PDA

View Full Version : SOS - Πρώτο πρόβλημα στα 1000 χιλ


Major_Goose
08-07-2009, 20:46
Μόλις γύρισα απο ενα ωραιότατο μπάνιο και πριν ανέβω το δρόμο του σπιτιού μου χωρίς καμμια προειδοποίηση , η μηχανή (R1200 GS Adv 05/09) κατέβασε διακόπτες. Έσβησε, ολα νεκρά ρεύμα πουθενα , ουτε ενα λαμπάκι δεν ανάβει .

Τι κάνω που είμαι στην απομονωση ? την αλλη βδομάδα ανεβαίνω για service 1000 χιλιομέτρων ( το πρώτο) αλλά μέχρι τότε ?

Μπαταρία ? παραγγέλνω μια ισχυρότςερη απο Αθήνα ? έχουμε καμμια που ξέρουμε ότικάνειο την δουλειά καλά ? αν είναι μπαταρία βεβαια....

Βοηθάτε αδέλφια !!:yz

Albatros
08-07-2009, 23:33
Μάλλον μπαταρία, ας τα ακούνε μερικοί μερικοί που λένε "καλά για τη μπαταρία φταίει η μαμά?"
Όταν μηχανή 2 μηνών σε αφίνει στα κρύα του λουτρού που λένε τότε φταίει η ατυχία ρε γμτ.!!!!!!!!!!!
Νεύρα

GeorgeP
08-07-2009, 23:52
Μάλλον μπαταρία, ας τα ακούνε μερικοί μερικοί που λένε "καλά για τη μπαταρία φταίει η μαμά?"
Όταν μηχανή 2 μηνών σε αφίνει στα κρύα του λουτρού που λένε τότε φταίει η ατυχία ρε γμτ.!!!!!!!!!!!
Νεύρα
Οι μπαταρίες, δυστυχώς, δεν ειναι αυτές που ηταν κάποτε διότι δεν φτιάχνονται εκει που φτιαχνόντουσαν κάποτε, τόσο απλα΄!! η BMW δεν φτιάχνει μπαταρίες αλλα τις παραγγέλνει στην bosch αν δεν κανω λαθος!!! Η bosch δεν ειναι καμια τυχαία εταρεία αλλα δεν μπορει να ελεγξει το 100% του τελικου παραγόμενου προιοντος στην φαση της διαλογης συγκεκριμενα!! Αλλο ο Γερμανος κι αλλο ο Κινεζος, Ταιβανός κ.α.
Για να σου δωσω κι ενα παραδειγμα τα Βαραντερο, όπως κι όλα τα "Χοντα φοράνε μπαταρίες yuasa, τοσα χρονια στην Χοντα μπαταρίες αλλαζα μετα απο 4 χρόνια! απο το 2006 και μετα διαβαζω στα φόρουμς των Χοντα οτι πολλά μοντέλα ''μένουν'' απο μπαταρία στο 3μηνο βια 6μηνο!! Και δεν την καλύπτει η εγγυηση εκτος κι αν πας και σπασεις κεφάλια στον Σαρακάκη!! Δεν φτα'ιει η εταιρεία λοιπόν, η προσπαθεια για φτηνό κοστος φταίει!!

Arkas
09-07-2009, 02:14
Στο νησί δεν εξυπηρετεί η mobile;

Περιμένουμε νέα...

Albatros
09-07-2009, 10:17
Οι μπαταρίες, δυστυχώς, δεν ειναι αυτές που ηταν κάποτε διότι δεν φτιάχνονται εκει που φτιαχνόντουσαν κάποτε, τόσο απλα΄!! η BMW δεν φτιάχνει μπαταρίες αλλα τις παραγγέλνει στην bosch αν δεν κανω λαθος!!! Η bosch δεν ειναι καμια τυχαία εταρεία αλλα δεν μπορει να ελεγξει το 100% του τελικου παραγόμενου προιοντος στην φαση της διαλογης συγκεκριμενα!! Αλλο ο Γερμανος κι αλλο ο Κινεζος, Ταιβανός κ.α.
Για να σου δωσω κι ενα παραδειγμα τα Βαραντερο, όπως κι όλα τα "Χοντα φοράνε μπαταρίες yuasa, τοσα χρονια στην Χοντα μπαταρίες αλλαζα μετα απο 4 χρόνια! απο το 2006 και μετα διαβαζω στα φόρουμς των Χοντα οτι πολλά μοντέλα ''μένουν'' απο μπαταρία στο 3μηνο βια 6μηνο!! Και δεν την καλύπτει η εγγυηση εκτος κι αν πας και σπασεις κεφάλια στον Σαρακάκη!! Δεν φτα'ιει η εταιρεία λοιπόν, η προσπαθεια για φτηνό κοστος φταίει!!

Σωστά όλα αυτά , αλλά γιατί στο συνεργείο λένε ότι θα σου βάλω ΑΛΛΗ μπαταρία και δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα?????????
:hmmm:

1200GS
09-07-2009, 13:08
Εαν δεν εχεις καθολου ενδειξη μαλλον εχει κοψει στοιχειο.Παρολλα αυτα τσεκαρες μηπως εχει λυθει καποιος ακροδεκτης απο τους πολους?
Η μπαταρια ειναι ενα εξαρτημα που παιζουν πολλα ρολο για την μακροχρονια λειτουργια της, μην τα ριχνουμε ολα σε αυτες παντα:o

aeriko
09-07-2009, 13:25
Σωστά όλα αυτά , αλλά γιατί στο συνεργείο λένε ότι θα σου βάλω ΑΛΛΗ μπαταρία και δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα?????????
:hmmm:
Στο συνεργείο και πάλι δεν είναι καλό να αφήσεις να σου βάλουν μπαταρία της επιλογής τους. Αν γνωρίζεις επέλεξέ την εσύ και μην ξεχνάς ότι πληρώνεις παίρνεις

mjtir
09-07-2009, 14:20
Φορτηση μπαταριας . Μηδεν κοστος -πολλα νευρα.

Για να μην ξανασυμβει αγορα συντηρητη 35 € και συντηρηση ανα 7 η 10 μερες αναλογα την χρηση.....

Περαστικα ...

Albatros
09-07-2009, 19:13
Στο συνεργείο και πάλι δεν είναι καλό να αφήσεις να σου βάλουν μπαταρία της επιλογής τους. Αν γνωρίζεις επέλεξέ την εσύ και μην ξεχνάς ότι πληρώνεις παίρνεις
Είναι θέμα εμπιστοσύνης και στο Γιώργο έχω απόλυτη.
:)

Albatros
09-07-2009, 19:21
Φορτηση μπαταριας . Μηδεν κοστος -πολλα νευρα.

Για να μην ξανασυμβει αγορα συντηρητη 35 € και συντηρηση ανα 7 η 10 μερες αναλογα την χρηση.....

Περαστικα ...
όπως το λές με συντηρητή μιά φορά την εβδομάδα,και μιά χαρά εκκίνηση και βόλτα.Σταμάτησα για βενζίνη και όταν πήγα να ξαναεκκινήσω έπαθε μπλάκ άουτ.Μεταφορά με την "βοήθεια" στο συνεργείο ,όπου διαπιστώθηκε καμένο στοιχείο(η μπαταρία άχρηστη).
Στη περίπτωση αυτή ούτε με "μπούστερ"(εκκινητή) δεν μπορείς να φύγεις,παίρνει εμπρός αλλά όταν πας να κινηθείς ξανασβύνει.
Αυτή την εμπειρία καταθέτω για όποιον πάθει το ίδιο.

arisxios
09-07-2009, 19:21
Και εμένα μπαταρία μου κάνει ,για να σε αφήσει έτσι ξερά!! :hmmm:

Major_Goose
09-07-2009, 19:30
Νεώτερα ...

Λοιπόν όπως διέγνωσε ο τοπικός ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων και πολύ φίλος η μπαταρία είχε μάλλον κάψει στοιχείο, και μάλιστα το ενα πλαινό της έχει παραμορφωθεί (εχει φουσκώσει ).

Έδινε κανονικά τάση, αλλά όταν την τσέκαρε με ενα ειδικό όργανο για φορτία και τέτοια, μόλις γύριζα το διακόπτη του βγαζε ότι η δυνατότητά της είναι κάτω απο το 20%.

Το "καλό" λοιπόν είναι ότι είναι η μπαταρία και όχι κάτι άλλο. Το κακό είναι ότι εδώ στην απομόνωση δεν υπάρχει μπαταρία αντίστοιχη , όπως και στα περισσότερα Κυκλαδονήσια που αναζητήσαμε. Οπότε αυτιο πρωί μας βάζει ενας φίλος στο πλοίο μια απο Αθήνα και ελπίζω όλα να πάνε καλά .

Η Mobile Care πρότεινε να έρθει να φορτώσει την μηχανή και να την μεταφέρει στην Αθήνα σε εξουσιοδοτημένο. Αλλά με δεδομένο ότι δεν ήταν σίγουρο ότι θα υπήρχε διαθεσιμότητα οχήματος να ταξιδέψει και ότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο, μου πανε ότι την μηχανή θα την έπαιρνα τέλος της άλλης βδομάδας (δεν σκέφτηκα ούτε για μια στιγμή να τους χρησιμοποιήσω , απλά ήθελα να δω τι αντιμετώπιση θα είχα)

Ο μηχανικός απο τον Βαγιανέλλη μου επιβεβαίωσε εξ αποστάσεως όταν του πα τα συμπτώματα, πότι έχει γίνει εσωτερικό βραχυκύκλωμα (έχει τινάξει στοιχείο) και επίσης μου επιβεβαίωσε ότι και εκεί να την πήγαινα την μηχανή θα μου έβαζαν την ίδια αθλίου τύπου EXIDE που φοράει πάνω η μηχανή μια που η BMW με αυτούς τους κορεάτες συνεργάζεται για μπαταρίες .

Επιπρόσθετα πρέπει να αναφέρω ότι στο VARADERO έβγαλα 9 χρόνια με την μαμίσια YUASA χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν η μηχανή έμεινε 2 μηνες αραγμένη λόγω απουσίας. Με μισή μιζιά πάντα έπαιρνε. Και δεν το αναφέρω συγκριτικά για τις μηχανές αλλά για να πω ότι παρήγγειλα YUASA και ελπίζω να με καλύψει.

Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι λίγα λεπτά πριν με αφήσει η μηχανή απο την μπαταρία, γυρνούσα απο μπάνιο στην παραλία της Αγίας Θεοδότης και κατηφόριζα την διαδρομή με τα στροφιλίκια της επιστροφής, όπου συνάντησα TDM, VARADERO και κανα 2 μεγάλα street και σκεφτόμουνα πόσο ευτυχισμένος είμαι που η μηχανή έχει μαγική συμπεριφορά στους δρόμους του νησιού με τα πολλλά στροφιλίκια και τι καλά φρένα που έχει , πολύ καλύτερα απο το VARADERO κ.λ.π. Και 2 λεπτά μετά ....παφ και σβηστός.

Όπως και να χει επειδή γενικά αντιμετωπίζω την ζωή θετικά παρότι κάθε μέρα μου σκάνε οι χίλιες όσες αναποδιές, δεν με χάλασε το γεγονός ως γεγονός, ούτε ότι θα τα σκάσω για να βάλω μπαταρία.

Με χάλασε τρομερά ότι έχασα 2 μέρες πάνω στην σέλλα του Adventure.......... τα υπόλοιπα... σκόνη στον άνεμο. Έχω ερωτευθεί τόσο άγρια αυτή τη μηχανή που πρέπει να μου τύχει όλη η δωδεκάτομη λογοτεχνία της Γκαντεμιάς του Μέρφι για να αλλάξω άποψη ! :sm7:

Κώστας

gsmaniac
09-07-2009, 20:26
μεσα σε 2.5 χρονια και 57000χλμ 2 μπαταριες:yzηπρωτη ακριβως στα 25000 και αντικατασταση δωρεαν και η δευτερη στα 52500 και αυτη δωρεαν:D.......βεβαιως ουτε χρονος δεν περναει και τα φτυνουν:(

Major_Goose
10-07-2009, 07:47
μεσα σε 2.5 χρονια και 57000χλμ 2 μπαταριες:yzηπρωτη ακριβως στα 25000 και αντικατασταση δωρεαν και η δευτερη στα 52500 και αυτη δωρεαν:D.......βεβαιως ουτε χρονος δεν περναει και τα φτυνουν:(

Βρε τι 2,5 χρόνια , εδω μιλάμε για ενάμισυ μήνα !:hmmm:

mjtir
10-07-2009, 10:53
όπως το λές με συντηρητή μιά φορά την εβδομάδα,και μιά χαρά εκκίνηση και βόλτα.Σταμάτησα για βενζίνη και όταν πήγα να ξαναεκκινήσω έπαθε μπλάκ άουτ.Μεταφορά με την "βοήθεια" στο συνεργείο ,όπου διαπιστώθηκε καμένο στοιχείο(η μπαταρία άχρηστη).
Στη περίπτωση αυτή ούτε με "μπούστερ"(εκκινητή) δεν μπορείς να φύγεις,παίρνει εμπρός αλλά όταν πας να κινηθείς ξανασβύνει.
Αυτή την εμπειρία καταθέτω για όποιον πάθει το ίδιο.

Συγνωμη δεν ειχα διαβασει καλα το threat .

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τιποτα αλλο.

Για επιλογη μπαταριας με μια μικρη ερευνα στο forum θα δεις ενναλακτικες λυσεις αλλα το μυαλο μου παει σε μια Odyssey PC 535 .

Major_Goose
10-07-2009, 17:56
Τελικώς ήρθε η YUASA τοποθετήθηκε και έχω πάλι μηχανή . Για ρίξτε και κανα λινκάκι για το τι εστί συντηρητής μπαταρίας . Φαντάζομαι κάποιου τύπου φορτιστής ?

Albatros
10-07-2009, 19:29
Τελικώς ήρθε η YUASA τοποθετήθηκε και έχω πάλι μηχανή . Για ρίξτε και κανα λινκάκι για το τι εστί συντηρητής μπαταρίας . Φαντάζομαι κάποιου τύπου φορτιστής ?

Ναί μάλλον εννοούν το φορτιστή της μαμάς.
:hmmm:

Major_Goose
11-07-2009, 08:09
Ναί μάλλον εννοούν το φορτιστή της μαμάς.

Χμμμμμ, δεν γνωρίζω περί τούτου, αλλά θα ενημερωθώ !

antonis1150GSA
11-07-2009, 15:22
Κι εγω οταν ειχα το 1200GSA 07', μου εκανε ακριβος το ιδιο ενα πρωι.Ηρθε η Mobile care της BMW ,μου αλλαξε μια μπαταρια και ολα μια χαρα.Βεβαια αυτο μου συνεβει στα 24.000χλμ και οχι στα 1.000χλμ,αλλα αυτο δεν μου λεει κατι γιατι απ'οτι φενετε ειχες προβληματικη μπαταρια απο την αρχη.Καλο ειναι να παρεις και εναν συντηρητη μπαταριας.

Major_Goose
11-07-2009, 18:23
Καλο ειναι να παρεις και εναν συντηρητη μπαταριας

Κανά λινκάκι έχουμε ?

pepax66
11-07-2009, 19:41
Εγώ πάλι έχω πάνω μια YUASA και δεν μου κάνει ούτε τσίου η κακομοίρα μόνο στην κίνηση μετά από πολύ ώρα και φρένα (servo) μου κάνει μια πτωσούλα στην τάση και μου πετάει έξω το abs αλλά με restart όλα πάνε πάλι καλά! Βέβαια έχω και συντηρητή καλό αλλά το βάζω πάνω μόνο χειμώνα και εάν κάτσει η μηχανή πολλές μέρες!

Major_Goose
12-07-2009, 07:50
Βέβαια έχω και συντηρητή καλό

Σαν να λέμε ποιον συντηρητή έχουμε φιλε μου ?

antonis1150GSA
12-07-2009, 09:17
Κανά λινκάκι έχουμε ?


Για ριξε μια ματια........

http://www.teileineile.de/be_shop/index.php?language=en&cat=c11_Elektronikteile.html

http://www.motoraid.eu/shop/index.php?cPath=215_216_424

Major_Goose
12-07-2009, 12:18
Σε ευχαριστώ φίλε , τείνω πρός το πρώτο !
Δεν πιστευω να υπάρχει σε καμμιά ελληνική αντιπροσωπεία να μην τρέχουμε όξω ?

GeorgeP
13-07-2009, 10:52
Σωστά όλα αυτά , αλλά γιατί στο συνεργείο λένε ότι θα σου βάλω ΑΛΛΗ μπαταρία και δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα?????????
:hmmm:

Διότι συμφωνα με την εμπειρία τους η ταδε μπαταρια δεν παρουσιάζει προβλήματα!! Ειναι θεμα εμπειρίας και στατιστικών και τίποτε άλλο!!! Ακομα και της ΄΄μαμας'' να βάλεις το πιθανοτερο ειναι να μην την ξανααντικρισεις για την υπόλυπη 4ετία!! Εγω στα Βαραντερο μου αν τα ''παιξει'' η μπαταρία βαζω των 60ε (140 η μαμα) και ειμαι ΟΚ!! Στο περασμενο Βαραντερο μου του 2003 μοντέλο η μαμα μπαταρία τα επαιξε μετα απο 4 χρόνια (2007), την αντικατεστησα με μια ''Χ'' made in Timbuktu με 35ε, εχουν περάσει 2,5 χρόνια και ο νεος ιδιοκτητης της ακομα αυτην την ''Χ'' φοραει ανευ προβληματος!!!

GeorgeP
13-07-2009, 10:57
Φορτηση μπαταριας . Μηδεν κοστος -πολλα νευρα.

Για να μην ξανασυμβει αγορα συντηρητη 35 € και συντηρηση ανα 7 η 10 μερες αναλογα την χρηση.....

Περαστικα ...
σωστό αυτο αλλα εν μερει!! Αν καινουρια μπαταρία μεινει χωρίς ρευμα (και δεν φταιει το συστημα φορτισης) τότε σημαινει ''καμενο'' στοιχείο οποταν οτι και φορτιση να της κανεις πριν την παρουσιαση του προβληματοις δεν εχεις αποτέλεσμα!! Ειναι να μην πεσεις στην περιπτωση!!
Αν η μπαταρία σου ειναι ''απο τις καλες'' και εχει διαρκεια ζωης 2-4 χρόνια τοτε με τον φορτιστη που αναφερεις επιμυκηνεις την ζωή της μ'εχρι και 30%. δηλαδη για άλλους 6-12μηνες απο την υποτιθέμενη διαρκεια ζωης των 2-4ετών!

GeorgeP
13-07-2009, 11:02
...........................
Επιπρόσθετα πρέπει να αναφέρω ότι στο VARADERO έβγαλα 9 χρόνια με την μαμίσια YUASA χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και όταν η μηχανή έμεινε 2 μηνες αραγμένη λόγω απουσίας. Με μισή μιζιά πάντα έπαιρνε. Και δεν το αναφέρω συγκριτικά για τις μηχανές αλλά για να πω ότι παρήγγειλα YUASA και ελπίζω να με καλύψει.
...................................................................................................

Κώστας

Σου ευχομαι όλα να πανε καλα, αλλα....... το εργοστασιο την YUASA στην Ιαπωνια εχει κλεισει απο το 2002!! Η παραγωγη μπαταριων μεταφερθηκε σε Ταυλάνδη, Κορεα και.......Μογγολια!!! Γιαυτο και τα προβληματα μπαταρίας στα Βαραντερο α[πο το 2004 και μετά!! Γιαυτο μην εισαι σιγουρος!!!

Major_Goose
13-07-2009, 16:25
το εργοστασιο την YUASA στην Ιαπωνια εχει κλεισει απο το 2002!! Η παραγωγη μπαταριων μεταφερθηκε σε Ταυλάνδη, Κορεα και.......Μογγολια!!! Γιαυτο και τα προβληματα μπαταρίας στα Βαραντερο α[πο το 2004 και μετά!!

Μα τίποτα δεν έχει μείνει όρθιο πιά !!:yz
Τες πα θα δείξει η μπαταροψία. Κάτσε να βρω και ενα συντηρητή καλού κακού !!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 12:30
Μα τίποτα δεν έχει μείνει όρθιο πιά !!:yz
Τες πα θα δείξει η μπαταροψία. Κάτσε

να βρω και ενα συντηρητή καλού κακού !!!


Θα πρότεινα τον "μαμά" ....;)

Αγόρασα έναν Ctek, αλλά δεν συνεργάζεται με το CanBus ...:(

Σε ένα λεπτό, διακόπτεται η σύνδεση ....

Για να λειτουργήσει, πρέπει να αφαιρέσεις την σέλα

κ να τον συνδέσεις απευθείας στην μπαταρία (μια σχετική "φασαρία" ...:()

Τον "μαμά", τον συνδέεις απευθείας στο "μπριζάκι",

τον "αναγνωρίζει" το CanBus και όλα ΟΚ ....;)

Συνυπολόγισε μόνο την τιμή .... Με μια μικρή έκπτωση, 100 € κ κάτι ...





http://www.r1200gs.info/misc/images/BatteryCharger.jpg






Υπάρχει κ αυτός (http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1357) με 69 $ ......

http://www.ascycles.com/images/products/BMW/BMW-Battery-Charger.jpg



.

pepax66
15-07-2009, 13:05
Σαν να λέμε ποιον συντηρητή έχουμε φιλε μου ?

Εγώ έχω αυτόν:

http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=959&osCsid=e9b9692bef032d977448a9777da0f3d1 (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=959&osCsid=e9b9692bef032d977448a9777da0f3d1)

χωρίς παρεξείγηση δεν κάνω διαφήμιση..............!:cool:
Στην συσκευασία περιέχει καλώδιο για αναμονή χωρίς πολλά πολλά πάει κατευθείαν μπρίζα.......!

pepax66
15-07-2009, 13:19
Νεώτερα ...


Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι λίγα λεπτά πριν με αφήσει η μηχανή απο την μπαταρία, γυρνούσα απο μπάνιο στην παραλία της Αγίας Θεοδότης και κατηφόριζα την διαδρομή με τα στροφιλίκια της επιστροφής, όπου συνάντησα TDM, VARADERO και κανα 2 μεγάλα street και σκεφτόμουνα πόσο ευτυχισμένος είμαι που η μηχανή έχει μαγική συμπεριφορά στους δρόμους του νησιού με τα πολλλά στροφιλίκια και τι καλά φρένα που έχει , πολύ καλύτερα απο το VARADERO κ.λ.π. Και 2 λεπτά μετά ....παφ και σβηστός.

...............

Με χάλασε τρομερά ότι έχασα 2 μέρες πάνω στην σέλλα του Adventure.......... τα υπόλοιπα... σκόνη στον άνεμο. Έχω ερωτευθεί τόσο άγρια αυτή τη μηχανή που πρέπει να μου τύχει όλη η δωδεκάτομη λογοτεχνία της Γκαντεμιάς του Μέρφι για να αλλάξω άποψη ! :sm7:

Κώστας


Τελικά δεν είναι μπαταρία ρε φίλε είναι μάτι! Κάποιος τύπος με Varadero σε μάτιασε και έσκασε η μπαταρία!

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 13:45
Εγώ έχω αυτόν:

http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=959&osCsid=e9b9692bef032d977448a9777da0f3d1 (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=959&osCsid=e9b9692bef032d977448a9777da0f3d1)

χωρίς παρεξείγηση δεν κάνω διαφήμιση..............!:cool:
Στην συσκευασία περιέχει καλώδιο για αναμονή χωρίς πολλά πολλά πάει κατευθείαν μπρίζα.......!


...και τον "βλέπει" το CanBus ????




.

pepax66
15-07-2009, 14:01
...και τον "βλέπει" το CanBus ????




.

Όταν λέω μπρίζα εννοώ τοίχου. Έχει ένα καλώδιο που ενώνεται στην μπαταρία με ένα φις που ενώνεται ο φορτιστής και δεν χρειάζεται να βγάζεις σέλα και έχει και προαιρετικά ένα καλώδιο 2,5μ με ανταπτοράκι και ασφάλεια που είναι για την μπρίζα της GSA οποίο δεν το έχω αγοράσει τώρα αν το βλέπει ή όχι το can-bus δεν ξέρω. Αλλά επειδή η φόρτιση-συντήρηση γίνεται σπίτι κυρίως δεν βλέπω τον λόγο γιατί να το βάλουμε στην μπρίζα της μηχανήs?

ckalfas
15-07-2009, 15:21
Κι εγώ είχα τα ίδια προβλήματα στα 27000km με την μαμά-EXIDE (Made in China) και την αντικατέστησα με μία Yassa. H πρώτη κράτησε 2,5 χρόνια η δεύτερη μαμά κράτησε 2,5 μήνες, μέχρι που την αντικατέστησα με την Yassa.
Όντως ο φορτιστής CTEK δεν μπορεί να φορτίσει την μπαταρία, διότι βλέπει την μπαταρία λανθασμένα εντάξει και δεν ξεκινάει καν την φόρτιση...
Και τέλος... δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει φορτιστής-συντηρητής μπαταρίας...
Γιατί πρέπει σώνει και καλά να αγοράσω έναν; Είχα και στις προηγούμενες μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα για να πάρω τώρα; Πήρα on-off για πηγαίνω οπουδήποτε! Από την πόλη μέχρι την ερημιά! Θα πρέπει στην ερημιά ή στα ταξίδια μου να κουβαλάω και έναν φορτιστή;
Μήπως πιάνομαι κορόϊδο κάνοντας πλούσιο το after-market (after - sales) της BMW;

NLS
15-07-2009, 15:46
το ίδιο έχω σκεφτεί και εγώ

στα 2+ χρόνια που την έχω, έχει μείνει κατά καιρούς χωρίς να κινηθεί αρκετές μέρες

είχα στο μυαλό μου το "θέμα"...
έλα όμως που πάντα μου πήρε μπρος με την 1η-2η γυρισιά της μίζας

ξέρω πάντως ότι κάποια στιγμή θα χρειαστώ μπαταρία γιατί το λαμπάκι της ανάβει συχνότερα από παλιά (που άναβε καμιά φορά λόγω αλλαγής πίσω φαναριού σε LED)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 15:48
Όταν λέω μπρίζα εννοώ τοίχου. Έχει ένα καλώδιο που ενώνεται στην μπαταρία με ένα φις που ενώνεται ο φορτιστής και δεν χρειάζεται να βγάζεις σέλα και έχει και προαιρετικά ένα καλώδιο 2,5μ με ανταπτοράκι και ασφάλεια που είναι για την μπρίζα της GSA οποίο δεν το έχω αγοράσει τώρα αν το βλέπει ή όχι το can-bus δεν ξέρω. Αλλά επειδή η φόρτιση-συντήρηση γίνεται σπίτι κυρίως δεν βλέπω τον λόγο γιατί να το βάλουμε στην μπρίζα της μηχανήs?


Τον ίδιο ακριβώς έχω,

αλλά δεν τον βλέπει το CanBus ...... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF70_1.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF70_1.gif http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF70_1.gif




.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 16:02
Γιατί πρέπει σώνει και καλά να αγοράσω έναν; Είχα και στις προηγούμενες μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα για να πάρω τώρα; Πήρα on-off για πηγαίνω οπουδήποτε! Από την πόλη μέχρι την ερημιά!


Το πρόβλημα είναι η ακινησία (τότε χρειάζεται ο φορτιστής)

και ΟΧΙ οι βόλτες ....;)



.

NLS
15-07-2009, 16:37
θα σας πω όταν γυρίσω (πΟΘ) που θα την αφήσω για πρώτη φορά 18 μέρες

την πρώτη φορά που έλειψα καμιά 10αριά μέρες είχα αποσυνδέσει την μπαταρία
την δεύτερη και τις επόμενες δεν ασχολήθηκα :)

λοιπόν ψηφίστε, πως να κάνω την μεγάλη δοκιμή;

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
15-07-2009, 16:53
θα σας πω όταν γυρίσω (πΟΘ) που θα την αφήσω για πρώτη φορά 18 μέρες

την πρώτη φορά που έλειψα καμιά 10αριά μέρες είχα αποσυνδέσει την μπαταρία
την δεύτερη και τις επόμενες δεν ασχολήθηκα :)

λοιπόν ψηφίστε, πως να κάνω την μεγάλη δοκιμή;




Πήγαινε με το καλό στις διακοπές σου

και μην ασχοληθείς με τίποτα ....http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/DIAF85.gif









(μόνο εξασφάλισε μηχανάκι για τις μετακινήσεις σου, τις πρώτες 1, 2 μέρες αφού επιστρέψεις .....)http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/XA68.gif






.

Major_Goose
15-07-2009, 18:32
Ολα καλα και όμορφα, αλλά δεν μού πατε , τον μσμά φορτιστοσυντηρητη τον έχουμε πουθενα Ελλάδα ή πρέπει να παραγγέλνω απ έξω που πολύ το βαριέμαι καλοκαιριάτικα ?
:sm7:

vp_68
15-07-2009, 18:44
Πάντως εγώ, αν και εχω το 800GS, επειδή ταξιδεύω πολύ λόγω δουλειάς και την αφήνω ακίνητη τουλάχιστον για 8-10 ημέρες κάθε μήνα, δεν μου έχει κάνει τσάφ. Παίρνει πάντοτε με την πρώτη και χωρίς δυσκολία. Την έχω 1 χρόνο

george81
17-07-2009, 10:04
καλημερα σε ολους. πριν 2 χρονια εμεινα απο μπαταρια στο 1200 και εβαλα την ODYSSEY μοντελο PC 535. Δε τη συντηρησα ποτε και δουλευει ακομα μια χαρα. το χειμωνα την εβαζα μπροστα καθε 10 μερες περιπου χωρις το παραμικρο.εχει παραπανω αμπερ στην εκκινηση και 13 αμπερωρια χωρητικοτητα (η γνησια εχει 12). τιμη 90 λιρες Αγγλιας συν μεταφορικα απο www.motoworks.co.uk (http://www.motoworks.co.uk). τη συστηνω ανεπιφυλακτα σε ολους τους κατοχους 1200.

pepax66
17-07-2009, 15:01
καλημερα σε ολους. πριν 2 χρονια εμεινα απο μπαταρια στο 1200 και εβαλα την ODYSSEY μοντελο PC 535.

Εχω ακούσει και διαβάσει για αυτή την μπαταρία πολλές καλές κριτικές (225 Α,15Αh ) που εδώ στοιχίζει γύρω στα 180 ευρά αλλά το μόνο απαγορευτικό είναι ότι πρέπει να βγάλεις το κουτί και μένουν εκτεθειμένα στην λάσπη πολλά πράγματα κάτω από την σέλα χωρίς κουτί...........:hmmm:

george81
17-07-2009, 18:34
Εχω ακούσει και διαβάσει για αυτή την μπαταρία πολλές καλές κριτικές (225 Α,15Αh ) που εδώ στοιχίζει γύρω στα 180 ευρά αλλά το μόνο απαγορευτικό είναι ότι πρέπει να βγάλεις το κουτί και μένουν εκτεθειμένα στην λάσπη πολλά πράγματα κάτω από την σέλα χωρίς κουτί...........:hmmm:

ποιο ακριβως κουτι εννοεις? εγω την εβαλα χωρις να αφαιρεσω τιποτα! απλα χρειαζεται λιγη προσοχη με τα καλωδια και μια τροποποιηση στο λαμακι που την ασφαλιζει. τιποτα το ιδιαιτερο δηλαδη. για περισσοτερες πληροφοριες ριξε μια ματια στο: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=320214

pkar
23-07-2009, 11:29
Ρε παιδιά, για το R1200 GS '08 αναφέρεται στο manual για 12 V & 14 Ah.
Στο site της Odyssey για PC535 αναφέρει για 12 V & 14,8 Ah !!!!
Αυτό το μοντέλο (PC 535) είναι αυτό που προτείνουν τα site οπως το motoraid για το 1200...
Ενώ στην Odyssey δεν αναφέρει κάν για το R1200 GS...
Τι γίνεται , ξέρει κανένας κάτι για αυτό????

Παρεπιπτόντως ο επισημος εισαγωγέας εδώ στην Eλλάδα της Odyssey (http://www.odysseyfactory.com/countries/greece.html) είναι η NIGICO (http://www.nigico.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=el)
και απο ότι έχω μάθει με τιμές πολύ χαμηλότερα απο αυτές των 180 + !!!

Arkas
25-07-2009, 13:34
Ρε παιδιά, για το R1200 GS '08 αναφέρεται στο manual για 12 V & 14 Ah.
Στο site της Odyssey για PC535 αναφέρει για 12 V & 14,8 Ah !!!!
Αυτό το μοντέλο (PC 535) είναι αυτό που προτείνουν τα site οπως το motoraid για το 1200...
Ενώ στην Odyssey δεν αναφέρει κάν για το R1200 GS...
Τι γίνεται , ξέρει κανένας κάτι για αυτό????

Παρεπιπτόντως ο επισημος εισαγωγέας εδώ στην Eλλάδα της Odyssey (http://www.odysseyfactory.com/countries/greece.html) είναι η NIGICO (http://www.nigico.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=el)
και απο ότι έχω μάθει με τιμές πολύ χαμηλότερα απο αυτές των 180 + !!!
:sm8:

gsmaniac
04-09-2009, 15:09
Ρε παιδιά, για το R1200 GS '08 αναφέρεται στο manual για 12 V & 14 Ah.
Στο site της Odyssey για PC535 αναφέρει για 12 V & 14,8 Ah !!!!
Αυτό το μοντέλο (PC 535) είναι αυτό που προτείνουν τα site οπως το motoraid για το 1200...
Ενώ στην Odyssey δεν αναφέρει κάν για το R1200 GS...
Τι γίνεται , ξέρει κανένας κάτι για αυτό????

Παρεπιπτόντως ο επισημος εισαγωγέας εδώ στην Eλλάδα της Odyssey (http://www.odysseyfactory.com/countries/greece.html) είναι η NIGICO (http://www.nigico.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=el)
και απο ότι έχω μάθει με τιμές πολύ χαμηλότερα απο αυτές των 180 + !!!
Μολις μιλησα με την εταιρια και μου ειπε 160 ευρω για την PC 535,δηλαδη ιδια τιμη με την MAKAN.....ειναι η τριτη μπαταρια που τεζαρει και δεν ξαναβαζω μαμα και ας ειναι τζαμπα;)

Dionisis
04-09-2009, 16:09
Θα πρότεινα τον "μαμά" ....;)

Αγόρασα έναν Ctek, αλλά δεν συνεργάζεται με το CanBus ...:(

Σε ένα λεπτό, διακόπτεται η σύνδεση ....

Για να λειτουργήσει, πρέπει να αφαιρέσεις την σέλα

κ να τον συνδέσεις απευθείας στην μπαταρία (μια σχετική "φασαρία" ...:()

Τον "μαμά", τον συνδέεις απευθείας στο "μπριζάκι",

τον "αναγνωρίζει" το CanBus και όλα ΟΚ ....;)

Συνυπολόγισε μόνο την τιμή .... Με μια μικρή έκπτωση, 100 € κ κάτι ...





http://www.r1200gs.info/misc/images/BatteryCharger.jpg






Υπάρχει κ αυτός (http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1357) με 69 $ ......

http://www.ascycles.com/images/products/BMW/BMW-Battery-Charger.jpg



.
εχω τον μαμισιο 3.5 χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος η μηχανη ειναι στο γκαραζ και 15-20 ημερες χωρις να την βαλω μπροστα απλα της εχω συνεχως τον συντηρητη ..........

NLS
04-09-2009, 17:12
όπως υποσχέθηκα, μπορώ να σας πω τι έγινε με την 1200GS μου την οποία άφησα ακίνητη φέτος, χωρίς να αποσυνδέσω τη μπαταρία για ακριβώς 18 ημέρες:

τίποτα - πήρε μπρος με την πρώτη μιζιά και στο δεύτερο γύρισμα της μίζας

απλά είχε λίγο περισσότερες δονήσεις για 2-3 λεπτά επειδή είχε κάτσει το λάδι

πάμε για άλλα (πάω για φλάτζα στο πίσω hub πχ.) - αλλά από ρεύμα δεν έχω πρόβλημα

ALX
05-09-2009, 06:59
Μαμά μπαταρία με υγρά. Από 2000 έως 2005. Αλλάχτηκε γιατί τα κρύα πρωινά του χειμώνα, κατά την πρώτη μιζιά μου πέταγε έξω το ABS. (η μοτοσυκλέτα βέβαια έπαιρνε μπροστά χωρίς κομπασμούς κτλ)

Επειδή τα υγρά και ο έλεγχός τους ήταν μια πικρή ιστορία, αποφάσισα να βάλω μία με gel αλλά όχι BMW.

Βρήκα σε κάποιον μια Ιταλική Fiamm και την έβαλα. Έζησε δύο χρόνια ακριβώς και μου παρουσίαζε αρκετά συχνά (το χειμώνα μόνιμα) το πρόβλημα με το ABS που είχα όταν άρχισε να "τελειώνει" η μαμά μπαταρία. :mad:

Παραμονή πρωτοχρονιάς για το 2008, με αφήνει εντελώς. :mad: Μόνο το κόμπλερ της μίζας ακουγόταν όταν πατούσα το κουμπί.

Στις 2 Γενάρη του '08 που άνοιξε η BMW, πήρα από το Motion&Style μια μαμά με gel (την γνωστή BMW Exide) στα 19Αh (από 14 που ήταν η μαμά και η Fiamm που έβαλα μετά)

Έχουμε Σεπτέμβριο 2009 (21 μήνες δηλαδή) κι η μπαταρία είναι μια χαρά, χωρίς φορτιστές, χωρίς τίποτα. Βέβαια... 19Ah είναι αυτά!!! :cool:

Επίσης να πω πως το μεγαλύτερο διάστημα που έμεινε ακίνητη η μοτό, ήταν τον Αύγουστο του '08 που ήταν η μοναδική φορά που δεν την πήρα μαζί μου στις διακοπές, λόγω ότι είχαμε νεογέννητο τον γιο μας κι η γυναίκα μου φοβόταν να οδηγήσει μέχρι το χωριό χωρίς να είναι δίπλα του να τον προσέχει. Κι έτσι πήγαμε όλοι με το αυτοκίνητο.
Μετά από 15 μέρες, πήρε με την πρώτη μιζιά.

ΥΓ: Στο Motion&Style μου είπαν πως η BMW δίνει 2 χρόνια εγγύηση για τις μπαταρίες.

gsmaniac
05-09-2009, 19:33
τελικα βρηκα την ODYSSEY PC 535 140 ευρω και την τσιμπησα.η NIGICO που αναφερει ο φιλος παραπανω δεν ειναι ο αντιπροσωπος.ειναι καλη η τιμη πιστευω,γιατι η ΜΑΚΑΝ μου ζητησε 170,στην πατρα 175 και η μαμα ζηταγε 130 για το παλιοπραγμα που βαζει για μπαταρια.για να μην θεωρηθει διαφημιση οποιος θελει πληροφοριες μηνυματακι για τηλεφωνο;)

kostas_366
05-09-2009, 22:08
Στο 1100 πήρα παταρία καινούργια, όχι bmw, ιαπωνέζικη ΥΑ.... την έβαλα πάνω και έπειτα από 2 μέρες κούπα. Την πήγα πίσω και μου έδωσαν άλλη. Συμβαίνει μου είπε ο άνθρωπος. Στην αλλάζω, δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται μέσα.
Οπότε όλες τα ίδια είναι, μην ψάχνεις.

pkar
06-09-2009, 10:37
Αν και επίσημα η ODYSSEY αναφέρει την NIGICO...
Κώστα σου έχω στείλει PM
δείτε το link...
http://www.odysseyfactory.com/countries/greece.html