PDA

View Full Version : Ερώτημα.....to be or not to be με ομαδική οδήγηση


essel
05-07-2009, 17:15
Δεδομένο 1ο
Η ύπαρξη μεγάλης μοτοσυκλετιστικής παρέας(π.χ. GSFORUM)

Δεδομένο 2ο
Η ύπαρξη διαφορετικών τύπων οδηγών καθώς και μοτοσυκλετών (πχ γρήγοροι - ταξιδιάρηδες - αρχάριοι και gs - gsa - k1200s-r-gt -varadero....)

Δεδομένο 3ο
Απόφαση για μονοήμερη-διήμερη-πολυήμερη εκδρομή (π.χ. Καρπενήσι )

Υπόθεση
Κατά την συνάντηση εμφανίζονται 13 μοτοσυκλέτες (άλλοι μονοί άλλοι διπλοί). Οι 4 απ αυτούς όμως αποφασίζουν μετα απο πρόταση του essel (το γαιδούρι) (λέμε τώρα...μην το πάρουμε τοις μετρητοίς) να μην πάνε παρέα (ομαδική οδήγηση) αλλά να πάνε πιό γρήγορα (να ανοίξουμε λίγο το γκάζι βρέ αδελφέ...να στρίψουμε και λίγο παραπάνω...)και να συναντηθούν όλοι στο τέρμα της ημέρας-διαδρομής.

Ερώτημα
Εσείς κατά την γνώμη σας συμφωνείται η διαφωνείται με την ενέργεια των 4 αυτών μοτοσυκλετιστών ? την εγκρίνεται ή οχι ? Περιμένω τις απαντήσεις σας πιστεύοντας οτι κάτι καλό θα βγεί στο τέλος

aeriko
05-07-2009, 18:19
Από την στιγμή που αποφασίσεις να συμμετάσχεις σε ομαδική εκδρομή μιας μοτοσυκλετιστικής παρέας (π.χ. GS FORUM), υποτίθεται ότι σέβεσαι τους όρους του παιχνιδιού (εκδρομής) που θα ισχύουν για όλους.
Εκτός αυτού πάντα υπάρχει ένας αρχηγός ομάδας (σκέφτεσαι αρχηγό που θα χωρίσει την ομάδα του σε δύο) που βάσει των συμμετασχόντων αποφασίζει και για το οδηγικό στύλ που θα ακολουθηθεί έτσι ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο τα απρόοπτα στην διαδρομή και να φθάσουν όλοι με το καλο στον προορισμό τους.
Αν τώρα κάποιοι επιθυμούν να πάνε πιο γρήγορα, τότε ποια η έννοια συμμετοχής τους στην συγκεκριμένη συνάντηση; Στο τέλος της ημέρας-διαδρομής θα συναντηθούν οι ''γρήγοροι'' και οι ''αργοί'' να συζητήσουν τι;
Γι αυτό λοιπόν κάλλιστα θα μπορούσαν να διοργανώσουν μία άλλη εκδρομή (για γρήγορους) με δικό τους αρχηγό, που θα λάβει υπ' όψιν τα δικά τους δεδομένα.

Ενας αργός:)

syan
05-07-2009, 18:36
Ερώτημα
Εσείς κατά την γνώμη σας συμφωνείται η διαφωνείται με την ενέργεια των 4 αυτών μοτοσυκλετιστών ? την εγκρίνεται ή οχι ? Περιμένω τις απαντήσεις σας πιστεύοντας οτι κάτι καλό θα βγεί στο τέλος

Η ομαδική είναι ομαδική, τέλος. Εχει κανονες ταχύτητας, κυκλοφορίας, πειθαρχίας και γενικότερα συμπεριφοράς. Ή το δέχεσαι ή όχι, διαφορετικά δίνουμε όλοι ραντεβού σ' ένα προορισμό και ο καθένας φεύγει οτι ώρα θέλει και με το στύλ που προτιμά. Υπάρχει η οδηγιστική παρέα (2-3), η ομαδική (σε περίπτωση forum) και η μοναχική που ορισμένει την προτιμούν. Δέν τίθεται λοιπόν θέμα έγκρισης Στέλλιο. Όποιος θέλει να τρέξει βρίσκει τρόπο να αποφύγει την ομαδική με κάποια "πρόφαση-αιτιολογία", αλλά δεν συμμερίζεται και τη πλάκα που μερικοί βρίσκουν στην ομαδική!

riko46
05-07-2009, 18:57
Η ομαδική είναι ομαδική, τέλος. Εχει κανονες ταχύτητας, κυκλοφορίας, πειθαρχίας και γενικότερα συμπεριφοράς. Ή το δέχεσαι ή όχι, διαφορετικά δίνουμε όλοι ραντεβού σ' ένα προορισμό και ο καθένας φεύγει οτι ώρα θέλει και με το στύλ που προτιμά. Υπάρχει η οδηγιστική παρέα (2-3), η ομαδική (σε περίπτωση forum) και η μοναχική που ορισμένει την προτιμούν. Δέν τίθεται λοιπόν θέμα έγκρισης Στέλλιο. Όποιος θέλει να τρέξει βρίσκει τρόπο να αποφύγει την ομαδική με κάποια "πρόφαση-αιτιολογία", αλλά δεν συμμερίζεται και τη πλάκα που μερικοί βρίσκουν στην ομαδική!


:sm8:

skippybi
05-07-2009, 22:40
Η ομαδική είναι ομαδική, τέλος. Εχει κανονες ταχύτητας, κυκλοφορίας, πειθαρχίας και γενικότερα συμπεριφοράς. Ή το δέχεσαι ή όχι, διαφορετικά δίνουμε όλοι ραντεβού σ' ένα προορισμό και ο καθένας φεύγει οτι ώρα θέλει και με το στύλ που προτιμά. Υπάρχει η οδηγιστική παρέα (2-3), η ομαδική (σε περίπτωση forum) και η μοναχική που ορισμένει την προτιμούν. Δέν τίθεται λοιπόν θέμα έγκρισης Στέλλιο. Όποιος θέλει να τρέξει βρίσκει τρόπο να αποφύγει την ομαδική με κάποια "πρόφαση-αιτιολογία", αλλά δεν συμμερίζεται και τη πλάκα που μερικοί βρίσκουν στην ομαδική!

;)Σωστός!!!

απλά δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε κανένα μέλος μας να σκέφτεται και να πράτει όπως εγώ, ο Στράτος, εσύ και οι περισσότεροι...;)

leonidas
06-07-2009, 00:58
Υπόθεση
Κατά την συνάντηση εμφανίζονται 13 μοτοσυκλέτες (άλλοι μονοί άλλοι διπλοί). Οι 4 απ αυτούς όμως αποφασίζουν μετα απο πρόταση του essel (το γαιδούρι) (λέμε τώρα...μην το πάρουμε τοις μετρητοίς) να μην πάνε παρέα (ομαδική οδήγηση) αλλά να πάνε πιό γρήγορα (να ανοίξουμε λίγο το γκάζι βρέ αδελφέ...να στρίψουμε και λίγο παραπάνω...)και να συναντηθούν όλοι στο τέρμα της ημέρας-διαδρομής.

Ερώτημα
Εσείς κατά την γνώμη σας συμφωνείται η διαφωνείται με την ενέργεια των 4 αυτών μοτοσυκλετιστών ? την εγκρίνεται ή οχι ? Περιμένω τις απαντήσεις σας πιστεύοντας οτι κάτι καλό θα βγεί στο τέλος


Απλά και πρακτικά πράγματα, μιας και το ζητούμενο είναι να περάσουμε ΟΛΟΙ καλά, και να ευχαριστηθούμε την διαδρομή αλλά και την μοτοσυκλέτα μας!!

Γίνονται λοιπόν δύο γκρουπ όπου οι 4 (γρήγοροι) μοτοσυκλετιστές πάνε στο σημείο συνάντησης (σαν 1ο γκρουπ) και στη συνέχεια ακολουθεί το 2ο !! (αποδεδειγμένα επανηλειμένως, όχι με μεγάλη χρονική διαφορά, εκτός και αν μιλάμε για αποστάσεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη).
Φυσικά εδώ υπάρχει κι ένας απαράβατος όρος - μην τα φάτε όλα βρε παιδιά:yz!!! αφήστε κάτι και για μας:sm7::sm7:

Στο κομμάτι που αφορά το ερώτημα που θέτεις η γνώμη μου είναι οτι και βέβαια συμφωνώ με την απόφαση των 4 να οδηγήσουν γρήγορα γιατί ο σκοπός της βόλτας είναι να περάσουν καλά και να απολαύσουν την διαδρομή και την μοτοσυκλέτα τους (όπως αυτοί νομίζουν) και όχι να σπάνε τα νεύρα τους ακολουθόντας εμένα π.χ που πάω με 80 ή 100 χλμ. γιατί τότε μόνο απολαύση δεν μπορώ να το θεωρήσω.

platon
06-07-2009, 01:20
Ακολουθείς τους κανόνες της εκδρομής ή κανονίζεις με αυτούς που θέλει να πας, να ξεκινήσετε άλλη ώρα.

Αν γίνουν 2 group, σίγουρα θα θελήσει και κάποιος άλλος να πάει με το γρήγορο, αλλά τελικά μπορεί να μην καταφέρνει να ακολουθήσει εκείνες τις ταχύτητες και η εκδρομή να σπάσει στα 3-4 groups.

To σωστό είναι 1 group όλοι κινούμενοι με μία ταχύτητα που να μπορούν να την ακολουθούν όλοι. Ένας μπροστά που δεν τον περνάει κανένας και ένας πίσω που μαζεύει όποιον ξεμένει.

Θέλεις να ανοίξεις σε κάποιο σημείο ? Άνοιξε, θα σε ακολουθήσουν σίγουρα 2-3 και θα χωρίσεις την ομάδα.

Εγώ έχω φύγει από εκδρομή γιατί ο καθένας οδηγούσε όπως του άρεσε.
Αν είναι να πάμε κάπου εκδρομή, πάμε όλοι μαζί, αλλιώς πάω και μόνος μου :)

NLS
06-07-2009, 12:26
εγώ πάλι θα πω κάτι που δεν θα... αρέσει σε κανένα σας (δική μου γνώμη και ο λόγος που δεν με έχετε δει ακόμα σε κάποιο τέτοιο "event")

τόσο μεγάλα κονβόι προσωπικά μου φαίνονται ανούσια
δεν πάμε στο LWR ή το δρόμο της Ελίας (πως τον λένε), αλλά μια ψιλομεγάλη βόλτα

να συνεννοηθούμε τόσοι άνθρωποι είναι πολύ δύσκολο και συνήθως δεν έχει το νόημα της φιλικής παρέας, αλλά μια απόφασης 1-2-3-άντε-4 οργανωτών, που οι άλλοι ακολουθούν - εκεί χάνεται και το ζουμί για μένα

δεν είναι όπως βλέπω την μοτόβόλτα εγώ

εγώ την βλέπω 2-3-4 μηχανές, φιλαράκια, λίγο πιο φλου η διαδρομή, λίγο πιο φλου το που θα φάμε κλπ.

αυτό το "πάμε" με στρατιωτικούς κανόνες μεταξύ 10-20 μοτό, ναι μεν δεν γίνεται αλλιώς (λόγω όγκου), αλλά είναι λίγο "κάπως" που το κάνει πιο "κάπως" ότι είναι κατά κανόνα και για μια διαδρομή τριψήφια και μάλιστα πολύ προς τα μικρά τριψήφια νούμερα

καταλαβαίνω μερικές τέτοιες διαδρομές στην "μοτοζωή" κάποιου (έχω κάνει και εγώ βέβαια τέτοιες) αλλά ίσως για να δεις το κλίμα, να γνωριστείς με κάποιους (που με κάποιους από αυτούς θα γνωριστείς περισσότερο), να μάθεις καμιά διαδρομή, να ξεψαρώσεις λίγο αν είσαι νέος και τέτοια... μετά ... μου φαίνεται λίγο... ε κάπως

αν λοιπόν τέσσερα παιδιά αποφάσισαν να κάνουν μια "δικιά" τους "υποβόλτα" με το δικό τους τρόπο, για μένα καλά έκαναν... ουσιαστικά απλά στο τέλος όντας όλοι γνωστοί, βρισκόσαστε στο ίδιο μέρος - ε και;

γνώμη μου πάντα και σόρυ που πετάχτηκα σαν...

gemara
07-07-2009, 00:10
Παιδιά είμαστε Έλληνες, τι το ψάχνετε;

Η οργάνωση και η πειθαρχία ήταν ανέκαθεν κάτι που δε μας "κόλλαγε". Όσοι έχετε εργασθεί στο εξωτερικό θα έχετε ακούσει το ανέκδοτο: "Organized as Greeks"!

Ότι πιο δύσκολο για μας να δεχθούμε κάποιον για αρχηγό (εκ του αρχαιότατου "αρχή" + "άγω"!) και να υπακούσουμε στις οδηγίες του, είτε για φόρουμ πρόκειται, είτε για μοτοπαρέα που πάει σε βόλτα, είτε για οδηγία κατασκευαστή, είτε για αρχηγό κόμματος, είτε για οτιδήποτε!

Πώς είναι δυνατόν σε μία ομαδική εξόρμηση να υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες μεταξύ των συμμετεχόντων; Για ποια ομάδα μιλάμε τότε;
Αυτό που υπαγορεύει η λογική και η σύνηθης τακτική σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι ακολουθούμε την ταχύτητα του βραδύτερου, εκτός και αν βέβαια υπάρχουν και μερικοί "μάγκες" που το πατάνε, αποθαρρύνοντας έτσι και πιθανές γυναικείες συμμετοχές, που όπως και να το κάνουμε, ομορφαίνουν την ομάδα.

Είναι πολύ όμορφο το θέαμα και για τους συμμετέχοντες και για τους διερχόμενους ενός μεγάάάλου κομβόι από μηχανές. Έτσι (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=3751)το απόλαυσα πρόσφατα, "χαζεύοντάς" τους για πολλά χιλιόμετρα και θα χαρώ να σας συνοδεύσω σε κάποιο από τα επόμενα! (Οργανωμένο :D)

skippybi
07-07-2009, 01:02
Παιδιά είμαστε Έλληνες, τι το ψάχνετε;

Η οργάνωση και η πειθαρχία ήταν ανέκαθεν κάτι που δε μας "κόλλαγε". Όσοι έχετε εργασθεί στο εξωτερικό θα έχετε ακούσει το ανέκδοτο: "Organized as Greeks"!

Ότι πιο δύσκολο για μας να δεχθούμε κάποιον για αρχηγό (εκ του αρχαιότατου "αρχή" + "άγω"!) και να υπακούσουμε στις οδηγίες του, είτε για φόρουμ πρόκειται, είτε για μοτοπαρέα που πάει σε βόλτα, είτε για οδηγία κατασκευαστή, είτε για αρχηγό κόμματος, είτε για οτιδήποτε!

Πώς είναι δυνατόν σε μία ομαδική εξόρμηση να υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες μεταξύ των συμμετεχόντων; Για ποια ομάδα μιλάμε τότε;
Αυτό που υπαγορεύει η λογική και η σύνηθης τακτική σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι ακολουθούμε την ταχύτητα του βραδύτερου, εκτός και αν βέβαια υπάρχουν και μερικοί "μάγκες" που το πατάνε, αποθαρρύνοντας έτσι και πιθανές γυναικείες συμμετοχές, που όπως και να το κάνουμε, ομορφαίνουν την ομάδα.

Είναι πολύ όμορφο το θέαμα και για τους συμμετέχοντες και για τους διερχόμενους ενός μεγάάάλου κομβόι από μηχανές. Έτσι (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=3751)το απόλαυσα πρόσφατα, "χαζεύοντάς" τους για πολλά χιλιόμετρα και θα χαρώ να σας συνοδεύσω σε κάποιο από τα επόμενα! (Οργανωμένο :D)
;)

NLS
07-07-2009, 17:07
δεν ξέρω αν έχει σχέση με κάποιο Ελληνικό μου γονίδιο, ξέρω πάντως ότι δεν έχει σχέση με κάποιο "αντιεξουσιαστικό" μου πρόβλημα, αλλά αυτό δεν είναι μοτοβόλτα και τελικά δεν ξέρω και το νόημα μιας τέτοιας κατάστασης (ειδικά αν είναι να πάνε... 150χλμ. - δηλ. μια βολτίτσα) ...σιγά μη μοιραστεί και χάρτης ειδικής

σόρρυ δηλαδή και σόρρυ που ξαναγράφω αν και είπα ήδη την άποψη μου, αλλά αισθάνομαι ότι πρέπει να "αμυνθώ" αυτής της άποψης λες και η άλλη άποψη είναι "πιο σωστή"

στο κάτω κάτω αν εμείς είμαστε "ανοργάνωτοι σαν Έλληνες", αυτοί είναι "άβουλα βλίτα σαν Μη Έλληνες" (καθ' υπερβολή φυσικά και με μια χαζή γενίκευση, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω)

ntinopoulos
07-07-2009, 17:12
η ομαδικη ειναι ομαδικη!παει και τελειωσε!χωρις βεβαια να σημαινει οτι πρεπει να πηγαινει η ομαδα με 60km!μια λογικη ταχυτητα και καποιοι κανονες ασφαλειας ειναι αρκετα!:)

pesto1
07-07-2009, 17:22
η ομαδικη ειναι ομαδικη!παει και τελειωσε!χωρις βεβαια να σημαινει οτι πρεπει να πηγαινει η ομαδα με 60km!μια λογικη ταχυτητα και καποιοι κανονες ασφαλειας ειναι αρκετα!:)
:sm8:

aeriko
07-07-2009, 18:39
δ
στο κάτω κάτω αν εμείς είμαστε "ανοργάνωτοι σαν Έλληνες", αυτοί είναι "άβουλα βλίτα σαν Μη Έλληνες" (καθ' υπερβολή φυσικά και με μια χαζή γενίκευση, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω)
Δεν θα το διατύπωνα ακριβώς έτσι:Απορία:

gemara
07-07-2009, 20:14
η ομαδικη ειναι ομαδικη!παει και τελειωσε!χωρις βεβαια να σημαινει οτι πρεπει να πηγαινει η ομαδα με 60km!μια λογικη ταχυτητα και καποιοι κανονες ασφαλειας ειναι αρκετα!:)

Συμφωνώ. Το 60 σε μια εθνική οδό, είναι άκρως επικίνδυνο!

aeriko
07-07-2009, 20:41
η ομαδικη ειναι ομαδικη!παει και τελειωσε!χωρις βεβαια να σημαινει οτι πρεπει να πηγαινει η ομαδα με 60km!μια λογικη ταχυτητα και καποιοι κανονες ασφαλειας ειναι αρκετα!:)
Πάντως προσωπικά σε μία εξόρμηση έτυχα και η ομάδα πήγαινε με 120-130km/h. Αλήθεια έχει τύχει ομάδα να πηγαίνει με 60km/h;

ntinopoulos
07-07-2009, 20:58
Πάντως προσωπικά σε μία εξόρμηση έτυχα και η ομάδα πήγαινε με 120-130km/h. Αλήθεια έχει τύχει ομάδα να πηγαίνει με 60km/h;
που λεει ο λογος;)

NLS
08-07-2009, 00:56
το ερώτημα είναι το εξής (και δεν βγαίνω off topic - απλά το επεκτείνω)

τι είναι για εσάς μια πιο ωραία μοτοβόλτα;
(όπου μοτοβόλτα ένα ταξιδάκι άντε μέχρι 200χλμ. από έδρας)

1) μια ομάδα από 15 μηχανές (δηλ. 20+ άτομα) κονβόι στην εθνική, με κεφαλή, σκούπα, προκαθορισμένα "πιτς" βενζίνης/τσιγάρου (για τους εξαρτ... ερμ... τους καπνιστές της παρέας)/κατουρήματος και στο τέλος "βόλτας" αυτής κλεισμένο τραπέζι κάπου και ένα τραπέζι 5-6 μέτρα που μάλλον δεν θα ανταλλαχτεί ούτε μια κουβέντα με τα παιδιά που είναι στην απέναντι πλευρά...

2) ομάδα από 2-3 άααντε 4 μηχανές (βια έξι-επτά άτομα), ελεύθερο κονβόι (δηλ. όσο ο ένας βλέπει τον μπροστινό του κάπου μπροστά, είμαστε οκ - αλλά φυσικά συμφωνημένο να μην ξεσαλώσει ο εκάστοτε πρώτος), ελεύθερα "πιτς" που καθορίζονται εύκολα πηγαίνοντας πρώτος στο κονβόι (αν δεν είσαι ήδη) και δείχνοντας στους άλλους να σταματήσουν (και όχι δεν οδηγεί σε κατάχρηση, μια και αν θες να κατουρήσεις εσύ, ο άλλος θα βρει ευκαιρία να καπνίσει ή να σου... συμπαρασταθεί, στις βενζίνες βάζουν όλοι στην αρχή και μετά πάλι όλοι όταν σταματήσει ο πρώτος - και στο κάτω κάτω λίγοι είστε, πόσο κατάχρηση να γίνει), ελεύθερες παραλαγές στη διαδρομή εφόσον πάμε στη γενική κατεύθυνση που πρέπει και ξέρουμε που πάνε (εκτός αν είναι συμφωνημένο ακόμα και αυτό... δηλ. το να μην ξέρουμε που πάμε και να μην πειράζει ούτε αυτό) και τέσπα εκεί που θα καταλήξει αυτή η παρέα, ένα διπλό τραπεζάκι (και μονό καμιά φορά) είναι οκ για όλους

...εμένα αν μου δίδεται η επιλογή (και έχοντας δοκιμάσει και τα δυο), χωρίς να αμφισβητώ την αξία του πρώτου, προτιμώ σαφέστατα το δεύτερο

το πρώτο το βλέπω για ένα μεσαίο/μεγάλο tour ("πάμε ένα γύρο κεντρικής Ελλάδος;", "πάμε μια Ιταλία μέσω βαλκανίων;" και τέτοια) - εκεί σαφώς το πρώτο έχει τα καλά του, αλλά και εκεί το δεύτερο εξακολουθεί να παίζει

καταλαβαίνω επίσης ότι σε ένα φόρουμ, είναι μοιραίο να εμφανιστούν σε μια οργανωμένη εκδρομούλα 20 και 30 άτομα, οπότε γίνεται το πρώτο "θες δεν θες", αλλά το γεγονός για το τι (για μένα) είναι πιο ωραίο και πιο απολαυστικό είναι ένα: μικρή παρέα = ευελιξία, συνενόηση, ελευθερία, ...μεγάλη παρέα = ανάγκη αυστηρότητας και κανόνων, παγιωμένο σχέδιο, "τυφλή ακολουθία"

η γνώμη σας;

Alext
08-07-2009, 02:00
στο κάτω κάτω αν εμείς είμαστε "ανοργάνωτοι σαν Έλληνες", αυτοί είναι "άβουλα βλίτα σαν Μη Έλληνες" (καθ' υπερβολή φυσικά και με μια χαζή γενίκευση, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω)


καθολου υπερβολη και καθολου χαζη γενικευση
δηλαδη το μαντρωμα ειναι πολιτισμος??????
τα βραχιολακια στα μεγαλα ξενοδοχεια το καλοκαιρι ειναι πολιτισμος????
ευχαριστω δεν θα παρω

και στο κατω κατω της γραφης επειδη εχω συνεργαστει με Γερμανους μην θεοποιουμε τους αταλαντους και την σιδηρα πειθαρχια
ελεος πια με την ξενομανια

Alext
08-07-2009, 02:05
το ερώτημα είναι το εξής (και δεν βγαίνω off topic - απλά το επεκτείνω)

τι είναι για εσάς μια πιο ωραία μοτοβόλτα;
(όπου μοτοβόλτα ένα ταξιδάκι άντε μέχρι 200χλμ. από έδρας)

1) μια ομάδα από 15 μηχανές (δηλ. 20+ άτομα) κονβόι στην εθνική, με κεφαλή, σκούπα, προκαθορισμένα "πιτς" βενζίνης/τσιγάρου (για τους εξαρτ... ερμ... τους καπνιστές της παρέας)/κατουρήματος και στο τέλος "βόλτας" αυτής κλεισμένο τραπέζι κάπου και ένα τραπέζι 5-6 μέτρα που μάλλον δεν θα ανταλλαχτεί ούτε μια κουβέντα με τα παιδιά που είναι στην απέναντι πλευρά...

2) ομάδα από 2-3 άααντε 4 μηχανές (βια έξι-επτά άτομα), ελεύθερο κονβόι (δηλ. όσο ο ένας βλέπει τον μπροστινό του κάπου μπροστά, είμαστε οκ - αλλά φυσικά συμφωνημένο να μην ξεσαλώσει ο εκάστοτε πρώτος), ελεύθερα "πιτς" που καθορίζονται εύκολα πηγαίνοντας πρώτος στο κονβόι (αν δεν είσαι ήδη) και δείχνοντας στους άλλους να σταματήσουν (και όχι δεν οδηγεί σε κατάχρηση, μια και αν θες να κατουρήσεις εσύ, ο άλλος θα βρει ευκαιρία να καπνίσει ή να σου... συμπαρασταθεί, στις βενζίνες βάζουν όλοι στην αρχή και μετά πάλι όλοι όταν σταματήσει ο πρώτος - και στο κάτω κάτω λίγοι είστε, πόσο κατάχρηση να γίνει), ελεύθερες παραλαγές στη διαδρομή εφόσον πάμε στη γενική κατεύθυνση που πρέπει και ξέρουμε που πάνε (εκτός αν είναι συμφωνημένο ακόμα και αυτό... δηλ. το να μην ξέρουμε που πάμε και να μην πειράζει ούτε αυτό) και τέσπα εκεί που θα καταλήξει αυτή η παρέα, ένα διπλό τραπεζάκι (και μονό καμιά φορά) είναι οκ για όλους

...εμένα αν μου δίδεται η επιλογή (και έχοντας δοκιμάσει και τα δυο), χωρίς να αμφισβητώ την αξία του πρώτου, προτιμώ σαφέστατα το δεύτερο

το πρώτο το βλέπω για ένα μεσαίο/μεγάλο tour ("πάμε ένα γύρο κεντρικής Ελλάδος;", "πάμε μια Ιταλία μέσω βαλκανίων;" και τέτοια) - εκεί σαφώς το πρώτο έχει τα καλά του, αλλά και εκεί το δεύτερο εξακολουθεί να παίζει

καταλαβαίνω επίσης ότι σε ένα φόρουμ, είναι μοιραίο να εμφανιστούν σε μια οργανωμένη εκδρομούλα 20 και 30 άτομα, οπότε γίνεται το πρώτο "θες δεν θες", αλλά το γεγονός για το τι (για μένα) είναι πιο ωραίο και πιο απολαυστικό είναι ένα: μικρή παρέα = ευελιξία, συνενόηση, ελευθερία, ...μεγάλη παρέα = ανάγκη αυστηρότητας και κανόνων, παγιωμένο σχέδιο, "τυφλή ακολουθία"

η γνώμη σας;


συμφωνω απολυτως

τις καλυτερες βολτες τις εχω κανει με μικρες παρεες μεχρι 5-6 μηχανες κινουμενοι πανω κατω στο ιδιο μοτιβο (δεν το λεω γιατι θα με κραξετε αλλα ετσι μ΄αρεσει)
με ευελιξια σε αποφασεις και αλλαγες προγραμματος

aeriko
08-07-2009, 07:45
το ερώτημα είναι το εξής (και δεν βγαίνω off topic - απλά το επεκτείνω)

τι είναι για εσάς μια πιο ωραία μοτοβόλτα;
(όπου μοτοβόλτα ένα ταξιδάκι άντε μέχρι 200χλμ. από έδρας)

1) μια ομάδα από 15 μηχανές (δηλ. 20+ άτομα) κονβόι στην εθνική, με κεφαλή, σκούπα, προκαθορισμένα "πιτς" βενζίνης/τσιγάρου (για τους εξαρτ... ερμ... τους καπνιστές της παρέας)/κατουρήματος και στο τέλος "βόλτας" αυτής κλεισμένο τραπέζι κάπου και ένα τραπέζι 5-6 μέτρα που μάλλον δεν θα ανταλλαχτεί ούτε μια κουβέντα με τα παιδιά που είναι στην απέναντι πλευρά...

2) ομάδα από 2-3 άααντε 4 μηχανές (βια έξι-επτά άτομα), ελεύθερο κονβόι (δηλ. όσο ο ένας βλέπει τον μπροστινό του κάπου μπροστά, είμαστε οκ - αλλά φυσικά συμφωνημένο να μην ξεσαλώσει ο εκάστοτε πρώτος), ελεύθερα "πιτς" που καθορίζονται εύκολα πηγαίνοντας πρώτος στο κονβόι (αν δεν είσαι ήδη) και δείχνοντας στους άλλους να σταματήσουν (και όχι δεν οδηγεί σε κατάχρηση, μια και αν θες να κατουρήσεις εσύ, ο άλλος θα βρει ευκαιρία να καπνίσει ή να σου... συμπαρασταθεί, στις βενζίνες βάζουν όλοι στην αρχή και μετά πάλι όλοι όταν σταματήσει ο πρώτος - και στο κάτω κάτω λίγοι είστε, πόσο κατάχρηση να γίνει), ελεύθερες παραλαγές στη διαδρομή εφόσον πάμε στη γενική κατεύθυνση που πρέπει και ξέρουμε που πάνε (εκτός αν είναι συμφωνημένο ακόμα και αυτό... δηλ. το να μην ξέρουμε που πάμε και να μην πειράζει ούτε αυτό) και τέσπα εκεί που θα καταλήξει αυτή η παρέα, ένα διπλό τραπεζάκι (και μονό καμιά φορά) είναι οκ για όλους

...εμένα αν μου δίδεται η επιλογή (και έχοντας δοκιμάσει και τα δυο), χωρίς να αμφισβητώ την αξία του πρώτου, προτιμώ σαφέστατα το δεύτερο

το πρώτο το βλέπω για ένα μεσαίο/μεγάλο tour ("πάμε ένα γύρο κεντρικής Ελλάδος;", "πάμε μια Ιταλία μέσω βαλκανίων;" και τέτοια) - εκεί σαφώς το πρώτο έχει τα καλά του, αλλά και εκεί το δεύτερο εξακολουθεί να παίζει

καταλαβαίνω επίσης ότι σε ένα φόρουμ, είναι μοιραίο να εμφανιστούν σε μια οργανωμένη εκδρομούλα 20 και 30 άτομα, οπότε γίνεται το πρώτο "θες δεν θες", αλλά το γεγονός για το τι (για μένα) είναι πιο ωραίο και πιο απολαυστικό είναι ένα: μικρή παρέα = ευελιξία, συνενόηση, ελευθερία, ...μεγάλη παρέα = ανάγκη αυστηρότητας και κανόνων, παγιωμένο σχέδιο, "τυφλή ακολουθία"

η γνώμη σας;
Θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί τώρα το έθεσες τελείως διαφορετικά το θέμα

george1968
08-07-2009, 15:30
Αντίσταση στην καταπίεση
Και αν εμένα με πιάσει "κόψιμο" τι θα γίνει? θα πρέπει να περιμένω την προγραμματισμένη στάση για τσιγάρο-νερό-κατούρημα???

essel
10-07-2009, 15:40
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου στο συγκεκριμένο θέμα και σας ζητώ συγνώμη που δεν το έκανα νωρίτερα.
Καταρχήν να πω ότι συμφωνώ με τους περισσότερους και όχι με όλους, συνχωρέστε με όμως.
Με τον φίλο NLS συμφωνώ – διαφωνώντας, και εξηγούμε: ¨
Ο τρόπος που απαντά ο NLS είναι ξεκάθαρος « δεν πάω ομαδικές βόλτες-εκδρομές» τελεία και παύλα . Σεβαστή και λογική η απάντησή του και δεν έχω καμιά αντίρρηση επ’ αυτού.
Το ερώτημα όμως ήταν ξεκάθαρο « παρέα 13 φίλων (από σύλλογο-forum-club) πάει εκδρομή και οι 4 αποφασίζουν να πάνε κάπως αλλιώς…πιο γρήγορα κ.τ.λ...»
Άρα νομίζω ότι ο NLSαπαντά σε ερώτηση «Πρέπει να γίνονται εκδρομές ομαδικές –συλλογικές –θεσμικές ή όχι;». Αυτή την ερώτηση ας τη θέσει κάποιος άλλος.
Τώρα επί του συγκεκριμένου θέματος θα μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς και ερωτήματά μου.


Εφόσον η εκδρομή είναι θεσμική ( forum- club- σύλλογος )γιατί πρέπει κάποιοι να ξεχωρίσουν ; Αρχές υπάρχουν παντού, ακόμα και στο internet. Αλλά ας το ξεπεράσουμε αυτό.


Εάν ένας από τους 4 που ξεχωρίσουν, πάθει κάποια υλική ζημιά, για ποιό λόγο κάποιοι από την ομάδα θα πρέπει να μείνουν μαζί του μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημά του και να τον βοηθήσουν; Την στιγμή που αυτός δεν θέλει –δέχεται, να είναι μέλος της ομάδας αυτής; και μη μου απαντήσει κανείς «για ανθρωπιστικούς λόγους» γιατί για τους ίδιους ακριβώς λόγους θα έπρεπε να μείνει στην ομάδα.



Πόσα λεπτά γρηγορότερα θα φτάσει κάποιος με ταχύτητα 200-220χλμ.την ώρα, σε μια μέση απόσταση τις τάξεως των 120-150 χιλιομέτρων, από κάποιον που πάει με 120-140 χμλ την ώρα; Θα είναι το πολύ 10 λεπτά δηλ ούτε ένα τσιγάρο για τους καπνιστές.


Το χειρότερο: Εάν κάποιος από τους «γρήγορους» πάθει κάποιο ατύχημα ποιος θα επωμιστεί την ευθύνη του ατυχήματος και της υστεροφημίας ; Ποιο θεσμικό όργανο θα εμφανιστεί σαν «ξέφραγο αμπέλι» χωρίς κανόνες ασφαλείας; Και μη μου πείτε ότι δεν «έχουμε» άσπονδους θεσμικούς «φίλους» που αν είχαμε ατύχημα - (κούφια η ώρα) – όχι μόνο θα έσταζαν το φαρμάκι τους αλλά θα το διαφήμιζαν όπου μπορούσαν και με αρκετή μάλιστα «δόση γαρνιτούρας».



Μήπως λοιπόν είναι και θέμα σεβασμού και αγάπης προς το θεσμικό όργανο που μας προσκαλεί στη βόλτα- εκδρομή και που οικιοθελώς συμμετέχουμε;


Ποιός αλήθεια απ’ αυτούς τους 4 κυρίους θα ζητήσει συγνώμη ,και πώς θα αναπληρώσει την χαμένη εκδρομή, σε κάποιους από την ομάδα που θα μείνουν μαζί τους ως το τέλος; Γιατί κάποιοι θα μείνουν μαζί του, με άμεσο επακόλουθο γι’ αυτούς τέρμα η εκδρομή. Και αν είναι και με σωματικές βλάβες –θεός φυλάξει – πάει και για όλη την ομάδα η εκδρομή.



Μήπως –λέω – μήπως, μέσα στα «καθήκοντα» αυτού του θεσμικού φορέα, δεν είναι και ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας; Δηλαδή εμείς οι «γρήγοροι» δε συνυπάρχουμε με τους «αργούς» ή τους «αρχάριους» και δεν ταξιδεύουμε μαζί τους; Ναι αλλά καφέ ? πώς πίνουμε μαζί τους.


Υπάρχουν γρήγοροι οδηγοί ή γρήγορες μηχανές; Στην ευθεία της εθνικής νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ μπορούμε να είμαστε γρήγοροι οδηγοί. Στα στροφηλίκια όμως τι γίνεται; Εμένα με έχουν αφήσει «ροφό» δύο φορές σε στριφηλίκια ένα ApriliaPegasus 650cc και ένα «χρέπι» AfricaTwin750cc. Και βέβαια τις ταχύτητες των 60χλμ/ώρα που αναφέρονται παραπάνω δεν τις σχολιάζω είναι καθαρή δολοφονία στην ΕΘΝΙΚΗ. Άλλωστε όπως αναφέρθηκε ήταν «τρόπος του λέγειν». Μια ταχύτητα της τάξεως των 120-140χλμ/ώρα νομίζω ότι είναι αρκετή για ομαδική οδήγηση.



Μήπως όμως και στις μεγάλες αποστάσεις αυτοί με τα 200+ χλμ/ώρα θα φτάσουν και αργότερα από τους άλλους των 120χλμ/ώρα; Είναι ένα ερώτημα φιλολογικό αλλά είναι σίγουρο ότι αυτοί με τα 200 θα έχουν τουλάχιστον ένα επιπλέον σταμάτημα για ανεφοδιασμό βενζίνης.


Το κόστος της εκδρομής δεν θα είναι λίγο «τσιμπημένο» απ’ ότι σ’ όλους τους άλλους;



Αλήθεια τι «εικόνες» «παραστάσεις» μπορεί να έχει αυτός με τα 160-180-200χλμ σε σχέση με αυτόν που πάει με 120χλμ;

Ατυχήματα μπορούν να συμβούν παντού και πάντα, αλλά μια ομαδική και με κανόνες ασφαλείας «βόλτα» προσπαθεί να τα μηδενίσει. Άλλωστε όσο πιο συχνά γίνονται τέτοιες ομαδικές εκδρομές τόσο πιο πολύ ο άνθρωπος βελτιώνεται οδηγικά. Βελτίωση που θα τη νιώσει και ομαδικά και παρεϊστικά και ατομικά φυσικά.
Όσο αναφορά για το «κόψιμο» θεωρώ ότι το ερώτημα ήταν ένα αστείο. Σήμερα εσύ…αύριο εγώ. Θα σε περιμένουμε να αδειάσεις… τι να κάνουμε; Άλλωστε προτιμώ να σε περιμένω «κάνοντας» ένα τσιγάρο παρά να σε αφήσω μόνο σου και μετά να σκοτωθείς να μας φτάσεις Δεν είναι πιο λογικό αυτό;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και είμαι όλος αφτιά για τις παρατηρήσεις σας.

gemara
10-07-2009, 15:58
Συμφωνώ σε όλα πλην του 120-140. Είναι μεγάλη ταχύτητα για ομάδα 13 και περισσοτέρων μηχανών. Θα πρέπει οι αποστάσεις να είναι πολύ μεγάλες μεταξύ των οδηγών, οπότε όλο και κάποιος θα χωθεί. 110 για ανοιχτό και καλό δρόμο είναι εφαρμόσιμο.

skippybi
10-07-2009, 16:28
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου στο συγκεκριμένο θέμα και σας ζητώ συγνώμη που δεν το έκανα νωρίτερα.
Καταρχήν να πω ότι συμφωνώ με τους περισσότερους και όχι με όλους, συνχωρέστε με όμως.
Με τον φίλο NLS συμφωνώ – διαφωνώντας, και εξηγούμε: ¨
Ο τρόπος που απαντά ο NLS είναι ξεκάθαρος « δεν πάω ομαδικές βόλτες-εκδρομές» τελεία και παύλα . Σεβαστή και λογική η απάντησή του και δεν έχω καμιά αντίρρηση επ’ αυτού.
Το ερώτημα όμως ήταν ξεκάθαρο « παρέα 13 φίλων (από σύλλογο-forum-club) πάει εκδρομή και οι 4 αποφασίζουν να πάνε κάπως αλλιώς…πιο γρήγορα κ.τ.λ...»
Άρα νομίζω ότι ο NLSαπαντά σε ερώτηση «Πρέπει να γίνονται εκδρομές ομαδικές –συλλογικές –θεσμικές ή όχι;». Αυτή την ερώτηση ας τη θέσει κάποιος άλλος.
Τώρα επί του συγκεκριμένου θέματος θα μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς και ερωτήματά μου.


Εφόσον η εκδρομή είναι θεσμική ( forum- club- σύλλογος )γιατί πρέπει κάποιοι να ξεχωρίσουν ; Αρχές υπάρχουν παντού, ακόμα και στο internet. Αλλά ας το ξεπεράσουμε αυτό.



Εάν ένας από τους 4 που ξεχωρίσουν, πάθει κάποια υλική ζημιά, για ποιό λόγο κάποιοι από την ομάδα θα πρέπει να μείνουν μαζί του μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημά του και να τον βοηθήσουν; Την στιγμή που αυτός δεν θέλει –δέχεται, να είναι μέλος της ομάδας αυτής; και μη μου απαντήσει κανείς «για ανθρωπιστικούς λόγους» γιατί για τους ίδιους ακριβώς λόγους θα έπρεπε να μείνει στην ομάδα.



Πόσα λεπτά γρηγορότερα θα φτάσει κάποιος με ταχύτητα 200-220χλμ.την ώρα, σε μια μέση απόσταση τις τάξεως των 120-150 χιλιομέτρων, από κάποιον που πάει με 120-140 χμλ την ώρα; Θα είναι το πολύ 10 λεπτά δηλ ούτε ένα τσιγάρο για τους καπνιστές.



Το χειρότερο: Εάν κάποιος από τους «γρήγορους» πάθει κάποιο ατύχημα ποιος θα επωμιστεί την ευθύνη του ατυχήματος και της υστεροφημίας ; Ποιο θεσμικό όργανο θα εμφανιστεί σαν «ξέφραγο αμπέλι» χωρίς κανόνες ασφαλείας; Και μη μου πείτε ότι δεν «έχουμε» άσπονδους θεσμικούς «φίλους» που αν είχαμε ατύχημα - (κούφια η ώρα) – όχι μόνο θα έσταζαν το φαρμάκι τους αλλά θα το διαφήμιζαν όπου μπορούσαν και με αρκετή μάλιστα «δόση γαρνιτούρας».



Μήπως λοιπόν είναι και θέμα σεβασμού και αγάπης προς το θεσμικό όργανο που μας προσκαλεί στη βόλτα- εκδρομή και που οικιοθελώς συμμετέχουμε;



Ποιός αλήθεια απ’ αυτούς τους 4 κυρίους θα ζητήσει συγνώμη ,και πώς θα αναπληρώσει την χαμένη εκδρομή, σε κάποιους από την ομάδα που θα μείνουν μαζί τους ως το τέλος; Γιατί κάποιοι θα μείνουν μαζί του, με άμεσο επακόλουθο γι’ αυτούς τέρμα η εκδρομή. Και αν είναι και με σωματικές βλάβες –θεός φυλάξει – πάει και για όλη την ομάδα η εκδρομή.



Μήπως –λέω – μήπως, μέσα στα «καθήκοντα» αυτού του θεσμικού φορέα, δεν είναι και ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας; Δηλαδή εμείς οι «γρήγοροι» δε συνυπάρχουμε με τους «αργούς» ή τους «αρχάριους» και δεν ταξιδεύουμε μαζί τους; Ναι αλλά καφέ ? πώς πίνουμε μαζί τους.



Υπάρχουν γρήγοροι οδηγοί ή γρήγορες μηχανές; Στην ευθεία της εθνικής νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ μπορούμε να είμαστε γρήγοροι οδηγοί. Στα στροφηλίκια όμως τι γίνεται; Εμένα με έχουν αφήσει «ροφό» δύο φορές σε στριφηλίκια ένα ApriliaPegasus 650cc και ένα «χρέπι» AfricaTwin750cc. Και βέβαια τις ταχύτητες των 60χλμ/ώρα που αναφέρονται παραπάνω δεν τις σχολιάζω είναι καθαρή δολοφονία στην ΕΘΝΙΚΗ. Άλλωστε όπως αναφέρθηκε ήταν «τρόπος του λέγειν». Μια ταχύτητα της τάξεως των 120-140χλμ/ώρα νομίζω ότι είναι αρκετή για ομαδική οδήγηση.



Μήπως όμως και στις μεγάλες αποστάσεις αυτοί με τα 200+ χλμ/ώρα θα φτάσουν και αργότερα από τους άλλους των 120χλμ/ώρα; Είναι ένα ερώτημα φιλολογικό αλλά είναι σίγουρο ότι αυτοί με τα 200 θα έχουν τουλάχιστον ένα επιπλέον σταμάτημα για ανεφοδιασμό βενζίνης.



Το κόστος της εκδρομής δεν θα είναι λίγο «τσιμπημένο» απ’ ότι σ’ όλους τους άλλους;



Αλήθεια τι «εικόνες» «παραστάσεις» μπορεί να έχει αυτός με τα 160-180-200χλμ σε σχέση με αυτόν που πάει με 120χλμ;

Ατυχήματα μπορούν να συμβούν παντού και πάντα, αλλά μια ομαδική και με κανόνες ασφαλείας «βόλτα» προσπαθεί να τα μηδενίσει. Άλλωστε όσο πιο συχνά γίνονται τέτοιες ομαδικές εκδρομές τόσο πιο πολύ ο άνθρωπος βελτιώνεται οδηγικά. Βελτίωση που θα τη νιώσει και ομαδικά και παρεϊστικά και ατομικά φυσικά.
Όσο αναφορά για το «κόψιμο» θεωρώ ότι το ερώτημα ήταν ένα αστείο. Σήμερα εσύ…αύριο εγώ. Θα σε περιμένουμε να αδειάσεις… τι να κάνουμε; Άλλωστε προτιμώ να σε περιμένω «κάνοντας» ένα τσιγάρο παρά να σε αφήσω μόνο σου και μετά να σκοτωθείς να μας φτάσεις Δεν είναι πιο λογικό αυτό;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και είμαι όλος αφτιά για τις παρατηρήσεις σας.
:sm5::sm5::sm5:;)

vp_68
10-07-2009, 19:45
Πιστεύω οτι αν κανονίζεται κάτι σαν ομάδα πρέπει να γίνει σαν ομάδα, προσαρμοζόμενη σ' έναν μέσο όρο.

Αυτό που κατα την γνώμη μου θα ήταν το σωστότερο είναι απο την αρχή να γίνεται χωρισμός σε δύο ομάδες, τους γρήγορους και τους αργούς. Έτσι θα ήταν δίκαιο και για τους δύο , και τους αργούς και τους γρήγορους.

Η ουσία μιάς εκδρομής είναι να την απολαύσουμε και όχι να βρίζουμε απο μέσα μας την ώρα και την στιγμή που πήραμε μέρος.

Alext
10-07-2009, 22:30
Αγαπητε φιλε Στελιο σεβομαι την αποψη σου αν και δεν συμφωνω σε αρκετα σημεια
δεν κρινω την αποψη σου μονο θελω να κανω καποιες επισημανσεις

1)εδω λες

Το χειρότερο: Εάν κάποιος από τους «γρήγορους» πάθει κάποιο ατύχημα ποιος θα επωμιστεί την ευθύνη του ατυχήματος και της υστεροφημίας ; Ποιο θεσμικό όργανο θα εμφανιστεί σαν «ξέφραγο αμπέλι» χωρίς κανόνες ασφαλείας;
το ιδιο θεσμικο οργανο που θα ειναι στην περιπτωση ατυχηματος μεσα στον σχηματισμο που θα πηγαινει με 120χιλμ
π.χ. σε μια τετοια περιπτωση (εξω απο εδω) το φορουμ δηλαδη τι θα κανει παραπανω ?? θαν αποζημιωσει οχι βεβαια, θα καλυψει νομικα οχι βεβαια,
αρα τι παραπανω απο μονο ηθικη και ψυχολογικη συμπαρασταση???
απλα θελω να πω οτι το συγκεκριμενο επιχειρημα δεν στεκει

2) εδω λες

[/quote] Ποιός αλήθεια απ’ αυτούς τους 4 κυρίους θα ζητήσει συγνώμη ,και πώς θα αναπληρώσει την χαμένη εκδρομή, σε κάποιους από την ομάδα που θα μείνουν μαζί τους ως το τέλος;

το ιδιο ισχυει για καποιον απο τους "οργανωμενους", αν παθει καποια ζημια η μηχανη του, επειδη ειναι κακοσυντηρημενη ή λογω στενοτητας οικονομικης (πολυ συχνο σε ολους μας) εχει αναβαλει κατι για αργοτερα και επαθε ζημια ή ειπε δεν πειραζει δεν εχω τωρα θα βαλω λαστιχα (το φθινοπωρο με τις βροχες) και γλυστρησε και επεσε

επισης δεν στεκει σαν επιχειρημα

3) εδω λες

[/quote] Άλλωστε όσο πιο συχνά γίνονται τέτοιες ομαδικές εκδρομές τόσο πιο πολύ ο άνθρωπος βελτιώνεται οδηγικά.


εδω θα μου επιτρεψεις να διαφωνισω ριζικα
οδηγικη βελτιωση με 120 σε σχηματισμο δεν υπαρχει,
εκτος αν υπαρχει προοπτικη να γινει εμφανιση στην παρελαση της 28ης οκτωβριου οπως εκανε παλια η Χωροφυλακη

4) δεν εχεις λαβει υπ΄οψιν σου καθολου τον παραγοντα οδηγικη απολαυση της μοτο ( ακομη και σε εθνικη με 200 τοσα ή σε στροφιλικια καπως γρηγορα οχι αυτοκτονια εννοειτε)
δεν θελω να μπω σε κουβεντα τι ειναι οδηγικη απολαυση, αλλα για καποιους ειναι αυτο, για αλλους αυτο που περιγραφεις εσυ, για αλλους να κανουν 1500 χιλμ συνεχομενα στριβωντας τσιγγαρο καβαλα σαν τον Λουκυ Λουκ στην Ντολυ
οσο πρεπει να σεβεσαι τον δικο σου τροπο, αλλο τοσο πρεπει και των αλλων ετσι??

και τελευταιο και χαλαρωτικο λες σε καποια σημεια

Θα είναι το πολύ 10 λεπτά δηλ ούτε ένα τσιγάρο για τους καπνιστές.

προτιμώ να σε περιμένω «κάνοντας» ένα τσιγάρο παρά να σε αφήσω μόνο σου

το εχω κοψει εδω και 2 χρονια περιπου, να το ξαναρχισω? ή να το θεωρησω ως καπνιστικη παρενοχληση και ως γνησιος Αρτεμης να παρω τηλεφωνο σε εκεινη την τηλεφωνικη γραμμη την περιεργη .................

essel
11-07-2009, 11:37
φιλε Αλέξανδρε
Συζήτηση κάνουμε οπότε
το ιδιο θεσμικο οργανο που θα ειναι στην περιπτωση ατυχηματος μεσα στον σχηματισμο που θα πηγαινει με 120χιλμ
π.χ. σε μια τετοια περιπτωση (εξω απο εδω) το φορουμ δηλαδη τι θα κανει παραπανω ?? θαν αποζημιωσει οχι βεβαια, θα καλυψει νομικα οχι βεβαια,
αρα τι παραπανω απο μονο ηθικη και ψυχολογικη συμπαρασταση???
απλα θελω να πω οτι το συγκεκριμενο επιχειρημα δεν στεκει
Επειδή μιλάω για θεσμική εκρομή και οχι μόνο για αυτό το Φορουμ θα πρέπει να σου θεσω υποόψιν σου οτι αρκετά κλαμπς(απο ελληνικά σκίζω..)
εχουν και νομική προστασία...κι αυτό το βλέπουμε και για μας..γιατί οχι (ΠΡΌΤΑΣΗ)
Το αμέσως παρακάτω που είχα αναφέρει ηταν για ασπονδους φίλους για λάβε υπόψιν σου κι αυτό.
και επι του πρακτέου θα περιμένεις ηθική και ψυχολογική συμπαράσταση ? οταν θα εχεις αποχωρήσει απο την Ομάδα που διοργανώνει αυτή την εκδρομή?
το ιδιο ισχυει για καποιον απο τους "οργανωμενους", αν παθει καποια ζημια η μηχανη του, επειδη ειναι κακοσυντηρημενη ή λογω στενοτητας οικονομικης (πολυ συχνο σε ολους μας) εχει αναβαλει κατι για αργοτερα και επαθε ζημια ή ειπε δεν πειραζει δεν εχω τωρα θα βαλω λαστιχα (το φθινοπωρο με τις βροχες) και γλυστρησε και επεσε
Επειή μάλλον δεν θυμάσαι τι εχει γραφεί σε αλλο ποστ για τους κανόνες ομαδικής οδήγησης να σου υπενθυμίσω οτι συμμετεχουμε με ελενγμένη μηχανή.....Και δεν μου λές αν αυτός με τα χααλια λάστιχα πάθει κάτι στην ομαδική..φαντάσου τι θα πάθει αν ήταν στους γρήγορους...
Κάποιοι εχουν πεί οτι η μοτό είναι ένα ακριβό σπόρ
Ως αναφρά την οδηγική απόλαυση δεν πρόκειτε να διαφωνήσω, αλλωστε στο πόστ μου ερωτηματκά έθετα και προβληματισμούς οπότε δεν τιθετε θέμα διαφωνίας ή συμφωνίας
Για τον φιλο τον vp
Αυτό που κατα την γνώμη μου θα ήταν το σωστότερο είναι απο την αρχή να γίνεται χωρισμός σε δύο ομάδες, τους γρήγορους και τους αργούς. Έτσι θα ήταν δίκαιο και για τους δύο , και τους αργούς και τους γρήγορους.Συμφωνώ μαζί του απλά και εδω στους πιο γρήγορους θα ισχύουν τα της ομαδικής γιατί πάλι σαν ομάδα θα κινηθούν
Θεωρώ οτι τα 13 ατομα είναι πολλά για μία ομάδα ενα τετοιο γκρούπ θα έπρεπε να σπάσει στα δύο για να υπάρχει και καλύτερη επαφή οδηγού(1ου)
και σκούπας(τελευταίου).
Και πάλι ολος αυτία ...........








Υ.Γ. Αλέξη εγώ το εχω κόψει 3,5 χρόνια και 1142 σου λέει τίποτα το νούμερο?:sm7:

aeriko
11-07-2009, 21:58
Ρε παιδιά ανταλλάσουμε απόψεις, σε ένα ''σοβαρό'' μέχρι στιγμής φόρουμ και μιλάμε για ταχύτητες 150-160-200km/h. Καλά είμαστε σοβαροί, υποτίθεται ότι σεβόμαστε και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ότι προσπαθούμε να είμαστε υπόδειγμα προς μίμηση.
Φανταστείτε καμμιά 10αρια μοτοσυκλέτες να περνάνε ''σφεντόνα'' και να φοράνε και τα μπλουζάκια-τρομάρα μας- με το GS ForumΝεύρα

NLS
12-07-2009, 19:55
α εσύ θες και ταξίδι με... μπλουζάκι

κατά τα άλλα ο essel έθεσε κάποιες ενδιαφέρουσες απόψεις (να έτσι μου αρέσει να συνδιαλέγομαι)

yannis
12-07-2009, 19:57
...

...Φανταστείτε καμμιά 10αρια μοτοσυκλέτες να περνάνε ''σφεντόνα'' και να φοράνε και τα μπλουζάκια-τρομάρα μας- με το GS ForumΝεύρα


Καλά εδώ που τα λέμε Κ***Α θα ήτανε!!!!!!!!!!!:D:D:D

ntinopoulos
12-07-2009, 20:21
Καλά εδώ που τα λέμε Κ***Α θα ήτανε!!!!!!!!!!!:D:D:D
και η μαργαριτα πρωτη στο σχηματισμο!:sm8:

yannis
12-07-2009, 20:48
και η μαργαριτα πρωτη στο σχηματισμο!:sm8:

Εσύ Ντινόπουλε μην δεις γυναίκα, να τρέξεις από πισω!!!!!!!!!!!:sm7:

Arkas
23-08-2009, 12:36
και η μαργαριτα πρωτη στο σχηματισμο!:sm8:
:sm8::sm8::sm8: