PDA

View Full Version : Η BMW ανακαλεί 220.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο


sterom
10-05-2013, 16:14
Η BMW ανακαλεί 220.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο


http://www.newsbeast.gr/files/temp/2C0BB35243447C98A4870D140A354411.jpg

Πρόκειται για μοντέλα εφοδιασμένα με αερόσακους της εταιρείας Takata Corp

Στην ανάκληση 220.000 οχημάτων της σε όλο τον κόσμο ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει η αυτοκινητοβιομηχανία BMW.

Πρόκειται για μοντέλα των ετών 2002 και 2003 στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ανάκλησης που αφορά τους αερόσακους που έχουν κατασκευαστεί από την εταιρεία Takata Corp.

Η τελευταία ανάκληση περιλαμβάνει οχήματα της δημοφιλούς σειράς 3 (3-Series) της BMW—σεντάν, κουπέ, κάμπριο και στέισον βάγκον.

Τον περασμένο μήνα 3,4 εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο που έχουν κατασκευαστεί από τις εταιρείες Toyota Motor Corp, Nissan Motor Co, Honda Motor Co, και Mazda Motor Corp, ανακλήθηκαν λόγω των αερόσακων της Takata, της δεύτερης μεγαλύτερης σε παγκόσμιο επίπεδο εταιρείας κατασκευής αερόσακων και ζωνών ασφαλείας.
Περίπου 1,3 εκατομμύριο από τα οχήματα αυτά βρίσκονται στις ΗΠΑ.

Στην εγχώρια αγορά της BMW στη Γερμανία, θα ανακληθούν 64.044 οχήματα. Στις ΗΠΑ, η Υπηρεσία Ασφάλειας της Κυκλοφορίας στις Εθνικές Οδούς (NHTSA), ανακοίνωσε ότι 42.080 οχήματα BMW θα ανακληθούν.

Στη Βρετανία, 24.272 οχήματα θα ανακληθούν, και ακολουθούν η Ιταλία με 13.022, η Γαλλία με 10.449, η Ισπανία με 9.954 και η Ιαπωνία με 7.890 οχήματα.

Η BMW αναμένει να έχει τα ανταλλακτικά για να επισκευάσει τα οχήματα που θα ανακληθούν από τον Ιούλιο, δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ντέιβιντ Μπούσκο.

Η BMW είπε επίσης ότι δεν είναι ενήμερη για τυχόν τραυματισμούς ή ατυχήματα που σχετίζονται με το θέμα αυτό, ούτε για τυχόν προβληματικό «φούσκωμα» των αερόσακων στα οχήματά της, σημείωσε ο Μπούσκο.

Σε κάποιες από τις ανακλήσεις, οι κατασκευασμένοι από την Takata αερόσακοι για το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να μην διογκωθούν σωστά εξαιτίας ενός κατασκευαστικού ελαττώματος στο προωθητικό αέριο που χρησιμοποιείται για την πλήρωση του αερόσακου. Δημιουργείται έτσι κίνδυνος πυρκαγιάς ή τραυματισμού των επιβατών από μεταλλικά θραύσματα που θα εκτοξευτούν προς το παρμπρίζ ή προς τα πόδια των επιβατών.

Εκτός από τα μοντέλα της σειράς 3, από το 2002 και το 2003, η BMW ανακαλεί επίσης για τον ίδιο λόγο τα μοντέλα M3 Coupe και M3 Convertible.
πηγη newsbeast.gr/car/arthro/528660/i-bmw-anakalei-220000-autokinita-se-olo-ton-kosmo

Arkas
10-05-2013, 20:02
Japan αερόσακοι οι ελαττωματικοί ;;;;


Sent by Arkas via Tapatalk !

LakisGS
10-05-2013, 20:12
Japan αερόσακοι οι ελαττωματικοί ;;;;


Sent by Arkas via Tapatalk !


No comment... :lo20:

squad
11-05-2013, 08:43
:lo19:

phoenix
11-05-2013, 09:57
Αυτο μερικές φορές ειναι καλο κόλπο γιατι με τις ψευτοαλαγες ο κάθε ιδιοκτήτης κάτι θα αφήσει παραπάνω :ye33:

TEOSS
13-05-2013, 01:56
Αυτο μερικές φορές ειναι καλο κόλπο γιατι με τις ψευτοαλαγες ο κάθε ιδιοκτήτης κάτι θα αφήσει παραπάνω :ye33:

Κόλπο ... ψευτο-αλλαγές ???
Δηλαδή οι εταιρίες (Toyota,Nissan,Mazda, GM,BMW,Honda) που ανακαλούν εκατομμύρια αυτοκίνητα, λένε ψέματα και κατηγορούν την κατασκευάστρια εταιρία για ελαττωματικό εξάρτημα στα ψέματα …δηλαδή την συκοφαντούν ….
Έτσι απλά ψευτο-αλλάζουν αερόσακο … για κόλπο …
Τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι κάτι ψεκάζουν …. :rolleyes:


Recall: At least 3.4 million cars from 6 automakers for faulty airbags - MSN Autos (http://editorial.autos.msn.com/blogs/autosblogpost.aspx?post=c80d9236-83b0-4b5b-83cb-9eca0db7c961)
Japan carmakers recall 3.4 million vehicles for Takata airbag flaw | Reuters (http://www.reuters.com/article/2013/04/11/us-toyota-recall-idUSBRE93A04D20130411)

TAKATA | Seat belt, Airbag, Child seat (http://www.takata.com/en/)

napgeo
13-05-2013, 01:59
:re26:Επιτέλους.

βρήκαν τον μπελά τους οι οδικές . Κάνουν πάντως και για ανακύκλωση:ye35:

TEOSS
13-05-2013, 02:03
Japan αερόσακοι οι ελαττωματικοί ;;;;


Sent by Arkas via Tapatalk !

Japan είναι και οι χιλιάδες ελαττωματικές αναρτήσεις της Showa που έχουν τοποθετηθεί, μεταξύ άλλων, σε μοτοσυκλέτες της Honda και της BMW…
Είναι αυτές που <<σκάνε>> !!!:cool:
http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1-25/club-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-27566/

napgeo
13-05-2013, 02:10
Japan αερόσακοι οι ελαττωματικοί ;;;;


Sent by Arkas via Tapatalk !


Άρα είχα δίκιο που σας έλεγα ότι η Μαμά δεν κατασκευάζει τπτ δικό της. Ανεμομαζέματα σε μια φτηνή συναρμολόγηση.
Έτσι εξηγείται η κάκιστη ποιότητα κατασκευής.
Τελικά αυτοί οι Γερμανοί πρέπει να είναι μεγάλα Λαμόγια. Σαν Έλληνες Πολιτικοί συμπεριφέρονται.
Είμαι της γνώμης για να τους τιμωρήσετε να τα πάτε βόλτα στο Σούνιο.................

phoenix
13-05-2013, 12:36
Κόλπο ... ψευτο-αλλαγές ???
Δηλαδή οι εταιρίες (Toyota,Nissan,Mazda, GM,BMW,Honda) που ανακαλούν εκατομμύρια αυτοκίνητα, λένε ψέματα και κατηγορούν την κατασκευάστρια εταιρία για ελαττωματικό εξάρτημα στα ψέματα …δηλαδή την συκοφαντούν ….
Έτσι απλά ψευτο-αλλάζουν αερόσακο … για κόλπο …
Τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι κάτι ψεκάζουν …. :rolleyes:


Recall: At least 3.4 million cars from 6 automakers for faulty airbags - MSN Autos (http://editorial.autos.msn.com/blogs/autosblogpost.aspx?post=c80d9236-83b0-4b5b-83cb-9eca0db7c961)
Japan carmakers recall 3.4 million vehicles for Takata airbag flaw | Reuters (http://www.reuters.com/article/2013/04/11/us-toyota-recall-idUSBRE93A04D20130411)

TAKATA | Seat belt, Airbag, Child seat (http://www.takata.com/en/)
φιλε μου δεν υπαρχει αρνητικη και θετικη διαφημιση *ΜΟΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ*
και το μαρκετινγκ ειναι τεραστια επιστημη
δες τα πραγματα απο αλλη γωνια ισως και να εχω ενα ψειγμα δικαιου

TEOSS
14-05-2013, 02:49
φιλε μου δεν υπαρχει αρνητικη και θετικη διαφημιση *ΜΟΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ*
και το μαρκετινγκ ειναι τεραστια επιστημη
δες τα πραγματα απο αλλη γωνια ισως και να εχω ενα ψειγμα δικαιου

Δηλαδή η TAKATA θεωρεί τις ανακλήσεις των προβληματικών προϊόντων της … διαφήμιση ??? Τους ρώτησες ???:cool:

Δεν είναι ελαττωματικοί οι αερόσακοι που τοποθέτησαν και τώρα αντικαθιστούν οι 6 εταιρίες???
Έχεις στοιχειά ή λέμε <<ότι να΄ναι>>.


<<Δηλαδή οι εταιρίες (Toyota,Nissan,Mazda, GM,BMW,Honda) που ανακαλούν εκατομμύρια αυτοκίνητα, λένε ψέματα και κατηγορούν την κατασκευάστρια εταιρία για ελαττωματικό εξάρτημα στα ψέματα …δηλαδή την συκοφαντούν ….>>
Αντί να απαντήσεις στην ερώτηση, εάν ψεύδονται ή όχι οι εταιρίες για την συγκεκριμένη ανάκληση … το γύρισες στο <<γενικό και αόριστο >>, περί διαφήμισης κ.α.
Μιλάμε λοιπόν για το συγκεκριμένο γεγονός και όχι γενικά για ανακλήσεις του τύπου : <<αναβάθμιση λογισμικού>> ή <<αντικατάσταση αυτοκόλλητου σήματος >> κ.α. (όπου ΔΕΝ θίγεται κάνεις) ;)

phoenix
14-05-2013, 11:35
τι ειναι μεγαλυτερη διαφημιση απο το να παραδεχεσαι το σφαλμα σου και να αναλαμβανεις το κοστος?
αν ξερεις εσυ καμια αλλη ευχαριστως να την δεχτω

napgeo
14-05-2013, 11:38
τι ειναι μεγαλυτερη διαφημιση απο το να παραδεχεσαι το σφαλμα σου και να αναλαμβανεις το κοστος?
αν ξερεις εσυ καμια αλλη ευχαριστως να την δεχτω



Να τα πάτε βόλτα στο Σούνιο................

phoenix
14-05-2013, 11:43
Να τα πάτε βόλτα στο Σούνιο................
να παει ο θεολογος στο σουνιο και ολοι με τα 1150 ταιριαζουν στο περιβαλον που εχει πολλα αρχαια:sm3::sm3::sm3:

TEOSS
15-05-2013, 00:09
Αυτο μερικές φορές ειναι καλο κόλπο γιατι με τις ψευτοαλαγες ο κάθε ιδιοκτήτης κάτι θα αφήσει παραπάνω :ye33:

τι ειναι μεγαλυτερη διαφημιση απο το να παραδεχεσαι το σφαλμα σου και να αναλαμβανεις το κοστος?
αν ξερεις εσυ καμια αλλη ευχαριστως να την δεχτω

Σφάλμα ???:cool2:
Άρα παραδέχεσαι ότι οι αερόσακοι είχαν πράγματι κατασκευαστικό πρόβλημα, η ανάκληση ήταν επιβεβλημένη και έγινε πραγματική αλλαγή του εξαρτήματος (αερόσακου).;)
Δεν ήταν ένα <<κόλπο>> και μια <<ψευτο-αλλαγή>> για να <<αφήσει κάτι παραπάνω ο ιδιοκτήτης>> που υποστήριξες στο αρχικό σου ποστ. :cool:

TASOS GS
15-05-2013, 00:36
:ye33: να δώσω μια πληροφορία και να σας πω ότι οι αυτοκινητοβιομηχανιες

έχουν ασφαλισμένη την παραγωγή τους υλικό-τεχνικά , όποτε στις ανακλήσεις

που γίνονται το χέρι στην τσέπη το βάζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες ;)

phoenix
15-05-2013, 13:06
Σφάλμα ???:cool2:
Άρα παραδέχεσαι ότι οι αερόσακοι είχαν πράγματι κατασκευαστικό πρόβλημα, η ανάκληση ήταν επιβεβλημένη και έγινε πραγματική αλλαγή του εξαρτήματος (αερόσακου).;)
Δεν ήταν ένα <<κόλπο>> και μια <<ψευτο-αλλαγή>> για να <<αφήσει κάτι παραπάνω ο ιδιοκτήτης>> που υποστήριξες στο αρχικό σου ποστ. :cool:

οπως καταλαβες δεν ειχε πουθενα παρουσιαστει καποιο ανθρωπινο ατυχημα απο την εν λογω και σε εισαγωγικα αλαγη που προτιθεται να κανει η εταιρεια
και δεν νομιζω στα συνεργεια του εξωτερικου να ειναι ο πελατης πανω απο τον μηχανικο
οι ανθρωποι θα πανε τα οχηματα τους θα γινει η επισκευη και θα ενημερωθουν για τυχον αλαγες που χρειαζονται επιπλεον λογο φυσιολογικης φθορα των αυτοκινητων και που μαλον σαν μη μηχανικοι δεν θα ειχαν καταλαβει

asotosios
15-05-2013, 13:38
οι εταιριες ειδικα οι Ιαπωνικες θα ηθελαν να βγαζουν right first time και εχουν επενδυση πολλα χρονια στην επιτευξη αυτου, αλλα λογω οτι περνουν κομματια απο 1000δες εταιριες για να κανουν στην πλειοψηφια τους απλα την συναρμολογηση μιας και πλεον αυτο ειναι αποδεκτο για την επιτευξη του χαμηλοτερου κοστους σε συναρτηση με την ποιοτητα...αυτα τα προβληματα συμβαινουν...

Πολλες φορες τα προβληματα δεν εχουν να κανουν με κακη ποιοτητα αλλα με κακο σχεδιασμο τους εξαρτηματος εξ αρχης...

Απο εκει και περα οποια στραβη καλυπτεται απο τις ασφαλιστικες συνηθως...ή μετακυλιεται στον προμυθευτη απο την μαμα εταιρια βλεπε BMW...αυτο συμπεριλαμβανει ακομα και τις εργατοωρες που θα ξοδευτουν για την αποκατασταση των προβληματων...

Σε καμια εταιρια δεν μπορει αυτο να αποτελεσει διαφημιση...αλλα υπευθυνοτητα εναντι του πελατη τους σιγουρα...
Επισης ολες οι σοβαρες εταιριες και φυσικα δεν περιμενουν να σκοτωθει καποιος για να ενεργησουν μιας και ετσι οι καταδικες θα ειναι Τεραστιες...

TEOSS
16-05-2013, 03:38
οπως καταλαβες δεν ειχε πουθενα παρουσιαστει καποιο ανθρωπινο ατυχημα ...Ψεύδεσαι ενσυνείδητα ή γράφεις ότι σου έρχεται???


...απο την εν λογω και σε εισαγωγικα αλαγη (Εννοείς : επισκευή του αυτοκινήτου με αλλαγή του ελαττωματικού εξαρτήματος- αερόσακου) που προτιθεται να κανει η εταιρεια

και δεν νομιζω στα συνεργεια του εξωτερικου να ειναι ο πελατης πανω απο τον μηχανικο ...
Τι εννοείς ? Ότι θα τον κοροϊδέψουν? ...αφού όπως λες πρόθεση είναι η <<αλλαγή>> … δηλαδή η ψευτο-αλλαγή => μούφα αλλαγή =>άπατη αλλαγή => … σκέτη άπατη !!!
!!!Ωραία, μάθαμε ότι ΟΛΑ τα συνεργεία των επισήμων αντιπροσωπειών στο εξωτερικό (δηλαδή στο 99,5% του πλανήτη) είναι απατεώνες (!!!) γιατί οι πελάτες << δεν είναι πάνω από τον μηχανικό>> , οπότε δεν αντιλαμβάνονται την <<σε εισαγωγικά αλλαγή>> που <<προτίθεται να κάνει η εταιρία>> !!!
...Σπουδαία !!!

οι ανθρωποι θα πανε τα οχηματα τους θα γινει η επισκευη (εδώ η επισκευή δεν έχει εισαγωγικά ???:lo19:) και θα ενημερωθουν για τυχον αλαγες που χρειαζονται επιπλεον λογο φυσιολογικης φθορα των αυτοκινητων και που μαλον σαν μη μηχανικοι δεν θα ειχαν καταλαβει

Καλά, επίτηδες δίνεις ρεσιτάλ αντίφασης ???

Έχεις την ικανότητα να αντιληφτείς ότι αυτά που γράφεις τα διαβάζουν χιλιάδες συμπολίτες - συμφορουμίτες ?...
Έστω ΕΝΑΣ να πιστέψει αυτά που γράφεις, δηλαδή ότι οι ανακλήσεις είναι <<κόλπο>> για να του <<πάρουν κάτι παραπάνω>>, και στην επομένη ανάκληση του οχήματος του σκεφτεί : << να πάνε να γ….θουνε που νομίζουν ότι θα μου τα πάρουν, σιγά μην πατήσω στην αντιπροσωπεία για την <<ψευτοαλλαγή>> …
....και τότε πιθανώς να αντιμετωπίσει πρόβλημα...
Μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι σωστό να παίζεις με τις πιθανότητες της ζωής ή της οικονομικής κατάστασης συνανθρώπου μας ???...
... εάν ΝΑΙ καλώς … εάν ΟΧΙ συνέχισε τις αρλούμπες.
Εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.:cool:

phoenix
16-05-2013, 11:51
Εγω εχω μια γνώμη
Ισως αρχικά να μην την διατύπωσα σωστά για εσένα
Το δέχομαι !!!!
Αλλα δεν αποκαλεσα ποτε κανένα με τα κοζμητικα επίθετα που αναφέρες
Αυτα τα εγραψες εσυ !!!!!
Επειτα μένω σταθερός στην θέση μου στο ότι οι ανακλησεις εκτός απο την Αλαγη επισκευή τμηματικά η ολοκληρωτικά του ανταλακτικου ειναι σίγουρο ότι δημιουργούν και μια επιπλέον κίνηση (τζίρου) στα μαγαζιά
Ακόμα θα ήθελα να πω οτι οι μεγάλες εταιρείες στατιστικά, δομικά λάθη που θα φέρουν σοβαρό ατύχημα στον χρήστη δεν κάνουν σε υποδυεστερα όμως τμήματα μπορεί να κάνουν
Και όταν γίνετε το λάθος έστω και σε οχήματα που λειτουργούν χρόνια κάνουν επειδηξη της δύναμης τους άνακαλωνταστα και αντέχουν την αρνητική διαφήμιση ξέρωντας οτι στο τέλος θα τους κάνει καλο και στην εικόνα τους και κατεπεκτασιν και στις πωλήσεις τους
Αυτο πιστεύω εγω
Και όσο αφορά για την ικανότητα μου να αντιληφθω γενικώς τα πράγματα θέλω να σου πω οτι έχεις δίκιο για την υπόνοια που αφήσες
Σαν άνθρωπος που είμαι και όχι θεός εχω και εγω τα σκαμπανεβάσματα μου σε όλους τους τομείς
Ομως να είσαι σίγουρος οτι θα προσπαθήσω όσο μπορω να το ελαχιστοποίησω

TEOSS
17-05-2013, 03:28
Είπα ότι υπάρχουν ανακλήσεις τέτοιου είδους, για να δώσουν αίσθηση ότι η εταιρία φροντίζει για τον καταναλωτή ακόμα και μετά την αγορά. Και αυτές όμως καλές είναι και φυσικά γίνονται πράγματι και δεν είναι <<ψευτο-αλλαγές>> όπως έδωσες την εντύπωση αρχικά, δηλαδή ότι δεν γίνεται καμιά επέμβαση αλλά ο μόνος σκοπός είναι να προσέλθει στην αντιπροσωπεία ο καταναλωτής για να του πουλήσουν κάτι άλλο.
Η συγκεκριμένη ανάκληση του θέματος δεν είναι τέτοιου είδους.
Η δήλωση της BMW (που αφορά 220.000 από τα 3.400.000 οχήματα) λέει ότι αυτή δεν γνωρίζει περιστατικό με τραυματισμό και όχι ότι δεν έχει συμβεί σε κανένα (από τα 3,4 εκ) με βεβαιότητα.
Θα έπρεπε εξ αρχής να αναλύσεις περισσότερο την άποψη σου (με την οποία είπα ότι δεν διαφωνώ εξ ολοκλήρου) ώστε να αποφθεχθεί η παρεξήγηση.;)

Υ.Γ.
Δεν έδωσα χαρακτηρισμό σε κανένα πρόσωπο, αλλά χαρακτήρισα αρλούμπες τα όσα αντιφατικά έγραψες. Κι εγώ μπορεί να γράψω σε κάποιο θέμα αρλούμπες, δεν προσωποποιείται !:)

phoenix
17-05-2013, 08:54
Θεωρώ οτι και εγω πρέπει να αναλύω μερικές φορές καλύτερα τις σκέψεις μου και εσυ να έχεις περισσότερη υπομονή με τους ανθρώπους γιατι μέσα απο τα προβλήματα τις αντιφάσεις τα λάθη όλοι στο τέλος κερδίζουμε δημιουργώντας και σε μας και στον χώρο που βρισκόμαστε ένα καλύτερο επίπεδο