PDA

View Full Version : ΚΑΠΝΙΑ


kiros
09-07-2009, 12:18
ΠΑΙΔΙΑ ΕΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ R1150GS ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ.ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΒΗΣΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΣΤΑΝΤ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΛΕΠΤΑ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΠΝΟ ΜΠΛΕ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙ.ΠΕΤΑΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΦΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ.

Ionlab
09-07-2009, 12:39
Μην το βάζεις στο πλαινό σταντ...Χρησιμοποίησέ το μόνο για να κατέβεις από τη μηχανή και μετά ανεβασέ τη στο κεντρικό.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
09-07-2009, 20:34
Μην το βάζεις στο πλαινό σταντ...Χρησιμοποίησέ το μόνο για να κατέβεις από τη μηχανή και μετά ανεβασέ τη στο κεντρικό.



:sm8:

NLS
10-07-2009, 01:04
ΠΑΓΙΟΣ κανόνας στα boxer... εξαπανέκαθεν που λένε :)

να δεις και πόσο λιγότερο λάδι θα καις...

EOD-K9
10-07-2009, 07:37
Πατριώτη νομίζω ότι καλύφτηκες όλοι έχουμε την ίδια άποψη
Μην αφήνεις την μηχανή στο μόνο σταντ έχουν παρουσιαστεί διάφορα προβλήματα στην ψύξη τον κυλίνδρων (δεν γίνετε συμμετρικά ) και προπαντός μην την αφήνεις αναμένει στο μονό

EOD-K9
10-07-2009, 07:39
ααααααα


και καλώς ήρθες περνά και από δω (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=4) να σε καλωσορίσουμε

gemara
10-07-2009, 08:29
Αγαπητοί μου φίλοι, ταπεινή μου άποψη είναι ότι τα σύγχρονα μοντέλα με κινητήρες boxer δεν έχουν πρόβλημα λίπανσης - ψύξης με τον δεξί κύλινδρο, γι αυτό και ο κατασκευαστής έχει τοποθετήσει αριστερά πλαϊνό σταντ στις μοτοσυκλέτες και γι αυτό δεν γράφει απολύτως τίποτε στο manual για την στάση της μηχανής κατά την διάρκεια της εκκίνησης.

Το πρόβλημα αυτό υφίστατο και ήταν γεγονός στα προπολεμικά και για κάμποσο στα μεταπολεμικά μοντέλα των κινητήρων boxer της BMW, όπου αν ανοίξετε πχ έναν κινητήρα του 40 , θα διαπιστώσετε ότι το κύκλωμα λίπανσης στον δεξί κύλινδρο είναι διαφορετικό και ελλιπές σε σχέση με τον αριστερό. Μια επιπλέον τρυπούλα που υπάρχει στο μπλοκ του κινητήρα και στέλνει λάδι στον αριστερό, δεν υπάρχει στον δεξί κύλινδρο και όπως πολύ καλά το λένε οι μάστορες τις εποχής, ο δεξιός είχε πάντα πρόβλημα. Έχω δει κάμποσα παλιά "δεξιά" κυλινδροπίστονα όπου η φθορά τους ήταν πάντοντε μεγαλύτερη από τα αριστερά, και γι αυτόν το λόγο στην εκκίνηση άφηναν περισσότερο λάδι να περάσει στο θάλαμο καύσης και έτσι έβγαινε καπνίλα από την εξάτμιση. Μόλις ζεσταίνονταν όμως, "έσφιγγαν" τα ελατήρια και η καπνίλα σταμάταγε. Για αυτό και τα - classic πλέον - μοντέλα δεν είχανε πλαϊνό σταντ στην εποχή τους, αλλά μόνο κεντρικό, με το οποίο παρεμπιπτόντως σου πέφτει η μέση για στήσεις τη μηχανή!:o

Πιθανόν η φήμη να μεταφέρθηκε από κάποιους στις μέρες μας και νομίζουμε ότι το ίδιο συμβαίνει στους σύγχρονους κινητήρες, πράγμα το οποίο βέβαια δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.

syan
10-07-2009, 08:31
:sm8::sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-07-2009, 13:24
Αγαπητοί μου φίλοι, ταπεινή μου άποψη είναι ότι τα σύγχρονα μοντέλα με κινητήρες boxer δεν έχουν πρόβλημα λίπανσης - ψύξης με τον δεξί κύλινδρο,.

Θα διαφωνήσω ....

Κατά τους μηχανικούς (επίσημους) υπάρχει ....:cool:

syan
10-07-2009, 13:55
Θα διαφωνήσω ....

Κατά τους μηχανικούς (επίσημους) υπάρχει ....:cool:
Ποιοί είναι οι επίσημοι μηχανικοί;
Το μεγάλο γνωστό συνεργείο τα βάζει και δουλεύουν στο πλαινό μέχρι να ζεσταθούν!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
10-07-2009, 13:57
Ποιοί είναι οι επίσημοι μηχανικοί;
Το μεγάλο γνωστό συνεργείο τα βάζει και δουλεύουν στο πλαινό μέχρι να ζεσταθούν!


OK ...sory ...:(

gemara
10-07-2009, 16:13
Θα διαφωνήσω ....

Κατά τους μηχανικούς (επίσημους) υπάρχει ....:cool:

Νίκο, δεν έχω δει κανένα γραπτό της BMW που να το λέει αυτό...

TEOSS
04-08-2009, 03:59
Το θεμα με την διοδο λαδιου ληθηκε απο το 1955 με τα R-50,R-60,R-69... Σε ολα τα μοντελα σειρας R (και K με διαμηκη τοποθετηση) οταν σταθμευσουν στο πλαγο σταντ για αρκετη ωρα περνα μικροποσοτητα λαδιου στον θαλαμο καυσης.Δεν ειναι προβλημα αλλα εαν γινεται συχνα αυξανει την καταναλωση λαδιου.

Arkas
10-08-2009, 09:32
ΠΑΙΔΙΑ ΕΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ R1150GS ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ.ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΒΗΣΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΝΟ ΣΤΑΝΤ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΛΕΠΤΑ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΠΝΟ ΜΠΛΕ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙ.ΠΕΤΑΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΕΦΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ.

Μην το βάζεις στο πλαινό σταντ...Χρησιμοποίησέ το μόνο για να κατέβεις από τη μηχανή και μετά ανεβασέ τη στο κεντρικό.

Νίκο, δεν έχω δει κανένα γραπτό της BMW που να το λέει αυτό...
Τελικά, η καπνιά του αδερφού από τα Χανιά, πού λέτε να οφείλεται;:Απορία:

TEOSS
10-08-2009, 21:19
Οφείλεται σαφώς σε εισροή λαδιού στον θάλαμο καύσης, εάν αυτό είναι στα φυσιολογικά όρια λόγο ανοχών η έχει και κάποια γρατσουνιά ο κύλινδρος που χειροτερεύει την κατάσταση μόνο συνεργείο μπορεί να το ελέγξει. Επίσης το ιξώδες του λαδιού παίζει σημαντικό ρόλο. Από την εικόνα των μπουζί μπορεί να βγει ένα πρώτο συμπέρασμα, μετά πρέπει να γίνει μέτρηση συμπίεσης στα κύλινδρα που (αν είναι σωστές οι βαλβίδες με τις έδρες τους και δεν υπάρχει … ρήγμα κεφαλής) θα δείξει εαν συμβαίνει κατι μεταξύ κυλίνδρου – ελατήριων - πιστονιού .

kostas_366
10-08-2009, 23:25
Αν και τα παραπάνω είναι όλα σωστά...
Γνώμη μου, βάλτην στο διπλό, θα δεις το ίδιο πράγμα?
Τι λάδι βάζεις?
Είναι οκ σε νούμερο και έχει γίνει αλλαγή λαδιών?
Το κλείνεις καθόλου το ....γκάζι?
Έχει πολλά κλμ η μοτοσικλέτα?
Γενικά λαδάκι θέλει και η 1150.