ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
01-07-2009, 11:12
Η αγορά του αυτοκινήτου από την ανακοίνωση του έκτακτου φόρου,
προσπαθεί εκ νέου να "ισοροπίσει".
Εταιρείες που ασχολούνται με μακροχρόνια μίσθωση και συμφωνημένα
-κλειδωμένα- για 3 έως 5 χρόνια τα μηνιαία μισθώματα , καλούνται
να πληρώσουν τον έκτακτο φόρο , χωρίς να μπορούν να μετακυλήσουν τη δαπάνη στους πελάτες.
Εταιρείες εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν στο stock
τους αυτοκίνητα μεγαλύτερα από 1929 κ.ε , πέραν της απομείωσης της
αξίας τους με τη μείωση του ΕΤΤ , τώρα καλούνται να πληρώσουν και
τον έκτακτο φόρο.
Αντίστοιχο ζήτημα έχουν να αντιμετωπίσουν και οι τράπεζες με τα
κατασχεμένα που ξεπαιρνούν τις 40.000, οι οποίες παρεπιπτόντως έχουν καθοριστική ευθύνη για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην
αγορά με την "άναρχη" δανειοδότηση.
προσπαθεί εκ νέου να "ισοροπίσει".
Εταιρείες που ασχολούνται με μακροχρόνια μίσθωση και συμφωνημένα
-κλειδωμένα- για 3 έως 5 χρόνια τα μηνιαία μισθώματα , καλούνται
να πληρώσουν τον έκτακτο φόρο , χωρίς να μπορούν να μετακυλήσουν τη δαπάνη στους πελάτες.
Εταιρείες εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν στο stock
τους αυτοκίνητα μεγαλύτερα από 1929 κ.ε , πέραν της απομείωσης της
αξίας τους με τη μείωση του ΕΤΤ , τώρα καλούνται να πληρώσουν και
τον έκτακτο φόρο.
Αντίστοιχο ζήτημα έχουν να αντιμετωπίσουν και οι τράπεζες με τα
κατασχεμένα που ξεπαιρνούν τις 40.000, οι οποίες παρεπιπτόντως έχουν καθοριστική ευθύνη για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην
αγορά με την "άναρχη" δανειοδότηση.