PDA

View Full Version : interfone f5 και η περιπέτεια μου!!!!!


gustavos
09-02-2013, 19:02
Αγαπητοί συμφορίτες καλησπέρα σας..
Θα σας αφηγηθώ την εμπειρία μου με την ενδοεπικοινωνία interfone f5 που απέκτησα από τις αρχές του χρόνου και παιδεύομαι μέχρι και σήμερα….
Είχα παραγγείλει την f5 από το motoraid στις 31-12-2012 και μετά την απογραφή τους στο ξεκίνημα του 2013 παραλαμβάνω μες την χαρά το καινούργιο γκατζετάκι μου. Αυτή βέβαια ήταν η πρώτη και τελευταία χαρά γιατί τώρα αρχίζουν τα ωραία!!!!
Αφού έκανα 3 ώρες να τοποθετήσω στο κράνος μου τα κεφαλοακουστικά αλλά και να κολλήσω την αυτοκόλλητη βάση μην τυχόν και κάνω κάποια ζημία στο κράνος μου αλλά και στην f5 ήρθε η ώρα να τοποθετήσω την κεντρική μονάδα.ΟΚ μονάδα φορτισμένη και ΝΑΙ τοποθετημένη….Αλλά τι βλέπουν τα ματάκια μου??????Τι είναι αυτό????? Φωτογραφία και e-mail στο motoraid!!!!!Ρε παιδιά είναι φυσιολογικό αυτό που βλέπω????? Έλειπαν κομμάτια πλαστικού από το εξωτερικό κάλυμα της f5!!!!Απάντηση από το motoraid …όχι δεν είναι φυσιολογικό θα αλλαχτεί άμμεσα..!!!!!Σε χρόνο ρεκόρ έγινε η αντικατάσταση και ευχαριστώ τον Γιάννη από το Μotoraid για την ανταπόκριση του.Παραλαβή της καινούργιας μονάδας φόρτιση ξανά και τοποθέτηση και όλα ποια βαίνουν καλώς.Ωρα ποια για τεστ πανω στη μηχανή……Μμμ βλέπω ότι βρέχει έξω κάτι λέει για ένα μπουκαλάκι με γράσο σιλικόνης….για να βάλουμε λίγο μην έχουμε κάνα πρόβλημα και ΕεΠππππ!!!!!!
Τι έγινε πάλι??????? ΕΕΕΕΕ……Δεν το πιστεύω …!!!!!Το βύσμα που είναι και η ουρά της ενδοεπικοινωνίας έχει γίνει σμπαράλια….!!!!!!
Μετρήσατε τις φορές που κούμπωσα αυτό το κεφαλοακουστικό στην μονάδα?????
Μην μετράτε και κουράζεστε ….ήταν 2 ή 3 φορές ….Μπράβο ποιότητα!!!!Γνήσια κινέζικη ίσως και χειρότερη……βέβαια οι αξιόπιστες κινέζικες κάνουν 50 ευρώ και τα μεταφορικά δώρο .Ξανά τηλέφωνο στο motoraid ,ξανά φωτογραφίες και περίμενε πλέον να απαντήσει ο ιταλός f5…..10 μέρες μετά λοιπόν απάντηση του Ιταλού κατασκευαστή μέσο του motoraid :
Απάντηση MotoRAID : Αγαπητέ Κώστα, δυστυχώς η εικόνα της κατεστραμμένης επαφής (δείτε εδώ : http://www.motoraid.eu/support/public/f5.jpg ) δεν μας αφήνει το περιθώριο να αντικαταστήσουμε το εν λόγω προϊόν λόγω εγγύησης, καθώς η χρήση που έχει γίνει μοιάζει να είναι πιο βίαιη από όσο συνηθίζεται. Παρόλα αυτά, πρέπει να σημειώσουμε ότι άμεσα εστάλη ένα νέο ανταλλακτικό σε τιμή κόστους ! Πέραν τούτου, όπως ενημερωθήκατε, θα στείλουμε την κριτική σας στον κατασκευαστή, ο οποίος αυτή τη στιγμή διακρίνεται παγκοσμίως για την ποιότητα των προϊόντων του. Λυπούμαστε για την οποία αναξιοπιστία πιθανώς να υπήρξε.

βίαιη από όσο συνηθίζεται …. !!!!!(Αυτό είχε να πεί ο Ιταλός)να σημειώσω ότι αυτό το βύσμα είναι το Α και το Ω της συσκευής…θα την φορτίσεις ,θα την αναβαθμίσεις ,θα την αφαιρέσεις γιατί δεν την χρειάζεσαι , κ.λ.π…….
Αυτό το βύσμα λοιπόν ,βύσμα από USB ,είναι πλαστικό…!!!Ναι καλά διαβάσατε, ενώ όλοι χρησιμοποιούν μεταλλικό sena,midland κλπ η f5 έχει πλαστικό!!!
Και ερωτώ ξανά… πλαστικό???? τι αξιοπιστία έχει το πλαστικό ευαίσθητο βύσμα???
Απάντηση θα βρείτε στην φωτογραφία από το motoraid…..!!!!!
Κλείνω ζητώντας συγνώμη από το forum για το σεντόνι που έγραψα,ευχαριστώ και πάλι το motoraid για την στήριξη του και της άριστες υπηρεσίες του(ΜΠΡΑΒΟ Γιάννηδες πάντα τέτοια) και εύχομαι οι κάτοχοι της f5 να την ευχαριστηθούν και να μην γνωρίσουν την αναξιοπιστία και ταλαιπωρία που γνώρισα εγώ από τον κατασκευαστή της interfone f5.
Για οτιδήποτε νεότερο από την μεριά του κατασκευαστή θα σας ενημερώσω εν καιρώ..

D_Artagian
09-02-2013, 20:38
Αγαπητέ Gustavo,

Όπως μιλήσαμε και τηλεφωνικά, δυστυχώς οι φωτό δεν μπορούν να δικαιολογίσουν οτι έχει γίνει σωστή χρήση ! Ξέρεις οτι για εμάς δεν υπάρχει θέμα κόστους σε αυτό το κομμάτι, και πάντα το feedback των πελατών μεταφέρεται στην Interphone ( όπως έγινε πέρυσι πχ με το radio που έπιανε από 88 FM και όχι από 87,5 , και μετά φτιάχτηκε)
Έχοντας την υποχρέωση να λύσουμε άμεσα το θέμα σου, σου δώσαμε τη λύση που αναφέρεται πιο πάνω (αποστολή 2ου σετ ακουστικού με μόνη χρέωση το κόστος του).

Σε δεύτερο χρόνο και επιδειώκοντας κάτι καλύερο,εχουμε ήδη στείλει νεο email στην Interphone προκειμένου να ζητήσουμε το κάτι παραπάνω, και θα σε ενημερώσουμε εντός των επομένων 1-2 ημερών.

Για να δούμε, είμαστε σε επαφή.
:)

kwstas
10-02-2013, 11:33
Περαστικα...γιατι να ειναι ομως τοσο ευαισθητο???Ακομα και αντικατασταση με νεα να γινει παλι θα εχεις το ιδιο θεμα συντομα αν δεν εγινε απο βιαιη χρηση!!!

xntinou
10-02-2013, 18:56
:wha06:

Πάνω που αποφάσισα για το f3 ..

mario
10-02-2013, 19:10
Περαστικα...γιατι να ειναι ομως τοσο ευαισθητο???Ακομα και αντικατασταση με νεα να γινει παλι θα εχεις το ιδιο θεμα συντομα αν δεν εγινε απο βιαιη χρηση!!!

Εχω την f5 και με αρκετά βαλε βγάλε δεν εχει παθει τίποτα! Γιατι παντα πρεπει να φταίει ο κατασκευαστής? Και αποκλείουμε δλδ την βίαιη χρήση? Εδω πολλες φορές ουτε το manual δεν διαβάζουμε γιατι εμείς τα ξέρουμε όλα.





:wha06:

Πάνω που αποφάσισα για το f3 ..

Φίλε παρτην με κλειστά μάτια!:)

Στάλθηκε απο μένα βρε!!

tattoopanther
10-02-2013, 20:12
Αυτό το βισματάκι στα επόμενα μοντέλα
Εύχομαι να το βελτιώσουν ,.,
Και εγώ το θεωρώ πολύ ψευτικαδούρα
ευαίσθητο και ευπαθές,.
για τα λεφτά τις,.,
και σε μένα χάλασε
Αλλά ευτυχώς αλάχτηκε ,.,
Καλής θέλησης,.,

D_Artagian
10-02-2013, 22:13
Παιδια , είδατε την φωτογραφία ; Πραγματικά πιστεύετε οτι αυτο μπορει να γινει μονο του ; δεν λεω οτι δεν θα επρεπε ενδεχενοσ να ειναι πιο στιβαρη η κατασκευη ( αλλα θα ηταν πιο μεγαλη, Βαρια κλπ). Είπαμε, είναι ολα τα βισματα , όλων των εταιριών λίγο περίεργα, θέλουν προσοχή ! Είναι λογικό ! Πολλα midland , schuberth , cardo έχουν προβλήματα! Είναι δύσκολο τόσο λεπτές τεχνολογίες να καλυφθούν τόσο δυνατά και σίγουρα για χρήση με γάντια , και συνήθως ακόμη χρήση. Γι αυτο είμαστε εδω όσον αφορά την Interphone κι πιέζουμε όσο γίνεται.

N4pSt3R
10-02-2013, 22:39
Ίσως στα επόμενα μοντέλα να το έκανα συρταρωτό με επαφές και μην είχε πρόβλημα!!!

gustavos
11-02-2013, 15:43
Παιδια , είδατε την φωτογραφία ; Πραγματικά πιστεύετε οτι αυτο μπορει να γινει μονο του ; δεν λεω οτι δεν θα επρεπε ενδεχενοσ να ειναι πιο στιβαρη η κατασκευη ( αλλα θα ηταν πιο μεγαλη, Βαρια κλπ). Είπαμε, είναι ολα τα βισματα , όλων των εταιριών λίγο περίεργα, θέλουν προσοχή ! Είναι λογικό ! Πολλα midland , schuberth , cardo έχουν προβλήματα! Είναι δύσκολο τόσο λεπτές τεχνολογίες να καλυφθούν τόσο δυνατά και σίγουρα για χρήση με γάντια , και συνήθως ακόμη χρήση. Γι αυτο είμαστε εδω όσον αφορά την Interphone κι πιέζουμε όσο γίνεται.

ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ λοιπόν ......οτι τα κομμάτια που λείπουν έμειναν μέσα στο βύσμα της μονάδας...!!!!!Τώρα τι έχετε να πείτε????Είναι σαν αίνιγμα:Τι μπαίνει ολόκληρο και βγαίνει σμπαράλια????Περιτό να διηγηθώ το τι τράβηξα για να αφαιρέσω τα κομμάτια απο το θυληκό βύσμα της μονάδας. και να μην έχω μεγαλύτερο πρόβλημα.!!!!!!
Και να το ξαναπώ.....το έβαλα ολόκληρο και βγήκε βλέπε φώτο!!!!
Υ.Γ ένα αξιοπρεπές και καλοσχεδιασμένο βύσμα δεν κάνει την κατασκευή βαριά!!!!Την κάνει σίγουρα ποιό αξιόπιστη!!!!!!!

gustavos
11-02-2013, 16:12
Αυτό το βισματάκι στα επόμενα μοντέλα
Εύχομαι να το βελτιώσουν ,.,
Και εγώ το θεωρώ πολύ ψευτικαδούρα
ευαίσθητο και ευπαθές,.
για τα λεφτά τις,.,
και σε μένα χάλασε
Αλλά ευτυχώς αλάχτηκε ,.,
Καλής θέλησης,.,

Σε σένα το '' Καλής θέλησης'' δούλεψε!!!!:ye33:
Ακριβώς την ίδια άποψη έχω και εγώ!!

georgios
11-02-2013, 21:08
Καλησπέρα παιδιά,

είμαι ίσως ο πρώτος χρήστης-αγοραστής της συγκεκριμένης μονάδας στην ελληνική επικράτεια. Ίσως να είμαι και η αιτία της αναβάθμισης που αναφέρθηκε πιο πριν μετά και από τις επανειλλημένες ενοχλήσεις που είχα κάνει στα παιδιά στην Πάτρα αλλά και στους Ιταλού ώστε να λυθεί το θέμα με το ράδιο.
Για το συγκεκριμένο θέμα, δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον χρήστη-πελάτη, κρίνοντας από μια μόνο φωτογραφία για τρεις (3) λόγους:
1) Γιατί και η δική μου μονάδα, ακριβώς στο ίδιο σημείο, έσπασε από τις πρώτες κι όλες φορές στο βίσμα. Στα πλαστικά πλαίσια του βίσματος. Έσπασε από τις πρώτες 2-3 φορές ευτυχώς μόνο από τη μια πλευρά. Το βάζω και το βγάζω με ιδιαίτερη προσοχή περιμένοντας βέβαια σύντομα να σπάσει και από την άλλη.
2) Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκαιο. Άντε καλά... Σχεδόν πάντα. Δηλαδή πόση βία μπορεί να ασκήσει κάποιος για να βάλει ένα βίσμα το οποίο μάλιστα έχει και οδηγό-ράγα για να κυλίσει και να κουμπώσει; Απλά το πλαστικό εκεί είναι ΠΟΛΥ λεπτό και σπάει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ. Σε μια συσκευή που κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ κοντά στα 200 ευρώ!!!
3) Να πάρει το ξέχασα... Η συσκευή είναι κορυφαία! Είναι απλά κορυφαία!!!

emlazo
11-02-2013, 23:50
To δικό μου set το αγόρασα 31/12/11

Από αξιοπιστία άλλο τίποτα :(.

Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκαν και οι δύο συσκευές τέλος του καλοκαιριού.
Η μία δεν φόρτιζε και στην άλλη δεν κρατούσε η μπαταρία.

Πριν μερικές μέρες αντικαταστάθηκε ξανά η μια συσκευή έχοντας ξανά πρόβλημα στην μπαταρία.

Και τα δικά μου ακουστικά έχουν σπασμένα βίσματα, ακριβώς στο ίδιο σημείο. Στο ένα λείπει η μια πλευρά και αντικαταστάθηκε πρόσφατα. Το άλλο είναι ραγισμένο και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται.
Απορίας άξιο πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο από την στιγμή που υπάρχει οδηγός όπως λέει και ο georgios.

Κατόπιν δικιάς μου προτροπής (για επικοινωνα moto 2 moto) την αγόρασε το καλοκαίρι και ένας ξάδελφος μου. Το set έχει αντικατασταθεί ήδη μια φορά γιατί δεν φόρτιζε.

Παρήγορο ότι τα παιδιά στο Motoraid είναι αξιόπιστα:re25:

xurxes
12-02-2013, 01:22
,,,,,& μετα αναρωτιωμαστε εαν οι κινεζιες των 40 και 60 euro'ς ειναι αξιοπιστες!!!

θα μου πειτε, υπαρχει το '' Καλής θέλησης''....
ΟΚ:ye02: μπραβο στον επαγκελματια που το στηριζει!!!!

αλλα απο δικης μου πλευρας, μπορω να αναφερω μονο καλα παραδειγματα '' Καλής θέλησης'' ΚΑΙ απο Κινεζους........


:re25: στο http://www.motoraid.eu (http://www.motoraid.eu/support/public/f5.jpg) αλλα και στον καθε επαγγελματια ειτε αυτος ειναι Γερμ@ναρας:D ειτε Κινεζος:D

kosta12gs
12-02-2013, 09:49
Καλησπέρα παιδιά,

είμαι ίσως ο πρώτος χρήστης-αγοραστής της συγκεκριμένης μονάδας στην ελληνική επικράτεια. Ίσως να είμαι και η αιτία της αναβάθμισης που αναφέρθηκε πιο πριν μετά και από τις επανειλλημένες ενοχλήσεις που είχα κάνει στα παιδιά στην Πάτρα αλλά και στους Ιταλού ώστε να λυθεί το θέμα με το ράδιο.
Για το συγκεκριμένο θέμα, δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον χρήστη-πελάτη, κρίνοντας από μια μόνο φωτογραφία για τρεις (3) λόγους:
1) Γιατί και η δική μου μονάδα, ακριβώς στο ίδιο σημείο, έσπασε από τις πρώτες κι όλες φορές στο βίσμα. Στα πλαστικά πλαίσια του βίσματος. Έσπασε από τις πρώτες 2-3 φορές ευτυχώς μόνο από τη μια πλευρά. Το βάζω και το βγάζω με ιδιαίτερη προσοχή περιμένοντας βέβαια σύντομα να σπάσει και από την άλλη.
2) Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκαιο. Άντε καλά... Σχεδόν πάντα. Δηλαδή πόση βία μπορεί να ασκήσει κάποιος για να βάλει ένα βίσμα το οποίο μάλιστα έχει και οδηγό-ράγα για να κυλίσει και να κουμπώσει; Απλά το πλαστικό εκεί είναι ΠΟΛΥ λεπτό και σπάει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ. Σε μια συσκευή που κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ κοντά στα 200 ευρώ!!!
3) Να πάρει το ξέχασα... Η συσκευή είναι κορυφαία! Είναι απλά κορυφαία!!!

:re25: στον πρώτο

To δικό μου set το αγόρασα 31/12/11

Από αξιοπιστία άλλο τίποτα :(.

Στο διάστημα αυτό αλλάχθηκαν και οι δύο συσκευές τέλος του καλοκαιριού.
Η μία δεν φόρτιζε και στην άλλη δεν κρατούσε η μπαταρία.

Πριν μερικές μέρες αντικαταστάθηκε ξανά η μια συσκευή έχοντας ξανά πρόβλημα στην μπαταρία.

Και τα δικά μου ακουστικά έχουν σπασμένα βίσματα, ακριβώς στο ίδιο σημείο. Στο ένα λείπει η μια πλευρά και αντικαταστάθηκε πρόσφατα. Το άλλο είναι ραγισμένο και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται.
Απορίας άξιο πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο από την στιγμή που υπάρχει οδηγός όπως λέει και ο georgios.

Κατόπιν δικιάς μου προτροπής (για επικοινωνα moto 2 moto) την αγόρασε το καλοκαίρι και ένας ξάδελφος μου. Το set έχει αντικατασταθεί ήδη μια φορά γιατί δεν φόρτιζε.

Παρήγορο ότι τα παιδιά στο Motoraid είναι αξιόπιστα:re25:



:wha06:

@georgios Λες να πασχουμε και εμεις;

georgios
12-02-2013, 10:52
Εσύ σε πρώτη φάση πάσχεις από ανυπομονησία. Το άφησες να φορτίσει τελικά; Από Low Battery είπες πήγε σε Medium. Μπορεί και να πάσχει, αλλά για να το τσεκάρουμε πρέπει να το αφήσεις!!! Να το αφήσεις μέχρι να αλλάξει χρώμα το λαμπάκι...
Σαν πολύ δεν μαζευτήκαμε με σπασμένο πλαστικό; Πολύ βίαιοι γίναμε ξαφνικά;
Και από τη δική μου πλευρά, βεβαίως να πω και εγώ ότι τα παιδιά από την Πάτρα εκτός από καλά τραγούδια έχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση!!! Μπράβο!

D_Artagian
12-02-2013, 14:48
Πως μπορούμε να κάνουμε ενα Live chat ρε γαμώτο να σας απαντήσω σε όλα τα θέματα επι τόπου ?

ΜΗΝ τρελαθούμε παιδιά, δεν λέω οτι δεν έχει θέματα η Interphone με τα ακουστικά (όπως και όλες οι ενδοεπικοινωνίες, καθώς είναι λεπτεπιλεπτα κομμάτια), θέλει λίγο παραπάνω προσοχή.Τουλάχιστον είναι πολύ πολύ λιγότερα από άλλες εταιρίες.
Πέραν τουτου, εδώ έχουμε 3-4 περιπτώσεις όπου όντως υπήρξε θέμα και το λύνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Υπάρχουν και άλλες (πάνω από 50) που δεν είχαν ποτέ θέμα όμως. Απλά τα κακά για οτιδήποτε ακούγονται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα από τα καλά :) .
Γενικότερα πάντως μην νομίζετε οτι δεν ασχολούνται, πιστεύω (πληροφορία εκ των έσω) οτι σύντομα θα έχουμε νέα :ye02:

Και ξαναλέω..χρησιμοποιήστε τον οδηγό που έχει η συσκευή και θα μπεί. ΑΝ ΔΕΝ μπεί ασάλιωτο, ΜΗΝ προσπαθήσετε να το πιέσετε για να μπεί. Κάντε το 1 χιλ. πίσω και ξαναβάλτε το ! Με αυτό τον τρόπο ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ παιδιά..

Αυτά τα αποτελέσματα γίνονται από πίεση μεγαλύτερη από αυτή που πρέπει.

http://www.motoraid.eu/support/public/f5.jpg

gustavos
12-02-2013, 17:26
Μόλις ενημερώθηκα απο το motoraid οτι άρχισε η διαδικασία καλής θέλησης !!!!:re25:

kwstas
12-02-2013, 22:42
Μόλις ενημερώθηκα απο το motoraid οτι άρχισε η διαδικασία καλής θέλησης !!!!:re25:
Μετα απο τετοια εκταση...ηταν αναμενομενο!!!


:re25::re25::re25:

D_Artagian
12-02-2013, 23:48
Μετα απο τετοια εκταση...ηταν αναμενομενο!!!


:re25::re25::re25:

faker, όχι, δεν έχει να κάνει με τα fora κλπ. Ούτε και τόση δα έκταση πήρε (νομίζω).
Ο πελάτης ήταν ενημερωμένος γι'αυτό από την 1η στιγμή. Εμείς παίζοντάς το safe προτείναμε την λύση της αποστολής νέας σε τιμή κόστους,μέρχι να αναμένουμε την απάντηση της Interphone στις πιέσεις μας, μιας και οι σ####ις μας είναι πολύ ισχυρές. Τελικά, η Interphone το δέχθηκε, οπότε είμαστε σε μια χαρά δρόμο.
Κάποια στιγμή όμως θα βρω λίγο χρόνο να σας παρουσιάσω (αν θέλετε) κάποια παραδείγματα χαλασμένων επικοινωνιών που έχουμε λάβει για να καταλάβετε οτι δεν φταίνε πάντα τα μηχανήματα, αλλά το μυαλό μας που κάνουμε σαν παιδιά και δεν σκεφτόμαστε (εν μέρη λογικό με τόσο ενθουσιασμό)

mario
12-02-2013, 23:56
Μετα απο τετοια εκταση...ηταν αναμενομενο!!!


:re25::re25::re25:

Στο πρώτο ποστ ο gustavo αναφέρει οτι αναμένει απάντηση.
Στο δεύτερο ποστ το παιδι απο το κατάστημα τον ενημερωνει οτι εχει στείλει μειλ και περιμένει απάντηση.
Που βλέπειςτο αναμενόμενο?
Και αν κατάλαβες απο τα γραφόμενα όλων, εξυμνούν την συνεργασία και την προσπάθεια του καταστήματος και αναφέρονται μόνον στο ελαττωματικό προϊόν.Ας μην βλέπουμε μόνο το δέντρο και χανουμε το δάσος;):)


Στάλθηκε απο μένα βρε!!

georgios
17-02-2013, 13:37
Δυστυχώς, όντως η δεύτερη μονάδα δεν φορτίζει πλεόν. Τη στέλνω στα παιδιά στην Πάτρα για αντικατάσταση...

kosta12gs
17-02-2013, 14:58
:eek:

η πρωτη φορτίζει με το usb καλώδιο;

















Πως το είπε ο φίλος πιο πάνω για την κινέζικη αξιοπιστία;

D_Artagian
18-02-2013, 08:33
Δυστυχώς, όντως η δεύτερη μονάδα δεν φορτίζει πλεόν. Τη στέλνω στα παιδιά στην Πάτρα για αντικατάσταση...

καλημέρα και καλή εβδομαδα. Στείλε να δούμε τι έχει συμβει.

vag strom rider
18-02-2013, 10:19
καλημερα ! εχω παρει την F5 πολυ καλη ποιοτητα, λειτουργειες κτλ! Οσο για το βυσμα παρατηρησα οτι αν και εχει οδηγο θελει μια παραπανω προσωχη στο βαλε βγαλε , αυτο δεν σημενει σε καμμια περιπτωση οτι ειναι ελλατοματικη απλως θελει λεπτο χειρισμο και οχι δυναμη!! Την δουλευω καθημερινα μοιας και παω στη δουλεια με τη μηχανη, απο μπαταρια ειναι αριστη οπος και σε ποιοτητα ηχου! οι φωνιτηκες λειτουργειες ειναι ολα τα λεφτα !!!

D_Artagian
19-02-2013, 19:37
Δυστυχώς, όντως η δεύτερη μονάδα δεν φορτίζει πλεόν. Τη στέλνω στα παιδιά στην Πάτρα για αντικατάσταση...

Είναι μια καλή ευκαιρία να σας παρουσιάσω κάτι, μιας και λάβαμε την μονάδα του Γιώργου.

Κοιτάξτε προσεκτικά την φωτογραφία που επισυνάπτω.
Αριστερά είναι η μονάδα που θα στείλουμε σαν αντικατάσταση (F5s) , και δεξιά αυτή που χρησιμοποιούσε έως τώρα.

Δείτε οτι στη δεξιά μονάδα το κάτω αριστερά pin δεν υπάρχει (είναι διαλυμένο). Αυτό λοιπόν είναι το φις φόρτισης.
Θα προβούμε σε αλλαγή της μονάδας καθώς οι σχλεσεις μας με την Interphone είναι πολύ καλές , απλά ίσως εδώ να είναι ένα παράδειγμα του οτι "υπάρχει ένας λόγος που δεν λειτουργεί κάτι".

Γιώργο αν έχεις πρόβλημα που το χσημοσιοποιώ πες μου, απλά θεωρώ οτι είναι ενα πολύ καλό παράδειγμα για να μάθουν και τα παιδιά τι γίνεται, μιας και άνοιξε το θέμα

Εδώ είμαστε

http://motoraid.eu/support/public/f5_charge_connection.jpg

D_Artagian
20-02-2013, 08:24
Επίσης, μόλις χθες προλάβαμε και κάναμε κάτι πολυ χρησιμο, δείχνουμε τι ακούει ο αναβάτης έχοντας την Interphone F5 στα αυτιά του.

F5 voice review by MotoRAID Greek - YouTube

georgios
21-02-2013, 19:56
Αγαπητέ μου, καταρχήν σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Επειδή λείπω αυτές τις ημέρες από Θεσσαλονίκη, δεν έχω ακόμα πιάσει στα χέρια μου τη συσκευή, αλλά ξέρω ότι έχει φτάσει σπίτι.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με το διαλυμένο πινάκι, υπάρχουν δυο (2) πτυχές... Η μία είναι αυτή που αναφέρεις: "ο χρήστης ασκεί βία και καταστρέφει το pin". Αλλά ανέφερα και την περασμένη φορά. Πόση βία και για ποιον λόγο πρέπει να ασκήσει κάποιος για να χαλάσει ένα pin, τη στιγμή που το βίσμα μπαίνει με συρτάρι στην υποδοχή; Πόσο σίγουρο είσαι ότι δεν ήταν ελαττωματικό το pin και έσπασε με την πρώτη "ευκαιρία". Τι στο καλό; Η μονάδα εκτός από αυτό το interface δεν έχει κάποιο άλλο μέρος που υπόκειται σε καταπόνηση. Ε, λοιπόν, για 200 ευρώ ανά μονάδα πως είναι δυνατόν να έσπασε τόσο εύκολα ή δύσκολα;

Εκτός όμως από αυτό, και την interphone, αυτό που σίγουρα θέλω να πω είναι ότι ως μαγαζί, ως επαγγελματίες, ως πωλητές κλπ, τα δεδομένα σας είναι ΑΨΟΓΑ! Μπράβο σας!

siraxanz
21-02-2013, 20:01
Είναι μια καλή ευκαιρία να σας παρουσιάσω κάτι, μιας και λάβαμε την μονάδα του Γιώργου.

Κοιτάξτε προσεκτικά την φωτογραφία που επισυνάπτω.
Αριστερά είναι η μονάδα που θα στείλουμε σαν αντικατάσταση (F5s) , και δεξιά αυτή που χρησιμοποιούσε έως τώρα.

Δείτε οτι στη δεξιά μονάδα το κάτω αριστερά pin δεν υπάρχει (είναι διαλυμένο). Αυτό λοιπόν είναι το φις φόρτισης.
Θα προβούμε σε αλλαγή της μονάδας καθώς οι σχλεσεις μας με την Interphone είναι πολύ καλές , απλά ίσως εδώ να είναι ένα παράδειγμα του οτι "υπάρχει ένας λόγος που δεν λειτουργεί κάτι".

Γιώργο αν έχεις πρόβλημα που το χσημοσιοποιώ πες μου, απλά θεωρώ οτι είναι ενα πολύ καλό παράδειγμα για να μάθουν και τα παιδιά τι γίνεται, μιας και άνοιξε το θέμα

Εδώ είμαστε

http://motoraid.eu/support/public/f5_charge_connection.jpg

Γιάννη μου γιατί δεν βάζουν ένα USB και εχουν αυτές τις ευαίσθητες καρφίτσες?

και ο ποιό αδαής μπορεί να καταλάβει οτι αυτός ο αχινός είναι αυαίσθητος ...
Ποσο μάλλον που προορίζετε για outdoor χρηση σε ακόμα ένα ... σε μοτοσυκλέτα:confused:

D_Artagian
21-02-2013, 20:03
Αγαπητέ μου, καταρχήν σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Επειδή λείπω αυτές τις ημέρες από Θεσσαλονίκη, δεν έχω ακόμα πιάσει στα χέρια μου τη συσκευή, αλλά ξέρω ότι έχει φτάσει σπίτι.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με το διαλυμένο πινάκι, υπάρχουν δυο (2) πτυχές... Η μία είναι αυτή που αναφέρεις: "ο χρήστης ασκεί βία και καταστρέφει το pin". Αλλά ανέφερα και την περασμένη φορά. Πόση βία και για ποιον λόγο πρέπει να ασκήσει κάποιος για να χαλάσει ένα pin, τη στιγμή που το βίσμα μπαίνει με συρτάρι στην υποδοχή; Πόσο σίγουρο είσαι ότι δεν ήταν ελαττωματικό το pin και έσπασε με την πρώτη "ευκαιρία". Τι στο καλό; Η μονάδα εκτός από αυτό το interface δεν έχει κάποιο άλλο μέρος που υπόκειται σε καταπόνηση. Ε, λοιπόν, για 200 ευρώ ανά μονάδα πως είναι δυνατόν να έσπασε τόσο εύκολα ή δύσκολα;

Εκτός όμως από αυτό, και την interphone, αυτό που σίγουρα θέλω να πω είναι ότι ως μαγαζί, ως επαγγελματίες, ως πωλητές κλπ, τα δεδομένα σας είναι ΑΨΟΓΑ! Μπράβο σας!

Εννοείται οτι παίζουν και τα 2 Γιώργο, γι'αυτό το λόγω είμαστε εδώ, και φυσικά με το μέρος όλων μας (γιατί και εμείς τις χρησιμοποιούμε ), και αντικαθιστούμε μονάδες κλπ, απλά θέλω να κάνω φανερό οτι θα πρέπει με αυτά τα πράγματα να είμαστε λίιιιιγο πιο προσεκτικοί.. Αν σας έλεγα πόσα Schuberth SRC και πόσες MIdland έχουν φύγει για εγγύηση (και φυσικά όχι όλες επιτυχείς προσπάθειες) θα παθαίνατε πλάκα.

Προσωπικά (και όχι σαν MotoRAID) είμαι "φύλαγε τα ρούχα σου, να έχεις τα μισά".

:ye33:

D_Artagian
21-02-2013, 20:08
Γιάννη μου γιατί δεν βάζουν ένα USB και εχουν αυτές τις ευαίσθητες καρφίτσες?

και ο ποιό αδαής μπορεί να καταλάβει οτι αυτός ο αχινός είναι αυαίσθητος ...
Ποσο μάλλον που προορίζετε για outdoor χρηση σε ακόμα ένα ... σε μοτοσυκλέτα:confused:

Οι μονάδες δεν κάνουν outdoor χρήση. Κουμπόνουν με ασφάλεια, αδιάβροχα και τελειώνει το θέμα. Δεν πειράζονται, δεν κουνιούνται ξανά βρε απο τη στιγμή που τοποθετήθηκαν. Εϊτε είσαι στον πιο ίσιο δρόμο , είτε στην πιο τρελή endurada, το σώμα αποροφφάει όλους τους κραδασμους, αλλά ακόμα και αυτούς που δεν αποροφφάει, η μονάδα είναι κολλημένη στο κράνος, άρα πάντα κολλημένη σε ενα σταθερό σημείο.

'Αλλο concept, σε μια βόλτα είτε είναι ημερήσια (που το βάζεις το πρωι, και το βγάζεις το βράδυ), είτε σε ταξίδι που κάνεις το ίδιο ανα μέρα, πόσες είναι οι πιθανότητες να χαλάσει, αφου θα κάνεις δυο κινήσεις σύνολο ανα ημέρα. Θεωρώ οτι είναι λίγες. Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι 0, αλλά είναι λίγες.

Πέραν τουτου, να είσαι σίγουρος οτι αν γινόταν να είναι USB, θα το έκαναν. Καμία Midland, Schuberth κλπ δεν έχει USB. Κάτι θα σημαίνει αυτό.