View Full Version : Εχετε δοκιμάσει αυτο; ....


anegis
22-12-2012, 11:50
http://www.nippynormans.com/products/wunderlich-exclusive/r1200gs-04-to-07/item/wunderlich-indicator-reset-lever-r1200gsadv-and-more-wun-8410122

Υποτίθεται ότι διευκολύνει την επαναφορά των φλας, που ομολογουμένως ειναι δυσχρηστη.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

lepanto
22-12-2012, 11:56
36,8e πολλα δεν ειναι; αξιζει οταν μαλιστα τα φλας κλεινουν μονα τους:confused:

stefan74
22-12-2012, 12:04
Ωραίο:ye02:

giclas
22-12-2012, 12:09
kατι αναλογο για την κορνα διοτι οτα εχεις το τανκ πακ κε κλοσης το τοιμονη αρηστερα σε μανουβρες παρκαρησματος αρχηζει να πεζη σπαστηκα, θα με ενδιεφερε

anegis
22-12-2012, 12:26
36,8e πολλα δεν ειναι; αξιζει οταν μαλιστα τα φλας κλεινουν μονα τους:confused:

Νοτη δεν νομίζω, αν κάνει πραματι δουλειά. Εξαρταται και ποσο σε εκνευριζουν τα φλας της BMW. Εμενα οχι απλά με εκνευριζουν αλλά υπαρχουν στιγμές που απειλουν και την ασφαλεια μου, ειδικά μεσα στην πολη, που δεν εχω χρονο στιυς χειρισμους. Και νομίζω ότι όλοι μας λίγο πολύ έχουμε δώσει τόσα για πολύ πιο... άχρηστα...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Alfa7
23-12-2012, 12:44
kατι αναλογο για την κορνα διοτι οτα εχεις το τανκ πακ κε κλοσης το τοιμονη αρηστερα σε μανουβρες παρκαρησματος αρχηζει να πεζη σπαστηκα, θα με ενδιεφερε


Δεν είναι για να προφυλάσει από TankBag κλπ., όπως το αντίστοιχο για τη κόρνα...

Είναι για να πατιέται πιο εύκολα και γρήγορα η ακύρωση των φλας.

Το χω δει live και νομίζω ότι κάνει τη δουλειά του, βέβαια αν έχεις συνηθίσει τον διακόπτη, εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται.....

nivam
23-12-2012, 15:50
Το κακό βέβαια μπορεί να γίνει, αλλά τα φλας δεν απενεργοποιούνται μετά από 300m από μόνα τους?

Lepanto ii
23-12-2012, 16:33
Υπάρχει κανένα τέτοιο μαραφετι για τη κορνα γιατί οπότε πάω να πατησω αναβω φλας ;

Translatoras
23-12-2012, 16:46
Υπάρχει κανένα τέτοιο μαραφετι για τη κορνα γιατί οπότε πάω να πατησω αναβω φλας ;


Μετά από 2 χρόνια την κόρνα εκούσια ακόμα δεν την έχω πατήσει:sm7::sm7::sm7:

Άσε πια το σινιάλο.

Μα πόσους αντίχειρες σε κάθε χέρι είχε αυτός που σχεδίασε τους διακόπτες;;;;;;

alx_k
23-12-2012, 18:38
kατι αναλογο για την κορνα διοτι οτα εχεις το τανκ πακ κε κλοσης το τοιμονη αρηστερα σε μανουβρες παρκαρησματος αρχηζει να πεζη σπαστηκα, θα με ενδιεφερε

Spam ON

Φοιλως? τα δειαβαζης τα γραφωμαινα σου? Γιατη αιμις δοισκωλαιβομασται λιγουλακη...

Spam Off

alx_k
23-12-2012, 18:43
36,8e πολλα δεν ειναι; αξιζει οταν μαλιστα τα φλας κλεινουν μονα τους:confused:

:ye31:

Σίγουρα δεν αξίζει τόσα χρήματα.

Θεμα συνήθειας είναι, απλά.

forester
23-12-2012, 20:06
Μετά από 2 χρόνια την κόρνα εκούσια ακόμα δεν την έχω πατήσει:sm7::sm7::sm7:

Άσε πια το σινιάλο.

Μα πόσους αντίχειρες σε κάθε χέρι είχε αυτός που σχεδίασε τους διακόπτες;;;;;;



1199:ye36:

:lo19::lo19::lo19::lo19::lo19::lo19::lo19:


Λοιπόν, σε 1ο πρόσωπο:
-Διακόπτης σινιάλου=απαράδεκτη θέση! Μόνο στο δείκτη θα έπρεπε να είναι!
-Διακόπτης αριστερού φλας και διακόπτης κόρνας έπρεπε να είναι αντίστροφα τοποθετημένοι
-Το ότι υφίστανται 2 διακόπτες φλας και 3ος για ακύρωση, μπορεί να φαίνεται κάπως, αλλά μ' αρέσει τελικά. Συνηθίζεται, που σημαίνει ότι είναι εργονομικός ο σχεδιασμός. Σε σημείο που πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω φλας σε άλλη μηχανή:o

Τα 2 πρώτα όμως, είναι απαράδεκτα και μη εργονομικάΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

vaska
23-12-2012, 22:38
-Το ότι υφίστανται 2 διακόπτες φλας και 3ος για ακύρωση, μπορεί να φαίνεται κάπως, αλλά μ' αρέσει τελικά. Συνηθίζεται, που σημαίνει ότι είναι εργονομικός ο σχεδιασμός. Σε σημείο που πλέον δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω φλας σε άλλη μηχανή:o

Τα 2 πρώτα όμως, είναι απαράδεκτα και μη εργονομικάΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύραΝεύρα

Που σημαίνει ότι το ξεχνάς το νέο μοντέλο που επιτέλους τα χειριστήρια μοιάζουν με των άλλων μοτο???

forester
23-12-2012, 23:23
Που σημαίνει ότι το ξεχνάς το νέο μοντέλο που επιτέλους τα χειριστήρια μοιάζουν με των άλλων μοτο???



Εννοείται ότι το έχω ξεχάσει!!!!!!
Κι όχι μόνο για τα χειριστήρια:ye33:





Μην ξεχνιόμαστε....
Έχω το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αερόψυκτο και μάλιστα......BLACKY:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:
:ye33::ye33::ye33::ye33: