PDA

View Full Version : Στην παραγωγή το 2010 η επαναστατική τροχανάρτηση!


skippybi
02-07-2009, 22:00
http://img135.imageshack.us/img135/8962/mich1.jpg (http://img135.imageshack.us/my.php?image=mich1.jpg)

Το καινοτομικό σύστημα της Michelin μπορεί στο μέλλον να αλλάξει τον τρόπο που σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα
Η Michelin μελετά το σύστημα ενεργητικής τροχανάρτησης (Active Wheel) εδώ και 12 χρόνια σε συνεργασία με το Ινστιτούτο PSI (Paul Scherrer Institute). Πρόσφατα, η επίσης γαλλική εταιρία Heuliez (γνωστή για τις κατασκευές των μεταλλικών οροφών σε cabrio όπως το Peugeot 206) παρουσίασε το WILL (το οποίο βασίζεται σε ένα Opel Agila) που εφοδιάζεται με την ανάρτηση Active Wheel.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως η τροχανάρτηση του WILL μπορεί στο μέλλον να αλλάξει τον τρόπο που σχεδιάζονται τα αυτοκίνητα εξοικονομώντας περισσότερο χώρο, συρρικνώνοντας τον όγκο των εξαρτημάτων και κατά συνέπεια το κόστος κατασκευής. Για παράδειγμα το WILL ζυγίζει λιγότερο από 900 kg και είναι 75 kg ελαφρύτερο από ένα κανονικό Agila προς όφελος και της κατανάλωσης καυσίμου.



Χωρίς να μπούμε σε τεχνικές αναλύσεις χονδρικά αναφέρουμε πως στο σύστημα της Michelin κάθε τροχός ζυγίζει περίπου 42 kg και περιλαμβάνει ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 30 kW ο οποίος μεταφέρει την ροπή ισχύος που αντλεί από τις μπαταρίες. Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας διαδραματίζει τον ρόλο του αμορτισέρ ενώ υπάρχει και ένα ελατήριο που συγκρατεί το κάθετο φορτίο του αμαξώματος. H επαναστατική τροχανάρτηση της Michelin είχε παρουσιαστεί μεταξύ άλλων γεγονότων-επίσημα το 2004 σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, το Hy-Light, στο Bibendum Challenge . Τότε, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρίας είχαν πει πως το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο αποτελεσματικά από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης μέχρι και μία Porsche ή Ferrari.

Στο Hy-Light, υπήρχαν ηλεκτροκινητήρες και στους τέσσερις τροχούς και το όχημα μπορούσε να κινηθεί σαν δικίνητο ή σαν τετρακίνητο. Το WILL μπορεί να κινηθεί μόνο ως προσθιοκίνητο και ο κάθε ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 80 kW. Η επιτάχυνση για τα 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε 10 sec ενώ η τελική φτάνει τα 140 km/h ενώ η αυτονομία κυμαίνεται από 150 km έως 400 km ανάλογα με τον ένα από τους τρεις τύπους των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν. Συνοψίζοντας, η τροχανάρτηση της Michelin είναι πολύ ενδιαφέρουσα ώστε να μπει στην παραγωγή. Το σίγουρο είναι πως θα την δούμε εκτός απροόπτου-στο Venturi Volage το 2012 ενώ στα μυστικά πλάνα των Γάλλων περιλαμβάνεται ένα μικρό ηλεκτροκίνητο που θα κυκλοφορήσει πολύ νωρίτερα, το 2010. Για να δούμε…


http://www.youtube.com/watch?v=i1uTR-8KarE


protothema.gr

konstantinos
02-07-2009, 22:14
εκ πρωτης οψεως φαινεται καταπληκτικο μενει να το δουμε σε συνθηκες δρομου

EOD-K9
03-07-2009, 00:36
τι ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΤΕΙ το ΜΕΛΛΟΝ !!?!?!?!?!??!??!?!?!??!?!?!?!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
03-07-2009, 03:31
Μάλλον εντυπωσιακό !!! :D

Όσο για την εφαρμογή ...

...οι "παιδικές ασθένειες" θα δείξουν ...;)




.

vp_68
03-07-2009, 12:33
Μπράβο ????

NLS
03-07-2009, 13:11
ενδιαφέρον

...αλλά...

1) δεν θα ήθελα να αλλάξω λάστιχο σε αυτό το πράγμα (42 κιλά;...)

2) πάνε οι ωραίες αλουμινένιες ζάντες;

αν βγει παραγωγή το βλέπω να κινείται σε συγκεκριμένα ήδη της αγοράς (όπως το prototype που το έχει ήδη πάνω του)

Arkas
03-07-2009, 14:04
:sm1:

Gazi
03-07-2009, 14:57
Το ανεβοκατέβασμα του αυτοκινήτου με την βοήθεια της ανάρτησης μου θύμισε κάτι video clip με R&B .....:sm7::sm7::sm7:Τα θυμόσαστε???

skippybi
03-07-2009, 15:35
Το ανεβοκατέβασμα του αυτοκινήτου με την βοήθεια της ανάρτησης μου θύμισε κάτι video clip με R&B .....:sm7::sm7::sm7:Τα θυμόσαστε???
και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου!!!:sm7::sm7::sm7::sm7:

edmark
05-07-2009, 20:21
Εγω παντα ζαλιζομαι στα ταξιδια με καραβια και παιρνω δραμμαμινες με την σεσουλα, τωρα θα παιρνω και με το αμαξι μου φαινεται.......:D

essel
05-07-2009, 21:22
μμμμμμμμμμαααααααααααλισσσσττττττααααααααααα:cool::o;)

pepax66
09-07-2009, 15:31
Το ανεβοκατέβασμα του αυτοκινήτου με την βοήθεια της ανάρτησης μου θύμισε κάτι video clip με R&B .....:sm7::sm7::sm7:Τα θυμόσαστε???

Με ESA το κάνεις αυτό?


:sm7::sm7::sm7::sm7: