PDA

View Full Version : Ελάχιστοι μοτοσικλετιστές φταίνε για τα ατυχήματα


spitiko
01-04-2013, 19:16
Αυτό ακριβώς είναι το συμπέρασμα μιας έρευνας που δημοσιεύθηκε στην Αγγλία. Σύμφωνα με τα στοιχεία 1.600 ατυχημάτων με μοτοσικλέτες, οι αναβάτες ήταν υπεύθυνοι μόλις για το 20% των περιπτώσεων. Αναλυτικότερα, την έρευνα πραγματοποίησε η ασφαλιστική εταιρεία Groupama, η οποία εξέτασε 1.679 περιπτώσεις ατυχημάτων στα οποία έχει εμπλακεί μοτοσικλέτα. Τα συγκεκριμένα ατυχήματα συνέβησαν από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2012 (η… καλύτερη εποχή για τις ασφαλιστικές) και, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πραγματογνωμοσύνης, μόνο σε ένα στα πέντε έφταιγε ο αναβάτης της μοτοσικλέτας.
Στα υπόλοιπα (στο 80% των περιπτώσεων, δηλαδή) η ευθύνη ανήκε στους άλλους χρήστες του δρόμου που ενεπλάκησαν, οι οποίοι είτε άλλαξαν απροειδοποίητα κατεύθυνση είτε παραβίασαν τους κανόνες της διασταύρωσης, προκαλώντας τη σύγκρουση.
Η συγκεκριμένη έρευνα ήρθε ως απάντηση στο συμπέρασμα που δημοσίευσε πριν μερικές εβδομάδες το BBC σε τηλεοπτική εκπομπή του. Στη συγκεκριμένη εκπομπή αναφέρθηκε πως η πλειοψηφία των ατυχημάτων (στα οποία εμπλέκεται και μοτοσικλέτα) οφείλεται στην απώλεια του ελέγχου από πλευράς μοτοσικλετιστή.

Αντιγραφη: Mototriti.gr

Arkas
01-04-2013, 21:52
Λυπηρά στατιστικά ...


Sent by Arkas via Tapatalk !

mario
01-04-2013, 23:45
Όντως ειναι κρίμα. Είμαστε εκτεθειμένοι.

Στάλθηκε απο μένα βρε!!

napgeo
01-04-2013, 23:49
Προσωπικά και το 20% το θεωρώ υψηλό.
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Προσοχή έστω και εάν έχουμε προτεραιότητα................

Vagos
02-04-2013, 05:53
Προσωπικά και το 20% το θεωρώ υψηλό.
Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Προσοχή έστω και εάν έχουμε προτεραιότητα................




Δυστυχώς αυτή είναι η μαύρη αλήθεια. .....
Είμαστε εκτεθειμένη και δεν μας λογαριάζει κανεις.

gkaras
25-04-2013, 01:41
απο της 3-4-2012 εως 3-4-2012 εχω διανυση περιπου 20.000 χιλ πανω σε δικυκλο καθημερινα πανω στο τιμονη (ουτε ταξιτζης να ημουν) 3 φορες λιγο εληψε το κακο απο δικο μου λαθος ο θεουλις με εσωσε,και 365 φορες αλλοτε ασχιμα και αλλοτε ελαφρα θα γινοταν απο αλλους και χωρις να θελω να προσβαλω κανενα επαγγελμα πανω απο τις μισες φορες που ανεφερα ηταν απο επαγγελματιες οδηγους:confused::cool:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-04-2013, 03:14
Φοβάμαι ότι, αν η συγκεκριμένη έρευνα γινόταν στην Ελλάδα,

θα είχαμε θεαματικά - προς τα πάνω - αποτελέσματα ...

Γιατί στην Αγγλία, αφενός είναι συνειδητοποιημένοι μοτοσυκλετιστές

κ αφετέρου, ΔΕΝ κυκλοφορούν χιλιάδες "μπριζομένοι" κούριερς, πιτσαδόροι κ "ανέμελοι" (διάβαζε άμυαλοι) νεαροί με παπάκια,

που στο βωμό της ταχύτατης παράδοσης, δεν υπολογίζουν μονόδρομους, πεζόδρομους, διασταυρώσεις κ προτεραιότητες ...

Άσε που δεν έχουν καθρέφτες, ούτε για διακοσμητικά ... :mad:

Κάποτε λέγαμε ότι φταίνε οι ταξιτζήδες ... αλλά κι αυτό καταρρίφθηκε ...

Έχω προσέξει οτι τα τελευταία χρόνια, οι ταξιτζήδες νέας γενιάς, όχι μόνο δεν "ενοχλούν" στην κυκλοφορία,

αλλά σε "φυλάνε" πολλές φορές από μια στραβή ... :rolleyes:

Υπολογίστε από αύριο, πόσοι ταξιτζήδες θα σας "ενοχλήσουν" παντοιοτρόπως

σε αντιδιαστολή με το πόσα θα είναι τα μηχανάκια ... συνήθως μικρού κυβισμού κ ευέλικτα ... :cool:

gandreas
25-04-2013, 21:26
Πραγματικά οι ταξιτζήδες έχουν τεράστια βελτίωση , καμιά σχέση με το παρελθόν:cool:
Οι επαγγελματίες μηχανόβιοι έχουν χαλάσει και δημιουργούν μεγάλα προβλήματα :mad:.

figus
25-08-2013, 11:21
Πραγματικά οι ταξιτζήδες έχουν τεράστια βελτίωση , καμιά σχέση με το παρελθόν:cool:
Οι επαγγελματίες μηχανόβιοι έχουν χαλάσει και δημιουργούν μεγάλα προβλήματα :mad:.



Και εγω πραγματι αυτο διαπιστωνω στον δρομο.Οι ντελιβεραδες νομιζουν οτι ο δρομος ειναι δικος τους.
Πρεπει να ξεκινησουν να τους γραφουν για την μη υπαρξη καθρεφτών + ολα τα αλλα και μετα να δουμε αν το ξανακανουν.

Al Bandy
25-08-2013, 11:49
Φοβάμαι ότι, αν η συγκεκριμένη έρευνα γινόταν στην Ελλάδα,

θα είχαμε θεαματικά - προς τα πάνω - αποτελέσματα ...


Στην Αγγλία, επειδή έχω ζήσει, όποιος καβαλάει μοτοσυκλέτα είναι μοτοσυκλετιστής. Με αληθινή μοτοσυκλέτα, ντυμένος, κρανωμένος κλπ. Παπί δεν υπάρχει. Στην Ελλάδα έχουμε πολλές επί πλέον κατηγορίες: τους κάγκουρες με τα φτιαγμένα παπιά που συναγωνίζονται ποιος θα πιάσει τελική 41,5 χλμ, την κατάρα τού φαινομένου "ντιλίβερυ" τα τελευταία χρόνια, και κόσμο που έχει στραφεί στο δίκυκλο λόγω τού κυκλοφοριακού μόνο και μόνο για κίνηση στην πόλη.

Αυτά όλα, δυστυχώς, κατατάσσονται στην μοτοσυκλέτα. Στην Αγγλία παπί δεν υπάρχει. Όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτα μιλάμε αμιγώς για μοτοσυκλέτα. Παρ' όλα αυτά, επειδή έχω κάνει σεμινάριο οδικής ασφάλειας με επίσημα στατιστικά στοιχεία, νομίζω ότι το αποτέλεσμα τής έρευνας θα ήταν παραπλήσιο και στην Ελλάδα.